Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: jamais στις Δεκεμβρίου 03, 2010, 05:48:44 pm
-
Την ώρα του μαθήματος των θρησκευτικών, η καθηγήτρια αφαίρεσε ένα τετράδιο από την μαθήτρια **, ηλικίας 14 ετών, παρά τη ρητή άρνηση της μαθήτριας και τη δήλωσή της πως αφορούσε προσωπικές
σημειώσεις της ίδιας και μιας συμμαθήτριάς της, άσχετες με το μάθημα. Οι γονείς της μαθήτριας, στους οποίους δόθηκε φωτοαντίγραφο του τετραδίου, ζήτησαν από το γυμνασιάρχη και από το σύλλογο καθηγητών, όπου τους παρέπεμψε ο τελευταίος, να τους επιστραφεί το εν λόγω τετράδιο, αλλά το αίτημά τους απορρίφθηκε με απόφαση του συλλόγου να παραμείνει το τετράδιο στο αρχείο του σχολείου μέχρι το τέλος της σχολικού έτους ώστε να συνεκτιμηθεί ως προς τη διαγωγή των εν λόγω μαθητριών.
Το περιεχόμενο του τετραδίου έγινε γνωστό στην καθηγήτρια όσο και στο γυμνασιάρχη καθώς και στον προιστάμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης **, όπου κατέφυγαν οι γονείς της μαθήτριας, και πιθανώς στο σύλλογο των καθηγητών και σε αόριστο αριθμό μαθητών.
Οι γονείς της μαθήτριας προσφεύγουν στην Αρχή Προσωπικών Δεδομένων και καταγγέλλουν παραβίαση προσωπικών δεδομένων που αφορούν την κόρη τους, **.
Η Αρχή διέταξε να επιστραφεί το εν λόγω τετράδιο στη μαθήτρια στην οποία ανήκει και να καταστραφούν τυχόν φωτοαντίγραφα που τηρούνται στο αρχείο του σχολείου.
Το σκεπτικό της απόφασης της Αρχής , έχει ως εξής:
Σύμφωνα με το άρθρο 2 του ν.2472/97, η κατοχή, καταχώριση σε αρχείο προσωπικών δεδομένων (σημειώσεων) καθώς και η διάδοση αυτών εμπίπτουν στην έννοια της επεξεργασίας του ν.2472/97. Εξάλλου, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.1α , τα δεδομένα πρέπει να συλλέγονται κατά τρόπο θεμιτό και νόμιμο για καθορισμένους, σαφείς και νόμιμους σκοπούς και να υφίστανται θεμιτή και νόμιμη επεξεργασία εν όψει των σκοπών αυτών.
Η συγκεκριμένη συμπεριφορά των μαθητριών, της ανταλλαγής δηλ. κατά την ώρα της διδασκαλίας πρόχειρου τετραδίου στο οποίο αναγράφονταν, επίσης κατά την ώρα του μαθήματος, διάφορες απόψεις τους, προδήλως είναι δυνατόν να θεωρηθεί επιλήψιμη και να επισύρει πειθαρχικές κυρώσεις.
Η βίαιη όμως και χωρίς τη θέληση της μαθήτριας αφαίρεση του τετραδίου, η παράδοσή του στο σύλλογο των καθηγητών και πολύ περισσότερο η ανάγνωση του περιεχομένου του αποτελούν πράξεις που εξέρχονται του καλώς εννοούμενου δικαιώματος του καθηγητή για επιβολή πειθαρχικών κυρώσεων εις βάρος του μαθητή και επομένως η επεξεργασία και καταχώρισή του τετραδίου σε αρχείο είναι παράνομη. Η προσβολή της προσωπικότητας του μαθητή στην κρίσιμη ηλικία της εφηβείας είναι ασυγκρίτως βαρύτερη και του οφέλους που θα επιφέρει σε αυτόν η πειθαρχική ποινή που τυχόν θα επιβληθεί, αλλά και του γενικού οφέλους που θα επιφέρει στη μαθητική κοινότητα η τιμωρία αυτή.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10553:prosopika-dedomena-ton-mathiton-mporoun-oi-ekpaideitikoi-na-afairesoun-apo-mathites-tetradia-me-prosopikes-simeioseis?&Itemid=1796
-
μα καλά,έδειξε το περιεχόμενο στους καθηγητές και πιθανόν σε κάποιους συμμαθητές του κοριτσιού;;;πάμε καλά; ???
