Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: val36 στις Οκτωβρίου 06, 2010, 09:22:40 am
-
Ξέρετε αν υπάρχει νόμος που να ορίζει υποχρεωτική παρουσία στην παρέλαση;Γιατί στο σχολείο μας υπάρχει συνήθεια(αφού είναι το μόνο λύκειο της πόλης) να συνοδεύει όλος ο σύλλογος!Απλώς μοιραζόμαστε μισοί-μισοί 28η και 25η.
-
Στην παρελαση- τμημα παρελασης- οι συνοδοι ειναι 2.
ΟΙ αλλοι πινουν ΟΥΖΑ.
-
Ξέρετε αν υπάρχει νόμος που να ορίζει υποχρεωτική παρουσία στην παρέλαση;Γιατί στο σχολείο μας υπάρχει συνήθεια(αφού είναι το μόνο λύκειο της πόλης) να συνοδεύει όλος ο σύλλογος!Απλώς μοιραζόμαστε μισοί-μισοί 28η και 25η.
Δν ξέρω αν υπάρχει νόμος, πάντως πράγματι σε μικρές πόλεις αυτό που λες συνηθίζεται.Μισοί μισοί.Τώρα αυτά με τα ούζα που λέει ο Τάκης, μπορεί να τα κάνουν στην πρωτοβάθμια που ανήκει, δεν το ξέρω αυτό ;D ;D
-
Δεν μας ειπες Μαγδα εσεις στην δ/βαθμια ντυνεστε και
με παραδοσιακες στολες οταν μισοι μισοι ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΕ
το τμημα παρελασης.Η δ/βαθμια που δεν πινει ΟΥΖΑ χα χα.
ΑΝ κατι συνηθιζεται οπως αυτο δεν ειναι και υποχρεωτικο.
-
Εντάξει.. το να πάτε να δείτε τους μαθητές σας στην παρέλαση δεν είναι δα και κατί τραγικό.. θα χάσετε τον πρωινό σας ύπνο;;;
Και μπορεί να διαφωνώ με τον θεσμό των παρελάσεων, αλλά αν οι μαθητές θέλουν να δουν τους καθηγητές τους εκεί και νιώσουν καλύτερα έτσι, οφείλει να πάει κάποιος, χωρίς να τον υποχρεώνει νόμος.
-
Δεν μας ειπες Μαγδα εσεις στην δ/βαθμια ντυνεστε και
με παραδοσιακες στολες οταν μισοι μισοι ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΕ
το τμημα παρελασης.Η δ/βαθμια που δεν πινει ΟΥΖΑ χα χα.
ΑΝ κατι συνηθιζεται οπως αυτο δεν ειναι και υποχρεωτικο.
Όχι Τάκη, με τα κανονικά μας ρούχα πηγαίνουμε.Έγραψα τι συνηθίζεται και τι κάνουμε εμείς στο δικό μας σχολείο.
-
Σχετικά με
-
Εμας παει μονο αυτος απο τους γυμναστες που ειναι ο υπευθυνος της καθε παρελασης (αλλος τωρα, αλλος το Μαρτιο)
-
Εμας παει μονο αυτος απο τους γυμναστες που ειναι ο υπευθυνος της καθε παρελασης (αλλος τωρα, αλλος το Μαρτιο)
Ναι έτσι γίνεται στα μεγάλα σχολεία.Απλά στα μικρά, πολύ πιθανό ο γυμναστής να έχει πιο πολλές ώρες σε άλλο σχολείο,σε άλλο χωριό ή πόλη, οπότε πάει σε εκείνο σύμφωνα με τη νομοθεσία.Γι αυτό έχει επικρατήσει ως έθιμο ας πούμε να πηγαίνουμε μισοί μισοί.(οι μισοί μπορεί να είναι 4 άτομα ;DΚαι ας κοροιδεύει ο Τάκης ;)
-
Οχι δεν κοροιδευω τον ανθρωπο.
Την υπακοη στην νοοτροπια των
μικρων σχολειων στο θεμα παρελαση
και την μη αρνηση -κοροιδευω-Μαγδα.
Δεν εχω χασει καμια παρελαση.
-
Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό και είπα να μην ανοίξω νέο θέμα:
Είναι υποχρέωση ενός εκπαιδευτικού να μιλήσει τη μέρα της εθνικής εορτής στην εκκλησία επειδή είναι η "σειρά" του σχολείου του, ενώ ο ίδιος δεν το θέλει;
-
Στην εκκλησία; Τι σχέση έχει η 28η Οκτωβρίου με την εκκλησία;!;! ???
-
Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό και είπα να μην ανοίξω νέο θέμα:
Είναι υποχρέωση ενός εκπαιδευτικού να μιλήσει τη μέρα της εθνικής εορτής στην εκκλησία επειδή είναι η "σειρά" του σχολείου του, ενώ ο ίδιος δεν το θέλει;
Υποχρέωση του εκπαιδευτικού είναι να συνοδεύει τα παιδιά σε οποιαδήποτε εξόρμηση εκτός του σχολείου προκειμένου να τα επιτηρεί. Άρα είσαι υποχρεωμένος να πας μέχρι την εκκλησία. Δεν είσαι υποχρεωμένος να μπεις μέσα όμως. Εγώ καθόμου πάντα στο προαύλιιο (όπου ούτως ή αλλως χρειάζεται κάποιος προκειμένου να πιάνει τους "κοπανατζήδες")
-
Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό και είπα να μην ανοίξω νέο θέμα:
Είναι υποχρέωση ενός εκπαιδευτικού να μιλήσει τη μέρα της εθνικής εορτής στην εκκλησία επειδή είναι η "σειρά" του σχολείου του, ενώ ο ίδιος δεν το θέλει;
ΟΧΙ κατηγορηματικα ΟΧΙ. Τον λογο τον εκφωνουν οι αρχες του τοπου , ασχετα αν ειναι αγραμματοι και δεν μπορουν να βαλουν δυο φρασεις τη μια διπλα στην αλλη και τα φορτωνουν στους εκπαιδευτικους (γι' αυτο και οι δ/ντες παρακαλανε και δεν μπορουν να το επιβάλλουν). Η υποχρεωση μας αφορα τη γιορτη στα σχολικα πλαισια και ορια, τα παραεξω αφορουν την τοπικη αυτοδιοικηση
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Κάπως έτσι το σκεφτόμουν κι εγώ.
(Καλά, μην αναφερθώ στο τι ακούγεται σε αυτούς τους λόγους, είναι μεγάλο θέμα...)
Landau, η 28η δεν έχει σχέση με την εκκλησία, η εκκλησία (θέλει να) έχει σχέση με τα πάντα.
Δεν είμαι και σίγουρος για την 28η, μπορεί να γίνεται σε κάποια πλατεία η όλη διαδικασία (και ο λόγος).
-
Εμας παει μονο αυτος απο τους γυμναστες που ειναι ο υπευθυνος της καθε παρελασης (αλλος τωρα, αλλος το Μαρτιο)
Ναι έτσι γίνεται στα μεγάλα σχολεία.Απλά στα μικρά, πολύ πιθανό ο γυμναστής να έχει πιο πολλές ώρες σε άλλο σχολείο,σε άλλο χωριό ή πόλη, οπότε πάει σε εκείνο σύμφωνα με τη νομοθεσία.Γι αυτό έχει επικρατήσει ως έθιμο ας πούμε να πηγαίνουμε μισοί μισοί.(οι μισοί μπορεί να είναι 4 άτομα ;DΚαι ας κοροιδεύει ο Τάκης ;)
Συμφωνώ με τη Μάγδα.Σε όσα σχολεια έχω βρεθεί ο σύλλογος μοιράζεται στις σχολικές γιορτές και ειναι υποχρεωτικό να είμαστε παρόντες!
