Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: debora στις Ιουλίου 06, 2007, 04:33:50 pm
-
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι καινουρια στο forum και έχω άρκετες αποριες για τον κλάδο ΠΕ04 κυριως όσον αφορα το θέμα της αναπλήρωσης. Μήπως γνωριζει κανείς τι προκειται να γινει με τη διασπαση του πε04; Πόσους αναπληρωτες και πόσους ωρομισθιους καλεσαν το προηγούμενο σχολικό έτος; Με 18,53 μορια ως βιολόγος τι πιθανότητες έχω για να με καλέσουν;
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι καινουρια στο forum και έχω άρκετες αποριες για τον κλάδο ΠΕ04 κυριως όσον αφορα το θέμα της αναπλήρωσης. Μήπως γνωριζει κανείς τι προκειται να γινει με τη διασπαση του πε04; Πόσους αναπληρωτες και πόσους ωρομισθιους καλεσαν το προηγούμενο σχολικό έτος; Με 18,53 μορια ως βιολόγος τι πιθανότητες έχω για να με καλέσουν;
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Όσο ξέρω, η διάσπαση του ΠΕ04 θα εφαρμοστεί στους επόμενους διορισμούς του ΑΣΕΠ, όχι όμως και στους αναπληρωτές (τουλάχιστον φέτος). Πέρσι κάλεσαν περίπου 300 αναπληρωτές, και αν θυμάμαι καλά ο τελευταίος είχε κάπου 25 μόρια. Αυτά όμως αλλάζουν αφού επίκειται διορισμός πολλών ως μονίμων από τον ενιαίο πίνακα. Πιστεύω σαν ωρομίσθια να δουλέψεις, αρκεί να δήλωσες εκείνες τις περιοχές (?) όπου θα υπάρξουν ανάγκες.
-
KAΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΕΙΜΑΙ ΦΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΕΧΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 20,71 ΜΟΡΙΑ.ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΧΩ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ;
-
και εγώ φυσικός είμαι. εχει κανείς ιδέα αν υπάρχει πιθανότητα για αναπληρωτής στην Αττική;
βρίσκομαι στον πίνακα περίπου στην θέση 200 του ενιαίου πίνακα
-
Κοιτάξτε πως έχουν τα πράγματα.
1) Στην Αττική πέρυσι πήραν γύρω στους 80 αναπληρωτές.
2) Φέτος έχουν διορισθεί πάρα πολλοί μόνιμοι.
3) Τα ΤΕΕ μετατρέπονται πολλά σε ΕΠΑΛ όπου οι ώρες ΠΕ4 διπλασιάζονται.
4) Πολλοί που είναι πρώτοι στη λίστα των αναπληρωτών διορίζονται μόνιμοι του χρόνου μέσω ΑΣΕΠ. Δεν ξέρω αν αυτή η κατηγορία θα πήγαινε οπουδήποτε μια και έχει σίγουρο το διορισμό του χρόνου.
5) Οι τρίτεκνοι θα πάρουν το 20% των θέσεων.
Μέτα από όλα αυτά δε βγάζω άκρη για τον αριθμό των αναπληρωτών που θα πάρουν φέτος. Ελπίζω να πάρουνε πολύ λαό, αλλά είμαι επιφυλακτικός. Εσείς πως βλέπετε τα πράγματα; Θα πηγαίνατε οπουδήποτε ακόμη και Καστελλόριζο για αναπληρωτής;
-
πιστευω ότι οι περισσότεροι δηλώνουν ναι παντού.
Τό ότι διόρισε πολυ κόσμο φετος λογικά θα επηρεάσει τον αριθμο των αναπληρωτών.Επίσης τα τελευταία χροννια παρατηρείται η προτιμηση στους ωρομισθίους(2 ωρομισθιοι για 1 αναπληρωτη=περισσότερες ελπιδες κσι λιγότερα χρήματα).
Το χειροτερο όμως είναι αν σπασει τον κλάδο και στους διορισμούς αναπληρωτών.(το γνωρίζει κανένας αυτο:)Αν γίνει αυτό τότε θα ύπαρχει πρόβλημα και αδικίες στους ΠΕ0401.
-
Ένας γνωστός μου που είναι στην ΠΕΑ ( ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ) μου είπε πως το ΥΠΕΠΘ έχει εκφραστεί θετικά στον σπάσιμο των αναπληρωτών ΠΕ4. Απλά δε ξέρω αν θα προλάβουν φέτος γιατί πρέπει να κατατεθεί νομοσχέδιο. Πάντως σίγουρα οι πιο αδικημένοι θα είναι πάλι οι Φυσικοί που έχουν και τις μεγαλύτερες προυπηρεσίες.
-
παιδια ο πινακας αναπληρωτων εχει σπασει, αρα μαλλον θα ακολουθηθει η ποσοστωση(παρακαλω εαν διαβαζει φιλολογος ή οποιος αλλος ορθογραφος να διορθωσει ορθογραφικα λαθη - πρωτη φορα γραφω αυτη τη λεξη! :)) και εδω. επειδη ψαχνω αλλα δε βρισκω παλιοτερο θεμα με τον αριθμο των περσινων αναπληρωτων, μπορει καποιος να στειλει το λινκ, ωστε να πιασω παλι τους υπολογισμους και να δω πιθανοτητες αναπληρωσης για φετος????
