Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Συνδικαλιστικά θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: erietta στις Ιουνίου 05, 2011, 11:15:03 pm
-
Επειδή ως εκπαιδευτικοί - φιλόλογοι δεν έχουμε καμία ουσιαστική εκπροσώπηση και δυνατότητα έκφρασης των θέσεών μας θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός σχετικού συλλόγου. Θέτω το θέμα εδώ, γιατί θεωρώ ότι η Π.Ε.Φ. είναι ένωση με καθαρά επιστημονικό χαρακτήρα. Εξάλλου εκπροσωπεί και φιλολόγους που δεν εργάζονται στην εκπαίδευση. Ποια η άποψη σας γι' αυτό;
-
Επειδή ως εκπαιδευτικοί - φιλόλογοι δεν έχουμε καμία ουσιαστική εκπροσώπηση και δυνατότητα έκφρασης των θέσεών μας θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός σχετικού συλλόγου. Θέτω το θέμα εδώ, γιατί θεωρώ ότι η Π.Ε.Φ. είναι ένωση με καθαρά επιστημονικό χαρακτήρα. Εξάλλου εκπροσωπεί και φιλολόγους που δεν εργάζονται στην εκπαίδευση. Ποια η άποψη σας γι' αυτό;
ωραια ιδεα αλλα λιγο ουτοπικη για τον κλαδο μας
-
Η ΠΕΦ πρέπει να κινητοποιηθεί και απορώ τί κάνει τόσο καιρό ,όταν αφήνει αδιαμαρτύρητα να διδάσκεται η ιστορία από τους ξενόγλωσσους μόνο και μόνο για να γεμίζουν τις ώρες τους !!!
-
Ναι, οι ξενόγλωσσοι μας φταίνε. Και να φύγουν από τη μέση οι ξενόγλωσσοι και να δημιουργηθούν ώρες για μας, θα τρωγόμαστε για το ποιοί πρέπει να διδάσκουν τι. Η αλληλοφαγωμάρα βασιλεύει στον κλάδο μας, μην το ψάχνουμε. :(
-
Το ότι αλληλοφαγωνόμαστε δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε και κάτι για το καλό του κλάδου. Όταν θα κόψουν και τα Αρχαία από το Γυμνάσιο, τότε θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ............
-
Όταν πριν δύο χρόνια δούλευα σε ένα Λύκειο, ήρθε ο σχολικός σύμβουλος και ζήτησε από τους φιλολόγους του σχολείου να του εκθέσουμε τα θέματα που προέκυψαν σε αυτό. Μεταξύ άλλων μας επέπληξε γιατί δεν έίχαμε εγγραφεί στην ΠΕΦ και γιατί δε δραστηριοποιούμαστε. Προσωπικά του απάντησα, όντας ωρομίσθια, ότι η ΠΕΦ το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να διοργανώνει ποιητικές βραδιές και δυστυχώς δεν ασχολείται με τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας. Ανέφερα ότι ένα από αυτά είναι οι ώρες που χάνονται από το μάθημα της ιστορίας. Ξέρετε τι μου απάντησε; Ελά μωρέ, πώς κάνεις έτσι, δε χάνονται και τόσες ώρες. Άλλωστε κι εσείς, δε διδάσκετε θεατρολογία;
-
Οι ντόπιοι δάσκαλοι κοιτούν τα συμφέροντά τους, προφανώς το απόγευμα κάνουν μαθήματα σε μαθητές τους!!!!! Σιγά μην τους ενδιαφέρει το ολοήμερο!
Όσο για την Π.Ε.Φ. είπες την αλήθεια. Ποιητικές βραδιές, συμπόσια, συνέδρια, και σχολιασμός των θεμάτων των Πανελληνίων. Αν λάβουμε υπ' όψιν ότι εκεί δραστηριοποιούνται κυρίως σχολικοί σύμβουλοι, μέλη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Διευθυντές Εκπαίδευσης, κλπ. μπορούμε να καταλάβουμε ότι η Π.Ε.Φ. σε σημαντικό βαθμό βρίσκεται μακριά από τα καθημερινά προβλήματα των εκπαιδευτικών. Ο σκοπός της Ένωσης αυτής είναι επιστημονικός και όχι η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών φιλολόγων. Πρέπει να το καταλάβουμε αυτό.
