Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Άλλα μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: marvac στις Ιουνίου 03, 2011, 11:40:33 am
-
-
Διαιρει και βασιλευε!!!!!! >:(
-
Κάθε μέρα και χειρότερα... :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
-
είναι κακό δηλαδή που μπαίνει δεύτερη γλώσσα στα Γυμνάσια;
-
Λοιπόν: επειδή μου έχουν κοπεί τα πόδια και τώρα άρχισα να συνέρχομαι και να σκέφτομαι με λίγο καθαρότερο μυαλό, έχω να πω τα εξής:
1. Οι θέσης β΄ ξένης γλώσσας για τους γαλλικών και τους γερμανικών, ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ με τι πιο αισιόδοξες προβλέψεις στις μισές. Δηλαδή έστω ότι σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 100 γυμνάσια και δουλεύουν σε αυτά από ένας συνάδελφος ΠΕ05 και από ένας ΠΕ07, τώρα οι μισοί δεν θα δουλεύουμε αλλά θα παίζουμε τρομπόνι!!!!!
2. Η επίσημη (και δίκαιη) είσοδος των ιταλικών και των ισπανικών θα μειώσει πολύ την επιλογή σε γερμανικά και γαλλικά που θεωρούνται από τα παιδιά "δύσκολες " γλώσσες . Έτσι από μισές οι θέσεις που είπαμε παραπάνω, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ!!!!! Υπολογίζω μείωση των θέσεων κατά 60-70 τοις εκατό.
3. Τα παιδιά από Αλβανία προτιμούν σαφώς τα ιταλικά, τα οποία προβλέπω να κάνουν επέλαση κανονική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
4. Μας βάζουν να φαγωνόμαστε και να ανταγωνιζόμαστε μεταξύ μας καθώς η κατάσταση διαμορφώνεται σε "ή εσύ ή εγώ".
5. Σκηνές απείρου κάλλους πρόκειται να διαδραματιστούν μέσα στα σχολεία καθώς εμείς οι ξενόγλωσσοι χάνουμε την ανεξαρτησία μας και είμαστε με το φόβο των Ιουδαίων για το τί θα γίνει την επόμενη χρονιά με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό: χαριστικοί βαθμοί πολιτική του "γίνομαι καλός" για να επιλέγουν τα παιδιά το μάθημα κτλ. (Κατά το μοντέλο των επιλεγόμενων μαθημάτων στο Πανεπιστήμιο που οι καθηγητές που είχαν τα μαθήματα επιλογής, έβαζαν εννιάρια και δεκάρια για να επιλέγουν οι φοιτητές το μάθημά τους και να έχουνε δουλειά).
ΕΊΜΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΈΝΗ :'(
-
είναι κακό δηλαδή που μπαίνει δεύτερη γλώσσα στα Γυμνάσια;
Η δεύτερη γλώσσα υπήρχε ήδη, όμως τώρα θα είναι συγκεκριμένη και όχι της επιλογής των παιδιών.
-
1. Οι θέσης β΄ ξένης γλώσσας για τους γαλλικών και τους γερμανικών, ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ με τι πιο αισιόδοξες προβλέψεις στις μισές. Δηλαδή έστω ότι σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 100 γυμνάσια και δουλεύουν σε αυτά από ένας συνάδελφος ΠΕ05 και από ένας ΠΕ07, τώρα οι μισοί δεν θα δουλεύουμε αλλά θα παίζουμε τρομπόνι!!!!!
γιατί; δεν καταλαβαίνω; αφού με το να υπάρχει και σαν δεύτερη γλώσσα αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας σου. γιατί μειώνονται;;;;;
Αν είσαι πχ καθηγητής Γερμανικών, πρώτα είχες μαθητές που πήραν τα Γερμανικά μόνο σαν 1η γλώσσα. Τώρα θα έχεις περισσότερους αφού πχ και αυτός που επέλεξε Αγγλικά θα μπορεί να πάρει και ΓΕΡμανικά. Που είναι το πρόβλημα σου;
Η δεύτερη γλώσσα υπήρχε ήδη, όμως τώρα θα είναι συγκεκριμένη και όχι της επιλογής των παιδιών.
μπορείς να γίνεις πιο σαφής;
-
Ας υποθέσουμε ότι σε ένα μικρό νησί του Αιγαίου ή του Ιονίου έχουν οργανική και καθηγητής Γερμανικών και Γαλλικών. Αν οι περισσότεροι μαθητές επιλέξουν τα Γερμανικά, ο καθηγητής των Γαλλικών πώς θα συμπληρώνει 21 ώρες; Με ιστορίες; Και οι φιλόλογοι τι θα κάνουν; Αναφέρει κάτι για την τύχη των καθηγητών αυτών που θα βρεθούν ξαφνικά χωρίς αντικείμενο διδασκαλίας στα σχολεία;
-
από το να μην υπάρχει καθόλου ΓΑλλικών, καλύτερα δεν είναι; δηλαδή εσύ λες οτι είναι καλύτερα ενα σχολείο να έχει μόνο Γερμανικά για παράδειγμα, ώστε υποχρεωτικά ΟΛΟΙ να πάρουν γερμανικά γιατί σε αντίθεση περίπτωση ύπαρξης και 2ης γλώσσας μοιράζονται οι μαθητες και "τρωνε" τις ώρες του Γερμανικού; αυτό θες να πεις;
-
Αντιπαρέρχομαι το γεγονός ότι για μας ο κόσμος χάνεται και οι φιλόλογοι σκεφτόσαστε τις ιστορίες.... Απλά σου εύχομαι να μη βρεθείς ποτέ σε αυτή τη θέση.
Μέχρι τώρα τα γερμανικά και τα γαλλικά ήταν ήδη δεύτερη ξένη γλώσσα αγαπητέ killbill! Εννοώ με αυτό ότι δεν ήταν πρώτη γλώσσα στο Γυμνάσιο έτσι κι αλλιώς. Μέχρι τώρα, σε ένα σχολείο δουλεύαμε 2 ξενόγλωσσοι (1 γερμανικών και 1 γαλλικών) καθώς τα μισά παιδιά επέλεγαν γαλλικά και τα μισά γερμανικά. Τώρα ο ένας θα μείνει (θα μείνει αλήθεια; - δεν είμαι βεβαία) και ο άλλος θα παιζει ΤΡΟΜΠΟΝΙ!!!!!!
-
τι αλλάζει τώρα δηλαδή? δεν κατάλαβα; εγώ νόμιζα ότι μπαίνει 2η γλώσσα στα Γυμνάσια. Εσεις μου λέτε ότι ήδη υπήρχε σαν δεύτερη γλώσσα... Το καινούργιο τι είναι δηλαδή;
-
Kill Bill, δεν καταλαβαίνω τι λες. Εγώ ξέρω τα εξής: Τα αγγλικά είναι πάντα η πρώτη γλώσσα. Η δεύτερη γλώσσα μέχρι τώρα ήταν ή Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά (σε ελάχιστες περιπτώσεις και Ισπανικά). Τα παιδιά έπαιρναν υποχρεωτικά τα αγγλικά, και επέλεγαν ποια δεύτερη γλώσσα θέλουν. Τώρα δεν θα τους δίνεται αυτή η δυνατότητα. Καίριο πλήγμα κατά της πολυγλωσσίας, των φτωχών μαθητών που δεν μπορούν να πληρώνουν φροντιστήρια για ξένες γλώσσες. Οι εκπαιδευτικοι πότε θα ξεσηκωθούμε;
marvac, ας μην αρχίσουμε πάλι τα συντεχνιακά. Πλέον στα σχολεία με τόσες συγχωνεύσεις έχουν χάσει την οργανική τους και πάμπολλοι φιλόλογοι.
-
και ποιά δυνατότητα τους δίνεται δηλαδή τώρα όσον αφορά την δεύτερη ξένη γλώσσα;
-
Δυστυχως σε πολλα σχολεια-ισως οχι στις πολεις αλλα στην επαρχια-δεν υπηρχε επιλογη στη δευτερη γλωσσα ποτε. Ηταν αναγκαστικα μια συγκεκριμενη, ειτε γαλλικα, ειτε γερμανικα. Δεν ειχε καν σημασια τι δηλωναν οι μαθητες τελειωνοντας το δημοτικο.
Τωρα αυτο επεκτεινεται και εκει που υπηρχε επιλογη.
Μην ξεχναμε οτι δεν υπαρχει δευτερη ξενη γλωσσα στο λυκειο πια. Και οτι τα αγγλικα ειναι υποχρεωτικα μονο στην Α.
Η κατρακυλα συνεχιζεται...
