Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση => Σεμινάρια - Επιμορφώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: titinoulita στις Απριλίου 02, 2011, 05:43:06 pm
-
καλησπερα παιδια,
ξερετε αν εχουν ξεκινησει προγραμματα για αποκτηση παιδαγωγικης καταρτησης?
γνωριζω μονο την ΑΣΠΑΙΤΕ αλλα ειναι δυσκολο να μπεις με τοσο μικρο αριθμο ατομων που παιρνουν. Εχετε κατι αλλο υπο οψιν σας?
-
eχουν ξεκινησει καποιοι ανεπισημα ομως. ακομη δεν υπαρχει κατι σιγουρο οπως η ασπαιτε
-
καλησπερα παιδια,
ξερετε αν εχουν ξεκινησει προγραμματα για αποκτηση παιδαγωγικης καταρτησης?
γνωριζω μονο την ΑΣΠΑΙΤΕ αλλα ειναι δυσκολο να μπεις με τοσο μικρο αριθμο ατομων που παιρνουν. Εχετε κατι αλλο υπο οψιν σας?
Η ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει παιδαγωγική κατάρτιση και όχι κατάρτηση.
Επίσης η ΕΕΦ διενεργεί κάποιο σχετικό σεμινάριο αλλά ειναι άγνωστη η αναγνωρισιμότητά του.
-
καλησπερα παιδια,
ξερετε αν εχουν ξεκινησει προγραμματα για αποκτηση παιδαγωγικης καταρτησης?
γνωριζω μονο την ΑΣΠΑΙΤΕ αλλα ειναι δυσκολο να μπεις με τοσο μικρο αριθμο ατομων που παιρνουν. Εχετε κατι αλλο υπο οψιν σας?
Η ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει παιδαγωγική κατάρτιση και όχι κατάρτηση.
Επίσης η ΕΕΦ διενεργεί κάποιο σχετικό σεμινάριο αλλά ειναι άγνωστη η αναγνωρισιμότητά του.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ;
-
Ξεκινάω εδώ ένα θέμα για τα 6μηνα Προγράμματα Παιδαγωγικής Επάρκειας, τα οποία θα παρέχουν σύμφωνα με το νέο νόμο 3848/2010, πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας στους ενδιαφερόμενους να εργαστούν στον χώρο της εκπαίδευσης. Οι μέχρι στιγμής εξελίξεις στο θέμα είναι:
α) Με εγκύκλιο του τον Απρίλιο το Υπουργείο ενημέρωσε τα Πανεπιστήμια για τις βασικές παραμέτρους που θα πρέπει να πληρούν τα Προγράμματα, σύμφωνα και με προτάσεις των ίδιων των Πανεπιστημίων, ξεκινώντας τον διάλογο για την υλοποίησή τους.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=12516:ipourgeio-paideias-egkiklios-gia-tin-katartisi-programmaton-paidagogikis-kai-didaktikis-eparkeias&Itemid=1796
β) Στην 67η σύνοδο των Πρυτάνεων της χώρας, στις 1 και 2 Ιουνίου, πάρθηκε η απόφαση για υλοποίηση των προγραμμάτων αυτών, με την ίδρυση "Κέντρων Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας" στα ενδιαφερόμενα Πανεπιστήμια, ζητώντας άμεσα συνάντηση με το Υπουργείο για τις λεπτομέρειες της οργάνωσής τους.
http://www.upatras.gr/index/announcements/id/375
γ) Στην προκήρυξη πρόσληψης Αναπληρωτών και Ωρομισθίων 2011, για πρώτη φορά το Υπουργείο περιλαμβάνει το πτυχίο τέτοιων Προγραμμάτων στα κριτήρια πρόσληψης στα Δημόσια Σχολεία, αν και με διευκρίνισή του αποσαφήνισε δεν υπάρχει ακόμα κάποιο τέτοιο πιστοποιημένο από το Υπουργείο Πρόγραμμα.
Οποιαδήποτε εξέλιξη πάνω στο θέμα γνωρίζετε μπορείτε να την καταθέτετε εδώ.
-
μήπως γνωρίζει κάποιος/α τι συμβαίνει σε άλλες χώρες να μας ενημερώσει για το τι πρέπει να περιμένουμε? Το σίγουρο είναι ότι το καινούργιο μέτρο είναι ξενόφερτο και δεν είναι ταυτόσημο με το PGCE του Αγγλικού συστήματος
-
Να προσθέσω το "Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας" από το τμήμα Μαθηματικών του
Πανεπιστημίου Κρήτης
http://www.math.uoc.gr:1080/proptyxiakes/odhgos/pistopoihtiko
-
Να προσθέσω το "Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας" από το τμήμα Μαθηματικών του
Πανεπιστημίου Κρήτης
http://www.math.uoc.gr:1080/proptyxiakes/odhgos/pistopoihtiko
Φαίνεται ήδη ένα έτοιμο και συγκροτημένο πρόγραμμα, νομίζω θα είναι από τα πρώτα που θα πάρει την έγκριση του Υπουργείου.
-
Να προσθέσω το "Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας" από το τμήμα Μαθηματικών του
Πανεπιστημίου Κρήτης
http://www.math.uoc.gr:1080/proptyxiakes/odhgos/pistopoihtiko
αυτο ισχυει εδω και καιρο. ειναι σε προπτυχιακο επιπεδο και οντως δινει την επαρκεια στους μαθηματικους αποφοιτους τους. Οπως επισης και το πανεπιστημιο Πειραιαδιδακτικη ψηφιακων συστηματων (καπως ετσι λεγεται) δινει επαρκεια!
-
Να προσθέσω το "Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας" από το τμήμα Μαθηματικών του
Πανεπιστημίου Κρήτης
http://www.math.uoc.gr:1080/proptyxiakes/odhgos/pistopoihtiko
αυτο ισχυει εδω και καιρο. ειναι σε προπτυχιακο επιπεδο και οντως δινει την επαρκεια στους μαθηματικους αποφοιτους τους. Οπως επισης και το πανεπιστημιο Πειραιαδιδακτικη ψηφιακων συστηματων (καπως ετσι λεγεται) δινει επαρκεια!
Γράφει όμως ότι δίνει και σε ήδη πτυχιούχους του Μαθηματικού που θέλουν την επάρκεια.
-
To θέμα είναι αν έχει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και του Π.Ι , γιατί κάθε τμήμα μπορεί να "τυπώνει" ότι χαρτί θέλει (π.χ σαν τα master του ΕΜΠ) και να μην αναγνωρίζεται επίσημα.
Σε γενικές γραμμές αν εφαρμοστεί το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας φαντάζομαι θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα τμήματα την συγκεκριμένη λογική/διαδικασία.
Φυσικά υπάρχουν σημεία που δεν είναι ξεκάθαρα όπως αν θα υπάρχει π.χ οικονομική συμμετοχή των αποφοίτων που θα παρακολουθήσουν τα συγκεκριμένα προγράμματα, με ποια κριτήρια θα επιλέγονται κτλ.
Διατηρώ όμως αρκετές επιφυλάξεις αν θα εφαρμοστεί γιατί τα πανεπιστήμια ήδη υποχρηματοδοτούνται και θα είναι πολύ δύσκολο να ασχοληθούν και με αυτό, ειδικά όταν δεν μπορούν καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες.
-
To θέμα είναι αν έχει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και του Π.Ι , γιατί κάθε τμήμα μπορεί να "τυπώνει" ότι χαρτί θέλει (π.χ σαν τα master του ΕΜΠ) και να μην αναγνωρίζεται επίσημα.
Σε γενικές γραμμές αν εφαρμοστεί το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας φαντάζομαι θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα τμήματα την συγκεκριμένη λογική/διαδικασία.
