Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Φροντιστήρια => Μήνυμα ξεκίνησε από: Spes στις Νοεμβρίου 30, 2010, 08:52:31 pm
-
Καλησπέρα! Εργάζομαι σε φροντιστήριο και αντιμετωπίζω πρόβλημα με ένα συγκεκριμένο τμήμα (
-
Μήπως να καλέσεις τους γονείς τους οι οποίοι πληρώνουν όχι για να χαζογελούν τα καμάρια τους αλλά για να ξεστραβωθούν;;;
Εξάλλου δεν είναι υποχρεωτικό το φροντιστήριο!!!
-
τους εχεις να καθονται μακρια ο ενας με τον αλλο;αν ναι μπορεις να ξαναπροσπαθησεις με συζητηση που θατους κεντρισει το ενδιαφερον,αλλα δοστους και να καταλαβουν οτι δεν θα γινεται συνεχεια αυτο...εχεις και μια υλη να βγαλεις.επειτα αποδιδει σε τετοια παιδια να τους αναθετεις ευθυνες.βρες κατι που πρεπει να το κανουν αυτοι καθε φορα
-
βάλε να κάθεται ο ένας μπροστά και κοντά σου και ο άλλος πίσω πισω χωρίς να έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους. Φρόντισε το ύφος σου να είναι " ο αρχηγός εδώ μέσα είμαι εγώ!" και να εννοείς αυτό που λες. Αν απειλήσεις ας πούμε να τα βγάλεις, να το κάνεις - αλλιώς θα τους δώσεις το μήνυμα ότι μπορουν να κάνουν ό,τι θέλουν και τελικά να μην έχουν καμια επιπτωση. Είτε είναι φροντιστηριο, είτε είναι σχολείο, είτε υποχρεωτικό είτε προαιρετικό, είτε πληρώνουν είτε όχι, το μάθημα είναι μάθημα, και η διδακτική διαδικασία οφείλει να γίνεται σεβαστή σε κάθε περίπτωση. Α και κυρίως, φρόντιζε να μη διακόπτεις το μάθημα για να τους κάνεις παρατηρήσεις - γιατι αυτό θέλουν, να ασχολείσαι μαζί τους!. Μπορείς απλά να τους κοιτάξεις λοξά και με νόημα, να συνεχίζεις να μιλάς και να τους κάνεις με το χέρι σου νόημα να σταματήσουν, να πας κοντά σ αυτόν που κάνει θόρυβο αλλά να συνεχίσεις να κάνεις το μάθημά σου. Όταν θα πάρουν το μηνυμα ότι τίποτα δε μπορεί να σε αποσπάσει απο το μάθημά σου, τότε θα σταματήσουν και να σου δημιουργούν πρόβλημα.
-
Τους χωρίζω αλλά δεν γίνεται να κάθονται μακριά γιατί καθόμαστε γύρω από ένα μεγάλο γραφείο. Τους βάζω δίπλα μου (δεξιά τον έναν αριστερά τον άλλον) αλλά δεν έχουν πρόβλημα λένε ό,τι βλακεία τους κατέβει. Παρ' όλο που τους κρατάω απασχολημένους πάντα, ό,τι κι αν σκεφτούν το λένε δυνατά και γελάνε...Έχω δοκιμάσει και να τους κοιτάω ενώ συνεχίζω το μάθημα αλλά ησυχάζουν για λίγο και μετά πάλι τα ίδια.Λέω να τους μιλήσω ξανά και αν δεν συμμορφωθούν να πάρω τηλέφωνο σπίτι ή να καλέσω τους γονείς στο φροντιστήριο.
-
Φαντάσου δηλαδή να ήσουν σε δημόσιο σχολείο με 30 άτομα στην τάξη και να έχεις τους μισούς σε αυτή την κατάσταση που περιγράφεις και ακόμα χειρότερα!
Και στο δημόσιο σχολείο δεν μπορείς να του πεις φύγε και μην ξανάρθεις όπως θα μπορούσε να πει ένα φροντιστήριο σε έναν μαθητή, που δημιουργεί πρόβλημα ... στην "επιχείρηση".
Συμβουλή μου είναι να μιλήσεις με την διεύθυνση του φροντιστηρίου. Κάθε φροντιστήριο έχει την πολιτική του.
