Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: katerina11 στις Αυγούστου 24, 2011, 08:51:04 am

Τίτλος: Ιδιαίτερα Αρχαίων Α' Λυκείου
Αποστολή από: katerina11 στις Αυγούστου 24, 2011, 08:51:04 am
Καλημέρα σε όλους!
Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Έχω μια κόρη που θα πάει στην Α' λυκείου και ενδιαφέρεται για θεωρητική κατεύθυνση (ή όπως αλλιώς θα λέγεται). Είναι ένα πολύ έξυπνο και χαρισματικό παιδί με καθαρό 20 από το πρώτο τρίμηνο της Α' γυμνασίου, απουσιολόγος, σημαιοφόρος και πολλές διακρίσεις σε μαθητικούς διαγωνισμούς. Φροντιστήριο δεν έχει κάνει ποτέ σε κανένα μάθημα εκτός των ξένων γλωσσών. Πριν από λίγες μέρες μου είπε ότι σκέφτεται να κάνει φροντιστήριο στα Αρχαία γιατί στο σχολείο κάνουν κάποια πράγματα πολύ επιφανειακά και θέλει να εμβαθύνει. Πιστεύετε ότι χρειάζετε κάτι τέτοιο από την Α' Λυκείου? Θα ήθελα να είναι ξεκούραστη φέτος και από του χρόνου να μπει σε πρόγραμμα κανονικά. Σημειωτέον ότι τα προηγούμενα χρόνια έκανε καλή δουλειά μόνη της με βοηθήματα λύνοντας όλες τις ασκήσεις που είχε το ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ και οι ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ του Σαββάλα και "πετούσε"στα αρχαία.
Κάθε συμβουλή σας δεκτή. Ευχαριστώ! 
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: ΝΕΦΕΛΗ_1 στις Αυγούστου 25, 2011, 11:16:56 am
είναι πολύ βασικό ότι έχει βάσεις!το γεγονός πως θέλει μια πρόσθετη βοήθεια στα αρχαία είναι θετικό από την  άποψη πως θα αποτρέψει την δημιουργία κενών που πολύ πιθανόν να της κόστιζαν αργότερα.Έπειτα, κάθε τάξη έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας.Εαν πιστεύει πως στο σχολείο γίνεται επιφανειακή δουλειά,καλύτερα θα ήταν να έχει μια μικρή βοήθεια.Όσον αφορά την χρήση των βοηθημάτων που είπατε, πάντα ήμουν της άποψης πως από μόνος του ένας μαθητής δεν μπορεί να κάνει σωστή χρήση ενός βοηθήματος.Εξάλλου ένα βοήθημα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον καθηγητή διότι σε αυτό δεν μπορεί να διατυπώσει τις απορίες του ένας μαθητής και ούτε μπορεί να του επεξηγήσει σημεία που τον δυσκολεύουν.Η εξάσκηση που έκανε λύνοντας ασκήσεις είναι η καλύτερη για την εμπέδωση γραμματικών/συντακτικών φαινομένων εφόσον βέβαια έχει γίνει πλήρως κατανοητή η θεωρία.Δεν θεωρώ πως θα χρειαστεί πολλές ώρες εαν κάνει κάποιο ιδιαίτερο εφόσον είναι και αριστη μαθήτρια.Για την ακρίβεια ένα δίωρο για γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα είναι υπεραρκετό κατα την γνώμη μου , με βάση πάντα και το επίπεδο της.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: MARKOS στις Αυγούστου 25, 2011, 11:44:45 am
Δεν εχει καμια αναγκη απο μαθημα. Αλλά, πού το ξερει πως φέτος θα εχει καθηγητη που θα τους κανει "επιφανειακα" το μαθημα?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: gringa στις Αυγούστου 25, 2011, 11:53:19 am
Εγώ πάλι πιστεύω πως αν το ίδιο το παιδί ζητάει να κάνει μάθημα, ας κάνει. Αρκεί να είναι δική της επιλογή και όχι της οικογένειας. Το να θέλει να μπει πιο "σίγουρη" στην κατεύθυνση δεν είναι κακό.  ;)
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Κaterina στις Αυγούστου 25, 2011, 12:28:27 pm
Δεδομένου ότι πρόκειται για μια άριστη μαθήτρια με καλές βάσεις και χωρίς κενά και, το σημαντικότερο, για ένα παιδί που ξέρει να δουλεύει και μόνο του, νομίζω πως αν χρησιμοποιήσει ένα βοήθημα με θεωρία και ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού για εξάσκηση, δεν θα παρουσιάσει κανένα πρόβλημα τουλάχιστον για φέτος. Οι απαιτήσεις του μαθήματος στην Α' Λυκείου ως μαθήματος γενικής παιδείας δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένες και έχω την άποψη πως θα μπορέσει, βασισμένη στο δικό της διάβασμα, να ανταποκριθεί μια χαρά. Από εκεί και πέρα, οι καλοί μαθητές έχουν πάντα μια ανασφάλεια και μια ανάγκη να εμβαθύνουν και να διευρύνουν τις γνώσεις τους -πόσο μάλλον που πρόκειται να ακολουθήσει τη θεωρητική κατεύθυνση, στην οποία το μάθημα έχει αυξημένη βαρύτητα. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρότεινα, αφού ξεκινήσει το σχολείο και διαπιστώσει ότι δεν καλύπτεται σε κάτι, να αρχίσει το ιδιαίτερο. Θα συμφωνήσω πως ένα δίωρο θα είναι υπεραρκετό.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: MARKOS στις Αυγούστου 25, 2011, 02:53:50 pm
Εγώ πάλι πιστεύω πως αν το ίδιο το παιδί ζητάει να κάνει μάθημα, ας κάνει. Αρκεί να είναι δική της επιλογή και όχι της οικογένειας. Το να θέλει να μπει πιο "σίγουρη" στην κατεύθυνση δεν είναι κακό.  ;)

