Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: konnakon στις Οκτωβρίου 17, 2010, 11:52:02 am
-
καλησπέρα...
μετά από όλα αυτά που ακούγονται περι αλλαγης του εκπαιδευτικου συστήματος μου γενναται η απορία.
Θα αλλαξουν τα βιβλία του λυκείου;;;
Και αν αλλαξουν θα αλλαξει και η ύλη του επόμενου ΑΣΕΠ (2011-2012);;;
προλαβαινει να μας επηρεάσει;
και ακομα αναρωτιέμαι..ολοι εμεις που εχουμε δώσει σε προηγουμενους ασεπ ξαφνικα θα βρεθούμε να διαβαζουμε διαφορετικα πράγματα απο οτι ήδη έχουμε;;;
εσεις τι πιστευεται??
-
Είμαι βέβαιος ότι στην πιο άρπα κόλα κυβέρνηση της μεταπολίτευσης, ούτε οι "υπέυθυνοι" θα ξέρουν.
Είναι τυχαίο το γεγονός ότι θεωρητικά σε λιγότερο από χρόνο έχουμε ασεπ και κανείς δεν ξέρει τίποτα σιγουρο; Κάτι ακούστηκε ότι θα ελαφρύνει το γνωστικό και θα βαρύνει το παιδαγωγικό κομμάτι. Αλλά αυτό ... last year.
Είναι τυχαίο το ότι κανείς δεν ξέρει πότε, ποιά σχολεία και με τι όρους θα περάσουν στη δικαιοδοσία των Δήμων;
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η όποια προϋπηρεσία έχουμε Ουσιαστικά δε μετράει (x 0.10) δηλαδή ένας χρόνος στο νησί = 1 ερώτηση στον ασέπ και το ότι οι προσλήψεις θα γίνονται με το σταγονόμετρο μέχρι που να απαξιώσουν πλήρως τη δημόσια παιδεία.
Αυτά! και στις επόμενες εκλογές Πάλι πασόκ Έτσι;
-
Αν δεν με απατά η μνήμη μου η ύλη (γνωστικό) του ΑΣΕΠ ήταν (μέχρι τώρα) μεγαλύτερη από την αντίστοιχη εξεταστέα ύλη των μαθημάτων στη δευτεροβάθμια.
Άρα με μια έννοια ανεξάρτητη της σχολική ύλης.
π.χ. στους Μαθηματικούς η ύλη ήταν όλα (τουλάχιστον) τα περιεχόμενα των σχολικών βιβλίων, χωρίς να είναι όλα στην διδακτέα ύλη των μαθητών.
-
Μέχρι στιγμής, το ίδιο συμβαίνει και σε μας τους ΠΕ04. Αλλά επειδή, κάθε λεπτό, όλα αλλάζουν προς το χειρότερο, κανείς δεν είναι σίγουρος για τίποτα. Ούτε ακόμη κι όσοι με διατεταγμένη υπηρεσία ή επί μισθώ (υπάρχουν πολλοί τέτοιοι, εξακριβωμένο κι από άλλα φόρουμ) μεταφέρουν στα κλαδικά φόρουμ τις απόψεις της κυβέρνησης.
-
Ναι πιστευω οτι οΑΣΕΠ θα ακολουθησει το Νεο Σχολειο οπως ειχε γινει στον 2002 με το τριπλο βιβλιο στους χημικους ειχαν μπει αρκετα απο το ενα του ΤΣΙΠΗ, επισης η ιδια ειχε ανακοινωσει απλοποιηση του γνωστικου γιατι θελει να δωσει βαρυτητα στη διδακτικη και στα παιδαγωγικα αλλωστε ο ΠΕΟ4 ειχε περα απο πολλη υλη και πανεπιστημιακα θεματα.
