Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: steven_seagal στις Οκτωβρίου 06, 2010, 01:12:25 pm

Τίτλος: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: steven_seagal στις Οκτωβρίου 06, 2010, 01:12:25 pm
- "Οι χαμένες ώρες θα αναπληρωθούν με οποιονδήποτε τρόπο", λέει η υφ. Παιδείας
- Κάνουν κατάληψη ζητώντας ακόμα και θέσεις για τα "παπάκια" τους
- Υποκινούμενες από το ΠΑΜΕ τις θεωρεί το υπουργείο Παιδείας
Η κατάσταση αντί να εκτονώνεται, όπως εκτιμούσε μέχρι χθές το  Υπουργείο Παιδείας, κλιμακώνεται
.

Για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε να σκληρύνει την στάση του. Η υπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου μέσω της ΝΕΤ 105,8 μίλησε για "στημένα κέντρα που υποκινούν τις καταλήψεις" ενώ διαβεβαίωσε  πως το Υπουργείο θα επιβάλει το νόμο ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία. Σε ότι αφορά στις χαμένες σχολικές ώρες η υπουργός επεσήμανε ότι "Οι ώρες που χάνονται θα αναπληρωθούν ακόμα και αν χρειαστεί να γινουν μαθήματα το Σάββατο τις αργίες ή να κοπούν οι πενθήμερες εκδρομές".

Κάνουν κατάληψη ζητώντας πάρκινγκ και καπνιστήρια

Και όμως έγινε και αυτό. Σε σχολείο της Αθήνας οι μαθητές αποφάσισαν να κάνουν κατάληψη επειδή δεν έχουν χώρο στάθμευσης για τα .... "παπάκια" τους.

Οι μαθητές του 6ου Επαγγελματικού Λυκείου Αθηνών ζητούν και τη δημιουργία καπνιστηρίου ενώ δηλώνουν πως δεν θα υποχωρήσουν αν το κυλικείο δεν ρίξει τις τιμές.
Οι μαθητές καταγγέλλουν πως υπάρχουν και  ελλείψεις σε σχολικά βιβλία ωστόσο όπως βλέπετε και στην φωτογραφία πρώτο στη λίστα είναι το αίτημα για χώρο στάθμευσης.

Οι τυρόπιτες.... αλλωτε για να είναι στρογγυλές άλλωτε επειδή είναι ακριβές αποτελούν διαχρονικό αίτημα στις καταλήψεις
Ακούστε τι λένε στο Newsit μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ
Μέχρι αυτή την ώρα 60 σχολεία στην Αττική τελούν υπο κατάληψη με ανάλογα αιτήματα.

Στο Νομό Θεσσαλονίκης 24 γυμνάσια και λύκεια δεν λειτουργούν ενώ στην Αιτωλοακαρνανία σε 11 σχολεία έχει μπει λουκέτο. Στην Πάτρα σε 32 γυμνάσια και λύκεια δεν γίνονται μαθήματα.
6 σχολεία στη Φθιώτιδα και ένα στην Εύβοια μέχρι σήμερα τελούν υπό κατάληψη.


www.newsit.gr
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: gvardal στις Οκτωβρίου 06, 2010, 01:33:56 pm
Ο ορισμός της προπαγάνδας αυτά τα δημοσιεύματα.

Έβλεπα την εκπομπή της Τσαπανίδου πριν είχε ρεπορτάζ από ένα σχολείο
υπό κατάληψη. Ξεκίνησε λέγοντας ότι οι καταλήψεις γίνονται για τη μείωση
των επιτρεπόμενων απουσιών θέλοντας προφανώς να δημιουργήσει συνειρμούς
περί τεμπέληδων μαθητών που δεν θέλουν να κάνουν μάθημα, κλπ.

Το πανό που ήταν που ήταν κρεμασμένο έξω από το σχολείο έλεγε

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΕΚΑΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ

και έτσι ο ρεπόρτερ αναγκάστηκε να πει ότι ζητήθηκε από τους μαθητές
και τους γονείς να "τσοντάρουν" για να μπει πετρέλαιο για τη θέρμανση
στο σχολείο,ενώ και τα υπόλοιπα αιτήματα αφορούσαν ελλείψεις σε
βιβλία κλπ.

