Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: apri στις Δεκεμβρίου 28, 2010, 12:29:22 pm

Τίτλος: Εκπαιδευτικοί-ρομπότ
Αποστολή από: apri στις Δεκεμβρίου 28, 2010, 12:29:22 pm
Νότια Κορέα

Ρομπότ-δασκάλες σε δημοτικά της παραμεθορίου


http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=33&artId=375071&dt=28/12/2010



(http://www.newsbeast.gr/files/temp/0C04E0AC6D899872A8BE0BC0A5C30DBA.jpg)


Περίπου 30 ρομπότ έπιασαν δουλειά ως δασκάλες αγγλικών σε 21 δημοτικά σχολεία μιας νοτιοκορεατικής πόλης, στο πλαίσιο ενός πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος, που δείχνει τόσο τις ολοένα διευρυνόμενες δυνατότητες της ρομποτικής τεχνολογίας, όσο όμως και τον κίνδυνο για τις θέσεις εργασίας των (ανθρώπων) εργαζόμενων λόγω αυτών των εξελίξεων, που θα ενταθούν στο μέλλον.

Τα ρομπότ, σε σχήμα αυγού και με την ονομασία Engkey, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, δημιουργήθηκαν από το Ινστιτούτο Επιστήμης και Τεχνολογίας της Κορέας (KIST). Έχουν ύψος περίπου ένα μέτρο και, αντί για πρόσωπο διαθέτουν μια οθόνη τηλεόρασης.

 Κινούνται με ροδάκια μέσα στην τάξη, την ώρα που μιλούν στους μικρούς μαθητές, τους διαβάζουν βιβλία, ενώ μερικές φορές κουνιούνται ρυθμικά στο ρυθμό της μουσικής. Τα ρομπότ χρησιμοποιούν προ-προγραμματισμένο λογισμικό για να τραγουδάνε και να παίζουν με τα παιδιά παιγνίδια εκμάθησης του αλφαβήτου.

Στην οθόνη τους εμφανίζεται μια ψηφιακή γυναίκα («αβατάρ» στη γλώσσα της πληροφορικής). Τα ρομπότ ελέγχονται εξ αποστάσεως από πραγματικούς δασκάλους αγγλικών, που όμως βρίσκονται σε άλλη χώρα, τις Φιλιππίνες, και μπορούν να δουν και να ακούσουν τους κορεάτες μαθητές. Ειδικές κάμερες ανιχνεύουν τις εκφράσεις του προσώπου των τηλε-δασκάλων και αυτές αντικατοπτρίζονται στο πρόσωπο της ψηφιακής δασκάλας-αβατάρ.

 «Οι μορφωμένοι κι έμπειροι δάσκαλοι από τις Φιλιππίνες είναι πολύ φθηνότεροι από τους ομολόγους τους σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ν. Κορέας» δήλωσε ο επικεφαλής επιστήμων του KIST Σαγκόνγκ Σεόνγκ-Ντάε.

    Στα παιδιά φαίνεται να αρέσουν τα ρομπότ, ιδίως στα πιο ντροπαλά που διστάζουν να μιλήσουν σε ένα πραγματικό δάσκαλο, αλλά με το ρομπότ αισθάνονται μεγαλύτερη άνεση. Όμως μερικοί γονείς εμφανίζονται πιο επιφυλακτικοί, καθώς νιώθουν μια νευρικότητα στην ιδέα ότι θα πρέπει να μιλήσουν σε ένα μηχάνημα και όχι σε ένα δάσκαλο με σάρκα και οστά.

 Τα ρομπότ, που προς το παρόν βρίσκονται σε στάδιο δοκιμής, προορίζονται αρχικά να σταλούν σε απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές της χώρας, τις οποίες αποφεύγουν οι δάσκαλοι, ιδίως των ξένων γλωσσών. Οι εκπαιδευτικές Αρχές της Ν. Κορέας διευκρίνισαν, πάντως, ότι δεν προτίθενται να αντικαταστήσουν τους πραγματικούς δασκάλους με ρομπότ, όμως θέλουν από τη μια να βοηθήσουν τη ρομποτική βιομηχανία της χώρας τους και, από την άλλη, να εμπλουτίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Το τετράμηνης διάρκειας πιλοτικό πρόγραμμα ενισχύεται από την κυβέρνηση, που επένδυσε περίπου 1 εκατ. ευρώ στο όλο σχέδιο. Κάθε ρομπότ κοστίζει περίπου 6.700 ευρώ. Παρόμοια πιλοτικά προγράμματα με ρομπότ σε νοτιοκορεατικά σχολεία έχουν ξεκινήσει από το 2009.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος για τη δημιουργία τους Σαγκόνγκ Σεόνγκ-Ντάε, «τα ρομπότ δεν παραπονιούνται ποτέ για την ασφάλεια υγείας τους, δεν ζητάνε άδεια ασθενείας, ούτε αποζημιώσεις για απόλυση…απλώς χρειάζονται κάποια επιδιόρθωση και μια αναβάθμιση λογισμικού κατά καιρούς». Ίσως οι εκπαιδευτικοί του μέλλοντος θα έπρεπε να ανησυχούν περισσότερο…