-
Καποιοι άνθρωποι δεν θα έπρεπε να είναι στο χώρο της εκπαίδευσης νομίζω >:(....Αν ήμουν γονιός δεν ξέρω τι θα έκανα, αν και νομίζω οτι οι συγκεκριμένοι μια χαρα έδρασαν.
-
δεν παιρνω καμια θεση. ειμαι αναμεσα και στους δυο και αυτο γιατι δεν γνωριζουμε το περιεχομενο αλλα και το τι ακριβως συνεβει για να φτασουμε εκει.
-
σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να αφαιρεσεις κατι απο το μαθητη. Ομως, εχω απορια, αυτες οι σημειωσεις τι ειδους ηταν? τι φωτογραφιες ηταν?
αυτο να εξετασουμε πρωτα και μετα να αποφανθουμε...
και αν το περιεχομενο ηταν ακαταλληλο τοτε τι δουλεια ειχαν οι μαθητριες να το φερουν στην επιφανεια και να ασχολουνται με αυτο την ωρα του μαθηματος.....(τα θελε ο κ@λος τους...)σορυ!
-
Οτι και να συμβαίνει...παίρνεις ένα τετράδιο γιατί πχ περιφέρεται μέσα στην τάξη και εσυ δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, οκ. Τελειώνει η ώρα σου και το επιστρέφεις. Ειναι δυνατόν απο τη στιγμή που σου λεει το παιδί οτι είναι προσωπικές σημειώσεις να το διαβάζεις και μάλιστα να το περιφέρεις στο σχολείο και να το διαβάζουν οι όλοι καθηγητές και οι γονείς!; :o
-
οπωσδηποτε οχι,
αλλα, ξερεις τι μου κανει εντυπωση? οτι ολος ο συλλογος διδασκοντων συμφωνησε!!!
μηπως υπαρχουν και αλλα που δεν εχουν ειπωθει? κρατω επιφυλαξεις..
-
Καλα δεν ξέρουμε και απο ποιους αποτελείται αυτός ο σύλλογος....
Μπορεί να είχε φωτογραφικό υλικό μέσα, όπως είπες, με περιεχόμενο ακατάλληλο (παίζουν πολύ αυτα στα σχολεία). Όπως και να χει όμως γιατί να το ανοίξεις; Δεν ξέρω έχω μια ευαισθησία με τα προσωπικά δεδομένα και δεν μπορώ να δικαιολογήσω τέτοιες συμπεριφορές εκ μέρους των καθηγητών.
-
κανεις δεν επικροτει τετοιες συμπεριφορες, αλλα 14 χρονων ειναι μπορουν να φυλαγονται γιατι σαφεστατα δεν ξερεις τους γυρω σου και επειτα εγω αν ειχα τετοιο υλικο ,....ε, δε θα το εβγαζα μεσα στην ταξη εν ωρα μαθηματος. Απλη λογικη. τα ηθελαν και τα επαθαν.
μμμμ, μου αρεσουν οι γονεις που πηγαν να υπερασπιστουν τα αγγελουδια τους, αντι να βρεξουν μια σανιδα ....χαχαχα
-
Χωρίς να ξέρουμε όλες τις πραγματικές λεπτομέρειες, δύσκολα μπορούμε να κρίνουμε. Γενικά, όμως, παίρνεις το άσχετο τετράδιο-βιβλίο κλπ, και το επιστρέφεις στο διάλειμα (όπως και τα κινητά που είναι πάνω στα θρανία! το έχω κάνει αυτό με τα κινητά και πιάνει ;) ).
Θυμάμαι, πάντως, 3η λυκείου σε μαθήματα κορμού και σε περιόδους απαλεψιάς, είχαμε φέρει τράπουλες (χαρτιών και των άλλων με υπερατού κλπ) και παίζαμε την ώρα του μαθήματος ;D
-
κανεις δεν επικροτει τετοιες συμπεριφορες, αλλα 14 χρονων ειναι μπορουν να φυλαγονται γιατι σαφεστατα δεν ξερεις τους γυρω σου και επειτα εγω αν ειχα τετοιο υλικο ,....ε, δε θα το εβγαζα μεσα στην ταξη εν ωρα μαθηματος. Απλη λογικη. τα ηθελαν και τα επαθαν.
