Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: eftychia* στις Οκτωβρίου 01, 2010, 03:22:55 pm
-
Καλησπέρα σε όλους! Συζητώντας σήμερα με μια γνωστή μου μου είπε πως της μετέφεραν από "εγκυρες πηγές"(;) οτι εξετάζεται ο επόμενος διαγωνισμός ΑΣΕΠ να είναι και ο τελευταίος για τους απόφοιτους του τμηματος Ιστορίας κ Αρχαιολογίας, δεν θα έχουν δηλαδή το δικαιωμα να συμμετάσχουν από εκει και πέρα. Το θέμα μου μυρίζει ραδιο αρβύλα και αρχικά δεν ήθελα να το αναπαράγω αλλά θα ήθελα να ξέρω αν εχει ακούσει και καποιος άλλος κάτι ανάλογο. :-[
-
Όχι, δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο, και ναι, είναι ράδιο αρβύλα.
Μην ακούς και κυρίως μην πανικοβάλεσαι με βλακείες!
-
π@π@ριες !!! (σορυ)
-
π@π@ριες !!!
έτσι το αποκάλεσα κ εγώ αλλά ντράπηκα να το γράψω ;) αλλά απορώ ξυπνάνε κάποιοι το πρωί και λένε θα πω αυτές τις... έτσι για να έχουμε κατι να λέμε; Λες και δεν έχουμε ήδη άλλα να αγχωνόμαστε... :-\
-
ακριβως....... μη δινεις σημασια........ ξεχνα το.
-
To ζήτημα είναι πολύ σοβαρό κατά την κρίση μου ,
όλα να τα περιμέμνουμε πια..
-
Εντελώς κουφό, δεν νομίζω.
-
Αν ισχύσει αυτό (που είναι στα μυαλά κάποιων φαντασμένων...) α) θα ισχύσει και για τα τμήματα ΦΠ, ΦΠΨ και β) θα ισχύσει για τους πτυχιούχους από εκείνη τη χρονιά και μετά που θα βγει το υποτιθέμενο νομοσχέδιο (κάτι τέτοιο άλλωστε δεν ισχύει και για τα παλιές, νομίζω, ακαδημίες που μπορούσαν να διοριστούν ως δάσκαλοι ενώ τώρα δεν μπορούν;;)
-
Δεν καταλαβα??Αν ειναι να ισχυσει αυτο για μας του Ιστορικου να ισχυσει και για το ΦΠ και για το Φιλολογικο.Οπως εγω δεν καλυπτομαι απο το προγραμμα σπουδων μου στα αρχαια για παραδειγμα ,δεν καλυπτονται και αυτοι στην ιστορια κ.ο.κ..Αυτα ειναι μ@#%#@ες!
Αμα θελουν σωστους εκπαιδευτικους να διαμορφωσουν τα προγραμματα σπουδων με την προσθηκη π.χ διδακτικων.Εγω στο πανεπιστημιο δεν εκανα ουτε ενα μαθημα διδακτικης.Και μετα πηγα και εσκασα ενα καρο χρηματα σε φροντηστηριο για τον ΑΣΕΠ.
-
ψυχραιμια καλεεεεεεεεε ποιος τα λέει αυτα αν ειναι να ισχυει για το αρχαιολογικο που ανηκει στη φιλοσοφικη τότε θα ισχυσει και για τους υπόλοιπους απο και κλείεται !!!!να βγουν τ αλλα τα παρακλαδια τα ακυρα απο τους ΠΕΟ2 ,οι σχολες τησ φιλοσοφικης ειναι ενα και το αυτο ,πραγματικα ποιος ειπε τετοια μπαρουφα;
-
Λένε ότι θα ισχύσει για μας του Ιστορικού και όχι για τα άλλα τμήματα, γιατί μόνο εμείς δεν έχουμε την επαρκή παιδαγωγική κατάρτιση. Σε αντίθεση δηλαδή με το ΦΨ και το Φιλολογικό έχουμε παρακολουθήσει λιγότερα παιδαγωγικά......οπότε μας κόβουν από τον ΑΣΕΠ.
-
τοποθετηθηκα! (βλεπε παραπανω μνμ μου),
....τωρα πλακα μας κανουν? εχουν επαρκεια οι του φιλολογικου στα παιδαγωγικα? πώς? με τα 2 μαθηματα? αν ναι τοτε με την ιδια ακριβως λογικη και σεις του ιστορικου αρχαιολογικου ειστε παραπανω επαρκεις για να διδαξετε αρχαια ....
κοιταξτε, δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα.....
πριν 3 χρονια ελεγαν αλλο, οτι δηλ 33,3% θα παιρνουν απο το φιλολογικο, 33,3% απι το ιστορικο-αρχ και 33,4% απο ΦΠΨ ;D
-
Εγώ λέω να βάλουν δασκάλους στις θέσεις σας, που είναι και.. πανεπιστήμονες (βλ. μηνύματα ορισμένων στο φόρουμ :P) και στο δημοτικό διδάσκουν τα πάντα να ούμε! ;D
-
χαχαχαχα,....ε, δεν ειναι ακριβως ετσι !!! Οι φιλολογοι ειναι που εχουν τελειωσει τη Μεγαλη του Γενους Σχολη (γνωστο αυτο απο την εποχη του Ερασμου (15ος αι.)
να δω ποσοι μαθητες θα επιλεγουν τα αρχαια και τα λατινικα ως μαθηματα επιλογης με το νεο συστημα..... !!! (πόσους αναπληρωτες φιλολογους ειπαμε πηρανε?...)
-
να δω ποσοι μαθητες θα επιλεγουν τα αρχαια και τα λατινικα ως μαθηματα επιλογης με το νεο συστημα..... !!!
μπρρρρρρρ! Λίγοι, σίγουρα λίγοι. Ωστόσο δεν πιστεύω οτι τελικά θα γίνουν επιλογής...πολύ τραβηγμένο...
-
Τα Αρχαία κανένας, προς κατάργηση το βλέπω.
Την Ευρωπαική Ιστορία αληθεια ποιος θα τη διδάσκει ;
Εμείς ;
-
εμ μαλλον μπερδευτηκατε καποιοι και στάζετε χωλή ...ενας φιλολογος δεν διδάσκει μόνο αρχαία δόξα στο Δία έχει πληθος μαθηματων να διδάξει ,
δεν κρίθηκε ακόμα τίποτα ,τη Μεγαλη του Γένους την τελείωσαν οι δάσκαλοι ........
-
Συμφωνώ με Landau !! Ας τα διδάξουν όλα οι δάσκαλοι-πανεπιστήμονες !! ;D
-
Για να συμβεί αυτό πρέπει να τριχοτομηθεί η φιλοσοφική, ώστε οι απόφοιτοί της να έχουν διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα. Όσο το πτυχίο είναι ενιαίο δεν τίθεται θέμα. Εδώ δίνουν το δικαίωμα να δώσουν στον ΑΣΕΠ στη σάρα και στη μάρα και θα το αφαιρέσουν από τους ιστορικούς; Μην τρελαθούμε και τελείως! Εκτός κι αν είναι φήμες που πηγάζουν από το προβλεπόμενο σχέδιο της εκπροσώπου μπίλντερμπεργκ για το λύκειο, που τείνει να εξαφανίσει την ιστορία, αλλά και πάλι υπάρχει το ενιαίο πτυχίο "κόκκινη γραμμή".
