Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μετατάξεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: 1967giorg στις Ιουνίου 22, 2011, 12:54:57 am
-
Γειά σας. Είμαι ο Γιώργος απο βολο εχω τελειωσει το κεκ του πανεπιστημιου θεσσαλιας ειδικευση ειδικη αγωγη-διγλωσσια..παραλληλα ειμαι εδω και 9 χρονια μονιμος δημοτικος υπαλ. Ενδιαφερομαι για μεταταξη σε ειδικο σχολειο δημου νομου μαγνησιας. Ποιες οι προυποθεσεις και εχω το δικαιωμα μεταταξης σε ειδικο σταθμο δημου ως δημοτικος υπαλ.που ειμαι ?΄΄΄Πού θα απευ8υνθω να καταθεσω αιτηση οταν ολοι σχεδον δηλωνουν αναρμοδιοι΄?΄
Σας ευχαριστω.
-
Αίτηση για μετάταξη θα κάνεις για εκπαιδευτικός γενικά και μετά θα μπεις στην όλη διαδικασία τοποθετήσεων κτλ. Δεν πας όπου θέλεις από την αρχη.Όχι σε συγκεκριμένο σχολείο (!) αλλά ούτε καν σε συγκεκριμένο νομό.Πάρε στο υπουργείο και ρώτα λεπτομέρειες.
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος γνωρίζει, με ποιον τρόπο κάποιος που είναι μόνιμος σε γενικό σχολείο, μπορεί να πάρει μετάταξη σε ειδικό. :-\ :-[
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος γνωρίζει, με ποιον τρόπο κάποιος που είναι μόνιμος σε γενικό σχολείο, μπορεί να πάρει μετάταξη σε ειδικό. :-\ :-[
Αν έχει τα προσόντα διορισμού στην ΕΑ, μπορεί να πάρει ΜΕΤΑΘΕΣΗ σε ειδικό σχολείο (αν βέβαια έχει και τα ανάλογα μόρια)
-
Ναι αλλά ποια είναι τα προσόντα διορισμού σε ειδικό σχολείο; ::) :-\
-
Ναι αλλά ποια είναι τα προσόντα διορισμού σε ειδικό σχολείο; ::) :-\
Δες την αγκύκλιο μεταθέσεων της περσινής χρονιάς...
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος γνωρίζει, με ποιον τρόπο κάποιος που είναι μόνιμος σε γενικό σχολείο, μπορεί να πάρει μετάταξη σε ειδικό. :-\ :-[
Αν έχει τα προσόντα διορισμού στην ΕΑ, μπορεί να πάρει ΜΕΤΑΘΕΣΗ σε ειδικό σχολείο (αν βέβαια έχει και τα ανάλογα μόρια)
οι μεταθεσεις στα ειδικα γινονται βασει προσοντων και οχι μοριων
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος γνωρίζει, με ποιον τρόπο κάποιος που είναι μόνιμος σε γενικό σχολείο, μπορεί να πάρει μετάταξη σε ειδικό. :-\ :-[
Αν έχει τα προσόντα διορισμού στην ΕΑ, μπορεί να πάρει ΜΕΤΑΘΕΣΗ σε ειδικό σχολείο (αν βέβαια έχει και τα ανάλογα μόρια)
οι μεταθεσεις στα ειδικα γινονται βασει προσοντων και οχι μοριων
Τα μόρια μετράνε σε περίπτωση που υπάρχουν παραπανω από 1 που θέλουν μετάθεση σε μια περιοχή.
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος γνωρίζει, με ποιον τρόπο κάποιος που είναι μόνιμος σε γενικό σχολείο, μπορεί να πάρει μετάταξη σε ειδικό. :-\ :-[
Αν έχει τα προσόντα διορισμού στην ΕΑ, μπορεί να πάρει ΜΕΤΑΘΕΣΗ σε ειδικό σχολείο (αν βέβαια έχει και τα ανάλογα μόρια)
οι μεταθεσεις στα ειδικα γινονται βασει προσοντων και οχι μοριων
Τα μόρια μετράνε σε περίπτωση που υπάρχουν παραπανω από 1 που θέλουν μετάθεση σε μια περιοχή.
υπάρχουν 8 προσοντα για μεταθεση στα σμεαε
αν τύχει λοιπον και έχουν όλοι τα ιδια προσοντα που προβλέπονται, τότε ναι, μετρανε και τα μορια
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος γνωρίζει, με ποιον τρόπο κάποιος που είναι μόνιμος σε γενικό σχολείο, μπορεί να πάρει μετάταξη σε ειδικό. :-\ :-[
Αν έχει τα προσόντα διορισμού στην ΕΑ, μπορεί να πάρει ΜΕΤΑΘΕΣΗ σε ειδικό σχολείο (αν βέβαια έχει και τα ανάλογα μόρια)
οι μεταθεσεις στα ειδικα γινονται βασει προσοντων και οχι μοριων
Τα μόρια μετράνε σε περίπτωση που υπάρχουν παραπανω από 1 που θέλουν μετάθεση σε μια περιοχή.
υπάρχουν 8 προσοντα για μεταθεση στα σμεαε
αν τύχει λοιπον και έχουν όλοι τα ιδια προσοντα που προβλέπονται, τότε ναι, μετρανε και τα μορια
Ερώτηση γιατί δεν το γνωρίζω (όταν πήρα εγώ μετάθεση στην ΕΑ δεν ήθελε κανένας άλλος στην περιοχή).
