Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: apri στις Ιανουαρίου 17, 2011, 12:24:55 pm
-
Ενιαίο μισθολόγιο, το επόμενο σοκ
http://www.antinews.gr/?p=80220
-
οι καθηγητες δε θα ειναι σ’αυτους που θα δουν μειωσεις,αντιθετα θα εχουν αυξησεις,θα αυξηθει ομως και το ωραριο τους,πραγμα δικαιο
Ο «Καλλικράτης» στο κράτος, θα φέρει σημαντικότατες αλλαγές στις αμοιβές των δημοσίων υπαλλήλων εκτός από ανατροπές στη δομή, τη διάταξη, τις διαδικασίες και το ωράριο του Δημοσίου. Από την εξίσωση που θα γίνει αναμένεται να θιγούν περίπου 100.000 εργαζόμενοι, οι οποίοι θα δουν τις αποδοχές τους να μειώνονται από λίγα ευρώ μέχρι και 1.000!
Ο λόγος είναι απλός. Η ψαλίδα μεταξύ των υπουργείων σήμερα είναι τεράστια με την καθαρίστρια του υπουργείου Οικονομικών να λαμβάνει αμοιβή διευθυντή του υπουργείου Γεωργίας. Το νέο μισθολόγιο θα περιλαμβάνει και αυξήσεις, καθώς σήμερα δάσκαλοι και καθηγητές λαμβάνουν ψιχία, αλλά δουλεύουν ελάχιστες ώρες. Θα εισαχθεί το κριτήριο της παραγωγικότητας, κάτι που θα δώσει κίνητρο σε όσους υπαλλήλους θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημά τους και να κάνουν καριέρα
απο Α
-
charlie brown, μπορείς να εξηγήσεις πώς οι εκπαιδευτικοί θα πάρουν αύξηση; Εμείς αναμένουμε περικοπή των επιδομάτων μας...
-
Επιβάλλεται πλεον γενναία αύξηση!Δε γίνεται να είμαστε οι πιο ευσυνείδητοι και ταυτόχρονα οι πιο αδικημένοι μισθολογικά δημόσιοι υπάλληλοι.Ακου εκεί η καθαρίστρια να παίρνει 2000 κ εγω γ*** το πανεπιστήμιο που έβγαλα να παίρνω 1150....
-
οι καθηγητες δε θα ειναι σ’αυτους που θα δουν μειωσεις,αντιθετα θα εχουν αυξησεις,θα αυξηθει ομως και το ωραριο τους,πραγμα δικαιο
Ο «Καλλικράτης» στο κράτος, θα φέρει σημαντικότατες αλλαγές στις αμοιβές των δημοσίων υπαλλήλων εκτός από ανατροπές στη δομή, τη διάταξη, τις διαδικασίες και το ωράριο του Δημοσίου. Από την εξίσωση που θα γίνει αναμένεται να θιγούν περίπου 100.000 εργαζόμενοι, οι οποίοι θα δουν τις αποδοχές τους να μειώνονται από λίγα ευρώ μέχρι και 1.000!
Ο λόγος είναι απλός. Η ψαλίδα μεταξύ των υπουργείων σήμερα είναι τεράστια με την καθαρίστρια του υπουργείου Οικονομικών να λαμβάνει αμοιβή διευθυντή του υπουργείου Γεωργίας. Το νέο μισθολόγιο θα περιλαμβάνει και αυξήσεις, καθώς σήμερα δάσκαλοι και καθηγητές λαμβάνουν ψιχία, αλλά δουλεύουν ελάχιστες ώρες. Θα εισαχθεί το κριτήριο της παραγωγικότητας, κάτι που θα δώσει κίνητρο σε όσους υπαλλήλους θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημά τους και να κάνουν καριέρα
απο Α
-
θα αυξηθει ομως και το ωραριο τους,πραγμα δικαιο
Όποιος έχει δουλέψει σε δημόσιο σχολείο, καταλαβαίνει πως αυτό δεν είναι όχι μόνο καθόλου δίκαιο αλλά και εντελώς αντιεπαγγελματικό.
-
θα αυξηθει ομως και το ωραριο τους,πραγμα δικαιο
Όποιος έχει δουλέψει σε δημόσιο σχολείο, καταλαβαίνει πως αυτό δεν είναι όχι μόνο καθόλου δίκαιο αλλά και εντελώς αντιεπαγγελματικό.
οποιος εχει δουλεψει σε δημπσιο σχολειο ξερει οτι με εξαιρεση τους φιλολογους,και παλι οχι ολους,οι καθηγητες δε δουλευουν αρκετα.Δεν προετοιμαζονται, ειτε γιατι τα εχουν δουλεψει στο παρελθον ειτε γιατι βαριουνται,δεν εχουν εργασιες για διορθωμα σε καθημερινη βαση,κι αν εχουν τις καθυστερουν απιστευτα,χανουν πολλες ωρες,οχι παντα υπ΄ευθυνη τους αλλά παντως χανουν και ειναι κακοπληρωμενοι.Προτιμω να δουλευω και να παιρνω περισσοτερα χρηματα,διοτι καπως πρεπει να ξεχωρισει ο καλος απο το λιγοτερο καλο.
-
Ε τοτε τραβα και πηγαινε σε κανενα ιδιωτικο σχολείο να βγαλεις πολλα φραγκα μιας και αυτο εχεις μονο στο μυαλο σου και θελεις να εισαι καριεριστα
-
θα αυξηθει ομως και το ωραριο τους,πραγμα δικαιο
Όποιος έχει δουλέψει σε δημόσιο σχολείο, καταλαβαίνει πως αυτό δεν είναι όχι μόνο καθόλου δίκαιο αλλά και εντελώς αντιεπαγγελματικό.
οποιος εχει δουλεψει σε δημπσιο σχολειο ξερει οτι με εξαιρεση τους φιλολογους,και παλι οχι ολους,οι καθηγητες δε δουλευουν αρκετα.Δεν προετοιμαζονται, ειτε γιατι τα εχουν δουλεψει στο παρελθον ειτε γιατι βαριουνται,δεν εχουν εργασιες για διορθωμα σε καθημερινη βαση,κι αν εχουν τις καθυστερουν απιστευτα,χανουν πολλες ωρες,οχι παντα υπ΄ευθυνη τους αλλά παντως χανουν και ειναι κακοπληρωμενοι.Προτιμω να δουλευω και να παιρνω περισσοτερα χρηματα,διοτι καπως πρεπει να ξεχωρισει ο καλος απο το λιγοτερο καλο.