Φυσικά υπάρχουν σημεία που δεν είναι ξεκάθαρα όπως αν θα υπάρχει π.χ οικονομική συμμετοχή των αποφοίτων που θα παρακολουθήσουν τα συγκεκριμένα προγράμματα, με ποια κριτήρια θα επιλέγονται κτλ.
Διατηρώ όμως αρκετές επιφυλάξεια αν θα εφαρμοστεί γιατί τα πανεπιστήμια ήδη υποχρηματοδοτούνται και θα είναι πολύ δύσκολο να ασχοληθούν και με αυτό, ειδικά όταν δεν μπορούν καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες.
Αφενός το ίδιο το Υπουργείο στην εγκύκλιο που εξέδωσε δεσμεύτηκε να βοηθήσει έμπρακτα τα Πανεπιστήμια για τη δημιουργία αυτών των Προγραμμάτων "Το Υπουργείο θα ενισχύει τα Πανεπιστήμια με Πρόγραμμα Τεχνικής
-
To πιο σωστό είναι να δημιουργήσουν όλα τα παιδαγωγικά τμήματα της Ελλάδας και οι φιλοσοφικές σχολές του τομέα παιδαγωγικής 6μηνα προγράμματα παιδαγωγικής επάρκειας, αντίστοιχα της ΑΣΠΑΙΤΕ τα οποία θα έχουν 2 κύκλους. Ο πρώτος θα δέχεται τεχνικές ειδικότητες και ο δευτερος καθηγητικές σχολές. Έτσι γίνεται σε όλες τις σύγχρονες χώρες και αυτό επιβάλεται να γίνεται λόγω του υγιούς ανταγωνισμού.
Στην Αγγλία τα αντίστοιχα προγράμματ εφαρμόζονται από τουλάχιστον 10 πανεπιστημια αναγμωρισμένα, Μ.....ες είναι οι Άγγλοι δηλαδή και εμείς είμαστε οι εξυπνάκηδες που θεωρούμε την ΑΣΠΑΙΤΕ το top ίδρυμα, ούτε Harvard να ήταν δηλαδή. Και να πω και κάτι άλλο. Μου φαίνεται ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ διακατέχεται από συναισθηματα μειονεξίας μιας και ανήκει στα ΤΕΙ και προσπαθεί να ανεβάσει το επίπεδο τω σπουδών της μέσω του ΕΠΠΑΙΚ, μιας και οι προπτυχιακοί της δεν είναι και οι υποψήφιοι που έγραψαν τέλεια στις πανελληνίες.
Πραγματικά οξύμωρο, παράλογο και αντίθετο με κάθε πρακτική που διακατέχει τα αναγνωρισμένα πανεπιστήμια όλου του κ΄σομου. Ένα ίδρυμα που δέχεται αποφοίτους χαμηλών αν μπορούμε να το πούμε επιδόσεων, να υπενθυμίσω ότι ο βαθμός του πρώτου πέρυσι μέσω πανελληνίων στο παράρτημα ηλεκτρολογίας της ΑΣΠΑΙΤΕ ήταν 16662 και του τελευταίου 13388!!!!!!! Η
-
Αφενός το ίδιο το Υπουργείο στην εγκύκλιο που εξέδωσε δεσμεύτηκε να βοηθήσει έμπρακτα τα Πανεπιστήμια για τη δημιουργία αυτών των Προγραμμάτων "Το Υπουργείο θα ενισχύει τα Πανεπιστήμια με Πρόγραμμα Τεχνικής
-
Μωρέ ας φύγει το μονωπόλιο της ΑΣΠΑΙΤΕ και αυτό αρκεί
Α ρε μάνα και μου έλεγες από μικρό παιδί να μάθω κινέζικα, αλλά δεν σε άκουγα. Τώρα θα είχα lower στα κινέζικα και θα εισαγόμουν. Ωραίο κριτήριο η πολυγλωσσία.
Άλλωστε είναι της πάση γνωστό, ότι μετά από επιστημονικές έρευνες δημοσιευεμένες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, η πολυγλωσσία βοηθάει κάποιον στο να γίνει καλύτερος δάσκαλος, στο να γίνει πιο μεταδοτικός και δείχνει ότι είναι πιο ικανός να καταρτιστεί παιδαγωγικά. Εννοείται ότι όσες ποιο πολλές γλώσσες μιλάει τόσο πιο ικανός είναι να συλλάβει τα εξαιρετικά δύσκολα νοήματα του προπτυχιακού προγράμματος του ΕΠΠΑΙΚ που φυσικά μπορούν καλύτερα από όλους εσάς μόνο οι διδάκτορες να τα πιάσουν.΄Και μην τολμήσει και αμφισβητήσει κανείς, διότι είναι γνωστές οι υψηλότατες βάσεις εισαγωγής που έχει η ΑΣΠΑΙΤΕ για τους προπτυχιακούς που απαιτεί ούτε λίγο ούτε πολύ 13880 μόρια για να εισαχθείς
Ναι οι διδάκτορες είναι καλύτεροι δάσκαλοι από όλους σας και αυτοί αξίζουν πρώτοι να καταρτιστούν, διότι τα ελληνικά σχολεία εφαρμόζουν ερευνητικά πρωτόκολλα όπως είναι γνωστό, άλλωστε και τα ερευνητικά project που θα εισαχθούν απαιτούν έρευνα υψηλής αιχμής από τους ανήλικους μαθητές.
Ναι μην το γελάτε, άλλωστε τα διδακτορικά των υπουργών έσωσαν την Ελλάδα από σίγουρο φούντο. Το ΔΝΤ και η Τρόικα ήταν ακριβώς πολύ ευγενικοί μαζί μας διότι είχαν όλοι phD. Διδακτορικά της ζωής και της εμπειρίας και των πρακτικών αναγκών δεν βλέπω να κυκλοφορούν στην Ελλάδα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα
Άλλωστε είναι γνωστό ότι στα διαπολιτισμικά σχολεία μιλάνε κινέζικα, γαλλικά, ιταλικά και όλες τος γλώσσες του κόσμου
Ελλάς το μεγαλείο της μ......ιας σου!!!
-
για να μπεις στην ασπαιτε και να παρακολουθησεις το εππαικ σε ορισμενες ειδικοτητες, όπως νομικων, κοινωνιολογων, πληροφορικης, οικονομολογων κ.α χρειαζονται πολλα μορια και ο ανταγωνισμος ειναι μεγάλος....δε μπορει να ισοβαθμιστει ενα ετησιο προγραμμα που περιλαμβανει επιπλεον πρακτικη ασκηση, πτυχιακη εργασια και εξεταση σε 15 μαθηματα με ενα εξαμηνιαιο σεμιναριο...
-
για να μπεις στην ασπαιτε και να παρακολουθησεις το εππαικ σε ορισμενες ειδικοτητες, όπως νομικων, κοινωνιολογων, πληροφορικης, οικονομολογων κ.α χρειαζονται πολλα μορια και ο ανταγωνισμος ειναι μεγάλος....δε μπορει να ισοβαθμιστει ενα ετησιο προγραμμα που περιλαμβανει επιπλεον πρακτικη ασκηση, πτυχιακη εργασια και εξεταση σε 15 μαθηματα με ενα εξαμηνιαιο σεμιναριο...
ακριβώς για αυτό θέλουμε ορισμένοι να ισοβαθμιστεί.
δες τη λογική σου από μια άλλη οπτική: δεν μπορεί να απαιτείται ένας "σωρός" προσόντων που έχουν αποκτηθεί σε σημαντικό βάθος χρόνου και κόπου για κάποιες ειδικότητες, για να μπεις σε ένα μόλις ετήσιο πρόγραμμα.
το οποίο ίσως είναι και "υποδεέστερου" επιπέδου ως προς τις σπουδές κάποιου π.χ. σε σύγκριση με ένα διδακτορικό. δεν προσβάλλω το ΕΠΠΑΙΚ, απλά μιλάω για ξεκάθαρη σύγκριση βαθμίδων σπουδών.