-
Tώρα προφανώς οι διευθυντές θα ζητήσουν από τους μαθητές να δηλώσουν ποια δεύτερη γλώσσα επιθυμούν. Αν η πλειοψηφία επιλέξει τα γαλλικά, στο Γυμνάσιο θα διδάσκονται μόνο Γαλλικά. Ο καθηγητής Γερμανικών, αν έχει εκεί οργανική θέση, θα κάνει στην καλύτερη των περιπτώσεων γραμματειακή υποστήριξη για 21 ώρες! Λέω στην καλύτερη των περιπτώσεων, γιατί ελπίζω να μην κριθούν οργανικά υπεράριθμοι και αναγκαστούν να μετακινηθούν!!!
-
μα καλό δεν είναι να δηλώνουν οι μαθητές ποιά γλώσσα θέλουν;
-
Αγαπητέ Kill Bill, και τώρα δήλωναν ποια 2η γλώσσα προτιμούν. Αν δέκα μαθητές όμως θέλουν Γερμανικά και οι υπόλοιποι 100 θέλουν Γαλλικά, ή θα πάρουν απαλλαγή από τα Γαλλικά ή μπορούν, λέει, να μετακινηθούν σε όμορο σχολείο. Πρωτοφανές μπάχαλο. Νομίζω ότι σιγά - σιγά και τα Αρχαία θα γίνουν επιλογής, άρα θα εξαφανιστούν από τον χάρτη.
-
killbill διαλεγαν γαλλικα ή γερμανικά ή ιταλικά ή ισπανικά. αν 30 επελεγαν γαλλικα και οι αλλοι 45 γερμανικα (τυχαιο παραδειγμα) γινοταν κ οι δυο γλωσσες. τωρα θα γινεται μονο η μια 2 ξενη γλωσσα. ειτε αυτη που θα επιλεγει η πλειοψηφια ειτε αυτη της οποιας ο καθηγητης εχει οργανικη στο σχολειο. αν εχει των γαλλικων οργανικη τοτε θα γινονται μονο γαλλικα.
-
2. Για την επιλογή της δεύτερης ξένης γλώσσας θα ληφθεί υπόψη η ύπαρξη οργανικής θέσης εκπαιδευτικού στο σχολείο.
Επίσης αυτό σημαίνει ότι σταδιακά ιταλικά και ισπανικά πετάγονται έξω από τα σχολεία αφού δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις... όχι ότι οι υπόλοιπες ειδικότητες είναι σε καλύτερη μοίρα... πλήρη κατάργηση των οργανικών και ωρομισθία στο φούλ μυρίζομαι!
Μου αρέσει που δίνουν και εναλλακτικές.. ή δεν θα κάνεις β ξένη γλώσσα ή θα πας σε άλλο γυμνάσιο. Εγώ αν ήμουν μαθήτρια θα επέλεγα το πρώτο φυσικά
-
Επειδή όμως σε κάποια σχολεία τυχαίνει να έχουν οργανική και καθηγητής Γαλλικών και Γερμανικών, μου λέτε τι θα γίνει με αυτούς τους συναδέρφους; Στον κάλαθο των αχρήστων θα πεταχθούν;
-
είναι σαν να τους λέει "να φύγετε να πάτε αλλού!"
-
φαντάζομαι θα προσπαθήσουν να μπαλώσουν άλλα κενά, από ιστορίες μέχρι και γραμματειακή υποστήριξη... μέχρι να βγούν και τα σχολεία "προβληματικές επιχειρήσεις" και αρχίσουμε να μιλάμε για άρση μονιμότητας.
-
Εγώ ανησυχώ, γιατί η παραπάνω υπουργική απόφαση δεν αναφέρει τίποτα για τις περιπτώσεις αυτών των καθηγητών. Θα παραμένουν στα σχολεία, βασιζόμενοι μόνο σε β΄ αναθέσεις ή γραμματειακή;
Σε ό,τι αφορά την ιστορία: μπορεί ένας άνθρωπος να αναλάβει να διδάσκει όλες τις ιστορίες του Γυμνασίου και του Λυκείου για να συμπληρώσει 21 ώρες; Ε τότε, ένας φιλόλογος στο ίδιο σχολείο με λειτουργικό κενό θα αναγκαστεί να φύγει από το σχολείο!
-
.... μέχρι να βγούν και τα σχολεία "προβληματικές επιχειρήσεις" και αρχίσουμε να μιλάμε για άρση μονιμότητας.
Η άρση μονιμότητας δεν συνδεεται με "προβληματική επιχείρηση"
-
Η άρση μονιμότητας δεν συνδεεται με "προβληματική επιχείρηση"
λάθος παράδειγμα(ούτως ή άλλως δεν υπάρχει κέρδος, με την κυριολεκτική έννοια, από το σχολείο άρα δε μπορεί να θεωρηθεί και επιχείρηση)... απλά προχώρησα τη σκέψη μου λίγο παραπάνω από όσο θα έπρεπε
-
Παιδιά,τα νέα αυτά είναι τραγικά!!Εγώ είμαι ΠΕ06 και δεν επηρεάζομαι αλλά στο σχολείο μου υπάρχει συνάδελφος και ΠΕ05 και ΠΕ07 με οργανική θέση.Η τάση γέρνει υπέρ των γερμανικών στο δικό μας σχολείο οπότε πιστεύω ότι και θα επιλεγεί.Τι θα απογίνει η συνάδελφος των γαλλικών;;Χάνει την οργανική της;Θα την στείλουν σε άλλο σχολείο της περιοχής ή ακόμα χειρότερα σε άλλο νησί;Έίναι απίστευτο!!
-
Εγώ πάντως άκουσα πως την Ιστορία θα την διδάσκουν αν χρειαστεί κοινωνιολόγοι και όχι πλέον οι ξενόγλωσσοι. Κόποια ψυχή (ονόματα δε λέμε) τους την έταξε...
-
Μια δεύτερη ξένη γλώσσα θα διδάσκεται σε κάθε Γυμνάσιο από το επόμενο σχολικό έτος, σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Παιδείας. Οι ξένες γλώσσες προς επιλογή είναι τα Γαλλικά, τα Γερμανικά, τα Ιταλικά και τα Ισπανικά.
http://www.ert.gr/index.php/eidiseis/ellada/38-koinonia/8238-2011-06-03-12-58-14.html
-
Πώς μπορούμε να διαμαρτυρηθούμε για την συγκεκριμένη είδηση στο site της ΕΡΤ; Αυτός που την έγραψε είναι άσχετος!!!!!!
-
η είδηση είναι σωστή, ο τίτλος παραπλανητικός.
Δεν παίζει μόνο να είναι άσχετος αλλά και εγκάθετος...
-
Εγώ πάντως άκουσα πως την Ιστορία θα την διδάσκουν αν χρειαστεί κοινωνιολόγοι και όχι πλέον οι ξενόγλωσσοι. Κόποια ψυχή (ονόματα δε λέμε) τους την έταξε...
Επειδή κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τις κινήσεις του Υπουργείου και ο καθένας εκεί μέσα διαρρέει άλλα στον ένα, άλλα στον άλλο, καλό θα ήταν να παραμείνουμε ψύχραιμοι και να δούμε τι άλλο θα πουν... Φαντάζομαι ότι τους ξενόγλωσσους που περισσεύουν θα τον στέλνουν ή σε άλλο σχολείο ή θα παίρνουν υποχρεωτική απόσπαση... Θα δούμε και ποιες δεύτερες αναθέσεις θα δωθούν.
-
Δηλαδή ένας μεγάλος αριθμός μαθητών θα επιλέξει όπως φαντάζομαι να απαλλαγεί από τη β ξένη γλώσσα κάτι που θα έχει ως συνέπεια την γκρίνια των υπόλοιπων που θα...αναγκαστούν να κάνουν την ξένη γλώσσα που προτίμησαν.Μπάχαλο....
-
τι εννοεί στο σημείο 6 της εγκυκλιου;. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού Προϋπολογισμού.
-
τι εννοεί στο σημείο 6 της εγκυκλιου;. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού Προϋπολογισμού.
Αυτό που λέει: ότι οι αλλαγές θα γίνουν χωρίς να δοθούν χρήματα από το Υπουργείο. Δεν θα αλλάξει κάτι στο μισθολογικό των καθηγητών ή στα λεφτά που θα δοθούν στις σχολικές επιτροπές. Αλλά αυτό είναι μια τυπική φράση που μπαίνει σε όλες τις αποφάσεις του υπουργείου: μεταθέσεις, αποσπάσεις κλπ.
-
Το ΠΔ 188/1985 αναφέρει
Άρθρο 2
1. Η παράγραφος 6 του Αρ.70 του
-
Εφ' όσον δεν έχουμε στην ουσία συνδικαλιστική εκπροσώπηση και δεν αντιδράμε, εγώ περιμένω πολύ χειρότερα να συμβούν.