-
Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με την πρότασή σου. Δε γίνεται να είμαστε ο πολυπληθέστερος καθηγητικός κλάδος και να μην εκπροσωπούμαστε πουθενά.
-
Το ότι αλληλοφαγωνόμαστε δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε και κάτι για το καλό του κλάδου. Όταν θα κόψουν και τα Αρχαία από το Γυμνάσιο, τότε θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ............
Δεν διαφωνώ, ίσα ίσα. Απλώς θεωρώ πως είναι ακόμη μεγαλύτερο το πρόβλημα της διάσπασης του κλάδου μας και για να διεκδικήσουμε οτιδήποτε πρέπει πρώτα να επιτευχθεί με κάποιο τρόπο η ουσιαστική συνοχή του. Γιατί και αν φύγουν οι ξενόγλωσσοι που είναι "το πρόβλημα" (οι οποίοι για μένα δεν ευθύνονται και ο καθένας θα έκανε το ίδιο στη θέση τους), θα αρχίσουμε να τρωγόμαστε για το ποιός πρέπει να διδάσκει ιστορία, αρχαία, κλπ κλπ. Είμαστε ένας κλάδος διασπασμένος που κατηγορούμε και υποτιμάμε ο ένας τον άλλον για το ποιός πρέπει να λέγεται φιλόλογος και τι να διδάσκει, τι εκπροσώπηση να έχουμε μετά και τί να ζητήσουμε; :-\ Για την ΠΕΦ συμφωνώ.
-
Πολύ καλή η πρωτοβουλία σου. Εχω όμως τη γνώμη ότι τα προβλήματα του σχολείου είναι γενικότερα και χρειάζονται γενναίες αποφάσεις και χρήματα για καινούργιες εγκαταστάσεις και πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού. Στην περίπτωση όμως των φιλολόγων η εξειδίκευση δεν είναι τόσο απαραίτητη διότι με αφορμή τις εξετάσεις ΑΣΕΠ αναγκάζονται να διαβάζουν όλα τα μαθήματα που καλούνται να διδάξουν στα σχολεία (ή σχεδόν όλα).
-
Όταν λες "πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού" τι εννοείς; Επιμέρους ειδικότητες; Θεατρολόγοι, απόφοιτοι ΜΙΘΕ, π.χ.;
-
Όταν λες "πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού" τι εννοείς; Επιμέρους ειδικότητες; Θεατρολόγοι, απόφοιτοι ΜΙΘΕ, π.χ.;
Εννοώ ότι υπάρχουν παιδιά στα σχολεία που χρειάζονται ειδική βοήθεια (έχουν μαθησιακές δυσκολίες ή είναι αλλοδαποί) και αντί να τους παρέχουν βοήθεια αναγκάζουν τον φιλόλογο ή την καθηγήτρια Γαλλικών να τους διδάσκει για να συμπληρώσει ωράριο. Για να υπάρξει αποτέλεσμα στην εκπαιδευτική διαδικασία και να λέμε ότι έστω υπάρχει πρόοδος πρέπει να δοθούν και τα ανάλογα μέσα (κυρίως σε έμψυχο υλικό=εκπαιδευτικοί).
-
Είναι δυνατόν η ενίσχυση αυτών των μαθητὠν να αντιτίθεται προς την εκπροσώπηση των φιλολόγων - εκπαιδευτικών; Δηλαδή το ένα δεν πρέπει και δεν μπορεί να έρχεται σε σύγκρουση με το άλλο. Ας μην τα συγχέουμε.
-
Είναι δυνατόν η ενίσχυση αυτών των μαθητὠν να αντιτίθεται προς την εκπροσώπηση των φιλολόγων - εκπαιδευτικών; Δηλαδή το ένα δεν πρέπει και δεν μπορεί να έρχεται σε σύγκρουση με το άλλο. Ας μην τα συγχέουμε.
Εχεις δίκιο! Δεν ήμουν σαφής. Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω τη σκέψη μου.
Ολα τα προηγούμενα που έγραψα έχουν κάποια σχέση με αυτά που διάβασα παραπάνω. Ηταν μια εισαγωγή.
Πρωτον, οι φιλόλογοι θα πρέπει να πάψουν να έχουν διένεξη μεταξύ τους για ποιο είναι το καλύτερο τμήμα και ποιος απόφοιτος του είναι καλύτερος να διδάξει στη Μέση Εκπαίδευση.Ολα είναι ισότιμα και χρειάζονται οι γνώσεις όλων στο σχολείο!