-
παιδιά,να σοβαρευτούμε λιγάκι!!!αυτά είναι ράδιο-αρβύλα κάποιων!!!εγώ θεωρώ πιο πιθανό να υπάρξει συγχώνευση των φιλοσοφικών σχολών σε μια μόνο παρά την εξαίρεση των ιστορικών από τον ΑΣΕΠ!!!!αυτά δεν στέκουν!!
-
και γω αυτό πιστεύω ,εφόσον έχουμε ενιαίο πτυχιο δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο ..αν πάλι πάμε για τριχοτόμηση τότε τί να πω ...ακόμα και του φιλολογικού είμαστε 3 ειδικότητες ....όσο για την παιδαγωγική κατάρτιση ιστορικοί -φιλόλογοι τα ίδια έχουμε παρακολουθήσει ,το γνωστικό μας όμως δεν μπορεί να μας το ακυρώνει ξανα και ξανα .
-
Δεν καταλαβα??Αν ειναι να ισχυσει αυτο για μας του Ιστορικου να ισχυσει και για το ΦΠ και για το Φιλολογικο.Οπως εγω δεν καλυπτομαι απο το προγραμμα σπουδων μου στα αρχαια για παραδειγμα ,δεν καλυπτονται και αυτοι στην ιστορια κ.ο.κ..Αυτα ειναι μ@#%#@ες!
Αμα θελουν σωστους εκπαιδευτικους να διαμορφωσουν τα προγραμματα σπουδων με την προσθηκη π.χ διδακτικων.Εγω στο πανεπιστημιο δεν εκανα ουτε ενα μαθημα διδακτικης.Και μετα πηγα και εσκασα ενα καρο χρηματα σε φροντηστηριο για τον ΑΣΕΠ.
ΠΕΣΤΑΑΑΑΑΑ.....μεγαλε!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατι αυτο εχει παραγινει.......γιατι εχουν παιδαγωγικη καταρτιση του φιλολογικου;; 2 παιδαγωγικα εμεις 2 κι εκεινοι!!!!!!
Εγω το παραδεχομαι οτι του φιλολογικου μεσα στη σχολη ασχοληθηκαν πολυ περισσοτερο με αρχαια και λατινικα. αλλα μετα ειναι και στο χερι του καθενος πως θα αξιοποιησει τις γνωσεις του. γιαυτο λιγο ας κατεναυσουμε τα πνευματα....μερικοι κανουν λες και ειναι πανεπιστημιακοι!!!!
Μεσα στο πανεπιστημιο πρεπει να γινουν αλλαγες...μα νοειται καποιες σχολες να μην κανουν πρακτικη ασκηση σε σχολεια;; εδω της θεολογιας και κανουν που εχουν και ενα μαθημα, οχι εμεις!!!!
αλλα κι αυτο να συμβει να μη δινει το δικαιωμα στους ιστορικους να διδαξουν ειναι οτι 1) την ιστορια ποιοι θα την διδαξουν;;του φιλολογικου;;αφου δεν εχουν καταρτιση, οπως κι εμεις ισχυροζονται δεν εχουμε στα αρχαια κτλ και 2) ακυρωνει αυτους που εχουν περασει με ασεπ και ειναι πολλοι του ιστορικου και του φπψ!!!!!!!
αντε να δουμε....
-
Καλημέρα κι από μένα.
Απόφοιτη Ιστορικού-Αρχαιολογικού Καποδιστριακού.
Είναι δυνατόν ρε παιδιά να μας αποκλείσουν από τον ΑΣΕΠ;
Και τότε τι επάγγελμα θα μπορούμε να ασκήσουμε με το πτυχίο μας; Μπετατζήδες;
Μας δουλεύουν μου φαίνεται, κανονικότατα.
-
Συνάδελφοι σας παραθέτω το άρθρο του Χ.Κάτσικα,
αν εξαφανίσουν την Νεότερη Ελληνική Ιστορία τότε θα εξαφανίσουν και τους Ιστορικούς,
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10887
-
αν εξαφανίσουν την Νεότερη Ελληνική Ιστορία τότε θα εξαφανίσουν και τους Ιστορικούς
Μήπως είναι λίγο υπερβολικό αυτό το συμπέρασμα; από πού προκύπτει ακριβώς;
-
Ακόμη δεν προέκυψε,
ακούγονται φήμες και μακάρι να παραμείνουν φήμες.
Ομως γιατί να μην είναι προτεινόμενο το μάθημα της Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας στις τάξεις του Λυκείου,
εδώ επιθυμούν να καταργήσουν τα Θρησκευτικά θα κολλήσουν στην Ιστορία;
-
Δε γνωρίζω τις πηγές των συναδέλφων που αναφέρουν ένα τόσο σοβαρό θέμα: τον αποκλεισμό των ιστορικών και των αρχαιολόγων από την εκπαίδευση. Κανονικά πρέπει να αξιολογήσουμε τις πηγές αυτές, για να μην διαδίδονται φήμες. Είχα διαβάσει εδώ και άλλο topic σχετικό, πριν μελετήσω το σχέδιο για το νέο Λύκειο. Αρχικά, δεν μπήκα καν στη διαδικασία να απαντήσω, το θεώρησα εκτός πραγματικότητας. Χτες όμως που είδα τους προτεινόμενους πίνακες με τα μαθήματα του Λυκείου μετά λύπης παρατήρησα την υποβάθμιση, μην πω κατάργηση της ιστορίας. Οι μαθητές μπορούν κάλλιστα να επιλέξουν άλλα αντικείμενα και να μη διδαχτούν καθόλου ιστορία, ένα πολύ σημαντικό μάθημα.
-
Να πω την αλήθεια δεν πιστεύω πως μπορεί να ισχύσει κάτι τέτοιο, γιατί απλά κάθε χρόνο βάζουν στον κλάδο μας (ΠΕ02) άσχετες σχολές, όπως άνθρωπολογίας αιγαίου ας πούμε ή μια άλλη σχολή που εδρεύει στο Αγρίνιο και μου διαφεύγει τώρα ο πλήρης τίτλος της.
