Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: dessi στις Απριλίου 08, 2011, 08:01:55 pm

Τίτλος: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 08, 2011, 08:01:55 pm
ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Ο "πολύς" Bill Gates σε ομιλία του σε ένα γυμνάσιο, μίλησε για 11 κανόνες ζωής που δεν έμαθαν και δεν θα μάθουν στο σχολείο. Μιλάει για το πως οι «προοδευτικοί» δάσκαλοι δημιούργησαν μια γενιά χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και πως αυτή αντίληψη προετοιμάζει τα παιδιά να αποτύχουν στον πραγματικό κόσμο.
Για το χρήμα ξέχασε να πει κάτι....!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=YYOy9P54yk4&feature=related

Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 08, 2011, 08:12:08 pm
ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Ο "πολύς" Bill Gates σε ομιλία του σε ένα γυμνάσιο, μίλησε για 11 κανόνες ζωής που δεν έμαθαν και δεν θα μάθουν στο σχολείο. Μιλάει για το πως οι «προοδευτικοί» δάσκαλοι δημιούργησαν μια γενιά χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και πως αυτή αντίληψη προετοιμάζει τα παιδιά να αποτύχουν στον πραγματικό κόσμο.
Για το χρήμα ξέχασε να πει κάτι....!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=YYOy9P54yk4&feature=related


Κανόνας 4: Εάν νομίζεις ότι ο καθηγητής σου είναι σκληρός, περίμενε μέχρι να δεις το αφεντικό σου αργότερα..... :D
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 08, 2011, 08:33:28 pm
Κανόνας 11: Να είσαι ευγενικός με τους σπασίκλες. Στο τέλος μάλλον θα καταλήξεις να δουλεύεις για έναν από αυτούς......!!!


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: apri στις Απριλίου 08, 2011, 08:57:16 pm
Tώρα μεταξύ μας, ναι μεν πολύ βολικά παραλείπει να αναφέρει τον κόσμο που χτίζει μαζί με τους ομοίους του για τη νεά γενιά, αλλά σ' αυτά που λέει, δεν έχει και πολύ άδικο. Υπάρχει μια τάση κανακέματος των νέων παιδιών, με αποτέλεσμα να προσγειώνονται ανώμαλα μετά. Και εμείς μεγαλώσαμε σαν καλομαθημένα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, αλλά νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια παραέγινε το κακό. Μάλλον θα ξυπνήσουν απότομα, όπως πάει το πράγμα... ???
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: giannios στις Απριλίου 08, 2011, 11:10:39 pm
Ο κύριος Gates ξεχνάει να αναφέρει ότι η microsoft απασχολεί ακριβώς αυτά τα παιδιά που και καλά δεν έχουν αίσθηση της πραγματικότητας και τελείωσαν τα γυμνάσια και τα οποία ήταν πολύ καλοί στην πληροφορική, μαθηματικά και άλλες επιστήμες.

Μάλλον η διάλεξη του κυρίου (που δεν ξέρει τι έχει από χρήματα) θα έπρεπε να απευθύνεται περισσότερο σε πανεπιστήμια. Πραγματικά στα πανεπιστήμια της Ελλάδας, οι πανεπιστημιακοί ζούνε σε μια γυάλα που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματική ζωή έξω. Πλήρης εσωστρέφεια και κανένας προσανατολισμός να πείσουν επιχειρήσεις και βιομηχανίες της Ελλάδας για έρευνες προϊόντων καινοτομίας. Κανένα ρίσκο απολύτως, παρα μόνο θεωρίες επιστημονικές που φυσικά δεν νοιάζουν ιδιαίτερα τους εργοδότες της Ελλάδας. Τους άλλους εργοδότες άλλων χωρών τους νοιάζει. Για αυτό και η Ελλάδα δεν παράγει τίποτα

Συμφωνώ σε ένα: ότι οι μαθητές θα πρέπει να μαθαίνουν ότι η χειρονακτική εργασία δεν είναι κακό και υποτιμητικό. Ειδικά στην Ελλάδα θα πρέπει με κάποιο τρόπο να αγαπήσουν τη γη, το χώμα, τους αγρούς, την αγροτική ζωή, να την βλέπουν πιο φιλικά.

Και ειδικά τα παιδιά των πόλεων. οι αγρότες βγαίνουν στην σύνταξη, ποιος θα τους αντικαταστήσει οεο;;;
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: happiness στις Απριλίου 09, 2011, 12:05:51 pm
Κανένα ρίσκο απολύτως, παρα μόνο θεωρίες επιστημονικές που φυσικά δεν νοιάζουν ιδιαίτερα τους εργοδότες της Ελλάδας.
Έχω πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω ποιος εργοδότης θα ενδιαφερόταν για τις "επιστημονικές θεωρίες", που τόσο απαξιωτικά αναφέρεσαι σε αυτές, του πρόσφατα γνωστότερου στην Ελλάδα πρωταγωνιστή του Logicomix, Μπέρτραντ Ράσελ.
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 09, 2011, 12:13:35 pm
Bill Gates on mosquitos, malaria and education

http://www.ted.com/talks/bill_gates_unplugged.html

(Έχει και υπότιτλους στα ελληνικά. Ανοίξτε την πτυσσόμενη λίστα,εκεί που γράφει subtitles)

Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 09, 2011, 12:35:31 pm
Bill Gates: How state budgets are breaking US schools

America's school systems are funded by the 50 states. In this fiery talk, Bill Gates says that state budgets are riddled with accounting tricks that disguise the true cost of health care and pensions and weighted with worsening deficits -- with the financing of education at the losing end.

http://www.ted.com/talks/bill_gates_how_state_budgets_are_breaking_us_schools.html

(Δυστυχώς δεν έχει υπότιτλους στα ελληνικά)
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: giannios στις Απριλίου 09, 2011, 10:03:20 pm
Κανένα ρίσκο απολύτως, παρα μόνο θεωρίες επιστημονικές που φυσικά δεν νοιάζουν ιδιαίτερα τους εργοδότες της Ελλάδας.
Έχω πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω ποιος εργοδότης θα ενδιαφερόταν για τις "επιστημονικές θεωρίες", που τόσο απαξιωτικά αναφέρεσαι σε αυτές, του πρόσφατα γνωστότερου στην Ελλάδα πρωταγωνιστή του Logicomix, Μπέρτραντ Ράσελ.