-
Και ετσι καπως ληγει αυτη η σεμνη τελετη της κηδειας:
1)των Ισπανικων που δεν τα προτιμα η πλειοψηφια
2) των Ιταλικων -προσεξατε εκει που λεει οτι θα ληφθει υποψη η οργανικοτητα, δηλαδη σιγα μην κανουν Ιταλικα αν υπαρχει καθηγητης Γερμανικων η Γαλλικων με οργανικη, που συνηθως υπαρχει
3) των Γαλλικων και Γερμανικων
4)των Φιλολογων που θα κανουν τα υπολοιπα Φιλολογικα αλλα ουχι Ιστορια γιατι αυτη θα την παρουν εργολαβια οι Γαλλικων-Γερμανικων που θα περισσευουν...
Με λιγα λογια ο γαμος της μαιμους..
-
Θα συμφωνησω μαζι σου απολυτα...αυτοι που δεν εχουν οργανικες κ ειναι με διαθεση θα καλυπτουν ολες τις τρυπες της περιφερειας στην οποια ανηκουν. Αυτοι που εχουν οργανικες κ θα τις χασουν τι θα κανουν? Μαλλον τρυπες κ αυτοι ή θα μας πεταξουν καμια ατακα τυπου"λυπαμαι που δεν συμπληρωνεις ωραριο οποτε θα αμειβεσαι με βαση το ωραριο σου"?Δεν θελω να κινδυνολογω αλλα με ολα αυτα που γινονται κ μαλιστα εν ριπη οφθαλμου καλο θα ηταν να εχουμε πολλα σεναρια στο πισω μερος του μυαλου μας.
Οσο για τις αναθεσεις ιστοριας και τη μειωση φιλολογων να ευχεσαι να μη δει το ποστ σου κανας φιλολογος και μπει και μας αρχισει τα μπινελικια :) :) :) :)
-
Ισχύει ότι κάποια στη συγκέντρωση έφαγε ξύλο και της είπαν ότι δε θα διοριστεί ποτέ; Αυτό μας έμεινε να δούμε.
-
Οσο για τις αναθεσεις ιστοριας και τη μειωση φιλολογων να ευχεσαι να μη δει το ποστ σου κανας φιλολογος και μπει και μας αρχισει τα μπινελικια :) :) :) :)
Χα, χα! Εμείς οι φιλόλογοι είμαστε πολιτισμένοι άνθρωποι. Δεν κάνουμε τέτοια! :D
-
Η πλειοψηφια των Φιλολογων ξερει οτι αυτο που εγραψα ειναι η εκτιμηση μου συμφωνα με αυτα που γινονται.
Με κανεναν τροπο δε συμφωνω με ΤΙΠΟΤΑ απο αυτα που μεθοδευει το Υπουργειο.Ελπιζω απλα να καταλαβουν ΟΛΟΙ οτι θιγομαστε ΟΛΟΙ μπας και δουλεψουμε μαζι για να ανατρεψουμε την κατασταση.
-
Το μόνο που έχω να πω είναι ότι την έχουμε πατήσει όλοι... Και περισσότερο από όλους οι διοριστέοι β' φουρνιάς και οι ΑΜΩ... Και έρχονται και χειρότερα....
-
Και δυστυχως φοβαμαι οτι πολυ συντομα θα αρχισει και η προπαγανδα υπερ της μιας ή της αλλης γλωσσας, αν δεν εχει ξεκινησει ηδη. Κ ειναι λυπηρο, γιατι δειχνει οτι αποδεχομαστε την κατασταση. Μαζι πρεπει να αγωνιστουμε για να μην εφαρμοστει αυτη η εγκυκλιος...το να αρχισουν παλι να μοιραζουν οι συλλογοι τα φυλλαδια ''γιατι να μαθω γαλλικα, γερμανικα, ιταλικα ή ισπανικά'' μας παει πισω χρονια
-
Θα συμφωνησω μαζι σου απολυτα...αυτοι που δεν εχουν οργανικες κ ειναι με διαθεση θα καλυπτουν ολες τις τρυπες της περιφερειας στην οποια ανηκουν. Αυτοι που εχουν οργανικες κ θα τις χασουν τι θα κανουν? Μαλλον τρυπες κ αυτοι ή θα μας πεταξουν καμια ατακα τυπου"λυπαμαι που δεν συμπληρωνεις ωραριο οποτε θα αμειβεσαι με βαση το ωραριο σου"?Δεν θελω να κινδυνολογω αλλα με ολα αυτα που γινονται κ μαλιστα εν ριπη οφθαλμου καλο θα ηταν να εχουμε πολλα σεναρια στο πισω μερος του μυαλου μας.
Οσο για τις αναθεσεις ιστοριας και τη μειωση φιλολογων να ευχεσαι να μη δει το ποστ σου κανας φιλολογος και μπει και μας αρχισει τα μπινελικια :) :) :) :)
Οι εχοντες οργανικη που θα κανει φτερα πιστευω θα φανε Ιστορια φουλ,αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη-Φιλολογοι μη βαρατε παρακαλω-οι οντες στη Διαθεση στην επαρχια την κατσανε κανονικα γιατι θα βουλωνουν τρυπες σε γειτονικα βουνα και λαγγαδια.Οι της Αθηνας θα παρουν παραμαζωμα 3-4-5 Δημοτικα οτι δηλαδη γινεται και φετος με την τραγικη συνεπεια της μη προσληψης ΑΜΩ στον αιωνα τον απαντα...
-
Και δυστυχως φοβαμαι οτι πολυ συντομα θα αρχισει και η προπαγανδα υπερ της μιας ή της αλλης γλωσσας, αν δεν εχει ξεκινησει ηδη. Κ ειναι λυπηρο, γιατι δειχνει οτι αποδεχομαστε την κατασταση. Μαζι πρεπει να αγωνιστουμε για να μην εφαρμοστει αυτη η εγκυκλιος...το να αρχισουν παλι να μοιραζουν οι συλλογοι τα φυλλαδια ''γιατι να μαθω γαλλικα, γερμανικα, ιταλικα ή ισπανικά'' μας παει πισω χρονια
Παλι θα γινω κακια και καποιοι θα μου την πεσουν ομως η προπαγανδα γινεται απο καποιους εδω και χρονια τυπου"μη μαθεις γαλλικα γιατι ειναι δυσκολα ειναι πεθαμενα κλπ"
Αυτοι δεν ειχαν καταλαβει οτι ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε , ηθελαν μονο να γινουν χαλιφης στη θεση του χαλιφη.
Να που ηρθανε τα πανω-κατω ομως και αποδεικνυεται οτι οποιος σκαβει το λακο του αλλου πεφτει ο ιδιος μεσα στο τελος.
-
Μην αναστήσουμε αυτή την κόντρα πάλι. Το θέμα έχει κλείσει. Από δω και πέρα τι κάνουμε;
-
τα γαλλικα ''πεθαμενα'', τα γερμανικα πανδυσκολα, τα ιταλικα κ τα ισπανικα ''αχρηστα'', ενταξει , ολοι οι κλαδοι εχουν κατα καιρους σκαψει λακκους...τωρα τι γινεται, μου λες;;;
-
Συγνωμη δεν ειχα διαθεση να αναβιωσω καμια κοντρα.Ελπιζω ομως ολοι να καταλαβαν πια οτι με τις κοντρες καθε ειδους δε βγαινει τιποτα, απλα εκτονωνουμε τα νευρα μας.
Τωρα εχουμε ελπιδα μονο αν παλεψουμε ΟΛΟΙ μαζι οι ξενογλωσσοι.
-
Συγνωμη δεν ειχα διαθεση να αναβιωσω καμια κοντρα.Ελπιζω ομως ολοι να καταλαβαν πια οτι με τις κοντρες καθε ειδους δε βγαινει τιποτα, απλα εκτονωνουμε τα νευρα μας.
Τωρα εχουμε ελπιδα μονο αν παλεψουμε ΟΛΟΙ μαζι οι ξενογλωσσοι.
ΣΥΜΦΝΩ, αν και δεν είμαι καθόλου αισιόδοξη...
-
το τελευταίο ανέκδοτο το...ακούσατε;;;;;
ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ!!!! ;D ;D :'( :'( :'( :'(
-
για όσους ενδιαφέρονται για συναντήσεις, κινήσεις - αντιδράσεις επί του θέματος δείτε την ομάδα στο faceboook 'όχι στην κατάργηση των ξένων γλωσσών". επίσης στην ενημέρωση στο deutsch.gr όπου έχει κοινές κινήσεις γερμανικών-γαλλικών σε πολλές πόλεις.
-
ξυπνήστε, αντιδράστε γιατί μας φάγανε!
μην κάνετε λογαριασμούς πόσα χάνουμε πόσα κερδίζουμε.