μμμμ, μου αρεσουν οι γονεις που πηγαν να υπερασπιστουν τα αγγελουδια τους, αντι να βρεξουν μια σανιδα ....χαχαχα
θα συμφωνήσω απόλυτα με το Μάρκο, χωρίς να σημαίνει ότι παίρνω το μέρος των καθηγητών.
ωστόσο, ίσως υπάρχουν πράγματα που δε γνωρίζουμε.Και για να συμφώνησαν όλοι οι καθηγητές δεν μπορει να είναι όλοι τόσο παράλογοι...
-
βρε, τι προσωπικα δεδομενα και βλακειες ....αν ηταν κορη μου και μαθαινα κατι τετοιο θα την επιανα απο το μαλλι....χαχαχα και θα την κλειδωνα στην αποθηκη...να μαθει να γινει ανθρωπος .... ;D ;D ;D
-
Πες τα χρυσόστομε...και φώναξε και εμένα να την πιάσουμε μαζί από το μαλλί ;D ;D ;D ;D ;D
-
Και μετά σου κάνει μήνυση η κόρη για βίαιη συμπεριφορά και σε πάνε δικαστήριο :P
-
Και μετά σου κάνει μήνυση η κόρη για βίαιη συμπεριφορά και σε πάνε δικαστήριο :P
δε θα προλαβει.....θα τη σφαξω στο γόνατο !!! ;D ;D
-
Hρέμησε καλέ! Μπορεί το παιδί να αποκτήσει και εμπειρία για μελλοντική καριέρα σε χώρους που δεν έχουν κορεστεί ;D ;D ;D Μην κλείνεις πόρτες :P :P
-
Καλα δεν ξέρουμε και απο ποιους αποτελείται αυτός ο σύλλογος....
Από καθηγητές συνήθως; ::)
-
Καταλαβαίνω την καθηγήτρια που "φούντωσε" όταν είδε το άσχετο τετράδιο να περιφέρεται μέσα στην τάξη την ώρα που έκανε μάθημα. Κατανοώ απόλυτα το ότι το κατάσχεσε. Μεγάλο λάθος της όμως που το άνοιξε!
Αλλά εντάξει, αυτή κινήθηκε κάτω από την επήρρεια της τσαντίλας και έκανε ό,τι έκανε. Για δείτε όμως την συνέχεια:
Τελικά συμφώνησαν μαζί της ΚΑΙ ο γυμνασιάρχης ΚΑΙ ο σύλλογος ΚΑΙ ο προιστάμενος....ε, ποιός ξέρει λοιπόν τι περιείχε το τετράδιο :-[
Καλά, οι γονείς δεν το συζητώ. Α-πα-ρα-δε-κτοι.
Τέτοια τετράδια, όπως κι εκείνα τα χαρτάκια που πηγαινοέρχονται στα θρανία (και οι μαθητές του γυμνασίου το κάνουν και άτσαλα, πανάθεμά τους) δεν τα ανοίγω ποτέ. Τα παίρνω στην έδρα, δεν ασχολούμαι μαζί τους και φεύγοντας τα αφήνω εκεί.
Είναι σα να ανοίγεις το κουτί της Πανδώρας.
Ακόμα και βιβλία κουβαλάω τα δικά μου. Δε θα ΄θελα να δανειστώ το βιβλίο ενός μαθητή για να βάλω πχ. ασκήσεις και να πέσω πάνω σε ποιός ξέρει τι έχει γράψει ή τοποθετήσει μες το βιβλίο του. Και μετά τι κάνεις; Πώς δεν το είδες; είσαι βλάκας. Το είδες και το άφησες ατιμώρητο; είσαι του χεριού τους. Το είδες και επιβάλλεις τιμωρία; απαράδεκτος. Άστα να πάνε. Είσαι χαμένος έτσι κι αλλιώς.