Συμφωνω απολυτα με αυτο που λες gringa  μου. Εγω απαντησα ετσι βασιζόμενος στα "λογια" της μητερας που λεει πως :"Είναι ένα πολύ έξυπνο και χαρισματικό παιδί με καθαρό 20 από το πρώτο τρίμηνο της Α' γυμνασίου, απουσιολόγος, σημαιοφόρος και πολλές διακρίσεις σε μαθητικούς διαγωνισμούς. Φροντιστήριο δεν έχει κάνει ποτέ σε κανένα μάθημα εκτός των ξένων γλωσσών. "
Επιπλέον, ζηταει ιδιαιτερο γιατι ο καθηγητης που θα εχει τωρα στην Α΄Λυκειου δεν ειναι "καλός"!  Αυτο πως το ξερει?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: inw στις Αυγούστου 25, 2011, 05:21:59 pm
Ένα δίωρο με καλό καθηγητή θα την καλύψει.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: para5 στις Αυγούστου 25, 2011, 11:40:49 pm
Αν είναι τόσο καλή μαθήτρια, σίγουρα δεν θα έχει κανένα πρόβλημα με την ύλη της Α Λυκείου. Ούτε θα έχει κενά σε γραμματική και συντακτικό από το Γυμνάσιο.
Προφανώς το συγκεκριμένο παιδί είναι πολύ έξυπνο και όταν μιλάει για εμβάθυνση εννοεί εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση της ύλης, κάτι όμως που δε μπορεί να συμβεί στα αρχαία του γυμνασίου ούτε στα αρχαία της α λυκείου, που μέχρι στιγμής επικεντρώνουν σε μετάφραση, γραμματική, σύνταξη και λίγα ερμηνευτικά.