-
Εγώ πάντως φέτος έχω σκοπό να μην πάω στην παρέλαση ό,τι και αν αποφασιστεί. Η 28η και 25η είναι αργίες, και ως τέτοιες θέλω να τις περάσω.
-
Ωπ, λιθοσφαιριστή, δεν διάβασα καλά το μήνυμά σου και νόμιζα πως ρωτούσες εάν είναι υποχρέωση να πας, όχι να μιλήσεις. Ο/η topsy νομίζω πως σε κάλυψε.
-
Γεια σας,
Τελικά υπάρχει νόμος (εγκύκλιος ή τι...) για την υποχρεωτική παρουσίαση στην παρέλαση; Είμαι στη Ν. Ερυθραία οργανικά και το πάμε μισοί-μισοί. Αν δεν είναι υποχρεωτικό κι επειδή τα'χω λίγο πάρει και με κάτι άλλα, προτιμώ να δω τα δικά μου παιδιά στην παρέλαση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον ξέρει κάτι σχετικά.
-
Γεια σας,
Τελικά υπάρχει νόμος (εγκύκλιος ή τι...) για την υποχρεωτική παρουσίαση στην παρέλαση; Είμαι στη Ν. Ερυθραία οργανικά και το πάμε μισοί-μισοί. Αν δεν είναι υποχρεωτικό κι επειδή τα'χω λίγο πάρει και με κάτι άλλα, προτιμώ να δω τα δικά μου παιδιά στην παρέλαση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον ξέρει κάτι σχετικά.
κανένας νόμος δεν υποχρεώνει κανένα εκπαιδευτικό να παρευρίσκεται σε παρελάσεις... αυτό είναι υποχρέωση μόνο του διευθυντή και του γυμναστή..
μη μασάτε σε ότι και αν σας λένε..
-
Σωστα.
-
Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό και είπα να μην ανοίξω νέο θέμα:
Είναι υποχρέωση ενός εκπαιδευτικού να μιλήσει τη μέρα της εθνικής εορτής στην εκκλησία επειδή είναι η "σειρά" του σχολείου του, ενώ ο ίδιος δεν το θέλει;
Εμένα τελικά με υποχρεώνουν όχι μόνο να είμαι εκεί τη μέρα της παρέλασης, αλλά να εκφωνήσω και τον πανηγυρικό!
Αυτό προέκυψε μετά από κλήρωση, η οποία έγινε χωρίς να είμαι παρών, και έτσι δε μου δόθηκε η ευκαιρία να πω πριν γίνει κλήρωση ότι δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε κανένα συνάδελφο να το αναλάβει, αν δεν μπορεί ή απλά δε θέλει. Αν πω τώρα όλα αυτά, θα θεωρηθεί ότι τα λέω επειδή κληρώθηκα εγώ.
Περιμένω τις προτάσεις σας, διευκρινίζοντας ότι δε συμφωνώ με αυτό το πανηγυράκι που γίνεται σε κάθε γιορτή με τα μεγάλα και κούφια λόγια, γι' αυτό και δε θέλω να συμμετάσχω.
-
Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό και είπα να μην ανοίξω νέο θέμα:
Είναι υποχρέωση ενός εκπαιδευτικού να μιλήσει τη μέρα της εθνικής εορτής στην εκκλησία επειδή είναι η "σειρά" του σχολείου του, ενώ ο ίδιος δεν το θέλει;
Εμένα τελικά με υποχρεώνουν όχι μόνο να είμαι εκεί τη μέρα της παρέλασης, αλλά να εκφωνήσω και τον πανηγυρικό!
Αυτό προέκυψε μετά από κλήρωση, η οποία έγινε χωρίς να είμαι παρών, και έτσι δε μου δόθηκε η ευκαιρία να πω πριν γίνει κλήρωση ότι δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε κανένα συνάδελφο να το αναλάβει, αν δεν μπορεί ή απλά δε θέλει. Αν πω τώρα όλα αυτά, θα θεωρηθεί ότι τα λέω επειδή κληρώθηκα εγώ.
Περιμένω τις προτάσεις σας, διευκρινίζοντας ότι δε συμφωνώ με αυτό το πανηγυράκι που γίνεται σε κάθε γιορτή με τα μεγάλα και κούφια λόγια, γι' αυτό και δε θέλω να συμμετάσχω.
Να μην πας πουθενά. Αυτό σου προτείνω να κάνεις, αφού τους πεις κάντε ότι νομίζετε.
Τίποτα δεν μπορεί να σου κάνει κανείς.
-
λιθοσφαιριστής αν τελικά "πρέπει" να πας, μπορείς να βγάλεις λόγο που δεν θα περιμένουν, και να πεις πράγματα που θα ενοχλήσουν (συνδέοντάς τα με την επέτειο). Αν μη τι άλλο, αυτή την εποχή έχουμε πολλά να πούμε...
-
Δεν έχω πρόβλημα να συνοδεύσω τα παιδιά στην παρέλαση. Από την αρχή συμφωνήθηκε ομόφωνα το "μισοί-μισοί".
Άλλο όμως αυτό και άλλο ο πανηγυρικός.
Landau, αρχικά αυτό σκέφτηκα κι εγώ. Να πω τρεις προτάσεις, μετά από τις οποίες δε θα μου αναθέσουν ξανά κάτι παρόμοιο...
Όμως δε μου αρέσουν αυτά τα "πρέπει" και θα προσπαθήσω να μην το κάνω τελικά.
-
Πες εκεί για το ΟΧΙ του '40 και μετά το ΟΧΙ που πρέπει και τώρα να βροντοφωνάξει ο λαός ενάντια στο μνημόνιο και τις καπιταλιστικές πρακτικές των ψευτοσοσιαλιστών του σήμερα! Να πάθουν εκεί ένα ξαφνικό οι τοπικοί "άρχοντες" :D
-
-
Καμιά ιδέα κανείς;
-
κι επίσης ανέφεραν προεδρικό διάταγμα.
για πεστο και σε εμας το διάταγμα αυτό, να ξέρουμε επιτέλους τι ισχύει!
-
Το ανέφεραν στη συνάδελφο η οποία δεν το σημείωσε!
-
Το ανέφεραν στη συνάδελφο η οποία δεν το σημείωσε!
Να τους ξαναπάρετε και να ζητήσετε να σας το ξαναπούν. Να το διαβάσουμε και μεις.
-
"3. Τα σχολεία παίρνουν μέρος στις παρελάσεις και στο γενικό εορτασμό των εθνικών και τοπικών εορτών, σύμφωνα με το πρόγραμμα της Νομαρχίας ή της Δημοτικής Αρχής. Ο σημαιοφόρος με τη σημαία του σχολείου και οι παραστάτες παρίστανται στη δοξολογία. Κατά την κρίση του συλλόγου διδασκόντων και εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν την ημέρα αυτή μπορεί να γίνει εκκλησιασμός των μαθητών ή αντιπροσωπεία τους να πλαισιώσει το σημαιοφόρο και τους παραστάτες. Οι συνοδοί των μαθητών και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για τις παραπάνω εκδηλώσεις ορίζονται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων. Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε δύο ή περισσότερα σχολεία παίρνουν μέρος στις εκδηλώσεις του ενός μόνο σχολείου, που είναι αυτό στο οποίο έχουν οργανική θέση. Οι αποσπασμένοι και αναπληρωτές παίρνουν μέρος στις εκδηλώσεις του σχολείου στο οποίο διδάσκουν τις περισσότερες ώρες."