-
Καλημερα!!!!!
Τελικά σαν παιδαγωγική επάρκεια μετράνε αυτά τα σεμινάρια του τμήματος Φυσικών που είχαν ξεκινήσει να γίνονται μόδα ? Στη σελίδα 20 της εγκυκλίου στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ' τη εννοεί η Διαμοντοπούλου με το α) ??????
-
http://www.pde.gr/index.php?page=2809
-
ήδη κάποια πανεπιστήμια από Σεπτέμβριο του 2011 αρχίζουν τα προγράμματα παιδαγωγικής επάρκειας.
Ένα από αυτά είναι και το Οικονομικό Πανεπιστημιο Αθήνας.
Φυσικά τα προγράμματα αυτά, όπως αυτό του Οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών, απευθύνονται ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΕΟΥΣ Ή ΠΑΛΙΟΥΣ. Φυσικά ούτε λόγος γίνεται για τους αποφοίτους. όπως είναι γνωστό τα ελληνικ'α ΑΕΙ γραμμένους μας έχουν και ας αποφοιτήσαμε από αυτά.
Καλώ άμεσα ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΝΟΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΝΑ ΛΑ
-
Καλά είναι σοβαρά πράγματα αυτά? Δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία που να το προβλέπει αυτό?
-
Ξέρουμε τι προβλέπεται για τις Τεχνικές Ειδικότητες?
Αντίστοιχα προγράμματα θα υλοποιούνται στα ΤΕΙ ή η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι μονόδρομος?
-
αυτο ειναι απαραδεκτο..τον ιουνιο θα εχουν βγει πτυχιουχοι με παιδαγωγική κατάρτιση, χωρις προυπηρεσία πολύ ψηλά στους πίνακες..δεν λέω οτι δεν ειναι σωστό αλλά γιατί δεν προβλέπει κάτι και για τους ήδη πτυχιουχους; το θεμα ειναι σοβαρό!
-
To γεγονός ότι το Οικνομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας ξεκινά από το Σεπτέμβριο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης είναι θετικό, διότι οι οικονομολόγοι ανήκουν στις τεχνικές ειδικότητες ή τελος πάντων σε αυτές που δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Υποθέτω ότι το ίδιο πρέπει να κάνουν πολυτεχνεία κ.τ.λ.. Το θέμα είναι ότι επειδή μεγάλο μέρος τεχνικών ειδικοτητων πάει σε ΕΠΑΛ και επειδή ως γμωστόν στην Ελλάδα τα ΕΠΑΛ είναι του κλώτσουθ και υποδιέστερα στην αντίληψη των Ελληναράδων, έτσι υποδιέστερα είναι και στην αντίληψη των πολυτεχνειών και άλλων σχολών τεχνικών ειδικοτήτων.
Πιστεύω ότι εν λόγω πανεπιστημιακές σχολές κοιμούνται του ύπνου του δικαίου ή θα αργήσουν να κάνουν προγράμματα παιδαγωγικής κατάρτισης. Απο την άλλη όσες σχολε΄ς αρχίσουν από Σεπτέμβριο θα απευθύνονται μόνο ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ.
Ρώτησα καθηγητή Πανεπιστημίου γνωστό μου και μάλιστα ειδικότητας φυσικής και μου είπε το εξής: Καλά είσαιο τρελός που να εκπαιδεύσουμε χιλιάδες αποφοίτους μας, ας αρχίσουμε πρώτα με προπτυχιακούς και βλέπουμε
ΚΑταλαβαίνετε επομένως τι σημαίνει αυτό. ΓΡΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ
Άλλωστε και στο νόμο λέει ότι άμα γουστάρουν τα πανεπιστήμια μπορούν να κάνουν προγράμματ για αποφοίτους
Δίνω και την εγκύκλιο του οικονομικού Πανεπιστημιου Αθηνών και συγκεκριμένα του Τμήματος Διεθνών και Ευρωοαικών Οικονομικών Σπουδών, που φυσικά θα διαπιστώσετε ότι απυεθυνονται μόνο σε προπτυχιακούς. Να δείτε ότι σε 2-3 χρονάκια όλοι οι νέοι απόφοιτοι θα τρώνε τις θέσεις διότι θα είναι τυχεροί και παιδαγωγικά καταρτισμένοι σε σχέση με τους υπολοίπους:
http://www.aueb.gr/pages/news/popup.php?catid=17&index=3
Απορώ τι χαλάει τα πανεπιστημια να αρχισουν άμεσα πορογραμμα για αποοφοιτους τους που δουλεουν ως αναπληρωτές στην εκπαίδευση μιας και για αυτά μπορούν να καταβάλουν και χρηματικά ποσά προκειμένου να τα παρακολουθήσουν.
-
μα φυσικά το οτι ξεκινανε τετοια προγραμματα ειναι θετικό. το θέμα είναι γιατί δεν προβλέπει κάτι μετους αποφοίτους. το οικονομικό πανεπιστήμιο έχει και τμήμα πληροφορικής οπότε εκτός απο οικονομολόγοι θα είναι και οι της πληροφορικής παιδαγωγικά καταρτισμένοι.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Έχουμε καταντήσει να "ψάχνουμε" μεταπτυχιακά προγράμματα για να πάρουμε την παιδαγωγικη επάρκεια, να μαζεύουμε μόρια για ΑΣΠΑΙΤΕ και να χάνουμε έτσι απλά ευκαιρίες
-
τι ειναι αυτα ρε παιδια? οποιο πανεπιστημιο δλδ θελει βαζει 8 μαθηματα παιδαγωγικν και "καταρτιζει" τους φοιτητες του? δλδ στο συγκεκριμενο την επαρκεια θα την εχουν σε 4 χρονια αυτοι που εισαγονται τωρα στη σχολη η' μετραει και για αυτους που θα αποφοιτησουν σε ενα χρονο πχ? γιατι αν ισχυει το τελευταιο ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ για ολους εμας τους αποφοιτους που τρεχουμε να βρουμε ενα μεταπτυχιακο,ασπαιτε,δευτερο πτυχιο για να αποκτησουμε την επαρκεια!! ολοι αυτοι θα προηγουνται στους πινακες απο εμας και χωρις καθολου κοπο βεβαια!!! αυτο πρεπει να σταματησει!! η' θα το κανουν ολα τα πανεπιστημια ΚΑΙ για προπτυχιακους αλλα κια για ηδη πτυχιουχους η' κανενας!!! πως μπορουμε να το καταγγειλουμε αυτο??μπορουμε ν ακανουμε κατι να σταματησει το προγραμμα μεχρι τουλαχιστον να βγει κατι που να αφορα ΟΛΟΥΣ??
-
όπως αναφέρει είναι για τελειόφοιτους κ τα μαθήματα εντάσσονται στο 7ο κ 8ο εξάμηνο...
-
Eίναι γι ατουςε τελεοιόφοιτους, για τους παλιούς και νέους φοιτητές, δηλαδή ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ. ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ. ΑΜΕΣΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!!
και επιτέλ.ους να παρέμβει η ΟΛΜΕ, ο Πανελλήνιος σύλλογος Αναπληρωτών και όλες οι ενώσεις και να σταματήσουν να κάνουν για λίγο διακοπές μέσα στο καλοκαίρι. Να επέμβουν άμεσα και να στείλουν επιστολή στο Υπουργείο και σε όλα τα πανεπιστημια ώστε να έχουν όλα τα τμήματα θέσεις και για αποφοίτους
Είναι σίγουρο βέβαι ότ ιτο κάθε τμήμα άμα ποτέ δεχτεί αποφοίτους θα δέχεται μόνο τους δικούς του. Αυτό είναι άδικο, και τελείως παράλογο, ή θα διοργανώσουν όλα τα τμήματα προγράμματα ή ΚΑΝΕΝΑ. Δεν είναι δυνατόν απόφοιτοι ενός τμήματος να αδικούνται επειδή το εν λόγω τμήμα κοιμάται και δεν ενδιαφέρεται και τα υπόλοιπα να προχωρούν κανονικά.
ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜ
-
δηλαδή θα βγουν αμεσα παιδαγωγικά καταρτισμένοι οικονομολόγοι - πληροφορικάριοι...τον Ιούνιο του 2012.
-
Tα προγράμματα αυτά θα αξιολογηθούν και θα πιστοποιηθούν ένα χρόνο μετά τη λειτουργία τους.Αρα δεν προβλέπεται κάτι για τον Ιούνιο του 12.
-
Tα προγράμματα αυτά είναι σίγουρο ότι θα αξιολογηθούν θετικά. Δεν είναι τόσο ηλήθιοι στα πανεπιστήμια ώστε να βάζουν τους προπτυχαικούς να πάρουν μαθήματα και μετά να τους πουν δεν το αναγμωρίζουμε. Η αξιολόγηση είναι απλά τυπική και σύμφωνα με ανακοίνωση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ μιας και δεν είναι δυνατόν να αξιολογεί το παιδαγωγικό Ινστιτούτο τα μαθήματα ενός ΑΕΙ. Επομένως δεν τίθεται καν θέμα ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΠΙΗΤΙΚΟΥ.
Το εν λόγω πρόγραμμα του ΟΠΑ πληρεί όλες τις προδιαγραφές, όπως λέει ο νόμος.
Αν δεν αντιδράσει άμεσα κάποιος σύλλογιος για την μη εισαγωγή αποφοίτων και γενικά το άμεσο ξεκινημα των προγραμμάτων από σεπτέμβριο σε όλα τα πανεπιστήμια ΤΟΤΕ είμαστε άξιοι της μοίρας. Δηλαδλη το ΟΠΑ είναι οι μάγκες και τα άλλα πανεπιστημια κοιμούνται όρθιοι το ύπνο του δικαίου;;
-
Tα προγράμματα αυτά θα αξιολογηθούν και θα πιστοποιηθούν ένα χρόνο μετά τη λειτουργία τους.Αρα δεν προβλέπεται κάτι για τον Ιούνιο του 12.
και να μην είναι Ιούνιο του 12 θα είναι Σεπτέμβριο του 12...
-
Ενδεχομένως, αλλά οι διορισμοί θα έχουν γίνει.
-
εμεις τι μπορουμε να κανουμε για να μη βγει αυτο το προγραμμα? να στειλουμε επιστολες,να μαζεψουμε υπογραφες,να βγουμε στα καναλια να γινει σαλος? τι? κατι τελοσπαντων για να ταρακουνηθουν και να το σταματησουν! Ναι να γινονται σεμιναρια αλλα αφου εχει καποιος ελειωσει τη σχολη!! Για να μπορουν επομενως να τα παρακολουθει ο οποιοσδηποτε!Μεχρι τοτε κανενα να μην αναγνωριζετε!!!σωστα?!
-
To θέμα δεν είναι να μην γίνει το πρόγραμμα, διότι το ορίζει ο νόμος ούτως ή άλλως και είναι νομιμότατο και 100% αναγνωρισμένο. Το θέμα είναι ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΕΣΤΩ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΠΙΘΑΝΟ, και το πιο σημαντικό να αρχίσουν και όλες οι άλλες σχολές με τη προυπόθεση ότι θα δέχονται αποφοίτους τους. Έτσι μια σχολη για παράδειγμα μποορεί άνετα γγια ένα 6μηνο να δεχτεί 100, 200 αποφοίτους της και να τους δώσει παιδαγωγική κατάρτιση, τελοςπάντων έναν αριθμό αρκετά πιο μεγάλο από αυτό που δέχεται η ΑΣΠΑΙΤΕ, μιας και η ΑΣΑΠΙΤΕ δέχεται αποφοίτους όλων των ειδικοτήτων.
Μπορουν να σταλούν επιστολές στους συλλόγους αποφοίτων στους οποίους ανήκει ο καθένας, στο ΤΕΕ, ΕΠΙΜΕΛΗΤΉΡΙΑπου δίνουν επαγγελματικά δικαιώματα, στην ΟΛΜΕ, στον πανελλήνιο σύλλογο αναπληρωτών και ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ. Θεωρώ ότι ένας σύλλογος ή επιμελητήριο μπορεί να επιλύσει εύκολα αυτό τα 2 θέματα: να δέχονται όλα αυτά τα προγράμματα αποφοίτους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ή να γίνει ένα πρόγραμμα ειδικά γα αποφοίτους (αυτό λέει ο νόμος) και ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ. Ο νόμος δίνει δικαίωμα και στα ΤΕΙ να κάνουν, μιας και αυτά ανήκουν στα ΑΕΙ.
ΝΑ ξέρετε ότι ελάχιστοι γνωρίζουν από τις ενώσεις που ανέφερα ότι το ΟΠΑ ξεινά από το Σεπτέμβριο πρόγρα,μα παιδαγωγικ΄ςη κατάρτισης. ΚΟΙΜΟΎΝΤΑΙ ΟΡΘΙΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!
Δνε θα περιμένουμε ένα και 2 χρόνια οι απόφοιτοι, ώστε να καταρτιστούν οι προπτυχιακοί πρώτα και μετά εμείς. Είναι σίγουρο ότι τα προγράμματα, όπως αυτό του ΟΠΑ είναι 100% αναγνωρισμένα και σύμφωνα με το νόμο.
-
Tα προγράμματα αυτά θα αξιολογηθούν και πιστοποιηθούν ένα χρόνο μετά τη λειτουργία τους.Τελικά αυτό θα το αποφασίσει η πολιτεία και όχι εμείς.Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα δεν έχει αξιολογηθεί και πιστοποιηθεί τίποτα.
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/4asb9_4x8_signed_110708.pdf
-
Έχει δει ποτέ κάποιο πρόγραμμα σπουδών Πανεπιστημιου- ΤΕΙ να έχει αξιολογηθεί ποτέ από την πολιτεία αρνητικά;;; DEN EXEI GINEI POTE AYTO. Το Υπουργείο έχει δώσει σαφείς οδηγίες για τα μαθήματα που θα περιλαβάνει το πρόγραμμα. Τις οδηγίες αυτές εφαρμόζουν όλα αυτά τα προγράμματα. Θεωρώ αδύνατον, εως εξωφρενικόι να έρθει το κράτος μετά από 1 χρόνο λειτουργίας να πει στους προπτυχιακούς-εκαντοτάδες που παρακολούθησαν τα εν λόγω μαθήματα του ΟΠΑ, ότι δεν σας αναγμωρίζουμε το προπτυχιακό πρόγραμμα και τα μαθήματα και το πιστοποιητικό;; ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, και δεν θεωρώ τα πανεπιστημια και ΤΕΙ χαζά ώστε να βάζουν ότι μαθήματα τους κατέβει στο κεφάλια. Θα βάλουν 8-10 μαθήματα που ορίζει η εγκ΄λυκλιος που έχει στείλει το Υπουργείο στα ΑΕΙ
Επαναλαμβάνω ότι είναι προπτυχιακά μαθήματα που ούτως ή άλλως το Υπουργείο δεν μπορεί να επέμβει και εύκολα. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ Το Υπουργειο παιδείας δεν λέει ότι δεν μου αρέσουν αυτά τα μαθήματα που έχετε, από την στιγμή που πληρούν προυποθέσεις, και επίσης δεν έει δικαίωμα να το κάνει κιόλας. Ηα ξιολόγηση ουσιαστικά δεν μπήκε για τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών, αλλά για τα σεμινάρια της ΕΕΦ και άλλα περίεργα προγράμματα.