Τι ενοεις δεν δουλεουν αρκετά ? Το αρκετά εξαρτατε και απο τους μαθητές
Μήπως θες να γυρισουμε στο μαισαιωνα και να δουλεουμε 12 ωρες την μέρα και να προσλαβουμε επισης ενα καλο ψυχολογο για το απογευμα να μας ισιωνει ?
Μαλλον αυτο ενοεις
-
θα αυξηθει ομως και το ωραριο τους,πραγμα δικαιο
Όποιος έχει δουλέψει σε δημόσιο σχολείο, καταλαβαίνει πως αυτό δεν είναι όχι μόνο καθόλου δίκαιο αλλά και εντελώς αντιεπαγγελματικό.
οποιος εχει δουλεψει σε δημπσιο σχολειο ξερει οτι με εξαιρεση τους φιλολογους,και παλι οχι ολους,οι καθηγητες δε δουλευουν αρκετα.Δεν προετοιμαζονται, ειτε γιατι τα εχουν δουλεψει στο παρελθον ειτε γιατι βαριουνται,δεν εχουν εργασιες για διορθωμα σε καθημερινη βαση,κι αν εχουν τις καθυστερουν απιστευτα,χανουν πολλες ωρες,οχι παντα υπ΄ευθυνη τους αλλά παντως χανουν και ειναι κακοπληρωμενοι.Προτιμω να δουλευω και να παιρνω περισσοτερα χρηματα,διοτι καπως πρεπει να ξεχωρισει ο καλος απο το λιγοτερο καλο.
Τι ενοεις δεν δουλεουν αρκετά ? Το αρκετά εξαρτατε και απο τους μαθητές
Μήπως θες να γυρισουμε στο μαισαιωνα και να δουλεουμε 12 ωρες την μέρα και να προσλαβουμε επισης ενα καλο ψυχολογο για το απογευμα να μας ισιωνει ?
Μαλλον αυτο ενοεις
αυτο εννοω
-
οι καθηγητες δε θα ειναι σ’αυτους που θα δουν μειωσεις,αντιθετα θα εχουν αυξησεις,θα αυξηθει ομως και το ωραριο τους,πραγμα δικαιο
Ο «Καλλικράτης» στο κράτος, θα φέρει σημαντικότατες αλλαγές στις αμοιβές των δημοσίων υπαλλήλων εκτός από ανατροπές στη δομή, τη διάταξη, τις διαδικασίες και το ωράριο του Δημοσίου. Από την εξίσωση που θα γίνει αναμένεται να θιγούν περίπου 100.000 εργαζόμενοι, οι οποίοι θα δουν τις αποδοχές τους να μειώνονται από λίγα ευρώ μέχρι και 1.000!
Ο λόγος είναι απλός. Η ψαλίδα μεταξύ των υπουργείων σήμερα είναι τεράστια με την καθαρίστρια του υπουργείου Οικονομικών να λαμβάνει αμοιβή διευθυντή του υπουργείου Γεωργίας. Το νέο μισθολόγιο θα περιλαμβάνει και αυξήσεις, καθώς σήμερα δάσκαλοι και καθηγητές λαμβάνουν ψιχία, αλλά δουλεύουν ελάχιστες ώρες. Θα εισαχθεί το κριτήριο της παραγωγικότητας, κάτι που θα δώσει κίνητρο σε όσους υπαλλήλους θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημά τους και να κάνουν καριέρα
απο Α
-
θα αυξηθει ομως και το ωραριο τους,πραγμα δικαιο
Όποιος έχει δουλέψει σε δημόσιο σχολείο, καταλαβαίνει πως αυτό δεν είναι όχι μόνο καθόλου δίκαιο αλλά και εντελώς αντιεπαγγελματικό.
οποιος εχει δουλεψει σε δημπσιο σχολειο ξερει οτι με εξαιρεση τους φιλολογους,και παλι οχι ολους,οι καθηγητες δε δουλευουν αρκετα.Δεν προετοιμαζονται, ειτε γιατι τα εχουν δουλεψει στο παρελθον ειτε γιατι βαριουνται,δεν εχουν εργασιες για διορθωμα σε καθημερινη βαση,κι αν εχουν τις καθυστερουν απιστευτα,χανουν πολλες ωρες,οχι παντα υπ΄ευθυνη τους αλλά παντως χανουν και ειναι κακοπληρωμενοι.Προτιμω να δουλευω και να παιρνω περισσοτερα χρηματα,διοτι καπως πρεπει να ξεχωρισει ο καλος απο το λιγοτερο καλο.
Καλά σοβαρολογείς με αυτά που λες??? Αυτά λέει η Διαμαντοπούλου και οι ''πηγές'' της???
Να σε ενημερώσω λοιπόν ότι τις προηγούμενες μέρες διόρθωσα συνολικά 500 γραπτά (8 τμήματα επί 28 μαθητές + 200, σε μερικά τμήματα κάνω 2 μαθήματα)- δουλειά μερικών εικοσιτετραώρων...Προετοιμασία απίστευτη, προετοιμασία διαγωνισμάτων+ αυτών που έλειπαν, διάβασμα, φωτοτυπίες...Όσο για τη δουλειά στο σχολείο, δε συγκρίνω τη διδασκαλία με τη δουλειά γραφείου, τα ξελαρυγγιάσματα και την ορθοστασία.Αλλά και οι απουσίες, οι απουσίες τετραμήνου, κάτι άλλα γραφειοκρατικά, μισθοδοτικά( για κάποιους)... Καλά κοροιδευόμαστε μου φαίνεται εδώ μέσα...
-
Δυστυχώς ο/η συνάδελφος έλαβε υπόψη του την πιο ακραία και αρνητική περίπτωση ενός αδιάφορου εκπαιδευτικού που εργάζεται λίγο και σαν "τιμωρία" πρότεινε την αύξηση του ωραρίου του... ::)
Προτάσεις και σκέψεις που βασίζονται σε στερεότυπα που επικαλείται και η σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου που ποτέ δεν βρέθηκε σε τάξη για να αντιμετωπίσει τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτικός και που δυσχεραίνουν υπέρμετρα τη δουλειά του... :(
Με αυτή την λογική μπορεί να πει κάποιος, πως οι πανεπιστημιακοί μας δάσκαλοι είναι τα κατ' εξοχην παράσιτα της κοινωνίας με 2 παραδόσεις την εβδομάδα και τις ατελείωτες διακοπές με τα "κουτσουρεμένα" τους εξάμηνα... ::)
Προσωπικά συγκρίνοντας την δουλεία ενός 8ώρου σε εργοστάσιο της Γερμανίας με ένα 4ωρο ή 5ωρο διδασκαλίας σε κάποιο "δυσκολούτσικο" Γυμνάσιο, θα έλεγα πως στην 2η περίπτωση κουράζομαι πολύ περισσότερο.