(ΠΔ 201.1998)
Τα ανω ισχύουν για τα σχολεια της Α/θμιας και, υποθετω διασταλτικα, για τα σχολεια της
-
Η δ/βαθμια ειναι αλλο καπελο.Απο παρανομ...ς αλλο τιποτα.
-
Πάντως εμάς στο νησί όπου είχα πρωτοδιοριστεί δεν μας υποχρέωνε κάποιος προϊστάμενος ή σύμβουλος να πάμε στην παρέλαση, αλλά ο κόσμος του νησιού!
Σε μία παρέλαση που αρνηθήκαμε να πάμε (το νηπιαγωγείο είναι βλακεία να πηγαίνει στην παρέλαση!) πήρε το μικρόφωνο ο δήμαρχος του νησιού και καταφέρθηκε εναντίον των νηπιαγωγών που έρχονται στον τόπο τους και δεν τηρούν τα έθιμα και τις παραδόσεις!
Η δεύτερη διένεξη που είθχαμε ήταν για παρέλαση στα καρναβάλια! Ήθελαν οι γονείς να συνοδέψουμε τα παιδιά ώς εκπαιδευτικοί στην παρέλαση που διοεγάνωνε ο δήμος για τις απόκριες! Ευτυχώς εκεί δεν μας έκραξαν από μικροφώνου, αν και ειπώθηκε "τα παιδιά του νηπιαγωγίου συνοφευόμενα από τους γονέις τους"!!!!
-
Καλησπέρα. Το ξεθάβω το θέμα -και ελπίζω να το δείτε :)
Είμαι πρωτοβάθμια και στο μέρος όπου βρίσκομαι είναι σύστημα να όχι απλά να συνοδεύουμε στην εκκλησία, αλλά να παρελάζουμε κιόλας... Ανέφερα σήμερα στην διευθύντρια ότι δεν υπάρχει νόμος να μας υποχρεώνει να συνοδεύουμε τους μαθητές στην παρέλαση, οπότε αν θελήσω να φυγω για τριήμερο να φύγω.
Μου αρνήθηκε ότι υπάρχει τέτοιος νόμος και μάλιστα είπε να το ψάξω κιόλας. Και μου ανέφερε ότι είναι ανάγκη επιτακτική να παρελάζουμε μαζί με τα παιδιά :s Όπως κάνει ο στρατός λέει όταν γίνει πόλεμος, έτσι κι εμείς.
Πού μπορώ να βρω την σχετική νομοθεσία; Ισχύει αυτό που μου είπε;
-
Πες της τα παρακάτω:
"Εγώ θα φύγω για 3ημερο και άντε γεια! Αν πιστεύεις ότι είμαστε νομικά υποχρεωμένοι να πηγαίνουμε σε παρελάσεις, λες και είναι στρατός, να βρεις τη σχετική νομοθεσία, αλλιώς τράβα μόνη σου στην παρέλαση! Και τι σου φταίνε κιόλας τα παιδάκια να τα τραβολογάς μέσα στο κρύο στις παρελάσεις τύπου Μεταξά; Υποτίθεται έχουμε δημοκρατία και όχι δικτατορία!"
:D
-
Καλησπέρα. Το ξεθάβω το θέμα -και ελπίζω να το δείτε :)
Είμαι πρωτοβάθμια και στο μέρος όπου βρίσκομαι είναι σύστημα να όχι απλά να συνοδεύουμε στην εκκλησία, αλλά να παρελάζουμε κιόλας... Ανέφερα σήμερα στην διευθύντρια ότι δεν υπάρχει νόμος να μας υποχρεώνει να συνοδεύουμε τους μαθητές στην παρέλαση, οπότε αν θελήσω να φυγω για τριήμερο να φύγω.
Μου αρνήθηκε ότι υπάρχει τέτοιος νόμος και μάλιστα είπε να το ψάξω κιόλας. Και μου ανέφερε ότι είναι ανάγκη επιτακτική να παρελάζουμε μαζί με τα παιδιά :s Όπως κάνει ο στρατός λέει όταν γίνει πόλεμος, έτσι κι εμείς.
Πού μπορώ να βρω την σχετική νομοθεσία; Ισχύει αυτό που μου είπε;
Δες τι γράφει ο Damien λίγο παραπάνω. Είναι από το άρθρο 3 του ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 201 - ΦΕΚ 161 τ.Α'.
-
ήμαρτον βρε παιδιά...
με βάση όσα διάβασα παραπάνω αλλά και σε άλλα σχετικά ποστ ισχύουν και σωρρευτικά αλλά και κατά περίπτωση τα εξής:
- για τους καθηγητές β/θμιας είναι αργία ενώ οι δάσκαλοι και καθηγητές της α/θμιας να πάνε στην παρέλαση όπως ορίζει η εγκύκλιος.
- οι μαθητές επίσης να πάνε και να παρελάσουν μόνοι τους και να τους δούνε οι γονείς τους και να τους χαίρονται
- επίσης, οι συνάδελφοι καθηγητές που είναι ντόπιοι δεν έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα να κάνουν κι αυτοί τριήμερο και να το περάσουν με συγγενείς, φίλους ή όπως κρίνει ο καθένας. Αυτό το δικαίωμα το έχουν αποκλειστικά οσοι μένουν μακριά απο το σχολείο ή θέλουν να δουν τους δικους τους που είναι σε άλλο νομό.
- αφού η ημέρα αυτή είναι αργία για τους υπόλοιπους δ.υ. ειναι και για τους εκπ/κούς.... ( κάτι ανάλογο πάντως ΔΕΝ συμβαίνει με την αργία της 17ης Νοέμβρη ....οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι - ω ποία έκπληξις - δουλεύουμε κανονικά!! αλλά κανείς μας δεν βγήκε να πει ότι για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των δ.υ. αυτή η μέρα είναι αργία οπότε την παιρνω κι εγώ απ΄τη σημαία και δεν τρέχει κάστανο)
- τη νομοθεσία την προτάσσουμε επιλεκτικά όποτε μας βολεύει αλλά όποτε δε μας βολεύει και τόσο την κάνουμε γαργάρα.
- οι παρελάσεις είναι κατάλοιπα του Μεταξά ενώ αν δεν τις κάναμε θα ήμασταν μια χαρά δημοκρατία ( με τα τριήμερά της και τα όλα της).
- η ανυπακοή σε εντολή προϊσταμένου δεν είναι πειθαρχικό παράπτωμα.
- κατά τα άλλα οι εκπ/κοί διατελούν λειτούργημα και όχι επάγγελμα ΑΛΛΑ:
- αν δεν είναι γραμμένο σαφέστατα σε νόμο/ εγκύκλιο/ διάταγμα δεν ισχύει τίποτα ( οπότε πάει περίπατο και το λειτούργημα που λέγαμε παραπάνω... και το βλέπουμε το ζήτημα καθαρά επαγγελματικά...) - άσε που βλέπω και πόσο "κατά γράμμα" τηρούνται και όσα είναι γραμμένα σε νόμους ( πχ ότι απαγορεύονται τα ιδιαίτερα....καλέ, κανένας εκπ/κος δεν κάνει ιδιαίτερα...αυτό είναι αστικός μύθος και κακοπροαίρετα σχόλια άλλων ζηλιάρηδων δ.υ.)
