Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: erietta στις Δεκεμβρίου 18, 2010, 08:51:13 pm

Τίτλος: Πώς να το διαχειριστώ;
Αποστολή από: erietta στις Δεκεμβρίου 18, 2010, 08:51:13 pm
Σε ένα από τα τμήματα που μπαίνω υπάρχει ένας μαθητής που τον αποφεύγουν σχεδόν όλοι. Έμαθα ότι ο λόγος είναι πως "μυρίζει". Και το διαπίστωσα και η ίδια, δυστυχώς. Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω το ζήτημα, εφ' όσον είναι θέμα προσωπικής υγιεινής; Πιστεύω ότι από τα πιο δύσκολα πράγματα είναι να πεις κατάματα σε κάποιον "ξέρεις, το πρόβλημα είναι αυτό και πρέπει να το αντιμετωπίσεις". Τι με συμβουλεύετε;  Ἐνας τρόπος θα ήταν να υλοποιήσω ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας, αλλά δεν το έκανα λόγω φόρτου δουλειάς. Μήπως με κάποια δραστηριότητα στην τάξη;
Τίτλος: Απ: Πώς να το διαχειριστώ;
Αποστολή από: spithas στις Δεκεμβρίου 18, 2010, 10:50:05 pm
αν είσαι φιλόλογος θα μπορούσες ίσως να τους δώσεις κάποια κείμενα για κατανόηση και απάντηση ερωτήσεων που να έχουν σχέση με την προσωπική υγιεινή...Μπορείς να συνδυάσεις επίσης να την συνδυάσεις ένα γραμματικό φαινόμενο (π.χ. με την προστακτική...να φτιάξουν τον 10 λογο της υγιεινής χρησιμοποιώντας ρήματα στην προστακτική) :P Μπορεί και να μην καταφέρεις να τον κάνεις να πλυθεί (γιατί μπορεί να συντρέχουν και άλλοι λόγοι οικογενειακοί) αλλά τουλάχιστον θα έχεις κάνει μια προσπάθεια...
Τίτλος: Απ: Πώς να το διαχειριστώ;
Αποστολή από: erietta στις Δεκεμβρίου 18, 2010, 11:43:05 pm
Αυτό είναι το θέμα, μια μέρα ήρθε η μητέρα του παιδιού και κατάλαβα ότι κι εκεί υπάρχει θέμα... Το παιδί έχει περιθωριοποιηθεί. Πώς να πεις σε μια μάνα ότι υπάρχει πρόβλημα οικογενειακό; Δεν είμαι ψυχολόγος ώστε να το χειριστώ. Και φοβάμαι πως αν πω κάτι στο παιδί θα έρθει η μάνα και θα μου ζητάει τα ρέστα...
Τίτλος: Απ: Πώς να το διαχειριστώ;
Αποστολή από: Mariaaaa στις Δεκεμβρίου 19, 2010, 12:21:23 am
Την ίδια ακριβώς κατάσταση που περιγράφεις αντιμετώπισα όταν ήμουν μαθήτρια ακόμα στο λύκειο. Παρόμοιο πρόβλημα (αν θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε έτσι )  είχε ένας συμμαθητής μου.. Θυμάμαι πως η φιλόλογός μας ξεκίνησε η ίδια την κουβέντα γι άυτο το θέμα μέσα στην τάξη μια μέρα που έλειπε ο συγκεκριμένος μαθητής. Μας ρώτησε ποιος από ολους μας ήταν πιο <<κόντα>> του  έτσι ώστε να πάρει πρωτοβουλία και να του μιλήσει όσο πιο διακριτικά γινεται! Κανείς δεν το έκανε....