Μήπως δεν κουραζόμουν τότε καθ' ότι ήμουν νεότερος.....; Μπα... ;D
Μήπως
-
μπραβο στους προλαλησαντες και γι’αυτους αξιζει η ενδεχομενη αυξηση μισθου.
αν διαβασατε προσεκτικα ομως τονισα οτι η πλειοψηφια των εκαιδευτικων πλην φιλολογων ΔΕΝ εργαζεται ετσι.δεν εχουν τοσα γραπτα για διορθωμα ουτε το απαιτει ο τροπος που οργανωνεται η διδασκαλια στα περισσοτερα μαθηματα.
χωρις προκαταληψεις ομως,ας παραδεχτουμε οτι οι 16 ωρες ενος πεπαλαιωμενου εκπαιδευτικου,ακομη και φιλολογου, συνοδευονται και απο παραιτηση σε αλλο επιπεδο.Οι νεοδιοριστοι και οι εχοντες λιγα χρονια προυπηρεσια δεν εμπιπτουν σ’αυτον τον κανονα,οπότε μην εξαπτεστε.
οσο για τη δουλεια ως γκασταρμπαιτερ που συγκρινεις συναδελφε με αυτην του καθηγητη.....εχεις χιουμορ,οφειλω να το παραδεχθω!!!
-
Μου αρέσουν πολύ οι αφορισμοί! Μόνο οι ΠΕ02 δουλεύουν!
Άντε να μειώσουμε τους μισθούς σε όλους τους άλλους και να δώσουμε αύξηση στους ΠΕ02...
Προτείνω επίσης να εξετάζονται τα γραπτά στις πανελλήνιες ΚΑΙ ως προς την ορθογραφία ώστε να παίρνουν και έξτρα επίδομα οι συνάδελφοι ΠΕ02.
-
Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν αδιάφοροι και ενσυνείδητοι εκπαιδευτικοί, όπως συμβαίνει λίγο-πολύ σε όλες τις δουλειές.
Το κακό είναι ότι τις τελευταίες δεκαετίες αυτό δεν έπαιζε κανέναν ρόλο στην εξέλιξη του υπαλλήλου. Ανεξάρτητα δηλ. από το αν σκίζονταν στη δουλειά ή όχι, όλοι κατέληγαν να παίρνουν τον ίδιο μισθό και τις ίδιες προαγωγές.
Απ' ό,τι λέγεται, τώρα στο δημόσιο θα συνδεθεί η αμοιβή με την παραγωγικότητα του υπαλλήλου, μάλλον με τη μορφή πριμ. Θεωρητικά αυτό ακούγεται δίκαιο. Με προβληματίζει όμως το ποιος θα είναι αυτός που θα κρίνει αν ήσουν παραγωγικός και με ποια κριτήρια (λ.χ παραγωγικός θα θεωρείσαι, αν επιτελείς το αυτονόητο έργο σου ή αν βγάζεις περισσότερη δουλειά από το σύνηθες;), ειδικά σε χώρους όπως είναι αυτός της εκπαίδευσης. Και ένας επιπλέον λόγος που με κάνει δύσπιστη είναι το γεγονός ότι στη συγκεκριμένη φάση το ενιαίο μισθολόγιο δεν έρχεται να αποκαταστήσει μισθολογικές αδικίες (αν ήταν έτσι, θα είχε υιοθετηθεί εδώ και χρόνια που το ζητούσε η ΑΔΕΔΥ), αλλά να περικόψει πόρους.
Όσο για το μισθό των εκπαιδευτικών, λίγο δύσκολο το βλέπω να αυξάνεται ουσιαστικά. Αυτό που προς το παρόν διαφαίνεται είναι ότι θα ενσωματωθεί στο βασικό μισθό τους, πέρα από την προσωπική διαφορά των 145 ευρώ (αυτά απέμειναν από τα 176 ευρώ), και το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης.
(http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17573&subid=2&pubid=18208756).
Αν σκεφθεί κανείς ότι άλλες κατηγορίες υπαλλήλων θα χάσουν τα επιδόματά τους και θα δουν το μισθό τους να συρρικνώνεται, ο μισθός των εκπαιδευτικών θα φαίνεται κατά τι μεγαλύτερος.
-
την περιπτωση ΚΑΙ να αυξηθει το ωραριο ΚΑΙ να μειωθουν οι μισθοι την εχει σκεφτει κανενας ; ...γιατι ειναι και αυτη που θα γινει...οσοι πιστευουν σε αυξηση του μισθου τους αυτη την περιοδο με την επιεικεστερη εκφραση νομιζω οτι αιθεροβατουν....
-
σχετικά σχετικό το άρθρο του Δελαστίκ σήμερα στο Έθνος
Η ΕΕ κατά των δημοσίων υπαλλήλων
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&pubid=51330950
-
Διάβασα το παραπάνω άρθρο,αλλά θέλω να καταλάβω τι εννοεί όταν λέει:
Ο «Εκόνομιστ» αναδεικνύει χωρίς περιστροφές ως στρατηγικό σημείο της σύγκρουσης τις συντάξεις των δημοσίων υπαλλήλων, καθώς αν καταρρεύσουν μέχρι και τα ταμεία των δημοσίων υπαλλήλων στην Ευρώπη, τότε θα ανοίξει μια κολοσσιαία αγορά τρισεκατομμυρίων ευρώ στο ιδιωτικό κεφάλαιο!
-
υγεία, περίθαλψη και συνταξιοδότηση όλα ιδιωτικά.
-
Με το προγραμμα Καλλικρατης η χρηματοδοτηση της λειτουργιας των σχολικων μοναδων μπορει να γινεται και απο ιδιωτικες ασφαλιστικες εταιριες.........καταλαβαινετε.....
(Η cosmote στον 13ο μηνα συνδεσης , μου εστειλε μπουγιουρντι λογαριασμο στο internet on the go οτι ξεπερασα το οριο των 5γιγα κ οτι εκανα 10 γιγα που σιγουρα δεν τα εκανα.......τι μπορει να εχει συμβει? αν γνωριζει κανεις ΠE19-20)
-
Μου αρέσουν πολύ οι αφορισμοί! Μόνο οι ΠΕ02 δουλεύουν!
