Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μήνυμα ξεκίνησε από: xristis23 στις Σεπτεμβρίου 08, 2011, 09:29:45 pm
-
Από το καλοκαίρι υπήρχε αυτή η φημολογία αλλά τις τελευταίες μέρες υπήρξε μια έντονη κινητικότητα και συζήτηση για το θέμα αυτό, στα πλαίσια των συγχωνεύσεων/καταργήσεων.
Σήμερα ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής έβγαλε την παρακάτω ανακοίνωση:
http://www.seepeaa.gr/LH2Uploads/ItemsContent/960/POSEEPEA-ENIMEROTIKO-82.pdf
-
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=44517
-
Δεν τίθεται θέμα κατάργησης των ΚΕΔΔΥ. Αναρωτιέμαι από που βγήκε αυτή η φήμη. Μάλιστα, αυτοί που τη διακίνησαν, φαίνεται να αναρωτιούνται τι θα απογίνει το προσωπικό (μήπως να μεταφερόταν στο υπουργείο υγείας?????).
Μα τόσα κενά υπάρχουν στην Ειδική Αγωγή και το υπουργείο ετοιμάζεται να προσλάβει αναπληρωτές.
Ας καλύψουν αυτά τα κενά.
Απορώ πόσο ανόητες ήταν αυτές οι φήμες!!!!
-
νομίζω ότι το υπουργείο μας έχει συνηθίσει σε εκπλήξεις :o :o
όσο για την κάλυψη των κενών, φαντάζομαι αστειεύεσαι :-X :-X :-X
-
νομίζω ότι το υπουργείο μας έχει συνηθίσει σε εκπλήξεις :o :o
όσο για την κάλυψη των κενών, φαντάζομαι αστειεύεσαι :-X :-X :-X
μη φοβάσαι τίποτα................ ;)
-
νομίζω ότι το υπουργείο μας έχει συνηθίσει σε εκπλήξεις :o :o
όσο για την κάλυψη των κενών, φαντάζομαι αστειεύεσαι :-X :-X :-X
Εννοώ, πως αν καταργηθούν τα ΚΕΔΔΥ, αμέσως οι εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί, θα απορροφηθούν στα σχολεία (ΣΜΕΑΕ, Τ.Ε. Παράλληλες Στηρίξεις). Τουλάχιστον εκεί υπάρχουν ουκ ολίγα κενά.
Αλλιώς γιατί το υπουργείο σκοπεύει να προσλάβει αναπληρωτές ΕΑΕ ???
Η μήπως τελικά δεν το κάνει και δούμε εργαζομένους των ΚΕΔΔΥ στα σχολεία για να γλυτώσουν ένα μεγάλο μέρος του κονδυλίου για τους αναπληρωτές?
Ο χρόνος θα δείξει!
-
& την αξιολόγηση ποιος θα την κάνει?
Ήδη είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία.
Αν δεν υπάρχουν & οι αντίστοιχες δομές, μετά από πόσα χρόνια θα γίνεται η γνωμάτευση, για να πάρει κάποιο παιδί παράλληλη στήριξη?
-
Τώρα που στο σχέδιο νόμο που λέει ότι τα ΚΕΔΔΥ καταργούνται τι έχουν να πουν ?
Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο Αλεβίζος δήλωσε ότι θα παραιτηθεί...θα το κάνει τώρα ? που δήλωναν λέει ότι δεν ήξεραν τίποτα ! έλεος !
-
Ειναι κι αυτο στα πλαισια του " Νεου Σχολειου" σωστα?? Γιατι επαμε πρωτα ο μαθητης και....οι αναγκες του
( α ρε βουρδουλας που τους χρειαζεται ....) >:(
-
& την αξιολόγηση ποιος θα την κάνει?
Ήδη είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία.
Αν δεν υπάρχουν & οι αντίστοιχες δομές, μετά από πόσα χρόνια θα γίνεται η γνωμάτευση, για να πάρει κάποιο παιδί παράλληλη στήριξη?
Τα ΚΕΔΔΥ δεν καταργούνται (μόνο κατ όνομα). Ουσιαστικά οι αρμοδιότητές τους καθώς και το προσωπικό μεταφέρονται στο γραφείο στήριξης εκπαιδευτικού έργου στις νέες δ/νσεις εκπαιδευσης. Κανείς δεν γνωρίζει ακόμη αν θα συνεχίσουν να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Μάλλον κάτι θα σκεφτούν για πιο οικονομική λειτουργία όπως περικοπές στις προσλήψεις αναπληρωτών και ήδη στην κατάργηση των θέσεων των προϊσταμένων.