Απορώ πάντως με τη συγκεκριμένη σεναριολογία :-\
-
Το θέμα νομίζω είναι τύπου "να 'χαμε να λέγαμε"! Δεν υπάρχει περίπτωση να αποκλείσουν τους ιστορικούς από τον κλάδο μας. Δεν μπορώ να βρω άλλωστε και εναν λόγο που να ευσταθεί. Άλλωστε τί τους πειράζει πόσοι δίνουν ασέπ; Μήπως θα τους διορίσει όλους;
Επίσης μια ερώτηση: πού ακούστηκε οτι τα αρχαία και λοιπά φιλολογικά μαθήματα θα γίνουν επιλεγόμενα;
-
Πιο πιθανό θεωρώ να υπάρξει συνένωση των τμημάτων ξανά παρα να αποκλειστούν οι ιστορικοί-αρχαιολόγοι απο τον ασεπ....Εκτός και κάνουν ξεχωριστό τμήμα αρχαιολογίας-ιστορίας τέχνης που θα διδάσκει μαθήματα ζώνης πολιτισμού ξέρω γω.....Λέμε τώρα... ;D
-
σύγουρα αυτό που άκουσες είναι ράδιο αρβύλα. Δεν μπορούν να αποκλειστούν οι απόφοιτοι του τμήματος αυτού από τον διαγωνισμό τοθ ΑΣΕΠ καθώς έχουν πλέον ίσα δικαιώματα με τους φιλόλογους, από την στιμή που διδάσκονται γλωσσολογία, λατινικά κ.ο.κ. ... Οπότε μην ανυσηχεισ καθόλου. ;)
-
ανόητο εντελώς. το να πεις βέβαια ότι πρέπει οι φοιτητές του ιστ./αρχ. να διδάσκονται περισσότερα φιλολογικά ή παιδαγωγικά, το συζητάμε. Το να διδάσκονται οι φοιτητές του Φιλολογικού περισσότερες ιστορίες και παιδιαγωγικά, και αυτό το συζητάμε. Όπως επίσης είναι λογικό και οι φοιτητές του ΦΠΨ να διδάσκονται αντίστοιχα ιστορικά και φιλολογικά μαθήματα. Αλλά να αποκλείσουν πτυχιούχους κάποιου τμήματος από τα τρία μου φαίνεται μεγάλη ανοησία μόνο να το σκέφτεται κανείς :o.
-
Γιατί μου φαίνονται παράξενα αυτά τα topic και ύποπτων προθέσεων εκείνοι που σας τα λένε και αδίκως σας ανησυχούν; Είπαν για το Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας, είπαν για το Ιστορίας & Αρχαιολογίας... για το Φιλολογίας δε διάβασα κάπου... Τέλος πάντων. Συνάδελφοι, οι καιροί είναι δύσκολοι. Επειδή θεωρώ εμετικές κάποιες απαντήσεις και ανάξιες λόγου σε άλλες συζητήσεις, στις οποίες διάφοροι... "πανεπιστήμονες", αλλά και συνάδελφοι συνεχίζουν να φέρονται αλαζονικά και απαξιωτικά προς τους υπολοίπους, ενώ οι ελλείψεις τους είναι γνωστές τοις πάσι και τεράστιες όχι μόνο σε μαθήματα Παιδαγωγικής, Ιστορίας ή Φιλοσοφίας, αλλά και σε Αρχαίας και Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Φιλολογίας, ένα θα σας πω: συσπειρωθείτε και συνεργαστείτε, γιατί πολλοί λύκοι εδώ και χρόνια εποφθαλμιούν τα μαθήματά σας, είτε είναι ξενόγλωσσοι, είτε είναι των κοινωνικών επιστημών, είτε του ΜΙΘΕ, είτε του επί πληρωμή ΕΑΠ, είτε οι αμόρφωτοι και φαντασμένοι της δημοτικής. Αφήστε τις όποιες διαφορές (που συμφέρουν κάποιους). Άλλωστε δεν είναι λογικό να υπάρχουν, αφού όλοι ειδικεύεστε σε μια συγκεκριμένη επιστήμη που επιθυμείτε, επιλέγοντας κατεύθυνση; Υπερασπιστείτε τις σπουδές σας και τα δικαιώματά σας.
-
Καλησπέρα σε όλους! Συζητώντας σήμερα με μια γνωστή μου μου είπε πως της μετέφεραν από "εγκυρες πηγές"(;) οτι εξετάζεται ο επόμενος διαγωνισμός ΑΣΕΠ να είναι και ο τελευταίος για τους απόφοιτους του τμηματος Ιστορίας κ Αρχαιολογίας, δεν θα έχουν δηλαδή το δικαιωμα να συμμετάσχουν από εκει και πέρα. Το θέμα μου μυρίζει ραδιο αρβύλα και αρχικά δεν ήθελα να το αναπαράγω αλλά θα ήθελα να ξέρω αν εχει ακούσει και καποιος άλλος κάτι ανάλογο. :-[
Είναι δυνατόν να βγάλουν το Ιστορικό - Αρχαιολογικό και νβα αφήσουν το ΦΠΨ τους πανάσχετους;;;
-
Πόσες μπούρδες ακόμα θα ακούσουμε;;;;ΕΛΕΟΣ.....
-
Καλησπέρα σε όλους! Συζητώντας σήμερα με μια γνωστή μου μου είπε πως της μετέφεραν από "εγκυρες πηγές"(;) οτι εξετάζεται ο επόμενος διαγωνισμός ΑΣΕΠ να είναι και ο τελευταίος για τους απόφοιτους του τμηματος Ιστορίας κ Αρχαιολογίας, δεν θα έχουν δηλαδή το δικαιωμα να συμμετάσχουν από εκει και πέρα. Το θέμα μου μυρίζει ραδιο αρβύλα και αρχικά δεν ήθελα να το αναπαράγω αλλά θα ήθελα να ξέρω αν εχει ακούσει και καποιος άλλος κάτι ανάλογο. :-[
Είναι δυνατόν να βγάλουν το Ιστορικό - Αρχαιολογικό και νβα αφήσουν το ΦΠΨ τους πανάσχετους;;;
Προφανέστατα, η πανάσχετη της υπόθεσης είσαι εσύ. Γιατί κυρίως δεν καταλαβαίνεις μέσα στην πλάνη σου τη σοβαρότητα της κατάστασης. Και επειδή είσαι εριστικότατη και παντελώς ανενημέρωτη, οφείλεις να γνωρίζεις ότι οι πτυχιούχοι του τμήματος ΦΠΨ (με το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας) εκτός των άλλων υποχρεωτικών μαθημάτων (σημειωτέον κάνουν περισσότερα μαθήματα Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας από σένα) διδάσκονται τόσα μαθήματα Ιστορίας όσα δεν μπορείς καν να... ονειρευτείς εσύ Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας.
-
Είναι δυνατόν να βγάλουν το Ιστορικό - Αρχαιολογικό και νβα αφήσουν το ΦΠΨ τους πανάσχετους;;;
Belisha, δώσε μας τα φώτα σου! Από σένα, την πάνσοφη κρέμονται οι ελπίδες του έθνους...!!!
(Η Διαμαντοπούλου μπροστά σου είναι αγγελούδι!)
-
Καλησπέρα σε όλους! Συζητώντας σήμερα με μια γνωστή μου μου είπε πως της μετέφεραν από "εγκυρες πηγές"(;) οτι εξετάζεται ο επόμενος διαγωνισμός ΑΣΕΠ να είναι και ο τελευταίος για τους απόφοιτους του τμηματος Ιστορίας κ Αρχαιολογίας, δεν θα έχουν δηλαδή το δικαιωμα να συμμετάσχουν από εκει και πέρα. Το θέμα μου μυρίζει ραδιο αρβύλα και αρχικά δεν ήθελα να το αναπαράγω αλλά θα ήθελα να ξέρω αν εχει ακούσει και καποιος άλλος κάτι ανάλογο. :-[
Είναι δυνατόν να βγάλουν το Ιστορικό - Αρχαιολογικό και νβα αφήσουν το ΦΠΨ τους πανάσχετους;;;
Προφανέστατα, η πανάσχετη της υπόθεσης είσαι εσύ. Γιατί κυρίως δεν καταλαβαίνεις μέσα στην πλάνη σου τη σοβαρότητα της κατάστασης. Και επειδή είσαι εριστικότατη και παντελώς ανενημέρωτη, οφείλεις να γνωρίζεις ότι οι πτυχιούχοι του τμήματος ΦΠΨ (με το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας) εκτός των άλλων υποχρεωτικών μαθημάτων (σημειωτέον κάνουν περισσότερα μαθήματα Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας από σένα) διδάσκονται τόσα μαθήματα Ιστορίας όσα δεν μπορείς καν να... ονειρευτείς εσύ Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας.
