Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dadi στις Νοεμβρίου 20, 2010, 11:31:54 am
-
Από τότε που έσπασε ο κλάδος των ΠΕ04 ( Φυσικοί - Χημικοί - Φυσιογνώστες -
-
Αγαπητέ φίλε, το ωράριο των γεωλόγων είναι ίδιο με το ωράριο των φυσικών και των βιολόγων στα Γυμνάσια. Στο παράδειγμα του Γυμνασίου με τα 6 τμήματα που παραθέτεις ισχύει:
- 8 ώρες Φυσικής
- 8 ώρες
-
στα λυκεια ολα θα αλλαξουν απο του χρονου, ποσοι στους 100 θα παρουν μαθηματα μας στην α λυκειου; θα βγει 1 τμημα εκει που εκαναν ολοι!!!!
καληνυχτα σε ολους μας, ειδικα στην ενωση μας(εεφ)
-
Εγω ηδη απο φετος που δεν με καλεσαν για αναπληρωση προσπαθω να αποδεχτω οτι πρεπει να εγκαταλειψω το αθλημα εκπαιδευση υστερα απο χρονια στο κουρμπετι.Εσεις που ειστε στα σχολεια αγωνιστειτε.
-
Εγω ηδη απο φετος που δεν με καλεσαν για αναπληρωση προσπαθω να αποδεχτω οτι πρεπει να εγκαταλειψω το αθλημα εκπαιδευση υστερα απο χρονια στο κουρμπετι.Εσεις που ειστε στα σχολεια αγωνιστειτε.
Και τι κάνεις όταν η μοναδική σου προυπηρεσία είναι ''διδακτική''?Εγώ πλέον τα έχω παίξει..δεν ξέρω που να στραφώ..
-
Περιμενω να μου ερθει η εμπνευση παρακολουθωντας την πολιτικη και κοινωνικη εξελιξη και σιχτιριζοντας τα 2 πρωτα κομματα που ευθυνονται για το γεγονος που εμεις τωρα κακοπερναμε γιατι εχουν καλοπερασει αυτοι και οι φιλοι τους για πολλα χρονια και θελουν να διατηρηθει αυτη η ανισορροπια.
-
- 8 ώρες Φυσικής
- 8 ώρες
-
Συνάδελφοι,
Ξεχνάτε οτι οι οργανικές θέσεις, τις περισσότερες φορές δεν αφορούν σχολικές μονάδες, αλλά ομάδες σχολείων.
Ναι, κάποιες ειδικότητες με μικρό ωράριο έχουν το πρόβλημα των πολλαπλών σχολείων αλλά αυτο δεν σημαίνει οτι δεν δικαιούνται οργανική πουθενά.
-
Συνάδελφοι,
Ξεχνάτε οτι οι οργανικές θέσεις, τις περισσότερες φορές δεν αφορούν σχολικές μονάδες, αλλά ομάδες σχολείων.
Ναι, κάποιες ειδικότητες με μικρό ωράριο έχουν το πρόβλημα των πολλαπλών σχολείων αλλά αυτο δεν σημαίνει οτι δεν δικαιούνται οργανική πουθενά.
... τι θες να πεις συνάδελφε ... ότι πχ στο προηγούμενο παράδειγμα προκύπτει 1 οργανική Χημικού ανα 3 Γυμνάσια ( αυτης της μορφής )
-
Είναι σωστό αυτό που λέγεται για τις ομάδες σχολείων αλλά όχι απαραίτητα έτσι.υπάρχει και περίπτωση με το που θα βγει στη σύνταξη ένας χημικός να δωθεί ως οργανικό κενό στον ίδιο κλάδο δηλαδή σε χημικό χωρίς απαραίτητα να υπάρχουν 11 ώρες διαθέσιμες.απλά θα συμπληρώσει ωράριο με μαθήματα β ανάθεσης ή και σε σχολεία της ίδιας ομάδας
-
Συνάδελφοι,
Ξεχνάτε οτι οι οργανικές θέσεις, τις περισσότερες φορές δεν αφορούν σχολικές μονάδες, αλλά ομάδες σχολείων.
Ναι, κάποιες ειδικότητες με μικρό ωράριο έχουν το πρόβλημα των πολλαπλών σχολείων αλλά αυτο δεν σημαίνει οτι δεν δικαιούνται οργανική πουθενά.