-
Απο την νεα χρονια,που τα ζορια θα ειναι μεγαλα,πιστευετε οτι το υπουργειο θα προσλαβει 200 και,ΑΚΩ,οπως φετος,Ιταλικων,να τους πληρωνει μαλιστα απο τον κρατικο προυπολογισμο ενω θα εχει ενα σωρο πλεοναζοντες μονιμους γαλλογερμανους;
-
H ΟΛΜΕ πού είναι;Γιατί σιωπά;Πρέπει η αντίδραση να είναι άμεση και πανελλαδική,να υπάρξει μια ενιαία στάση από όλα τα σχολεία και τις τοπικές ΕΛΜΕ για να μην περάσει η απόφαση.
-
το τελευταιο το ειδατε;;;http://www.deutsch.gr/new.php?j=1205 .
Μπαχαλο....
-
Πρέπει όλοι να είμαστε ενωμένοι. Αν ισχύσει το "ο θάνατος σου η ζωή μου" χαθήκαμε....
Αυτοί θέλουν να μας βάλουν να φαγωθούμε μεταξύ μας ή να μας αναγκάσουν να παραιτηθούμε.
-
το τελευταιο το ειδατε;;;http://www.deutsch.gr/new.php?j=1205 .
Μπαχαλο....
Ναι,το είδα..Ήρθε με e-mail σήμερα στο σχολείο..Πρέπει να γίνει κάτι..Δεν υπάρχει κάποια ηχηρή αντίδραση και θα περάσει αυτό που θέλουν..
-
Νομιζω οτι κανουν οοοτι θελουν και δεν τους νοιαζει κανεις κ τιποτα, ουτε οι μαθητες, ουτε οι γονεις, καλα οι εκπαιδευτικοι δεν το συζηταω...γραμμενους μας εχει
-
H ΟΛΜΕ πού είναι;Γιατί σιωπά;Πρέπει η αντίδραση να είναι άμεση και πανελλαδική,να υπάρξει μια ενιαία στάση από όλα τα σχολεία και τις τοπικές ΕΛΜΕ για να μην περάσει η απόφαση.
http://www.pde.gr/index.php?page=2722
Mιλήστε με το σύλλογο γονέων στο σχολείο που δουλεύετε. Ούτε οι μαθητές ούτε φυσικά οι γονείς τους είναι ευχαριστημένοι με αυτήν την τροπή. Μαζί μεθοδεύστε τις αντιδράσεις σας.
-
Ισχύει ότι κάποια στη συγκέντρωση έφαγε ξύλο και της είπαν ότι δε θα διοριστεί ποτέ; Αυτό μας έμεινε να δούμε.
-
H ΟΛΜΕ πού είναι;Γιατί σιωπά;Πρέπει η αντίδραση να είναι άμεση και πανελλαδική,να υπάρξει μια ενιαία στάση από όλα τα σχολεία και τις τοπικές ΕΛΜΕ για να μην περάσει η απόφαση.
http://www.pde.gr/index.php?page=2722
Mιλήστε με το σύλλογο γονέων στο σχολείο που δουλεύετε. Ούτε οι μαθητές ούτε φυσικά οι γονείς τους είναι ευχαριστημένοι με αυτήν την τροπή. Μαζί μεθοδεύστε τις αντιδράσεις σας.
Στα δικα μου σχολεια παντως δε βλεπω πολυ φως...διαμαρτυρονται αλλα μεχρι εκει...οταν τους ειπα οτι μπορουν να διαλεξουν Γυμνασιο αν θελουν να συνεχισουν τη γλωσσα που επιθυμουν μου απαντησαν"ε τωρα για τα γαλλικα να του αλλαξεις σχολειο του παιδιου?"αρα δεν εχω πολλες ελπιδες...
-
Συνάδελφοι είμαι της β/θμιας και δεν γνωρίζω το εξής: Στο δημοτικό που παει η κόρη μας έβαλαν να διαλέξουμε μεταξύ γαλλικών και γερμανικών για δεύτερη γλώσσα και όχι ιταλικών που επιθυμούμαι. Τι κάνω;
-
Πήγα σήμερα στη συνέλευση του συλλ. γονέων και κηδ. στο Δημοτικό των παιδιών μου. Ενημερώσαμε τους παρόντες γονείς με μια φίλη μου ΠΕ05, εγώ είμαι ΠΕ07. Αναστατώθηκαν, αφού κάποιοι έχουν και παιδιά στο γυμνάσιο. Θέλουν να δείξουμε τη διαφωνία μας με ψήφισμα διαμαρτυρίας και συντονισμένη δράση με άλλους συλλόγους. Αύριο θα μοιραστεί η ανοικτή επιστολή στα παιδιά της Δ΄τάξης (όπως είναι ο γιος μου) αν και μας έδωσαν σήμερα τις δηλώσεις για τη β΄γλώσσα να τις πάμε αύριο. Εγώ δεν τη στέλνω αύριο, θα περιμένω. Στη δήλωση δεν αναφερει πουθενά τις προθέσεις του υπουργείου για κατ'αργηση της ελύθερης επιλογής και της παράλληλης διδασκαλίας. Οι γονείς δεν ξέραν τίποτα, παρόλο που κινηθήκαμε από την Πέμπτη στα τηλεοπτικα κανάλια και στον τοπικό τύπο.
Αύριο στο σχολείο μου θα θέσω το θέμα για ψήφιση του κείμενου που προτείνουν οι γαλλογερμανικοί σύλλογοι.
Ο αγώνας συνεχίζεται!
-
Συνάδελφοι είμαι της β/θμιας και δεν γνωρίζω το εξής: Στο δημοτικό που παει η κόρη μας έβαλαν να διαλέξουμε μεταξύ γαλλικών και γερμανικών για δεύτερη γλώσσα και όχι ιταλικών που επιθυμούμαι. Τι κάνω;
Δεν υπαρχει επιλογη Ιταλικων στο Δημοτικο,δεν υπηρχε ποτε, στο Γυμνασιο μονο.
-
ευχαριστώ
-
Να μαθει οτι περισσοτερο μπορει απο Γαλλικα,γιατι ετσι θα της φανουν πολυ ευκολα τα Ιταλικα μετα,λογω της γλωσσολογικης τους συγγενειας.Γνωμη μου προσωπικη , δεν προσπαθω να παρω πελατεια ,μη μου την πεσει κανεις ,παρακαλω.
-
Αντιγραφω απο το Apf.gr:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για τη συνάντηση με την Υφυπουργό ΠΔ
-
Υπουργείο Παιδείας: Ενημερωτικό σημείωμα σχετικά με τη διδασκαλία της δεύτερης Ξένης Γλώσσας σε Δημοτικά και Γυμνάσια
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35630
-
Ενώσεις Καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας : Συλλαλητήριο στα Προπύλαια
Συλλαλητήριο στα Προπύλαια θα οργανώσουν σήμερα (1.30 μ.μ.) οι Ενώσεις Καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας και γι’ αυτό η ΟΛΜΕ κήρυξε τρίωρη στάση εργασίας (11 π.μ. - 2 μ.μ. και 2 μ.μ. - 5 μ.μ. για τον πρωινό και απογευματινό κύκλο σχολείων αντίστοιχα). Οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στην απόφαση του υπουργείου Παιδείας να ορίσει σε κάθε Γυμνάσιο τη δεύτερη ξένη γλώσσα που θα διδαχθεί, με κριτήριο τους υπηρετούντες στο σχολείο καθηγητές. Εως τώρα οι μαθητές την επιλέγουν μεταξύ των Γαλλικών, Γερμανικών, Ιταλικών και Ισπανικών. Το υπουργείο, πάντως, αναμένεται να ανακοινώσει ότι η σχετική απόφαση θα εφαρμοστεί το 2011 - 12 μόνο για την Ε΄ Δημοτικού και την Α΄ Γυμνασίου, τάξεις στις οποίες πρωτοεισάγεται η διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας.
-
Υπουργείο Παιδείας: Δείτε την Υπουργική Απόφαση (10/6) με την οποία καθορίζεται η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο γυμνάσιο
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35682
-
...
Το υπουργείο, πάντως, αναμένεται να ανακοινώσει ότι η σχετική απόφαση θα εφαρμοστεί το 2011 - 12 μόνο για την Ε΄ Δημοτικού και την Α΄ Γυμνασίου, τάξεις στις οποίες πρωτοεισάγεται η διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας.
http://www.pde.gr/index.php?topic=19252.msg443030#msg443030
-
Τι ίσχυε μέχρι σήμερα
Για τη διδασκαλία της
-
δεν ακολούθησαν σχετικοί εγκύκλιοι αλλά νέα υπουργική απόφαση όπου κυριολεκτικά μας δουλεύουν όλους, μαθητές-γονείς-εκπαιδευτικούς.
