Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: erietta στις Νοεμβρίου 29, 2010, 03:10:46 pm
-
Τι γίνεται με τις οργανικές θέσεις όταν ένα σχολείο καταργείται ή συγχωνεύεται με άλλο; Παραθέτω το απόσπασμα από το ΦΕΚ με το οποίο καταργούνται σχολεία:
Καταργούνται από το σχολικό έτος 2010−2011 οι παρακάτω σχολικές μονάδες χωρίς μείωση του αριθμού των οργανικών θέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
− ΕΠΑΛ ΣΕΡΙΦΟΥ
− ΕΠΑΛ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΩΝ
− ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΠΑ.Λ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
Οι εκπαιδευτικοί που είχαν οργανική θέση σε αυτά τα σχολεία τι απέγιναν;
Κυβερνήσεως.
-
Ο Μπράτης της Πασκ κωφεύει . Είναι ωραία τα 3000 ευρώ το μήνα που παίρνει, απλώς για να κωφεύει.
-
κοίτα εδώ τι προβλέπεται για τις υπεραριθμιες :
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/wrario-anatheseis/666-ekpaidevtikoi-monimoi-yperarithmoi.html
τώρα, αν περιμένει κανείς από τον κάθε Μπράτη .....ας μη το σχολιάσω....απ΄την άλλη, κάποιοι τους ψηφίζουν όλους αυτούς έτσι δεν ειναι ;
-
Καλώς σας βρήκα!
Συγχωρέστε μου τις απανωτές ερωτήσεις, συνάδερφοι, έχουμε αναστατωθεί.
Ποια είναι ακριβώς η διαφορά των δύο εννοιών, όσον αφορά στη νέα τοποθέτησή μας;
Ξέρω ότι όταν ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ σχολεία, η σύγκριση γίνεται μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών που έχασαν τις θέσεις τους, με βάση τα μόριά τους. Και προηγούνται όλων των άλλων που είναι στη διάθεση ή ήρθαν με μετάθεση. Σωστά;
Όμως, σε 2 σχολεία που ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ, η σύγκριση γίνεται:
α) μόνο μεταξύ των καθηγητών που ήταν σε αυτά τα δύο σχολεία;
β) γίνεται μεταξύ όλων των καθηγητών όλων των σχολείων που συγχωνεύτηκαν στην ευρύτερη περιοχή μετάθεσης (όχι μόνο των δύο σχολείων δηλ.);
Αν ισχύει το α): ποιοι προηγούνται τότε στις θέσεις του "νέου" σχολείου;
1) όσοι έχουν περισσότερα χρόνια υπηρεσίας;
2) όσοι έχουν περισσότερα μόρια;
3) όσοι προηγούνται οργανικά, άσχετα σε ποιο από τα δύο σχολεία που συγχωνεύτηκαν είχαν αυτή την οργανική;
Και όταν λέμε «περισσότερα μόρια» εννοούμε το «σύνολο των μορίων», χωρίς τα μόρια εντοπιότητας, πρώτης προτίμησης ή συνυπηρέτησης;
Καταλαβαίνετε τι εννοώ: όταν ανακοινώθηκαν τα μόρια μετάθεσης σε κάθε Διεύθυνση, έγραφε στο τέλος «σύνολο μορίων» και μετά ακολουθούσαν τα άλλα (εντοπιότητας, α΄ προτίμησης, συνυπηρέτησης) που αυξάνουν κατά πολύ το «σύνολο των μορίων».
Έτσι, ένας μπορεί να έχει μεγαλύτερο «σύνολο μορίων» από τον άλλο, αλλά να χάνει τη θέση του, επειδή ο δεύτερος έχει μόρια συνυπηρέτησης ή/και πρώτης προτίμησης;
Θα με βοηθήσετε πάρα πολύ. Σας ευχαριστώ.
-
συνάδερφοι κανένας δεν γνωρίζει κάτι επακριβώς για το θέμα;
-
Όμως, σε 2 σχολεία που ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ, η σύγκριση γίνεται:
α) μόνο μεταξύ των καθηγητών που ήταν σε αυτά τα δύο σχολεία;
β) γίνεται μεταξύ όλων των καθηγητών όλων των σχολείων που συγχωνεύτηκαν στην ευρύτερη περιοχή μετάθεσης (όχι μόνο των δύο σχολείων δηλ.);
Αν ισχύει το α): ποιοι προηγούνται τότε στις θέσεις του "νέου" σχολείου;
1) όσοι έχουν περισσότερα χρόνια υπηρεσίας;
2) όσοι έχουν περισσότερα μόρια;
3) όσοι προηγούνται οργανικά, άσχετα σε ποιο από τα δύο σχολεία που συγχωνεύτηκαν είχαν αυτή την οργανική;
Aν αναφερεσαι στη διαδικασια της οργανικης υπεραριθμιας, δηλαδη ποιος εκπαιδευτικος κρινεται υπεραριθμος, παροτι κατεχει οργανικη θεση, και πρεπει να μετακινηθει εκων ακων σε αλλη σχολικη μοναδα, τοτε ισχυει το α.