Με τις υγείες σας κύριοι του υπουργείου. Να δω πως θα ξεμπλέξετε με τα
πιτσιρίκια αν αναπτυχθεί ένα σοβαρό μαθητικό κίνημα με αιτήματα όχι
για τις τυρόπιτες και τα καπνιστήρια, αλλά τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και
υποδομές.
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: steven_seagal στις Οκτωβρίου 06, 2010, 09:14:54 pm
δεν θελει και πολυ το φυτιλι..μιλαμε ηδη για 100+ σχολεια...
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: cookie2 στις Οκτωβρίου 06, 2010, 09:20:47 pm
Το μανο σωστο αιτημα ειναι αυτο για την ΠΔΣ. Αλλα δυστυχως δεν διεκδικουν τιποτα οι μαθητες....
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: CynnemAprod στις Οκτωβρίου 06, 2010, 09:34:25 pm
(http://64.19.142.11/www.newsit.gr/files/Image/06-10-10/katalipsi2.JPG)

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=45535&catid=3
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: ΛΩΡΑ στις Οκτωβρίου 06, 2010, 09:38:34 pm
Το μανο σωστο αιτημα ειναι αυτο για την ΠΔΣ. Αλλα δυστυχως δεν διεκδικουν τιποτα οι μαθητες....
Κι όμως το διεκδικούν κι αυτό....αλλά πιο μεμονωμένα....όχι με καταλήψεις!
Εγώ ήμουν σίγουρη πως θα την βρούνε απ'τα παιδιά...δεν είναι χαζά...αντιλαμβάνονται ότι πάνε να τα οδηγήσουν κι αυτά και τις οικογένειές τους στο να πληρώνουν συνέχεια ενώ αυτοί τους παρέχουν μια άθλια και υποτυπώδη Παιδεία με ελλέιψεις στα πάντα!!
Δεν είναι χαζά τα παιδιά...έχουν λιώσει στα φροντιστήρια και καλούνται τώρα να το κάνουν παραπάνω....!!
Ακόμη και περισσότερς απουσίες να θέλουν...δεν τα αδικώ  που δεν αντέχουν μέσα στις τρώγλες που λέγονται σχολεία και με τις ελλείψεις στους εκπαιδευτικούς και τα βιβλία...για να μην μιλήσω και για την ποιότητα της δουλειάς των εκπαιδευτικών....ο φαύλος κύκλος του δημοσίου υπαλλήλου εκπαιδευτικού....γιατί αντί να αντιμετωπίζονται τα σοβαρά προβλήματα....κάνουν τα τμήματα 30αρια....!!!
Έχουμε απ'τα μεγαλύτερα ποσοστά μαθητικής διαρροής στην Ευρώπη...ας τους απασχολήσει πρώτα ο λόγος που γίνεται αυτό και μετά ας μιλησουν για τεμπέληδες μαθητές!!!

ΥΓ: Αυτή η Τσαπανίδου είναι γνωστό πως είναι μεγάλο σίχαμα...παραπλήσια με Τρέμη και Πρετεντέρη.... >:(
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: inw στις Οκτωβρίου 06, 2010, 09:40:55 pm
Μπράβο Λώρα ,μεγαλύτεροι απατεώνες απ' αυτούς δεν υπάρχουν.
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: Landau στις Οκτωβρίου 06, 2010, 09:41:19 pm
Εεε λίγα για την Πόπη :P
Εντάξει τη γραμμή του σκαι ακολουθεί (απορώ πως δεν κόβουν την ελληνοφρένεια), αλλά τέτοια "διαμάντια" σαν τους Καψή-Πρετεντέρη και κάτι πρωινούς.. δεν τους φτάνει κανείς!
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: TEM στις Οκτωβρίου 06, 2010, 10:09:03 pm
Ε ναι! Ποιος να συγκριθεί με Καμπουράκη Χασαπόπουλο!
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: AntreaEirini στις Οκτωβρίου 06, 2010, 10:13:02 pm
Ε ναι! Ποιος να συγκριθεί με Καμπουράκη Χασαπόπουλο!

Ο Καμπουράκης είνια και καραγκιόζης, οπότε το αποδίδεις και στη βλακεία που τον δέρνει!
Πες Αναγνωστάκη καλύτερα...
ΑΛΛΑ, Καψής = φωτό του στο λεξικό δίπλα στη λέξη εμετός (για να είμαι και κόσμια)
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: Landau στις Οκτωβρίου 06, 2010, 10:18:12 pm
Γραφείο τύπου του Πεταλωτή για την ακρίβεια.. ;D

http://www.youtube.com/watch?v=B6irgcwBEiY
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: steven_seagal στις Οκτωβρίου 07, 2010, 12:33:37 pm
Μικροπολιτικές σκοπιμότητες και εξωσχολικούς βλέπει η Αννα Διαμαντοπούλου πίσω από το κύμα καταλήψεων στα σχολεία της χώρας.

Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Κώστα Σπηλιόπουλου η υπουργός Παιδείας εκτίμησε: «Το κλειστό σχολείο χρησιμοποιείται από εξωσχολικούς ή και πιθανώς από κόμματα ως πεδίο σύγκρουσης με την κυβέρνηση».

 Η υπουργός Παιδείας εξέφρασε τη δυσφορία της για τις παρατηρούμενες καταλήψεις υπενθυμίζοντας την περσινή απώλεια εκατοντάδων ωρών συνεπεία των καταλήψεων και υπογράμμισε την πρωτοβουλία του υφυπουργού Παιδείας, να εκπονήσει πρόγραμμα αναπλήρωσης των χαμένων ωρών.

«Η κατάληψη, από ακραία μορφή αγώνα, δεν μπορεί να γίνεται καθημερινότητα και να δημιουργεί προβλήματα στο δημόσιο σχολείο» παρατήρησε και πρόσθεσε:

«Το κλειστό σχολείο, οδηγεί στην κατάργηση της Δημοκρατίας στη λογική των παιδιών - και οδηγεί στην παραπαιδεία και τα φροντιστήρια, ενώ έχει και υψηλό κόστος, λόγω των ζημιών που προκαλούνται από τις καταλήψεις».

Επίσης η υπουργός Παιδείας κατήγγειλε την αποστολή sms που προτρέπουν τους μαθητές σε καταλήψεις σχολείων και εξήρε ανακοίνωση «κόμματος της Αριστερός» το οποίο δεν κατονόμασε στην οποία καταδικαζόταν η κατάχρηση των καταλήψεων.

Τέλος, η κ. Διαμαντοπούλου, απαντώντας στην ερώτηση του κ. Σπηλιόπουλου σχετικά με τη θέρμανση των σχολείων, ανέφερε πως έχει ήδη εκταμιευθεί ποσόν 40 εκατ. ευρώ για τις λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων.

ethnos
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: Triainoforos στις Οκτωβρίου 09, 2010, 05:28:41 pm
Ε ναι! Ποιος να συγκριθεί με Καμπουράκη Χασαπόπουλο!

Ο Καμπουράκης είνια και καραγκιόζης, οπότε το αποδίδεις και στη βλακεία που τον δέρνει!
Πες Αναγνωστάκη καλύτερα...
ΑΛΛΑ, Καψής = φωτό του στο λεξικό δίπλα στη λέξη ΠΑΣΟΚ (για να είμαι και κόσμια)

Τωρα ειναι σωστο
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: Ερωδιός στις Οκτωβρίου 10, 2010, 02:11:20 pm
Άλλοι μίλησαν για υποκίνηση καταλήψεων από κόμματα της αριστεράς. Άλλοι για προβλήματα σε κτιριακές εγκαταστάσεις και ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό. Άλλοι για απουσίες, καπνιστήρια και ... τυρόπιτες. Η ουσία είναι μία: το σχολείο σήμερα απωθεί τους μαθητές που ψάχνουν αφορμή για να το κλείσουν. Τα αιτήματα που αναγράφουν στα αναρτημένα πανό οι καταληψίες ίσως να μην εκφράζουν ακριβώς αυτά που θέλουν να πουν. Κάποιοι μαθητές βάζουν στα συνθήματά τους και μια δόση χιούμορ. Άλλοι πάλι το παίρνουν πιο σοβαρά. Για παράδειγμα, αυτό που είδα προχθές γραμμένο στον τοίχο ενός σχολείου: "Κατάληψη για να μπεί τέρμα στην κατάθλιψη". Αυτό το συγκεκριμένο σύνθημα λέει πολλά και, κατά την άποψή μου, τα λέει όλα.
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: rozy4 στις Οκτωβρίου 10, 2010, 02:48:27 pm
Παράθεση
Μικροπολιτικές σκοπιμότητες και εξωσχολικούς βλέπει η Αννα Διαμαντοπούλου πίσω από το κύμα καταλήψεων στα σχολεία της χώρας.

 Η υπουργός Παιδείας εξέφρασε τη δυσφορία της για τις παρατηρούμενες καταλήψεις υπενθυμίζοντας την περσινή απώλεια εκατοντάδων ωρών συνεπεία των καταλήψεων και υπογράμμισε την πρωτοβουλία του υφυπουργού Παιδείας, να εκπονήσει πρόγραμμα αναπλήρωσης των χαμένων ωρών.
...
«Το κλειστό σχολείο, οδηγεί στην κατάργηση της Δημοκρατίας στη λογική των παιδιών - και οδηγεί στην παραπαιδεία και τα φροντιστήρια,...