-
Yπουργείο Παιδείας: Το Σχ. Νόμου για τη Διοίκηση και το προσωπικό στο Νέο Σχολείο (Κανονισμός λειτουργίας, Προιστάμενοι, Διευθυντές, υποδιευθυντές, Σύλλογος Διδασκόντων κλπ)
Άρθρο 22
Καταργούμενες υπηρεσιακές μονάδες και λήξη της θητείας των προϊσταμένων τους
1. Καταργούνται οι κάτωθι αποκεντρωμένες υπηρεσιακές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης:
α) τα γραφεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, β) τα γραφεία φυσικής αγωγής,
γ) τα γραφεία επαγγελματικής εκπαίδευσης,
δ) τα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (Π.Ε.Κ.).
ε) τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ ).
στ) οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων (Σ.Σ.Ν.),
ζ) τα Κέντρα Συμβουλευτικής - Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.),
η) τα Γραφεία Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Γραφεία Σ.Ε.Π.),
θ) τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) και
ι) τα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.).
2. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου λήγει, αυτοδικαίως, η θητεία των προϊσταμένων των υπηρεσιακών μονάδων που καταργούνται με την παράγραφο 1 καθώς και των υπεύθυνων προγραμμάτων:
α) αγωγής υγείας, πο υ προβλέπονται στην παράγραφο 14 του άρθρου 8 του ν. 2817/2000,
β) περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, που προβλέπονται στην παράγραφο 13 του άρθρου 111 του ν. 1892/1990 και
γ) πολιτιστικών θεμάτων και μαθητικών καλλιτεχνικών αγώνων, που προβλέπονται στο άρθρο 1 της 69259/Γ7/16-9-2003 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Δια
-
4. Για τη χρονική περίοδο από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου έως και τη δημοσίευση της απόφασης της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου οι υπηρεσίες, οι αρμοδιότητες, τα καθήκοντα, οι θέσεις και το προσωπικό των
υπηρεσιακών μονάδων που καταργούνται με την παράγραφο 1 του άρθρου 22 μεταφέρονται, αυτοδικαίως, ως εξής:α) της περίπτωσης α', στις διευθύνσεις πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αντίστοιχα, της οικείας περιφερειακής διεύθυνσης, εκπαίδευσης,
β) των περιπτώσεων β' και γ', στις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της οικείας περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης,
γ) της περίπτωσης δ' στο αυτοτελές τμήμα επιστημονικής - παιδαγωγικής καθοδήγησης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της οικείας περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης και
δ) των περιπτώσεων ε' (ΚΕΔΔΥ) έως και Γ στα οικεία αυτοτελή γραφεία στήριξης εκπαιδευτικού έργου της οικείας περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης.
(Προσχέδιο νόμου για τη διοίκηση στο νέο σχολείο-άρθρο 21)
Ας διαβάζουμε λίγο πιο προσεκτικά!!!!
Οπως έχω ήδη αναφέρει, καταργούνται μόνο οι θέσεις των προϊσταμένων στα ΚΕΔΔΥ, αλλάζουν ονομασία και τρόπο λειτουργίας και πιθανώς επηρεάζονται και οι προσλήψεις αναπληρωτών σε αυτά λόγω περικοπών.
-
ΚΕΔΔΥ ΤΕΛΟΣ
από την στιγμή που χάνουν την αυτονομία τους δεν υπάρχουν. Θα γίνουν ένα γραφείο σε μια δ/νση ενώ πριν είχαν δικούς τους χώρους. Ποιος θα είναι προϊστάμενος τους ? αυτός που θα έχει και ένα σωρό άλλα πράγματα ? θα έχει σχέση με ειδική αγωγή ? δεν νομίζω... μιλάμε καθαρά για κατάργηση.
Το σύστημα θα αργήσει πάρα πολύ να ισορροπήσει μέσα στα γραφεία στήριξης εκπαιδευτικού έργου. Θα πρέπει να ξαναβρούν ένα σύστημα λειτουργίας και συνεννόησης σε έναν χώρο που δεν θα έχει καμία σχέση από ειδική με ότι προβλήματα αυτό θα φέρει.
