Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: mabos στις Σεπτεμβρίου 29, 2010, 11:30:21 pm
-
Πώς είναι να διδάσκεις σε εσπερινά, νυκτερινά; Ποιά τα "καλά"; Ποιά τα "κακά";
-
Πέρυσι ήμουν ωρομίσθιος σε εσπερινό λύκειο.
Μο-να-δι-κή εμπειρία!!Στην αρχή το φοβήθηκα..Αλλά ήταν καταπληκτικά& έμαθα πολλά!!
Θετικά:Συναντάς ανθρώπους με ζήλο, οι οποίοι πραγματικά θέλουν να μάθουν. Διδάσκεις σε ανθρώπους χωρίς να εισπράττεις την αδιαφορία των εφήβων, λόγω του ότι τα έχουν ξανακούσει στο φροντιστήριο..
Αρνητικά:Κάποιοι έρχονται για πλάκα, μια και θέλουν μονάχα τ απολυτήριο..Πολύ χαμηλό επίπεδο..Σχεδόν δημοτικού.Σε Γ λυκείου εσπερινού (δηλ, β λυκείου πρωινου), να μη ξεχωρίζουν την ενεργητική απ΄την παθητική φωνη. όμως υπάρχουν και παραδείγματα φωτεινών εξαιρέσεων στα οποία βλεπεις ζήλο κι αγάπη για μάθηση!!
-
Είναι σωστά όσα λες ,υπάρχει και το χαμηλό επίπεδο,αλλά υπάρχει και η απορία που δεν θα ακούσεις από τα παιδιά του πρωινού. Γιατί, πώς να το κάνουμε ,κάποια στοιχεία της σχολικής ύλης ,τουλάχιστον στα φιλολογικά μαθήματα και ειδικά στο Λύκειο ,γίνονται καλύτερα αντιληπτά από ενήλικες.
Το σημαντικότερο είναι ότι αποφεύγεις τους γονείς και τον κακό ανταγωνισμό των συναδέλφων!
Δεν είναι υποβάθμιση να περάσει κανείς και από εσπερινό. Ή θα εκτιμήσεις το πρωινό ή δεν θα αλλάζεις το εσπερινό! Η αλλαγή του εργασιακού περιβάλλοντος και η εναλλαγή ανάμεσα στους τύπους των σχολείων της β/θμιας νομίζω ότι είναι θετικό στο επάγγελμά μας.