Είμαι της κλασσικής φιλολογίας και μηξ μου μιλάς εμένα για αρχαία , λατινικά και ιστορία που πήρα όλα τα επιλεγόμενα!!Με τις υγείες σου!!!
-
Καλησπέρα σε όλους! Συζητώντας σήμερα με μια γνωστή μου μου είπε πως της μετέφεραν από "εγκυρες πηγές"(;) οτι εξετάζεται ο επόμενος διαγωνισμός ΑΣΕΠ να είναι και ο τελευταίος για τους απόφοιτους του τμηματος Ιστορίας κ Αρχαιολογίας, δεν θα έχουν δηλαδή το δικαιωμα να συμμετάσχουν από εκει και πέρα. Το θέμα μου μυρίζει ραδιο αρβύλα και αρχικά δεν ήθελα να το αναπαράγω αλλά θα ήθελα να ξέρω αν εχει ακούσει και καποιος άλλος κάτι ανάλογο. :-[
Είναι δυνατόν να βγάλουν το Ιστορικό - Αρχαιολογικό και νβα αφήσουν το ΦΠΨ τους πανάσχετους;;;
Προφανέστατα, η πανάσχετη της υπόθεσης είσαι εσύ. Γιατί κυρίως δεν καταλαβαίνεις μέσα στην πλάνη σου τη σοβαρότητα της κατάστασης. Και επειδή είσαι εριστικότατη και παντελώς ανενημέρωτη, οφείλεις να γνωρίζεις ότι οι πτυχιούχοι του τμήματος ΦΠΨ (με το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας) εκτός των άλλων υποχρεωτικών μαθημάτων (σημειωτέον κάνουν περισσότερα μαθήματα Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας από σένα) διδάσκονται τόσα μαθήματα Ιστορίας όσα δεν μπορείς καν να... ονειρευτείς εσύ Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας.
Είμαι της κλασσικής φιλολογίας και μηξ μου μιλάς εμένα για αρχαία , λατινικά και ιστορία που πήρα όλα τα επιλεγόμενα!!Με τις υγείες σου!!!
Φαίνεται.......... ;D
-
Είμαι της κλασσικής φιλολογίας και μηξ μου μιλάς εμένα για αρχαία , λατινικά και ιστορία που πήρα όλα τα επιλεγόμενα!!Με τις υγείες σου!!!
Μάλιστα! Με... συγχωρείς που νόμιζα ότι ήσουν του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας και ένιωσες... προσβεβλημένη. Και εδώ που τα λέμε έπρεπε να το καταλάβω ότι ήσουν μια "ΓΝΗΣΙΑ" κι εσύ της κλασικής Φιλολογίας, επιβεβαιώνοντάς με περίτρανα για το ποιοι σπείρουν ζιζάνια και κυκλοφορούν αυτές τις άθλιες φήμες, δημιουργώντας διχόνοια στους κόλπους του κλάδου μας. Όσο για τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά που έκανες (ιστορία διδάσκεστε μία και αυτή επιλογής και καμία υποχρεωτική -κάτι που είναι σημαντικό για το βαθμός δυσκολίας και το περιεχόμενο του μαθήματος- σε αντίθεση με το ΦΠΨ, στο οποίο διδάσκονται 4 υποχρεωτικές!) και γενικώς την κλασική παιδεία που σπούδασες, δε βλέπω να σου προσέδωσαν και ιδιαίτερο ήθος και... ευγένεια ψυχής με τον τρόπο που γράφεις για συναδέλφους σου, τους οποίους δε γνωρίζεις και οι οποίοι μπορεί να έχουν περισσότερες γνώσεις, τίτλους και επαγγελματικές επιτυχίες από εσένα. Επομένως, μείνε με τις δάφνες της κλασικής σου κατεύθυνσης και περαστικά σου!!!
ΥΓ: Μπορείς να μας πεις και πόσα μαθήματα Παιδαγωγικής - Διδακτικής, Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας διδάχτηκες; Μήπως αυτά δε σε συμφέρουν ή είναι... πανάσχετα για το εκπαιδευτικό έργο ενός καθηγητή φιλολόγου; :D
-
Συνάδελφοι, άκουσα από έγκυρη πηγή μέσα στο ΑΣΕΠ κ στο Υπουργείο ότι θα αποκλειστούν γενικά οι εκπαιδευτικοί από την εκπαίδευση. Ακούσατε κάτι κι εσείς;
-
nikgre μπορείς να γίνεις λιγάκι πιο συγκεκριμένος;
-
Αντιγόνη, δεν μπορώ να γίνω πιο συγκεκριμένος. Είναι μυστικόόό!!
-
χαχαχαχαχα! Nikgre, εγώ άκουσα ότι θα αποκλειστούν όλοι οι Έλληνες από την Ελλάδα! Άκουσες κάτι; :D
-
χαχαχαχαχα! Nikgre, εγώ άκουσα ότι θα αποκλειστούν όλοι οι Έλληνες από την Ελλάδα! Άκουσες κάτι; :D
Διέρρευσε κι αυτή η πληροφορία;;; Την πάτησα!
-
Διέρρευσε κι αυτή η πληροφορία;;; Την πάτησα!
Διέρρευσε, διέρρευσε! Και ακολουθούν και άλλες κλασικές διαρροές (μην πω τίποτα άλλο)! :D
-
από τότε που ήμουν φοιτήτρια (πριν 15 χρόνια) στο ιστορικό-αρχαιολογικό λέγαν στη σχολή σε ότι κάποιες καθηγητικές σχολές πρέπει να προστεθουν 1-2 εξάμηνα για να γίνονται παιδαγωγικά μαθήματα ή να υπάρχει μία επιπλέον κατεύθυνση που θα πηγαίνουν οι υποψήφιοι καθηγητές. υπήρξαν βέβαια διαμαρτυρίες και δεν έγινε τίποτα... προφανώς οι σχολές θα αναμορφώσουν τα προγράμματα σπουδών με τα νέα δεδομένα. αλλά λογικά αναδρομικες ρυθμίσεις τέτοιου είδους δεν γίνονται. δηλ αν αποκλειστεί κάποια σχολή ή κάποια τμήματα, αυτό θα γίνει για τους νέους εισακτέους.