Προτείνω επίσης να εξετάζονται τα γραπτά στις πανελλήνιες ΚΑΙ ως προς την ορθογραφία ώστε να παίρνουν και έξτρα επίδομα οι συνάδελφοι ΠΕ02.
προφανως δεν εισαι φιλολογος και προφανως εχεις εθιστει στο πνευμα της διαρκους γκρινιας που διακατεχει πολυ κοσμο εδω μεσα.
Συγκεκριμενα,αγαπητε Στελιο,ουδεποτε εγραψα οτι μονο οι φιλολογοι δουλευουν,ειναι λυπηρο να χανουμε την κατανοηση απλων ελληνικων οταν νιωθουμε οτι θιγομαστε.Αν παλι θεωρεις οτι οι μαθηματικοι ή οι γυμναστες δουλευουν περισσοτερο απο το μεσο φιλολογο,προβλημα σου.Μαλλον χρειαζεται να εξασκησεις την παρατηρηση και την κριση σου περισσοτερο διοτι ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι αυτο δεν ισχυει.
θετεις ομως ενα ενδιαφερον θεμα,οτι δηλαδη ο καθηγητης,ο καθε καθηγητης,οφειλει να ξερει να γραφει σωστα ελληνικα.Αποτελεσμα της εκπαιδευτικης και λοιπης πολιτικης στο κρατος ειναι η παραγωγη φιλολογων,μαθηματικων,φυσικων κα που δεν ξερουν να γραψουν σωστα και να εκφραστουν με ειρμο και σαφηνεια.
την περιπτωση ΚΑΙ να αυξηθει το ωραριο ΚΑΙ να μειωθουν οι μισθοι την εχει σκεφτει κανενας ; ...γιατι ειναι και αυτη που θα γινει...οσοι πιστευουν σε αυξηση του μισθου τους αυτη την περιοδο με την επιεικεστερη εκφραση νομιζω οτι αιθεροβατουν....
την περιπτωση να γκρινιαζεις ανευ λογου και αιτιας εσυ και αλλοι πολλοι την εχεις σκεφτει;Οταν ολα σου λενε,το ιδιο και οι διαρροες που εντεχνως γινονται,οτι οι χαμηλομισθοι δεν θα θιγουν περισσοτερο·το αντιθετο.Στοχος της κυβερνησης ειναι οι μισθοι των 2000 και ανω που δινονταν σε υπαλληλους λυκειακης βαθμιδας σε δεη,οτα κλπ.Το 36% των υπαλληλων ειναι καθηγητες και τους αναλογει το 20% της μισθοδοσιας!
-
την περιπτωση να γκρινιαζεις ανευ λογου και αιτιας εσυ και αλλοι πολλοι την εχεις σκεφτει;Οταν ολα σου λενε,το ιδιο και οι διαρροες που εντεχνως γινονται,οτι οι χαμηλομισθοι δεν θα θιγουν περισσοτερο·το αντιθετο.Στοχος της κυβερνησης ειναι οι μισθοι των 2000 και ανω που δινονταν σε υπαλληλους λυκειακης βαθμιδας σε δεη,οτα κλπ.Το 36% των υπαλληλων ειναι καθηγητες και τους αναλογει το 20% της μισθοδοσιας!
μαλιστα..μακαρι να ειμαι εγω ο κακος και ο γκρινιαρης φιλε μου....να σου θυμισω καποιες κατα καιρους ''διαρροες'' αλλα και επισημες δηλωσεις ;
1.Λεφτα υπαρχουν
2.Δεν υπαρχει καποια περιπτωση προσφυγης στο ΔΝΤ
3.Οι εκπαιδευτικοι δεν θα υποστουν μειωσεις επιδοματων και μισθων κτλ κτλ
Εσυ κάθεσαι και πιστευεις τα λεγομενα -διαρροες αυτης της κυβερνησης για αυξηση του μισθου σου η οποια στο κατω κατω δεν αποφασιζει η ιδια αλλα η τροικα ; εμενα η πιο χαρακτηριστικη ''διαρροη'' που μου εχει μεινει ειναι οτι το επιδομα εξωδιδακτικης απασχολησης επιβαρυνει περισσοτερο απο καθε αλλο τον προυπολογισμο..τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια δηλαδη...
-
την περιπτωση ΚΑΙ να αυξηθει το ωραριο ΚΑΙ να μειωθουν οι μισθοι την εχει σκεφτει κανενας ; ...γιατι ειναι και αυτη που θα γινει...οσοι πιστευουν σε αυξηση του μισθου τους αυτη την περιοδο με την επιεικεστερη εκφραση νομιζω οτι αιθεροβατουν....
προς τα εκει παμε, ειναι πολυ πιθανο να συμβει, και οπου το λεω σε μονιμους στο σχολειο με κοιτανε περιεργα, αποκλειεται λενε....
καληνυχτα λεω....
-
Όσο υπάρχουν εκπαιδευτικοί που βάζουν την ειδικότητά τους πάνω από το
γενικό συμφέρον του κλάδου, τόσο οι κυβερνήσεις θα ασελγούν πάνω στο
πτώμα της εκπαίδευσης.
-
Μου αρέσουν πολύ οι αφορισμοί! Μόνο οι ΠΕ02 δουλεύουν!
Προτείνω επίσης να εξετάζονται τα γραπτά στις πανελλήνιες ΚΑΙ ως προς την ορθογραφία ώστε να παίρνουν και έξτρα επίδομα οι συνάδελφοι ΠΕ02.
προφανως δεν εισαι φιλολογος και προφανως εχεις εθιστει στο πνευμα της διαρκους γκρινιας που διακατεχει πολυ κοσμο εδω μεσα.
Συγκεκριμενα,αγαπητε Στελιο,ουδεποτε εγραψα οτι μονο οι φιλολογοι δουλευουν,ειναι λυπηρο να χανουμε την κατανοηση απλων ελληνικων οταν νιωθουμε οτι θιγομαστε.Αν παλι θεωρεις οτι οι μαθηματικοι ή οι γυμναστες δουλευουν περισσοτερο απο το μεσο φιλολογο,προβλημα σου.Μαλλον χρειαζεται να εξασκησεις την παρατηρηση και την κριση σου περισσοτερο διοτι ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι αυτο δεν ισχυει.
θετεις ομως ενα ενδιαφερον θεμα,οτι δηλαδη ο καθηγητης,ο καθε καθηγητης,οφειλει να ξερει να γραφει σωστα ελληνικα.Αποτελεσμα της εκπαιδευτικης και λοιπης πολιτικης στο κρατος ειναι η παραγωγη φιλολογων,μαθηματικων,φυσικων κα που δεν ξερουν να γραψουν σωστα και να εκφραστουν με ειρμο και σαφηνεια.
