Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Green στις Οκτωβρίου 13, 2010, 02:14:21 pm
-
Δεκτή έκανε την πρόταση του βουλευτή Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ κ.Μανόλη Στρατάκη για αξιοποίηση και άλλων ειδικοτήτων επιστημόνων, όπως γεωτεχνικών, περιβαλλοντολόγων κλπ. στην Α’θμια Εκπαίδευση, η Υφυπουργός Παιδείας, Δια
-
Πραγματικά Green αυτό θεωρείται μια εξαιρετική εξέλιξη για το κλάδο μας.
Το θέμα είναι τι κάνουμε που δεν έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση;; Τι να πω, να αφιερωθώ να πάρω ξένη γλώσσα για να περάσω ΣΕΛΕΤΕ, για ένα χρόνο χωρίς να δουλεύω, το θεωρώ παράλογο. Αμα δουλεύω παράλληλα το θεωρώ επίσης δύσκολο.
ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ
-
Πραγματικά Green αυτό θεωρείται μια εξαιρετική εξέλιξη για το κλάδο μας.
Το θέμα είναι τι κάνουμε που δεν έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση;; Τι να πω, να αφιερωθώ να πάρω ξένη γλώσσα για να περάσω ΣΕΛΕΤΕ, για ένα χρόνο χωρίς να δουλεύω, το θεωρώ παράλογο. Αμα δουλεύω παράλληλα το θεωρώ επίσης δύσκολο.
ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ
-
Ας κρατάμε μια πισινή πάντως, δεν ξέρω αν είναι μαζικές, αλλά έστω να γίνουν. Το θέμα είναι ότι είσαι πιο σίγουρος με παιδαγωγική κατάρτιση.
Χωρίς να θέλω να υπερηφανευτώ και δεν το λέω με καμία σκοπιμότητα ή αίσθημα υπερηφάνιας, αλλά αυτή είναι η αλήθεια ο κ. Στρατάκης έκανε την επερώτηση αυτή στη βουλή μετά από ένα κείμενο που είχα δημοσιεύεσει εγώ στην tsouknida για το ρόλο των γεωπόνων στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα το κείμενο χρησιμοποιήθηκε στη βουλή όπως ακριβώς το δημοσίευσα. Αυτό έτσι το λέω για να δέιξω ότι οι δημοσιεύσεις καμιά φορά πιάνουν τόπο και πάνε στα αυτιά πολιτικών.
Πάντως μπράβο στο βουλευτή !!!!
Θα στείλω αν είναι και σε γεωπονικές σχολές και στείλτε όλοι σας ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ!!!!!!!!!
Αν έχει σκοπό του χρόνου να κάνει προσλήψεις, έστω και αναπληρωτών, ΑΣΠΑΙΤΕ δεν προλαβαίνουμε και να μπούμε. Θεωρώ πάντως ότι υπάρχει ένα βαθύ αίσθημα αδικίας από όλους όσους δεν μπορούν να περάσουν ΑΣΠΑΙΤΕ.
Για αυτό ΠΙΕΣΤΕ ΕΠΙΜΟΝΑ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ
-
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία και το αποτέλεσμα. Το θέμα της παιδαγωγικής κατάρτισης πρέπει σίγουρα να εξετασθεί. Πάντως και στους πληροφορηκάριους που προσελήφθησαν μαζικά φέτος στην Α'βάθμια ως αναπληρωτές, πάρα πολλοί δεν είχαν παιδαγωγική επάρκεια. Οπότε αυτή προφανώς δεν είναι εμπόδιο για τις προσλήψεις.
-
Nέες ειδικότητες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από το νέο σχολικό έτος.....; Θέλω να ρωτήσω για τους τεχνολόγους γεωπονίας φυτικής παραγωγής ΠΕ18.12 παίζει να ζητήσουν από αυτή την ειδικότητα ή θα ζητήσουν μόνο γεωπόνους;;
Αν κάποιος κατάλαβε κάτι ασ μου απαντήσει παρακαλώ ....ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Κατά πάσα πιθανότατα θα ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ
Καταλάβετε το όμως, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Σε επικοινωνία που είχα με το σύλλογο εκπαιδευτικών γεωπόνων, ήπαν ότι έχουν έρθει σε επαφές επαναλλημένα με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για αυτό το θέμα. Υπόψιμ ότι αυτό το Πανεπιστήμιο έχει καταθέσει πρόγραμμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!!!!!!!!