Τα προσόντα μετράνε ιεραρχικά ή αν έχει κάποιος μεταπτυχιακό είναι το ίδιο με το αν έχει διδακτορικό (στην ΕΑ πάντα); Ή αυτός που έχει διδακτορικό προηγείται του μεταπτυχιακού που προηγείται του πτυχίου κλπ;
Η εντύπωση μου (και μόνο εντύπωση) είναι ότι όλοι μπαίνουν σε λίστα ανάλογα με τα μόρια τους...
Αν έχω λάθος (που δεν αποκλείεται) παρακαλώ πείτε μου πού αναφέρεται, γιατί με ανδιαφέρει άμεσα...
-
1. Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής
Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), σύμφωνα με το άρθρο 20 & 1.3, 1.4 και 21 παρ. 1 του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ
199Α/02‐10‐2008) όπως ισχύουν μετά τις τροποποιήσεις της παραγράφου 5 του άρθρου 47, του
ν.3848/2010(ΦΕΚ 71Α), έχουν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι κατέχουν κατά σειρά προτεραιότητας τα ακόλουθα
προσόντα:
α) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, ή στη σχολική ψυχολογία ή στην Ειδική
Φυσική Αγωγή(για τον κλάδο ΠΕ11).
β) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ, ή στη σχολική ψυχολογία ή στην Ειδική
Φυσική Αγωγή (για τον κλάδο ΠΕ11).
γ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή
ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής,
δ) είναι κάτοχοι πτυχίου Παιδαγωγικού Τμήματος ΕΑΕ, δηλαδή Πτυχίου Παιδαγωγικών Τμημάτων
των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
με αντικείμενο την ειδική προσχολική αγωγή ή Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση
Νηπιαγωγών και Πτυχίου Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή
Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και
Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία. Επιπλέον στη κατηγορία αυτή
περιλαμβάνονται οι κάτοχοι πτυχίου ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ως
αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίου της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική
Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή‐Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή
την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία»,
ε) είναι εκπαιδευτικοί με μόνιμη αναπηρία τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%),
στ) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, ύστερα
από σχετική πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπηρεσιών.
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ότι παρακολούθησαν επιτυχώς σεμινάριο ετήσιας επιμόρφωσης ‐
εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται
από το Υπουργείο Παιδείας, Δια
-
ΟΚ!
Ευχαριστώ!
Αναφέρεται το "με σειρά προτεραιότητας"...
Όταν ε΄χια κάνει εγώ αίτηση μετάθεσης (πριν αρκετά χρόνια) δεν αναφερόταν (είδα την εγκύκλιο)....
-
να σαι καλα!
ασχετο τώρα, ξέρει κανεις που μπορω να βρω τα οργανικα κενα Α/θμιας σε ΚΕΔΔΥ;;
-
να σαι καλα!
ασχετο τώρα, ξέρει κανεις που μπορω να βρω τα οργανικα κενα Α/θμιας σε ΚΕΔΔΥ;;
Τηλεφωνόντας σε κάθε ΚΕΔΔΥ!
Υποτίθεται ότι την εποχή των μεταθέσεων δημοσιεύονται, γιατί για να κάνεις αίτηση προς ΚΕΔΔΥ πρέπει να υπάρχει θέση....Αλλά μόνο υποτίθεται!
Πρακτικά, πιάνεις το τηλέφωνο στο χέρι και αρχίζεις τις κλήσεις!!!!!
-
1. Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής
Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), σύμφωνα με το άρθρο 20 & 1.3, 1.4 και 21 παρ. 1 του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ
199Α/02‐10‐2008) όπως ισχύουν μετά τις τροποποιήσεις της παραγράφου 5 του άρθρου 47, του
ν.3848/2010(ΦΕΚ 71Α), έχουν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι κατέχουν κατά σειρά προτεραιότητας τα ακόλουθα
προσόντα:
α) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, ή στη σχολική ψυχολογία ή στην Ειδική
Φυσική Αγωγή(για τον κλάδο ΠΕ11).
β) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ, ή στη σχολική ψυχολογία ή στην Ειδική
Φυσική Αγωγή (για τον κλάδο ΠΕ11).
γ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή
ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής,
δ) είναι κάτοχοι πτυχίου Παιδαγωγικού Τμήματος ΕΑΕ, δηλαδή Πτυχίου Παιδαγωγικών Τμημάτων
των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
με αντικείμενο την ειδική προσχολική αγωγή ή Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση
Νηπιαγωγών και Πτυχίου Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή
Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και
Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία. Επιπλέον στη κατηγορία αυτή
περιλαμβάνονται οι κάτοχοι πτυχίου ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ως
αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίου της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική
Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή‐Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή
την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία»,
ε) είναι εκπαιδευτικοί με μόνιμη αναπηρία τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%),
στ) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, ύστερα
από σχετική πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπηρεσιών.
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ότι παρακολούθησαν επιτυχώς σεμινάριο ετήσιας επιμόρφωσης ‐
εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται
από το Υπουργείο Παιδείας, Δια
-
απόσπασμα από την περσινη εγκύκλιο μεταθέσεων
εγώ πάντως κατάλαβα ότι τα σεμινάρια καταργήθηκαν ως προσόν διορισμού, για χρήση δλδ στους πίνακες ειδικης αγωγής, αλλά όχι σαν προσόν γενικότερα
σωστό ή λάθος δεν ξέρω ???