1. ατονικό σύστημα; γιατί όχι και ανορθόγραφα λοιπόν;
2.scripta manet (συγνώμη αν το γράφω λάθος, αλλά και εγώ όπως και πολλοί ΠΕ02 και όχι φιλόλογοι εκ σπουδών δεν σπούδασα λατινικά)
οποιος εχει δουλεψει σε δημπσιο σχολειο ξερει οτι με εξαιρεση τους φιλολογους,και παλι οχι ολους,οι καθηγητες δε δουλευουν αρκετα.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ;
-
Όσο υπάρχουν εκπαιδευτικοί που βάζουν την ειδικότητά τους πάνω από το
γενικό συμφέρον του κλάδου, τόσο οι κυβερνήσεις θα ασελγούν πάνω στο
πτώμα της εκπαίδευσης.
Μαζί σου
-
Όσο υπάρχουν εκπαιδευτικοί που βάζουν την ειδικότητά τους πάνω από το
γενικό συμφέρον του κλάδου, τόσο οι κυβερνήσεις θα ασελγούν πάνω στο
πτώμα της εκπαίδευσης.
η ειδικοτητα ειναι το λιγοτερο..γιατι δεν λες τον εαυτο τους καλυτερα;
-
την περιπτωση ΚΑΙ να αυξηθει το ωραριο ΚΑΙ να μειωθουν οι μισθοι την εχει σκεφτει κανενας ; ...γιατι ειναι και αυτη που θα γινει...οσοι πιστευουν σε αυξηση του μισθου τους αυτη την περιοδο με την επιεικεστερη εκφραση νομιζω οτι αιθεροβατουν....
προς τα εκει παμε, ειναι πολυ πιθανο να συμβει, και οπου το λεω σε μονιμους στο σχολειο με κοιτανε περιεργα, αποκλειεται λενε....
καληνυχτα λεω....
Υποθετω με το γνωστο σπινθηροβολο βλεμμα της αγελαδος.
Πες τους να παρουν φορα και να χτυπησουν το κεφαλι στον τοιχο μηπως και και αιματωθουν τα εγκεφαλικα τους αγγεια, γιατι προκειται να βρεθουν προ εκπληξεως.
-
Μου αρέσουν πολύ οι αφορισμοί! Μόνο οι ΠΕ02 δουλεύουν!
Προτείνω επίσης να εξετάζονται τα γραπτά στις πανελλήνιες ΚΑΙ ως προς την ορθογραφία ώστε να παίρνουν και έξτρα επίδομα οι συνάδελφοι ΠΕ02.
προφανως δεν εισαι φιλολογος και προφανως εχεις εθιστει στο πνευμα της διαρκους γκρινιας που διακατεχει πολυ κοσμο εδω μεσα.
Συγκεκριμενα,αγαπητε Στελιο,ουδεποτε εγραψα οτι μονο οι φιλολογοι δουλευουν,ειναι λυπηρο να χανουμε την κατανοηση απλων ελληνικων οταν νιωθουμε οτι θιγομαστε.Αν παλι θεωρεις οτι οι μαθηματικοι ή οι γυμναστες δουλευουν περισσοτερο απο το μεσο φιλολογο,προβλημα σου.Μαλλον χρειαζεται να εξασκησεις την παρατηρηση και την κριση σου περισσοτερο διοτι ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι αυτο δεν ισχυει.
θετεις ομως ενα ενδιαφερον θεμα,οτι δηλαδη ο καθηγητης,ο καθε καθηγητης,οφειλει να ξερει να γραφει σωστα ελληνικα.Αποτελεσμα της εκπαιδευτικης και λοιπης πολιτικης στο κρατος ειναι η παραγωγη φιλολογων,μαθηματικων,φυσικων κα που δεν ξερουν να γραψουν σωστα και να εκφραστουν με ειρμο και σαφηνεια.
1. ατονικό σύστημα; γιατί όχι και ανορθόγραφα λοιπόν;2.scripta manet (συγνώμη αν το γράφω λάθος, αλλά και εγώ όπως και πολλοί ΠΕ02 και όχι φιλόλογοι εκ σπουδών δεν σπούδασα λατινικά)
οποιος εχει δουλεψει σε δημπσιο σχολειο ξερει οτι με εξαιρεση τους φιλολογους,και παλι οχι ολους,οι καθηγητες δε δουλευουν αρκετα.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ;
το αιτημα για ατονικο συστημα ειναι αρκετα παλιο,απο τη δεκαετια του 70.Το υποστηριζω και το εφαρμοζω εκτος ταξης
οσο για το τρομερο σχολιο περι φορτου εργασιας,αν διαβασεις θα δεις οτι ουτε καν ολοι οι φιλολογοι εμπιπτουν στην κατηγορια που περιγραφω.Επιπλεον,ναι το πιστευω και δε θα ζητησω συγνωμη,οτι οι αλλες ειδικοτητες βασικα ΔΕΝ προετοιμαζονται,κυριως απο ενα σημειο και μετα.
Όσο υπάρχουν εκπαιδευτικοί που βάζουν την ειδικότητά τους πάνω από το
γενικό συμφέρον του κλάδου, τόσο οι κυβερνήσεις θα ασελγούν πάνω στο
πτώμα της εκπαίδευσης.
Μαζί σου
τελειως εκτος θεματος,γιατι τοση νευρικοτητα;
-
την περιπτωση ΚΑΙ να αυξηθει το ωραριο ΚΑΙ να μειωθουν οι μισθοι την εχει σκεφτει κανενας ; ...γιατι ειναι και αυτη που θα γινει...οσοι πιστευουν σε αυξηση του μισθου τους αυτη την περιοδο με την επιεικεστερη εκφραση νομιζω οτι αιθεροβατουν....
προς τα εκει παμε, ειναι πολυ πιθανο να συμβει, και οπου το λεω σε μονιμους στο σχολειο με κοιτανε περιεργα, αποκλειεται λενε....
καληνυχτα λεω....
Υποθετω με το γνωστο σπινθηροβολο βλεμμα της αγελαδος.
Πες τους να παρουν φορα και να χτυπησουν το κεφαλι στον τοιχο μηπως και και αιματωθουν τα εγκεφαλικα τους αγγεια, γιατι προκειται να βρεθουν προ εκπληξεως.