Στην περιπτωση αυτη μετακινειται ο τελευταιος τοποθετηθεις, δηλαδη αυτος που κατελαβε οργανικη θεση τη μεταγενεστερη ημερομηνια στο συνολο των εκπαιδευτικων της ειδικοτητας του που ανηκουν και στους δυο, υπο συγχωνευση, συλλογους διδασκοντων. Συνεπως το 3, εφοσον η εκφραση "όσοι προηγούνται οργανικά" εχει χρονικη διασταση. Δεν λαμβανονται υποψιν ουτε τα χρονια υπηρεσιας ουτε η μοριοδοτηση.
-
Αν είναι 2 ή περισσότεροι που τοποθετήθηκαν την ίδια ημερομηνία με την ίδια απόφαση?
-
Αν είναι 2 ή περισσότεροι που τοποθετήθηκαν την ίδια ημερομηνία με την ίδια απόφαση?
Στην περιπτωση αυτη υπεραριθμοι κρινονται οι εκπαιδευτικοι που συγκεντρωνουν τις λιγοτερες μοναδες μεταθεσης.
-
Αν είναι 2 ή περισσότεροι που τοποθετήθηκαν την ίδια ημερομηνία με την ίδια απόφαση?
Στην περιπτωση αυτη υπεραριθμοι κρινονται οι εκπαιδευτικοι που συγκεντρωνουν τις λιγοτερες μοναδες μεταθεσης.
Ευχαριστώ Damien!
-
Ευχαριστώ πολύ Damien! Κατάλαβα πώς γίνεται όταν τόνισες την οργανική υπεραριθμία.
Θα σε ενοχλήσω πάλι. Λες "αν αναφέρεσαι στη διαδικασία οργανικής υπεραριθμίας". Υπάρχει δηλαδή και άλλη περίπτωση υπεραριθμίας;
Πότε θα ίσχυε το β, -αν το διατύπωσα βέβαια καλά;
-
Ευχαριστώ πολύ Damien! Κατάλαβα πώς γίνεται όταν τόνισες την οργανική υπεραριθμία.
Θα σε ενοχλήσω πάλι. Λες "αν αναφέρεσαι στη διαδικασία οργανικής υπεραριθμίας". Υπάρχει δηλαδή και άλλη περίπτωση υπεραριθμίας;
Πότε θα ίσχυε το β, -αν το διατύπωσα βέβαια καλά;
Υπαρχουν και λειτουργικες υπεραριθμιες, ορος που χρησιμοποιεται κατα κορον για πρακτικους λογους στην καθημερινη υπηρεσιακη καθομιλουμενη, αφου δεν προκειται για μια εννοια που οριζεται από συντεταγμενη νομοθεσια, και παντως δεν αφορα τη θεματολογια του τρεχοντος νηματος, γιατι δεν εχει αμεση σχεση με τις συγχωνευσεις σχολικων μοναδων.
Ως προς το
-
Ευχαριστώ ξανά Damien. Ήσουν ιδιαίτερα διευκρινιστικός.
-
Καλησπέρα
Σε δύο γυμνάσια υπηρετούν δυο μουσικοί, ένας σε κάθε ένα. Τα δύο αυτά σχολεία συγχωνεύονται. Ποιος μουσικός θα παραμείνει, μιας και δε θα υπάρχουν ώρες και για τους δύο; Με ποια κριτήρια αποφασίζεται αυτό;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Όλοι έχουν αυτό το πρόβλημα όχι μόνο οι Μουσικοί.
Άκουσα το εξής: Σε περίπτωση συγχώνευσης π.χ. του 1ου και 5ου Γυμνασίου το καινούριο Γυμνάσιο θα ονομάζεται 1ο Γυμνάσιο, οπότε το 5ο Γυμνάσιο καταργείται. Αν χαθούν οργανικές θα χαθούν οι οργανικές του 5ου Γυμνασίου και οι εκπαιδευτικοί του θεωρούνται υπεράριθμοι, άσχετα αν είναι πιο παλιοί ή αν έχουν πιο πολλά μόρια.
Κάτι τέτοιο έγινε νομίζω στα ΤΕΕ που μετονομάστηκαν σε ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ.
-
Μπορείτε να αγνοήσετε το παραπάνω σχόλιο.
