Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: vikouki στις Αυγούστου 30, 2011, 12:53:03 pm
-
Γεια σας συναδελφοι
Ηθελα να μοιραστώ λίγο μαζί σας μια απορία μου...
Πέρυσι είχα ένα κοριτσακι στην Α' Λυκείου, πολύ καλό μυαλό αλλά δεν διάβαζε ποτέ...
Ακύρωνε συνέχεια ώρες με την άδεια των γονιών της και πάντα υπήρχε η δικαιολογία οτι δεν ακούει καθόλου, κάνει οπως η αδερφή της, ούτε εκείνη διάβαζε και πηγε στην Γλυκείου και περασε σε καλη σχολή και τα σχετικά....
Για να μην πολυλογώ η στάση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να δουλέψω σωστά, αγχωνομουν για την ύλη και τα σχετικά,καταλαβαινετε...
Ηθελα να ρωτήσω εσείς με τα ιδιαίτερα μέχρι ποιο κομμάτι της ύλης φτάσατε???
Εμείς με τα 1000 ζόρια κάνοντας 1 ώρα την εβδομάδα φτάσαμε ώς το κεφάλαιο 4ο στην παράγραφο 4.4 ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ -ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ χωρίς όμως να δουλέψουμε πολύ αναλυτικά τα τελευταία...
Φέτος από που ξεκινάω??????και πως δουλεύω όλη αυτη την ύλη μέχρι να μπω στη
-
Γεία σου κοπελία!Εγώ πέρυση έκανα και τα συστήματα στα οπόια έδωσα ιδιέτερη βάση διότι τα χρειάζονται συνέχεια απο δω και πέρα σαν εργαλέια τα παιδία.Για μένα κάνε περισσότερο συστήματα ( εκέι δώσε βάση) και μετά πήγαινε τριγωνομετρία γιατί στην τριγωνομετρία γράφουν και τα παιδιά στη
-
σε ευχαριστω πολυ!!! Το ξέρω ότι είναι βασικό κομμάτι αλλά χωρις να θέλω να δικαιολογηθώ δεν υπήρχε δυνατότητα να γινει...ακυρώνονταν συνέχεια μαθήματα...προσπαθούσα να βάλω σειρά αλλά όταν και ομαθητής δεν βοηθάει κάποιες φορές...
Επειδή όμωσ την αρχική ευθύνη αισθάνομαι πωσ την έχω εγώ ...γιαυτό ζήτησα τη γνώμη σας...
Καλή συνέχεια!!!