... τι θες να πεις συνάδελφε ... ότι πχ στο προηγούμενο παράδειγμα προκύπτει 1 οργανική Χημικού ανα 3 Γυμνάσια ( αυτης της μορφής )
Για να πω τη μαύρη αλήθεια, το έχω δει να εφαρμόζεται σε ειδικότητες ξένων γλωσσών, αλλά αυτή είναι η τακτική.
-
Είναι σωστό αυτό που λέγεται για τις ομάδες σχολείων αλλά όχι απαραίτητα έτσι.υπάρχει και περίπτωση με το που θα βγει στη σύνταξη ένας χημικός να δωθεί ως οργανικό κενό στον ίδιο κλάδο δηλαδή σε χημικό χωρίς απαραίτητα να υπάρχουν 11 ώρες διαθέσιμες.απλά θα συμπληρώσει ωράριο με μαθήματα β ανάθεσης ή και σε σχολεία της ίδιας ομάδας
Επαναφέρω το θέμα διότι υπάρχουν εξελίξεις.
Μέχρι τώρα η κατάσταση με τις οργανικές των Χημικών ήταν όπως περιγράφεται παραπάνω.
Τώρα πια τα πράγματα αλλάζουν. Άλλες φορές τα ΠΥΣΔΕ κρατά την ίδια στάση με πριν, άλλες φορές όμως όχι.
Οργανικά κενά Χημικών σε Γυμνάσια που προήλθαν από μετάθεση συναδέλφων εξαφανίζονται (για παράδειγμα στη Χαλκιδική στο
-
- 8 ώρες Φυσικής
- 8 ώρες
-
Η αρση της υπεραριθμιας θα γινει παλι οπως και στο παρελθον ενιαια για τους πε04. χωρις βεβαια να εχει ξεκαθαριστει ακομα. Πχ στο γυμνασιο μου με 6 συμπτηγμενα πλεον τμηματα ο χημικος τοποθετηθηκε πρωτος αλλα αν γινει κλαδικα η υπεραριθμια πρεπει να βγει υπεραριθμος αυτος εφοσον εγω σαν χημικος εχω περισσοτερες ωρες. Απ οτι διαβασα στην εγκυκλιο δεν αλλαξε κατι και η μονη αλλαγη ειναι οι υποχρεωτικες μεταθεσεις στις οποιες εμπλεκονται και τα λειτουργικα κενα. Τις οποιες και παλι καποια πυσδε αντιμετωπιζουν ενιαια και καποια κλαδικα. για παραδειγμα στο νομο μας εγιναν 7 μεταθεσεις βιολογων και χημικων παρολο που σαν συνολο οι πε04 κυριως φυσικοι πλεοναζουμε. Κλαδικα παντως με βαση την πρωτη αναθεση αμφιβαλω αν υπηρχε κενη οργανικη χημικου σε γυμνασιο πανελλαδικα και ομως οι μεταθεσεις χημικων ηταν πολλαπλασιες των χημικων. υπαρχει απιστευτη ασαφεια και το καθε πυσδε ερμηνευει-ενεργει κατα βουληση. παντως με τα ισχυοντα αν βρεθει παραδειγμα μια υπεραριθμια σε ενα σχολειο κανεις δε αναγκαζει να δηλωθει καποιος υπεραριθμος και να βγει διαθεση πυσδε. το μονο παραθυρακι ειναι οι υποχρεωτικες μεταθεσεις, στις οποιες ξανατονιζω τα περισσοτερα πυσδε αντιμετωπιζουν ενιαια τους πε04, εφοσον δεν προκυψουν τουλαχιστον 12ωρες πε04 (για τους φυσικους και μαθηματικα α γυμνασιου, επισης υποψην η γεωγραφια ειναι και αναθεση μαθηματικων οποτε καταλαβαινετε το βαθμο της ασαφειας) σε ολο το νομο η γειτονικους νομους της περιφερειας τοτε μετακινουνται πανελλαδικα. προσοχη ομως οι πιθανες μετακινησεις και υποχρεωτικες μεταθεσεις θα γινουν κλαδικα οπως γινονται κλαδικα οι μεταθεσεις οπως κλαδικα με βασει τα παραπανω θα γινουν και οι πιθανες απολυσεις. Εκει δειχνουν ριγμενοι οι χημικοι γιατι τα πιθανα οργανικα κενα θα ειναι κατα κανονα σε απομερα γυμνασια που η μοναδικη πιθανα οργανικη θα ειναι κατα προτεραιοτητα σε φυσικους και βιολογους λογω περισσοτερων ωρων. Να ξανατονισω το μεγεθος της ασαφειας της καταστασης για τους πε04 και οχι μονο