Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: steven_seagal στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 10:21:55 am

Τίτλος: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: steven_seagal στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 10:21:55 am
Πρόσφατα είδα βαθμολογίες τετραμήνου θεωρητικής κατεύθυνσης τρίτης λυκείου της περιοχής μου...οι μέσοι όροι τμήματος ήταν Α) αρχαία 19(!)  β) λατινικα 19,5 γ) ιστορια 19 δ)κείμενα 18 ε) έκθεση 18.5 (!!!)...τι στο διάβολο σε μικρούς Μπαμπινιώτηδες έπεσα ; ηθελα να ξερα οι συναδελφοι εκει λιγη τσιπα και αξιοπρεπεια δεν διαθετουν ; ειπαμε να βοηθαμε τα παιδια αλλα οχι και να ξεφτιλιζομαστε...ετσι περιμενουμε να παρει σοβαρα το υπουργειο το ρολο του καθηγητη στις αλλαγες που ερχονται;; πως η βαθμολογια μας θα αποκτησει ρολο οταν ειναι τελειως ασοβαρη ;

Υ.Γ περιττο βεβαια να σας πω τι μουρμουρες ακουμε οι καθηγητες του αλλου λυκειου που στην προσπαθεια μας να ειμαστε αντικειμενικοι και δικαιοι εχουμε μεσους όρους γύρω στο 15...
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: MARKOS στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 10:30:36 am
Aυτο που λες πραγματικα ισχυει.
Εκανα ιδιαιτερο Αρχαια σε μαθητρια Γ'Γυμνασιου που φοιτα στη Ραλλειο Πειραια. Δεν ηξερε ουτε τις πτωσεις των ουσιαστικων. (ονομαστικη "ο" , γενικη "της"...) !!!!
Οταν ειδα το βαθμο 17, τρελαθηκα!!!!
 
                     
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: TEO FYSIKOS στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 10:37:09 am
και σε δικούς μας μαθητές του φροντιστηρίου μας έχουν μπει υψηλοί βαθμοί που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. αυτό όμως είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί νε μεν τους βοηθάν αν στο τέλος γράψουν καλά αλλά από την άλλη τους κάνει να επαναπαύονται και οι δικές μας φωνές διαβάστε περισσότερο γιατί οι βάθμοί δύσκολα γράφονται στις πανελλήνιες πάνε στο βρόντο.
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: bania στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 11:25:53 am
Εμάς εδώ στα γυμνάσια δεν πολυβάζουν βαθμούς αλλά γ'λυκείου τους φουσκώνουν από το 2000 που άλλαξε το σύστημα... είναι κρίμα να χάσεις κ το παραμικρό μόριο από τα προφορικά. προσωπικά είχα χάσει. ένα μοριάκι μπορεί να σε πάει σε άλλη σχολή ή άλλη πόλη.
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: Stelios στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 11:48:26 am
Δεν ισχύει μόνο στα Φιλολογικά. Και στα Μαθηματικά π.χ. το ίδιο γίνεται.
Ίσως το "πρώτα ο μαθητής" εξελίχθηκε σε "μη κοπεί ο μαθητής"...
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: MARKOS στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 12:26:12 pm
εμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους  μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)

εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: steven_seagal στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 12:28:45 pm
εμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους  μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)

εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: συννεφούλα στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 04:04:29 pm
εμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους  μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)

εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....