Απλά έμενε στα χαρτιά!!!!!
-
Μπορούν απόφοιτοι ΤΕΙ να διδάξουν στην πρωτοβάθμια;
-
Μπορούν απόφοιτοι ΤΕΙ να διδάξουν στην πρωτοβάθμια;
Τυπικά με τα μαθήματα που ανακοινώθηκαν πως θα γίνονται στα 800 καινούρια ολοήμερα...μπορούν.....αλλά σιγά μην αφήσει η ΔΟΕ να μπουν άλλες ειδικότητες!! ;D ;D ;D
Οι δάσκαλοι θα γίνουν κάτι σαν πολυμίξερ τώρα...προκειμένουν να μην χαθούν θέσεις τους!! Εδώ η ΔΟΕ ανακοίνωε πως και πληροφορική μπορούν να κάνουν οι δάσκαλοι στο δημοτικό με μια επιμόρφωση.... :-X :-X :-X :-X :-X
-
Πως θα γίνεται η ανάθεση σε ένα απόφοιτο πολυτεχνείου και σε ένα απόφοιτο ΤΕΙ για το ίδιο μάθημα;
-
Πως θα γίνεται η ανάθεση σε ένα απόφοιτο πολυτεχνείου και σε ένα απόφοιτο ΤΕΙ για το ίδιο μάθημα;
Φίλε δεν ξέρω ακριβώς να σου απαντήσω...φαντάζομαι πως εφόσον είναι στο ίδιο ακριβώς αντικείμενο δεν θα υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κριτήριο,όπως και με τους ΠΕ19-20 που δεν υπάρχει διαφοροποίηση.....αλλά αφού φτάσαμε και οι απόφοιτοι Πολυτεχνείου να στρέφονται τόσο πολύ σ'αυτή την έρμη την εκπαίδευση....ουαί της οικουμένης!!
-
Και μόνο απόφοιτοι πολυτεχνείου; Πόσοι άνθρωποι με μεταπτυχιακά αλλά και διδακτορικά δουλεύουν στο χώρο της εκπαίδευσης; Δυστυχώς πολλοί και ακόμα πιο δυστυχώς τα πτυχία ισοπεδώνονται λες και είναι όλα ίσα και όμοια.
-
Και μόνο απόφοιτοι πολυτεχνείου; Πόσοι άνθρωποι με μεταπτυχιακά αλλά και διδακτορικά δουλεύουν στο χώρο της εκπαίδευσης; Δυστυχώς πολλοί και ακόμα πιο δυστυχώς τα πτυχία ισοπεδώνονται λες και είναι όλα ίσα και όμοια.
Αυτό το γεγονός είναι δείκτης της μηδαμινής ανάπτυξης της χώρας μας!! ??? ??? ??? ???
-
...και όποιος προλάβει να αρπάξει και όποιος φωνάξει περισσότερο...
-
Eκπαίδευση για την Αειφορία, Αγωγή Καταναλωτή, Διατροφικές Συνήθειες, Κυκλοφοριακή Αγωγή, Ανακύκλωση, Υγιεινή και καθαριότητα κλπ.
Τα 5 από τα 6 είναι στον οδηγό σπουδών και στην ύλη των μαθημάτων που διδάσκονται από καθηγητές Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας στα Γυμνάσια. Θα θεωρήσω παράλογο αν δεν πάρουν ανάθεση σε αυτά και οι απόφοιτοι ΠΕ-15.
-
....να φωνάξει...;;;; ??? ??? ??? ???
Καλό..... ;D ;D ;D ;D ;D Εγώ δεν είδα κανέναν να φωνάζει...αντιθέτως...μας χτυπάνε παλαμάκια και χορεύουμε!