Δεν αναφέρομαι απαξιωτικά στις επιστημονικές θεωρίες, αλλά στους πανεπιστημιακούς που έχουν καταλάβει μια θεσούλα και δεν προσπαθούν να πείσουν ότι κάποια επιστημονικά πορίσματα έχουν εφαρμογή στις βιομηχανίες και στην παραγωγή. Δεν τα λέω εγώ, αλλά οι ίδιοι οι πρυτάνεις. Στην Ελλάδα λείπει η καινοτομία ως πράξη, στις θεωρίες καλοί είμαστε.

Γνωστός βιομήχανος της Ελλάδας δήλωσε: τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι σαν να βρίσκονται μέσα σε μια γυάλα, χωρίς καμία απολύτως εξωστρέφεια προς την κοινωνία

Αν πείθονταν οι εργοδότες και οι βιομήχανοι από τα πανεπιστήμια ότι η έρευνα συντελεί στη μείωση του κόστους παραγωγής και κάνει πιο ανταγωνιστικές τις επισχιερήσεις, η Ελλάδα δεν θα ήταν προ της κατάρευσης. Οι εργοδότες γελάνε αντιθέτως, διότι σε κάθε έρευνα δεν βλέπουν το λόγο εφαρμογής της ή η έρευνα έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να εφαρμοστεί.

όλες οι χώρες που έχουν γερή οικονομία εφαρμόζουν σύγρονες τεχνολογίες σε συνεργασία με πανεπιστήμια. Μα άλλωστε στην Ευρώπη τα πανεπιστήμια συνεργάζονται ανοιχτά με τις βιομηχανίες, δεν έχουν όπως βλέπεις 10 παρατάξεις που ελέγχουν το πανεπιστήμιο.

Αυτά είναι γνωστά σε όλους. τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα προσπαθούν να στηριχτούν στην χρηματοδότηση από το κράτος. Τα περισσότερα ερευνητικά προγράμματα τα παίρνουν ιδιωτικού δικαίου ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα, τα οποία προέρχονται κατευθείαν από την Ευρώπη, τα υλοποιούν, αλλά λόγω νοοτροπίας μένουν στα συρτάρια και λίγες  έως καμία από τις βιομηχανίες και ιδιώτες δεν βλέπουν όφελος.

Έχουν γίνει για παράδειγμα καταπληκτικές έρευνες στο τομέα της γεωργίας, μέσω διδακτορικών και όμως έμειναν στα συρτάρια ή είχαν μια ελάχιστη περιορισμένη εφαρμογή σε κάποια
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: happiness στις Απριλίου 10, 2011, 02:28:21 pm
Δεν αναφέρομαι απαξιωτικά στις επιστημονικές θεωρίες, αλλά στους πανεπιστημιακούς που έχουν καταλάβει μια θεσούλα και δεν προσπαθούν να πείσουν ότι κάποια επιστημονικά πορίσματα έχουν εφαρμογή στις βιομηχανίες και στην παραγωγή. Δεν τα λέω εγώ, αλλά οι ίδιοι οι πρυτάνεις. Στην Ελλάδα λείπει η καινοτομία ως πράξη, στις θεωρίες καλοί είμαστε.

Γνωστός βιομήχανος της Ελλάδας δήλωσε: τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι σαν να βρίσκονται μέσα σε μια γυάλα, χωρίς καμία απολύτως εξωστρέφεια προς την κοινωνία
Ο βιομήχανος μιλάει για τα δικά του συμφέροντα, και είναι αναμενόμενο. Τα δικά του συμφέροντα όμως δεν είναι απαραίτητα και συμφέροντα της κοινωνίας (βλ. παρακάτω). Και όσο για τους πρυτάνεις... δυστυχώς στις μέρες της "αυτοχρηματοδότησης" των πανεπιστημιών και της "επιχειρηματικότητας" της έρευνας, δεν ανταποκρίνονται όλοι πλέον με ακεραιότητα στον επιστημονικό τους ρόλο.
Επίσης, θα επιμείνω. ΔΕΝ είναι υποχρέωση του Ράσελ να πείσει κανέναν βιομήχανο ότι οι ιδέες του θα μπορούν να έχουν εφαρμογή στην παραγωγή (και δεν ξέρω καν αν έχουν). Όπως δεν ήταν και υποχρέωση του Αϊστάιν να πείσει τους βιομήχανους του καιρού του ότι η Θεωρία της Σχετικότητας θα έχει κάποτε τέτοια εφαρμογή (πράγμα που έγινε, αλλά πολλά χρόνια αργότερα). Άσε που πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τι τύχη θα έχει η έρευνα των ανθρωπιστικών επιστημών εάν η χρηματοδότησή της εξαρτάται από την παραγωγή. Εάν όμως τα προς το ζην των δύο παραπάνω εξαρτώταν από την γνώμη των βιομήχανων, κάτι μου λέει ότι ούτε Θεωρία της Σχετικότητας θα είχαμε, ούτε Principia Mathematica. Ευτυχώς όμως ο μισθός τους εξαρτώταν από πανεπιστήμια. Κρατικά πανεπιστήμια. Όπως υπάρχουν και σήμερα επιστήμονες, κορυφές στο είδος τους, μετρημένοι στα δάχτυλα, που τα πανεπιστήμια τους κόβουν μισθούς μόνο και μόνο για να .. σκέφτονται. Δεν έχουν καμία υποχρέωση να παρουσιάσουν οποιαδήποτε έρευνα, πρακτική ή όχι. Γιατί; Γιατί η επιστημονική κοινότητα ξέρει πως έστω και μία καλή ιδέα δικιά τους, θα είναι ένα άλμα της επιστήμης. Θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος βιομήχανος ή άλλος ιδιώτης εργοδότης, θα ήταν διαθετιμένος να τους έχει αυτούς στην δούλεψή του.

Αν πείθονταν οι εργοδότες και οι βιομήχανοι από τα πανεπιστήμια ότι η έρευνα συντελεί στη μείωση του κόστους παραγωγής και κάνει πιο ανταγωνιστικές τις επισχιερήσεις, η Ελλάδα δεν θα ήταν προ της κατάρευσης. Οι εργοδότες γελάνε αντιθέτως, διότι σε κάθε έρευνα δεν βλέπουν το λόγο εφαρμογής της ή η έρευνα έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να εφαρμοστεί.

όλες οι χώρες που έχουν γερή οικονομία εφαρμόζουν σύγρονες τεχνολογίες σε συνεργασία με πανεπιστήμια. Μα άλλωστε στην Ευρώπη τα πανεπιστήμια συνεργάζονται ανοιχτά με τις βιομηχανίες, δεν έχουν όπως βλέπεις 10 παρατάξεις που ελέγχουν το πανεπιστήμιο.