-
Κοινως,βαλτε 35 ξενες γλωσσες στο δημοσιο σχολειο,χωρις σχεδιασμο και προβλεψη,οι μαθητες αλλαζουν απο ταξη σε ταξη β γλωσσα,δουλεια δε γινεται-οχι γιατι φταινε η συναδερφοι,εδω παιζουμε τις μουσικες καρεκλες,ο,τι κατσει,οπου κατσει κι αν κατσει-και καθε χρονο "αναβαθμιση της παρεχομενης δημοσιας ξενογλωσσης εκπαιδευσης"
Αν υποψιαστω οτι "θα αναβαθμιστω οσονουπω στρατηγε μου,με νεες εγκυκλιους,θα πεθανωωω"
-
Χριστοφιλοπούλου (σημερινή δήλωση)
Το Υπουργείο Παιδείας θα αξιοποιήσει όλους τους καθηγητές ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, όχι μόνο στη διδασκαλία του αντικειμένου τους στα Γυμνάσια και στα Δημοτικά, αλλά και με τη
-
Τα λεμε πολυ καιρο εδω στο φορουμ οτι θα παρουμε αγκαλια την Ιστορια.....και ποιος ξερει και τι αλλο....
-
Συμμερίζομαι τις ανησυχίες όλων.
Μερικές επιπλέον πλευρές του θέματος:
Οι μαθητές που δε θέλουν να αλλάξουν σχολείο, δεν επιλέγουν β΄ξένη γλώσσα, είναι απαλλαγμένοι, κάθονται μέσα στην τάξη και ενοχλούν (λίγο ή πολύ) τους υπόλοιπους που πρέπει να παρακολουθήσουν τη β΄ γλώσσα που επέλεξαν.
Αποτέλεσμα : τελικά πηγαίνουν φροντιστήριο σε ολιγομελή/πενταμελή τμήματα, με 3 ώρες τη βδομάδα, με δυνατότητα να εξεταστούν σε όλους τους τύπους ασκήσεων (ομιλία, κατανόηση, κ.λπ.) και η δημόσια εκπαίδευση απαξιώνεται. Όσοι δεν έχουν για φροντιστήρια ακολουθούν τη μοίρα τους.
Το ΚΠΓ απαξιώνεται και αυτό ή αποκτάται όχι μέσω του σχολείου αλλά μέσω του φροντιστηρίου. Για να δούμε το πρόβλημα και από τη σκοπιά γονιών-μαθητών.
Συσκοτίζουν τους πραγματικούς σκοπούς τους, που όχι μόνο καταργούν θέσεις εργασίας αλλά και την ίδια τη δυνατότητα της γνώσης, την ίδια την αποστολή του δημόσιου σχολείου.
Και οι γονείς πρέπει να μπουν σε κατάσταση ανησυχίας-ενεργοποίησης. Δεν πρόκειται για "συντεχνιακό" πρόβλημα κάποιου κλάδου.
-
Ξενόξλωσσοι: Με λένε Lola και τα κάνω όλα!!!!
-
Κι εγώ!
Ξενόγλωσσοι: Με λένε Lola και τα κάνω όλα!!!!
-
Δεύτερη ξένη γλώσσα: Αναδίπλωση για ένα χρόνο μετά τις αντιδράσεις
11/06/2011 - 13:06
Στεφανάκου Π.
Σε προσωρινή υποχώρηση εξανάγκασαν την υφυπουργό Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, οι αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονιών για τον ακρωτηριασμό της επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας στα δημοτικά και τα γυμνάσια. Χθες, η υφυπουργός Παιδείας ανακοίνωσε μεταβατική περίοδο ενός χρόνου για τα παιδιά των δημοτικών και δύο χρόνων για τα παιδιά των γυμνασίων, καθώς μετά τις αντιδράσεις, διαπίστωσε και αυτή ότι το σύστημα που θεσπίζει, "διακόπτει απότομα την εκμάθηση της δεύτερης ξένης γλώσσας". Μπορεί να σώζεται προσωρινά το δικαίωμα επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας, αλλά ανοίγει ο δρόμος για την κατηγοριοποίηση σχολείων, καθώς με πρόσχημα τη γλώσσα θα δοθεί στους γονείς δικαίωμα να διαλέγουν το σχολείο φοίτησης των παιδιών τους. 'Οπως δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας, ο μαθητής θα μπορεί να επιλέξει σε ποιο σχολείο θα πάει, ανάλογα και με τη γλώσσα επιλογής του. Επιπλέον, με την ίδια ρύθμιση θα εξαναγκαστούν οι καθηγητές της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης να διδάσκουν μαθήματα άσχετα με την ειδικότητά τους προκειμένου "να μη χαθούν θέσεις εργασίας". Πάντως, ούτε η τωρινή ρύθμιση διασφαλίζει την ομαλή συνέχεια της διδασκαλίας της γλώσσας επιλογής του μαθητή από το δημοτικό στο γυμνάσιο, καθώς τα γυμνάσια δέχονται παιδιά από διαφορετικά σχολεία με άλλη γλώσσα διδασκαλίας.
Σύμφωνα με την Ε. Χριστοφιλοπούλου για να μη διαταραχθεί ο εκπαιδευτικός προγραμματισμός των μαθητών, οι μαθητές που θα φοιτήσουν φέτος στην Στ' Δημοτικού θα συνεχίσουν να διδάσκονται τη γλώσσα που επέλεξαν στην Εʼ Δημοτικού. Από το επόμενο σχολικό έτος καταργείται το δικαίωμα επιλογής. Οι μαθητές που θα φοιτήσουν στην Αʼ Γυμνάσιου τη νέα σχολική χρονιά (2011-2012) θα διδάσκονται
-
Εριέτα: αυτό το έχουμε καταλάβει και το φωνάζουμε. Κι εσένα τώρα μ'αυτό που παράθεσες το μόνο που σε ενοχλεί είναι ότι οι πλεονάζοντες πε05 και πε07 θα κάνουν ιστορία κλπ; Κι εσάς επίσης θα σας διασπάσουν, όπως λέω σε άλλο μήνυμα, και δε θα μπορεί κάθε φιλόλογος να διδάσκει και ιστορία και λατινικά και κείμενα. Ή το ένα ή το άλλο. Ειδίκευση! Γιατί λες; Για να σας διασπάσουν και φυσικά να προωθήσουν την ελαστική εργασία. Αυτό δεν μπορεί να γίνει κατανοητό κι αντί να κάθονται οι κλάδοι να φαγώνονται μεταξύ τους να δουν το πραγματικό πρόβλημα; Το είπε κι η "γαλλικου" (ψευδώνυμο) σε άλλο μήνυμα ότι σκοπός είναι να μειωθούν ΚΑΙ οι προσλήψεις αναπληρωτών. Δεν καταλαβαίνεις λοιπόν ότι προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα; Ούτε τους ξενόγλωσσους τους αγαπούν για να τους δίνουν ιστορίες κλπ. Μπορεί να γίνει κατανοητό αυτό και να σταματήσουν οι ανούσιες κόντρες;
-
Όχι, όχι, δεν εννοούσα αυτό, μην με παρεξηγείς. Ήθελα να πω ότι οι ξενόγλωσσοι και μετά οι φιλόλογοι κ.ο.κ. θα γίνουν έρμαια στα χέρια της διεύθυνσης. Ας υποθέσουμε πάλι ότι ο διευθυντής - διευθύντρια έχει κόντρα με τον καθηγητή των Γαλλικών. Μήπως μπορεί να τον διώξει, αν δηλώσει στη ΔΔΕ ότι ο τάδε μού περισσεύει και δεν έχω τι να τον κάνω; Ας μην ξεχνάμε ότι η κατανομή των ωρών γίνεται από τον διευθυντή και εκεί μπορούν να συμβούν πολλά παρατράγουδα. Άλλωστε, άκουσα από γνωστούς μου που δουλεύουν σε νησιά ότι ξαφνικά τώρα!!!!!!!!! σε σχολεία που υπήρχαν με οργανική και ΠΕ05 και ΠΕ07 δόθηκαν και οργανικές ΠΕ34, γιατί ζητούν τα ιταλικά γονείς και μαθητές!
-
Τι εννοεις δοθηκαν οργανικες? Δηλωθηκε οργανικη χωρις να υπαρχει?Γιατι χλωμο μου φαινεται να διορισει μονιμους Ιταλικων τωρα με ολα αυτα που γινονται....
-
Σε σχολεία της νησιωτικής Ελλάδας, ω ναι...... Τα έμαθα από περυσινούς συναδέρφους. Με ελάχιστες ώρες στα Γυμνάσια (μιλάμε για Γυμνάσια τριών-τεσσάρων τμημάτων) δόθηκαν οργανικές από το πουθενά. Φυσικά τα παιδιά θα προτιμήσουν τα ιταλικά λόγω τουρισμού.........