Δεύτερον,υπάρχουν προβλήματα στο σχολείο που απασχολούν όλους τους εκπαιδευτικούς.Μάλιστα υπάρχουν και συγκρουόμενα συμφέροντα.Για παράδειγμα αν κάποιος φιλόλογος απαιτήσει να διδάξει το μάθημα της Ιστορίας θα έρθει σε σύγκρουση με τον καθηγητή των Γαλλικών που θέλει να συμπληρώσει ωράριο στο ίδιο σχολείο και δεν θέλει σε καμία περίπτωση να τρέχει σε δύο και τρία σχολεία [για ευνόητους λόγους].
Τρίτον,εγώ θα αντιπρότεινα να καταγραφούν με σαφήνεια και αναλυτικά όλα τα προβλήματα των σχολείων, να συσταθεί μια επιτροπή αποτελούμενη από καθηγητές όλων των ειδικοτήτων και να επιδώσουν το φάκελο στο Υπουργείο και στις Πρωτοβάθμιες/Δευτεροβάθμιες.
Δεν είναι υπόθεση νομίζω του καθηγητή μιας ειδικότητας αλλά του εκπαιδευτικού συστήματος έτσι όπως λειτουργεί!
Αν τώρα μέσα στα αιτήματα υπάρχουν και οικονομικά, δεν νομίζω να καταφέρουμε τίποτα σε τόσο χαλεπούς καιρούς. :)
-
Συγνωμη για την παρεμβαση, ομως ο καθηγητης Γαλλικων που δεν θελει να τρεχει σε 3 σχολεια, τωρα θα πλεοναζει κιολας αν το σχολειο του χαρακτηριστει Γερμανοφωνο και το αντιστροφο για τον καθηγητη Γερμανικων.
Αρα δε θα συμπληρωνει με Ιστορια , θα κανει μονο Ιστορια και δεν θα φταιει αυτος.
ΟΛΟΙ μαζι πρεπει να παλεψουμε , ΟΛΟΙ θιγομαστε το προβλημα ειναι η επιθεση που δεχεται το Δημοσιο σχολειο,πρεπει και οι Φιλολογοι να ενωσουν τις φωνες τους με τις φωνες των Ξενογλωσσων.
-
Το ότι αλληλοφαγωνόμαστε δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε και κάτι για το καλό του κλάδου. Όταν θα κόψουν και τα Αρχαία από το Γυμνάσιο, τότε θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ............
Αν κόψουν τα αρχαία από το Γυμνάσιο αυτό θα εντάσσεται σε αλλαγές του Αναλυτικού Πραγράμματος! Αν πείσουμε ότι τα αρχαία είναι απαραίτητα τότε θα πετύχουμε να παραμείνουν στο Γυμνάσιο!
Πρέπει όμως οι φιλόλογοι να επιμορφωθούν να διδάσκουν αυτό το μάθημα και κυρίως πρέπει να αλλάξουν τα εγχειρίδια.Μέσα σε μια τάξη υπάρχουν μαθητές με δυσλεξία και αλλοδαποί.Αυτοί πρέπει να ακολουθούν άλλο πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος και ο καθηγητής πρέπει να εφαρμόσει άλλη μέθοδο!
Μου είπε αλλοδαπός μαθητής "Εγώ,κυρία,δεν ξέρω τα ελληνικά θα μάθω και τα αρχαία!"
Αν υπάρξουν φωνές που υποστηρίζουν την άποψη ότι τα αρχαία είναι άχρηστα και πρέπει να δοθεί έμφαση στα Νέα Ελληνικά, τότε,ναι,το μάθημα θα εξαφανιστεί από το Γυμνάσιο!
-
Συγνωμη για την παρεμβαση, ομως ο καθηγητης Γαλλικων που δεν θελει να τρεχει σε 3 σχολεια, τωρα θα πλεοναζει κιολας αν το σχολειο του χαρακτηριστει Γερμανοφωνο και το αντιστροφο για τον καθηγητη Γερμανικων.
Αρα δε θα συμπληρωνει με Ιστορια , θα κανει μονο Ιστορια και δεν θα φταιει αυτος.
ΟΛΟΙ μαζι πρεπει να παλεψουμε , ΟΛΟΙ θιγομαστε το προβλημα ειναι η επιθεση που δεχεται το Δημοσιο σχολειο,πρεπει και οι Φιλολογοι να ενωσουν τις φωνες τους με τις φωνες των Ξενογλωσσων.