- η ιδεολογική αντίθεση που κάποιοι προβάλουν είναι πολύ βολική δικαιολογία όταν πρόκειται για τριήμερα και καθισιό αλλά για τους ίδιους κάποιους δεν την είδα να μπαινει μπροστά σε περιπτώσεις επίορκων εκπ/κών, κακομεταχείρισης μαθητών απο καθηγητές, γενικές συνελεύσεις του κλάδου, συμμετοχή στις εκλογές, ιδιαιτεράδες-εκβιαστές, προσλήψεις "από το παράθυρο" και πάει λέγοντας...
Για την ιστορία πάντως το χωρίο που παρέθεσε ο Damien ισχύει ΚΑΙ για τη β/θμια και μάλιστα με σχετικό ΠΕΡΣΙΝΟ έγγραφο που το διασαφηνίζει πλήρως - ως απάντηση σε σχετικό ερώτημα.
-
Ήμαρτον που θα πρέπει το 2011 να ανεχόμαστε "παραδόσεις" και φαντάσματα του παρελθόντος! :)
Οι αλλαγές, μεταξύ άλλων, γίνονται και στην πράξη (αν δεν προηγείται νομοθετική αλλαγή). Μάλιστα η αλλαγή (γενικά) μιας καταστάσης στην πράξη έχει συνήθως μεγαλύτερη και πιο άμεση επίδραση, απ' ότι μια απλή νομοθετική αλλαγή.
Σίγουρα, σε μια κοινωνία (αν αυτή θέλει να συνεχίσει να υπάρχει) πρέπει να υπάρχουν νόμοι και κανόνες, αλλά όταν κάποιοι κανόνες έχουν ξεπεραστεί ή είναι παράλογοι, πρέπει η κοινωνία να τους αλλάζει με τον έναν ή άλλον τρόπο.
-
-
Landau, σεβαστή η διαφωνία σου με τη συγκεκριμένη εκδήλωση, αλλά από τη στιγμή που ορίζεται από τη νομοθεσία και είναι αποδεκτή από την πλειοψηφία της σχολικής κοινότητας (γονείς, μαθητές, καθηγητές) δεν αντιλαμβάνομαι ως δημοκρατικό το "αντάρτικο".
Αν μπούμε στη λογική ότι η εκάστοτε μειοψηφία είναι πεφωτισμένη και οφείλει να επιβάλει τα φώτα της και στην υπόλοιπη κοινωνία, μπαίνουμε σε επικίνδυνα μη δημοκρατικά μονοπάτια, όπου ο καθένας θα κάνει ό,τι γουστάρει.
Κατά τα λοιπά, συμφωνώ απολύτως με την bitch.
-
-
Ήμαρτον που θα πρέπει το 2011 να ανεχόμαστε "παραδόσεις" και φαντάσματα του παρελθόντος! :)
Οι αλλαγές, μεταξύ άλλων, γίνονται και στην πράξη (αν δεν προηγείται νομοθετική αλλαγή). Μάλιστα η αλλαγή (γενικά) μιας καταστάσης στην πράξη έχει συνήθως μεγαλύτερη και πιο άμεση επίδραση, απ' ότι μια απλή νομοθετική αλλαγή.
Σίγουρα, σε μια κοινωνία (αν αυτή θέλει να συνεχίσει να υπάρχει) πρέπει να υπάρχουν νόμοι και κανόνες, αλλά όταν κάποιοι κανόνες έχουν ξεπεραστεί ή είναι παράλογοι, πρέπει η κοινωνία να τους αλλάζει με τον έναν ή άλλον τρόπο.
-
-
Ήμαρτον που θα πρέπει το 2011 να ανεχόμαστε "παραδόσεις" και φαντάσματα του παρελθόντος! :)
Οι αλλαγές, μεταξύ άλλων, γίνονται και στην πράξη (αν δεν προηγείται νομοθετική αλλαγή). Μάλιστα η αλλαγή (γενικά) μιας καταστάσης στην πράξη έχει συνήθως μεγαλύτερη και πιο άμεση επίδραση, απ' ότι μια απλή νομοθετική αλλαγή.
Σίγουρα, σε μια κοινωνία (αν αυτή θέλει να συνεχίσει να υπάρχει) πρέπει να υπάρχουν νόμοι και κανόνες, αλλά όταν κάποιοι κανόνες έχουν ξεπεραστεί ή είναι παράλογοι, πρέπει η κοινωνία να τους αλλάζει με τον έναν ή άλλον τρόπο.
-
Εδω βρισκουν τα 'Θρησκευτικα' χωρο στο ελληνικο σχολειο αλοιμονο...
Και όχι μόνο...Θυμίζω παλαιότερο μήνυμά σου:
"Νομιζω οτι θεμα απολυσης εκπαιδευτικων κυριως στις βασικες ειδικοτητες δεν υπαρχει.Το πολυ πολυ να σταματησει το φαινομενο της αναπληρωσης.
-
Εγώ πάντως, ως γονιός, θα ήθελα να δω τους "μορφωμένους" ανθρώπους αυτού του τόπου να πρωτοστατούν στη διαμαρτυρία, όχι στη φραπεδιά και το τάβλι. Και θα ήθελα, σε ένα εκπαιδευτικό φόρουμ όπως τούτο να υπάρχει ένα τόπικ με θέμα " πώς οι εκπ/κοί θα κερδίσουν τον σεβασμό της κοινωνίας με εκδηλώσεις διαμαρτυρίας επ ευκαιρία της παρέλασης " και όχι " υποχρεωτική παρουσία στην παρέλαση; "
Γλυκιά μου bitch ;D,πού την είδες την μόρφωση;Επειδή κάποιος πήρε ένα πτυχίο είναι και μορφωμένος;
Οι αμαθείς γνωρίζουν τουλάχιστον την αδυναμία τους και διαθέτοντας αυτογνωσία εστιάζουν στην καλλιέργεια των υπόλοιπων δυνατοτήτων της ανθρώπινης ψυχής.
Οι πιο αμόρφωτοι άνθρωποι είναι οι ημιμαθείς.Και από τέτοιους ο χώρος της εκπ/σης βρίθει...
-
bitch συμφωνώ με πολλά από όσα αναφέρεις, και μάλλον δεν συμβάδιζε με το γενικότερο σκεπτικό μου το παράδειγμα που ανέφερα (δηλ. στο τι να πει στην διευθύντρια κλπ).
Η διαφωνία μου με το όλο θέμα είναι ο θεσμός της παρέλασης και όχι για το αν θα έχει κάποιος όλο το 3ήμερο ελεύθερο ή όχι (και δεν βλέπω κάτι κακό στο να ξεσκάσει κάποιος στο όποιο Καϊμακτσαλάν, εφόσον έχει τη δυνατότητα :P).
Οι απόψεις καταγράφονται.. δυστυχώς έχω γνώση της ελληνικής πραγματικότητας και της συντηρητικής και οπισθοδρομικής στάσης που χαρακτηρίζει (ακόμα) την πλειοψηφία της κοινωνίας μας (δεύτερο Ιράν άλλωστε, σε πολλά ζητήματα). Αλλά αυτό δεν μπορεί να στερεί τη δυνατότητα από την όποια μειοψηφία ή "μειοψηφία" να αγωνίζεται να το ανατρέψει ;)
@atem: και τα θρησκευτικά έχουν χώρο στην ελληνική εκπαίδευση, αφού η θρησκεία και η θρησκευτικότητα είναι μέρος κάθε κοινωνίας εδώ και χιλιετίες. Το θέμα είναι τι διδάσκεται και με ποιον τρόπο, εκεί υπάρχει το πρόβλημα..