-
επισης και αλλαγή στον τρόπο εξέτασης:
δλδ θα δινουμε μεσω του pde και καθε υποψηφιος θα απαντα στις ερωτησεις με touch screen
-
διδακτικη και παιδαγωγικα, δεν νομιζω να εξετασει ξανα το γνωστικο αντικείμενο
-
Αυτο που λες πως το τεκμηριωνεις;
-
διδακτικη και παιδαγωγικα, δεν νομιζω να εξετασει ξανα το γνωστικο αντικείμενο
ασεπ χωρίς γνωστικό θα είναι ακόμη πιο υποκειμενικός.
-
Η αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.
-
Η αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.
Καλα ας γινουν αλλαγες σε σχολικα βιβλια στην φιλοσοφια τους στις διδακτικες οδηγιες η εισαγωγη νεων εννοιων οπως το project και εσυ πανε δωσε ΑΣΕΠ ετσι αχαμπαρος.
-
Η δεδηλωμένη πρόθεση του υπδβμθ είναι νέα βιβλία να μην συγγραφούν αλλά να συρραφούν παλαιότερα ή/και μεγαλύτερων τάξεων.
Τελικά να που μας χρειάζονται και οι μοδίστρες και στην γενική εκπαίδευση.
-
Η αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.
Καλα ας γινουν αλλαγες σε σχολικα βιβλια στην φιλοσοφια τους στις διδακτικες οδηγιες η εισαγωγη νεων εννοιων οπως το project και εσυ πανε δωσε ΑΣΕΠ ετσι αχαμπαρος.
Επαναλαμβάνω και επαναδιατυπώνω για τους τυχόν retarded:
Η ύλη του γνωστικού σε ΑΣΕΠ βασίζεται στα μαθήματα των πρώτων 2 ετών (ενίοτε και του τρίτου) των αντίστοιχων παν/κών σχολών, και υπερκαλύπτει την όποια ύλη των αντίστοιχων σχολικών μαθημάτων.
Επίσης.. η έννοια του "project" (ερευνητική εργασία στα ελληνικά, για τους αδαείς) ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το γνωστικό πεδίο.
-
Η αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.
Καλα ας γινουν αλλαγες σε σχολικα βιβλια στην φιλοσοφια τους στις διδακτικες οδηγιες η εισαγωγη νεων εννοιων οπως το project και εσυ πανε δωσε ΑΣΕΠ ετσι αχαμπαρος.
Επαναλαμβάνω και επαναδιατυπώνω για τους τυχόν retarded:
Η ύλη του γνωστικού σε ΑΣΕΠ βασίζεται στα μαθήματα των πρώτων 2 ετών (ενίοτε και του τρίτου) των αντίστοιχων παν/κών σχολών, και υπερκαλύπτει την όποια ύλη των αντίστοιχων σχολικών μαθημάτων.
Επίσης.. η έννοια του "project" (ερευνητική εργασία στα ελληνικά, για τους αδαείς) ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το γνωστικό πεδίο.
Του ...Landau η προετοιμασία... ;D
-
Η δεδηλωμένη πρόθεση του υπδβμθ είναι νέα βιβλία να μην συγγραφούν αλλά να συρραφούν παλαιότερα ή/και μεγαλύτερων τάξεων.
Τελικά να που μας χρειάζονται και οι μοδίστρες και στην γενική εκπαίδευση.
http://www.youtube.com/watch?v=oy_dn9227lM
-
Ο Landau έχει δίκιο στο ότι στο γνωστικό αντικείμενο η εισαγωγή του project δεν επηρεάζει την ύλη. Μπορεί όμως να μπουν σχετικές ερωτήσεις στη Γενική (το πιθανότερο) ή στην Ειδική Διδακτική. Άρα τελικά δε διαφωνείτε και πολύ. Μια καλύτερη διάθεση βοηθά την αποφυγή προσωπικών αντιπαραθέσεων. Το τελευταίο εντελώς φιλικά!
-
Η αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.
Καλα ας γινουν αλλαγες σε σχολικα βιβλια στην φιλοσοφια τους στις διδακτικες οδηγιες η εισαγωγη νεων εννοιων οπως το project και εσυ πανε δωσε ΑΣΕΠ ετσι αχαμπαρος.