Ουσιαστικά συμφωνούμε! Αν υπάρξει κίνηση αποκλειστικά φιλολόγων,σίγουρα θα έρθουν σε σύγκρουση με άλλες ειδικότητες. Ενώ αν καταγραφούν όλα τα προβλήματα του σχολείου αναλυτικά, όπως πρότεινα παραπάνω, και είμαστε ενωμένοι θα μπορούσαμε να καταφέρουμε περισσότερα πράγματα!
-
Η οργανωνόμαστε τώρα ή ποτέ!!!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35746
-
Η οργανωνόμαστε τώρα ή ποτέ!!!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35746
Έτσι είναι. Φτάνει πια αυτή η απαξίωση των φιλολόγων! Σε λίγο θα δοθούν ως β΄ ανάθεση τα αρχαία και η νεοελληνική γλώσσα κι εμείς ακόμα θα το παίζουμε υπεράνω!
-
Η οργανωνόμαστε τώρα ή ποτέ!!!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35746
Έτσι είναι. Φτάνει πια αυτή η απαξίωση των φιλολόγων! Σε λίγο θα δοθούν ως β΄ ανάθεση τα αρχαία και η νεοελληνική γλώσσα κι εμείς ακόμα θα το παίζουμε υπεράνω!
++++++++++++++
-
Επειδή τώρα έβαλαν στο μάτι την Νεοελληνική Λογοτεχνία, προτείνετε τρόπους για την εκπροσώπησή μας. Δημιουργία Συλλόγου, Ένωσης, κλπ.
-
να ελθουμε σε επαφη καταρχασ με το επισημο συνδικαλιστικο οργανο των φιλολογων την ΠΕΦ..............
-
Ο,τι μπορώ να σκεφτώ τώρα:1.Να απευθυνθούμε άμεσα στους συνδέσμους φιλολόγων των νομών μας και να φτιάξουμε ψηφίσματα διαμαρτυρίας 2.να επικοινωνήσουμε με σχολικούς συμβούλους ΠΕ02 3.να απευθυνθούμε σε ελμε/ολμε
-
εγώ με το που ανοιγουμε τρίτη......θα απευθυνθω στους υπευθυνους της τοπικης ΕΛΜΕ εδώ στη Μήλο να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.....και συμφωνώ και να έλθουμε σε επαφή με σχολικούς συμβούλους φιλολόγων.....................!!!!!!!!!!!!!!!
-
Κι εγώ από την Τρίτη θα κάνω το ίδιο... :)
-
Από Τρίτη λοιπόν κι εγώ. Θα στείλω μήνυμα στην ΠΕΦ, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα έχουμε ανταπόκριση. Ελπίζω.
-
Εγώ προς το παρόν, έστειλα email στη Χριστοφιλοπούλου. Σιγά μην το διαβάσει, θα μου πείτε, αλλά τουλάχιστον εκτονώθηκα μέχρι την Τρίτη.
-
Επίσης e-mail σε βουλευτές, επιτροπές παιδείας των κομμάτων, κλπ.
-
ν αγιάσεις κοριτσι μου....................................
-
Συνάδελφοι φιλόλογοι ,
οι συνάδελφοι της δεύτερης ξένης γλώσσας έχουν τη δυνατότητα να διδάσκουν και στα δημοτικά της περιοχής του το μάθημα της ειδικότητας τους , κάτι που δυστυχώς δεν το έχουν ακόμα και οι τυχόν πλεονάζοντες φιλόλογοι της ίδιας περιοχής ...
Η Λογοτεχνία , η Ιστορία και... κάθε μάθημα πρέπει να διδάκεται από καθηγητή ειδικότητας ...
Αυτό σημαίνει πρώτα ο μαθητής... ;;;
Επομένως είναι εύλογο από κάθε πλευρά έτσι να αντιμετωπισθούν κατά προτεραιότητα οι όποιες υπεραριθμίες..
Οι σημερινοί ιθύνοντες του υπουργείου μπορούν ουσιαστικά να βοηθήσουν τους μαθητές στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας μέσα στο σχολείο και μόνο , θεσπίζοντας ολιγομελή τμήματα , και όχι των 25-30 μαθητών,αλλά και αυξάνοντας τις ώρες διδασκαλίας τους.