Όλα αυτά για να υπάρχουν στην θέση των προϊσταμένων από όλα αυτά που καταργούνται ένας προϊστάμενος. Ώραια γλύτωσαν μερικά επιδόματα και ίσως κάποια νοίκια και διέλυσαν έναν θεσμό που τα τελευταία χρόνια άρχισε να τσουλάει κάπως.
-
ΚΕΔΔΥ ΤΕΛΟΣ
από την στιγμή που χάνουν την αυτονομία τους δεν υπάρχουν. Θα γίνουν ένα γραφείο σε μια δ/νση ενώ πριν είχαν δικούς τους χώρους. Ποιος θα είναι προϊστάμενος τους ? αυτός που θα έχει και ένα σωρό άλλα πράγματα ? θα έχει σχέση με ειδική αγωγή ? δεν νομίζω... μιλάμε καθαρά για κατάργηση.
Το σύστημα θα αργήσει πάρα πολύ να ισορροπήσει μέσα στα γραφεία στήριξης εκπαιδευτικού έργου. Θα πρέπει να ξαναβρούν ένα σύστημα λειτουργίας και συνεννόησης σε έναν χώρο που δεν θα έχει καμία σχέση από ειδική με ότι προβλήματα αυτό θα φέρει.
Όλα αυτά για να υπάρχουν στην θέση των προϊσταμένων από όλα αυτά που καταργούνται ένας προϊστάμενος. Ώραια γλύτωσαν μερικά επιδόματα και ίσως κάποια νοίκια και διέλυσαν έναν θεσμό που τα τελευταία χρόνια άρχισε να τσουλάει κάπως.
Μα και γω αυτό είπα. Ο τρόπος λειτουργίας δεν θα είναι ο ίδιος και το έργο τους μάλλον περισσότερο γραφειοκρατικό.
Το μόνιμο προσωπικό θα στελεχώσει το καινούργιο τμήμα (γιατί αναπληρωτές δεν βλέπω πλέον να προσλαμβάνουν) που οι αρμοδιότητές του θα είναι ευρύτατες και τεράστιες.
-
ΚΕΔΔΥ ΤΕΛΟΣ
από την στιγμή που χάνουν την αυτονομία τους δεν υπάρχουν. Θα γίνουν ένα γραφείο σε μια δ/νση ενώ πριν είχαν δικούς τους χώρους. Ποιος θα είναι προϊστάμενος τους ? αυτός που θα έχει και ένα σωρό άλλα πράγματα ? θα έχει σχέση με ειδική αγωγή ? δεν νομίζω... μιλάμε καθαρά για κατάργηση.
Το σύστημα θα αργήσει πάρα πολύ να ισορροπήσει μέσα στα γραφεία στήριξης εκπαιδευτικού έργου. Θα πρέπει να ξαναβρούν ένα σύστημα λειτουργίας και συνεννόησης σε έναν χώρο που δεν θα έχει καμία σχέση από ειδική με ότι προβλήματα αυτό θα φέρει.
Όλα αυτά για να υπάρχουν στην θέση των προϊσταμένων από όλα αυτά που καταργούνται ένας προϊστάμενος. Ώραια γλύτωσαν μερικά επιδόματα και ίσως κάποια νοίκια και διέλυσαν έναν θεσμό που τα τελευταία χρόνια άρχισε να τσουλάει κάπως.
Μα και γω αυτό είπα. Ο τρόπος λειτουργίας δεν θα είναι ο ίδιος και το έργο τους μάλλον περισσότερο γραφειοκρατικό.
Το μόνιμο προσωπικό θα στελεχώσει το καινούργιο τμήμα (γιατί αναπληρωτές δεν βλέπω πλέον να προσλαμβάνουν) που οι αρμοδιότητές του θα είναι ευρύτατες και τεράστιες.
Καταρχήν αναπληρωτές δεν προσλαμβάνονται ήδη! Ε΄γω έιμαι για 4η χρονιά σε εκπαιδευτική α΄δεια και στη θέση μου εδώ και 4 χρόνια δεν έχει πάει αναπληρωτής. Αποτέλεσμα; Τα νήπια μένουν αδιάγνωστα, με ό,τι και αν συνεπάγεται αυτό!