Έχεις δίκιο, Μάρκο. Σήμερα βλέπουμε το φαινόμενο οι γονείς να ζητούν το λόγο από το δάσκαλο, αν δεν βαθμολογήσει κατά την επιθυμία του παιδιου/γονιού... :P :o >:(
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: daffodils στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 04:12:45 pm
εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....
[/quote]Τί μου θύμισες τώρα! ;D :-[
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: AntreaEirini στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:21:28 pm
Πρόσφατα είδα βαθμολογίες τετραμήνου θεωρητικής κατεύθυνσης τρίτης λυκείου της περιοχής μου...οι μέσοι όροι τμήματος ήταν Α) αρχαία 19(!)  β) λατινικα 19,5 γ) ιστορια 19 δ)κείμενα 18 ε) έκθεση 18.5 (!!!)...τι στο διάβολο σε μικρούς Μπαμπινιώτηδες έπεσα ; ηθελα να ξερα οι συναδελφοι εκει λιγη τσιπα και αξιοπρεπεια δεν διαθετουν ; ειπαμε να βοηθαμε τα παιδια αλλα οχι και να ξεφτιλιζομαστε...ετσι περιμενουμε να παρει σοβαρα το υπουργειο το ρολο του καθηγητη στις αλλαγες που ερχονται;; πως η βαθμολογια μας θα αποκτησει ρολο οταν ειναι τελειως ασοβαρη ;

Υ.Γ περιττο βεβαια να σας πω τι μουρμουρες ακουμε οι καθηγητες του αλλου λυκειου που στην προσπαθεια μας να ειμαστε αντικειμενικοι και δικαιοι εχουμε μεσους όρους γύρω στο 15...

Εμένα πάλι γιατί αυτό μου φαίνεται μια σύγκριση του τύπου "εμείς οι καλοί και αντικειμενικοί και δίκαιοι κάνουμε τη δουλειά μας , ενώ οι άλλοι οι αισχροί, οι ξετσίπωτοι και οι αναξιοπρεπείς είναι αδιάφοροι"...

Συνάδελφοι, μάλλον θα έπρεπε να προσέχουμε τον τρόπο με τον οποίο εκφραζόμαστε και για συναδέρφους και για τα παιδια!
Το "αντικειμενικό" και το "δίκαιο" σε καμία περίπτωση δε μπορώ να το συσχετίσω με το υπάρχον σύστημα βαθμολόγησης και αξιολόγησης γενικότερα! Τις αδικίες που δημιουργεί τις λαμβάνετε υπόψη όταν προσπαθείτε να είστε αντικειμενικοί και δίκαιοι;
Νομίζω ότι η σύγκριση με τα παλιότερα χρόνια και συστήματα είναι άστοχη, γιατί στα δικά μας χρόνια η προφορική βαθμολογία δε μετρούσε για την εισαγωγή μας, και έτσι είχε την πολυτέλεια να είναι αντικειμενική και δίκαιη.
Αν τώρα κάποιοι έχετε τη δυνατότητα να λειτουργείτε ψύχραιμα και ψυχρά, χωρίς να σας απασχολεί αν η βαθμολογία σας ενδέχεται άδικα να μειώσει το βαθμό πρόσβασής τους, καλά κάνετε.
Προσωπικά προτιμώ να βάλω 19 στο μαθητή του 16 και 20 στο μαθητή του 17 (ειδικά στην κατεύθυνση!!!), όχι τόσο γιατί με απασχολεί το αν τελικά γράψει στο τέλος κι εγώ εκτεθω - είναι δική τους ευθύνη να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να πάρουν "καλό" βαθμό, όχι δική μου να τους τον χαρίσω, όσο γιατί θεωρώ ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά, και γιατί στο 2ο τετράμηνο εγώ σίγουρα θα απαιτήσω να ανταποκριθούν το βαθμό που πήραν.

