Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: kourakpe στις Μαΐου 27, 2011, 08:30:58 pm
-
Είμαι υπεράριθμος από κατάργηση γυμνασίου. Αν δεν επιλέξω το μοναδικό οργανικό κενό που υπάρχει, αυτό καλυφθεί και δεν βρεθεί άλλο οργανικό κενό τότε παραμένω υπεράριθμος και τη νέα σχολική χρονιά;
-
.... να θέσω και εγώ ενα παραπλήσιο ερώτημα .
Ας πουμε ότι κάποιος κρίνεται υπεράριθμος αλλά στην περιοχή του δεν υπάρχει οργανικό κενό. Την επόμενη χρονιά αντιμετωπίζεται πάλι ώς υπεράριθμος ή ως διάθεση ΠΥΣΔΕ ?
( Το ίδιο ερώτημα μπορεί να τεθεί εαν οι υπεραριθμίες είναι περισσότερες από τα διαθέσιμα οργανικά κενα )
-
αφού κριθείς υπεράριθμος, αν δεν πάρεις οργανική νομίζω 99% ότι μετατρέπεσαι σε διάθεση ΠΥΣΔΕ (εκτός αν είσαι από κατάργηση και ξανανοίξει το σχολείο).
-
οργανική δεν χάνεται ποτέ. αν δεν παρεις οργανική τότε και την επόμενη χρονιά κρίνεσαι υπεράριθμος
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας αλλά είμαι λίγο μπερδεμένος. Υπάρχουν δύο προεδρικά διατάγματα ΠΔ50/96, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΔ 50/96, ΠΔ100/97, τα οποία αναφέρονται μόνο για τα συγχωνευμένα (δεν χανεται η οργανική). Σ' αυτά που έχουν καταργηθεί; Στη β/βαθμια που ανήκω το ψάχνουν, στο υπουργείο που τηλεφώνησα δεν ήξεραν και θα μου απαντήσουν από βδομάδα, αιρετός μου είπε αφου δεν το γράφει ο νόμος θα γίνει ερμηνεία του....;;;;;;;;; Τελικά τι ισχύει;;;;;;;
-
Αυτή τη περίοδο ,φέτος ειδικά σε πιο έντονο βαθμό,ρυθμίζονται οι υπεραριθμίες.
Στο Νομό μας στάλθηκε το παρακάτω
Αρ. Πρωτ. : Φ11.3/2208 της 25-05-2011 και μεΑΔΑ:4ΑΘΣ9-Χ αναρτημένο στη διαύγεια στη θέση http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91%CE%98%CE%A39-%CE%A7
με ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση Οργανικών κενών και υπεραριθμιών» όπου αναφέρεται ότι:
«Το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Ροδόπης Λαμβάνοντας υπόψη του:
1. Το άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ 100/97
2. Την υπ΄αριθμ. 6/25-05-2011 Πράξη του ΠΥΣΔΕ Ροδόπης
Προσδιόρισε τα κενά και τις υπεραριθμίες των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς του κατά κλάδο και σχολείο. Ακολουθεί συνημμένος πίνακας. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων και των σχολείων όπου έχουν προκύψει υπεραριθμίες (*) και επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, καλούνται να το δηλώσουν με σχετική αίτησή τους στην οποία να αναφέρουν ονοματεπώνυμο, κλάδο, σχολείο, και τη φράση «επιθυμώ να χαρακτηριστώ υπεράριθμος», καθώς και την κενή οργανική θέση που επιθυμούν να καταλάβουν, κατά σειρά προτίμησης, στη γραμματεία του ΠΥΣΔΕ Ροδόπης.»
«(*) Με τον όρο «υπεράριθμοι» εννοούμε μόνο τους εκπαιδευτικούς που έχουν οργανική θέση, η οποία πλέον χάνεται διότι το σχολείο δεν καλύπτει τις απαιτούμενες διδακτικές ώρες.»
Θεωρώ ότι έχει πρόβλημα και θα ήθελα πρώτα τη γνώμη σας και μετά θα γράψω που και γιατί βλέπω το πρόβλημα.
Για διευκόλυνσή σας
i) Το Π.Δ. 50/96
( http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGW8w3YEhDyt3dtvSoClrL8m0HlgIesvCDtIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb
_zFijAxLQYMFhGh8pulIH73ifapvEFvsVc7x4oqonkHrOVt)
όπως τροποποιήθηκε από το Π.Δ 100/97,
(http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEWFzYWFtEvQndtvSoClrL8f8uEKElbw5ntIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6qSYtMQEkEHLwnFqmgJSA5WIsluV-nRwO1oKqSe4BlOTSpEWYhszF8P8UqWb
_zFijPuIdU6Zae63pwW3ieTgSZ_oY24eDBIVzRJ7wmyJwn)
ii)Υπάρχει διευκρινιστική εγκύκλιος Αρ. Πρωτ.: 54012/Δ1 ,Μαρούσι, 13‐5‐2011, ΑΔΑ: 4ΑΘΞ9-ΠΤ εγκύκλιο του ΥΠΔΜΘ (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91%CE%98%CE%9E9-%CE%A0%CE%A4) )με ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις για ρύθμιση υπεραριθμιών και θεμάτων τοποθέτησης εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης»
Τι γίνεται στις δικές σας περιοχές;
-
δες και αυτό. Ίσως βοηθήσει.