-
κάτι τέτοια τριήμερα και τετραήμερα έχουν κάνει τους απέξω να λένε ότι οι εκπαιδευτιοί τον μισό χρόνο κάθονται και πληρώνονται
-
Εγώ πάντως, ως γονιός, θα ήθελα να δω τους "μορφωμένους" ανθρώπους αυτού του τόπου να πρωτοστατούν στη διαμαρτυρία, όχι στη φραπεδιά και το τάβλι. Και θα ήθελα, σε ένα εκπαιδευτικό φόρουμ όπως τούτο να υπάρχει ένα τόπικ με θέμα " πώς οι εκπ/κοί θα κερδίσουν τον σεβασμό της κοινωνίας με εκδηλώσεις διαμαρτυρίας επ ευκαιρία της παρέλασης " και όχι " υποχρεωτική παρουσία στην παρέλαση; "
Γλυκιά μου bitch ;D,πού την είδες την μόρφωση;Επειδή κάποιος πήρε ένα πτυχίο είναι και μορφωμένος;
Οι αμαθείς γνωρίζουν τουλάχιστον την αδυναμία τους και διαθέτοντας αυτογνωσία εστιάζουν στην καλλιέργεια των υπόλοιπων δυνατοτήτων της ανθρώπινης ψυχής.
Οι πιο αμόρφωτοι άνθρωποι είναι οι ημιμαθείς.Και από τέτοιους ο χώρος της εκπ/σης βρίθει...
εξ ου και τα εισαγωγικά ντε.... ;D ;D - για να εξαιρέσουν τους εντός εισαγωγικών απο τους εκτός.
bitch συμφωνώ με πολλά από όσα αναφέρεις, και μάλλον δεν συμβάδιζε με το γενικότερο σκεπτικό μου το παράδειγμα που ανέφερα (δηλ. στο τι να πει στην διευθύντρια κλπ).
Η διαφωνία μου με το όλο θέμα είναι ο θεσμός της παρέλασης και όχι για το αν θα έχει κάποιος όλο το 3ήμερο ελεύθερο ή όχι (και δεν βλέπω κάτι κακό στο να ξεσκάσει κάποιος στο όποιο Καϊμακτσαλάν, εφόσον έχει τη δυνατότητα :P).
Οι απόψεις καταγράφονται.. δυστυχώς έχω γνώση της ελληνικής πραγματικότητας και της συντηρητικής και οπισθοδρομικής στάσης που χαρακτηρίζει (ακόμα) την πλειοψηφία της κοινωνίας μας (δεύτερο Ιράν άλλωστε, σε πολλά ζητήματα). Αλλά αυτό δεν μπορεί να στερεί τη δυνατότητα από την όποια μειοψηφία ή "μειοψηφία" να αγωνίζεται να το ανατρέψει ;)
@atem: και τα θρησκευτικά έχουν χώρο στην ελληνική εκπαίδευση, αφού η θρησκεία και η θρησκευτικότητα είναι μέρος κάθε κοινωνίας εδώ και χιλιετίες. Το θέμα είναι τι διδάσκεται και με ποιον τρόπο, εκεί υπάρχει το πρόβλημα..
θα ήταν σίγουρα σεβαστή η διαφωνία σου στο θεσμό των παρελάσεων αν είχε διατυπωθεί σε διαφορετικό χρόνο. Γιαυτό και γω φέτος, δε στέκομαι στο τυπικό, νομικίστικο μέρος των υποχρεώσεων των εκπ/κών αλλά στο καθαρά ηθικό σκέλος που - κατ' εμέ - επιβάλλει την παρουσία τους για λόγους άλλους και με τρόπους διαφορετικούς αυτού που είθισται.
κάτι τέτοια τριήμερα και τετραήμερα έχουν δόσει λάβει στους απέξω να λένε ότι οι εκπαιδευτιοί τον μισό χρόνο κάθονται και πληρώνονται.
ακριβώς!!
-
κάτι τέτοια τριήμερα και τετραήμερα έχουν δόσει λάβει στους απέξω να λένε ότι οι εκπαιδευτιοί τον μισό χρόνο κάθονται και πληρώνονται.
Μόνο που το συγκεκριμένο τριήμερο, που είναι εθνική εορτή και αργία, δεν δουλεύουν ούτε οι του ιδιωτικού τομέα ;)
-
Μου αρεσουν οι παρελάσεις. Ειναι ενα event ιστορικο-κοινωνικο-πολιτιστικο και πολιτισμικο-λαογραφικο, ψυχολογικο, θρησκευτικο και δυστυχως οικονομικο!
Η αδελφη μου ξοδεψε παλι για να παρει μπλουζα και πανταλονι και παπουστια στο μικρο. Θελουν λεει συγκεκριμένο dress code. (αμαν αυτη η γρινα της) ::)
Η πολιτεια παλι θα ξοδεψει ενα καρο λεφτα. και αυτα τα αεροπλανα πανω απο το κεφαλι μας την ωρα που πινουμε το καφε μας αραχτοι ...και παντα σαν απο γινατι στο κρισημο σημειο της συζητησης να μη μπορεις να ακουσεις το συνομιλητη σου! λες και το κανουν επιτηδες....
Ο εθνικος κηπος ή ο Λευκος Πυργος θα γεμισει απο κοσμο, παιδικες φωνες παντου και ολοι μες τη καλη χαρα. Μαλλι της γριας ή παγωτο(αν ειναι 25 Μαρτιου),καλαμποκι. βρωμικο απο τη καντινα(πλην νοστιμότατο) κλπ κλπ
και μετα, το απογευμα μια σκοτεινιά στον οριζοντα, με τους αδειους δρομους και στη ψυχη μας μια μελαγχολια. Ειναι που τελειωσε η γιορτη με τη παλλαικη συγκεντωση? ειναι οτι συναντησαμε κοσμο που ειχαμε καιρο να τα πουμε?....μπα! μαλλον πως ατην επομενη θα ειμαστε στη ιδια ρουτινα.....
Μια μερα χαράς .....!!!
υ.γ. τι 3ημερο και 4ημερο? μισθοι μειωμενοι και για τις αποδρασεις λεφτα εχουμε?.....μπα δε νομιζω πως ισχυει αυτο!
-
υ.γ. τι 3ημερο και 4ημερο? μισθοι μειωμενοι και για τις αποδρασεις λεφτα εχουμε?.....μπα δε νομιζω πως ισχυει αυτο!
μην παίρνεις κι όρκο πρόεδρεεεεε για....γκιέλ μπουρντά:
http://www.skifun.gr/nea/iparxei-krisi-telika-otan-i-plirotita-aggizei-to-100.html
εκτος και αν ειναι διφορουμενο αυτο, γιατι εισαι και φοβερα εξυπνος και διπλωματης προεδρε! ;) ;) ;)
-
Η διαφωνία μου με το όλο θέμα είναι ο θεσμός της παρέλασης και όχι για το αν θα έχει κάποιος όλο το 3ήμερο ελεύθερο ή όχι (και δεν βλέπω κάτι κακό στο να ξεσκάσει κάποιος στο όποιο Καϊμακτσαλάν, εφόσον έχει τη δυνατότητα :P).