Κι αφού λέμε και προσωπικές ιστορίες, όταν ήμουν στη δευτέρα λυκείου, στο πρώτο τετράμηνο στην ιστορία έγραψα 10 λόγω κωλύματος να διαβάσω, σε προειδοποιημένο διαγώνισμα, σαν αυτά που βάζουμε τώρα. Η καθηγήτρια, που με είχε στα φιλολογικά και την προηγούμενη χρονιά και με ήξερε, μου έβαλε στο τρίμηνο 17. Όλη η τάξη με έβριζε. Στο 2ο και 3ο τρίμηνο δεν υπήρξε μάθημα που να μη με εξετάσει, και φυσικά ήμουν κάθε φορά διαβασμένη. Και σημειωτέον, στα επόμενα τρίμηνα δε μου έβαλε 20, αλλά 18 και 19.
Στην άλγεβρα την ίδια χρονιά γράφω 1ο τρίμηνο διαγώνισμα 12 και σε 2 τεστ 17 και 19. Ο καθηγητής μου έβαλε 12 στο τρίμηνο. Κι εγώ βιβλίο δεν ξανάνοιξα!
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: olyadro στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:39:42 pm
Γι' αυτό ακριβώς, πρέπει να αποδεσμευτεί πλήρως η προφορική βαθμολογία του Λυκείου από την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Έτσι κι εμείς θα βαθμολογούμε αντικειμενικά και οι μαθητές θα ξέρουν πού βαδίζουν. Αν και κατά τη γνώμη μου, τα περισσότερα παιδιά ξέρουν τι αξίζουν και όταν τους βάζουμε πολύ υψηλότερη βαθμολογία, απλά μας θεωρούν ηλίθιους!
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: kozzi1 στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:48:54 pm

Αν τώρα κάποιοι έχετε τη δυνατότητα να λειτουργείτε ψύχραιμα και ψυχρά, χωρίς να σας απασχολεί αν η βαθμολογία σας ενδέχεται άδικα να μειώσει το βαθμό πρόσβασής τους, καλά κάνετε.
Προσωπικά προτιμώ να βάλω 19 στο μαθητή του 16 και 20 στο μαθητή του 17 (ειδικά στην κατεύθυνση!!!), όχι τόσο γιατί με απασχολεί το αν τελικά γράψει στο τέλος κι εγώ εκτεθω - είναι δική τους ευθύνη να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να πάρουν "καλό" βαθμό, όχι δική μου να τους τον χαρίσω, όσο γιατί θεωρώ ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά, και γιατί στο 2ο τετράμηνο εγώ σίγουρα θα απαιτήσω να ανταποκριθούν το βαθμό που πήραν.

Κι αφού λέμε και προσωπικές ιστορίες, όταν ήμουν στη δευτέρα λυκείου, στο πρώτο τετράμηνο στην ιστορία έγραψα 10 λόγω κωλύματος να διαβάσω, σε προειδοποιημένο διαγώνισμα, σαν αυτά που βάζουμε τώρα. Η καθηγήτρια, που με είχε στα φιλολογικά και την προηγούμενη χρονιά και με ήξερε, μου έβαλε στο τρίμηνο 17. Όλη η τάξη με έβριζε. Στο 2ο και 3ο τρίμηνο δεν υπήρξε μάθημα που να μη με εξετάσει, και φυσικά ήμουν κάθε φορά διαβασμένη. Και σημειωτέον, στα επόμενα τρίμηνα δε μου έβαλε 20, αλλά 18 και 19.
Στην άλγεβρα την ίδια χρονιά γράφω 1ο τρίμηνο διαγώνισμα 12 και σε 2 τεστ 17 και 19. Ο καθηγητής μου έβαλε 12 στο τρίμηνο. Κι εγώ βιβλίο δεν ξανάνοιξα!

..."αδικα" ??   ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??

κατι δεν παει καλα εδω...
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: kozzi1 στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:55:12 pm
Γι' αυτό ακριβώς, πρέπει να αποδεσμευτεί πλήρως η προφορική βαθμολογία του Λυκείου από την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Έτσι κι εμείς θα βαθμολογούμε αντικειμενικά και οι μαθητές θα ξέρουν πού βαδίζουν. Αν και κατά τη γνώμη μου, τα περισσότερα παιδιά ξέρουν τι αξίζουν και όταν τους βάζουμε πολύ υψηλότερη βαθμολογία, απλά μας θεωρούν ηλίθιους!