-
Έχετε πάρει είδηση ότι 1) Θα διοριστούν ελάχιστοι απαπληρωτές 2) Οι διοριστέοι γ' φουρνιάς την έβαψαν 3) οι μισθοί μας θα πάνε στα 1000 ευρώ και πολλά λέω 4) θα μας αναγκάζουν να τρέχουμε σε 70 σχολεία για να συμπληρώμουμε ωράριο και αν αρνηθούμε θα μας ονομάζουν μόνιμους μειωμένου ωραρίου και θα πληρωνόμαστε ανάλογα, δλδ με ψίχουλα... This is the end, my friend!!! ΟΛΩΝ ΜΑΣ!
Επίσης οι καθηγητές Ιταλικών δεν ξέρω τι θά κάνουν. Ενδεχομένως να τους κρατήσουν στα σχολεία που έχουν οργανικές,γιατί σε κάποιες περιοχές (κυρίως νησιά) τα παιδιά τα προτιμάνε. Πάντως ΔΕΝ πρόκειται να διορίσουν άλλους.
Απορία: και καλά με τις δικές μας β' αναθέσεις καλύπτονται από φιλολόγους, με τους μαθηματικούς που τους λείπουν,τι θα κάνουν;
-
Εριέτα: αντιλαμβάνεσαι λοιπόν και με όσα λες ότι, εφόσον ισχύει, θα έχετε ακόμη περισσότερους διεκδικητές και σ'επαναφέρω σ'αυτό που λέω και ξαναλέω: σε λίγο οι φιλόλογοι θα διδάσκουν ή ιστορία ή αρχαία κλπ κι έτσι δε θα έχουν το πολυ γνωστικό αντικείμενο που θεωρητικά έχουν γιατί οι κυρίες προωθούν την ελαστική απασχόληση κι όπως έχουμε αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου σε λίγο θα έχουμε μόνιμους μειωμένου ωραρίου. Φυσικά γίνεται αντιληπτό ότι όχι μόνο δε θέλουν μόνιμους αλλά ούτε αναπληρωτές για να γλιτώσουν τα έξοδα. Μήπως λοιπόν να εστιάσουμε σ'αυτό και να μην μπαίνουμε στη λογική των διασπάσεων; Και εντάξει είναι και άσχημο. Δηλαδή πχ εγώ να μπαίνω στη λογική μερικών των άλλων ειδικοτήτων που σα μάρτυρες του Ιαχωβά μοιράζουν φυλλάδια έξω από τα δημοτικά να "μαζέψουν πελάτες"; Όχι, κατανοώ την αγωνία και την πείνα τους και πάνω απ'όλα καταλαβαίνω πως δε φταίνε αυτοί. Και στην τελική δε γουστάρω να είμαι στην εκπαίδευση, αν πρέπει να κάνω τον πλασιέ και να είμαι μπλεγμένη σε διαμάχες. Ηρεμία πάνω απ'όλα. Τι να το κάνω αν έχω μισθό (που δε θα έχω...) αν είναι να χάσω την ηρεμία μου; Κι ούτε και στα παιδιά φαίνεται ωραίο. Όχι διάσπαση. Την καλησπέρα μου.
-
Έχετε πάρει είδηση ότι 1) Θα διοριστούν ελάχιστοι απαπληρωτές 2) Οι διοριστέοι γ' φουρνιάς την έβαψαν 3) οι μισθοί μας θα πάνε στα 1000 ευρώ και πολλά λέω 4) θα μας αναγκάζουν να τρέχουμε σε 70 σχολεία για να συμπληρώμουμε ωράριο και αν αρνηθούμε θα μας ονομάζουν μόνιμους μειωμένου ωραρίου και θα πληρωνόμαστε ανάλογα, δλδ με ψίχουλα... This is the end, my friend!!! ΟΛΩΝ ΜΑΣ!
Επίσης οι καθηγητές Ιταλικών δεν ξέρω τι θά κάνουν. Ενδεχομένως να τους κρατήσουν στα σχολεία που έχουν οργανικές,γιατί σε κάποιες περιοχές (κυρίως νησιά) τα παιδιά τα προτιμάνε. Πάντως ΔΕΝ πρόκειται να διορίσουν άλλους.
Απορία: και καλά με τις δικές μας β' αναθέσεις καλύπτονται από φιλολόγους, με τους μαθηματικούς που τους λείπουν,τι θα κάνουν;
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα! Όσον αφορά τους μαθηματικούς... έχει τόσους καθηγητές Πληροφορικής στη διάθεση/υπεραριθμία, ε, όλο και κάποιοι θα βρεθούν για να διδάξουν Μαθηματικά του Γυμνασίου! ;D
-
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα! Όσον αφορά τους μαθηματικούς... έχει τόσους καθηγητές Πληροφορικής στη διάθεση/υπεραριθμία, ε, όλο και κάποιοι θα βρεθούν για να διδάξουν Μαθηματικά του Γυμνασίου! ;D
Εεεεεεεε τόσο χρόνια οι μαθηματικοί με κάτι σεμινάρια επαίρναν τις θέσεις των πληροφορικών, τώρα θα τους "εξυπηρετήσουν" οι πληροφορικοί.... έτσι πάνε αυτά.... ;D
-
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα! Όσον αφορά τους μαθηματικούς... έχει τόσους καθηγητές Πληροφορικής στη διάθεση/υπεραριθμία, ε, όλο και κάποιοι θα βρεθούν για να διδάξουν Μαθηματικά του Γυμνασίου! ;D
Εεεεεεεε τόσο χρόνια οι μαθηματικοί με κάτι σεμινάρια επαίρναν τις θέσεις των πληροφορικών, τώρα θα τους "εξυπηρετήσουν" οι πληροφορικοί.... έτσι πάνε αυτά.... ;D
++++
σίγουρα, δανεικά είναι αυτά.... Εδώ σε μικρό νησί του
-
Σε λίγο θα πουν ότι όποιοσδήποτε από οποιαδήποτε ειδικότητα έχει επάρκεια διδασκαλίας ξένης γλώσσας θα μπορεί να τη διδάσκει, όποιος έχει ΕCDL θα διδάσκει πληροφορική και όποιος έχει κάνει 3 χρόνια aerobic θα διδάσκει και γυμναστική. Άρα εγώ που συνδιάζω όλα τα παραπάνω και έχω και πτυχίο πιάνου θα διδάσκω αγγλικά-γαλλικά πληροφορική γυμναστική, μουσική και β' ανάθεση λογοτεχνία. Τα μαθηματικά θα τα διδάσκουν φτηνοί Ινδοί επιστήμονες μέσω τηλεεκπαίδευσης στον διαδραστικό που θα στηθεί στην πλατεία του χωριού. Επίσης επειδή δε θα υπάρχει άλλος θα είμαι ΚΑΙ διευθυντής του σχολείου. Τέλεια!!! L' enseignant orchestre!
To σύνθημα θα είναι: Πρώτα ο μαθητής με ΕΝΑΝ καθηγητή για όλα. Το επιχείρημα θα είναι ότι η ψυχολογία του μαθητή βελτιώνεται όταν τα κάνει όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα....
Ω ρε που πάααμε;;;;
-
spasiklaki μην βάζεις ιδέες!!! ;)
Πάντως τους βόλευε μια χαρά να τα κάνουν μπάχαλο με τις ειδικότητες για να βολεύονται τα εκάστοτε βύσματα... έτσι έχουμε πολλούς θεολόγους, φιλόλογους, μαθηματικούς κ.α. που διδάσκουν πληροφορική(!), :o :o :o και όλα τα φαινόμενα που περιγράφτηκαν παραπάνω... και αυτό γινόταν χρόνια...
το έχω ξαναγράψει πως στο γυμνάσιο που ήμουν εγώ, σε μια ορεινή πόλη, ο φυσικός μας έκανε και μαθηματικά (παρεπιπτώντως ήταν εξαιρετικός) και η φιλόλογος μας έκανε ένα εξάμηνο θρησκευτικά γιατί έφυγε η θεολόγος λόγω εγκυμοσύνης...
το θέμα είναι ότι με τους διορισμούς τόσων υπεράριθμων σε διάφορες ειδικότητες δεν ενδιαφέρονται για τα παιδιά, αλλά για την εξοικονόμηση πόρων, μας πετάν και την καραμέλα-δικαιολογία: ΔΝΤ και άντε να σηκώσεις κεφάλι ...
ΝΑΙ να είμαστε ενωμένοι και στο ξύλο που θα τους δώσουμε γιατί πολύ το φοβάμαι αλλιώς δεν διορθώνεται η κατάσταση...