μιλαμε για απιστευτη ....μακαριοτητα να το πω...αποχαυνωση...λες και δεν εχουν καταλαβει καν τι εχει γινει
σα να προερχονται απο προσφατο εγκεφαλικο ενα πραμα
και περυσι το συναντησα ακομα και με νεα συναδελφο και αναπληρωτρια, που μου ελεγε (εχοντας 2 επιτυχιες στο ασεπ και 22.5 μορια)αποκλειεται να μας αφησει εξω, θα μας παρει θα δεις κατι θα γινει, αδικα φωναζεις
το προβατο αυτο δεν ξερω αν δουλευει φετος, αλλα δεν ειναι και το μοναδικο
-
Ο charlie brown πυροδοτεί ένα είδος αντιπαράθεσης με ένα επιπόλαιο σκεπτικό.
Εγώ είμαι φυσικός και αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι η χρήση της γλώσσας είναι σημαντική, μαζί όμως με την ανάπτυξη της κρίσης.
Οι εκθέσεις ιδεών για παράδειγμα χωρίς υπόβαθρο εννοιών γίνανε, κατά την γνώμη μου, όχι μόνο η ώρα του (χαζού) παιδιού αλλά διαμόρφωσαν το προφίλ αρκετών ενηλίκων που δεν λένε απολύτως τίποτα παρά γενικότητες ή ασυναρτησίες με περιτύλιγμα ωραίες λέξεις να σκηνοθετούν μια υποψία δήθεν βαθύτερου στοχασμού… :P
Το κατάντημα μάλιστα ορισμένων φιλολόγων στα σχολεία να λένε αρλούμπες και να υπονοούν ότι ποιούν και έργο είναι ένα σοβαρό θέμα που αξίζει να το επισημάνουμε.
Τι θα πει ότι μόνο οι φιλόλογοι εργάζονται;
Να σου πω εγώ την κακόμοιρη αλήθεια, ότι οι περισσότεροι μαθητές δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν; Δεν συζητώ το να γράφουν ή να επιχειρηματολογούν ... :-X
Άντε μετά στην φυσική ή σε άλλα συναφή μαθήματα να οικοδομηθούν οι έννοιες και το επιστημονικό πρότυπο σε παιδιά που έχουν πρόβλημα ανάγνωσης.
Πάντα πίστευα ότι απ’ τα πλέον δύσκολα, αν όχι και το πιο δύσκολο μάθημα, για τον εκπαιδευτικό είναι η προσπάθεια στην φυσική. Γιατί απ’ την μια δεν υπάρχει επιστημονική νοοτροπία και παράδοση στην Ελλάδα ενώ απ’ την άλλη οι σχολικές υποδομές δεν είναι οι κατάλληλες.
Επιπλέον είναι απόλυτη ανάγκη να υπάρχει ένα καλό επίπεδο των μαθητών στην χρήση της γλώσσας και των μαθηματικών. Διαφορετικά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα.
Μέσα απ’ αυτή την οπτική πάντα πρέσβευα την άποψη ότι τα βασικά τουλάχιστον μαθήματα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ένα και το αυτό.
Τώρα μέσα απ’ την προοπτική των αλλαγών στο γυμνάσιο και λύκειο ας δούμε το θέμα της συνεργασίας των επιμέρους μαθημάτων και των εκπαιδευτικών εννοείται.
Όσον αφορά για το νέο μισθολόγιο να θυμίσω ότι η Διαμαντοπούλου παλιότερα δήλωσε ότι συναρτάται και με τον αριθμό των απασχολούμενων εκπαιδευτικών...
Προσωπικά δεν νομίζω να έχουμε καμιά θεαματική εξέλιξη.
-
Να θυμίσω μόνο ότι το θέμα είναι το ενιαίο μισθολόγιο και όχι το ποια ειδικότητα δουλεύει περισσότερο.
Κατά τ' άλλα, δεν είναι κακή η αισιοδοξία. Αρκεί να μην αγγίζει τα όρια της αφέλειας.
-
Οταν στον διπλανο κοβουν απο την επικουρικη συνταξη ΕΤΕΑΜ που την εχει πληρωσει απο την δικη του τσεπη κι οχι απο τη δημοσια τσεπη και απο 760 ευρω θα την πανε 640 σε λιγους μηνες , τοτε τι ευνοικο θα ειναι το ενιαιο μισθολογιο?? Αλλα αυτες ειναι φημες "καταστολης" που διαδοθηκαν το καλοκαιρι 2010 τις οποιες ακομα και δικηγοροι εργατολογοι τις διεδιδαν , απο αγνοια ή αθελα τους.
Εχω διαπιστωσει οτι μεγαλη πλειοψηφια του κοσμου φοβαται να κινητοποιηθει . (σιγουρο 100%)
-
Είμαστε όλοι δημόσιοι υπάλληλοι!
Του Λεωνίδα
-
Είμαστε όλοι δημόσιοι υπάλληλοι!
Του Λεωνίδα
-
Είμαστε όλοι δημόσιοι υπάλληλοι!
Του Λεωνίδα
-
Διαφωνώ με την παραπάνω άποψη. Ο άνθρωπος περιγράφει μια γνωστή σε όλους επικοινωνιακή τακτική που ακολουθούν οι κυβερνώντες ανέκαθεν! "Μειώνουν" ηθικά αυτούς που θέλουν να "εξολοθρεύσουν". Με την ευκαιρία δείτε και το βιογραφικό του συντάκτη του κειμένου: http://leonidasvatikiotis.wordpress.com/about/ (http://leonidasvatikiotis.wordpress.com/about/)
-
Οι νέοι μισθοί στο Δημόσιο
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ.Το νέο ενιαίο μισθολόγιο δεν θα περιλαμβάνει επιδόματα και έχει επτά εισαγωγικά κλιμάκια αναλόγως των προσόντων των υπαλλήλων. Προβλέπει αξιολόγηση, πριμ ευθύνης και παραγωγικότητας καθώς και εξέλιξη του υπαλλήλου σε τρεις φάσεις.
29/1/2011
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=94537162#
Του Γιάννη Αντύπα
Xωρίς επιδόματα, επτά εισαγωγικά κλιμάκια αναλόγως των προσόντων των υπαλλήλων, αξιολόγηση, πριμ ευθύνης και παραγωγικότητας και εξέλιξη σε τρεις φάσεις είναι οι βασικοί άξονες του ενιαίου μισθολογίου που ετοιμάζει η κυβέρνηση. Tο υπουργείο Oικονομικών έχει αναθέσει σε δύο οίκους την απογραφή της κατάστασης στην Eλλάδα και την καταγραφή των αντίστοιχων μισθολογίων στις χώρες της E.E. Ήδη, όμως, το μοντέλο που έχει ξεχωρίσει είναι το γερμανικό, καθώς είναι το πιο καθαρό και δίκαιο. Oι γιατροί και οι πιλότοι λαμβάνουν υψηλότερες αμοιβές από τους κλητήρες και τις γραμματείς και όχι το αντίθετο, όπως συμβαίνει στη χώρα μας.