Αυτά είναι γνωστά σε όλους. τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα προσπαθούν να στηριχτούν στην χρηματοδότηση από το κράτος. Τα περισσότερα ερευνητικά προγράμματα τα παίρνουν ιδιωτικού δικαίου ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα, τα οποία προέρχονται κατευθείαν από την Ευρώπη, τα υλοποιούν, αλλά λόγω νοοτροπίας μένουν στα συρτάρια και λίγες  έως καμία από τις βιομηχανίες και ιδιώτες δεν βλέπουν όφελος.

Έχουν γίνει για παράδειγμα καταπληκτικές έρευνες στο τομέα της γεωργίας, μέσω διδακτορικών και όμως έμειναν στα συρτάρια ή είχαν μια ελάχιστη περιορισμένη εφαρμογή σε κάποια
Η εικόνα που έχεις ότι στο εξωτερικό γίνεται μία καινοτόμα έρευνα και οι βιομήχανοι τρέχουν να την αξιοποιήσουν, είναι μάλλον φαντασιακή. Ακόμα θυμάμαι τον καθηγητή της σχολής μου στο πρώτο έτος να μας αναφέρει παράδειγμα "αξιοποίησης" της καινούριας έρευνας από την βιομηχανία, λέγοντας πως (τότε) η τεχνολογία για να κατασκευαστούν πλυντήρια με οθόνες αφής και πιο πολύπλοκες λειτουργείες υπήρχε ήδη, αλλά οι βιομηχανίες αρνούνταν να την υλοποιήσουν γιατί ..... είχαν πολύ μεγάλο στοκ στις αποθήκες τους από στρογγυλά κουμπιά (αυτά που γυρίζουν και υπάρχουν ακόμα στα περισσότερα πλυντήρια) και έπρεπε να τα πουλήσουν. Όπως επίσης υπάρχει εδώ και δεκατίες η τεχνολογία για την παραγωγή υβριδικών , αλλά και πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων , που τώρα μας την πασάρουν για "καινοτομία".

Εν ολίγης.... ο βιομήχανος άπαξ και επενδύσει σε μία τεχνολογία Α δεν προκειται να ξαναεπενδύσει σε νεότερη τεχνολογία
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: Landau στις Απριλίου 10, 2011, 02:39:43 pm
Υπάρχει κάποια πιο επίσημη πηγή για αυτά που υποτίθεται είπε ο Μπιλ Γκέιτς; Γιατί απλή αναφορά σε βίντεο στο γιουτούμπ δεν λέει κάτι. Έτσι από περιέργεια ρωτάω, για να δω αν όντως τα είπε αυτά, και πως ακριβώς τα είπε (δεν μπορώ να βασίζομαι σε μεταφράσεις άλλων).
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 10, 2011, 02:46:50 pm
Υπάρχει κάποια πιο επίσημη πηγή για αυτά που υποτίθεται είπε ο Μπιλ Γκέιτς; Γιατί απλή αναφορά σε βίντεο στο γιουτούμπ δεν λέει κάτι. Έτσι από περιέργεια ρωτάω, για να δω αν όντως τα είπε αυτά, και πως ακριβώς τα είπε (δεν μπορώ να βασίζομαι σε μεταφράσεις άλλων).

Εγώ απλώς ήθελα να προκαλέσω συζήτηση πάνω στο θέμα. Τα είπε ο Gates, άλλος, δεν μας ενδιαφέρει. Αυτό που μας ενδιάφερει είναι αν είναι αλήθεια!

Επίσης ανέβασα παραπάνω βιντεάκια με ομιλίες του Gates με θεμα την εκπαιδευση. Αν δεν ξέρεις, αυτές οι ομιλίες γίνονται από το TED.Δίνουν βήμα σε ομιλητες σημαίνοντες απο όλο τον κόσμο με σκοπό τη διάδοση των ιδεών!
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: Landau στις Απριλίου 10, 2011, 02:57:02 pm
Δεν αντιλέγω, απλά με ενδιαφέρει να μάθω συγκεκριμένα για τον αν το είπε ή όχι (έχει σημασία όχι μόνο τι λέγεται, αλλά και από ποιον λέγεται).
Σε γενικές γραμμές, ακούγονται σωστά και ωραία τα περισσότερα από αυτά, αλλά... μου φαίνεται ότι παράλληλα υπάρχει και μια γραμμή που προσπαθούν να περάσουν. Γι' αυτό έχει σημασία και ποιος λέει τι.
Και επειδή αναφέρθηκε ο
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: giannios στις Απριλίου 10, 2011, 03:05:44 pm
Δεν αναφέρομαι απαξιωτικά στις επιστημονικές θεωρίες, αλλά στους πανεπιστημιακούς που έχουν καταλάβει μια θεσούλα και δεν προσπαθούν να πείσουν ότι κάποια επιστημονικά πορίσματα έχουν εφαρμογή στις βιομηχανίες και στην παραγωγή. Δεν τα λέω εγώ, αλλά οι ίδιοι οι πρυτάνεις. Στην Ελλάδα λείπει η καινοτομία ως πράξη, στις θεωρίες καλοί είμαστε.

Γνωστός βιομήχανος της Ελλάδας δήλωσε: τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι σαν να βρίσκονται μέσα σε μια γυάλα, χωρίς καμία απολύτως εξωστρέφεια προς την κοινωνία
Ο βιομήχανος μιλάει για τα δικά του συμφέροντα, και είναι αναμενόμενο. Τα δικά του συμφέροντα όμως δεν είναι απαραίτητα και συμφέροντα της κοινωνίας (βλ. παρακάτω). Και όσο για τους πρυτάνεις... δυστυχώς στις μέρες της "αυτοχρηματοδότησης" των πανεπιστημιών και της "επιχειρηματικότητας" της έρευνας, δεν ανταποκρίνονται όλοι πλέον με ακεραιότητα στον επιστημονικό τους ρόλο.
Επίσης, θα επιμείνω. ΔΕΝ είναι υποχρέωση του Ράσελ να πείσει κανέναν βιομήχανο ότι οι ιδέες του θα μπορούν να έχουν εφαρμογή στην παραγωγή (και δεν ξέρω καν αν έχουν). Όπως δεν ήταν και υποχρέωση του Αϊστάιν να πείσει τους βιομήχανους του καιρού του ότι η Θεωρία της Σχετικότητας θα έχει κάποτε τέτοια εφαρμογή (πράγμα που έγινε, αλλά πολλά χρόνια αργότερα). Άσε που πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τι τύχη θα έχει η έρευνα των ανθρωπιστικών επιστημών εάν η χρηματοδότησή της εξαρτάται από την παραγωγή. Εάν όμως τα προς το ζην των δύο παραπάνω εξαρτώταν από την γνώμη των βιομήχανων, κάτι μου λέει ότι ούτε Θεωρία της Σχετικότητας θα είχαμε, ούτε Principia Mathematica. Ευτυχώς όμως ο μισθός τους εξαρτώταν από πανεπιστήμια. Κρατικά πανεπιστήμια. Όπως υπάρχουν και σήμερα επιστήμονες, κορυφές στο είδος τους, μετρημένοι στα δάχτυλα, που τα πανεπιστήμια τους κόβουν μισθούς μόνο και μόνο για να .. σκέφτονται. Δεν έχουν καμία υποχρέωση να παρουσιάσουν οποιαδήποτε έρευνα, πρακτική ή όχι. Γιατί; Γιατί η επιστημονική κοινότητα ξέρει πως έστω και μία καλή ιδέα δικιά τους, θα είναι ένα άλμα της επιστήμης. Θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος βιομήχανος ή άλλος ιδιώτης εργοδότης, θα ήταν διαθετιμένος να τους έχει αυτούς στην δούλεψή του.