Από εκεί και πέρα, οι αρμοδιότητες, ειδικά των εκπαιδευτικών, ήδη είναι τεράστιες. Όταν με τον κανονισμό λειτουργίας ορίζεται ότι εκπαιδευτικός οποιασδήποτε βαθμίδας, βλέπει παιδιά οποιασδήποτε βαθμίδας....τι να πούμε; Μπορώ εγώ, η νηπιαγωγός, όση όρεξη για δουλειά και αν έχω, να δω παιδί λυκείου που θέλει χαρτί δυσλεξάις για τις εξετάσεις; Και όμως ο νομοθέτης θεωρεί ότι μπορώ! Πρακτικά, έκανα αγώνα (με τη συμπαράσταση της προϊσταμένης μου) για να βλέπω παιδιά μέχρι
-
Τουλάχιστον μέχρι σήμερα προσλαμβάνουν αναπληρωτές εεπ. Αν αλλάξει το καθεστώς λειτουργίας των ΚΕΔΔΥ δεν βλέπω ούτε και αυτούς να διορίζουν.
Όσο για εκπαιδευτικούς αναπληρωτές εαε, σχεδόν ποτέ δεν παίρνουν στα κεδδυ. Τους προσλαμβάνουν στην πράξη μόνο για τα σμεαε.
-
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Κατάργηση των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ)
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=45826
-
το ότι μεταφέρονται στις περιφερειακές δ/νσεις σημαίνει ότι καταργούνται και κάποια ΚΕΔΔΥ που λειτουργούσαν σε αριθμό μεγαλύτερο του ενός σε κάποιες περιφέρειες.
Αλλά τι ψάχνεις τώρα, ένα είναι σίγουρο ότι δεν βγάζεις άκρη.
-
το ότι μεταφέρονται στις περιφερειακές δ/νσεις σημαίνει ότι καταργούνται και κάποια ΚΕΔΔΥ που λειτουργούσαν σε αριθμό μεγαλύτερο του ενός σε κάποιες περιφέρειες.
Αλλά τι ψάχνεις τώρα, ένα είναι σίγουρο ότι δεν βγάζεις άκρη.
Ωχ! Γι αυτούς προβλέπω ακόμη μεγαλύτερο στρίμωγμα καθώς επιδιώκουν μείωση και των λειτουργικών εξόδων. Όλοι μαζί παρέα σε ένα γραφείο και άντε να βγάλουν διάγνωση!!!!
-
4. Για τη χρονική περίοδο από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου έως και τη δημοσίευση της απόφασης της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου οι υπηρεσίες, οι αρμοδιότητες, τα καθήκοντα, οι θέσεις και το προσωπικό των
υπηρεσιακών μονάδων που καταργούνται με την παράγραφο 1 του άρθρου 22 μεταφέρονται, αυτοδικαίως, ως εξής:α) της περίπτωσης α', στις διευθύνσεις πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αντίστοιχα, της οικείας περιφερειακής διεύθυνσης, εκπαίδευσης,
β) των περιπτώσεων β' και γ', στις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της οικείας περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης,
γ) της περίπτωσης δ' στο αυτοτελές τμήμα επιστημονικής - παιδαγωγικής καθοδήγησης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της οικείας περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης και
δ) των περιπτώσεων ε' (ΚΕΔΔΥ) έως και Γ στα οικεία αυτοτελή γραφεία στήριξης εκπαιδευτικού έργου της οικείας περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης.
(Προσχέδιο νόμου για τη διοίκηση στο νέο σχολείο-άρθρο 21)
Ας διαβάζουμε λίγο πιο προσεκτικά!!!!
Οπως έχω ήδη αναφέρει, καταργούνται μόνο οι θέσεις των προϊσταμένων στα ΚΕΔΔΥ, αλλάζουν ονομασία και τρόπο λειτουργίας και πιθανώς επηρεάζονται και οι προσλήψεις αναπληρωτών σε αυτά λόγω περικοπών.
ωστόσο, δεν θα πρέπει να υπάρχει εφησυχασμός καθώς αυτό είναι προσχέδιο νόμου.
δεν εγγυάται κανείς ότι θα ψηφιστεί έτσι όπως το βλέπουμε τώρα
-
Γίνεται προσπάθεια να μεταφερθούν τα ΚΕΔΔΥ με αυτόνομη λειτουργία ως προς το έργο τους στο νέο γραφείο στήριξης εκπαιδευτικού έργου.
-
Γίνεται προσπάθεια να μεταφερθούν τα ΚΕΔΔΥ με αυτόνομη λειτουργία ως προς το έργο τους στο νέο γραφείο στήριξης εκπαιδευτικού έργου.
μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη;
τι προσπάθεια; και από ποιον;
-
το αυτόνομο γεννά και κάποιες άλλες απορίες π.χ.
1) προϊστάμενο από ειδική αγωγή θα έχουν εκεί ?
2) το 1 "ΚΕΔΔΥ" ανά περιφέρεια είναι σοβαρή υποστήριξη ?
3) πόσους υπαλλήλους θα έχει το κάθε φωλιασμένο "ΚΕΔΔΥ" μέσα στην περιφέρεια ?
-
στην περιφέρεια Αττικής μόνο υπάρχουν 7 ΚΕΔΔΥ +1 που δεν λειτουργεί ακόμα σύνολο 8. Αυτά θα γίνουν 1 μέσα στην περιφερειακή δ/νση.
Όμοια και οι άλλες περιφέρειες που απορροφούν το λιγότερο 4 ΚΕΔΔΥ η κάθε μία.
Μιλάμε για την απόλυτη συγχώνευση παιδιά. Δεν νομίζω να πιστεύει κάποιος ότι 1 φωλιασμένο "ΚΕΔΔΥ" μπορεί να εκτελέσει το ίδιο έργο με 7 έτσι ? Πιστεύω ότι θα αλλάξει ο ρόλος τους γιατί με αυτά που ισχύουν τώρα δεν υπάρχει περίπτωση να δουλέψουν.
Ερώτηση: πριν Καλλικράτη είχαμε 13 κρατικές περιφέρειες και πάμε σε 7 αποκεντρωμένες διοικήσεις. Σημαίνει αυτό ότι και οι σημερινές 13 περιφερειακές δ/νσεις εκπαίδευσης θα γίνουν 7 ? γιατί τότε θα έχουμε ακόμα χειρότερα αποτελέσματα.
-
Σίγουρα δεν είπε κανείς ότι το έργο και η λειτουργία των ΚΕΔΔΥ θα συνεχίσει να είναι η ίδια.
Γίνεται προσπάθεια από συλλόγους εκπαιδευτικών και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (προς όφελος των μαθητών), να μπορέσει να έχει αυτόνομη λειτουργία μέσα στο νέο γραφείο στήριξης εκπαιδευτικού έργου. Οι υπηρεσίες του (διάγνωση και υποστήριξη μαθητών με εαε) δεν πρέπει να υποβαθμιστούν μέσα στον τυφώνα των τόσων νέων αρμοδιοτήτων του γραφείου.
Ο δε προϊστάμενος του παραπάνω καλό θα ήταν να έχει γνώση ειδικής αγωγής (αλλά και ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΛΛΩΝ άλλων) για να ανταποκριθεί σωστά στο έργο του.
Οι υπάλληλοι-όπως αναφέρεται στο προσχέδιο του νόμου-θα μεταφερθούν αυτοδικαίως στο νέο γραφείο και πιθανώς, κατά τη γνώμη μου, θα αποκτήσουν νέες αρμοδιότητες.
Τέλος, όπου επικρατεί περισσότερη συγχώνευση και συνωστισμός (Αθήνα-Θεσσαλονίκη), η λειτουργία κάθε υπηρεσίας καθίσταται πιο αναποτελεσματική για τους πολίτες (και όχι μόνο των 7 ΚΕΔΔΥ που πιθανώς θα συγχωνευτούν εκεί σε ένα).
Όλες οι απορίες θα λυθούν τελικά όταν ψηφιστεί το προσχέδιο και γίνει νόμος του κράτους.
-
vickyN νομίζω δεν κατάλαβες, σε όλες τις περιφέρειες θα έχει πάνω από 4 τωρινά κεδδυ. Π.χ. η περιφέρεια αιγαίου θα καλύπτει με ένα "κεδδυ" όλα τα νησιά του νοτίου αιγαίου όταν τώρα έχει 2 στις κυκλάδες 2 στην δωδ/σο +1 που δεν λειτουργεί. Πιστεύεις εσύ ότι θα λειτουργήσει Κεδδυ έτσι για διάγνωση και υποστήριξη όλης της περιφέρειας ? δεν υπάρχει περίπτωση
Δεν νομίζω να πιστεύεις ότι όλο το προσωπικό που έχει οργανικές στα διάφορα ΚΕΔΔΥ θα πάνε στην περιφέρεια. Θα τους στείλουν στα σχολεία, αν υπάρχουν κενές οργανικές και εκεί.