χαχαχαχαχ!  σωστοοοο!
σημερα δωσαμε βαθμους, μαθητης β λυκειου, απλη φυσικη παρουσια ολο το τετραμηνο, γραπτο 05, βαθμος τετρ. 12 ... "κυριε, ησασταν στις καλες σας επειδη κερδισε ο παοκ,ε?? " ...ηξερε και περιμενε μονοψηφιο...
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: MARKOS στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 07:01:10 pm
Να βγαζετε "αριστουχους" τα παιδια. Να βγαινουν στη ζωη και να απογοητευονται !!!
(βρε, μηπως το κανουν για να λενε οτι ειναι "καλοι" καθηγητες-καθηγηταράδες?)

Ωωωω, μη διορθωνουμε με κοκκινο μελάνι γιατι δημιουργουμε ψυχολογικο τραυμα στα παιδια!!! (η συγχρονη παιδαγωγικη το λεει αυτο), λες και η ζωη ειναι ....περίπατος!

Αχ, ποσο νοσταλγω τα παιδικα μου χρονια στο σχολειο, οπου εμπαινε στη ταξη ο καθηγητης με τον καταλογο στο χερι και σηκωνε 3 - 3 μαθητες ορθιους στο πινακα και μας περνουσε Ιερα Εξεταση!!!!
ιδρωναμε, μεχρι να τελειωσει η εξέταση!
και απο βαθμους?...φειδωλοι ολοι τους!!!

(εμενα μου ελεγε: "εσυ, που ερχεσαι με το μηχανακι και με το φραπε στο χερι,...για σηκω στον πινακα",
- " να παρω, κυρια, και το καφε μαζι μου?"
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: bitch στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 07:03:54 pm

Αν τώρα κάποιοι έχετε τη δυνατότητα να λειτουργείτε ψύχραιμα και ψυχρά, χωρίς να σας απασχολεί αν η βαθμολογία σας ενδέχεται άδικα να μειώσει το βαθμό πρόσβασής τους, καλά κάνετε.
Προσωπικά προτιμώ να βάλω 19 στο μαθητή του 16 και 20 στο μαθητή του 17 (ειδικά στην κατεύθυνση!!!), όχι τόσο γιατί με απασχολεί το αν τελικά γράψει στο τέλος κι εγώ εκτεθω - είναι δική τους ευθύνη να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να πάρουν "καλό" βαθμό, όχι δική μου να τους τον χαρίσω, όσο γιατί θεωρώ ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά, και γιατί στο 2ο τετράμηνο εγώ σίγουρα θα απαιτήσω να ανταποκριθούν το βαθμό που πήραν.

Κι αφού λέμε και προσωπικές ιστορίες, όταν ήμουν στη δευτέρα λυκείου, στο πρώτο τετράμηνο στην ιστορία έγραψα 10 λόγω κωλύματος να διαβάσω, σε προειδοποιημένο διαγώνισμα, σαν αυτά που βάζουμε τώρα. Η καθηγήτρια, που με είχε στα φιλολογικά και την προηγούμενη χρονιά και με ήξερε, μου έβαλε στο τρίμηνο 17. Όλη η τάξη με έβριζε. Στο 2ο και 3ο τρίμηνο δεν υπήρξε μάθημα που να μη με εξετάσει, και φυσικά ήμουν κάθε φορά διαβασμένη. Και σημειωτέον, στα επόμενα τρίμηνα δε μου έβαλε 20, αλλά 18 και 19.
Στην άλγεβρα την ίδια χρονιά γράφω 1ο τρίμηνο διαγώνισμα 12 και σε 2 τεστ 17 και 19. Ο καθηγητής μου έβαλε 12 στο τρίμηνο. Κι εγώ βιβλίο δεν ξανάνοιξα!

..."αδικα" ??   ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??

κατι δεν παει καλα εδω...