Εγώ δούλευα σε φροντιστήριο το οποίο έδιωχνε κάθε χρονιά 5-6 τέτοια άτομα και παραδειγματίζονταν και οι υπόλοιποι! Είχα ένα τμήμα με 10 άτομα και τα 2 χαλούσαν το τμήμα. Είπα στον διευθυντή ότι τα υπόλοιπα 8 παιδιά μου είπαν ότι θα αλλάξουν φροντιστήριο αν δεν συνετιστούν οι άλλοι 2. Ε, προκειμένου να χάσει 8 πελάτες το φροντιστήριο, έδιωξε τους 2.
-
Δυστυχώς κάποια παιδιά μπαίνουν στην τάξη μόνο για να εμποδίσουν το μάθημα και να νευριάσουν τον καθηγητή. Είναι συνηθισμένο κ νομίζω ότι δεν υπάρχει καθηγητής που δεν το έχει ζήσει.
-
καλύτερα πρώτα να μιλήσεις με το διευθυντή να δεις τι γραμμη ακολουθεί
εγώ είχα σε τμήμα μαθήτρια
-
Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για μια περίπτωση μαθητή που δημιουργεί πρόβλημα στην τάξη. Είναι πολύ μικρός, 9 ετών. Μιλάει συνεχώς μόνος του γελάει και παίζει με τα μολύβια του κτλ κάνει θορύβους συνεχώς. Έχω δοκιμάσει παιχνίδια, τραγούδια που μπορεί να του κεντρίσουν το ενδιαφέρον όμως δείχνει αδιάφορος για όλα αυτά και πολλές φορές δεν θέλει και να παίξει. Δοκίμασα και την κλασσική μέθοδο να φωνάξω όμως δεν μου άρεσε και σε μένα την ίδια αλλά δεν έφερε και κάποιο αποτέλεσμα. Δεν είναι κακός μαθητής αν συγκεντρωθεί όμως για να το καταφέρω αυτό δεν ξέρω τι άλλο να δοκιμάσω. Έχετε κάποια πρόταση? Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο? Ευχαριστώ!
-
Είναι αδιάφορος γενικά ή αποσπάται η προσοχή του εύκολα;; Θέλει να συμμετέχει στο μάθημα ή δεν τον νοιάζει καθόλου;
-
Αποσπάται η προσοχή του εύκολα. Σκέφτηκα την περίπτωση διάσπασης προσοχής όμως σε μία άλλη συνάδελφο μεγαλύτερης ηλικίας από εμένα που τον κάνει και εκείνη μάθημα μαθαίνω ότι γενικά είναι ήσυχος. Ίσως το νεαρό της ηλικίας μου να τον ενθαρρύνει να κάνει φασαρία όμως μέσα στην τάξη είναι 11 παιδιά δεν γίνεται μόνο ένα να δημιουργεί το θέμα. Από τη στιγμή που δεν είναι κακός μαθητής προσπάθησα να βρω τρόπους να τον κάνω να ενδιαφερθεί περισσότερο και να τον κρατώ πιο συγκεντρωμένο. Του αναθέτω πχ να κάνει πρώτος ανάγνωση ή να υπάρχει μια σειρά σ'αυτό. Μήπως υπάρχει κάποια άλλη συμβουλή?
-
Το να διαβάζει πρώτος μάλλον δυσκολεύει την κατάσταση, αφού ξεμπερδεύει και μπορεί να χαζέψει μετά. Ενώ αν διαβάζει προς το τέλος, δε θα περιμένει τη σειρά του; Καλό θα είναι να τον αναφέρεις συχνά μέσα στην τάξη για να τον κινητοποιείς, πχ ε Γιώργο; Κατάλαβες Γιώργο; κτλ...
Τι του αρέσει πολύ; Να παίζει κρεμάλα;Να σηκώνεται στον πίνακα για να γράφει; να μοιράζει τετράδια; Χρησιμοποίησέ τα για επιβράβευση. Άλλαξέ του θέση. Ακόμη και μόνο του βάλ'τον μήπως και τον πειράξει και βελτιώσει τη συμπεριφορά του. Ακόμη, να κάθεσαι δίπλα του ή να τον φέρνεις να κάθεται στην έδρα, να αυξομειώνεις τον τόνο της φωνής σου και να τον επιβραβεύεις πάντα όταν είναι "εντάξει". Αδιαφόρησε, κάνε σαν να μην τον ακούς να γελάει, συνέχισε κανονικά το μάθημά σου.
Ελπίζω να βγάλεις άκρη. :)
-
Σ'ευχαριστώ πολύ! Θα τα εφαρμόσω όλα αυτά! Προμηθεύτηκα και με καραμέλες! Και ο Θεός βοηθός! :D