Η μόνη εναλλακτική με την υπάρχουσα νομοθεσία κατά την γνώμη μου είναι η εξής. Το προσωπικό των ΚΕΔΔΥ να πάει στα ειδικά σχολεία και να ενεργοποιηθεί η Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ) που σύμφωνα με τον 3699 μπορεί να λειτουργήσει σε κάθε σχολείο, ώστε να αξιολογεί τους μαθητές της. Μόνο που τώρα θα μπορεί να αξιολογεί και άλλους μαθητές. Νομίζω ότι είναι μια ρεαλιστική ιδέα για το πως μπορεί να αντιμετωπιστεί η κατάσταση.
-
Μα γραφείο στήριξης εκπαιδευτικού έργου θα λειτουργεί στη διεύθυνση εκπαίδευσης του κάθε νομού. Όχι ένα σε κάθε περιφέρεια εκπαίδευσης.
δ) των περιπτώσεων ε' (ΚΕΔΔΥ) έως και Γ στα οικεία αυτοτελή γραφεία στήριξης εκπαιδευτικού έργου της οικείας περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης.
(Προσχέδιο νόμου για τη διοίκηση στο νέο σχολείο-άρθρο 21)
-
όταν λέει περιφερειακή εννοεί περιφερειακή, σε πιάνω αδιάβαστη
πάρε να τις δεις
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=3462 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=3462)
είναι στις περιφέρειες σύνολο 13
-
Διάβασε λίγο προσεκτικά το άρθρο 9 και ακολούθως το άρθρο 10.
Κάθε νομός και ένα νέο γραφείο στήριξης εκπαιδευτικού έργου.
Διευκρινίσεις για Αττική και Θεσσαλονίκη!
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=45320
-
έχεις απόλυτο δίκιο!!! αλλά μόνο για Αθήνα και Θεσσαλονική οι δ/νσεις είναι περισσότερες της μίας.
Άρα 8 ΚΕΔΔΥ στην Αττική αντιστοιχούν σε 13 δ/νσεις όπως τις μετράω
ενώ 8 ΚΕΔΔΥ της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ αντιστοιχούν σε 4 δ/νσεις στην θεσσαλονίκη, αλλά λέει νόμο θεσσαλονίκης και νομό αθηνών
Στις άλλες περιφέρειες έτσι όπως το γράφουν είναι σαν να είναι 1 δ/νση ανά περιφέρεια οπότε έχουμε το πρόβλημα που είπα
1. Στην έδρα κάθε περιφερειακής ενότητας, που προβλέπεται στο άρθρο 3 του ν. 3852/2010 (Α' 87), συνιστάται και εδρεύει μία διεύθυνση εκπαίδευσης, με κατά τόπο αρμοδιότητα στην εδαφική περιφέρεια της ίδιας περιφερειακής ενότητας. Ειδικά στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης συνιστώνται οι ακόλουθες διευθύνσεις εκπαίδευσης:
α) Στο νομό Αττικής:.... β) Στο νομό Θεσσαλονίκης:.....
-
Περιφερειακή ενότητα= ο παλιός νομός.
Δηλαδή, εκτός από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που θα υπάρξουν μεταβολές, στην υπόλοιπη Ελλάδα θα λειτουργεί ένα γραφείο στήριξης εκπαιδευτικού έργου σε κάθε νομό. Εκεί θα μεταφερθεί και το οικείο ΚΕΔΔΥ.
-
ευτυχώς που έχω λάθος vicky !!!
να σε καλά που διαβάζεις σωστά και με διόρθωσες
οπότε το θέμα τώρα είναι
1. ο προϊστάμενος
2. η μετακόμιση όσον κεδδυ στεγαζόντουσαν εκτός δ/νσεων δηλαδή των περισσοτέρων
-
Σκοπός της κατάργησης των ΚΕΔΔΥ, απ ό,τι κατάλαβα, είναι η κατάργηση των θέσεων των προϊσταμένων και των μισθών τους και η μείωση των λειτουργικών εξόδων με τη μεταφορά τους στις δ/νσεις εκπαίδευσης.
Μέσα σε αυτές τις δυσκολίες, θα πρέπει να διασφαλιστεί ο σημερινός ρόλος των ΚΕΔΔΥ με την όσο μεγαλύτερη λειτουργική αυτονομία τους στo νέο τεράστιο γραφείο στήριξης εκπαιδευτικού έργου.