-
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η καραμέλα με τα διάφορα τμήματα κλπ. Πρέπει πρώτοι εμείς να είμαστε ενωμένοι ως ενιαίος κλάδος με κοινά δικαιώματα και διεκδικήσεις. Άλλωστε, στα σχολεία δεν υπάρχει κανένας-μα κανένας-διαχωρισμός στις κατανομές μαθημάτων. Εγώ, αν και απόφοιτος του ιστορικού τμήματος, προτιμώ να διδάσκω τα αρχαία για παράδειγμα, ενώ παράλληλα βέβαια κάθε χρόνο στο πρόγραμμά μου διδάσκω και ιστορία τουλάχιστον δυο τμήματα. Δε βρέθηκε κανείς να μού πει, ξέρεις εσύ μακριά από αρχαία, δεν ξέρεις!! Πέραν από το κακόηθες του πράγματος θα ήταν και μη βολικό για το πρόγραμμα. Οπότε ηρεμία και ομόνοια. Άλλωστε, καλός φιλόλογος δε βγαίνεις απαραίτητα από τη σχολή αλλά γίνεσαι κυρίως με συστηματική, προσωπική δουλειά, αξιοποιώντας φυσικά και το θεωρητικό υπόβαθρο της σχολής.
-
Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η καραμέλα με τα διάφορα τμήματα κλπ. Πρέπει πρώτοι εμείς να είμαστε ενωμένοι ως ενιαίος κλάδος με κοινά δικαιώματα και διεκδικήσεις. Άλλωστε, στα σχολεία δεν υπάρχει κανένας-μα κανένας-διαχωρισμός στις κατανομές μαθημάτων. Εγώ, αν και απόφοιτος του ιστορικού τμήματος, προτιμώ να διδάσκω τα αρχαία για παράδειγμα, ενώ παράλληλα βέβαια κάθε χρόνο στο πρόγραμμά μου διδάσκω και ιστορία τουλάχιστον δυο τμήματα. Δε βρέθηκε κανείς να μού πει, ξέρεις εσύ μακριά από αρχαία, δεν ξέρεις!! Πέραν από το κακόηθες του πράγματος θα ήταν και μη βολικό για το πρόγραμμα. Οπότε ηρεμία και ομόνοια. Άλλωστε, καλός φιλόλογος δε βγαίνεις απαραίτητα από τη σχολή αλλά γίνεσαι κυρίως με συστηματική, προσωπική δουλειά, αξιοποιώντας φυσικά και το θεωρητικό υπόβαθρο της σχολής.
Έτσι ακριβώς, Kath02! Σεβασμός και αλληλεγγύη. Στο σχολείο άλλωστε μπαίνουμε με δύσκολες εξετάσεις και αρχαίων και νέων ελληνικών και ιστορίας. Ποιος θα τολμήσει να αμφισβητήσει επιτυχόντα και διοριστέο, οι βαθμοί του οποίου ήταν και υψηλοί; Αυτό θα ήταν θράσος. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ καταρρίπτει μύθους και δάφνες τμημάτων και αναδεικνύει άξιους καθηγητές και επιστήμονες. Και υπάρχουν πολλοί και από τμ. Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας και από τμ. Ιστορίας και Αρχαιολογίας που έχουν αριστεύσει. Επομένως, το καλό του κλάδου και της εκπαίδευσης είναι σεβασμός και ομοψυχία.
-
Είμαι της κλασσικής φιλολογίας και μηξ μου μιλάς εμένα για αρχαία , λατινικά και ιστορία που πήρα όλα τα επιλεγόμενα!!Με τις υγείες σου!!!
Μάλιστα! Με... συγχωρείς που νόμιζα ότι ήσουν του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας και ένιωσες... προσβεβλημένη. Και εδώ που τα λέμε έπρεπε να το καταλάβω ότι ήσουν μια "ΓΝΗΣΙΑ" κι εσύ της κλασικής Φιλολογίας, επιβεβαιώνοντάς με περίτρανα για το ποιοι σπείρουν ζιζάνια και κυκλοφορούν αυτές τις άθλιες φήμες, δημιουργώντας διχόνοια στους κόλπους του κλάδου μας. Όσο για τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά που έκανες (ιστορία διδάσκεστε μία και αυτή επιλογής και καμία υποχρεωτική -κάτι που είναι σημαντικό για το βαθμός δυσκολίας και το περιεχόμενο του μαθήματος- σε αντίθεση με το ΦΠΨ, στο οποίο διδάσκονται 4 υποχρεωτικές!) και γενικώς την κλασική παιδεία που σπούδασες, δε βλέπω να σου προσέδωσαν και ιδιαίτερο ήθος και... ευγένεια ψυχής με τον τρόπο που γράφεις για συναδέλφους σου, τους οποίους δε γνωρίζεις και οι οποίοι μπορεί να έχουν περισσότερες γνώσεις, τίτλους και επαγγελματικές επιτυχίες από εσένα. Επομένως, μείνε με τις δάφνες της κλασικής σου κατεύθυνσης και περαστικά σου!!!
ΥΓ: Μπορείς να μας πεις και πόσα μαθήματα Παιδαγωγικής - Διδακτικής, Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας διδάχτηκες; Μήπως αυτά δε σε συμφέρουν ή είναι... πανάσχετα για το εκπαιδευτικό έργο ενός καθηγητή φιλολόγου; :D
Αγαπητέ μου, κάναμε σε κάθε εξάμηνο παιδαγωγικά υποχρεωτικά! Και σιγά την επιστήμη, είδαμε που φτάσαμε με τις παιδαγωγικές βλακείες σας, να γράφουν τα παιδιά τα ρήματα με "ο", γιατί δεν επιτρέπεται λένε οι παιδαγωγοί να τα διορθώσουμε στο Δημοτικό γιατί θα πληγώσουμε την ευαίσθητη ψυχή τους.Bye!!!!!!
-
Είμαι της κλασσικής φιλολογίας και μηξ μου μιλάς εμένα για αρχαία , λατινικά και ιστορία που πήρα όλα τα επιλεγόμενα!!Με τις υγείες σου!!!
Μάλιστα! Με... συγχωρείς που νόμιζα ότι ήσουν του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας και ένιωσες... προσβεβλημένη. Και εδώ που τα λέμε έπρεπε να το καταλάβω ότι ήσουν μια "ΓΝΗΣΙΑ" κι εσύ της κλασικής Φιλολογίας, επιβεβαιώνοντάς με περίτρανα για το ποιοι σπείρουν ζιζάνια και κυκλοφορούν αυτές τις άθλιες φήμες, δημιουργώντας διχόνοια στους κόλπους του κλάδου μας. Όσο για τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά που έκανες (ιστορία διδάσκεστε μία και αυτή επιλογής και καμία υποχρεωτική -κάτι που είναι σημαντικό για το βαθμός δυσκολίας και το περιεχόμενο του μαθήματος- σε αντίθεση με το ΦΠΨ, στο οποίο διδάσκονται 4 υποχρεωτικές!) και γενικώς την κλασική παιδεία που σπούδασες, δε βλέπω να σου προσέδωσαν και ιδιαίτερο ήθος και... ευγένεια ψυχής με τον τρόπο που γράφεις για συναδέλφους σου, τους οποίους δε γνωρίζεις και οι οποίοι μπορεί να έχουν περισσότερες γνώσεις, τίτλους και επαγγελματικές επιτυχίες από εσένα. Επομένως, μείνε με τις δάφνες της κλασικής σου κατεύθυνσης και περαστικά σου!!!