Μας βάλαν να τρέχουμε να μαζεύουμε ένα σωρό προσόντα,επιπρόσθετα του γραπτού εξοντωτικού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ...κι εμείς αντί να πούμε "αι σιχτιρ" βγαίνουμε και ανοίγουμε τόπικ "ποια μεταπτυχιακά δίνουν επάρκεια" και "πόσο μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά και οι γλώσσες"
Αυτοί είμαστε.....γι αυτό μας κάνουν ό,τι θέλουν!
Κι αν κάποιος φωνάξει...θα φωνάξει για να πάρει ο ίδιος και στην καλύτερη οι "ημέτεροι"...οι άλλοι ας πνιγούνε!!
Γι αυτό μίλησα πριν και για την ΔΟΕ! >:(
-
Όταν λέω φωνάξει εννοώ να ενοχλήσει τα βύσματα του για να τον ευνοήσουν, αυτόν ή τον κλάδό του, αν με καταλάβατε!
-
Όταν λέω φωνάξει εννοώ να ενοχλήσει τα βύσματα του για να τον ευνοήσουν, αυτόν ή τον κλάδό του, αν με καταλάβατε!
Έτσι ναι......για τους "ημέτερους" που είπα...μόνο ως εκεί φτάνει η φωνή μας δυστυχώς! ??? ??? ???
-
Δεν πρέπει πρωτίστως να εισάγουν στα δημοτικά, ειδικά μαθήματα για τους κινδύνους σχετικά με την παιδική πορνογραφία, το διαδίκτυο κι άλλα συναφή ???
Κοιτάξτε...ακόμα και στα "καλύτερα" τα σπίτια...Υλικό παιδικής πορνογραφίας στα χέρια της συζύγου συνεργάτη της Λ. Κατσέλη
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=46788&catid=4
-
το safe internet πρέπει να διδάσκεται από τους πληροφορικάριους. Δεν θα πρέπει να έχει αναφορές άμεσες σε λέξεις παιδοφιλία κ.τ.λ. διότι είναι σοκαριστικά για ένα παιδάκι, αλλά να του μαθαίνει ΠΩΣ και ΤΙ να αποφεύγει.
Το πιο σημαντικό πάντως είναι το μάθημα της σεξουαλικής διαπεδαγώγησης. Και σεξολόγοι-σεξοψυχίατροι παρακαλώ στα δημοτικά !!!!!!!! Χωρίς κανένα ίχνος ειρωνίας και διακωμώδησης το μάθημα σεξοαυαλικής διεπαιδαγωγησης το θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό. Μαθαίνει στο παιδί ότι το σεξ δεν είναι παίξε γέλασε και όπου μου την βαρέσει πάω με ένα κοριτσάκι και αμολάω κουτσούβελα από εδώ και εκεί. Θα συμβάλει στη σημαντική μείωση εκτρώσεων, μολυσματικών ασθενειών, στη ομαλή σεξουαλική ωρίμανση του παιδιού και στη σωστή διαχείριση των σεξουαλικών επιθυμιών - ενστίκτων. Θα συμβάλει στην περαιτέρω ωρίμασνη του παιδιού όταν θα πάει γυμνάσιο-λύκειο και παραπέρα όπου εκεί οι ορμές είναι στην απογειώση τους. Επίσης θα ΜΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΚΑ site από παιδιά και δεν θα εκτείθονται σε ένα σωρό ανωμαλίες.
-
ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ "ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙ
-
Συγχαρητήρια στο ΓΕΩΤΤΕ.
Παρακάτω θα παραθέσω, ορισμένα αποσπάσματα από μια έρευνα για αυτό το θέμα.
Θα ήταν ακόμα καλύτερο αν το ΓΕΩΤΕΕ είχε πάρει ορισμένα σημεία από αυτήν
-
Αναφέρω ορισμένα συμπεράσματα και αποσπάσματα από έρευνα του FAO (Food and Agriculture Organization of the United Nation) και της UNESCO (United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization) το 2003 για τον σύγχρονο ρόλο της εκπαίδευσης (πρωτοβάθμιας-δευτεροβάθμιας-ανώτατης) στην ανάπτυξη γεωργικών περιοχών και στην διαμόρφωση αντιλήψεων σχετικά με τη γεωργία και περιβάλλον, τόσο σε αναπτυσσόμενες όσο και ανεπτυγμένες κοινωνίες.