Αν πείθονταν οι εργοδότες και οι βιομήχανοι από τα πανεπιστήμια ότι η έρευνα συντελεί στη μείωση του κόστους παραγωγής και κάνει πιο ανταγωνιστικές τις επισχιερήσεις, η Ελλάδα δεν θα ήταν προ της κατάρευσης. Οι εργοδότες γελάνε αντιθέτως, διότι σε κάθε έρευνα δεν βλέπουν το λόγο εφαρμογής της ή η έρευνα έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να εφαρμοστεί.

όλες οι χώρες που έχουν γερή οικονομία εφαρμόζουν σύγρονες τεχνολογίες σε συνεργασία με πανεπιστήμια. Μα άλλωστε στην Ευρώπη τα πανεπιστήμια συνεργάζονται ανοιχτά με τις βιομηχανίες, δεν έχουν όπως βλέπεις 10 παρατάξεις που ελέγχουν το πανεπιστήμιο.

Αυτά είναι γνωστά σε όλους. τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα προσπαθούν να στηριχτούν στην χρηματοδότηση από το κράτος. Τα περισσότερα ερευνητικά προγράμματα τα παίρνουν ιδιωτικού δικαίου ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα, τα οποία προέρχονται κατευθείαν από την Ευρώπη, τα υλοποιούν, αλλά λόγω νοοτροπίας μένουν στα συρτάρια και λίγες  έως καμία από τις βιομηχανίες και ιδιώτες δεν βλέπουν όφελος.

Έχουν γίνει για παράδειγμα καταπληκτικές έρευνες στο τομέα της γεωργίας, μέσω διδακτορικών και όμως έμειναν στα συρτάρια ή είχαν μια ελάχιστη περιορισμένη εφαρμογή σε κάποια
Η εικόνα που έχεις ότι στο εξωτερικό γίνεται μία καινοτόμα έρευνα και οι βιομήχανοι τρέχουν να την αξιοποιήσουν, είναι μάλλον φαντασιακή. Ακόμα θυμάμαι τον καθηγητή της σχολής μου στο πρώτο έτος να μας αναφέρει παράδειγμα "αξιοποίησης" της καινούριας έρευνας από την βιομηχανία, λέγοντας πως (τότε) η τεχνολογία για να κατασκευαστούν πλυντήρια με οθόνες αφής και πιο πολύπλοκες λειτουργείες υπήρχε ήδη, αλλά οι βιομηχανίες αρνούνταν να την υλοποιήσουν γιατί ..... είχαν πολύ μεγάλο στοκ στις αποθήκες τους από στρογγυλά κουμπιά (αυτά που γυρίζουν και υπάρχουν ακόμα στα περισσότερα πλυντήρια) και έπρεπε να τα πουλήσουν. Όπως επίσης υπάρχει εδώ και δεκατίες η τεχνολογία για την παραγωγή υβριδικών , αλλά και πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων , που τώρα μας την πασάρουν για "καινοτομία".

Εν ολίγης.... ο βιομήχανος άπαξ και επενδύσει σε μία τεχνολογία Α δεν προκειται να ξαναεπενδύσει σε νεότερη τεχνολογία
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: stargate στις Απριλίου 10, 2011, 07:34:19 pm
ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Ο "πολύς" Bill Gates σε ομιλία του σε ένα γυμνάσιο, μίλησε για 11 κανόνες ζωής που δεν έμαθαν και δεν θα μάθουν στο σχολείο. Μιλάει για το πως οι «προοδευτικοί» δάσκαλοι δημιούργησαν μια γενιά χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και πως αυτή αντίληψη προετοιμάζει τα παιδιά να αποτύχουν στον πραγματικό κόσμο.
Για το χρήμα ξέχασε να πει κάτι....!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=YYOy9P54yk4&feature=related