πόσο συμφωνώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω.....
λύστε μου μια απορία....αν οι ιδιοι οι μαθητές δεν ενδιαφέρονται να κατακτήσουν ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥΣ έναν καλό προφορικό βαθμό που θα συνυπολογιστεί στα γραπτά των Πανελλαδικών, γιατί θα πρέπει να το κάνει ο καθηγητής;
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: AntreaEirini στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 07:06:41 pm


..."αδικα" ??   ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??

κατι δεν παει καλα εδω...

Να το ξαναπώ τότε, εξαρτάται από το τι θεωρεί ο καθένας δίκαιο, αντικειμενικό, ψύχραιμο και λογικό.
Σε ένα συγκεκριμένο σύστημα αξιλόγησης που αδικεί συστηματικά τους μαθητές.

kozzi πες μου λίγο, σε μια μαθήτρια η οποία σε λατινικά κατεύθυνσης δε μιλούσε ποτέ, είχε γράψει διαγωνίσματα 14 και 16 τι θα έβαζες;

Τι θα της έβαζες αν παλιότερα είχε τύχει να την έχεις μαθήτρια στο φροντιστήριο στο άγνωστο και εκεί είχες διαπιστώσει ότι έχει γνώσεις και υπόβαθρο, ενώ στα λατινικά στο σχολείο είχε την εικόνα που περιέγραψα;

Και τι θα της έβαζες, αν στο μεταξύ μάθαινες ότι σκοτώθηκε ο αδερφός της σε δυστύχημα, ο πατέρας της έχασε το μυαλό του, τη δουλειά του και μετά ό,τι είχε;

Ελάτε να συζητήσουμε τι αξιολογούμε, και μετά ας μιλήσουμε για λογική και δικαιοσύνη στην αξιολόγηση.
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: soul στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 07:10:50 pm
εμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους  μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)

εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....


Έχεις δίκιο, Μάρκο. Σήμερα βλέπουμε το φαινόμενο οι γονείς να ζητούν το λόγο από το δάσκαλο, αν δεν βαθμολογήσει κατά την επιθυμία του παιδιου/γονιού... :P :o >:(

Πόσο συμφωνώ μαζί σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: Landau στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 08:30:15 pm
Θυμήθηκα και τα δικά μου παιδικά χρόνια στο γυμνάσιο.. είχαμε γαλλικά (τα οποία σιχαινόμουν και δεν πολυδιάβαζα) αλλά με τον έναν ή άλλον τρόπο, προσπάθησα στο 1ο τρίμηνο και τα πήγα τόσο καλά που μου έβαλε 20! Μετά επαναπαύτηκα και είδα απότομη πτώση στο 2ο τρίμηνο (17 ή 16). Και μου είχε πει "έπρεπε να σου βάλω λιγότερο στο 1ο για να συνεχίζεις να προσπάθείς"  :D
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: steven_seagal στις Φεβρουαρίου 05, 2011, 03:58:54 pm
σήμερα μιλουσα με τον ανιψιο μου , ενα πολυ ωριμο παιδι για την ηλικια του..πηγαινει β λυκειου θετικη...πηρανε βαθμους και μου ελεγε οτι στην Αντιγονη εγραψε διαγωνισμα 4 και σε ενα τεστ 5...προφορικα ελαχιστα πραγματα...βαθμος τετραμηνου 15(!)...και μου ελεγε οτι οτι αν του ειχε 8 ή 9 στο τετραμηνο θα αναγκαζοταν να διαβασει για να το ανεβασει ενω τωρα αντι να τον ''τιμωρησει'' για την αδιαφορια του στο μαθημα τον ''επιβραβευει'' και απο πανω με βαθμο 15..οποτε μου λεει οτι και αυτος δεν εχει λογο να διαβασει περισσοτερο ,οτι με μηδενικη προσπαθεια πηρε 15 και ετσι θα συνεχισει να ειναι το ιδιο αδιαφορος κοιτωντας τα μαθηματα της κατευθυνσης του.και φυσικα ρωτωντας με να του πω γιατι η καθηγητρια του σκεφτηκε ετσι δεν ηξερα τι να του πω..
να λοιπον και ενας ακομα λογος απαξιωσης του εκπαιδευτικου και των μαθηματων του στο σχολειο...
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: karxarias29 στις Φεβρουαρίου 05, 2011, 04:13:20 pm
Πολύ πονεμένο θέμα αυτό! Εγώ είμαι σε 1 σχολείο όπου ο μαθητής που έγραψε 1,5 θεωρεί απολύτως φισιολογικό να βαθμολογηθεί με 14! ::) Οπότε, καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει με μένα που ξεκίνησα τη βαθμολογία στον Επιτάφιο από το ευτελές...16! :P
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: Boldini στις Φεβρουαρίου 06, 2011, 03:56:36 pm
πάντως ρε παιδιά έχω βιώσει την απίστευτη αδικιά στη Γ λυκείου εποχής δεσμών
όπου όλο το Γ2(μέσα και'γω)είχαμε βαθμολογία 12-13-14 στα μαθήματα κορμού από τη φιλόλογο και δίπλα το Γ1 στα ίδια μαθήματα 18-19-20 επειδή είχε τον κουκουρούκου φιλόλογο που έβαζε απλόχερα βαθμούς γιατί τώρα τα παιδιά διαβάζουν για την Δέσμη
στο τέλος της χρονιάς κάναμε συγκρίσεις και αναρωτιόμασταν γιατί ο στόκος του Γ1 έχει 8 μονάδες παραπάνω απο'μένα στο Χ μάθημα;;;;