-
Τα ιταλικα εχουν ελαχιστες οργανικες,gallikou,9 η λιγοτερες πανελλαδικως.Οργανικες δεν δινονται στη ζουλα ρε παιδια!
-
Συμφωνω απολυτα με MelG, spasiklaki και gallikou. Στοχος του υπουργειου ειναι "πρωτα ο μαθητης" να φαει την παπαρα και μετα ο καθηγητης. Λοιπον, θελει να χρησιμοποιησει καθε εκπαιδευτικο στο επακρο ωστε να κανει απειροελαχιστες προσληψεις αναπληρωτων. Αυτο πρεπει να το καταλαβου ολοι και να αφησουν στην ακρη τις αντιπαλοτητες.
Δειτε και αυτο το αρθρο της κυριακατικης Ελευθεροτυπιας http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=12/06/2011&id=283760
-
Η υφυπουργος μιλαει για οικονομικη κριση που υπαγορευει την καταργηση της επιλογης.Ειναι κατι που αναμασουν και οι διαφοροι παπαγαλοι,βλεπε Ημερησια.Αυτο ειναι περα για περα αναληθες.Υπαρχει επαρκεια προσωπικου για να καλυψει τις αναγκες και να ωφεληθουν μαθητες και γονεις παραλληλα.
-
Στις Κυκλάδες που ήμουνα πέρυσι έμαθα ότι δόθηκαν οργανικές Ιταλικών, που δεν υπήρχαν τις προηγούμενες χρονιές.
-
Η συσταση νεων οργανικων,ολων των κλαδων,εμφανιζεται με εγκυκλιους.Προφανως οι οργανικες αυτες εντασσονται στις 9 πανω κατω που εχουν τα ιταλικα
-
Η υφυπουργος μιλαει για οικονομικη κριση που υπαγορευει την καταργηση της επιλογης.Ειναι κατι που αναμασουν και οι διαφοροι παπαγαλοι,βλεπε Ημερησια.Αυτο ειναι περα για περα αναληθες.Υπαρχει επαρκεια προσωπικου για να καλυψει τις αναγκες και να οφεληθουν μαθητες και γονεις παραλληλα.
ναι αλλα σου λεει για να χω δυο γλωσσες στην ε' και στ' δημοτικου θα χρειαστει οπωσδηποτε να προσλαβω αμω γερμανικων ( ειπαμε ειμαστε πολλες αλλα δεν επαρκουμε ωστε να καλυψουμε ολα τα δημοτικα της Ελλαδας) οποτε τι κανω? καταργω την επιλογη.
-
Μιλαω για ΕΠΑΡΚΕΙΑ σε ΜΟΝΙΜΟΥΣ
-
Και εγω για αυτους σου μιλαω. Εδω και τρια χρονια διαθετει μονιμους της δευτεροβαθμιας στην πρωτοβαθμια αλλα παρολα αυτα ειδε οτι αναγκαζοταν να παρει και Αμω, κυριως γερμανικων στη βορειο Ελλαδα. τωρα θελει να τους μειωσει κι αλλο. Οποτε σου λεει θα χω μια γλωσσα στα δημοτικα οποτε αναγκαστικα και στα γυμνασια. Ειμαστε βεβαια πολλοι τωρα οι υπεραριθμοι οποτε παρτε ιστοριες, παρτε λογοτεχνιες, παρτε κομμωτικη αν εχετε ωραιο μαλλι, παρτε και γυμνστικη αν κανετε χρονια γυμναστηριο.
-
Το λεω μετα λυπης μου,γιατι παροτι διοριστεα θα εξακολουθησω; ΑΜΩ και φετος οπως παει,η υπαρξη υπεραριθμιων,ειδικοτερα φετος που θα ειναι σουπερ τα ζορια,δεν διευκολυνει την προσληψη ΑΜΩ.Αρα το επιχειρημα περι προσθετων δαπανων ειναι αστειο και απευθυνεται μονο σε ιθαγενεις
-
Ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας ειναι αν οχι αστεια, εντελως παραλογα αλλα τα ζουμε, τουλαχιστον ωσπου να γινει το μεγαλο μπαμ και αλλαξει αρδην το πολιτικο σκηνικο. Παρολα αυτα σου εξηγησα πως σκεφτεται το υπυργειο,τουλαχιστον προσπαθησα. δες και το λινκ που παρεθεσα πιο πανω
-
Την εχω την εφημεριδα.Θα γινουμε Ινδοι.Ειχε κανεις καμια αμφιβολια;Διορθωσε solidarite και το οφεληθουν στην παραθεση που μου εκανες,εκ παραδρομης το εγραψα με ο.Ετσι ,γιατι καποιοι θα βρουν ευκαιρια να μας την πεσουν παλι
-
Η ορθογραφια σου ειναι παντα αριστη cherie!!! :)
-
Συνάδελφοι ξενόγλωσσοι, τα περίφημα ερωτηματολόγια δεν βλέπω να τα σχολιάζετε,ούτε οι σύλλογοι μας κάνουν κάποια κίνηση. Νομίζω ότι είναι πολύ "πονηρή" κίνηση του υπουργείου. Με ποια λογική θα κρίνουν παιδιά δημοτικού τη δουλειά μας με τέτοια σαχλά ερωτήματα; Ή ακόμα χειρότερα οι γονείς; Να αρχίσουμε να συζητάμε σοβαρά και να μην αναλωνόμαστε σε βλακείες για το ποια ειδικότητα είναι καλύτερη κλπ και ποιοι συνάδελφοι οι πιο καταρτισμένοι... Όσοι δεν καταλαβαίνουν ότι είμαστε τα πειραματόζωα για την εφαρμογή της πολιτικής του ΔΝΤ στην εκπαίδευση, είναι απλά άξιοι της μοίρας τους. Αφήστε τους λοιπόν να χαίρονται που μας "ξεφορτώνονται" και να μας ειρωνεύονται.... Να δω ποιος θα νοιαστεί για εκείνους, όταν έρθει η ώρα τους. Αυτές οι συμπεριφορές μας έφτασαν ως εδώ...!
-
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 32 27 382 – 33 11 338
www.olme.gr Αθήνα, 14/6/2011
e-mail: olme@otenet.gr
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ χαιρετίζει τις/τους συναδέλφους που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις ενάντια στην απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική απόφαση του ΥΠΔ
-
Σε αντίθετη περίπτωση θα συνεχίσουμε με κάθε μέσο τις κινητοποιήσεις μας το επόμενο διάστημα, εξετάζοντας ακόμα και το ενδεχόμενο να καλέσουμε τους/τις συναδέλφους να μην βαθμολογήσουν τα γραπτά των μαθημάτων ξένων γλωσσών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Καλούμε τα ΔΣ των ΕΛΜΕ να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους και με αποφάσεις τους να οργανώσουν την αντίσταση του κλάδου, αλλά και όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας (γονείς, μαθητές).
Ναι, καλά, θα αρχίσει η ΟΛΜΕ τις κινητοποιήσεις με απεργία την 1η Ιουλίου και την 1η Αυγούστου!!!!! Εξετάστε, κύριοι, το ενδεχόμενο, γύρω στις 15 μέρες και καλέστε τους συναδέρφους στις 30.6 να μην διορθώσουν γραπτά!!! Από χθες έπρεπε!
Μου θυμίζει κάτι παιδάκια που λένε: "Θα το πω στη μαμά μου και η μαμά μου θα σε μαλώσει!!!"
-
To Δ.Σ. της ΟΛΜΕ εκφράζει την εντονότατη διαμαρτυρία του γιατί παρά τις επανειλημμένες αιτήσεις του για συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για ζητήματα που αφορούν τον κλάδο, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση.
Επειδή το ζήτημα της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, που προέκυψε με ευθύνη της Κυβέρνησης, είναι επείγον, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αποφάσισε να πραγματοποιήσει παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας την Πέμπτη 16/6/2011.
http://www.pde.gr/index.php?page=2751
-
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 32 27 382
www.olme.gr
email: olme@otenet.gr Αθήνα, 16/6/2011
Δελτίο τύπου για τη συνάντηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ με την Υφυπ. Παιδείας – Αποχή
-
Που μπορουμε να βρουμε τις αναθεσεις στα γυμνασια;Εχει βγει η σχετικη εγκυκλιος;
-
Που μπορουμε να βρουμε τις αναθεσεις στα γυμνασια;Εχει βγει η σχετικη εγκυκλιος;
προς το παρόν ισχύει η εγκύκλιος του 2008
http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item331
-
http://www.alfavita.gr/petition.php
Συλλογή υπογραφών ενάντια στην κατάργηση
της επιλογής διδασκαλίας ξένης γλώσσας
σε Δημοτικό και Γυμνάσιο
-
Υπογράψτε όλοι και απ' όλες τις ειδικότητες. Προωθήστε το σε φίλους, στο Facebook, όπου μπορείτε!!!!!!!!
