Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: erietta στις Οκτωβρίου 13, 2010, 03:53:34 pm
-
Αλήθεια, ποιος δικαιούται να αξιολογεί το μάθημα του εκπαιδευτικού; Μπορεί π.χ. ο διευθυντής να αξιολογεί το μάθημα του εκπαιδευτικού, αν είναι καλό ή κακό, ανιαρό ή ενδιαφέρον, αποτελεσματικό ή μη; Ήμουνα παρούσα σε μια τέτοια συζήτηση και υπήρξε διαφωνία. Κάποιοι υποστήριξαν ότι το μάθημα θα το αξιολογήσουν οι μαθητές και οι γονείς. Κάποιοι ότι ο σύμβουλος θα αξιολογήσει και επίσημα τον εκπαιδευτικό. Στην παρούσα φάση, αφού δεν έχουμε ακόμη μέντορα, ποιος δικαιούται να αξιολογήσει ή να συμβουλέψει - κάνει υποδείξεις στον εκπαιδευτικό, αν δεν το ζητήσει ο ίδιος;
-
"Με το παραπλανητικό τίτλο «Συμμετοχή της σχολικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας» (άρθρο 22), προβλέπεται η δημιουργία από τους Δήμους «τοπικού αναπτυξιακού προγράμματος» που θα περιλαμβάνει μέτρα για την «υποστήριξη» της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και της διά βίου μάθησης.
Εμπλέκει, παρά τις περί του αντιθέτου διακηρύξεις του Υπουργείου Παιδείας, την τοπική αυτοδιοίκηση στην εκπαιδευτική διαδικασία, αφού, όπως αναφέρει το νομοσχέδιο, «κατά την εκπόνηση του τοπικού προγράμματος... θα λαμβάνονται υπόψη οι εκθέσεις αξιολόγησης και τα προγράμματα δράσης» των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από το νέο νόμο 3848/10 (πολυνομοσχέδιο). Γίνονται έτσι «σκόνη» οι πρόσφατες διαβεβαιώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας πως «η αξιολόγηση είναι μια εσωτερική διαδικασία της σχολικής
μονάδας». Επιβεβαιώνονται οι εκτιμήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος ότι αυτό θα οδηγήσει στη διαμόρφωση σχολείων πολλών ταχυτήτων και διαφοροποιημένης εκπαίδευσης."
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ 3879/10 \"ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