Ρωτήστε τους που εμπιστεύουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας των παιδιών τους ,στο δημόσιο σχολείο , στο ιδιωτικό ,ή κυρίως στα ατομικά ιδιαίτερα ;;;
Ο κ Μπαμπινιώτης έχει προτείνει και τη δυνατότητα διδασκαλίας γλωσσικών μαθημάτων και από τους Φιλολόγους στα δημοτικά . αλλά .....
Κατά τα άλλα , οι όποιοι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ διορισμοί μόνο μέσω ΑΣΕΠ!!! , και μάλιστα των δύο τελευταίων , γιατί και όχι όλων ;;; αφού δυστυχώς υπάρχουν συνάδελφοι και με 2-3-4 και 5 ακόμη επιτυχίες ΑΣΕΠ αδιόριστοι.....
-
Εγώ προς το παρόν, έστειλα email στη Χριστοφιλοπούλου. Σιγά μην το διαβάσει, θα μου πείτε, αλλά τουλάχιστον εκτονώθηκα μέχρι την Τρίτη.
πολυ καλα εκανες!!!! ;D ;D ;D ;D
εγω θα ελεγα να το στελνουμε ολοι και μαλιστα σε καθημερινη βαση.Τα νευρα τους.....κορδελακια!!! :P ;)
-
Η οργανωνόμαστε τώρα ή ποτέ!!!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35746
Θα προσέξατε ότι η Χριστοφιλοπούλου δεν κάνει καμιά αναφορά στην ιστορία. Υπό την προϋπόθεση ότι ξέρει για τι πράγμα μιλάει, δηλ. ότι γνωρίζει επακριβώς τα ισχύοντα για τις αναθέσεις, με αυτή η παράλειψη μπορεί να υπονοούνται δύο τινά:
- 'Οτι θεωρείται δεδομένη και αυτονόητη η ανάθεση της ιστορίας στους ξενόγλωσσους και πλέον προστίθεται και η ανάθεση της λογοτεχνίας ως δυνατότητα συμπλήρωσης ωραρίου
- Ότι προσανατολίζονται στην αντικατάσταση της β΄ανάθεσης της ιστορίας με αυτή της λογοτεχνίας, με το σκεπτικό της μεγαλύτερης συνάφειας των αντικειμένων
-
Η κυρία Χριστοφιλοπούλου και γενικότερα οι κυβερνώντες ή το παίζουν άσχετοι ή πράγματι είναι τελείως άσχετοι και άρα οι πλέον επικίνδυνοι. Είναι δυνατόν να λέει ότι οι ξενόγλωσσσοι μπορούν να διδάσκουν λογοτεχνία γιατί άλλωστε είναι καθηγητές λογοτεχνίας; Σκόπιμα φυσικά παραλείπεται ο όρος ελληνικής, μιας και ελληνικής λογοτεχνίας σαφώς δεν είναι, εκτός εάν σκοπός τους είναι βαθμιαία και η κατάργηση της ελληνικής γλώσσας και η αντικατάστασή της με άλλες. Επικίνδυνες δηλώσεις σε πραγματικά δύσκολες εποχές!
-
Η οργανωνόμαστε τώρα ή ποτέ!!!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35746
Θα προσέξατε ότι η Χριστοφιλοπούλου δεν κάνει καμιά αναφορά στην ιστορία. Υπό την προϋπόθεση ότι ξέρει για τι πράγμα μιλάει, δηλ. ότι γνωρίζει επακριβώς τα ισχύοντα για τις αναθέσεις, με αυτή η παράλειψη μπορεί να υπονοούνται δύο τινά:
- 'Οτι θεωρείται δεδομένη και αυτονόητη η ανάθεση της ιστορίας στους ξενόγλωσσους και πλέον προστίθεται και η ανάθεση της λογοτεχνίας ως δυνατότητα συμπλήρωσης ωραρίου
- Ότι προσανατολίζονται στην αντικατάσταση της β΄ανάθεσης της ιστορίας με αυτή της λογοτεχνίας, με το σκεπτικό της μεγαλύτερης συνάφειας των αντικειμένων
Προφανώς το πρώτο! Αφού ο στόχος είναι η μεγαλύτερη δυνατή "εξοικονόμηση" προσωπικού, με την πρόσληψη όλο και λιγότερων αναπληρωτών σε κάθε κλάδο...