αρε,μπακαλογατοι εχουμε καταντησει!!!
-
Μάλλον φέτος θα πάρει περισσότερους αναπληρωτές πε04 διότι, αν κοιτάξετε στο www.alfavita.gr θα δείτε ότι ιδρυθήκαν σύμφωνα με το ΦΕΚ1647
-
πάλι θα παρουμε τον π..λο εμεις οι ΠΕ0401.θα υπαρξουν φυσικοι που απο τον παλιο ενιαιο θα τους περναν αναπληρωτες και τωρα θα μας παρουν τις θεσεις οι βιολογοι ,γεωλογοι..Πώς τα καταφερνουμε πάλι εμεις οι φυσικοι?Εκτος αν παρουν πολλους αανπληρωτες..χλωμο όμως..
-
Να λυσω τις αποριες μου απ'αυτα που εχουν ειπωθει ηδη εδω kateri αποκλειεται. Οταν τα εγραφαν δεν ηξεραν καν αν θα σπασει ο κλαδος!
Οποτε απλα θα κανω copy paste εδω το ερωτημα μπας και ξερει κανεις τωρα να μου πει...
Πώς ακριβως θα γινουν οι διορισμοι μας? Θα μας καλεσουν ξεχωριστα τελικα, ή τον πινακα τον εσπασαν ετσι, χωρις λογο? Κι αν ειναι να γινει ξεχωριστα,πώς, με ποσοστωση οπως στους μονιμους διορισμους, ή με καποιον αλλο τροπο? Κι αν ειναι με ποσοστα ποια ειναι αυτα? Κι αν...κι αν...κι αν! Μας γεμιζουν ερωτηματικα και κανεις απο τους υπευθυνους δεν ξερει η δε θελει να τα απαντησει
-
Συνάδελφοι καλημέρα,
καταρχήν κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το πως θα πάρουν αναπληρωτές αφού δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση. Λογικά όμως θα ακολουθηθεί η ίδια τακτική και με εκείνη των μόνιμων διορισμών (και οι πίνακες των διοριστέων για πρώτη φορά έσπασαν σε υπο-ειδικότητες), δηλαδή θα πάρουν συγκεκριμένα ποσοστά από την 01, 02 κλπ. Τα ποσοστά αυτά ήταν ίδια με εκείνα του ΑΣΕΠ δηλ. 50% Φυσικοί, 28% Χημικοί, 15%
-
Σήμερα το πρωί πήρα τηλέφωνο στο ΥΠΕΠΘ τμήμα διορισμών αναπληρωτών. Η υπάλληλος μου είπε πως πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος της εβδομάδας για τις προσλήψεις. Σε ερώτηση μου για το αν θα γίνουν με ποσοστά ή με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων μου απάντησε πως η πρόσληψη θα γίνει με βάση τις πραγματικές ανάγκες σε Φυσικούς, Χημικούς ανάλογα με τα κενά που έχουν δηλωθεί. Αυτό για να διορθώσω την προηγούμενη απάντηση.
-
Σήμερα το πρωί πήρα τηλέφωνο στο ΥΠΕΠΘ τμήμα διορισμών αναπληρωτών. Η υπάλληλος μου είπε πως πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος της εβδομάδας για τις προσλήψεις. Σε ερώτηση μου για το αν θα γίνουν με ποσοστά ή με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων μου απάντησε πως η πρόσληψη θα γίνει με βάση τις πραγματικές ανάγκες σε Φυσικούς, Χημικούς ανάλογα με τα κενά που έχουν δηλωθεί. Αυτό για να διορθώσω την προηγούμενη απάντηση.
Ναι, αλλα οταν παιρνεις την καθε δευτεροβαθμια και σου λεει οτι τα κενα -αν κιολας τα εχει- εχουν δηλωθει απο τα σχολεια σαν συνολικος κλαδος ΠΕ04 χωρις να τους τα εχουν διαχωρισει σε ειδικοτητες, πώς ακριβως θα μαθουν τις πραγματικες αναγκες στην καθε ειδικοτητα?? Ο καθενας -για τους υπευθυνους μιλαω παντα που τελικα μονο υπευθυνος δεν ειναι!- λεει το μακρυ του και το κοντο του, συμφωνα απ'οτι εχω καταλαβει μονο με τη δικη του κριση!
-
Σίγουρα θα υπάρχουν και μαγειρέματα για τις δευτεροβάθμιες που αναφέρεις. Πάντως η γενική οδηγία είναι να υπάρχουν ξεχωριστά τα κενά. Δες και αυτό από έναν μόνιμο.