ΥΓ: Μπορείς να μας πεις και πόσα μαθήματα Παιδαγωγικής - Διδακτικής, Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας διδάχτηκες; Μήπως αυτά δε σε συμφέρουν ή είναι... πανάσχετα για το εκπαιδευτικό έργο ενός καθηγητή φιλολόγου; :D
Αγαπητέ μου, κάναμε σε κάθε εξάμηνο παιδαγωγικά υποχρεωτικά! Και σιγά την επιστήμη, είδαμε που φτάσαμε με τις παιδαγωγικές βλακείες σας, να γράφουν τα παιδιά τα ρήματα με "ο", γιατί δεν επιτρέπεται λένε οι παιδαγωγοί να τα διορθώσουμε στο Δημοτικό γιατί θα πληγώσουμε την ευαίσθητη ψυχή τους.Bye!!!!!!
Belisha, δεν είμαι απόφοιτος ΨΠΨ αλλά ο τρόπος σου είναι εριστικότατος. Δεν είναι ωραίο πράγμα να υποτιμούμε επιστήμονες με διαφορετικό πτυχίο από εμάς (λες κι ανακαλύψαμε το μποζόνιο...) αλλά ούτε να μιλάμε για την επιστήμη της παιδαγωγικής τοιουτοτρόπως...
Καλό θα ήταν στις μεταξύ μας συνομιλίες να διατηρούμε τα τελευταία ψήγματα αστικής ευγένειας που μας απέμειναν!
ΥΓ. Τα παραπάνω στα λέω τελείως φιλικά. Με τον τρόπο σου και δίκιο να είχες, το έχασες.
-
Χαχαχα! Ψοφάω, πεθαίνω, τρελαίνομαι για φιλολογικό μαλλιοτράβηγμα! 8)
... Ρε πόσα κιλά άχυρο έχουμε στο κεφάλι μας! ::)
-
Χαχαχα! Ψοφάω, πεθαίνω, τρελαίνομαι για φιλολογικό μαλλιοτράβηγμα! 8)
... Ρε πόσα κιλά άχυρο έχουμε στο κεφάλι μας! ::)
Αν και δεινος θαλάσσιος θηρευτής, μιλάς σοφά, ω καρχαρία!
-
Αγαπητέ μου, κάναμε σε κάθε εξάμηνο παιδαγωγικά υποχρεωτικά! Και σιγά την επιστήμη, είδαμε που φτάσαμε με τις παιδαγωγικές βλακείες σας, να γράφουν τα παιδιά τα ρήματα με "ο", γιατί δεν επιτρέπεται λένε οι παιδαγωγοί να τα διορθώσουμε στο Δημοτικό γιατί θα πληγώσουμε την ευαίσθητη ψυχή τους.Bye!!!!!!
;D Δεν είσαι μόνο εριστικότατη, αλλά και ΠΑΝάσχετη και το επιβεβαιώνεις περίτρανα. Λυπάμαι που ο κλάδος μας έχει τέτοιες κατά το όνομα μόνο καθηγήτριες όπως εσύ, αν και είμαι σίγουρος ότι με τέτοιες απόψεις για την Παιδαγωγική Επιστήμη μόνο με το κιάλι θα δεις την εκπαίδευση και το σχολείο (ευτυχώς). Αν φτάνεις στο σημείο να μη σέβεσαι άλλες συγγενικές επιστήμες (δηλαδή για σένα μόνο η κλασική Φιλολογία είναι ΑΞΙΑ επιστήμη, έτσι; Τι καλάμια σας μοιράζουν στο τμήμα σας και ιδίως σε αυτήν την υπερεκτιμημένη πια κλασική κατεύθυνση; Ξεχνάς μου φαίνεται ότι σας κοροϊδεύουν ως αποστεωμένους επιστήμονες νεκρών γλωσσών -χωρίς εγώ να το ενστερνίζομαι), τότε είσαι ανάξια να φέρεις τον τίτλο του επιστήμονα. Και η ασχετοσύνη σου (κάτι μου λέει πάντως ότι δεν είσαι καν της κλασικής, αλλά μπήκες σκόπιμα για να γράψεις τις αθλιότητές σου, με σκοπό να διαστρεβλώσεις την πραγματικότητα) φαίνεται από τα εξής:
1) το ότι έκανες παιδαγωγικά μαθήματα σε κάθε εξάμηνο υποχρεωτικά είναι μεγάλο ψέμα ακόμα και αν δεν... προέρχεσαι από το τμήμα Φιλολογίας Αθήνας, στο οποίο διδάσκονται μόνο 2!
2) δε γνωρίζεις ότι οι παιδαγωγοί προέρχονται από την κατεύθυνση της Παιδαγωγικής των φιλοσοφικών μας σχολών και τους συγχέεις με τους δασκάλους της δημοτικής εκπαίδευσης, χωρίς φυσικά να φταίει η Παιδαγωγική για την αμορφωσιά πολλών δασκάλων και για το γεγονός ότι δε διδάσκουν ορθογραφία στα παιδιά του δημοτικού.
3) από την αιτιολόγηση του επιχειρήματός σου "γιατί θα πληγώσουμε την ευαίσθητη ψυχή τους" (αν και δε θεωρείται σοβαρή επιχειρηματολογία μιάμιση γραμμή απλοϊκότατης σκέψης και έκφρασης!) φαίνεται ότι δεν έχεις καμία σχέση με το θέμα και εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα. Σε ποια θεωρία "διδάχτηκες" ;D κάτι τέτοιο;
Είσαι η κλασική περίπτωση που ντροπιάζει τον κλάδο μας και δίνει τροφή για σχόλια από τις άλλες ειδικότητες. Αλλά να θυμάσαι: ανήκεις στις ασήμαντες εξαιρέσεις. Καλή σου τύχη. Όπου αλλού και αν απασχοληθείς, μην απογοητευτείς· η δουλειά δεν είναι ντροπή!
Καρχαρία, όσο αστεία και να φαίνεται (και όντως είναι) η αλαζονεία κάποιων, η φαγωμάρα όμως αυτή που προκαλούν οδήγησε (εκτός άλλων) στις β' αναθέσεις της Ιστορίας, της Λογοτεχνίας, της Φιλοσοφίας κοκ. Από το να παίρνουμε τα ποπ-κορν και να παρακολουθούμε το pde-show, καλύτερα να βάζουμε στη θέση τους κάποιους, γιατί μόνο κακό θα φέρουν...
-
Αχ, νεαρέ μου, είδες η κλασική σοφία της γραός τι κάνει! 8) ;D
Σοβαρά τώρα και επί του θέματος. 8) :P
1. Η ... κλασική συνάδελφος είναι απαράδεκτη και σαφώς δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό παράδειγμα του τμήματός μας. :-[
2. Ρε, εδώ ο κόσμος χάνεται και... η φιλοσοφική χτενίζεται. ::). Άλλωστε είναι γνωστό τοις πάσι ότι, όταν τσακώνονται οι φιλόλογοι, οι άλλοι κλαδοι κάνουν χάζι. Γιατί, (και αφήνω απ'έξω το ΦΠΨ και το Ιστορικό- Αρχαιολογικό), ακόμη και όταν συμφωνήσουμε ότι εμείς του φιλολογικού είμαστε οι καλύτεροι, μετά θα τσακωθούμε μεταξύ μας για τις κατευθύνσεις και, αφού καταλήξουμε ότι η κλασική είναι η ελίτ, μετά θα ξανατσακωθούμε για το ΕΚΠΑ, ΑΠΘ κλπ και μετά... άσε γιατί θέλω ρολό κουζίνας, για να συνεχίσω. Εν ολίγοις... για τα πανηγύρια.