-
http://http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13191:ipourgeio-paideias--deiteri-kseni-glossa-sto-gimnasio-ipo-proϋpotheseis-nea-egkiklios
-
Καλησπέρα σας
2 παρατηρήσεις:
α) Ενώ η ΟΛΜΕ κάλεσε σε αποχή τους βαθμολογητές των ξένων γλωσσών τα γραπτά διορθώθηκαν ναι ή όχι; (όλων των γλωσσών). Και μην αρχίζετε τις δικαιολογίες για την ΟΛΜΕ ή δεν ξέρω τι άλλο. Πολλά μπορεί να έχουν βάση και να ισχύουν αλλά εσείς τι κάνατε; Επί της ουσίας, τα γραπτά διορθώθηκαν ναι ή όχι; Και απαντώ: διορθώθηκαν όλα χωρίς να υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα για το υπουργείο
β) Οι ενώσεις σας (γαλλικών, ιταλικών, κτλ) κουβεντιάζουν όλες μαζί με το υπουργείο ή κάθε μια μόνη της;
Όλοι οι καθηγητές είμαστε μαζί σας γιατί στο μέλλον δεν ξέρουμε τι θα ακούσουμε. Ο Φυσικός να κάνει το χ μάθημα, ο μαθηματικός το y κτλ. Μπορεί να μας πάρει μπάλα όλους
Αλλά κι εσείς δείξτε λίγο παραπάνω υπευθυνότητα
Συναδελφικά και χωρίς ίχνος ειρωνείας ή οτιδήποτε άλλο
-
24-06-11 / Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών στο Γυμνάσιο
http://www.pde.gr/index.php?page=2777
1)Οι μαθητές της Α΄ τάξης Γυμνασίου θα διδάσκονται ως β΄ ξένη γλώσσα την Γαλλική ή την Γερμανική ή την Ιταλική ή την Ισπανική (παράλληλη διδασκαλία).
Η δημιουργία τμημάτων παράλληλης διδασκαλίας ξένης γλώσσας θα γίνεται με τις εξής προϋποθέσεις:
α) Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών που απαιτείται για τη δημιουργία τμήματος είναι δεκαπέντε (15). Σε περιπτώσεις ειδικών λειτουργικών συνθηκών (νησιωτικότητα, ορεινότητα, δυσχέρειες πρόσβασης, κλπ.) μπορούν να λειτουργήσουν τμήματα με ελάχιστο αριθμό δώδεκα (12) μαθητών μετά από απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης και β) Η ύπαρξη οργανικής θέσης εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που θα διδάσκονται οι μαθητές.
Για την Α΄ τάξη του Γυμνασίου, οι Διευθυντές θα συγκεντρώσουν τα ενυπόγραφα σημειώματα των μαθητών που φοιτούν στη ΣΤ΄ Δημοτικού για τη γλώσσα που επιθυμούν να διδαχθούν και λαμβάνοντας υπόψη τις ανωτέρω προϋποθέσεις θα προβούν στη δημιουργία τμημάτων παράλληλης διδασκαλίας.
2) Οι μαθητές της
-
To σχολείο όπου τοποθετήθηκα φέτος έχει 7 παιδιά στη β΄ και 11 στη γ΄ γυμνασίου. Στην α΄γυμνασίου δε γνωρίζω ακόμα. Αυτό σημαίνει ότι δε θα κάνουν β΄ξένη γλώσσα; Προφανώς, αυτό εννοεί με τη νέα ρύθμιση
-
To σχολείο όπου τοποθετήθηκα φέτος έχει 7 παιδιά στη β΄ και 11 στη γ΄ γυμνασίου. Στην α΄γυμνασίου δε γνωρίζω ακόμα. Αυτό σημαίνει ότι δε θα κάνουν β΄ξένη γλώσσα; Προφανώς, αυτό εννοεί με τη νέα ρύθμιση
Μάλλον τον αριθμό των μαθητών θα τον χρησιμοποιήσουν ως πρόφαση για να μη διδαχθούν κάποια σχολεία β' ξένη γλώσσα! 15 μαθητες το οριο και 12 σε απομακρυσμένες / προβληματικες περιοχές. Οι άλλοι μαθητές δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα στην μόρφωση και δωρεάν εκπαίδευση? Συγχωνεύσεις και στο μάθημα της γλώσσας! Εγω ξέρω ότι όσο πιο μικρά τα τμήματα τόσο καλύτερη δουλειά γίνεται!
-
Πάντως και εγώ, που τελείωσα σ' ένα επαρχιακό σχολείο, ούτε β΄ ξένη γλώσσα έκανα ούτε οικιακή οικονομία και αρκετά άλλα μαθήματα. Πίσω ολοταχώς, λοιπόν!
-
Πολυγλωσσία: πλεονέκτημα για την Ευρώπη, όχι όμως και για την Ελλάδα
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=37502
Η ανακοίνωση αυτή έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών, γονέων, εκαιδευτικών, μαθητών, των φορέων, της ελληνικής κοινωνίας σε σχέση με τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο Γυμνάσιο. Η τελευταία απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Δια
-
To σχολείο όπου τοποθετήθηκα φέτος έχει 7 παιδιά στη β΄ και 11 στη γ΄ γυμνασίου. Στην α΄γυμνασίου δε γνωρίζω ακόμα. Αυτό σημαίνει ότι δε θα κάνουν β΄ξένη γλώσσα; Προφανώς, αυτό εννοεί με τη νέα ρύθμιση
Μάλλον τον αριθμό των μαθητών θα τον χρησιμοποιήσουν ως πρόφαση για να μη διδαχθούν κάποια σχολεία β' ξένη γλώσσα! 15 μαθητες το οριο και 12 σε απομακρυσμένες / προβληματικες περιοχές. Οι άλλοι μαθητές δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα στην μόρφωση και δωρεάν εκπαίδευση? Συγχωνεύσεις και στο μάθημα της γλώσσας! Εγω ξέρω ότι όσο πιο μικρά τα τμήματα τόσο καλύτερη δουλειά γίνεται!
μα ΔΕΝ τους νοιάζει η δουλειά μόνο τα λεφτά!!!!
Πρώτα ο μ....αθητής....
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=38635
-
Ο εμπαιγμός σε όλο του το μεγαλείο!!! >:( >:( >:( >:( >:(
-
Λοιπόν: επειδή μου έχουν κοπεί τα πόδια και τώρα άρχισα να συνέρχομαι και να σκέφτομαι με λίγο καθαρότερο μυαλό, έχω να πω τα εξής:
1. Οι θέσης β΄ ξένης γλώσσας για τους γαλλικών και τους γερμανικών, ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ με τι πιο αισιόδοξες προβλέψεις στις μισές. Δηλαδή έστω ότι σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 100 γυμνάσια και δουλεύουν σε αυτά από ένας συνάδελφος ΠΕ05 και από ένας ΠΕ07, τώρα οι μισοί δεν θα δουλεύουμε αλλά θα παίζουμε τρομπόνι!!!!!
2. Η επίσημη (και δίκαιη) είσοδος των ιταλικών και των ισπανικών θα μειώσει πολύ την επιλογή σε γερμανικά και γαλλικά που θεωρούνται από τα παιδιά "δύσκολες " γλώσσες . Έτσι από μισές οι θέσεις που είπαμε παραπάνω, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ!!!!! Υπολογίζω μείωση των θέσεων κατά 60-70 τοις εκατό.
3. Τα παιδιά από Αλβανία προτιμούν σαφώς τα ιταλικά, τα οποία προβλέπω να κάνουν επέλαση κανονική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
4. Μας βάζουν να φαγωνόμαστε και να ανταγωνιζόμαστε μεταξύ μας καθώς η κατάσταση διαμορφώνεται σε "ή εσύ ή εγώ".
5. Σκηνές απείρου κάλλους πρόκειται να διαδραματιστούν μέσα στα σχολεία καθώς εμείς οι ξενόγλωσσοι χάνουμε την ανεξαρτησία μας και είμαστε με το φόβο των Ιουδαίων για το τί θα γίνει την επόμενη χρονιά με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό: χαριστικοί βαθμοί πολιτική του "γίνομαι καλός" για να επιλέγουν τα παιδιά το μάθημα κτλ. (Κατά το μοντέλο των επιλεγόμενων μαθημάτων στο Πανεπιστήμιο που οι καθηγητές που είχαν τα μαθήματα επιλογής, έβαζαν εννιάρια και δεκάρια για να επιλέγουν οι φοιτητές το μάθημά τους και να έχουνε δουλειά).
ΕΊΜΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΈΝΗ :'(
...ποσο σωστά τα λες!!! συμφωνώ απολύτως! ..δυστυχώς