Στο σχολείο μας ζητήθηκε από την
-
μόνο αν ένα σχολείο έχει δηλώσει κενό συγκεκριμένο (π.χ. φυσικό), πράγμα σπάνιο , θα επιλεγεί μία συγκεκριμένη ειδικότητα. σίγουρα θα υπάρχει κάποιο ποσοστό, αλλά μην φανταστεί κανείς ότι θα πάει για παράδειγμα ένας βιολόγος και θα κάνει μόνο βιολογία. τα περισσότερα σχολεία δυστυχώς δεν τα ενδιαφέρει αν είναι κάποιος κλάδος. θέλουν κάποιον για τα μαθήματα που έχουν μείνει. θα φανεί.
-
μόνο αν ένα σχολείο έχει δηλώσει κενό συγκεκριμένο (π.χ. φυσικό), πράγμα σπάνιο , θα επιλεγεί μία συγκεκριμένη ειδικότητα.
Μα ετσι εχει γινει! Αφου τωρα πια αν παρεις τηλ στις β/θμιες θα σου πουν πχ: Ο νομος εχει 3 κενα για χημικους, 5 για φυσικους, 2 για βιολογους. Πώς βγηκαν αυτα τα κενα, αν δεν δηλωθηκαν απ'τα σχολεια?
-
μπορεί στις μεγάλες πόλεις να γίνεται έτσι. μπορεί όταν λείπουν περισσότερες ώρες βιολογία να ζητούν βιολόγο. εδώ στα χωριά που έχει λίγα τμήματα δεν είναι έτσι σίγουρα.
-
Αφου ρε συ, πηρα τηλ στη β/θμια μου εδω στα Χανια, και μου ειπε: Για χημικους εχουμε 2 κενα στην Α Χανιων, 2 στη
-
Το θέμα είναι πως καταλήγουν αυτοί σε αυτά τα κενά ανά ειδικότητα. Έχουν δώσει απο τα σχολεία τις ανάγκες σε Χημικούς (πράγμα το οποίο από την εμπειρία μου το θεωρώ πολύ δύσκολο) ή λένε στην Α Χανίων χρειάζονται πχ. 6 ΠΕ04 άρα θα πάρουμε 3Φυσικούς, 2Χημικούς κλπ. Μην είσαι τόσο σίγουροι από αυτό που σου λένε ότι πρόκειται για πραγματικές ανάγκες και ότι εκεί που θα πας θα διδάσκεις μόνο το μάθημα σου.
Εγώ πέρυσι δούλεψα ωρομίσθια σε γυμνάσιο όπου οι μόνιμοι ήταν φυσιογνώστες αλλά δίδασκαν χρόνια τη χημεία και η 1 αναπληρώτρια και 1 ωρομίσθια αν και χημικοί δίδασκαν όλα τα υπόλοιπα (φυσική, βιολογία, γεωγραφία) και από χημεία ότι δεν ήθελαν οι μόνιμοι.
-
Δηλαδη πρεπει να γινεις μονιμος για να μπορεις να επιλεγεις να κανεις το μαθημα της ειδικοτητας σου?
-
Εγώ έχω φίλη χημικό σε λύκειο η οποία κάνει μόνο τη χημεία της
-
Γινομαι κουραστικη που θα το ξαναπω, αλλα για μενα ειναι απαραδεκτο αυτο. Θα μπαινεις στην ταξη απλα για να μπαινεις, και για να παρεις το μεροκαματο. Ουτε τα παιδια θα μαθαινουν, ουτε εσυ θα ευχαριστιεσαι αυτο που κανεις, με αποτελεσμα να μη βγαινει καλο αποτελεσμα. Για μενα ειναι πολυ σημαντικο να σ'αρεσει η δουλεια σου και να την κανεις ευχαριστα. Ενα παραπανω αν εισαι εκπαιδευτικος!
-
Διαφωνώ λίγο στο εξής:
Ο εκπαιδευτικός είναι μια ευρύτερη έννοια. Το να μπορεί κανείς να διδάξει ένα αντικείμενο στην ουσία δεν σημαίνει μόνο ότι έχει την γνώση, αλλά ότι έχει και την παιδαγωγική κατάρτιση να το κάνει. Γνωρίζει τρόπους και μεθόδους, ώστε τη γνώση του επάνω σε ένα αντικείμενο να τη μεταφέρει στους μαθητές.
Στην ουσία όλοι εμείς που έχουμε τελειώσει Φυσικό/Χημικό κλπ δεν έχουμε ουσιαστική παιδαγωγική κατάρτιση.
Και γω Χημικός είμαι, και φυσικά μου αρέσει περισσότερο να διδάσκω Χημεία. Εδώ ακριβώς θεωρώ ότι πάσχω, όπως όλοι μας!
Είναι διαφορετικό να μου αρέσει να διδάσκω, και είναι διαφορετικό να μου αρέσει να διδάσκω Χημεία.
Είμαι σίγουρος (ή καλύτερα θέλω να πιστεύω) πως εάν αφιερώσω χρόνο στο διδακτικό κομμάτι, που όπως προανέφερα θεωρώ ότι είναι το πιο ουσιαστικό θα μου αρέσει να διδάσκω ό,τι γνωρίζω (Φυσική, Χημεία, Η/Υ).