Στην έσχατη ανάγκη που έχω ξεχάσει το βιβλίο μου, άντε να πάρω του απουσιολόγου. Ως εκεί. :)
Α, τα κινητά που είπε κάποιος συνάδελφος, τα έχουν ΠΑΝΩ στο θρανίο. Ω, ναι. Αυτές οι κασετίνες με το φερμουάρ είναι απίστευτες κρυψώνες. Πάνω-πάνω τα στυλό και από κάτω το κινητό!
-
Επιτρέψτε μου να πω ότι τα παιδιά μεταφέρουν στους γονείς πάντα την δική τους εκδοχή, αυτή που τα συμφέρει... Λέτε να είπε η μαθήτρια στους γονείς, "η θεολόγος πήρε το τετράδιό μου και καλά έκανε;" Η καθηγήτρια δεν είχε δικαίωμα να αφαιρέσει τετράδιο. Έπρεπε να της πει να το κλείσει, να το βάλει στην τσάντα, και ως εκεί. Αλλά για να φτάσει στον σύλλογο, το θέμα δεν πρέπει να ήταν τόσο απλό. Αν π.χ. έγραφε προσβλητικά σχόλια για την καθηγήτρια, τότε τι να έκανε; Πώς θα προστάτευε την θέση της η καθηγήτρια; Με ποια στοιχεία; Έχει τύχει να επιπλήξω μαθήτρια για απαράδεκτη συμπεριφορά μες στην τάξη (αλλά έκανα το λάθος και δεν πήρα τηλ. την μητέρα της). Η μαθήτρια στο σπίτι μετέφερε την δική της εκδοχή. Η μητέρα δεν ξέρει π.χ. ότι η κόρη της βρίζει ή μιλάει στο μάθημα. Φυσικό είναι να πάρει το μέρος του παιδιού. Εγώ χαίρομαι τους γονείς που παίρνουν το μέρος του καθηγητή.
-
Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το συγκεκριμένο περιστατικό. Εγώ παίρνω τα άσχετα σημειώματα και, χωρίς να τα διαβάσω, τα επιστρέφω στο διάλειμμα. (αν και θεολόγος ;D).
Μια φορά, όμως, έγινε κάτι άσχημο. Μέχρι να απαντήσω στην απορία μιας κοπέλας, ο μαθητής του πρώτου θρανίου-που ήταν κολλητά στην έδρα- άρπαξε το σημείωμα και το διάβασε φωναχτά. Περιέγραφε με πολύ χυδαία λόγια-σε 5 το πολύ λέξεις- τις υπηρεσίες της μαθήτριας προς το συμμαθητή της (Α΄ Γυμνασίου).
Εκτυλίχθηκε άσχημη σκηνή (το ξέρω ότι είχα ευθύνη), αλλά το καλό που βγήκε ήταν ότι αναγκάστηκε η κοπέλα να κάνει μια συζήτηση με τη μαμά της, που ευτυχώς αντέδρασε μάλλον καλά. Παρακολούθησα τη συνέχεια, μίλησα και με τη μαμά με δική της πρωτοβουλία που παραδέχτηκε ότι το σημείωμα την "ξύπνησε", αλλά οπωσδήποτε ήταν δύσκολη περίοδος. Δυστυχώς, από αυτά μαθαίνουν και οι εκπαιδευτικοί.
-
Αν π.χ. έγραφε προσβλητικά σχόλια για την καθηγήτρια, τότε τι να έκανε; Πώς θα προστάτευε την θέση της η καθηγήτρια; Με ποια στοιχεία;
συμφωνω με τα λεγομενα σου, δεν ξερουμε τι "παιχτηκε"....Ομως,
erietta μου, δεν καταλαβαινω....μονο αν εγραφε προσβλητικα σχολια για την καθηγητρια τοτε καλα εκανε? δηλ. αν εγραφε χυδαια για οποιονδηποτε αλλον, κακως της πηρε το τετραδιο?.....γιατι αυτο καταλαβαινω απο τα λεγομενα σου.
-
Προβληματισμός: Κι αν έγραφε προσβλητικά σχόλια για την καθηγήτρια; Δεν έχει δικαίωμα να έχει κακή γνώμη για τον καθηγητή; Στο κάτω-κάτω τα έγραφε, δεν τα φώναξε μέσα στην τάξη.