Τίτλος: Απ: Εκπαιδευτικοί-ρομπότ
Αποστολή από: bania στις Δεκεμβρίου 28, 2010, 12:56:01 pm
Νότια Κορέα

Ρομπότ-δασκάλες σε δημοτικά της παραμεθορίου


http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=33&artId=375071&dt=28/12/2010



(http://www.newsbeast.gr/files/temp/0C04E0AC6D899872A8BE0BC0A5C30DBA.jpg)


Περίπου 30 ρομπότ έπιασαν δουλειά ως δασκάλες αγγλικών σε 21 δημοτικά σχολεία μιας νοτιοκορεατικής πόλης, στο πλαίσιο ενός πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος, που δείχνει τόσο τις ολοένα διευρυνόμενες δυνατότητες της ρομποτικής τεχνολογίας, όσο όμως και τον κίνδυνο για τις θέσεις εργασίας των (ανθρώπων) εργαζόμενων λόγω αυτών των εξελίξεων, που θα ενταθούν στο μέλλον.

Τα ρομπότ, σε σχήμα αυγού και με την ονομασία Engkey, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, δημιουργήθηκαν από το Ινστιτούτο Επιστήμης και Τεχνολογίας της Κορέας (KIST). Έχουν ύψος περίπου ένα μέτρο και, αντί για πρόσωπο διαθέτουν μια οθόνη τηλεόρασης.

 Κινούνται με ροδάκια μέσα στην τάξη, την ώρα που μιλούν στους μικρούς μαθητές, τους διαβάζουν βιβλία, ενώ μερικές φορές κουνιούνται ρυθμικά στο ρυθμό της μουσικής. Τα ρομπότ χρησιμοποιούν προ-προγραμματισμένο λογισμικό για να τραγουδάνε και να παίζουν με τα παιδιά παιγνίδια εκμάθησης του αλφαβήτου.

Στην οθόνη τους εμφανίζεται μια ψηφιακή γυναίκα («αβατάρ» στη γλώσσα της πληροφορικής). Τα ρομπότ ελέγχονται εξ αποστάσεως από πραγματικούς δασκάλους αγγλικών, που όμως βρίσκονται σε άλλη χώρα, τις Φιλιππίνες, και μπορούν να δουν και να ακούσουν τους κορεάτες μαθητές. Ειδικές κάμερες ανιχνεύουν τις εκφράσεις του προσώπου των τηλε-δασκάλων και αυτές αντικατοπτρίζονται στο πρόσωπο της ψηφιακής δασκάλας-αβατάρ.

 «Οι μορφωμένοι κι έμπειροι δάσκαλοι από τις Φιλιππίνες είναι πολύ φθηνότεροι από τους ομολόγους τους σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ν. Κορέας» δήλωσε ο επικεφαλής επιστήμων του KIST Σαγκόνγκ Σεόνγκ-Ντάε.

    Στα παιδιά φαίνεται να αρέσουν τα ρομπότ, ιδίως στα πιο ντροπαλά που διστάζουν να μιλήσουν σε ένα πραγματικό δάσκαλο, αλλά με το ρομπότ αισθάνονται μεγαλύτερη άνεση. Όμως μερικοί γονείς εμφανίζονται πιο επιφυλακτικοί, καθώς νιώθουν μια νευρικότητα στην ιδέα ότι θα πρέπει να μιλήσουν σε ένα μηχάνημα και όχι σε ένα δάσκαλο με σάρκα και οστά.

 Τα ρομπότ, που προς το παρόν βρίσκονται σε στάδιο δοκιμής, προορίζονται αρχικά να σταλούν σε απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές της χώρας, τις οποίες αποφεύγουν οι δάσκαλοι, ιδίως των ξένων γλωσσών. Οι εκπαιδευτικές Αρχές της Ν. Κορέας διευκρίνισαν, πάντως, ότι δεν προτίθενται να αντικαταστήσουν τους πραγματικούς δασκάλους με ρομπότ, όμως θέλουν από τη μια να βοηθήσουν τη ρομποτική βιομηχανία της χώρας τους και, από την άλλη, να εμπλουτίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Το τετράμηνης διάρκειας πιλοτικό πρόγραμμα ενισχύεται από την κυβέρνηση, που επένδυσε περίπου 1 εκατ. ευρώ στο όλο σχέδιο. Κάθε ρομπότ κοστίζει περίπου 6.700 ευρώ. Παρόμοια πιλοτικά προγράμματα με ρομπότ σε νοτιοκορεατικά σχολεία έχουν ξεκινήσει από το 2009.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος για τη δημιουργία τους Σαγκόνγκ Σεόνγκ-Ντάε, «τα ρομπότ δεν παραπονιούνται ποτέ για την ασφάλεια υγείας τους, δεν ζητάνε άδεια ασθενείας, ούτε αποζημιώσεις για απόλυση…απλώς χρειάζονται κάποια επιδιόρθωση και μια αναβάθμιση λογισμικού κατά καιρούς». Ίσως οι εκπαιδευτικοί του μέλλοντος θα έπρεπε να ανησυχούν περισσότερο…