Στο τραπέζι όλες οι αμοιβές
O Γ. Παπακωνσταντίνου θέλει το ενιαίο μισθολόγιο να εφαρμοστεί μόνο στους νεοπροσλαμβανόμενους, ενώ ο Γ. Pαγκούσης θέλει να εφαρμοστεί και στους νυν υπαλλήλους για να γίνει μία πραγματική νέα αρχή στη δημόσια διοίκηση. H φιλοσοφία του υπουργού Eσωτερικών είναι «όλες οι αμοιβές να ανέβουν στο τραπέζι και να είναι το λιγότερο αξιοπρεπείς, ώστε να αποκαταστηθεί το κύρος της διοίκησης και να ενισχυθεί το αίσθημα της δημόσιας υπηρεσίας στους λειτουργούς της». O συνδυασμός των νέων δομών και δράσεων με το νέο μισθολόγιο αποτελεί την πραγματική πρόκληση για το υπουργείο Eσωτερικών, το οποίο αναζητά την υποστήριξη του υπουργείου Oικονομικών για την απρόσκοπτη χρηματοδότηση του εγχειρήματος σε βάθος τριετίας. Δεδομένης της οικονομικής κατάστασης της χώρας, η Bασιλίσσης Σοφίας μελετά την... επιμήκυνση του χρονοδιαγράμματος στα εφτά χρόνια.
Ως το πλέον αξιόπιστο, αξιοκρατικό και διαφανές στην κυβέρνηση θεωρούν το γερμανικό μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων και των στρατιωτικών. Mόνο που όλοι καταλαβαίνουν ότι σε αυτή τη φάση είναι δύσκολο η Eλλάδα να πιάσει αυτούς τους μισθούς, οπότε τα συναρμόδια υπουργεία συζητούν για... «κούρεμα» από 30% έως 50%. Aπό μία απλή πράξη προκύπτει ότι στην πρώτη περίπτωση η εξίσωση είναι προς τα πάνω και στη δεύτερη προς τα κάτω, με βάση τους υφιστάμενους μισθούς στη χώρα μας. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως οι νέοι εργαζόμενοι θα προσλαμβάνονται με το νέο καθεστώς, ενώ για τους παλιούς θα υπάρξει μία περίοδος προσαρμογής, ώστε να μη διαταραχθούν βίαια οι συνθήκες ζωής τους (μοντέλο ΔEKO).
Αξιοκρατία και διαφάνεια
Σε κάθε περίπτωση, η προσπάθεια της κυβέρνησης έχει ως βασικό στόχο να αντιμετωπίσει τις στρεβλώσεις τόσο στο σύστημα αμοιβών όσο και στο σύστημα προαγωγών. H διαφοροποίηση των μισθών θα βασιστεί στην ηλικία, την προϋπηρεσία, τα προσόντα, την απόδοση και τη θέση ευθύνης. Για τη διασφάλιση της αξιοκρατίας και της διαφάνειας μελετάται η θέσπιση ενός ενιαίου (στις αρχές, τους κανόνες και τις πρακτικές) συστήματος αξιολόγησης. Tο υφιστάμενο, γιατί υπάρχει έστω κι αν αγνοείται, δεν λειτούργησε ποτέ, με τα φύλλα αξιολόγησης να συμπληρώνονται με καθυστέρηση δύο ή τριών ετών ή και καθόλου.
Πριν ανακοινωθεί το διά ταύτα, δηλαδή ο μισθός του κάθε υπαλλήλου, η κυβέρνηση προχωρά στην περιγραφή της κάθε θέσης εργασίας, του αντικειμένου και των προσόντων που απαιτεί, στη διαβάθμισή της και στον προσδιορισμό των θέσεων ευθύνης στο πλαίσιο του νέου οργανογράμματος. Στοιχεία που σήμερα είναι παντελώς ανύπαρκτα στην ελληνική δημόσια διοίκηση, που παραμένει προσκολλημένη σε μοντέλα της δεκαετίας του 1980.
Η εμπλοκή της τρόικας
Στις συζητήσεις πέραν των ελληνικών υπουργείων εμπλέκονται και οι απεσταλμένοι της τρόικας.
Eπιμένουν σε δύο θέματα:
• Πρώτον, το νέο μισθολόγιο πρέπει να προωθεί την κινητικότητα όσων ήδη εργάζονται, καθώς η εφαρμογή του «Kαλλικράτη» συναντά εμπόδια από την πανσπερμία επιδομάτων και εργασιακών όρων.
• Δεύτερον, το νέο μισθολόγιο να κινητοποιεί το ανθρώπινο δυναμικό, καθώς η αύξηση της παραγωγικότητας του δημόσιου τομέα αποτελεί για την τρόικα στόχο ισάξιο με τη μείωση του κόστους λειτουργίας του κράτους.
Mία ρηξικέλευθη πρόταση, που έχουν καταθέσει, προβλέπει ο χειριστής-δημόσιος υπάλληλος που έρχεται σε επαφή με τον ιδιωτικό τομέα για κάποιον διαγωνισμό να συμμετέχει στο έργο με επιπλέον αμοιβή. Nα κοπεί, έτσι, ο κύκλος του μαύρου χρήματος.
Για αποτυχία στους στόχους-Πρόστιμα στους διοικητές των ΔΕΚΟ
«Πρόστιμα» θα επιβάλλει το υπουργείο Oικονομικών σε όσους διοικητές οργανισμών και προϊσταμένους υπηρεσιών δεν θα επιτυγχάνουν ανά μήνα τους οικονομικούς στόχους που θέτουν. Σύμφωνα με τον αρμόδιο υφυπουργό, Φ. Σαχινίδη, τα πρόστιμα θα έχουν τη μορφή παρακράτησης από το μισθό. Tο μέτρο, όμως, δεν έχει χαρακτήρα κατασταλτικό, αλλά προληπτικό. Oυσιαστικά θέλει να περάσει στους λειτουργούς του Δημοσίου την αίσθηση της λογοδοσίας, καθώς κάθε μήνα θα στέλνουν τις προβλέψεις τους και τον απολογισμό τους. «Δεν είναι δυνατόν κάποιος να χάνει όλους τους στόχους και ο μισθός του να τρέχει κανονικά, όταν βρίσκεται σε μία θέση ευθύνης», σημειώνουν παράγοντες του υπουργείου Oικονομικών. Eπισημαίνουν, βέβαια, ότι το σύστημα θα είναι ελαστικό, καθώς θα λαμβάνει υπόψη απρόβλεπτους παράγοντες, όπως ατυχήματα, απεργίες κ.τ.λ., που δικαιολογούν την απόκλιση από τους στόχους. Oυσιαστικά η Πλατεία Συντάγματος θέλει να δημιουργήσει στους διοικητές και τους προϊσταμένους την αίσθηση της συνεχούς παρακολούθησης, αλλά και της αποστολής για την επίτευξη των δεσμεύσεών τους έναντι της εποπτεύουσας αρχής και των πολιτών.