Τίποτα για τα εργασιακά δικαιώματα και γενικά για τα δικαιώματα που θα έχουν ως πολίτες αναφέρει;  ;)
Γιατί και αυτά δεν διδάσκονται στα σχολεία.
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: happiness στις Απριλίου 11, 2011, 09:55:46 am
Το παράδειγμα του καθηγητού σου τα λέει όλα: αυτός έκανε μια προσπάθεια για βιομηχανικές εφαρμογές της ερευνας τους, στην Ελλάδα κοιμούνται ακόμα Η προσπάθεια σημαίνει χρήμα και στρώσιμο του κώλου σε δουλειά....
Δεν ήταν δική του έρευνα και δεν αναφερόταν σε βιομηχανίες της Ελλάδας. Αναφερόταν στο τι γίνεται σε παγκόσμιο επίπεδο.
Επομένως δεν είαναι καθόλου φαντασιακή η εικόνα που έχω. Είναι δεδομένο ότι οι εταιρείες στο εξωτερικό συνεργάζονται περισσότερο με πανεπιστήμια, κοίτα στατιστικά στοιχεία
Δεν αρνήθηκα ότι εμπλέκονται στο εξωτερικό περισσότερο οι ιδιωτικές με τα πανεπιστήμια. Απλά σου είπα ότι κάνεις λάθος εάν νομίζεις ότι όταν βγαίνει μία καινούρια έρευνα σε κάποιο πανεπιστήμιο, οι ιδιωτικές εταιρίες (που αφορά η έρευνα) σκίζουν τα καλσόν τους ποιος θα την πρωτοπρολάβει. Εάν κάποιος τύχει να τρέξει να αγοράσει τα δικαιώματα της έρευνας, θα είναι πιθανότερα για να την πατεντάρει και να αποτρέψει την χρησιμοποίησή της από ανταγωνιστές μέχρι η τεχνολογία που πουλάει αυτή η ίδια να ξεπεραστεί τελείως.
Δεν λεώ ότι μια έρευνα πρέπει να έχει εφαρμογές, όλες οι έρευνες έχουν εφαρμογές ούτως ή άλλως είτε βασικές είτε εφαρμοσμένες. Είναι τελείως λάθος η αντίληψη να κάνουμε μόνο εφαρμοσμένη έρευνα. Οι προηγμένες χώρες έχουν και τα δύο κομμάτια ως αναπόστατο τμήμα της οικονομικής ανάπτυξης.
Οι προηγμένες χώρες κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της επιστημονικής έρευνας στα πανεπιστήμια, με δημόσια χρηματοδότηση. Γι αυτό άλλωστε μπορούν και να αποφασίζουν ΤΙ θα ερευνάται και ΠΟΤΕ.
Τα παραδείγματα που αναφέρεις, δεν σημαίνει ότι αποτελούν και την ορθή μέθοδο ανάπτυξης μιας χώρας.
Μία ιδιωτική εταιρία δεν ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη της χώρας που την φιλοξενεί (μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει "ξενιστή"). Ενδιαφερεται για την δικιά της ανάπτυξη.
Όλες οι σύγχρονες βιομηχανίες δεν περιμένουν το τι θα κάνουν άλλες, αλλά επενδύουν στην καινοτομία.  Κοιτάνε να βγάλουν κάτι ανάλογα με τις κοινωνικές τάσεις και την οικονομία μιας χώρας. Η καινοτομία όμως θέλει έρευνα. Για αυτό υπάρχουν και τα τμήματα R&D σε όλες τις σύγχρονες βιομηχανίες.
Είναι χαρακτηριστικό όσο αφορά το τομέα φαρμάκων, ....μήπως και μπορέσουμε απεγνωσμένα να πουλήσουμε κάτι, άσχετα με το αν η λύση βρίσκεται στην καινοτομία και στην αξιοποίηση του φυσικού πλούτου της χώρας μας
Ναι, εννοείται ότι επενδύουν οι ιδιωτικές στην έρευνα. Και οφείλουν να το κάνουν άλλωστε, για τα δικά τους συμφέροντα. Απλά, η κατεύθυνση της έρευνας που συμφέρει μία ιδιωτική , δεν σημαίνει ότι συμφέρει και την κοινωνία. Εσύ αναφέρεσαι στην κατάσταση στην Ελλάδα, που ναι, δεν διαφωνώ καθόλου ότι είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, ενώ εγώ μιλάω για την κατάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο. Αλλά και τι να το κάνω να φέρει η bayer όλο το r&d της στην Ελλάδα, εάν ρίχνει την πλειοψηφία των κεφαλαίων της στην έρευνα για τις αντιρυτιδικές κρέμες και ένα κομματάκι στην έρευνα για την θεραπεία του καρκίνου; Εγώ θέλω το Χημικό/Ιατρική/Φαρμακευτική της χώρας μου (και όλων των άλλων) να έχουν γενναία, και χωρίς περιορισμούς για την χρήση της, χρηματοδότηση για έρευνα, γιατί εκεί ενδιαφέρονται λιγότερο για το πως θα φύγουν οι ρυτίδες από την φάτσα μου και περισσότερο για το πως δεν θα πεθάνει το παιδί μου από καρκίνο.
Σε αυτά όλα ευθύνονται τα πανεπιστήμια τα οποία ποτέ δεν έδωσαν ώθηση στην επιχειρηματικότητα, ποτέ δεν είπαν σε νέους ανθρώπους το τι είναι καινοτομία και ότι η έρευνα με την καινοτομία συμβάλλουν πραγματικά στην μείωση του κόστους παραγωγής.
Κάθε φοιτητής που πέρασε από μία σχολή (και άγγιξε) έχει καταλάβει ότι η επιστημονική έρευνα προοδεύει την ανθρωπότητα (και όχι μόνο σχετικά με την μείωση του κόστους παραγωγής), όταν γίνεται ΜΕ ΣΚΟΠΟ να προοδεύσει την ανθρωπότητα. Δεν θέλει και πολύ νιονιό. Η πραγματικότητα στην Ελλάδα σχετικά με αυτό το ζήτημα όμως, μην περιμένεις να αλλάξει πολύ. Η θέση που έχει κρατήσει για εμάς η ΕΕ στο "food chain" είναι "τουριστικός προορισμός +  παροχή υπηρεσιών".

Είναι τυχαίο ότι ο νέος νόμoς για την έρευνα πετάει από έξω όλα τα πανεπιστήμια και την δίνει σε ερευνητικά κέντρα ιδιωτικού δικαίου;;;
Όχι. Αλλά δεν οφείλεται στο ότι τα ΙΕΚ δεν έχουν ... καταλήψεις. Οφείλεται στο γεγονός ότι το καπιταλιστικό σύστημα λειτουργεί προς όφελος του ιδιωτικού κέρδους και όχι του κοινωνικού κέρδους. Κατά συνέπεια, κάθε τομέας ανθρώπινης δραστηριότητας που είναι δυνατόν να επιφέρει κέρδος (με πρώτο και καλύτερο τον τομέα της παραγωγής) αργά ή γρήγορα θα περάσει σε ιδιωτικά χέρια.
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: giannios στις Απριλίου 11, 2011, 05:09:33 pm
Παιδιά ας δούμε λίγο κατάματα την αλήθεια και ας μην τα ρίχνουμε όλα σε άνωθεν δυνάμεις και σε καπιταλιστικά συστήματα.

όταν εγώ ως ιδιώτης ή ως αντιπροσωπεία θα μπω σε ένα πανεπιστήμια και θα δω τραπεζάκια πολιτικών κομμάτων, αφίσες παντού κολλημένες, μαντραχαλάδες να πίνουν καφέ από εδώ και εκεί να παίζουν πρωταθλήματα του pro Και τάβλι  γιατί δεν έχουν με τι να σκοτώσουν τη ώρα τους, εργαστήρια υπό διάλυση και λόγω καταλήψεων, φοιτητές που κάνουν συσνελεύσεις για αν πλακωθούν μεταξύ τους οι πολιτικές παρατάξεις, φοιτητές που διακόπτουν την έρευνα στο όνομα μιας κατάληψης (την όποια έρευνα) ίναι σίγουρο ότι θα τα βροντίξω και θα φύγω.