-
δηλ. για να καταλαβω αν καποιος χρειαζεται γνωματευση για δυσλεξια που απευθυνεται?
-
δηλ. για να καταλαβω αν καποιος χρειαζεται γνωματευση για δυσλεξια που απευθυνεται?
στα Κεδδυ με αιτηση κηδεμονα
-
καλησπέρα!!
πήγε κανένας στη συνάντηση που είχανε το Σάββατό στην Αθήνα;
είπανε τιποτα καινούριο/ενδιαφέρον;
-
Περιφερειακή ενότητα= ο παλιός νομός.
Δηλαδή, εκτός από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που θα υπάρξουν μεταβολές, στην υπόλοιπη Ελλάδα θα λειτουργεί ένα γραφείο στήριξης εκπαιδευτικού έργου σε κάθε νομό. Εκεί θα μεταφερθεί και το οικείο ΚΕΔΔΥ.
Η Περιφερειακή Ενότητα δεν είναι ο παλιός νομός.
Το ότι οι νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις καταργήθηκαν και αντικαταστάθηκαν (εν μέρει) από τις περιφερειακές ενότητες δε σημαίνει ότι οι Νομοί της Ελλάδας έπαψαν να υφίστανται ως διαιρέσεις των γεωγραφικών διαμερισμάτων της Ελλάδας.
Περιφερειακή ενότητα είναι ένας όρος της τοπικής αυτοδιοίκησης που έχει να κάνει με τη Διοικητική Διαίρεση της Ελλάδας (http://el.wikipedia.org/wiki/Διοικητική_διαίρεση_της_Ελλάδας_2011).
Κάθε περιφέρεια διαιρείται σε «περιφερειακές ενότητες», οι οποίες συνήθως συμπίπτουν με τους νομούς, όχι όμως πάντα (π.χ. δεν ισχύει αυτό σε Αττική,
-
Δε γνωρίζω για όλους τους νομούς, αλλά τουλάχιστον για δικό μου νομό, αυτός μεταβλήθηκε αυτούσιος σε περιφερειακή ενότητα.
Το λέω αυτό γιατί δουλεύω στο κτίριο της παλιάς νομαρχίας που πλέον ονομάζεται περιφερειακή ενότητα (έχουν αλλάξει όλες τις επιγραφές-ταμπέλες). Το καθεστώς των υπηρεσιών που εδρεύουν εκεί είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που ίσχυε επί παλιάς νομαρχίας (εφορία, πολεοδομία, δ/νσεις εκπαίδευσης, κεδδυ, δ/νση γεωργίας, αλιείας κλπ)
Το προσχέδιο νόμου αναφέρει επακριβώς τί ισχύει για την εκπαίδευση (άρθρο 9).
-
Δε γνωρίζω για όλους τους νομούς, αλλά τουλάχιστον για δικό μου νομό, αυτός μεταβλήθηκε αυτούσιος σε περιφερειακή ενότητα.
Το λέω αυτό γιατί δουλεύω στο κτίριο της παλιάς νομαρχίας που πλέον ονομάζεται περιφερειακή ενότητα (έχουν αλλάξει όλες τις επιγραφές-ταμπέλες). Το καθεστώς των υπηρεσιών που εδρεύουν εκεί είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που ίσχυε επί παλιάς νομαρχίας (εφορία, πολεοδομία, δ/νσεις εκπαίδευσης, κεδδυ, δ/νση γεωργίας, αλιείας κλπ)
Το προσχέδιο νόμου αναφέρει επακριβώς τί ισχύει για την εκπαίδευση (άρθρο 9).
Κλασσική περίπτωση γενίκευσης από τις προσωπικές προσλαμβάνουσες.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 58 ΚΕΔΔΥ, ένα σε κάθε ένα από τα 58 ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ.