Επαναλαμβάνω και επαναδιατυπώνω για τους τυχόν retarded:
Η ύλη του γνωστικού σε ΑΣΕΠ βασίζεται στα μαθήματα των πρώτων 2 ετών (ενίοτε και του τρίτου) των αντίστοιχων παν/κών σχολών, και υπερκαλύπτει την όποια ύλη των αντίστοιχων σχολικών μαθημάτων.
Επίσης.. η έννοια του "project" (ερευνητική εργασία στα ελληνικά, για τους αδαείς) ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το γνωστικό πεδίο.
Καλά ειδικά στους ΠΕ04 βάζουν και πράγματα που δεν είναι στα 2 πρώτα έτη. ;)
Ότι να ναι ...
-
Η αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.
Καλα ας γινουν αλλαγες σε σχολικα βιβλια στην φιλοσοφια τους στις διδακτικες οδηγιες η εισαγωγη νεων εννοιων οπως το project και εσυ πανε δωσε ΑΣΕΠ ετσι αχαμπαρος.
Επαναλαμβάνω και επαναδιατυπώνω για τους τυχόν retarded:
Η ύλη του γνωστικού σε ΑΣΕΠ βασίζεται στα μαθήματα των πρώτων 2 ετών (ενίοτε και του τρίτου) των αντίστοιχων παν/κών σχολών, και υπερκαλύπτει την όποια ύλη των αντίστοιχων σχολικών μαθημάτων.
Επίσης.. η έννοια του "project" (ερευνητική εργασία στα ελληνικά, για τους αδαείς) ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το γνωστικό πεδίο.
Καλά ειδικά στους ΠΕ04 βάζουν και πράγματα που δεν είναι στα 2 πρώτα έτη. ;)
Ότι να ναι ...
Στη φυσική που ξέρω, είναι όλη η γενική φυσική (άρα τα 2 πρώτα έτη περίπου) + πυρηνική φυσική κλπ (3ο έτος) + ρευστοδυναμική (που είναι μάθημα επιλογής, αλλά υπάρχει και στα σχολικά βιβλία, οπότε καλύπτεται και από εκεί). Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι :)
-
σου διαφεύγει η κβαντομηχανική και (απαλά) η φυσική στερεάς κατάστασης
-
σου διαφεύγει η κβαντομηχανική και (απαλά) η φυσική στερεάς κατάστασης
Ουπς.. ναι, αν και δεν έβαζαν κάτι ιδιαίτερο από αυτά (οπότε πάλι μέχρι 3ο έτος :D)
-
Χωρίς να υπολογίσουμε κάτι γεωλογίες,βιολογίες κτλ. που δεν διδάσκονται ...
-
Χωρίς να υπολογίσουμε κάτι γεωλογίες,βιολογίες κτλ. που δεν διδάσκονται ...