Οι απόψεις καταγράφονται.. δυστυχώς έχω γνώση της ελληνικής πραγματικότητας και της συντηρητικής και οπισθοδρομικής στάσης που χαρακτηρίζει (ακόμα) την πλειοψηφία της κοινωνίας μας (δεύτερο Ιράν άλλωστε, σε πολλά ζητήματα). Αλλά αυτό δεν μπορεί να στερεί τη δυνατότητα από την όποια μειοψηφία ή "μειοψηφία" να αγωνίζεται να το ανατρέψει ;)
Η μειοψηφία έχει κάθε δικαίωμα να εκφράζει την άποψή της και να προσπαθεί να πείσει γι' αυτήν.
Έχει όμως και υποχρέωση να σέβεται τη γνώμη της πλειοψηφίας και να μην προσπαθεί να της επιβάλει τη δική της άποψη.
Τώρα το τι είναι οπισθοδρομικό-προοδευτικό, ορθό-λάθος είναι συζητήσιμο και υποκειμενικό.
Εξαρτάται και από τι συνειρμούς ξυπνά στον καθέναν.
Ο Μάρκος λόγου χάριν το έχει συνδέσει το όλο θέμα με ευχάριστα συναισθήματα. ;D
Άλλοι μπορεί να το έχουν συνδέσει με τον Μεταξά, οπότε φυσικά το βλέπουν αρνητικά.
Πάντως, μια που με γυρίσατε πίσω χρονικά, οφείλω να πω ότι προσωπικά αυτό που με θλίβει είναι η κατάντια της πολιτικής ζωής σ' αυτόν τον τόπο. Φτάσαμε δηλ. στο σημείο ένας δικτάτορας να έχει πει όχι στην απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και ένας δημοκρατικά εκλεγμένος να το θεωρεί περίπου ως αναγκαίο κακό.
Ο tempora, o mores... :P
-
Πάντως, μια που με γυρίσατε πίσω χρονικά, οφείλω να πω ότι προσωπικά αυτό που με θλίβει είναι η κατάντια της πολιτικής ζωής σ' αυτόν τον τόπο. Φτάσαμε δηλ. στο σημείο ένας δικτάτορας να έχει πει όχι στην απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και ένας δημοκρατικά εκλεγμένος να το θεωρεί περίπου ως αναγκαίο κακό.
Ο tempora, o mores... :P
RESPECT!!!
καμιά φορά πίσω από τις ταμπέλες υπάρχει ένα άλλο , παράλληλο σύμπαν!!
Η πιο εύστοχη παρατήρηση που διάβασα ως τώρα!! ξανα-μανα- respect!!!
-
Φτάσαμε δηλ. στο σημείο ένας δικτάτορας να έχει πει όχι στην απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και ένας δημοκρατικά εκλεγμένος να το θεωρεί περίπου ως αναγκαίο κακό.
Ο tempora, o mores... :P
πόσο δίκιο έχεις....
-
με την ίδια λογική, είναι κομμένο και το επίδομα διδακτικης προετοιμασίας, οπότε στο σχολείο απο δω και πέρα, μόνο για καφέ....
υποθέτω ότι το διδακτικής προετοιμασίας είναι για την προετοιμασία μας στο σπίτι, οπότε θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι δεν διορθώνω ασκήσεις, διαγωνίσματα κλπ στο σπίτι, δεν ετοιμάζω ασκήσεις, τεστ, και γενικά δεν δουλεύω καθόλου εκτός τάξης. Από κει και πέρα όμως, τι μου φταίνε τα παιδάκια να πληρώνουν τις αμαρτίες του υπουργείου; Οπότε όλα καταλήγουν στο φιλότιμο του εκπαιδευτικού..
-
με την ίδια λογική, είναι κομμένο και το επίδομα διδακτικης προετοιμασίας, οπότε στο σχολείο απο δω και πέρα, μόνο για καφέ....
υποθέτω ότι το διδακτικής προετοιμασίας είναι για την προετοιμασία μας στο σπίτι, οπότε θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι δεν διορθώνω ασκήσεις, διαγωνίσματα κλπ στο σπίτι, δεν ετοιμάζω ασκήσεις, τεστ, και γενικά δεν δουλεύω καθόλου εκτός τάξης. Από κει και πέρα όμως, τι μου φταίνε τα παιδάκια να πληρώνουν τις αμαρτίες του υπουργείου; Οπότε όλα καταλήγουν στο φιλότιμο του εκπαιδευτικού..
ακριβώς αυτό villie
όλα καταλήγουν στο ΦΙΛΟΤΙΜΟ του εκπαιδευτικού!
Δε λέμε βέβαια να δουλεύουν οι εκπ/κοί χωρίς να πληρώνονται αλλά δεν μετριούνται όλα με το χρήμα...( ευτυχώς!)
-
με την ίδια λογική, είναι κομμένο και το επίδομα διδακτικης προετοιμασίας, οπότε στο σχολείο απο δω και πέρα, μόνο για καφέ....
υποθέτω ότι το διδακτικής προετοιμασίας είναι για την προετοιμασία μας στο σπίτι, οπότε θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι δεν διορθώνω ασκήσεις, διαγωνίσματα κλπ στο σπίτι, δεν ετοιμάζω ασκήσεις, τεστ, και γενικά δεν δουλεύω καθόλου εκτός τάξης. Από κει και πέρα όμως, τι μου φταίνε τα παιδάκια να πληρώνουν τις αμαρτίες του υπουργείου; Οπότε όλα καταλήγουν στο φιλότιμο του εκπαιδευτικού..
ακριβώς αυτό villie
όλα καταλήγουν στο ΦΙΛΟΤΙΜΟ του εκπαιδευτικού!
Δε λέμε βέβαια να δουλεύουν οι εκπ/κοί χωρίς να πληρώνονται αλλά δεν μετριούνται όλα με το χρήμα...( ευτυχώς!)
Και εγώ πιστεύω πως ο κλάδος μας αντέχει και μια περαιτέρω μείωση μισθολογικής δαπάνης γύρω στο 30%...
Όσοι προσφέρουν στο σχολείο, θα συνεχίσουν να προσφέρουν, ενώ οι λουφαδόροι θα παραμείνουν λουφαδόροι και με 5000 ευρώ. Λαμβάνοντας υπόψη τον τεράστιο αριθμό των αδιόριστων, που θα δούλευαν και με 400 ευρώ τον μήνα, εγώ θα μείωνα τους μισθούς μας και όσοι δεν είναι ευχαριστημένοι να παραιτούνται. Έτσι θα γεμίσουν τα σχολεία με νέους εκπαιδευτικούς που επιλέγουν αυτή τη δουλειά επειδή την κάνουν ευχάριστα και από μια διάθεση προσφοράς προς τα παιδιά και μόνο... ::) ::) 8)
-
για να απαιτήσεις αύξηση θα πρέπει αυτούς τους "λουφαδόρους" που περιγράφεις να τους "δώσεις στυγνά" . Αν δεν το κάνεις είσαι εξίσου λουφαδόρος με αυτούς - ακριβώς επειδή δεν αποφασίζεις να είσαι ΕΣΥ αυτός που θα βγάλει το φίδι απ΄την τρύπα...
Γιατί αν ας πούμε φύγουν αυτοί οι 10-20 λουφαδόροι αμέσως θα έχεις τα δικά τους εισοδήματα που θα μπορείς πια να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να μοιραστούν στους υπόλοιπους που ΔΕΝ είναι λουφαδόροι.