Αυτή είναι η αλήθεια. Έχω δουλέψει σε ερευνητικό κέντρο και εκεί πραγματικά δούλευες στην έρευνα και ήσουν και υπόλογος για ότι πάει στραβά. Και φυσικά οι υποδομές ήταν και άριστες. Διότι πολύ απλά τα ερευνητικά κέντρα ιδιωτικού διακίου στην Ελλάδα π.χ. διάφορα τεχνολογικά πάρκα στην Ελλάδα, το ΙΤΕ στην Κρήτη κ.α. δεν περιμένουν το δημόσιο να στηριχτούν άμεσα αλλά ακολουθούν διαδικασίες πολύ πιο γρήγορες άμεσα καλούν ερευνητές πολύ γρήγορα από όλο το κόσμο κ.τ.λ.

Η bayer που αναφέρεις αποτελεί κολοσσό φαρμακευτικής βιομηχανίας. Είναι αυτή που παράγει την ασπιρίνη και πολλά άλλα φάρμακα για τον άνθρωπο, φάρμακα για τα ζώα και φάρμακα για τα φυτά, εντομοκτόνα για το σπίτι (π.χ. baygon κ.α.).
Το 1897 οι χημικοί της γερμανικής εταιρείας Bayer άρχισαν την έρευνα πάνω στο ακετυλοσαλικυλικό οξύ (το συστατικό τς ασπιρίνης) και, το 1899, η εταιρεία είχε δημιουργήσει νέο φάρμακο με βάση αυτή την ουσία και το κυκλοφόρησε στο εμπόριο με την επωνυμία "Ασπιρίνη". Οι πωλήσεις του φαρμάκου κυριολεκτικά εκτοξεύτηκαν.
Έχει πάρα πολλά τμήματα R&D ανάλογα με τη κάθε περίπτωση και κάνει καθαρά και βασική έρευνα μιας και απασχολεί πάρα πολλούς επιστήμονες διαφορετικών ειδικοτήτων, από γιατρούς, κτηνιάτρους, γεωπόνους, χημικούς, βιολόγους, πληροφορικούς, μηχανικούς κ.τ.λ.
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: Landau στις Απριλίου 11, 2011, 05:20:10 pm
Ας μην διαφημίζονται φαρμακευτικές εταιρίες εδώ.. Όλοι ξέρουμε (ή πρέπει να ξέρουμε) τον σπουδαίο κερδοσκοπικό ρόλο που παίζουν πάνω στις ζωές των ανθρώπων.
Όσον αφορά τους ιδιώτες που θα πάνε στα παν/μια κλπ... οι ιδιώτες ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ δουλεία στα παν/μια! Τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που θέλουν να γίνει στην Ελλάδα. Η συσχέτιση παν/κής έρευνας και βιομηχανίας πρέπει να γίνεται με εντελώς διαφανείς τρόπους, ώστε ο ιδιώτης να ΜΗΝ καθορίζει την πορεία της έρευνας, αλλά να συγχρηματοδοτεί (αν θέλει φυσικά) μαζί με το κράτος σε έρευνες που θα βοηθήσουν την κοινωνία και τη χώρα, χωρίς να αποβλέπει στο άμεσο κέρδος. Και φυσικά δεν θα επηρεαστεί από την εικόνα των παν/κών χώρων κλπ (άλλωστε γίνονται ήδη συνεργασίες με τα παν/μια και τα ΕΠΙ, απλά όχι στο βαθμό που θα έπρεπε). Τα προανέφερε ήδη η  happiness πολύ καλά.
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: giannios στις Απριλίου 11, 2011, 08:44:48 pm
Mην ξεχνάμε όμως ότι οι εταιρείες προσφέρουν και θέσεις εργασίας.

Ας μην είμαστε τόσο αντίυετοι στην ιδιωτική ανάπτυξη, στην επιχειρηματικότητα και στην καινοτομία.

Το κράτος δεν μπορεί να τα κάνει όλα.
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: happiness στις Απριλίου 12, 2011, 09:30:27 am
Mην ξεχνάμε όμως ότι οι εταιρείες προσφέρουν και θέσεις εργασίας.
Θέσεις εργασίας (της προκοπής) προσφέρουν οι κοινωνικές ανάγκες. Δλδ "έχουμε αυτή την ανάγκη" "τι πρέπει να κάνουμε για να την καλύψουμε;" "αυτό" "ποιος θα το κάνει;" "εκείνος"=θέση εργασίας.
Οι ιδιωτικές εταιρίες απλά έχουν καπαρώσει κάποιες θέσεις εργασίες που γεννιούνται από κοινωνικές ανάγκες και τις "προσφέρουν" κατ εφημισμόν. Εάν αύριο όλες οι ιδιωτικές εταιρίες κλείσουν, οι δουλειές που είχαν στην "αρμοδιότητά" τους είτε θα περάσουν στην αρμόδιότητα του κράτους, είτε θα γίνονται από τον κάθε πολίτη ξεχωριστά για τον εαυτό του (όπου αυτό είναι εφικτό). Πχ. Σε ένα απομακρυνσμένο νησί ΔΕΝ γίνεται να μην υπάρχει φούρναρης. Εάν ο ιδιώτης φούρναρης κλείσει το μαγαζί του, τότε είτε θα ανοίξει κοινοτικός φούρνος με κοινοτικό υπάλληλο να το δουλεύει, είτε το κάθε σπίτι θα ζυμώνει μόνο του (είτε θα ζυμώνει μία καπάτσα και θα τα πουλάει μαύρα  ;D). Να μην τρώνε ψωμί όμως δεν υπάρχει περίπτωση.
Αντιθέτως, οι ιδιωτικές εταιρίες πολλές φορές "προσφέρουν" θέσεις εργασίας που δεν έχουν σχέση με την κάλυψη κοινωνικών αναγκών, και κάπου εκεί έρχεται το πράμα και γίνεται μπάχαλο.... (δεν εμβαθύνω σε αυτό).

Τεσπά. Δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε την συζήτηση. Εσύ θεωρείς ότι η δεδομένη κατάσταση της έρευνας στην Ελλάδα αλλά και παγκόσμια, δεν έχει οικονομικά αίτια, αλλά κυρίως ... αισθητικά  :o Επειδή δεν αρέσει στον γιάπι να βλέπει φοιτητάριο με φραπεδιά.
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: giannios στις Απριλίου 12, 2011, 11:47:32 am
Εντάξει ας περιμένουμε όλοι οι πολίτες της Ελλάδας να μας βολέψει το δημόσιο!!!!!!

Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά;;

Σε καμία χώρα του κόσμου δεν γίνονται αυτά που λες. Ο ιδιωτικός τομέας προσφέρει θέσεις εργασίας, καλύπτει ανάγκες της κοινωνίας και πολλά άλλα. Πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία για να έχουμε ανάπτυξη
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: Alex100 στις Απριλίου 12, 2011, 12:29:35 pm
Όσον αφορά τους ιδιώτες που θα πάνε στα παν/μια κλπ... οι ιδιώτες ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ δουλεία στα παν/μια! Τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που θέλουν να γίνει στην Ελλάδα. Η συσχέτιση παν/κής έρευνας και βιομηχανίας πρέπει να γίνεται με εντελώς διαφανείς τρόπους, ώστε ο ιδιώτης να ΜΗΝ καθορίζει την πορεία της έρευνας, αλλά να συγχρηματοδοτεί (αν θέλει φυσικά) μαζί με το κράτος σε έρευνες που θα βοηθήσουν την κοινωνία και τη χώρα, χωρίς να αποβλέπει στο άμεσο κέρδος. Και φυσικά δεν θα επηρεαστεί από την εικόνα των παν/κών χώρων κλπ (άλλωστε γίνονται ήδη συνεργασίες με τα παν/μια και τα ΕΠΙ, απλά όχι στο βαθμό που θα έπρεπε).

 :)

Στον υπόλοιπο κόσμο πάντως ιδιώτες έχουν πολλές δουλειές στα πανεπιστήμια και δεν έχει κανείς πρόβλημα. Αλλά τι ξέρουν τώρα οι κουτόφραγκοι, ε;  ::) :P

Εμπάσει περιπτώσει, και μια και το θέμα πάει αλλού, δεν πιστεύω ότι η έλευση ιδιωτικών πανεπιστημίων ή σύμπραξη ιδιωτών-πανεπιστήμιων ή άλλως η εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα στην εκπαίδευση έχει την παραμικρή σχέση με το υφιστάμενο κατάντημα των ελληνικών πανεπιστημιών. Και αν έρθουν... και αν δεν έρθουν... για τους φοιτητές που περιμένουν τα βιβλία λίγες μέρες πριν την εξεταστική, η ίδια μέρα θα ξημερώσει. Το μόνο σίγουρο εκ των πραγμάτων και εκ του αποτελέσματος κρίνοντας είναι ότι τα ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ σήμερα δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας. Όσο πιο γρήγορα αλλάξει αυτό, τόσο το καλύτερο για το σύνολο.
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: Landau στις Απριλίου 12, 2011, 05:28:46 pm
Δεν είπα ότι είμαι αντίθετος σε συνεργασία παν/μιων και ιδιωτικών (ή/και κρατικών) επιχειρήσεων γενικά. Το θέμα είναι σε πια βάση θα είναι αυτή η συνεργασία. Μεγάλη συζήτηση που θα ξεφύγει πολύ, οπότε ας το αφήσουμε προς το παρόν.
Ένα σχόλιο για τον ιδιωτικό τομέα: δεν καλύπτει ανάγκες, δημιουργεί (συνήθως) πλασματικές ανάγκες, τις οποίες μετά καλύπτει με το αζημίωτο... Κατά τα άλλα με κάλυψε η happiness.

Μια απορία.. πως από τον Μπιλ Γκέιτς καταλήξαμε να συζητάμε για παν/μια και ιδιώτες..  :D
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 12, 2011, 06:49:14 pm


Μια απορία.. πως από τον Μπιλ Γκέιτς καταλήξαμε να συζητάμε για παν/μια και ιδιώτες..  :D

Τι σου φαίνεται παράξενο? Αν ρίξεις μια ματιά σε όλα τα ΘΕΜΑΤΑ θα διαπιστώσεις ότι όλοι ξεφεύγουν και δεν είναι ποτέ εντός θέματος. Με αποτέλεσμα, όταν είναι ανάγκη και κάποιος θέλει οπωσδήποτε μια απάντηση, να παίρνει άσχετες απαντήσεις. Εγώ προχθές προσπάθησα να επαναφέρω τη συζήτηση στο Θεμα (τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών την επόμενη χρονιά) και δέχτηκα επίθεση από άτομα τα οποία δεν ξέρουν ούτε τη διαδρομή μου, ούτε τους κόπους μου.  :)
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: Landau στις Απριλίου 12, 2011, 07:21:06 pm


Μια απορία.. πως από τον Μπιλ Γκέιτς καταλήξαμε να συζητάμε για παν/μια και ιδιώτες..  :D

Τι σου φαίνεται παράξενο? Αν ρίξεις μια ματιά σε όλα τα ΘΕΜΑΤΑ θα διαπιστώσεις ότι όλοι ξεφεύγουν και δεν είναι ποτέ εντός θέματος. Με αποτέλεσμα, όταν είναι ανάγκη και κάποιος θέλει οπωσδήποτε μια απάντηση, να παίρνει άσχετες απαντήσεις. Εγώ προχθές προσπάθησα να επαναφέρω τη συζήτηση στο Θεμα (τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών την επόμενη χρονιά) και δέχτηκα επίθεση από άτομα τα οποία δεν ξέρουν ούτε τη διαδρομή μου, ούτε τους κόπους μου.  :)

Πες ότι έχεις και προϋπηρεσία από ΟΑΕΔ κλπ, να πέσουν να σε φάνε μετά χαχα
Τι να πεις.. καθένας με τους τρόπους του τελικά.
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 12, 2011, 07:30:12 pm


Μια απορία.. πως από τον Μπιλ Γκέιτς καταλήξαμε να συζητάμε για παν/μια και ιδιώτες..  :D

Τι σου φαίνεται παράξενο? Αν ρίξεις μια ματιά σε όλα τα ΘΕΜΑΤΑ θα διαπιστώσεις ότι όλοι ξεφεύγουν και δεν είναι ποτέ εντός θέματος. Με αποτέλεσμα, όταν είναι ανάγκη και κάποιος θέλει οπωσδήποτε μια απάντηση, να παίρνει άσχετες απαντήσεις. Εγώ προχθές προσπάθησα να επαναφέρω τη συζήτηση στο Θεμα (τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών την επόμενη χρονιά) και δέχτηκα επίθεση από άτομα τα οποία δεν ξέρουν ούτε τη διαδρομή μου, ούτε τους κόπους μου.  :)

Πες ότι έχεις και προϋπηρεσία από ΟΑΕΔ κλπ, να πέσουν να σε φάνε μετά χαχα
Τι να πεις.. καθένας με τους τρόπους του τελικά.