Όταν συγχωνεύονται δύο ή περισσότερα σχολεία, διατηρούνται όλες οι οργανικές θέσεις, εκτός αν κάποιος εκπαιδευτικός προβεί οικειοθελώς σε αίτηση μετακίνησης για άρση υπεραριθμίας. Στο σχολείο που θα προκύψει από τη συγχώνευση, η κατανομή ωρών γίνεται με κριτήριο την αρχαιότητα στη σχολική μονάδα, συμπληρώνουν δηλαδή ωράριο πρώτοι όσοι είχαν τοποθετηθεί νωρίτερα σε κάποιο από τα συγχωνευθέντα σχολεία. Στην ειδική περίπτωση που δύο εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν κατά το ίδιο σχολικό έτος συμπληρώνει πρώτος όποιος έχει περισσότερα μόρια, ανεξάρτητα από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας. Όσοι δεν συμπληρώσουν ωράριο κρίνονται ως υπεράριθμοι και διατίθενται για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών αλλού, διατηρώντας όμως την οργανική τους θέση. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος από τους αρχαιότερους συναδέλφους μετακινηθεί ή συνταξιοδοτηθεί, τις ώρες του τις αναλαμβάνει αυτομάτως ο υπεράριθμος.
-
Μπορείτε να αγνοήσετε το παραπάνω σχόλιο.
Όταν συγχωνεύονται δύο ή περισσότερα σχολεία, διατηρούνται όλες οι οργανικές θέσεις, εκτός αν κάποιος εκπαιδευτικός προβεί οικειοθελώς σε αίτηση μετακίνησης για άρση υπεραριθμίας. Στο σχολείο που θα προκύψει από τη συγχώνευση, η κατανομή ωρών γίνεται με κριτήριο την αρχαιότητα στη σχολική μονάδα, συμπληρώνουν δηλαδή ωράριο πρώτοι όσοι είχαν τοποθετηθεί νωρίτερα σε κάποιο από τα συγχωνευθέντα σχολεία. Στην ειδική περίπτωση που δύο εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν κατά το ίδιο σχολικό έτος συμπληρώνει πρώτος όποιος έχει περισσότερα μόρια, ανεξάρτητα από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας. Όσοι δεν συμπληρώσουν ωράριο κρίνονται ως υπεράριθμοι και διατίθενται για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών αλλού, διατηρώντας όμως την οργανική τους θέση. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος από τους αρχαιότερους συναδέλφους μετακινηθεί ή συνταξιοδοτηθεί, τις ώρες του τις αναλαμβάνει αυτομάτως ο υπεράριθμος.
Δηλαδή 1ο και 5ο Γυμνάσιο συγχωνεύονται και το νέο Γυμνάσιο ονομάζεται 1ο.
Μουσικός Α του 1ου Γυμνασίου έχει 80 μόρια και ανάληψη το σχολ.έτος 2003.
Μουσικός
-
Πάντα υπεράριθμος μπορεί να κριθεί ο τελευταίος που τοποθετήθηκε στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί , των οποίων τα σχολεία συγχωνεύονται ακολουθούν τους μαθητές τους. Αν δεν υπάρχουν ώρες για όλους τους εκπαιδευτικούς τότε κάποιος θα κριθεί υπεράριθμος. Αν δεν επιθυμεί κανείς να βγει υπεράριθμος τότε αυτομάτως υπεράριθμος βγαίνει ο τελευταίος. Οι υπεράριθμοι τοποθετούνται πρώτοι στις νέες οργανικές που υπάρχουν ύστερα από αίτησή τους. Αν δεν τοποθετηθούν και στο σχολείο που ήταν προκύψουν ώρες έχουν προτεραίοτητα έναντι όλων των υπολοίπων εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση και για όσα χρόνια ειναι στη διάθεση. (αν βρω το link που το είχα διαβάσει θα το παραθέσω)
Δηλαδή αν έχεις οργανική ακόμα και αν κριθείς υπεράριθμος εισαι ο τελευταίος που θα έχει πρόβλημα! Το πρόβλημα θα το έχουν , πχ οι μουσικοί , που ειναι στη διάθεση ή αυτοί που ζητούν αποσπάσεις αφού με τις συγχωνεύσεις οι ώρες που θα μένουν ορφανές θα ειναι πολύ λιγότερες!
-
Δηλαδή 1ο και 5ο Γυμνάσιο συγχωνεύονται και το νέο Γυμνάσιο ονομάζεται 1ο.
Μουσικός Α του 1ου Γυμνασίου έχει 80 μόρια και ανάληψη το σχολ.έτος 2003.
Μουσικός
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τον κόπο να απαντήσετε.
Ένα από τα μεγάλα προβλήματα είναι ότι θα βρεθούμε να χαλάμε τις καρδιές μας με συναδέλφους που εκτιμούσαμε και εκτιμούμε, χωρίς να υπάρχει προσωπικό θέμα.