Με κάθε επιφύλαξη, θα πρότεινα να βρεις ένα πολύ καλό καθηγητή, αυστηρά απόφοιτο φιλολογίας (και αν γίνεται κλασικής), που να έχει δουλέψει αρκετά στη διδασκαλία των αρχαίων και κυρίως στο άγνωστο κείμενο και σε συμφωνία μαζί του και αφότου δει και ο ίδιος τις ανάγκες του παιδιού να κάνουν 1 ώρα τη βδομάδα ύλη αγνώστου (εφόσον το παιδί ενδιαφέρεται για θεωρητική κατεύθυνση). Δηλαδή να αποδεσμευτεί από τη διδασκαλία του σχολικού βιβλίου και να εμβαθύνουν σε γραμματική, συντακτικό και άγνωστο κείμενο, αφού αυτά είναι που θα της χρειαστούν για τις πανελλήνιες.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: katerina11 στις Αυγούστου 26, 2011, 07:43:57 am
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους μαζί και τον καθένα χωριστά για τις πραγματικά πολύτιμες συμβουλές σας. Λαμβάνοντάς υπόψη όλα όσα γράψατε και με δεδομένο του ότι η κόρη μου είναι τελειομανής και δε θέλει να της ξεφεύγει και η παραμικρή λεπτομέρεια προσανατολίζομαι τελικά στο να βρώ ένα καθηγητή για 1-2 ώρες την εβδομάδα και να δουλέψουν κυριώς γραμματική - συντακτικό και να εμβαθύνουν σε ότι άλλο θέλει η μικρή χωρίς να ακολουθούν αυστηρά τη δομή και την ύλη του βιβλίου. Ελπίζοντας πάντα ότι η "αγαπητή" υπουργός παιδείας δε θα καταργήσει τα αρχαία από την πανελλήνιες (ικανή την έχω)!
Σας ευχαριστώ και πάλι.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: MARKOS στις Αυγούστου 26, 2011, 09:41:35 am
Κατερινα μου, καταλαβαινω το σκεπτικο σου και πολυ καλα κανεις. Εφοσον λοιπον εχει εφεση στα θεωρητικα θα προτεινα αντι να κανει μονο γραμματικη και συντακτικο να μπει λιγο λιγο στο αγνωστο κειμενο γιατι εκει ειναι η ουσια,η ομορφια,το ενδιαφερον και η προκληση που εχουν για μας τα αρχαια ελληνικα.
Δεν ξερω αν συμφωνουν μαζι μου και οι αλλοι συναδελφοι(?)
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: peltes29 στις Αυγούστου 27, 2011, 12:31:46 am
Σωστά. Και έτσι θα μπορέσει να εξοικειωθεί με τη γραμματική και το συντακτικό με πολύ πιο ευχάριστο και εποικοδομητικό τρόπο. Γιατί, αλλιώς είναι να αποστηθίζεις τον κανόνα στο συντακτικό και αλλιώς να συναντάς την εφαρμογή του μέσα σε ένα κείμενο.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: katerina11 στις Σεπτεμβρίου 09, 2011, 07:50:09 am
Tελικά καταλήξαμε σε ιδιαίτερο 1,5 ώρα την εβδομάδα. Θα κάνουν στην αρχή γραμματική και συντακτικό και στη συνέχεια θα αρχίσουν μικρά άγνωστα κείμενα. Η κόρη μου είναι ενθουσιασμένη!!
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Claire1616 στις Σεπτεμβρίου 28, 2011, 09:28:28 pm
Γεια σας!

Θα ήθελα οι έμπειροι να μου προτείνετε ένα καλό βοήθημα για τα αρχαία της α΄λυκείου. Το ζητούμενο είναι να έχει  αναλυτικά το συντακτικό! Το παιδί δεν είναι και πολύ δυνατό στα αρχαία .

 Μου πρότειναν εκδόσεις Σαββάλας εσείς τι λέτε;

Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: marietta2010 στις Σεπτεμβρίου 28, 2011, 09:34:08 pm
O Σαβαλας εχει καλα βοηθηματα  αλλα και το μεταιχμιο.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αρχαίων Α' Λυκείου
Αποστολή από: karxarias29 στις Σεπτεμβρίου 29, 2011, 01:00:20 am
Εγώ θα την πω την αμαρτία μου. Δε μου αρέσουν, σε γενικές γραμμές, τα βοηθήματα του Σαββάλα στα φιλολογικά. Αντιθέτως, έχει, λέει, πολύ καλά σε άλλα μαθήματα. Όλα τα βοηθήματα έχουν αναλυτικό συντακτικό, ας πάρει όποιο το βολεύει ως προς τον τρόπο που είναι γραμμένο και δομημένο. Αλλά, όπως σου λέει και η marietta2010, το Μεταίχμιο δουλεύεται πολύ.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αρχαίων Α' Λυκείου
Αποστολή από: prigipessa στις Σεπτεμβρίου 14, 2014, 03:38:16 pm
καλησπἐρα!θα αναλάβω για πρώτη φορά ιδιαίτερα ά λυκείου αρχαία και έκθεση.Πόσες ώρες την εβδομάδα πιστεύετε ότι είναι αρκετές να ορίσω;
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: virgi στις Σεπτεμβρίου 15, 2014, 12:27:00 pm
Κατερινα μου, καταλαβαινω το σκεπτικο σου και πολυ καλα κανεις. Εφοσον λοιπον εχει εφεση στα θεωρητικα θα προτεινα αντι να κανει μονο γραμματικη και συντακτικο να μπει λιγο λιγο στο αγνωστο κειμενο γιατι εκει ειναι η ουσια,η ομορφια,το ενδιαφερον και η προκληση που εχουν για μας τα αρχαια ελληνικα.
Δεν ξερω αν συμφωνουν μαζι μου και οι αλλοι συναδελφοι(?)

Συμφωνώ απολύτως! Από τώρα θα πρέπει να εξασκηθεί στο άγνωστο. Έχω μαθητές στο φροντιστήριο Γ΄ Λυκείου οι οποίοι έκαναν μεν στη
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: ariadni στις Σεπτεμβρίου 15, 2014, 12:37:37 pm
Συμφωνώ απολύτως! Από τώρα θα πρέπει να εξασκηθεί στο άγνωστο. Έχω μαθητές στο φροντιστήριο Γ΄ Λυκείου οι οποίοι έκαναν μεν στη