αυτό όμως καθορίζει τον βαθμό απολυτηρίου σου....κάποιοι βασίζονται στο απολυτήριο για να βρουν δουλειά
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: soul στις Φεβρουαρίου 06, 2011, 04:13:25 pm
Αυτό που αναφέρεις αγαπητή Boldini, συνέβαινε, συμβαίνει και θα συμβαίνει και στο μέλλον!
Δυστυχώς πάντα θα υπάρχουν οι αυστηροι καθηγητές, συχνά και αντικειμενικοι, που γίνονται πάντα οι κακοί, και από την άλλη μερια όσοι απλόχερα δίνουν βαθμους και το παιζουν καλοί.
Και όπως λες στο θέμα του απολυτηρίου πάντα ο βαθμος μετράει, αλλά όσον αφορά τις Πανελλαδικές ποτέ τέτοιου είδους στόκοι με απολυτήριο ακόμα και ολοστρόγγυλο 20 δε διέπρεψαν...
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: kozzi1 στις Φεβρουαρίου 06, 2011, 04:24:01 pm


..."αδικα" ??   ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??

κατι δεν παει καλα εδω...

Να το ξαναπώ τότε, εξαρτάται από το τι θεωρεί ο καθένας δίκαιο, αντικειμενικό, ψύχραιμο και λογικό.
Σε ένα συγκεκριμένο σύστημα αξιλόγησης που αδικεί συστηματικά τους μαθητές.

kozzi πες μου λίγο, σε μια μαθήτρια η οποία σε λατινικά κατεύθυνσης δε μιλούσε ποτέ, είχε γράψει διαγωνίσματα 14 και 16 τι θα έβαζες;

Τι θα της έβαζες αν παλιότερα είχε τύχει να την έχεις μαθήτρια στο φροντιστήριο στο άγνωστο και εκεί είχες διαπιστώσει ότι έχει γνώσεις και υπόβαθρο, ενώ στα λατινικά στο σχολείο είχε την εικόνα που περιέγραψα;

Και τι θα της έβαζες, αν στο μεταξύ μάθαινες ότι σκοτώθηκε ο αδερφός της σε δυστύχημα, ο πατέρας της έχασε το μυαλό του, τη δουλειά του και μετά ό,τι είχε;