3. Ήμουν έτοιμη να ανησυχήσω για τον Ioannis!, γιατί δεν είδα ούτε μια 3σέλιδη ανάλυση. Άλλά πριν στείλω το μνμ... ηρέμησα. ;) :D
ΥΓ. Ioannis!, μη θυμώσεις πλάκα κάνω. Σε μεγάλο βαθμό συμφωνώ με αυτά που λες ...καίτοι κλασική, σταφιδιασμένη και αδιόριστη γραυς. :'(
-
Ioannis!, μόλις είδα την τροποποίησή σου... 100% σωστός σε αυτό.
-
Αγαπητή καρχαρίνα (?) -αλήθεια, ποιο είναι το θηλυκό του καρχαρία;!- ;) ευχαριστώ που με αποκάλεσες "νεαρό", αλλά δεν ξέρω μήπως είμαι πιο γηραιός και ως εκ τούτου πιο σοφός περί των τμημάτων και κατευθύνσεών μας με μεγάλη θητεία σε αυτή την τάλαινα σχολή! :)
1) Η "κλασική" (?) αύτη "συνάδελφος" (?) :D σίγουρα δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα, αλλά γνωρίζεις ως γραυς αφενός ότι δεν είναι και λίγες οι περιπτωσάρες αυτές και αφετέρου ότι δημιουργούν στους άλλους μια εικόνα και μια εντύπωση λανθασμένη που εύκολα μπορεί να γενικευτεί.
2) Τα πανηγύρια, σοφή μου γραυ, πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσουν και να αντιμετωπίσουμε με τη δέουσα σοβαρότητα και προσοχή τα του κλάδου μας που οδεύει προς διάλυση και λεηλασία. Και χαίρομαι που συμφωνείς.
3) Τρισέλιδη απάντηση-ανάλυση δεν έγραψα βρε! Θα έγραφα μόνο σε κάποιο σοβαρό συνομιλητή και όχι σε υπερφίαλα και νεαρά και στην ηλικία και στο μυαλό παιδάκια. :)
ΥΓ: Σωστά συνειδητοποιώ μόλις ότι το "νεαρός" πήγαινε στον nikgre;! ... Και χάρηκα για λίγο! ;D
-
Αγαπητή καρχαρίνα (?) -αλήθεια, ποιο είναι το θηλυκό του καρχαρία;!- ;) ευχαριστώ που με αποκάλεσες "νεαρό", αλλά δεν ξέρω μήπως είμαι πιο γηραιός και ως εκ τούτου πιο σοφός περί των τμημάτων και κατευθύνσεών μας με μεγάλη θητεία σε αυτή την τάλαινα σχολή! :)
1) Η "κλασική" (?) αύτη "συνάδελφος" (?) :D σίγουρα δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα, αλλά γνωρίζεις ως γραυς αφενός ότι δεν είναι και λίγες οι περιπτωσάρες αυτές και αφετέρου ότι δημιουργούν στους άλλους μια εικόνα και μια εντύπωση λανθασμένη που εύκολα μπορεί να γενικευτεί.
2) Τα πανηγύρια, σοφή μου γραυ, πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσουν και να αντιμετωπίσουμε με τη δέουσα σοβαρότητα και προσοχή τα του κλάδου μας που οδεύει προς διάλυση και λεηλασία. Και χαίρομαι που συμφωνείς.
3) Τρισέλιδη απάντηση-ανάλυση δεν έγραψα βρε! Θα έγραφα μόνο σε κάποιο σοβαρό συνομιλητή και όχι σε υπερφίαλα και νεαρά και στην ηλικία και στο μυαλό παιδάκια. :)
ΥΓ: Σωστά συνειδητοποιώ μόλις ότι το "νεαρός" πήγαινε στον nikgre;! ... Και χάρηκα για λίγο! ;D
Θά 'θελες λιγουλάκι να σε προσφωνήσουν με αυτόν τον τίτλο... Τα διδακτορικά σας και στο πλησιέστερο ΚΑΠΗ! :) ;D ;D
-
χαχαχαχαχαχα! Θεός ο νεαρός λοιπόν nikgre!!! Ούτε στο ΚΑΠΗ έχουν αντίκρισμα πια. :P Εντάξει, δε με πήραν και οι αιώνες! Και οι εκπαιδευτικοί δε γερνούν ποτέ, το ξέρεις αυτό... Η φοιτητιώσα και μαθητιώσα νεολαία μάς κρατά πάντα πνευματικώς νεανίζοντας! ;D
-
Συμφωνώ. Γιατί, ανεξάρτητα από την τραγική οικονομική συγκυρία που έχει φέρει κακοδαιμονία σε όλη τη χώρα και την οποία δε θα θίξω στην παρούσα περίσταση, τέτοιου είδους άτομα αφενός μάς ρεζιλεύουν και αφετέρου πετιούνται με τις κλωτσιές έξω από την τάξη, αφού δεν μπορούν να σταθούν στο ύψος της. Συνεπώς, σοβαρότης και υπευθυνότης... όπως, έλεγε και ένας παλιός προπονητής του Ολυμπιακού (ο Διαμαντόπουλος) νομίζω. :D
... Και κάτι πολύ σοβαρό ...τώρα θα σε λυπήσω, βέβαια, αλλά όντως το "νεαρέ" απευθυνόταν στον nikgre που είναι μικρούλης. ;D
-
Θά 'θελες λιγουλάκι να σε προσφωνήσουν με αυτόν τον τίτλο... Τα διδακτορικά σας και στο πλησιέστερο ΚΑΠΗ! :) ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D
...Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι... ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ...