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/plhrofories/666-ekpaidevtikoi-monimoi-yperarithmoi.html (http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/plhrofories/666-ekpaidevtikoi-monimoi-yperarithmoi.html)
http://phys-ed.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html (http://phys-ed.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html)
και εγώ δεν καταλαβαίνω τι γίνεται την επόμενη χρονιά αν δεν πάρεις οργανική φέτος.
Προηγήσαι και πάλι στις τοποθετήσεις...?
-
Στο Νομό μας στάλθηκε το παρακάτω
...
Με τον όρο «υπεράριθμοι» εννοούμε μόνο τους εκπαιδευτικούς που έχουν οργανική θέση, η οποία πλέον χάνεται διότι το σχολείο δεν καλύπτει τις απαιτούμενες διδακτικές ώρες.»
Πρόκειται περί λανθασμένης ερμηνείας ή κακής διατύπωσης. Στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο δεν προβλέπεται η απώλεια οργανικής θέσης που κατέχεται από εκπαιδευτικό. Γι' αυτό εξάλλου έχουμε υπεραριθμία και όχι αναγκαστική μετάθεση. Εννοεί μάλλον την de facto κατάργηση της ασφάλειας που προσέδιδε η οργανική, επειδή ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός θα πρέπει να μετακινείται όπου υπάρχουν ώρες.
-
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολείων ποιός θεωρείται ότι είναι ο τελευταίος τοποθετημένος;
-
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολείων ποιός θεωρείται ότι είναι ο τελευταίος τοποθετημένος;
απ' ότι ξέρω(και το δικό μας σχολείο συγχωνεύεται με άλλο και το συζητούσαμε) φεύγει ο τελευταίος που τοποθετήθηκε .Δηλ αν στο Α σχολείο ο καθηγητής τοποθετήθηκε το 2009 και στο
-
Τελικά μου απάντησαν από το υπουργείο. Παραμένω υπεράριθμος και τη νέα χρονιά, αν δεν πάρω φέτος οργανική.
-
Το ΠΥΣΔΕ Ν. Φθιώτιδας θεωρεί ότι σε περίπτωση συγχώνευσης σχολείων αν δεν γίνει καμμία αίτηση για άρση υπεραριθμίας κρίνεται ως υπεράριθμος αυτός που έχει τα λιγότερα μόρια!!!!!!!!!!!!!!!!
-
αυτό ισχύει μόνο όταν οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου έχουν τοποθετηθεί στο σχολείο την ίδια ημερομηνία, σύμφωνα με το πρακτικό ανάληψης υπηρεσίας. Τότε και μόνο ισχύουν τα μόρια που έχει ο καθένας. Εξαίρεση, οι ειδικες κατηγορίες που πάντα προηγούνται στο σχολείο.
-
Αυτοί θεωρούν ότι με τη συγχώνευση δημιουργείται ένα νέο σχολείο άρα οι καθηγητές αναλαμβάνουν υπηρεσία ταυτόχρονα όλοι μαζί με τη δημιουργία του νέου σχολείου. Χωρίς βέβαια να έχουν υπογράψει κάποιο πρακτικό!!!!!
-
H μόνη περίπτωση που δεν προβλέπει ο νόμος είναι "Υπεράριθμος από αφαίμαξη μαθητικού δυναμικού από λαμόγια διευθυντές".
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου μαθητές εγγράφονται σε άλλο σχολείο διαφορετικό από αυτό τους στέλνει το Γυμνάσιο από το οποίο προέρχονται (ή αντίστοιχα Δημοτικό), και τα απολυτήρια αντί να πάνε απευθείας από το ένα σχολείο στο άλλο, πάνε αλλού χωρίς να τηρούνται αυτά που προβλέπει ο νόμος (ας πουμε ότι ο μαθητής μετακόμισε και υπάρχει άλλο σχολείο πιο κοντά)
Επίσης δεν είναι λίγες και οι περιπτώσεις παράνομων μεταγγραφών αφού ξεκινήσει η σχολική χρονιά.
Αναφέρομαι για παράνομες μεταγραφές που γίνονται μεταξύ σχολείων που απέχουν λίγα μέτρα απόσταση ή ακόμα χειρότερα που συστεγάζονται!
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως ξαφνικά 50 μαθητές ενός σχολείου και αφου ξεκίνησε η χρονιά, αποφάσισαν ότι θα πάνε να φοιτήσουν σε σχολείο του εξωτερικού!!! ????? και πως γίνεται και οι 50 να το μετάνιωσαν στη συνέχεια και να γράφτηκαν σε άλλο σχολείο; Αυτό ήταν τέχνασμα για να πάρουν το απολυτήριο οι ίδιοι οι γονεις από το σχολείο και να το γράψουν σε άλλο.
Αποτέλεσμα: να δημιουργηθούν τα μισά τμήματα σε μια τάξη και πολλοί καθηγητές να μείνουν χωρίς ώρες.
Μα καλά σε τι κράτος ζούμε;
-
Εδώ βρίσκεται όλη η νομοθεσία που αφορά την συγχώνευση σχολείων και τις υπεραριθμίες.
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/plhrofories/666-ekpaidevtikoi-monimoi-yperarithmoi.html