Μπορούμε να επιβάλουμε στους μαθητές να μη μας σχολιάζουν μεταξύ τους γραπτά ή προφορικά;
-
Καλα δεν ξέρουμε και απο ποιους αποτελείται αυτός ο σύλλογος....
Από καθηγητές συνήθως; ::)
Απο ποιους ανθρώπους...με τι μυαλά ::) ::)
-
Καλα δεν ξέρουμε και απο ποιους αποτελείται αυτός ο σύλλογος....
Από καθηγητές συνήθως; ::)
Απο ποιους ανθρώπους...με τι μυαλά ::) ::)
Ανεξάρτητα από την ορθότητα της ενέργειας της συναδέλφου, με την οποία δε συμφωνώ, μπορούμε να κατακρίνουμε συλλήβδην όλους τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς, ακόμα και αν αναμφισβήτητα έχουν καλύτερη εικόνα από μας για το τι συνέβη;
-
Δεν μιλάμε για όλους... Μιλάμε για κάποιους, για μια μερίδα. Μπορεί ακόμα και να είναι 1-2 άτομα σε ανώτερη θέση(συνήθως και μεγαλύτερης ηλικίας) και όλοι οι αλλοι να μην μπορούν να μιλήσουν. Σε όλα τα σχολεία υπάρχουν δημοκρατικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων;
-
Προβληματισμός: Κι αν έγραφε προσβλητικά σχόλια για την καθηγήτρια; Δεν έχει δικαίωμα να έχει κακή γνώμη για τον καθηγητή; Στο κάτω-κάτω τα έγραφε, δεν τα φώναξε μέσα στην τάξη.
Μπορούμε να επιβάλουμε στους μαθητές να μη μας σχολιάζουν μεταξύ τους γραπτά ή προφορικά;
Αυτά τα κρατάει για τον εαυτό του κανείς και αν θέλει τα μοιράζεται με κάποιους εμπιστευτικά. Από τη στιγμή που βγάζει (υποθετικό σενάριο, γιατί δεν ξέρουμε τι έγινε στη συγκεκριμένη περίπτωση) τα γραπτά αυτά την ώρα του μαθήματος και πιαστεί, ή τα αναρτήσει δημόσια στο διαδίκτυο, την πάτησε.
-
Θυμήθηκα τώρα ανάλογη περίπτωση όταν ήμουν μαθητής γυμνασίου.. Μάθημα θρησκευτικών, ο καθηγητής αυστηρός (και πάρα πολύ θρήσκος), μας έκανε το μάθημα από δικές του σημειώσεις κι εμείς έπρεπε να τα γράφουμε σε τετράδιο. Μια φορά ζήτησα να πάω έξω τουαλέτα, δεν με άφησε (δεν άφηνε κανέναν να τον διακόπτει γενικά) και απείλησε ότι αν τον ξαναδιακόψουν, θα αποβάλλει. Ε τα πήρα κι άρχισα να γράφω 666 κλπ στο τετράδιό μου.. τα είδε αυτά στο τέλος, με κοίταξε μάλλον με συμπόνοια(;!) αλλά δεν έκανε τίποτα παραπάνω τελικά ;D
Κοίτα,θα ήσουν δικαιολογημένος,αν πήγαινες στην ε΄δημοτικού και είχες το μάθημα «Ο Ιησούς συναντά το δαιμονισμένο»
Είναι κεφάλαιο στα θρησκευτικά της ε΄δημοτικου! :-X
-
Δεν μιλάμε για όλους... Μιλάμε για κάποιους, για μια μερίδα. Μπορεί ακόμα και να είναι 1-2 άτομα σε ανώτερη θέση(συνήθως και μεγαλύτερης ηλικίας) και όλοι οι αλλοι να μην μπορούν να μιλήσουν. Σε όλα τα σχολεία υπάρχουν δημοκρατικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων;
Εγώ θεωρώ πιο σωστό να μην κατακρίνω ούτε τον τρόπο λήψης αποφάσεων στους συλλόγους των καθηγητών, ούτε τα μυαλά των καθηγητών, ούτε τις ηλικίες (!) των καθηγητών, όταν δε γνωρίζω τα πραγματικά γεγονότα και ελπίζω να μην κατακρίνεις και μένα γι`αυτό!