Εντάξει, μιλάμε για το γνωστικό το δικό μας.. για τα άλλα 3 (όπως αντίστοιχα και στις άλλες 3 ειδικότητες για τα δικά τους 3 μαθήματα) τι να πει κανείς.. ειδικά την τελευταία φορά σε μερικά το έπαιζες στην τύχη (έτσι πέτυχα το ορυκτό από τη Μήλο.. :D)
-
σου διαφεύγει η κβαντομηχανική και (απαλά) η φυσική στερεάς κατάστασης
Tι να πει κανεις για ενα Φυσικο που του διαφευγουν τα βασικα της Επιστημης του;
-
Καλα τι να πω....Αληθεια πιστευετε οτι περα απο τις μεταρυθμισεις,ελεγχομενη πτωχευση και τελος τις εκλογες που 'ρχο νται τους απασχολει ο ασεπ και οι αλλαγες του;Αφου ενδιαφερονται για τους μη διορισμους και οχι για τους διορισμους.Καθεστε και ''ειρωνευεστε'' ο ενας τον αλλον μερικοι χωρις λογο.Κατα λεξη ειχε πει η Χριστοφυλοπουλου,ενα χρονο πριν τον ασεπ θ'ανακοινωθουν οι αλλαγες.Πραγματικα περιμενετε ακριβως σε 6 μηνες να γινει;τι να πω ισως κατι δεν καταλαβαινω εγω καλα,ισως να'χετε εσεις δικιο αλλα φαινεται οτι η λεξη ''προθεση'' εγινε εμμονη.Τελος παντων οι προ μηνων πληροφοριες ανεφεραν ,για τον οποιοδηποτε μελλοντικο Ασεπ ,απλοποιημενο γνωστικο σε ογκο και μεγαλη βαρυτητα στη διδακτικη αρα αναβαθμιση της.Α και κατι αλλο υπαρχει μια περιεργη κινητικοτητα περι μορφης μεταβατικου για τις ειδικοτητες που δεν επαρκουν οι φεκιτες τωρα αν θα σκασει η βομβα ειναι θεμα πολιτικων αποφασεων που εξαρτωνται ανα πασα στιγμη απο την κατασταση της χωρας.Αρα ολα εξαρτωνται καθαρα απο τις εξελιξεις στα οικονομικα αυτης της φουκαριαρας πατριδας και οι διορισμοι και οι ασεπ και ολα....
-
Χωρίς να υπολογίσουμε κάτι γεωλογίες,βιολογίες κτλ. που δεν διδάσκονται ...
Εντάξει, μιλάμε για το γνωστικό το δικό μας.. για τα άλλα 3 (όπως αντίστοιχα και στις άλλες 3 ειδικότητες για τα δικά τους 3 μαθήματα) τι να πει κανείς.. ειδικά την τελευταία φορά σε μερικά το έπαιζες στην τύχη (έτσι πέτυχα το ορυκτό από τη Μήλο.. :D)
χα χα, ηταν η μοναδικη ερωτηση που ηξερα, γιατι ειναι η γυναικα μου απο τη μηλο, αλλα δυστυχως δεν εχει ουτε 1 τετραγωνικο γη με αυτο το ορυκτο(μπετονιτη),αλλιως δεν θα με ενδιεφερε πια ο ασεπ ;D ;D ;D
μιλαμε για πολυ χρημα αυτος ο μπετονιτης, ομως εμενα μονο 1 ερωτηση στον ασεπ μου δωσε μονο :-[
-
Είχα πάει και στο μεταλλευτικό μουσείο στη Μήλο , αλλά την ερώτηση για το μπετονιτη την έχασα! Απ' όλες που έχασα , αυτή ήταν που με πείραξε περισσότερο (όφειλα να το ξέρω)! Τζάμπα και το εισητήριο για το μουσείο! ;D ;D ;D
-
φτηνα ειναι, εγω εκανα ολοκληρο γαμο γι αυτη την απαντηση ;D ;D ;D
-
Ναι , αλλά εσύ την πέτυχες! Και την απάντηση , και τη γυναίκα! ;D ;D ;D Κι εγώ βέβαια , τώρα που το σκέφτομαι παντρεύτηκα 4 μήνες μετά τη Μήλο! Λες να έχει τίποτα ξεχωριστό ο μπετονίτης; Να μειώνει π.χ. τις δυνάμεις αντίστασης του άντρα στο γάμο; Όπως ο κρυπτονίτης μειώνει τις δυνάμεις του superman; ;D ;D ;D
http://www.youtube.com/watch?v=xPU8OAjjS4k&feature=related
-
το ξεχωριστο που εχει ο μπετονιτης το γνωριζουν πολυ καλα οσοι μηλιοι ειχαν εκτασεις και τις πηρε για εκμεταλευση η βαρυτινη....
εμεις 70.000 τετραγωνικα ολα πουρναρια και βραχια...την τυχη μου ;D ;D ;D ;D
γυναικα πλακιτσα κανω αν τυχει και το διαβασεις, μωρο μου τελεια ειναι τα πουρναρια (40 νουμερο παντοφλα ;D ;D ;D)
τελος τα off topic ;)