Τα προγράμματα αυτά, παρόμοια με του ΟΠΑ θα αξιολογηθούν θετικά μετ΄'α από ένα χρόνο.
Άλλωστε το πρόγραμμα είναι ξεκάθαρο και δεν έχει καμία σχέση με τα σεμινάρια της ΕΕΦ κ.τ.λ. Το ίδο θετικά θα αξιολογηθεί το πρόγραμμα σπουδών του Μαθηματικού της Κρήτης που εδώ και χρόνια δίνει πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας περιλαμβάνοντας πληθώρα μαθημάτων, που είναι ακριβώς ίδια με αυτά της εγκυκλίου
Αυτό είναι μεινέκτημα για εμάς του ςαποφοίτους διότι από τη στιγμή που η αξιολόγηση θα είναι θετική, θα έχουμε χάσει 1 χρόνο τσάμπα χωρίς να έχουμε την δυνατότητα να ενταχθούμε στα εν λόγω προγράμματα
ΟΣΟ χάνουμε χρόνο τ΄σο πιο πολύ μειον είναι για εμάς, αυτό πρέπει να καταλάβουμε
Στα αλήθεια το Οικονομικό Επιμελητήριο, η κάοπια ένωση οικονομολόγων ακόμα δεν πήρε ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙΠΟΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥ
-
Mία από τις βεβαιώσεις που χορηγεί ένωση σε συνεργασία με πανεπιστημιο, προβάλλοντας ότι ΔΙΝΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ!!!!!!!!!
(http://oi54.tinypic.com/nq1hj8.jpg)
Όπως βλέπετε πουθενα στη βεβαίωση ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ δεν αναφέρεται η Ένωση, επίσης ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΑΔΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ!!!!!!!!!!!!
Πουθενά στην βεβαίωση - χαρτί δεν αναγράφεται ότι αφορά παιδαγωγική κατάρτιση, ο τίτλος δηλαδή του σεμιναρίου που ισχυρίζονταν η ένωση!!!!!!!!!!!
Το κόστος ήταν 2500 ευρώ αν δεν κάνω λάθος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και φυσικά τα μαθήματα ξαναρχίζουν από Σεπτέμβριο.
ETSI ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΩΡΑΙΟ ΧΡΗΜΑ. Kαι δεν φτάνει αυτο, η Ένωση ισχυρίζονταν αν δεν κάνω λάθος ότι θα έχει υπογραφή από τον αντιπρυτανη τπυ πανεπιστημιου ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!!!!
Άντε να δούμε το Υπουργείο αν θα τα αναγνωρίσει ποτέ
Προς το παρόν ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΑΠΑΝΤΕΩΝΙΑ!!!!!!
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΠΕΤΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ
-
Mία από τις βεβαιώσεις που χορηγεί ένωση σε συνεργασία με πανεπιστημιο, προβάλλοντας ότι ΔΙΝΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ!!!!!!!!!
(http://oi54.tinypic.com/nq1hj8.jpg)
Όπως βλέπετε πουθενα στη βεβαίωση ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ δεν αναφέρεται η Ένωση, επίσης ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΑΔΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ!!!!!!!!!!!!
Πουθενά στην βεβαίωση - χαρτί δεν αναγράφεται ότι αφορά παιδαγωγική κατάρτιση, ο τίτλος δηλαδή του σεμιναρίου που ισχυρίζονταν η ένωση!!!!!!!!!!!
Το κόστος ήταν 2500 ευρώ αν δεν κάνω λάθος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και φυσικά τα μαθήματα ξαναρχίζουν από Σεπτέμβριο.
ETSI ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΩΡΑΙΟ ΧΡΗΜΑ. Kαι δεν φτάνει αυτο, η Ένωση ισχυρίζονταν αν δεν κάνω λάθος ότι θα έχει υπογραφή από τον αντιπρυτανη τπυ πανεπιστημιου ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!!!!
Άντε να δούμε το Υπουργείο αν θα τα αναγνωρίσει ποτέ
Προς το παρόν ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΑΠΑΝΤΕΩΝΙΑ!!!!!!
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΠΕΤΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ
Θα γίνω κακός αλλά βρίσκουν και τα κάνουν.
Αν κάποιος "επιστήμονας" πίστευε ότι με το συγκεκριμένο θα πάρει παιδαγωγική επάρκεια μάλλον είναι "ανεπαρκής".
Με μια στοιχεώδη αναζήτηση μπορείς να δεις ότι μόνο μέσα από σχετικά μεταπτυχιακά ή προγράμματα 6μηνης διάρκειας, που θα διαμορφώσουν τα ίδια τα πανεπιστήμια (και προφανώς χωρίς τις "ενώσεις"), θα παρέχουν την αντίστοιχη πιστοποίηση. Αυτά θα πάρουν έγκριση από το υπουργείο Παιδείας και το Π.Ι. Ειδικά όταν δίνεις τόσα χρήματα το ψάχνεις πιο σοβαρά το θέμα και ας ορκίζονται ότι σου δίνουν τον ουρανό με τα άστρα.
-
Υπόψη δεν το έκανα εγώ.
-
ξερει κανεις απο ποτε θα αρχισουν αυτα τα προγραμματα???
-
Καλοριζικο σε οποιον και αν το εκανε και συγχαρητηρια σε αυτους που νομιζουν οτι μεσα σε 4 ΣΚ θα εχουν παιδαγωγικη καταρτιση. Συγχαρητηρια σε αυτους που διατυμπανιζουν εχουν επαρκεια και δεν εχουν διδαξει εστω μια ωρα, συγχαρητηρια που πηρατε το χαρτι και δεν κανατε ουτε μια ΠΑΔ. ουτε μια ωριαια παρακολουθηση (ασχετα αν το χαρτι το λεει== 30 ωρες) και παλι συγχαρητηρια που δεν γραψατε ουτε μια εξεταση == με σω υπολογιστη βλεπετε 100 κουμπαροσυμπεθεροι μαζι, συγχαρητηρια σε αυτους που δεν πατησαν το ποδι τους ουτε μια φορα στις ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ, τι να πω?? θα σκισω το δικο μου της ΑΣΠΑΙΤΕ γιατι για εναν ολοκληρο χρονο μακρια απο το σπιτι μου δυστυχως ,με πολυ διαβασμα , εργασιες, εξετασεις κτλ για οποιον περασε απο ΑΣΠΑΙΤΕ, με ισοβαθμιζουν με την ενωση ελληνων φυσικών, και την ΚΑ γεωργα. μπραβο και συγχαρητηρια.... να διορθωσω το ποσο ηταν απο 800 ως 1100 με το τελευταιο τεστακι!!
και κατι ακομα ..δεν διαρκει εναν χρονο.. μπορει και μεσα σε 1 μηνα να το παρετε. μεσα σε εναν χρονο γινανε 7 κυκλοι, το τελευταιο ξεκινησε το πασχα και το μαιο ειχα το χαρτακι...
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=41958
Παιδιά, τι γίνεται; Εμείς οι απόφοιτοι τι κάνουμε;;;
-
Και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών θα βγάζει πλέον απόφοιτους με παιδαγωγική επάρκεια. Άρα αυτομάτως όλες αυτές οι νέες γενιές πτυχιούχων θα προτάσσονται των προηγούμενων στις προσλήψεις στα σχολεία.
Αν δεν ξεκινήσουν άμεσα αντίστοιχα προγράμματα και για τους ήδη πτυχιούχους τα πράγματα θα είναι γι'αυτούς πολύ δύσκολα, ακόμα και αν δουλεύουν χρόνια στην εκπαίδευση ως αναπληρωτές. Συν του ότι τίθεται και θέμα άνισου ανταγωνισμού αφού για τους παλαιότερους υπάρχει μόνο η διεξοδος του ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ με τις ελάχιστες θέσεις που βγάζει κάθε χρόνο.