-
Δεν μιλάμε για όλους... Μιλάμε για κάποιους, για μια μερίδα. Μπορεί ακόμα και να είναι 1-2 άτομα σε ανώτερη θέση(συνήθως και μεγαλύτερης ηλικίας) και όλοι οι αλλοι να μην μπορούν να μιλήσουν. Σε όλα τα σχολεία υπάρχουν δημοκρατικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων;
Εγώ θεωρώ πιο σωστό να μην κατακρίνω ούτε τον τρόπο λήψης αποφάσεων στους συλλόγους των καθηγητών, ούτε τα μυαλά των καθηγητών, ούτε τις ηλικίες (!) των καθηγητών, όταν δε γνωρίζω τα πραγματικά γεγονότα και ελπίζω να μην κατακρίνεις και μένα γι`αυτό!
++++++++++++++++++++++
-
Προβληματισμός: Κι αν έγραφε προσβλητικά σχόλια για την καθηγήτρια; Δεν έχει δικαίωμα να έχει κακή γνώμη για τον καθηγητή; Στο κάτω-κάτω τα έγραφε, δεν τα φώναξε μέσα στην τάξη.
Μπορούμε να επιβάλουμε στους μαθητές να μη μας σχολιάζουν μεταξύ τους γραπτά ή προφορικά;
-
Και μετά σου κάνει μήνυση η κόρη για βίαιη συμπεριφορά και σε πάνε δικαστήριο :P
δε θα προλαβει.....θα τη σφαξω στο γόνατο !!! ;D ;D
εχεις ολα τα εφοδια, εκτος απο σωστος εκπαιδευτικος θα γινεις και αριστος γονιος ;D ;D ;D
για να σοβαρευτουμε ομως, πιστευω οτι ο διαλογος του καθηγητη με τον μαθητη (αφου ειδε τι γραφει, εστω και αν τον πειραξε), ειναι αυτο που ελλειψε στη συγκεκριμενη περιπτωση, οτι και να εκανε, ειναι παιδι, οπως ειμασταν και εμεις καποτε(στη μεταπολιτευση :P), πλησιαστε τα παιδια ακομη και τα αγριμια(εχω δεκαδες τετοιες περιπτωσεις στο επαλ που κανω το θηριοδαμαστη), δεν θα χασετε, εστω και δυο μαθητες να κερδισετε αξιζει τον κοπο, ειμαστε(η θα γινουμε αν μας αφησουν) εκπαιδευτικοι
-
ακριβώς.και'μεις υπήρξαμε μαθητές και έχουμε κάνει τα ίδια(οι περισσότεροι τουλάχιστον)
συμφωνώ με τον φυσικό^ οτί έπρεπε να γίνει διάλογος και σε καμία περίπτωση να μη γίνει γνωστό το περιεχόμενο στους υπόλοιπους μαθητές.
-
Δεν μιλάμε για όλους... Μιλάμε για κάποιους, για μια μερίδα. Μπορεί ακόμα και να είναι 1-2 άτομα σε ανώτερη θέση(συνήθως και μεγαλύτερης ηλικίας) και όλοι οι αλλοι να μην μπορούν να μιλήσουν. Σε όλα τα σχολεία υπάρχουν δημοκρατικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων;
Εγώ θεωρώ πιο σωστό να μην κατακρίνω ούτε τον τρόπο λήψης αποφάσεων στους συλλόγους των καθηγητών, ούτε τα μυαλά των καθηγητών, ούτε τις ηλικίες (!) των καθηγητών, όταν δε γνωρίζω τα πραγματικά γεγονότα και ελπίζω να μην κατακρίνεις και μένα γι`αυτό!
Εγω πάλι είπα ποια είναι η άποψη μου πάνω στο θέμα με τα δεδομένα που έχουμε και συμφωνώ απόλυτα με την Αρχή η οπόια αποφάνθηκε για την "μη" ορθότητα της απόφασης του συλλόγου. Θα μπορούσες να μας πεις και εσυ την άποψη σου και όχι να ψάχνεις κάθε λέξη μου για να διαφωνήσεις-σχολιάσεις αρνητικά ή να ειρωνευτείς. Η άποψη μου λοιπον είναι αυτη που έχω αναφέρει παραπάνω και δεν έχω κάτι άλλο να πω. Αν έχεις διαφορετική άποψη διατυπωσε τη.