Αν το κείμενο που διέρρευσε για τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης παραμείνει ως έχει, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (άρα και τα ΚΕΔΔΥ) θα πρέπει να γίνουν 82. Π.χ. στις Κυκλάδες θα πρέπει να γίνουν 9 Διευθύνσεις Εκπαίδευσης γιατί τόσες είναι οι Περιφερειακές Ενότητες στις Κυκλάδες. Σε μια περίοδο συρρίκνωσης του αριθμού των δομών της Εκπαίδευσης, δεν πιστεύω ότι θα συμβεί τέτοια μεγάλη αύξηση στον αριθμό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
Πιστεύω ότι το άρ.9 θα αλλάξει ως προς το σημείο: "Στην έδρα κάθε περιφερειακής ενότητας, που προβλέπεται στο άρθρο 3 του ν. 3852/2010 (Α' 87), συνιστάται και εδρεύει μία διεύθυνση εκπαίδευσης, με κατά τόπο αρμοδιότητα στην εδαφική περιφέρεια της ίδιας περιφερειακής ενότητας." και τελικώς οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα αυξηθούν σε 66, λόγω Αττικής και Θεσσαλονίκης.
-
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 58 ΚΕΔΔΥ, ένα σε κάθε ένα από τα 58 ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ.
Δεν ισχύει το παραπάνω ένα προς ένα που γράφεις.
Π.χ. στο ΠΥΣΔΕ Δωδ/σου υπάρχουν 3 ΚΕΔΔΥ (Ρόδος, Κως, Κάλυμνος)
-
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 58 ΚΕΔΔΥ, ένα σε κάθε ένα από τα 58 ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ.
Δεν ισχύει το παραπάνω ένα προς ένα που γράφεις.
Π.χ. στο ΠΥΣΔΕ Δωδ/σου υπάρχουν 3 ΚΕΔΔΥ (Ρόδος, Κως, Κάλυμνος)
Έχεις δίκαιο, πήρα μια παλιά λίστα των ΚΔΑΥ και παρασύρθηκα σε αυτό (δεν είμαι της Ειδικής Αγωγής). Ισχύει επίσης απ' ότι βλέπω για Κυκλάδες (Σύρος και Νάξος) και Λέσβο (Μυτιλήνη και Μύρινα Λήμνου). Αν έχεις μια επικαιροποιημένη λίστα των ΚΕΔΔΥ, μπορείς να παραθέσεις το link?
Κατά τα λοιπά ισχύουν περί Περιφερειακής Ενότητας κτλ. όσα προανέφερα.
-
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/keddy___dieythynseis__2011_110304.xls (http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/keddy___dieythynseis__2011_110304.xls)
A/A ΚΕΔΔΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
1 Α΄ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΝΔΑΝΟΥ 18, 11526 ΑΘΗΝΑ 2106929094 2106929636-7
2
-
Κλασσική περίπτωση γενίκευσης από τις προσωπικές προσλαμβάνουσες.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 58 ΚΕΔΔΥ, ένα σε κάθε ένα από τα 58 ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ.
Αν το κείμενο που διέρρευσε για τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης παραμείνει ως έχει, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (άρα και τα ΚΕΔΔΥ) θα πρέπει να γίνουν 82. Π.χ. στις Κυκλάδες θα πρέπει να γίνουν 9 Διευθύνσεις Εκπαίδευσης γιατί τόσες είναι οι Περιφερειακές Ενότητες στις Κυκλάδες. Σε μια περίοδο συρρίκνωσης του αριθμού των δομών της Εκπαίδευσης, δεν πιστεύω ότι θα συμβεί τέτοια μεγάλη αύξηση στον αριθμό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
Πιστεύω ότι το άρ.9 θα αλλάξει ως προς το σημείο: "Στην έδρα κάθε περιφερειακής ενότητας, που προβλέπεται στο άρθρο 3 του ν. 3852/2010 (Α' 87), συνιστάται και εδρεύει μία διεύθυνση εκπαίδευσης, με κατά τόπο αρμοδιότητα στην εδαφική περιφέρεια της ίδιας περιφερειακής ενότητας." και τελικώς οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα αυξηθούν σε 66, λόγω Αττικής και Θεσσαλονίκης.
Το άρθρο 9 του προσχεδίου νόμου είναι ξεκάθαρο, εκτός και αν το αλλάξουν. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η περιφερειακή ενότητα ταυτίζεται με το νομό, τουλάχιστον στην ηπειρωτική επαρχία και γι αυτό ανέφερα την περίπτωση του νομού όπου δουλεύω, χωρίς καμία πρόθεση γενίκευσης.
Σε κάθε περίπτωση, το ζητούμενο είναι να διατηρηθεί η διεπιστημονικότητα των κεδδυ, η αυτονομία τους και φυσικά οι οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών και εεπ εντός των διευθύνσεων εκπαίδευσης.