Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: emmaki στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 07:50:55 pm
-
Πριν από λίγο διάβασα αυτό
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/y_15.html
Η διαδικασία εξετάσεων μου θύμισε τις δέσμες: 4 μαθήματα, 3 κατευθύνσεις (τότε ήταν 4 δέσμες), συμπλήρωση μηχανογραφικών το Μάρτιο.....η μόνη αλλαγή που βλέπω εγώ είναι μετά τις εξετάσεις, στην εισαγωγή στα πανεπιστήμια (το κάθε πανεπιστήμιο καθορίζει το βαθμό εισαγωγής [πώς άραγε, κανείς δεν ξέρει], εισάγεσαι σε σχολή και όχι σε τμήμα [μετά πώς πας στη σχολή, κανείς δεν ξέρει])
Έχει κανείς άλλος την εντύπωση ότι γυρνάμε στα παλιά ή μόνο εγώ;
Επίσης, έχει κανείς άλλος της εντύπωση ότι πάλι λέει το υπουργείο μεγάλα λόγια, που φαίνονται πολύ ωραία, απλά για να εντυπωσιάσει το κόμσο που είναι έξω από τα πράγματα;
-
Ακριβώς την ίδια σκέψη έκανα:
Eμένα αυτό το 4 μαθήματα μου θυμίζει κάτι από δέσμες...Μόνο που τώρα μπαίνουν στο χορό και τα Πανεπιστήμια.Θα δείξει...Μου φαίνεται ότι θα έχουμε έναν πολύ "θερμό" χειμώνα!
-
οταν λεει "το καθε πανεπιστημιο καθοριζει το βαθμο εισαγωγης" εννοει πως καθε Σχολή θα εχει διαφορετικους συντελεστες για το καθε μαθημα.
π.χ. η φιλοσοφικη θα εχει μεγαλο συντελεστη για τα αρχαια και λιγοτερο για την ιστορια.
Μια οικονομικη σχολη (αν θα ειναι κοινη για ολες τις κατ/νσεις) θα εχει μικροτερο συντελεστη για τα αρχαια και μεγαλυτερο για την Ιστορια.κοκ
το μαθημα της Γλωσσας θα εχει τον ιδιο συντελεστη για ολες τις Σχολες.
οσο για το πως θα γινεται ο διαχωρισμος μπαινοντας στη σχολη, ειναι απλα τα πραγματα εδω. Μπαινεις στη Φιλοσοφικη, ο 1ος χρονος ειναι κοινος και στο 2ο χρονο επιλεγεις κατ/νση. Αυτο γινοταν επι σειρα ετων μεχρι και το 1983 οπότε και επηλθε τον επομενο χρονο διαχωρισμος σε τμηματα.
-
παλινδρομουμε στα ιδια και ιδια.......
-
οταν λεει "το καθε πανεπιστημιο καθοριζει το βαθμο εισαγωγης" εννοει πως καθε Σχολή θα εχει διαφορετικους συντελεστες για το καθε μαθημα.
π.χ. η φιλοσοφικη θα εχει μεγαλο συντελεστη για τα αρχαια και λιγοτερο για την ιστορια.
Μια οικονομικη σχολη (αν θα ειναι κοινη για ολες τις κατ/νσεις) θα εχει μικροτερο συντελεστη για τα αρχαια και μεγαλυτερο για την Ιστορια.κοκ
το μαθημα της Γλωσσας θα εχει τον ιδιο συντελεστη για ολες τις Σχολες.
οσο για το πως θα γινεται ο διαχωρισμος μπαινοντας στη σχολη, ειναι απλα τα πραγματα εδω. Μπαινεις στη Φιλοσοφικη, ο 1ος χρονος ειναι κοινος και στο 2ο χρονο επιλεγεις κατ/νση. Αυτο γινοταν επι σειρα ετων μεχρι και το 1983 οπότε και επηλθε τον επομενο χρονο διαχωρισμος σε τμηματα.
Μάρκο μου,
τη διαδικασία στη θεωρία φυσικά και την έχω καταλάβει (δεν είμαι τόσο ξανθιά πλέον, δεν έχου κουρκουτιάσει τόσο πολύ από το διάβασμα και το ΑλτσάΙμερ είπαμε είναι προχωρημένο αλλά όχι και τόσο ;D )
Όλα όμως αυτά είναι θεωρητικά. Πρακτικά δεν λέει πώς θα βγει ο λογάριθμος (έτσι δεν τον ονομάζει;) που θ κρίνει τη βάση της κάθε σχολής; Με ποιά κριτήρια π.χ. η φιλοσοφική Αθήνας να έχει μεγαλύτερη βάση από τη φιλοσοφική Κρήτης; (Μην ξεκινήσουμε συζήτηση για το κύρος της κάθε σχολής, παράδειγμα έφερα); Και πώς θα θεσπιστούν αυτά τα κριτήρια από τη στιγμή που δεν υπάρχει αξιολόγηση των σχολών; Όποια θεωρεί τον εαυτό της καλύτερο αυτομάτως θα έχει και υψηλότερη βάση; Τώρα υπάρχει κάποια λογική, αν θες, στη βάση των σχολών. Μπάινει πρώτος αυτός που έχει το μεγαλύτερο βαθμό και μετά μπαίνουν οι υπόλοιποι μέχρι να συμπληρωθεί ο αριθμός των εισακτέων.
Επίσης, λέει ότι θα μπαίνουν σε σχολή. ΟΚ. Εγώ θέλω να γίνω γιατρός και θα μπω στη σχολή επιστημών υγείας. Θα κάνω ένα χρόνο κοινό με όλους όσους θέλουν ιατρικά και παραϊατρικά επαγγέλματα (γιατρούς, νοσοκόμους, οδοντιάτρους, κτηνιάτρους) και μετά; Ποι΄ςο θα κρίνει ποιος και πώς θα γίνει γιατρός, ποιος νοσοκόμος, ποιος οδοντίατρος και ποιος κτηνίατρος;