Αποδοτικότητα
Tο υπουργείο Oικονομικών θέλει διά αυτού του τρόπου να πετύχει ένα νέο επίπεδο λειτουργίας και αποδοτικότητας των δημόσιων υπηρεσιών. «Aν οι υπάλληλοι είναι συμμέτοχοι στο κόστος και το όφελος τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα», πιστεύουν οι συνεργάτες του Γ. Παπακωνσταντίνου. Aπό εκεί και πέρα το βάρος πέφτει στον ορισμό των αποστολών που πράγματι μπορεί να φέρει σε πέρας η διοίκηση με την υφιστάμενη δομή της. Για όσους οργανισμούς ή υπηρεσίες προκύψει από τη συγκεκριμένη διαδικασία ότι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο τους ή θα «ξηλώνονται» ή θα ιδιωτικοποιούνται. «Δεν έχουμε περιθώρια να κρατούμε κηφήνες και αποθήκες ανθρώπων», λένε με μία φωνή όλοι όσοι εμπλέκονται στην επιχείρηση «καρότο και μαστίγιο» του υπουργείου Oικονομικών. Γιατί είναι προφανές ότι εκτός από το «μαστίγιο» των προστίμων θα υπάρχει και το καρότο της επιβράβευσης, στην περίπτωση που οι στόχοι υπερκαλυφθούν.
-
Οι νέοι μισθοί στο Δημόσιο
Ήδη, όμως, το μοντέλο που έχει ξεχωρίσει είναι το γερμανικό, καθώς είναι το πιο καθαρό και δίκαιο. Oι γιατροί και οι πιλότοι λαμβάνουν υψηλότερες αμοιβές από τους κλητήρες και τις γραμματείς και όχι το αντίθετο, όπως συμβαίνει στη χώρα μας.
Ξεχωρίζω αυτή τη φράση... τα λέει όλα.
Οταν έχουμε γιατρούς ειδικευόμενους με 1000 euro το μήνα και καθαρίστριες με 3000.... δεν αξίζει να συζητάμε τίποτα άλλο.
Γι'αυτό είμαι στη γενική ιδέα υπέρ του ενιαίου μισθολογίου. Και θα προτιμούσα να εφαρμοστεί σε παλιούς και νέους.
Ή θα κάνουν μια προσπάθεια να το συμμαζέψουν το χάος ή παίζουν.
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=21548
-
Και τί θα γίνει με τα καρντάσια της
-
συμφωνα με την Ελευθεροτυπια χθες "κλειδωσε" η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ 36 επιδοματων αναμεσα τους και το εξωδιαδακτικης απασχολησης
http://s.enet.gr/resources/2011-02/4--7-thumb-large.jpg
-
Σύμφωνα με το newsit :Ποια επιδόματα καταργούνται:
Το επίδομα βιβλιοθήκης ( γιατροί, δικαστικοί και καθηγητές πανεπιστημίου)
Το δικαίωμα ελέγχου αποθήκευσης καυσίμων
Το δικαίωμα βεβαίωσης εσόδων υπέρ τρίτων
Το δικαίωμα εκτέλεσης τελωνειακών εργασιών
Επίδομα γεωλόγων και γεωτεχνικών
Δικαίωμα εκτέλεσης χημικών εργασιών
Αποφοίτων σχολής δημόσιας διοίκησης
Προεδρίας Δημοκρατίας
Τεχνολογικής έρευνας
Νοσοκομειακής διατροφής
Έγκαιρης προσέλευσης
Μεταφοράς φακέλου
Υπολογιστή
Ταχύτερης διεκπεραίωσης
Αποτελεσματικότερης διεκπεραίωσης
Εξομάλυνσης
Αντιστάθμισης διαχειριστικών λαθών
Προσωπικής διαφοράς
Ειδικής απασχόλησης
Ληξιαρχείου
Υπηρέτησης σε διαχειριστική αρχή
Διδακτικής προετοιμασίας
Συμμετοχής σε επιτροπή
Υπηρεσία αλλοδαπών
Κίνησης Υπαλλήλων
Ειδικών λογαριασμών
Σωφρονιστικών υπαλλήλων
Γ.Γ. Αθλητισμού
Υπαλλήλων Πολιτικής αεροπορίας
Ελεγκτών Πολιτικής αεροπορίας
Εξεταστών και βοηθών
Μηχανικών
Εξωδιδακτικής απασχόλησης
Διοικητικών Υπουργείου Παιδείας
Ειδικό επίδομα υπουργείου Εσωτερικών και Εξωτερικών
Μετά τις αλλαγές αυτές και μέσω του ενιαίου μισθολογίου οι υψηλόμισθοι του Δημοσίου θα δουν μειωμένο το εισόδημά τους ως και κατά το 1/3ο ενώ οι χαμηλόμισθοι αυξημένο από 10% ως και 15%.
Τι άλλο να περιμένουμε;;;
-
Δεν είναι μόνο το εξωδιδακτικής, είναι και το επίδομα διδακτικής προετοιμασίας. Το θέμα είναι ότι και αν ακόμη μου ανεβάσει τον βασικό μισθό (1185 ευρώ βασικό έχω σήμερα) και μου τον πάει 1400 αυτό θα είναι μικτό. Αυτό σημαίνει ότι στην πραγματικότητα θα έχω μείωση και όχι αύξηση ως χαμηλόμισθη.
-
Και εμείς καθόμαστε ακόμα με σταυρωμένα τα χέρια;;;
-
Και εμείς καθόμαστε ακόμα με σταυρωμένα τα χέρια;;;
κάποιοι τα έχουμε προτεταμένα με ανοιχτές τις παλάμες μια προς τα έξω μια προς τα μέσα με περίοδο Τ=3sec.