Kυρίως θα παρουσιάσω αυτά που αναφέρονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Η έρευνα έχει σύνολο 406 σελίδες και βρίσκεται στο site:
http://www.fao.org/sd/2003/KN12033_en.htm
Ο τίτλος της έκθεσης είναι: "Education for rural development: towards new policy responses"
Ένα μέρος της έκθεσης αναφέρεται στον ρόλο και μοντέλα της γεωργικής εκπαίδευσης ¨agricultural education" που επικρατούν σε παιδιά δημοτικού αναπτυσσόμενων και ανεπτυγμένων περιοχών σε όλο το κόσμο. Ο ρόλος αυτής της μορφής εκπαίδευσης στόχευε στην επαφή παιδιών δημοτικού με τη γεωργική παραγωγή, ώστε να παράγουν προϊόντα για τη χώρα στο μέλλον. Η γεωργική εκπαίδευση αποτελεί και αποτέλεσε πολύ σημαντικό κομμάτι αναπτυσσόμενων περιοχών, όπως Ζιμπάμπουε, Νικαράγουα κ.τ.λ.
ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟ
-
Τωρα που θα συγκυβερνησουν τα δυο πρωτα κομματα θα τα φτιαξουν/σαρωσουν ολα παρειτσα................αρκει να μην γινει εξεταστικη για την οικονομια και θα υπαρχει συναινεση των 2 πρωτων κομματων για τις μεταρρυθμισεις.................εκλογες εγιναν για την αυτοδιοικηση................να κανουν εκλογες αν θελει ο λαος την συγκεκριμενη συναινεση και τα παρε δωσε τους , αν πιστευουν και τα 2 κομματα οτι εχουμε δημοκρατια.................
-
giannios, ποιος Έλληνας θα έστελνε το παιδί του σε ένα σχολείο που θα το προετοίμαζε να γίνει αγρότης; Αν υπήρχε σχολείο για να γίνουν γιατροί και δικηγόροι μάλιστα.
-
Να το θέσω αλλιώς.
Αυτό ακριβώς, ποιος μ.....ς Έλληνας θα έστελνε το παιδί του για να ασχοληθεί με τις παραγωγικές δυνατότητες της χώρας του;;;
Mα φυσικά κανείς μ.....ς έλληνας, διότι όλοι θέλουν δικηγόροι. Έλα όμως ανέκαθεν οι παραγωγικοί κλάδοι ήταν αυτοί που πληρώνονταν καλά και πληρώνονται.
Εξήγησα στο κείμενο που έγραψα, ότι η κηπουρική δεν απευθύνεται σε αγρότες, αλλά έχει άλλη χρησιμότητα
-
giannios, ποιος Έλληνας θα έστελνε το παιδί του σε ένα σχολείο που θα το προετοίμαζε να γίνει αγρότης; Αν υπήρχε σχολείο για να γίνουν γιατροί και δικηγόροι μάλιστα.
Τώρα που θα πέσει πείνα στις μεγάλες πόλεις και θα γυρίσουν όλοι στα χωράφια του μπαμπά τους (που ακόμα τουλάχιστον εξασφαλίζουν ένα κομμάτι ψωμί σε κάποιες περιοχές), παρατώντας το όνειρο του νεοέλληνα για μία "δουλειά γραφείου", θα τους φανεί πολύ χρήσιμο να είχαν έστω και αυτές τις βασικές κατευθύνσεις προς τις αγροτικές-περιβαλλοντικές-ασχολίες από το σχολείο. Τελικά η κρίση μέσα σε όλα τα κακά, πιθανότατα θα επαναφέρει τα πράγματα και στις κανονικές τους διαστάσεις από τις οποίες είχαμε ξεφύγει τα τελευταία χρόνια. Εξάλλου η Ελλάδα δεν υπήρξε ποτέ τίποτα άλλο από μία αγροτική και τουριστική χώρα. Τώρα πως φτάσαμε να θέλουν όλοι μια δουλειά 6ώρου σε ένα γραφείο, είναι άλλο θέμα. Πάντως τα D&G και τα Burberries (πήξαμε στην καρώ φόδρα) δεν σε κάνουν "αστό" από μόνα τους...