καλόόό..... κ κακόόό!  ;)
Τίτλος: Απ: Εκπαιδευτικοί-ρομπότ
Αποστολή από: stargate στις Δεκεμβρίου 28, 2010, 02:50:12 pm
Μεγάλη καινοτομία η τηλεκπαίδευση  ;D Ειδικά όταν έχει τη μορφή κουβά με ρόδες  ;)
Στα παιδιά φαίνεται να αρέσουν τα ρομπότ, ιδίως στα πιο ντροπαλά που διστάζουν να μιλήσουν σε ένα πραγματικό δάσκαλο, αλλά με το ρομπότ αισθάνονται μεγαλύτερη άνεση. Όμως μερικοί γονείς εμφανίζονται πιο επιφυλακτικοί, καθώς νιώθουν μια νευρικότητα στην ιδέα ότι θα πρέπει να μιλήσουν σε ένα μηχάνημα και όχι σε ένα δάσκαλο με σάρκα και οστά.
Και φαντάζομαι μετά μπορούν να μιλάνε με εικονικούς γονείς και να έχουν εικονικούς βαθμούς.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος για τη δημιουργία τους Σαγκόνγκ Σεόνγκ-Ντάε, «τα ρομπότ δεν παραπονιούνται ποτέ για την ασφάλεια υγείας τους, δεν ζητάνε άδεια ασθενείας, ούτε αποζημιώσεις για απόλυση…απλώς χρειάζονται κάποια επιδιόρθωση και μια αναβάθμιση λογισμικού κατά καιρούς». Ίσως οι εκπαιδευτικοί του μέλλοντος θα έπρεπε να ανησυχούν περισσότερο…
Τα ρομποτ σίγουρα ...οι δάσκαλοι στις Φιλιππίνες όμως έχουν άλλη γνώμη.
Υ.Γ1 Διαμάντω θέλουμε και εμείς ρομποτ.
Υ.Γ2 Τα ρομποτ έχουν και κάποιο σύστημα αντιμέτρων;  :)
(http://blastr.com/assets_c/2009/07/robocop-thumb-550x370-20760.jpg)
Τίτλος: Απ: Εκπαιδευτικοί-ρομπότ
Αποστολή από: founes στις Δεκεμβρίου 29, 2010, 12:35:00 pm
καλή φάση...
Τίτλος: Απ: Εκπαιδευτικοί-ρομπότ
Αποστολή από: dreaming στις Δεκεμβρίου 30, 2010, 01:00:52 am
Τα ρομποτ δεν ειναι δυνατο να αντικαταστησουν τον εκπαιδευτικο γιατι ο τελευταιος δε μεταφερει απλα γνωσεις στους μαθητες του αλλα τους βοηθα στη πορεια τους προς την πνευματικη ,σωματικη και ψυχολογικη αναπτυξη.
Τίτλος: Απ: Εκπαιδευτικοί-ρομπότ
Αποστολή από: klio στις Δεκεμβρίου 30, 2010, 10:17:14 am
Κρίμα! Πολύ λυπάμαι έτσι που καταντήσαμε.. Σε ποιο κόσμο ζητάμε να ζήσουν τα παιδιά μας και για ποια ανθρώπινη κοινωνία μιλάμε? ΟΙ άνθρωποι αυτοκαταστρεφόμαστε και είμαστε αναλώσιμοι για μερικούς..
Τίτλος: Απ: Εκπαιδευτικοί-ρομπότ
Αποστολή από: kinegiros στις Δεκεμβρίου 30, 2010, 12:04:46 pm

έχεις φάει φάπα από ρομποτ ? δεν θα μασάμε μέσα στην τάξη !!!!!

άσε που θα έχει και κάμερες στην πλάτη, και φυσικά μπορεί να μπουν και άλλα έξτρα καλούδια που θα σε κάνουν ανίκητο!

Τίτλος: Απ: Εκπαιδευτικοί-ρομπότ
Αποστολή από: stargate στις Δεκεμβρίου 30, 2010, 08:50:17 pm
Επίσης μπορούμε να έχουμε και ρομποτ μαθητές !!!!  ;D
Τίτλος: Απ: Εκπαιδευτικοί-ρομπότ
Αποστολή από: kinegiros στις Δεκεμβρίου 31, 2010, 01:03:04 am
Επίσης μπορούμε να έχουμε και ρομποτ μαθητές !!!!  ;D

τότε θα χάσουμε  :'( :'( :'( :'( :'(