Χα, χα, χα. Οντως, αν είχα μόρια από ΟΑΕΔ θα είχαν πέσει να με φάνε. Μόνο μόρια από ΑΣΕΠ έχω και ο καθένας φαντάζεται διάφορα  :)
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: happiness στις Απριλίου 12, 2011, 09:02:53 pm


Μια απορία.. πως από τον Μπιλ Γκέιτς καταλήξαμε να συζητάμε για παν/μια και ιδιώτες..  :D

Τι σου φαίνεται παράξενο? Αν ρίξεις μια ματιά σε όλα τα ΘΕΜΑΤΑ θα διαπιστώσεις ότι όλοι ξεφεύγουν και δεν είναι ποτέ εντός θέματος. Με αποτέλεσμα, όταν είναι ανάγκη και κάποιος θέλει οπωσδήποτε μια απάντηση, να παίρνει άσχετες απαντήσεις. Εγώ προχθές προσπάθησα να επαναφέρω τη συζήτηση στο Θεμα (τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών την επόμενη χρονιά) και δέχτηκα επίθεση από άτομα τα οποία δεν ξέρουν ούτε τη διαδρομή μου, ούτε τους κόπους μου.  :)
Δίκιο έχεις ρε dessi . Γι αυτό βασικά το μόνο που σώζει το φόρουμ είναι η αυτοσυγκράτηση του καθενός μας να μην ξεχειλώνει την συζήτηση, όσο κι αν "παθιάζεται". Αλλά τι να γίνει ρε γμτ που τα πάντα είναι πολιτική !  ;D
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 13, 2011, 06:43:59 pm


Μια απορία.. πως από τον Μπιλ Γκέιτς καταλήξαμε να συζητάμε για παν/μια και ιδιώτες..  :D

Τι σου φαίνεται παράξενο? Αν ρίξεις μια ματιά σε όλα τα ΘΕΜΑΤΑ θα διαπιστώσεις ότι όλοι ξεφεύγουν και δεν είναι ποτέ εντός θέματος. Με αποτέλεσμα, όταν είναι ανάγκη και κάποιος θέλει οπωσδήποτε μια απάντηση, να παίρνει άσχετες απαντήσεις. Εγώ προχθές προσπάθησα να επαναφέρω τη συζήτηση στο Θεμα (τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών την επόμενη χρονιά) και δέχτηκα επίθεση από άτομα τα οποία δεν ξέρουν ούτε τη διαδρομή μου, ούτε τους κόπους μου.  :)
Δίκιο έχεις ρε dessi . Γι αυτό βασικά το μόνο που σώζει το φόρουμ είναι η αυτοσυγκράτηση του καθενός μας να μην ξεχειλώνει την συζήτηση, όσο κι αν "παθιάζεται". Αλλά τι να γίνει ρε γμτ που τα πάντα είναι πολιτική !  ;D

Συμφωνώ, τα πάντα είναι πολιτική  :)

Για αυτό ανοίξτε άλλο θέμα. Για παράδειγμα στο ΘΕΜΑ τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών την επόμενη χρονιά μπορείτε να ανοίξετε θέματα με τους εξής τίτλους:

1. Συμφωνείτε με τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών?
2. Σας συμφέρει ο τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών?
3. Τι προτείνετε για τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών?

Αυτού του είδους ερωτήσεις δίνουν ελεύθερο πεδίο να βγάλει ο καθένας τις απόψεις του, τα απωθημένα του, να εκφραστεί ανάλογα με τα συμφέροντά του.  :)
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 25, 2011, 06:49:13 pm
Υπάρχει κάποια πιο επίσημη πηγή για αυτά που υποτίθεται είπε ο Μπιλ Γκέιτς; Γιατί απλή αναφορά σε βίντεο στο γιουτούμπ δεν λέει κάτι. Έτσι από περιέργεια ρωτάω, για να δω αν όντως τα είπε αυτά, και πως ακριβώς τα είπε (δεν μπορώ να βασίζομαι σε μεταφράσεις άλλων).

Landau Ο Bill Gates έχει δικό του ίδρυμα το οποίο αναμειγνύεται στα της εκπαίδευσης. Αν μπορείς να διαβάσεις αγγλικά θα δεις ότι το πνεύμα που κυριαρχεί είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας!

Εδώ είναι η επίσημη σελίδα του ιδρύματός του που έχει από κοινού με τη γυναίκα του Melinda.

http://www.gatesfoundation.org/united-states/Pages/education-strategy.aspx
Τίτλος: Απ: Οι 11 κανόνες που δε διδάσκουν στο σχολείο
Αποστολή από: dessi στις Απριλίου 25, 2011, 07:25:42 pm
College-Ready Education

America’s schools are failing to provide all students with the knowledge and skills they need to succeed beyond high school—in college, career, and life. That’s why we’re supporting the work of our many public and private partners to increase high school graduation and college readiness rates in the United States.

Λέει ξεκάθαρα ότι τα σχολεία στην Αμερική αδυνατούν να εφοδιάσουν τους μαθητές με τα απαραίτητα προσόντα που χρειάζονται στην εργασία και στη ζωή τους γενικότερα. Και επειδή τα σχολεία αδυνατούν ανέλαβε ο ίδιος έχοντας βέβαια και συνεργάτες!
Τίτλος: Απ: ΟΙ 11 ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αποστολή από: Landau στις Απριλίου 25, 2011, 07:46:00 pm
Υπάρχει κάποια πιο επίσημη πηγή για αυτά που υποτίθεται είπε ο Μπιλ Γκέιτς; Γιατί απλή αναφορά σε βίντεο στο γιουτούμπ δεν λέει κάτι. Έτσι από περιέργεια ρωτάω, για να δω αν όντως τα είπε αυτά, και πως ακριβώς τα είπε (δεν μπορώ να βασίζομαι σε μεταφράσεις άλλων).

Landau Ο Bill Gates έχει δικό του ίδρυμα το οποίο αναμειγνύεται στα της εκπαίδευσης. Αν μπορείς να διαβάσεις αγγλικά θα δεις ότι το πνεύμα που κυριαρχεί είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας!

Εδώ είναι η επίσημη σελίδα του ιδρύματός του που έχει από κοινού με τη γυναίκα του Melinda.

http://www.gatesfoundation.org/united-states/Pages/education-strategy.aspx

Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο.
Διάβασα αυτά που γράφει στη σελίδα αυτή και εκ πρώτης όψης φαίνονται λογικά και θεμιτά. Θέλουν να προωθήσουν τους αμερικανούς μαθητές αρχικά να τελειώνουν το λύκειο (το high school τους), ώστε μετά είτε να ακολουθούν την τριτοβάθμια εκπαίδευση, είτε να ακολουθούν την μεταλυκειακή εκπαίδευση (postsecondary education), αν κατάλαβα καλά.