Αν δεν το κάνεις και συνεχίσεις να τους ανέχεσαι στους κόλπους της κατά τα άλλα υγιούς εκπαιδευτικής κοινότητας, τότε η 30% μείωση που λες, είναι μάλλον λίγη :P :P.
και εν πάσει περιπτώσει γιατί πρέπει να κατέχουν οργανικές θέσεις ή θέση στο δημόσιο κάποιοι λουφαδόροι και να μην δοκιμάσουν την τύχη τους οι ορδές αδιόριστων εκπαιδευτικών που περιμένουν εκεί έξω;
-
Και εγώ πιστεύω πως ο κλάδος μας αντέχει και μια περαιτέρω μείωση μισθολογικής δαπάνης γύρω στο 30%...
Kαλά, τώρα μου θύμισες τον Κύρτσο χθες που υποστήριζε ότι πρέπει να μειωθούν έτι περαιτέρω οι μισθοί του ιδιωτικού τομέα , γιατί δεν θα είμαστε ανταγωνιστικοί, όσο είναι μεγαλύτεροι από αυτούς της
-
για να απαιτήσεις αύξηση θα πρέπει αυτούς τους "λουφαδόρους" που περιγράφεις να τους "δώσεις στυγνά" . Αν δεν το κάνεις είσαι εξίσου λουφαδόρος με αυτούς - ακριβώς επειδή δεν αποφασίζεις να είσαι ΕΣΥ αυτός που θα βγάλει το φίδι απ΄την τρύπα...
Γιατί αν ας πούμε φύγουν αυτοί οι 10-20 λουφαδόροι αμέσως θα έχεις τα δικά τους εισοδήματα που θα μπορείς πια να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να μοιραστούν στους υπόλοιπους που ΔΕΝ είναι λουφαδόροι.
Αν δεν το κάνεις και συνεχίσεις να τους ανέχεσαι στους κόλπους της κατά τα άλλα υγιούς εκπαιδευτικής κοινότητας, τότε η 30% μείωση που λες, είναι μάλλον λίγη :P :P.
και εν πάσει περιπτώσει γιατί πρέπει να κατέχουν οργανικές θέσεις ή θέση στο δημόσιο κάποιοι λουφαδόροι και να μην δοκιμάσουν την τύχη τους οι ορδές αδιόριστων εκπαιδευτικών που περιμένουν εκεί έξω;
Υπάρχουν κάποια άλματα λογικής στο σκεπτικό αυτό..
Πρώτον, είναι απαράδεκτο να απαιτούμε να γίνεται ένας εκπαιδευτικός ρουφιάνος με ή χωρίς κουκούλα. Ποιος κάνει σωστά ή όχι τη δουλειά του, είναι θέμα μιας σωστής αξιολόγησης. Φυσικά, εξαιρούνται περιπτώσεις όπου υπάρχουν οφθαλμοφανείς παραβάσεις καθηκόντων, οπότε έτσι κι αλλιώς π.χ. ο διευθυντής οφείλει να καταγγείλει κλπ.
Δεύτερον, ακόμα κι αν βρεθούν οι λουφαδόροι και απολυθούν (αν και διαφωνώ γενικά με την πρακτική της απόλυσης ως τιμωρία, αλλά θα προτιμούσα σε μια μελλοντική κοινωνία να υπήρχαν άλλοι τρόποι επανεκπαίδευσης, επιμόρφωσης κλπ...), αυτό θα σημαίνει ότι θα πρέπει να προσληφθούν άλλοι στη θέση τους για να καλυφθούν τα κενά. Άρα για ποια "αναδιανομή" εισοδημάτων μιλάμε;
Τέλος, όπως προανέφερα, η απόλυση από μόνη της δεν είναι λύση, εκτός αν θεωρήσει το κράτος ότι θέλει να τον πετάξει στον καιάδα και δεν του είναι χρήσιμη ποια αυτή η μονάδα.. Αντ' αυτού, θα πρέπει να δίνεται κατάλληλη ευκαιρεία για επανόρθωση του "λουφαδόρου" κλπ, και αν το φαινόμενο επαναλαμβάνεται συνέχεια, τότε να λαμβάνονται άλλα μέτρα (προφανώς μιλάμε σε φιλοσοφικό επίπεδο τώρα).
-
Το παραπάνω μήνυμα το έγραψα ειρωνικά, αλλά τώρα που το ξανασκέφτηκα, εγώ μάλλον θα πήγαινα στο σχολείο και με 500 ευρώ... Τις περισσότερες ημέρες η δουλειά - λειτούργημα του εκπαιδευτικού μου προκαλεί μεγάλη ευχαρίστηση και θα την έκανα και από χόμπυ... :)
Να μπορούσα να βρω και μια απασχόληση το απόγευμα που να αποδίδει περισσότερα χρήματα... :( ???
-
Το παραπάνω μήνυμα το έγραψα ειρωνικά, αλλά τώρα που το ξανασκέφτηκα, εγώ μάλλον θα πήγαινα στο σχολείο και με 500 ευρώ... Τις περισσότερες ημέρες η δουλειά - λειτούργημα του εκπαιδευτικού μου προκαλεί μεγάλη ευχαρίστηση και θα την έκανα και από χόμπυ... :)
Να μπορούσα να βρω και μια απασχόληση το απόγευμα που να αποδίδει περισσότερα χρήματα... :( ???
Μόνο που υπάρχουν κι άνθρωποι που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να δουλεύουν το απόγευμα, για να κάνουν το χόμπι τους το πρωί. Μη δίνεις ιδέες λοιπόν. ::)
Εννοείται πως, όταν σου αρέσει αυτό που κάνεις, αποδίδεις ανεξαρτήτως αμοιβής. Η αμοιβή διασφαλίζει την επιβίωσή σου, όχι απαραιτήτως την απόδοση που θα έχεις.
-
για να απαιτήσεις αύξηση θα πρέπει αυτούς τους "λουφαδόρους" που περιγράφεις να τους "δώσεις στυγνά" . Αν δεν το κάνεις είσαι εξίσου λουφαδόρος με αυτούς - ακριβώς επειδή δεν αποφασίζεις να είσαι ΕΣΥ αυτός που θα βγάλει το φίδι απ΄την τρύπα...
Γιατί αν ας πούμε φύγουν αυτοί οι 10-20 λουφαδόροι αμέσως θα έχεις τα δικά τους εισοδήματα που θα μπορείς πια να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να μοιραστούν στους υπόλοιπους που ΔΕΝ είναι λουφαδόροι.
Αν δεν το κάνεις και συνεχίσεις να τους ανέχεσαι στους κόλπους της κατά τα άλλα υγιούς εκπαιδευτικής κοινότητας, τότε η 30% μείωση που λες, είναι μάλλον λίγη :P :P.
και εν πάσει περιπτώσει γιατί πρέπει να κατέχουν οργανικές θέσεις ή θέση στο δημόσιο κάποιοι λουφαδόροι και να μην δοκιμάσουν την τύχη τους οι ορδές αδιόριστων εκπαιδευτικών που περιμένουν εκεί έξω;
Υπάρχουν κάποια άλματα λογικής στο σκεπτικό αυτό..
Πρώτον, είναι απαράδεκτο να απαιτούμε να γίνεται ένας εκπαιδευτικός ρουφιάνος με ή χωρίς κουκούλα. Ποιος κάνει σωστά ή όχι τη δουλειά του, είναι θέμα μιας σωστής αξιολόγησης. Φυσικά, εξαιρούνται περιπτώσεις όπου υπάρχουν οφθαλμοφανείς παραβάσεις καθηκόντων, οπότε έτσι κι αλλιώς π.χ. ο διευθυντής οφείλει να καταγγείλει κλπ.