Το καλό πάντως είναι ότι από ότι βλέπω οι σχολές έχουν άμεσα ανταποκριθεί στις απιτήσεις του νέου νόμου και έχουν βάλει τα παιδαγωγικά μαθήματα στα τελευταία έτη φοίτησης. Και πιστεύω ότι τώρα που θα έχουν μία βάση σε παιδαγωγικά μαθήματα και αντίστοιχο εκπαιδευτικό προσωπικό θα ξεκινήσουν και 6μηνα προγράμματα και για όσους πτυχιούχους ενδιαφέρονται να πάρουν την παιαγωγική επάρκεια. Ας πιέσουμε όμως και εμείς τις σχολές μας γι'αυτό. Εγώ θα στείλω mail στον πρόεδρο της σχολής μου για να τον ρωτήσω τι προτίθεται να κάνει.
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=42001
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=42001
Διαφωνώ σε δύο σημεία. Δεν μπορούμε να απαιτούμε να μην εφαρμοστούν τα μαθήματα παιδαγωγικών μέσα στις σχολές για τους νυν φοιτητές, από τη στιγμή που και ο νέος νόμος προβλέπει να υπάρχουν και να βγάζουν αποφοίτους με την παιδαγωγική επάρκεια. Αυτό που πρέπει να ζητήσουμε είναι να ξεκινήσουν και οι 6μηνες επιμορφώσεις, που επίσης προβλέπει ο νόμος, και για εμάς του απόφοιτους.
Δεύτερον, δεν κατάλαβα γιατί πρέπει πάλι να προτάσσονται οι κάτοχοι της ΑΣΠΑΙΤΕ ή ενός μεταπτυχιακού έναντι αυτών που θα έχουν κάνει τα προγράμματα εξάμηνης επιμόρφωσης; Τότε τι νόημα θα είχαν οι επιμορφώσεις; Όλα αυτά πιστοποιούν την παιδαγωγική επάρκεια, θα υπάρχει και διαβάθμιση μεταξύ τους;
-
1) Δεν θα πρεπει να εφαρμοστει το συγκεκριμενο προγραμμα τωρα γιατι ολοι εμεις που δεν εχουμε την επαρκεια θα μειονεκτουμε εναντι των νεων πτυχιουχων.Οποτε πρεπει να ξεκινησουν ολα μαζι!Στην τελικα πως λενε οτι οι καθηγητικες σχολες με τοσα παιδαγωγικα μαθηματα + πρακτικη ασκηση μετα απο 2 ΑΣΕΠ δεν θα εχουν παιδαγωγικη επαρκεια,ενω τωρα με το προγραμμα αυτο στα πανεπιστημια θα τη δινει?(που στην ουσια ειναι το ιδιο προγραμμα με αυτο στις καθηγητικες σχολες!!)
2)Με καποιο τροπο πρεπει να διασφαλιστουν οι εχοντες ΑΣΠΑΙΤΕ-μεταπτυχιακο κλπ.. Για ποιο λογο?γιατι αυτοι χρειαστηκαν πολυ παραπανω χρονο κ κοπο απο ολους εμας που απλα θα παρακολουθησουμε ενα εξαμηνο σεμιναριο.Προτεινω να γινει οπως στην ειδικη αγωγη.Ναι μεν οι εχοντες τα σεμιναρια δικαιουνται να συμμετασχουν στο διαγωνισμο ΑΛΛΑ προτασσονται οι κατοχοι μεταπτυχιακου-διδακτορικου κλπ.. Νομιζω οως ετσι δεν αδικειτε κανεις.
-
1) Δεν θα πρεπει να εφαρμοστει το συγκεκριμενο προγραμμα τωρα γιατι ολοι εμεις που δεν εχουμε την επαρκεια θα μειονεκτουμε εναντι των νεων πτυχιουχων.Οποτε πρεπει να ξεκινησουν ολα μαζι!Στην τελικα πως λενε οτι οι καθηγητικες σχολες με τοσα παιδαγωγικα μαθηματα + πρακτικη ασκηση μετα απο 2 ΑΣΕΠ δεν θα εχουν παιδαγωγικη επαρκεια,ενω τωρα με το προγραμμα αυτο στα πανεπιστημια θα τη δινει?(που στην ουσια ειναι το ιδιο προγραμμα με αυτο στις καθηγητικες σχολες!!)
2)Με καποιο τροπο πρεπει να διασφαλιστουν οι εχοντες ΑΣΠΑΙΤΕ-μεταπτυχιακο κλπ.. Για ποιο λογο?γιατι αυτοι χρειαστηκαν πολυ παραπανω χρονο κ κοπο απο ολους εμας που απλα θα παρακολουθησουμε ενα εξαμηνο σεμιναριο.Προτεινω να γινει οπως στην ειδικη αγωγη.Ναι μεν οι εχοντες τα σεμιναρια δικαιουνται να συμμετασχουν στο διαγωνισμο ΑΛΛΑ προτασσονται οι κατοχοι μεταπτυχιακου-διδακτορικου κλπ.. Νομιζω οως ετσι δεν αδικειτε κανεις.
Δεν έχουν όλες οι καθηγητικές σχολές παιδαγωγικά μαθήματα, τουλάχιστον υποχρεωτικά. Γνωρίζω φυσικό που δεν παρακολούθησε ούτε ένα κατά τη διάρκεια των σπουδών του. Οπότε και για τις "καθηγητικές" σχολές τίθεται θέμα ουσιαστικής επιμόρφωσης των φοιτητών τους στα παιδαγωγικά.
Το πως μπήκαν κάποιοι στην ΑΣΠΑΙΤΕ ας μην το συζητήσουμε πάλι. Οι κάτοχοι μεταπτυχιακού πάνω στα παιδαγωγικά ούτως ή άλλως θα μοριοδοτούνται παραπάνω με το σύστημα των νέων πινάκων. Αλλά της ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί; Και αυτή μία εξάμηνη επιμόρφωση είναι. Αν συνεχίσουν να προτάσσονται οι κάτοχοι του ΕΠΠΑΙΚ, τότε δεν κάνουμε τίποτα, πάλι η ΑΣΠΑΙΤΕ θα μονοπωλεί το ενδιαφέρον των υποψηφίων εκπαιδευτικών και πάλι θα κάνει το παιχνίδι μόνη της. Θα είναι στα αζήτητα τα 6μηνα προγράμματα.
-
@ Tsampika Δεν θα πρεπει να εφαρμοστει το συγκεκριμενο προγραμμα τωρα γιατι ολοι εμεις που δεν εχουμε την επαρκεια θα μειονεκτουμε εναντι των νεων πτυχιουχων.Οποτε πρεπει να ξεκινησουν ολα μαζι!Στην τελικα πως λενε οτι οι καθηγητικες σχολες με τοσα παιδαγωγικα μαθηματα + πρακτικη ασκηση μετα απο 2 ΑΣΕΠ δεν θα εχουν παιδαγωγικη επαρκεια,ενω τωρα με το προγραμμα αυτο στα πανεπιστημια θα τη δινει?(που στην ουσια ειναι το ιδιο προγραμμα με αυτο στις καθηγητικες σχολες!!)
Λάθος τα πανεπιστήμια καλά κάνουν και θέλουν να καλύψουν τους φοιτητές τους στις νέες απαιτήσεις του υπουργείου π.χ σε υπολογιστές,παιδαγωγική επάρκεια, ξένη γλώσσα κτλ. αν και τα περισσότερα κοιμούνται προς το παρόν στο θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας.
Το ζητούμενο είναι τι κάνουν οι υπόλοιποι και πώς πιέζουν τα πράγματα (βλ. υπουργείο) οι διάφοροι σύλλογοι φυσικών, χημικών,μαθηματικών κτλ.