Ναι οι απουσίες τη μάραναν. Πέρσι, τόσες τους χάρισε στο τέλος της χρονιάς.
Όσο για τα κλειστά σχολεία ας κάνει μια αναζήτηση να δει πόσα σχολεία έκλεισε φέτος με δικές της αποφάσεις. Πόσες τάξεις συγχώνευσε στη λογική της εξοικονόμησης χρημάτων.


Εύστοχη και η γελοιογραφία του Πετρουλάκη στη σημερινή Καθημερινή με τον Παπανδρέου να λέει σε μαθητές "Είστε πολύ τυχεροί που μπήκατε στην εποχή του ψηφιακού σχολείου... Τώρα πια μπορείτε να δείτε την ψηφιακή φωτογραφία του δασκάλου σας που θα τοποθετηθεί σε λένα μήνα"
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: Pixie στις Οκτωβρίου 10, 2010, 03:57:28 pm
Εύστοχη και η γελοιογραφία του Πετρουλάκη στη σημερινή Καθημερινή με τον Παπανδρέου να λέει σε μαθητές "Είστε πολύ τυχεροί που μπήκατε στην εποχή του ψηφιακού σχολείου... Τώρα πια μπορείτε να δείτε την ψηφιακή φωτογραφία του δασκάλου σας που θα τοποθετηθεί σε λένα μήνα"

(http://news.kathimerini.gr/kathnews/photos/10-10-10/10-10-10_418235_1.gif)
Τίτλος: Απ: Aρχισαν τα όργανα
Αποστολή από: steven_seagal στις Οκτωβρίου 10, 2010, 05:03:19 pm
Το φορτίο του χαβαλέ

10/10/2010 - 08:24


Tης Mαριας Kατσουνακη

«Τελειώσαμε το γυμνάσιο, κύριε, και δεν μας αφήσατε να κάνουμε ούτε μια μέρα κατάληψη»! Το παράπονο του μαθητή διατυπώθηκε με απόλυτη ειλικρίνεια στον γυμνασιάρχη. Μια τουλάχιστον κατάληψη έπρεπε να υπάρχει στην εφηβική επετηρίδα. Να μπορεί, πριν περάσει ο 15χρονος το κατώφλι της Α΄ Λυκείου, να συνθέσει το δικό του αφήγημα, τη μικρή, προσωπική ιστορία, με τον ίδιο πρωταγωνιστή.

Η ειδησεογραφία δίνει το μέτρο του εθιμικού χαρακτήρα των καταλήψεων: «ξεκινούν και φέτος… κλιμακώνονται… κ.ο.κ». Το τυποποιημένο ύφος των δημοσιευμάτων δηλώνει ότι πρόκειται για μια υπόθεση ρουτίνας, που φέρει «το αξιακό φορτίο του χαβαλέ», όπως σχολιάζει χαρακτηριστικά καθηγητής της μέσης εκπαίδευσης.

Οι φετινές καταλήψεις εμφανίστηκαν λίγο νωρίτερα αλλά ο αριθμός των σχολείων που συμμετείχαν δεν ξεπέρασε, στο μέσο της περασμένης εβδομάδας, τα ογδόντα πανελλαδικά. Τις επόμενες ημέρες περιορίστηκε. Τα αιτήματα των μαθητών, ένας αχταρμάς με αστάθμητο εύρος: από την κατάργηση του μνημονίου έως το μέγιστο επιτρεπτό όριο για τις απουσίες, από διανομή σχολικών εγχειριδίων και κάλυψη κενών θέσεων διδακτικού προσωπικού έως επιτακτική ανάγκη για διαδραστικούς πίνακες γιατί η κιμωλία είναι καρκινογόνος! Κοντά στην επισήμανση για σοβαρές ελλείψεις στην κτιριακή υποδομή, σε κενά καθηγητών και βιβλίων, το προσωπικό ξέσπασμα: «Δεν είναι κατάσταση αυτή. Την περασμένη εβδομάδα ξεκινούσα με διάβασμα το πρωί και γυρνούσα σπίτι στις 12 τα μεσάνυχτα από το φροντιστήριο», έλεγε μαθητής της Γ΄ Λυκείου. Από κοντά και ορισμένοι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων να καταγγέλλουν «για άλλη μια φορά την αναλγησία της κυβέρνησης σε όλα τα επίπεδα».