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
-
Ναι... ναι, το αντελήφθην σχετικά γρήγορα... Τι να κάνουμε! Θα το ξεπεράσω... :P Τόπο στα νιάτα, γραυ μου! ;D
Δεν έχεις διδακτορικό;;; Πόρτα στο ΚΑΠΗ!!! ;) :D :D
-
Δεν έχω η έρμη, στα νιάτα μου δεν ήταν της...μοδός που λένε. Πω πω τι έπαθα :'( :'( :'( :'(
Χμμμ, ανήκω, όμως, στην κατηγορία των ... κλασικών, ξέρεις, όχι των εικονογραφημένων, των άλλων ;). Αυτό πιάνεται; ;D ;D ;D ;D
-
Ου ου!!! Παρόλο που αν περίμενα λίγο, θα σου απαντούσε κάποια κλασικαρία από τις γνωστές βεβαίως-βεβαίως, :D θα σε καθησυχάσω: πιάνεται και παραπιάνεται... και ισοδυναμεί με 10 διδακτορικά!!! ;D Επομένως, πρώτο τραπέζι στο ΚΑΠΗ! ;) :D
-
Ουφ, εντάξει, τώρα ηρέμησα. 8) :D
-
Δεν θα έπρεπε να συμμετάσχω στην κουβέντα..λόγω κλονισμού νεύρων τελευταία αλλά θα το κάνω..Σε αρκετά σχολεία που υπηρέτησα αρκετοί (προς θεού όχι όλοι) κλασικοί φιλόλογοι θεωρούσαν τους εαυτούς τους υπεράνω. Συνάντησα όμως κάποιους που δεν ήξεραν την τύφλα τους. Μπέρδευαν δασεία με ψιλή και δεν ήξεραν να βγάλουν μια αξιοπρεπή μετάφραση σε ένα άγνωστο κείμενο. Προσωπικά η ψιλή και η δασεία μου περνάνε αδιάφορες..Ο καλός καθηγητής φαίνεται στην τάξη..Είναι αυτός που τα παιδιά μπαίνουν με χαρά στο μάθημά του (όχι για να σπάσουν πλάκα..δεν εννοώ τέτοια χαρά ;D) και όχι με φόβο ή απέχθεια. Η παιδαγωγική επιστήμη σε κάποιους τομείς το έχει παρακάνει με την super ουάου (πως φαίνομαι ότι δεν είμαι του κλασικού :D) ανάλυση. Υπερ-αναλύσαμε παιδαγωγικές μεθόδους και ψυχολογικά προβλήματα. Το θέμα μας όμως εδώ είναι το κατά πόσο μπορούν όλοι οι συνάδελφοι ασχέτως κατεύθυνσης να σταθούν και να δημιουργήσουν σε μια τάξη. Αυτός που πρέπει να είναι σε τάξη είναι ο ακομπλεξάριστος και ολοκληρωμένος άνθρωπος. Αυτός που διαρκώς μαθαίνει και έχει καλή διάθεση και να κριθεί από τους μαθητές του και να αυτοκριθεί. Πήξαμε στις αυθεντίες σε αυτή τη χώρα. Και ο σωστός είναι σωστός... Ασχέτως ειδικότητας και μαθημάτων που πήρε στη σχολή (καλά ακόμη αυτά θυμάστε????). By the way...Είμαι από το Ιστορικό-Αρχαιολογικό. Με τρεις επιτυχίες ΑΣΕΠ (όχι ότι κι αυτό λέει κάτι στην τελική..) ;)
-
Αγαπητή Εύα, θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από αυτό που έγραψες για την Παιδαγωγική Επιστήμη. Ο σκοπός όλων των επιστημών είναι να ερευνούν και να αναλύουν, το ίδιο κάνει και η Ιστορία και η Αρχαιολογία, σε μία από τις οποίες ειδικεύτηκες. Το ίδιο θα μπορούσε να πει κανείς για τη λεπτομερέστατη ανάλυση ενός αρχαίου μνημείου (διαστάσεις σε εκατοστά, μην πω και χιλιοστά), ενός ψηφιδωτού (ακριβής αριθμός ψηφίδων, κάτι χιλιάδες δηλαδή) ή για τις μακροσκελέστατες ερμηνείες και αναλύσεις ενός ιστορικού γεγονότος. Όσο κι αν κουράζει όμως η επιστημονική ανάλυση, πρέπει να γίνεται. Το θέμα είναι να αξιοποιούμε αυτά τα στοιχεία, τα εφόδια που μας δίνονται πχ. τις παιδαγωγικές μεθόδους και τις στρατηγικές διδασκαλίας για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη τέλεση του εκπαιδευτικού μας έργου. Στο πανεπιστήμιο μαθαίνουμε πολλές θεωρίες και καλώς γίνεται, για να υπάρχει ποικιλία και εύρος επιλογών. Στο σχολείο και στην εκπαιδευτική πρακτική εφαρμόζουμε από όλες αυτές όποιες κρίνουμε κατάλληλες. Όποιος ειδικεύεται στην Παιδαγωγική στη σχολή μας έχει κατανοήσει πλήρως αυτό το ζήτημα. Και δε νομίζω ότι με το 1 άντε 2 μαθήματα (αν επέλεξες και το μάθημα του Η΄ εξαμήνου) έπηξες στη θεωρία. Τι να πουν και οι συνάδελφοί σου Παιδαγωγοί που έχουν διδαχτεί περισσότερα από 20 τέτοια πεντάωρα μαθήματα (35 πλέον με το νέο πρόγραμμα των τρίωρων μαθημάτων). Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως. Ο σωστός εκπαιδευτικός πρέπει πρώτα να είναι ολοκληρωμένη προσωπικότητα και να μπορεί να σταθεί στην τάξη, ώστε να προσφέρει όχι μόνο γνώσεις αλλά και ήθος (το οποίο λείπει πια) στους νέους και να συμβάλει στην πολύπλευρη ανάπτυξή τους.
-
H πολλή θεωρία βλάπτει τον εγκέφαλο!!! ;D ;) Το ίδιο ισχύει για όλες τις ειδικότητες. Η super ανάλυση βλάπτει..πραγματικά το πιστεύω.. :'( Και γι'αυτό πολλές φορές γινόμαστε κουραστικοί στα παιδιά. Όπως και να έχει συμφωνούμε ότι το τμήμα δεν "χτίζει" τον σωστό δάσκαλο.
-
:) Εξαρτάται από τη θεωρία. Κατά πόσο είναι ουσιαστική ή ανούσια. Προσωπικά πιστεύω πως όσον αφορά στο εκπαιδευτικό έργο είναι προτιμότερη η υπερ/super ανάλυση στις διδακτικές μεθόδους παρά στις ψηφίδες και στα χιλιοστά. ;D Τέλος πάντων, συμφωνούμε ότι ο σωστός δάσκαλος "χτίζεται" και με την προσωπική του προσπάθεια και την καθημερινή μελέτη.
-
:) Εξαρτάται από τη θεωρία. Κατά πόσο είναι ουσιαστική ή ανούσια. Προσωπικά πιστεύω πως όσον αφορά στο εκπαιδευτικό έργο είναι προτιμότερη η υπερ/super ανάλυση στις διδακτικές μεθόδους παρά στις ψηφίδες και στα χιλιοστά. ;D Τέλος πάντων, συμφωνούμε ότι ο σωστός δάσκαλος "χτίζεται" και με την προσωπική του προσπάθεια και την καθημερινή μελέτη.
To χιλιοστό πάντα μετράει! Σακκούλι το σακκούλι λέει ο λαός... ;D Δεν ασχολήθηκα και πολύ με το επάγγελμα του αρχαιολόγου και γι'αυτό πάσα συζήτηση για ψηφιδωτά μου περνάει ψιλο-αδιάφορη 8). Έφαγα τα νιάτα μου σε φροντιστήρια και σε αίθουσες 8) Γραυς γαρ.... :P
-
;D ;D Κι εσύ γραυς; "Ακούς" καρχαρίνα; Μα τι θα γίνει αυτός ο κλάδος;! Πού είναι το νέο αίμα να μας διαδεχτεί; :)
-
Νέο αίμα; Εγώ! 8)
... Στο περίβλημα τα χαλάμε λίγο. :-\
-
χαχαχαχα! Θέαινα είσαι! Άρα αθάνατη και πάντα νέα! :P ;)
-
Χαχαχαχα... ναι ναι... βοήθειά σας! 8) :P ;D