Θα έπρεπε αντίστοιχες κινήσεις να έχουν ξεκινήσει και για τους αποφοιτους των διάφορων τμημάτων που ενδιαφέροται να την αποκτήσουν αλλά εδώ είμαστε ο λαός της προχειρότητας και της τελευταίας στιγμής.
Δεν έχουν όλες οι καθηγητικές σχολές παιδαγωγικά μαθήματα, τουλάχιστον υποχρεωτικά. Γνωρίζω φυσικό που δεν παρακολούθησε ούτε ένα κατά τη διάρκεια των σπουδών του. Οπότε και για τις "καθηγητικές" σχολές τίθεται θέμα ουσιαστικής επιμόρφωσης των φοιτητών τους στα παιδαγωγικά.
Για Αθήνα αυτό δεν ισχύει.
Υπάρχει μέχρι και κατεύθυνση "εκπαίδευσης" στις προπτυχιακές σπουδές.
-
1) Δεν θα πρεπει να εφαρμοστει το συγκεκριμενο προγραμμα τωρα γιατι ολοι εμεις που δεν εχουμε την επαρκεια θα μειονεκτουμε εναντι των νεων πτυχιουχων.Οποτε πρεπει να ξεκινησουν ολα μαζι!Στην τελικα πως λενε οτι οι καθηγητικες σχολες με τοσα παιδαγωγικα μαθηματα + πρακτικη ασκηση μετα απο 2 ΑΣΕΠ δεν θα εχουν παιδαγωγικη επαρκεια,ενω τωρα με το προγραμμα αυτο στα πανεπιστημια θα τη δινει?(που στην ουσια ειναι το ιδιο προγραμμα με αυτο στις καθηγητικες σχολες!!)
Δεν ισχύει αυτό που λες. Προσωπικά δεν έχω παιδαγωγική επάρκεια αλλά θέλω να ξεκινήσουν τα συγκεκριμένα προγράμματα (για όλους βέβαια, όχι μόνο για τους τελειόφοιτους) έτσι ώστε όλοι οι ενδιαφερόμενοι να μπορέσουμε να την αποκτήσουμε και να μην αποτελεί προσόν πρόταξης έναντι όλων των υπολοίπων και ο ΑΣΕΠ να μας κρίνει όλους με τον ίδιο τρόπο.
2)Με καποιο τροπο πρεπει να διασφαλιστουν οι εχοντες ΑΣΠΑΙΤΕ-μεταπτυχιακο κλπ.. Για ποιο λογο?γιατι αυτοι χρειαστηκαν πολυ παραπανω χρονο κ κοπο απο ολους εμας που απλα θα παρακολουθησουμε ενα εξαμηνο σεμιναριο.Προτεινω να γινει οπως στην ειδικη αγωγη.Ναι μεν οι εχοντες τα σεμιναρια δικαιουνται να συμμετασχουν στο διαγωνισμο ΑΛΛΑ προτασσονται οι κατοχοι μεταπτυχιακου-διδακτορικου κλπ.. Νομιζω οως ετσι δεν αδικειτε κανεις.
Τα ψέμματα τελειώνουν και για τους αποφοίτους ΑΣΠΑΙΤΕ-μεταπτυχιακών . Δηλαδή εμείς είμασταν οι τεμπέληδες που δε θέλαμε να ξοδέψουμε χρόνο και κόπο ; Λάθος ! Απλά οι θέσεις ήταν εξαιρετικά λίγες και αυτοί κατάφεραν και χώθηκαν με διάφορους τρόπους (αξιοκρατικούς και μη). Επίσης τα συγκεκριμένα σεμινάρια θα γίνονται από ΑΕΙ και όχι από ένα ΤΕΙ της κακιάς ώρας (ΑΣΠΑΙΤΕ).
Όσο για το να γίνουν τα πράγματα όπως στην ειδική αγωγή και πως δεν αδικείτε κανείς έτσι πιστεύω καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει απλά το προσωπικό συμφέρον δεν σε αφήνει να δεις καθαρά. Ποια η διαφορά δηλαδή με το ισχύων πλαίσιο ; Αντί για καθηγητές 2 ταχυτήτων θα έχουμε τριών !
-
Οπως ολοι καταλαβαινουμε και ειναι απολυτα λογικα ο καθενας υποστηριζει αυτο που τον συμφερει περισσοτερο.Ετσι ειναι! Αυτο που ενοχλει εμενα και πιστευω πως ολοι συμφωνουμε ειναι το εξης: ΔΕΝ γινεται καθε τρεις και λιγο να αλλαζου νομους-αποφασεις κλπ να μας ζητουν επιπλεον προσοντα και εμεις να τρεχουμε!! Δεν ειναι δυνατον να κανει καποιος ενα πλανο,να επιλεγει μια συγκεκριμενη κατευθυνση με σκοπο να πετυχει το στοχο του και ετσι ξαφνικα να ερχονται και να σου τα καταργουν ολα!Με λιγα λογια δεν εχουν κανενα δικαιωμα να αλλαζουν τους κανονες του παιχνιδιου χωρις να λογαριαζουν ολους εμας που ηδη εχουμε μπει σε αυτο!! Υστερα θελουν να ερθουν και νεοι επενδυτες στη χωρα μας!πως στο καλο θα γινει αυτο οταν δεν εχουν ενα σταθερο παλισιο,νομους κλπ?! δεν μας αφηνουν να κανουμε εναν προγραμματισμο και να επενδυσουμε σε αυτο! ΜΠΡΑ
-
Στην περίπτωση της παιδαγωγικής επάρκειας για τις μη καθηγητικές σχολές δεν αλλάζει τίποτα. Αυτή απαταίται για να προτάσσεσαι στους πίνακες εκπαιδευτικών και να διορίζεσαι στα σχολεία εδώ και δεκατίες. Αντίθετα από εκεί που είχαμε το μονοπώλειο της ΑΣΠΑΙΤΕ ή της ΣΕΛΕΤΕ παλαιότερα, τώρα θα υπάρχουν και άλλες ευκαιρίες να την αποκτάς. Αν σε κάποιους φέρνει τα πάνω κάτω είναι στους αποφοίτους καθηγητικών σχολών για τους οποίους δεν θα είναι πια αυτονόητη η παιδαγωγική κατάρτιση μόνο με το πτυχίο τους και θα πρέπει να βρουν τρόπους και αυτοί να την αποκτήσουν.
Από εκεί και πέρα είναι λογικό ότι ένα μεταπτυχικό στα παιδαγωγικά έχει άλλη βαρύτητα από ότι μία επιμόρφωση 6 μηνών, και γι'αυτό και ο νέος νόμος το μοριοδοτεί παραπάνω. Αλλά όλες οι υπόλοιπες επιμορφώσεις, από ΑΣΠΑΙΤΕ και 6 μηνα προγράματα, θα έχουν την ίδια βαρύτητα.
-
Green, προφανώς η Tsampika αναφέρεται στο μη κλείδωμα των πινάκων όσον αφορά την παιδαγωγική επάρκεια παρά μόνο για την προϋπηρεσία.
Κάποιοι που ήταν σε τροχιά διορισμού πέρισυ και δεν διορίστηκαν λόγω μνημονίου, έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια με αυτή την ιδιαιτερότητα.
-
ξερουμε ποτε ξεκινανε αυτα τα προγραμματα?
-
ξερουμε ποτε ξεκινανε αυτα τα προγραμματα?