Οσο για τη στάση της ΟΛΜΕ, αντιγράφουμε χαρακτηριστικό απόσπασμα από ανακοίνωσή της σε παλαιότερη κινητοποίηση μαθητών: «Για τον κλάδο των εκπαιδευτικών –όπως αρμόζει, άλλωστε, στον κινηματικό μας πολιτισμό– τόσο ο σεβασμός της αυτονομίας του μαθητικού κινήματος όσο και η αλληλεγγύη μας είναι ζητήματα δεδομένα και αυτονόητα. Οι αγωνιζόμενοι μαθητές μας έχουν, παρά την ηλικία τους, την κρίση και την ωριμότητα της σκέψης ώστε να διαμορφώνουν οι ίδιοι τόσο το περιεχόμενο και τον προσανατολισμό των κινητοποιήσεών τους, όσο και την αξιοποίηση των πρόσφορων μορφών και μέσων».

Η επανάληψη, έστω και εξασθενημένη, των καταλήψεων αποτελεί παράπλευρο πλήγμα για τη Μέση Εκπαίδευση. Μαζί με ένα υπουργείο που μοιάζει να ταλαντεύεται ανάμεσα στον οικονομισμό και στον λαϊκισμό (ποιος τολμάει να θίξει το όριο των απουσιών που μπορεί να φτάσει τις 180 στη Γ΄ Λυκείου;), το δημόσιο σχολείο πορεύεται στα τυφλά απειλούμενο σοβαρά από ένα διογκούμενο μέγεθος της δημόσιας ζωής: τον χαβαλέ. «Ετσι η απαξίωση επιτείνεται με τη γελοιοποίηση ενός υπέρτατου δημόσιου αγαθού που η πτώση του συμπαρασύρει και την ιδέα του δημόσιου εν γένει», σημείωνε σε άρθρο του ο εκπαιδευτικός Γιάννης Αντωνίου.

Οι καταλήψεις, παλιότερες και πρόσφατες, ουσιαστικά δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να υπογραμμίζουν και να ενισχύουν τα χαρακτηριστικά της κρίσης. Οσο κι αν οι υποστηρικτές τους προβάλλουν τον σουρεαλιστικό ισχυρισμό ότι σταματώντας την εκπαιδευτική διαδικασία υπερασπίζουν τη δημόσια παιδεία από την υποβάθμιση και την ιδιωτικοποίηση. Συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: το δημόσιο σχολείο υπολειτουργεί σε ένα κλίμα αδιαφορίας, ενώ οι ιδιωτικοί θεσμοί παραμένουν αδιατάρακτοι, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο το κύρος τους. Οσο φιλόδοξες και να είναι οι προθέσεις του υπουργείου Παιδείας, με ένα δημόσιο σχολείο κλειστό και δυσλειτουργικό και τα φροντιστήρια να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στην εντέλεια, καμία μεταρρύθμιση δεν είναι εφικτή.

Η απαρέσκεια των μαθητών για τη σχολική διαδικασία δεν απαλύνεται ούτε με χατίρια ούτε με ελαστικές βαθμολογίες ούτε με αλόγιστες παροχές δήθεν δικαιωμάτων. Το σχολείο θα παραμένει κενός τόπος χωρίς νόημα, χωρίς σκοπό, που ούτε τη γνώση καταφέρνει να υπηρετήσει, ούτε χαρά μπορεί να προσφέρει αλλά ούτε και προοπτική στην αγορά εργασίας.

Οι καταλήψεις παίζουν τον ρόλο της γενικής συνταγής που μπορεί να έχει αποτέλεσμα από τον απλό πονοκέφαλο έως ένα βαρύτερο νόσημα. Σπάει τη ρουτίνα, δίνει εύσημα κατά φαντασίαν αγωνιστικότητας και χάνει τη σημασία της ως ύστατο μέσο πίεσης και διεκδίκησης. Ευτελίζεται με συρραφή ανυπόστατων –αν όχι υπαγορευμένων– αιτημάτων.

Η δημόσια εκπαίδευση εξακολουθεί να υφίσταται χάρη στο ανθρώπινο δυναμικό της. Υπάρχουν αντοχές και αποθέματα, ο διάλογος και οι αντιπαραθέσεις βοηθούν να παραμένει ζωντανή και ενεργή. Εάν καταρρεύσει, με τη βοήθεια όλων όσων θεωρούν τους αναγκαίους περιορισμούς μη επικοινωνιακή μέθοδο ή ψηφοθηρικά καταστροφική, τότε ένας βασικός πυλώνας της κοινωνίας θα χαθεί. Το μέλλον είναι άδηλο αλλά όχι ανύπαρκτο. Δεν ακυρώνεται ούτε ξεγελιέται με πολιτικάντικα, συνδικαλιστικά ή κομματικά τερτίπια. Και κυρίως: έχει μνήμη.

kathimerini