-
Εγω πάλι είπα ποια είναι η άποψη μου πάνω στο θέμα με τα δεδομένα που έχουμε και συμφωνώ απόλυτα με την Αρχή η οπόια αποφάνθηκε για την "μη" ορθότητα της απόφασης του συλλόγου. Θα μπορούσες να μας πεις και εσυ την άποψη σου και όχι να ψάχνεις κάθε λέξη μου για να διαφωνήσεις-σχολιάσεις αρνητικά ή να ειρωνευτείς. Η άποψη μου λοιπον είναι αυτη που έχω αναφέρει παραπάνω και δεν έχω κάτι άλλο να πω. Αν έχεις διαφορετική άποψη διατυπωσε τη.
Δεν υπάρχει καμιά ειρωνεία. Ήθελα να εκφράσω με τον πιο διακριτικό τρόπο ότι δεν μπορείς να γίνεσαι κριτής των πάντων χωρίς να ξέρεις τι ακριβώς έγινε. Φυσικά δεν θα σταματούσες σε μένα.
Όσο για την άποψη μου, η εμπειρία μου και η αγωγή μου με έχουν διδάξει να μην εκτίθεμαι αν δεν έχω πλήρη γνώση των γεγονότων.
-
Ωραια, επειδή εγω λοιπόν στο φόρουμ εκφράζω την άποψη μου πάνω σε κάποια θέματα σεβόμενη τις απόψεις των άλλων ακόμα και αν διαφωνώμε αυτές (δεν έχω φυσικά τη δική σου αγωγή και πολύτιμη εμπειρία) και επειδή εκλαμβάνω τα λεγόμενα σου σαν προσβλητικά και ειρωνικά μπορείς σε παρακαλώ να σταματήσεις να σχολιάζεις τα γραφόμενα μου και να περιοριστείς στο θέμα(που δεν είμαι εγω). Καταντάει κουραστικό.
-
Μόνο εσύ έχεις το δικαίωμα λοιπόν να σχολιάζεις τα πάντα και να ειρωνεύεσαι μάλιστα.
Συνέχισε!
-
Όσο για την άποψη μου, η εμπειρία μου και η αγωγή μου με έχουν διδάξει να μην εκτίθεμαι αν δεν έχω πλήρη γνώση των γεγονότων.
Αυτό το τελευταίο είναι πολύ σωστό και εκεί πρέπει να δώσουμε λίγο βάση, γιατί πολλά γράφονται και ακούγονται, αλλά αν δεν ξέρουμε τις ακριβείς λεπτομέρειες, δεν είναι φρόνιμο να κρίνουμε.
Όπως λένε.. απ΄όσα ακούς να μην πιστεύεις τίποτα, κι απ΄όσα βλέπεις να πιστεύεις τα μισά ;)
-
Αυτό το τελευταίο είναι πολύ σωστό και εκεί πρέπει να δώσουμε λίγο βάση, γιατί πολλά γράφονται και ακούγονται, αλλά αν δεν ξέρουμε τις ακριβείς λεπτομέρειες, δεν είναι φρόνιμο να κρίνουμε.
Όπως λένε.. απ΄όσα ακούς να μην πιστεύεις τίποτα, κι απ΄όσα βλέπεις να πιστεύεις τα μισά ;)
Ειδικά μάλιστα όταν ξέρουμε πόσο εύκολα διαστρεβλώνονται γενικά οι ειδήσεις και τα γεγονότα.
-
Όσο για την άποψη μου, η εμπειρία μου και η αγωγή μου με έχουν διδάξει να μην εκτίθεμαι αν δεν έχω πλήρη γνώση των γεγονότων.
Αυτό το τελευταίο είναι πολύ σωστό και εκεί πρέπει να δώσουμε λίγο βάση, γιατί πολλά γράφονται και ακούγονται, αλλά αν δεν ξέρουμε τις ακριβείς λεπτομέρειες, δεν είναι φρόνιμο να κρίνουμε.