Δεύτερον, ακόμα κι αν βρεθούν οι λουφαδόροι και απολυθούν (αν και διαφωνώ γενικά με την πρακτική της απόλυσης ως τιμωρία, αλλά θα προτιμούσα σε μια μελλοντική κοινωνία να υπήρχαν άλλοι τρόποι επανεκπαίδευσης, επιμόρφωσης κλπ...), αυτό θα σημαίνει ότι θα πρέπει να προσληφθούν άλλοι στη θέση τους για να καλυφθούν τα κενά. Άρα για ποια "αναδιανομή" εισοδημάτων μιλάμε;
Τέλος, όπως προανέφερα, η απόλυση από μόνη της δεν είναι λύση, εκτός αν θεωρήσει το κράτος ότι θέλει να τον πετάξει στον καιάδα και δεν του είναι χρήσιμη ποια αυτή η μονάδα.. Αντ' αυτού, θα πρέπει να δίνεται κατάλληλη ευκαιρεία για επανόρθωση του "λουφαδόρου" κλπ, και αν το φαινόμενο επαναλαμβάνεται συνέχεια, τότε να λαμβάνονται άλλα μέτρα (προφανώς μιλάμε σε φιλοσοφικό επίπεδο τώρα).
μου αρέσει αυτή η "φιλοσοφική" κουβέντα.... ;) ;)
Πρώτον, λουφαδόρος είναι κάποιος που δεν κάνει απολύτως τίποτα και πληρώνεται κανονικά.... άρα δεν τίθεται θέμα αξιολόγησης. Αξιολογείς κάπόιον ο οποίος δουλεύει ( και απο κει και πέρα, καταλήγεις στο αν δουλεύει αποτελεσματικά, παραγωγικά, καινοτόμα, βαριεστημένα, γρήγορα, αργά κτλ). Κάποιον που ΔΕΝ δουλεύει όμως δεν μπαίνεις κάν στη διαδικασία να τον αξιολογήσεις. Σ' αυτούς αναφέρομαι λοιπόν. ( για τους "λιγότερο ικανούς" - εφόσον έτσι κριθούν μετά από αξιιολόγηση, βεβαίως και συμφωνώ να επανα-επιμορφωθούν ή να τοποθετηθούν κάπου αλλού ) Για τους άλλους, ούτε εφεδρεία ούτε τίποτα- έξοδος και μόνο!
Δεύτερον, διαφωνώ με τη λογική του να αποκαλείς κάποιον 'ρουφιάνο" επειδή θα προσδιορίσει αυτόν που δεν προωθεί την παραγωγικότητα της σχολικής -εν προκειμένω- μονάδας, αυτόν που κακό θα κάνει παρά καλό, που δεν θα προσφέρει κάτι και που θα συνεχίσει να πληρώνεται κανονικά. Ρουφιάνος είναι κάποιος που ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ κατηγορεί κάποιον άλλον ότι κάνει κάτι ενώ στην πραγματικότητα δεν το κάνει. Όταν όμως κατηγορείς κάποιον για πραγματική ανεπάρκεια ή αήθεια ή τεμπελιά ή όπως αλλιώς θες πές το, τότε δεν είσαι ρουφιάνος, απλά περιγράφεις μια πραγματικότητα ( και γίνεσαι βέβαια δυσάρεστος για αυτό...). Ωστόσο, άλλο δυσάρεστος και άλλο ρουφιάνος. Νομιζω ότι η Ελληνική νοοτροπία τα χει λίγο μπερδέψει. ( Στη
-
Ο λουφαδορος δεν αλλαζει ετσι κι αλλιως. Ή κανεις τη δουλεια σου ή ερχεται άλλος που εχει ορεξη να δουλεψει.
Ειναι προκλητικη στάση και προσβλητικη για τους υπολοιπους συναδελφους.
Ξεφευγουμε ομως απο το θέμα: Υποχρεωτική η παρουσία στην παρέλαση;
-
έτσι ακριβώς είναι Πρόεδρε!!!
άκου περίπτωση για να καταλάβεις τι εννοώ:
πέτυχα κάποτε σε ένα σχολείο με δύο καθαρίστριες ( συστεγαζόμενα σχολεια). Η μία καθάριζε τις αίθουσες και η άλλη τα γραφεία. Η μία ( με τις αιθουσες ) έκανε τη δουλειά της και με το παραπάνω. Και όχι μόνο αυτό αλλά από μόνη της προθυμοποιήθηκε να κάνει και την αρχειοθέτηση των εγγράφων και επίσης να βγάζει τις φωτοτυπίες για τις σημειώσεις των καθηγητών. Η άλλη -με τα γραφεία- όχι μόνο δεν έκανε τιποτα αλλά την έβγαζε όλη μέρα με ένα τσιγάρο και έναν καφέ στο χέρι αλλά φαντάσου πόσο άχρηστη ήταν που ο ίδιος ο δ//ντής του σχολείου είχε πάρει το κλειδί του γραφείου του, το κλείδωνε και το καθάριζε ....ο ιδιος. Το δε γραφείο των καθηγητών τα καθάριζαν αντίστοιχα οι καθηγητές... Αυτή η "κυρία" πληρώνονταν κανονικά και ίδια με την άλλη - η οποία μετά απο κάποιο σημείο από φιλότιμο έκανε τελικά και τα γραφεία.
Και ερωτώ - γιατί να την πληρώνει αυτή το κράτος; γιατί , αφου την δουλειά της την έκανε η άλλη, να μην παίρνει και τον μισθό της ; ( ανακατανομή των μισθών που λέγαμε πριν...). Και γιατί - αφού ο δ/ντής κακώς, κακιστα μάλιστα , δεν την ΄"εδωσε" ποτέ με το σκεπτικο ότι έβγαινε στη σύνταξη ( ο δ/ντής) , να μην το κάνει ο χ εκπαιδευτικός που καθόταν σε ένα γραφείο παρέα με αράχνες, σκόνες και ενίοτε τρωκτικά; Τι είδους "συναδελφική αλληλεγγύη" είναι αυτή;.... και τι είδους αποποίηση των ευθυνών του; Ναι, τυπικά αρμόδιος ειναι ο δ/ντής...αν δεν το κάνει όμως ή αν δεν δέχεται καμία πίεση απο κάτω για να το κάνει, τότε γιατί να μη βρεθεί κάποιος άλλος να το κάνει ( πχ ο εκπ/κός; )
άσε που σίγουρα όλοι μπορουμε επίσης να σκεφτούμε και να αναφέρουμε και άλλα παραδείγματα ανευθυνο-υπεύθυνων με παχηλά επιδόματα που ουσιαστικά δεν κάνουν τίποτα άλλο απο το να το "παίζουν" σπουδαίοι ....αυτών τα χρήματα γιατί να μην πάνε σε αυτούς που πράγματι εργάζονται; Σε όλα πια σιωπή; ακόμα και τώρα;
σόρρυ Πρόεδρε- το έγραψα πριν κάνεις εσύ την τροποποίηση περί επιστροφής στο κύριο θέμα.... ;) ;)
-
Αν κάνεις ένα επάγγελμα σαν hoby απέτυχες! Αν κάνεις ένα επάγγελμα και είναι το hoby σου, είναι ότι καλύτερο.