για τους κοινωνιολογους οποως βλεπω πως εισαι δεν εχει βγει κατι απο καποιο τμημα
-
κριμα.....ασπαιτε λοιπον:(
-
Kαι το τμήμα
-
τελικά στο ΟΠΑ είναι και για απόφοιτους ή μόνο για τελειόφοιτους; κάνα τηλ να τους ρωτήσουμε/κράξουμε;
-
Από ότι λένε μόνο για φοιτητές, το
-
καλησπέρα σε όλους...θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε για ποιες ειδικότητες απαιτείται το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.εγώ είμαι αγγλική φιλολογία...το χρειάζομαι?ζητώ συγνώμη αν αυτό έχει ήδη απαντηθεί και δεν το διάβασα.
-
Για όλες από το 2014 και μετά
-
Κανένα νέο για κάνα πρόγραμμα ή τίποτα που κινείται;;
Χλωμά ε;;
E βέβαια οι πρυτάνεις ασχολούνται με το αν θίγονται τα κεκτημένα τους, αμφιβάλλω αν ξέρουν τι είναι παιδαγωγική επάρκεια
ΞΥΛΩΜΑ ΑΜΕΣΟ ΘΕΛΟΥΝ. Όταν λέμε ξύλωμα, το εννοώ ξύλωμα που θα τους έρθει ο ουρανός στο κεφάλι. ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟ ΞΥΛΩΜΑ, αλλά ουσιώδες για να επανέλθουν τα ΑΕΙ στο ρόλο που πρέπι να υπηρετούν
Δηλαδή το ΟΠΑ είναι μάγκες;; Δηλαδή στο ΟΠΑ ξέρουν και όλοι οι άλλοι κοιμούνται;; Δηλαδή το κάνουν εσκεμμένα γιατί σνομπάρουν την πολιτική της κυβέρνησης;; Γιατί μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί: δεν εφαρμόζω τίποτα διότι δεν γουστάρω ως πρύτανης και πρόεδρος ότι μου κόβουν το μίσθο που ούτως ή άλλως έπρεπε να τους το κόψουν μιας και στη κοινωνία δεν προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ.
Δηλαδή υποσκάπτω το μέλλον των φοιτητών και όλων των πτυχιούχων που αποφοίτησαν από τα ιδρυματά μου, γιατί δεν γουστάρω τη φάτσα της Διαμαντοπούλου και βαριέμαι να βρω καθηγητές για να εφαρμόσουν το πρόγραμμα, μήοως δουθλέψουν παραπάνω και πάθει τίποτα ο πισινός τους από τη κούραση;;
Άντε να μην συνεχίσω, γιατί από το προηγούμενο έτος γνώριζαν όλοι για τα προγράμματα, υποθέτω την εγκύκλιο του Υπουργείου παιδείας την πέταξαν στα σκουπίδα ως αντίδραση;;
Τέλος πάντων, αν έχει κανείς κανένα νέο πείτε
-
Καλά τα λές!!!!
Στο Πανεπιστήμιο Πατρών έχω στείλει επιστολή τόσο στην αντιπρύτανη και στον κοσμήτορα όσο και στον πρόεδρο της σχολής που αποφοίτησα με ερωτήματα σχετικά με το παραπάνω πρόγραμμα απο τον Ιούνιο και ΦΥΣΙΚΑ! ακόμα δεν έχω παρει καμμία απάντηση απο κανέναν!!!
Αλλά βέβαια, τώρα έχουν δικαιολογία , τις καταλήψεις στις σχολές...
Ομως εννοείται πως θα τους το ξαναθυμίσω!! Περιμένω να μπεί σε μια σειρά το Πανεπιστήμιο(αν μπει) για να πάω να τους βρώ αυτοπροσώπος!!!
Ελπίζω να έχω νεότερα σύντομα!!
-
Καλά τα λές!!!!
Στο Πανεπιστήμιο Πατρών έχω στείλει επιστολή τόσο στην αντιπρύτανη και στον κοσμήτορα όσο και στον πρόεδρο της σχολής που αποφοίτησα με ερωτήματα σχετικά με το παραπάνω πρόγραμμα απο τον Ιούνιο και ΦΥΣΙΚΑ! ακόμα δεν έχω παρει καμμία απάντηση απο κανέναν!!!
Αλλά βέβαια, τώρα έχουν δικαιολογία , τις καταλήψεις στις σχολές...
Ομως εννοείται πως θα τους το ξαναθυμίσω!! Περιμένω να μπεί σε μια σειρά το Πανεπιστήμιο(αν μπει) για να πάω να τους βρώ αυτοπροσώπος!!!
Ελπίζω να έχω νεότερα σύντομα!!
Στο Πανεπιστήμιο Πατρών σε ποιό πρόγραμμα αναφέρεσαι συγκεκριμένα; Πάντως το ΟΠΑ προχωράει κανονικά το προγραμμα παιδαγωγικής επάρκεια και δίνει δυνατότητα στους φοιτητές τελευταίων εξαμήνων να δηλώσουν τα μαθήματα από 3 Οκτωβρίου. Και επαναλαμβάνω οι οικονομολόγοι του ΟΠΑ είναι μάγκες που μέσα σε χρόνο ρεκόρ οργάνωσαν πρόγραμμα παιδαγωγικής επάρκειας και όλoι οι άλλοι ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ είναι τα χαιβάνια που κοιμούνται όρθια;;;
Mα πάμε καλά:;;;
-
Έμαθα σήμερα από κάποια γνωστή μου ότι η φιλόλογος που κάνει ιδιαίτερο στο παιδί της παρακολουθεί "κάποιο σεμινάριο για να πάρει ένα επιπλέον χαρτί για να μπορεί να διδάσκει" - το παραθέτω όπως το άκουσα. Δε γνωρίζω αν η συνάδελφος είναι διορισμένη ή όχι, η αλήθεια είναι ότι εξεπλάγην και δε ρώτησα περαιτέρω. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικά, παρακαλώ ας το μοιραστεί μαζί μας. Καλά να διενεργείται ένα πρόγραμμα στα πλαίσια επιμόρφωσης διορισμένων εκπαιδευτικών ή αναπληρωτών - ωρομισθίων, έχω την εντύπωση όμως ότι κάτι άλλο τρέχει, σαν αυτά που διαβάζω εδώ στο σχετικό θέμα, κι απορώ πού δημοσιεύονται όλα αυτά και πώς δεν τα παίρνουν όλοι είδηση...
-
Λογικά κάτι άλλα θα είναι και όχι για επάρκεια. Τώρα άν αρχίσαν πάλι τα παλιά να τα μαθαίνουν μόνοι αυτοί που πρέπει τότε δεν έχουμε γιατριά σε αυτόν τον τόπο.
υ.γ. αυτό με την επάρκεια με έχει τρελάνει. εγώ έχω πάρει πτυχίο εδώ και δέκα χρόνια. στην πόλη μου δεν έχει πανεπιστήμιο τι θα κάνω θα πρέπει να ξαναγίνω φοιτητής σε άλλη πόλη και να αφήσω δυναίκα και παιδιά για να πάρω επάρκεια. το βλέπουν λογικό αυτοί που το σκέφτηκαν.
-
Εχω το τμημα τελειώσει το τμημα φιλοσοφίας και παιδαγωγικής με ειδικευση φιλοσοφια. Εγώ θα έχω παιδαγωγική επάρκεια μετα το2014?
-
Έχει κανείς καμιά ενημέρωση όσο αφορά τα σεμινάρια που είχαν γίνει από ένωση φυσικών και λοιπά?? θα αναγνωριστούν ποτε??
-
Τελικά θα δημιουργηθούν τα Κέντα πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας;
Θα μπορούν απόφοιτη παλιώτερων ετών να συμετάσχουν; Υπάρχει κανείς που να γνωρίζει;
Για πότε το βλέπετε να δημιουργούνται αυτά τα κέντρα;
Ο ΑΣΕΠ του 2014 θα απαιτεί παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, δεν θα έπρεπε λοιπόν να έχουν δημιουργηθεί μέχρι τώρα ή έστω να δημιουργηθούν σύντομα;