Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: apri στις Νοεμβρίου 10, 2010, 03:08:25 pm
-
Διαδικασία επιβολής ποινής αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10061:diadikasia-epibolis-poinis-allagis-sxolikou-periballontos-ti-prepei-na-gnorizoun-mathites-kai-ekpaideitikoi-%E2%80%93i-egkiklios&Itemid=1796
Οκτώ οδηγίες προς τα σχολεία για την διαδικασία επιβολής ποινής αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος κατά μαθητών , δίνει το υπουργείο Παιδείας προς τα σχολεία με εγκύκλιο που υπέγραψε σήμερα η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου.
1.Θα πρέπει να τηρείται η υποχρέωση της προηγούμενης ακρόασης του ανήλικου και του κηδεμόνα , αφού έχει προηγηθεί έγγραφη ενημέρωση τους προ πενθημέρου όπου θα αναφέρει τον τόπο, την ημέρα, την ώρα της ακρόασης και θα προσδιορίζει το αντικείμενο του μέτρου ή της ενέργειας.
2. Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι εκτελεστή διοικητική πράξη που υπόκειται στη διαδικασία έκδοσης που προβλέπεται για κάθε διοικητική πράξη. Επομένως οι Σύλλογοι Διδασκόντων πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Συγκεκριμένα για τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων συντάσσεται πρακτικό από το γραμματέα που επικυρώνεται από τον πρότερο του Συλλόγου και στο οποίο θα πρέπει να μνημονεύονται , ιδίως, τα ονόματα και η ιδιότητα των παρισταμένων μελών καθώς και ό τόπος και χρόνος συνεδρίασης . Οι αποφάσεις λαμβάνονται με την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών αλλά στο πρακτικό θα πρέπει να καταχωρίζονται οι γνώμες και τα ονόματα των μελών που μειοψήφησαν. Δεν επιτρέπεται η λευκή ψήφος , η δήλωση «παρών» ή η αδικαιολόγητη αποχή.
3. Θα πρέπει να γίνεται αναλυτική αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν σε προηγούμενες περιπτώσεις για το συγκεκριμένο μαθητή και αναλυτική αναφορά των κυρώσεων που επιβλήθηκαν πριν την υιοθέτηση της τελευταίας κατά σειρά κύρωσης.
4. Θα πρέπει να τηρείται ειδική και επαρκής αιτιολόγηση ως προς την αναγκαιότητα της ποινής. Σε περίπτωση που με την ίδια απόφαση τιμωρούνται περισσότεροι του ενός μαθητή με την ίδια ποινή, η αιτιολογία θα πρέπει να διαχωρίζεται για τον κάθε μαθητή χωριστά. Επίσης θα πρέπει να αναφέρονται οι λόγοι για τους οποίους εκτιμάται ότι ο συγκεκριμένος μαθητής θα ωφεληθεί από την αλλαγή αυτή.
5. Η επιβολή της κύρωσης της αλλαγής του σχολικού περιβάλλοντος δεν θα πρέπει να ανακοινώνεται δημόσια , ώστε να μην περιορίζεται η παιδαγωγική αξία της επιβαλλόμενης κύρωσης και να αποφεύγεται η διαπόμπευση του μαθητή.
6.Ο προϊστάμενος ή ο Διευθυντής Εκπαίδευσης επιλέγει τη σχολική μονάδα στην οποία θα γίνει η μετεγγραφή μετά την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος και η αρμοδιότητά του είναι μόνο εκτελεστή.
7.Θα πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη αν λειτουργεί άλλη αντίστοιχη σχολική μονάδα στην περιοχή
8. Δεν είναι νόμιμο να επιβάλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων τη σχολική κύρωση της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος σε μαθητή του οποίου η διαγωγή έχει ήδη χαρακτηρίσει ως «κοσμία» και δεν είναι επίσης νόμιμο ο αυτός Σύλλογος να επιβάλλει την ίδια κύρωση και παρεκκλίσεις του μαθητή από την αξιωμένη από το νόμο συμπεριφορά κατά το προηγούμενο σχολικό έτος
-
Μάλιστα, λύθηκαν όλα μας τα προβλήματα τώρα εύγε..
-
Μαθητομητέρα...!
Επιτέλους, μια εγκύκλιος για να ξέρουμε τί να κάνουμε, μέχρι τώρα όλο μπερδευόμασταν !!
Ψηφίστε τους είναι τόσο άξιοι! Και τόσο στοργικοί!
-
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231066861
-
Παιδιά έτσι και τα μάθουν αυτά οι μαθητές θα μας πάρουν με τις πέτρες και δεν θα μπορούμε να κάνουμε και τίποτα. Σήμερα είχα ένα μεγάλο πρόβλημα με ένα τμήμα της Α Λυκείου , υπερβολική φασαρία , αναίδια ,χάλια σας λέω , κάνω μάθημα σε 12 τμήματα και είναι το μοναδικό που δεν ξέρω τι να το κάνω. Ο διευθυντής είναι στην κοσμάρα του . Νομίζει ότι ο εκπαιδευτικός είναι υπεύθυνος για τη φασαρία και ότι τα παιδιά είναι "παιδάκια" . Ουφ .Θα σκάσω.
-
8. Δεν είναι νόμιμο να επιβάλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων τη σχολική κύρωση της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος σε μαθητή του οποίου η διαγωγή έχει ήδη χαρακτηρίσει ως «κοσμία» και δεν είναι επίσης νόμιμο ο αυτός Σύλλογος να επιβάλλει την ίδια κύρωση και παρεκκλίσεις του μαθητή από την αξιωμένη από το νόμο συμπεριφορά κατά το προηγούμενο σχολικό έτος
άρα αν έχει ο μαθητής κοσμία δεν μπορείς να τον αλλάξεις σχολικό περιβάλλον........
Κ.Ι. ό,τι και να είναι ΠΑΝΤΑ βάζουμε κοσμιοτάτη γιατί μετά τον/την....... παντρευόμαστε....
-
Γιατί ποιος βάζει τώρα πια κοσμία συμπεριφορά ? όλοι είναι τέλειοι , ευγενέστατοι , σκέτοι gentlemen στο σχολείο , Κάποτε είχαν νόημα όλα αυτά , τώρα επικρατεί ισοπέδωση .Το χάος....