Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ms Daisy στις Νοεμβρίου 17, 2010, 02:04:02 pm
-
-
Τον πραγματικό βαθμό να βάλεις.
-
Εννοείται τον πραγματικό βαθμό..Άλλωστε αν κάποιος δεν έχει γράψει τίποτα..τι να του βάλεις; Και αν του βάλεις έστω ένα πέντε, δεν είναι άδικο για αυτούς που θα έχουν γράψει πραγματικά καλά;
-
Ίσως να μην έγινα κατανοητή: λένε από 0-5 να βάζω υπογραφή. Δεν είναι όμως άδικο για αυτόν που έγραψε πχ 4 να είναι στο ίδιο "τσουβάλι" με αυτόν που πήρε 0; ???
-
Ίσως να μην έγινα κατανοητή: λένε από 0-5 να βάζω υπογραφή. Δεν είναι όμως άδικο για αυτόν που έγραψε πχ 4 να είναι στο ίδιο "τσουβάλι" με αυτόν που πήρε 0; ???
αυτό με τη υπογραφή το έχω δει κι εγώ, αλλά κατα τη γνώμη μου προτιμότερο είναι να βάλεις τον πραγματικό βαθμό. Υπάρχει και το άλλο που σκέφτηκα, αν θέλουν ντε και καλά στο σχολείο σου να βάζεις υπογραφή, βάλε αλλά πες στα παιδιά γενικά ότι όσοι πήρατε υπογραφή και θέλετε να δείτε τον κανονικό βαθμό που θα παίρνατε ελάτε μόλις τελειώσει το μάθημα να σας πω και να δούμε και τα λάθη που κάνατε στο τεστ.
-
Ναι, αλλά για τον γονιό που θα δει την υπογραφή μπορεί να υποθέσει ότι πχ είναι 4 ενώ είναι 1. ;) Και στην τελική δεν καταλαβαίνω την λογική τους: αν έγραψε για 1, τότε αξίζει 1. Γιατί να το "απαλύνουμε" με την υπογραφή; Δεν ξέρει το παιδί αν μελέτησε και τι έγραψε; Και να πω ότι είναι Γ' ή Δ' Δημοτικού, να πω ΟΚ. Είναι μικρά ακόμη. Αλλά ΣΤ'; Δηλαδή στις εξετάσεις FCE που θα δώσουν του χρόνου, θα κάνουν παράπονα στον διορθωτή γιατί τους έβαλε ...... Ε; Για όνομα.... Εδώ ο δάσκαλος του γιου μου που είναι Α' τάξη τους βαθμολογεί με 10 και 9!!! Και δεν έκανε κανείς μας παράπονα. Για να το κάνει, κάτι παραπάνω θα ξέρει. Εμένα μου είπαν ότι αν δε βάζω υπογραφή, θα έχω ενδεχομένως παράπονα από γονείς! :o Από τη μια δε θέλω να δημιουργώ προβλήματα, αλλά από την άλλη μου τη δίνει όταν μου λένε πώς να κάνω τη δουλειά μου, και μάλιστα όταν έχω επιχειρήματα για το "γιατί" κάνω αυτό που κάνω. >:(
-
Πιστεύω κι εγώ πως πρέπει να βάζουμε τον πραγματικό βαθμό.