-
giannios, ποιος Έλληνας θα έστελνε το παιδί του σε ένα σχολείο που θα το προετοίμαζε να γίνει αγρότης; Αν υπήρχε σχολείο για να γίνουν γιατροί και δικηγόροι μάλιστα.
Τώρα που θα πέσει πείνα στις μεγάλες πόλεις και θα γυρίσουν όλοι στα χωράφια του μπαμπά τους (που ακόμα τουλάχιστον εξασφαλίζουν ένα κομμάτι ψωμί σε κάποιες περιοχές), παρατώντας το όνειρο του νεοέλληνα για μία "δουλειά γραφείου", θα τους φανεί πολύ χρήσιμο να είχαν έστω και αυτές τις βασικές κατευθύνσεις προς τις αγροτικές-περιβαλλοντικές-ασχολίες από το σχολείο. Τελικά η κρίση μέσα σε όλα τα κακά, πιθανότατα θα επαναφέρει τα πράγματα και στις κανονικές τους διαστάσεις από τις οποίες είχαμε ξεφύγει τα τελευταία χρόνια. Εξάλλου η Ελλάδα δεν υπήρξε ποτέ τίποτα άλλο από μία αγροτική και τουριστική χώρα. Τώρα πως φτάσαμε να θέλουν όλοι μια δουλειά 6ώρου σε ένα γραφείο, είναι άλλο θέμα. Πάντως τα D&G και τα Burberries (πήξαμε στην καρώ φόδρα) δεν σε κάνουν "αστό" από μόνα τους...
Kαλά...αυτό είναι μεγάλη αλήθεια,αλλά απ'την άλλη δεν γίνεται να αδικούνται και να πετιούνται στα σκουπίδια τόσα μυαλά που μπορούν να προσφέρουν σε κρίσιμους και απαιτητικούς κλάδους λόγω αναξιοκρατίας και παραλυμένου συστήματος που τους στραγγίζει στα καλύτερα και πιο παραγωγικά τους χρόνια...υπάρχει δυστυχώς κι αυτή η διάσταση στην ελληνική πραγματικότητα και αφορά μεγάλη μερίδα ανθρώπων...
Έχουμε γεμίσει με άχρηστους και με δύσκαμπτα μυαλά σε σημαντικά πόστα...αλλά και στην εκπαίδευση που μας αφορά... ???
-
Επί του θέματος όμως...είναι πολύ σωστό να μπούνε αυτές οι ειδικότητες...φτάνει πια με την πολυπραγμοσύνη...μέχρι Ιταλικά στα 8χρονα βάλανε...για να βολέψουν κλάδους...
Φτάνει πια!!
Τα παιδιά χρειάζονται την επαφή και με την γη και με το περιβάλλον και με την γνώση μέσα απ'την παρατήρηση...τα έμαθα κι εγώ giannio αυτά που λες στην σχολή μου,αλλά το είδα και με τα μάτια μου πόση χαρά παίρνουν από μια απλή αναδάσωση ή απ'τον μικρό κήπο που κάναμε πέρσι στο ΕΕΕΕΚ και φρόντιζε το καθένα την γλαστρούλα του...στην ειδική αγωγή έχει πολύ καλά αποτελέσματα,αλλά εξίσου καλά πιστεύω πως θα έχει και στην γενική εκπαίδευση...
Ας αφήσουν τα παιδιά να αναπνεύσουν λίγο!! Θέλουν να τα κάνουν σαν τα μούτρα τους...να κυνηγάνε απ'το δημοτικό προσόντα για να εκπαιδευτούν για μια κοινωνία που θα ζητάει την δια βίου εκπαίδευση...φυσικά με μόνο λόγο να ταίζεται το καπιταλιστικό τους σύστημα και να πληρώνουν τα έρμα μια ζωή για προσόντα...παραβλέποντας παντελώς την παιδαγωγική επιστήμη και φυσικά την ηρεμία των παιδιών...
ΥΓ: Έκανε και κάτι καλό η Ανατολική Μακεδονία-Θράκη...γιατί τελευταία με απογοητεύει πολύ ο τόπος μου....