Ελάτε να συζητήσουμε τι αξιολογούμε, και μετά ας μιλήσουμε για λογική και δικαιοσύνη στην αξιολόγηση.
1. αν δε μιλουσε καθολου επειδη απαξιουσε και βαριοταν και τα ηξερε, θα επαιρνε το πολυ-πολυ  ισο με ο,τι εγραψε...αν δε μιλουσε καθολου επειδη δεν ...το ειχε, μαλλον αντεγραφε στα διαγωνισματα ...εκει θα ηταν πιο κατω απ το γραπτο βαθμο...
  αν ηταν καλη στο αγνωστο, ειναι αλλο καπελο... δε θα "μετεφερε" εντυπωσεις και βαθμους απο τ αρχαια στα λατινικα  !!!
2. το δικαιο η αδικο της βαθμολογησης εννοειται οτι εχει να κανει με τις  "νορμαλ" συνθηκες φοιτησης , ιδιες πανω κατω για ολη την ταξη... προφανως παραπλευρα γεγονοτα και μαλιστα τοσο τραγικα , που σημαδευουν ανεξιτηλα ψυχες, ΕΠΙ
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: Boldini στις Φεβρουαρίου 06, 2011, 08:54:43 pm
..αν δε μιλουσε καθολου επειδη δεν ...το ειχε, μαλλον αντεγραφε στα διαγωνισματα ...

αυτό δεν ισχύει πάντα
Τίτλος: Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
Αποστολή από: steven_seagal στις Φεβρουαρίου 10, 2011, 12:35:46 pm
Αριστεύοντας και στην αντιγραφή


Tου Aποστολου Λακασα

Πρόσφατα, είχα μάλλον τη διάθεση να αναπολήσω κάτι από τα σχολικά μου χρόνια και την αγωνία της αναμονής των βαθμών του τριμήνου. Δέχθηκα, λοιπόν, την πρόσκληση φίλης να τη συνοδεύσω στο Λύκειο της τελειόφοιτης κόρης της για να πάρουμε τους βαθμούς του παιδιού. Η Νίνα είναι άριστη μαθήτρια και όλοι ελπίζουν τα 20άρια που πήρε στα Αρχαία, τα Λατινικά, την Ιστορία και τη Λογοτεχνία να επαναληφθούν και στις πανελλαδικές εξετάσεις του Μαΐου. Αυτό που μου έκανε, βέβαια, εντύπωση ήταν ένα ιδιαίτερο «ευχαριστώ πολύ» της Νίνας προς τον καθηγητή της στη Φυσική. Ο λόγος; «Μου έβαλε 20 παρότι με έπιανε να αντιγράφω. Και στα Μαθηματικά πήρα 18 με τον ίδιο τρόπο. Οι καθηγητές ξέρουν ότι είμαι άσχετη, αλλά αφού ο βαθμός στα μαθήματά τους δεν μετρά είναι γενναιόδωροι. Το ίδιο κάνουν οι φιλόλογοι με τους μαθητές, οι οποίοι στις πανελλαδικές θα εξετασθούν στα φυσικομαθηματικά» παραδέχθηκε...

Η παραδοξότητα αυτή αποτυπώνει ένα ακόμη στρεβλό σημείο του εκπαιδευτικού συστήματος. Ολοι -υπουργείο Παιδείας, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΟΛΜΕ, καθηγητές, φροντιστές, γονείς, μαθητές- παραδέχονται ότι οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου ρίχνουν το βάρος στα έξι μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων. Την ίδια στιγμή, όμως, στο σχολείο έχουν μαθήματα, που μπορεί να είναι συναρπαστικά, αλλά τούς είναι παντελώς αδιάφορα. Συγκεκριμένα, στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα υπάρχουν 16 ώρες για τα μαθήματα γενικής παιδείας, μεταξύ των οποίων η Νεοελληνική Γλώσσα, η Νεοελληνική Λογοτεχνία, η Ιστορία, τα Μαθηματικά, η ξένη γλώσσα και η Κοινωνιολογία, που διδάσκονται δύο ώρες, και τα Θρησκευτικά, η Γυμναστική, η Φυσική και η