Όπως λένε.. απ΄όσα ακούς να μην πιστεύεις τίποτα, κι απ΄όσα βλέπεις να πιστεύεις τα μισά ;)
Συμφωνώ και εγώ... Φυσικά με βάση την εμπειρία μου και την αγωγή μου και εγώ...
Μόνο αυτό με την "αγωγή" του/της Jak13 με προβλημάτισε...
Αυτό ήταν ουσιαστικά και η "επίθεση" προς την Vasp...
Ο/H Jak πάντως είπε πως αυτός /η έχει κάποια "τυχαία" (όχι απαραίτητα την κατάλληλη φυσικά) αγωγή και δεν υποστήριξε σε καμία περίπτωση πως η Vasp είναι ανάγωγη... Θα έλεγα διαφορετικού επιπέδου ή διάστασης ίσως...
Τελικά οι λεπτομέρειες σ' αυτές τις κόντρες έχουν τις περισσότερες φορές μεγαλύτερο ενδιαφέρον... :) :) :) :)
-
μιλώντας για λεπτομέρειες...
το φύλο του jak13 βγάζει μάτι στο προφιλ panos2.. ;)
-
Όσο για την άποψη μου, η εμπειρία μου και η αγωγή μου με έχουν διδάξει να μην εκτίθεμαι αν δεν έχω πλήρη γνώση των γεγονότων.
Αυτό το τελευταίο είναι πολύ σωστό και εκεί πρέπει να δώσουμε λίγο βάση, γιατί πολλά γράφονται και ακούγονται, αλλά αν δεν ξέρουμε τις ακριβείς λεπτομέρειες, δεν είναι φρόνιμο να κρίνουμε.
Όπως λένε.. απ΄όσα ακούς να μην πιστεύεις τίποτα, κι απ΄όσα βλέπεις να πιστεύεις τα μισά ;)
Συμφωνώ και εγώ... Φυσικά με βάση την εμπειρία μου και την αγωγή μου και εγώ...
Μόνο αυτό με την "αγωγή" του/της Jak13 με προβλημάτισε...
Αυτό ήταν ουσιαστικά και η "επίθεση" προς την Vasp...
Ο/H Jak πάντως είπε πως αυτός /η έχει κάποια "τυχαία" (όχι απαραίτητα την κατάλληλη φυσικά) αγωγή και δεν υποστήριξε σε καμία περίπτωση πως η Vasp είναι ανάγωγη... Θα έλεγα διαφορετικού επιπέδου ή διάστασης ίσως...
Τελικά οι λεπτομέρειες σ' αυτές τις κόντρες έχουν τις περισσότερες φορές μεγαλύτερο ενδιαφέρον... :) :) :) :)
Αγαπητέ Πάνο, ενώ αναγνωρίζεις ότι δεν είχα πρόθεση να μειώσω κανέναν, από την άλλη χαρακτηρίζεις "επίθεση", έστω και σε εισαγωγικά, αυτά που έγραψα ακόμα κι αν απέφυγα να χρησιμοποιήσω αρχικά δεύτερο πρόσωπο. Παρ`όλα αυτά δεν θα θεωρήσω "επίθεση" τα γραφόμενά σου, έστω και αν αναφέρεσαι ονομαστικά σε μένα, γιατί απλούστατα δε θεωρώ ότι διεκδικώ καμιά ανωτερότητα και γι`αυτό άλλωστε δεν επιδιώκω να την τροφοδοτώ επικρίνοντας ή κατακρίνοντας τους πάντες και τα πάντα.
Μερικές ακόμα λεπτομέρειες με ενδιαφέρον. ;)
-
μιλώντας για λεπτομέρειες...
το φύλο του jak13 βγάζει μάτι στο προφιλ panos2.. ;)
;D ;D ;D ;D
Πολύ σωστά. Να δεις τι παθαίνω εγώ ως ... καρΚαρίας! ;) ;D
Επί του θέματος. Θα συμφωνήσω, ως συνήθως, με τη νηφάλια άποψη του jak13, αλλά και, ω του θαύματος, με το ... σφάξιμο στο γόνατο του Μάρκου. Ειδικά αυτό το τελευταίο, νομίζω ότι πρέπει να καταγραφεί στα πρακτικά του forum. ;D