Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: marika στις Ιουλίου 21, 2007, 09:32:48 pm
-
Ξέρει κανείς πώς μπορεί να διοριστεί μόνιμος ένας ωρομίσθιος(τί παίζει με μόρια και μήνες);
-
μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ ή με το μάζεμα μορίων από την προϋπηρεσία Το πόσα μόρια και χρόνος χρειάζεται για να πλησιάσεις διορισμό, εξαρτάται από την ειδικότητά σου, τον αριθμό θέσεων που αναλογούν στο 60% του ΑΣΕΠ και το 40% από τους πίνακες με προϋπηρεσία, το πόσα μόρια έχουν μαζέψει οι άλλοι κ.α.
-
1)Mήπως γνωρίζεις τί ισχύει για τους ΠΕ02; 2)Ο διορισμός του 40% ισχύει δηλαδή και για τους ωρομίσθιους εκτός από τους αναπληρωματικούς,(π.χ. διορίζονται 20% αναπληρωματικοί και 20% ωρομίσθιοι);
-
1. Δεν ξέρω για τους ΠΕ02, γιατί είμαι ΠΕ20, αλλά πιστεύω ότι είναι δύσκολα για τον κλάδο σας, αν και παίρνουν πολλά άτομα.
2. ο 40% ισχύει για πίνακες με προϋπηρεσία. Οι αναπληρωτές (αναπληρωματικοί υπάρχουν στο ποδόσφαιρο ;D) έχουν περισσότερα μόρια (π.χ. ένας αναπληρωτής θα έχει 9 μόρια στο τέλος της χρονιάς και ένας ωρομίσθιος 3.5) και εννοείται ότι οι προσλήψεις με το 40% γίνεται από τον δικό τους πίνακα
-
Σ'ευχαριστώ,κατατοπίστηκα!
-
1. Δεν ξέρω για τους ΠΕ02, γιατί είμαι ΠΕ20, αλλά πιστεύω ότι είναι δύσκολα για τον κλάδο σας, αν και παίρνουν πολλά άτομα.
2. ο 40% ισχύει για πίνακες με προϋπηρεσία. Οι αναπληρωτές (αναπληρωματικοί υπάρχουν στο ποδόσφαιρο ;D) έχουν περισσότερα μόρια (π.χ. ένας αναπληρωτής θα έχει 9 μόρια στο τέλος της χρονιάς και ένας ωρομίσθιος 3.5) και εννοείται ότι οι προσλήψεις με το 40% γίνεται από τον δικό τους πίνακα
Για τον Κλάδο ΠΕ20 είναι ποιο εύκολα?? Εσύ σε ποιον πίνακα είσαι ?
Στατιστικά μπορεί να γίνει μια προσέγγιση για διορισμό στον ΠΕ20 ?
-
Δεν είμαι σε κανέναν πίνακα, γιατί είμαι μόνιμη (διορίστηκα πέρσι) :)
Δεν μπορεί να γίνει προσέγγιση για διορισμό ΠΕ20, γιατί :
1. δεν έγινε διαγωνισμός ΑΣΕΠ για πληροφορικούς, που σημαίνει 0 διορισμούς για 2 χρόνια
2. είμαστε παντού υπεράριθμοι (οι μόνιμοι), πολλοί έχουν τοποθετηθεί σε 3 ολοήμερα για να καλύπτουν τις ώρες τους - αυτό σημαίνει ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών και λιγότερες - σε σχέση με προηγούμενα έτη - ωρομισθίων
3. οι πίνακες έχουν "μπουκώσει" και κάθε χρόνο θα γεμίζουν πολύ παραπάνω
4. με τις αλλαγές και μετατροπές των σχολείων έχουν μειωθεί αρκετά οι ώρες μαθημάτων πληροφορικής, ειδικά σε λύκεια, ΕΠΑΛ κλπ, που σημαίνει πως χρειάζονται λιγότερους καθηγητές πληροφορικής
5. είμαστε ο μόνος - νομίζω - κλάδος, που εδώ και χρόνια δεν έχει σχολικούς συμβούλους (θα έχουμε από του χρόνου)
6. έχουμε χωριστεί σε 42 στρατόπεδα, δεν υπάρχει ενότητα σαν κλάδος ούτε σύμπνοια. Σκεφτείτε τι έχουν καταφέρει άλλοι κλάδοι που είναι οργανωμένοι, π.χ. οι ΠΕ02 ή υπάρχουν οργανώσεις, όπως η ΠΕΑ που δεν έχουν ασχοληθεί μαζί μας ποτέ ή έχουν πιέσει για εμάς. Εδώ υπάρχουν ακόμα κόντρες σε ΠΕ19 και ΠΕ20 στο ίδιο σχολείο...
6. οι πληροφορίες που έχουμε αρκετοί είναι δυσοίωνες για το μέλλον...και για τα ολοήμερα...το ΚΠΣ (κοινοτικό πλαίσιο στήριξης) λήγει το 2013- αν μέχρι τότε δεν απορροφηθούν χρήματα για την εξόπλιση εργαστηρίων στα δημοτικά, κλάφτα Χαράλαμπε..
7. μην ξεχνάμε και τους δασκάλους που επιθυμούν να πάρουν το μάθημα στα δημοτικά, γιατί θα παίρνουν επίδομα 120 ή 150
-
Δεν είμαι σε κανέναν πίνακα, γιατί είμαι μόνιμη (διορίστηκα πέρσι) :)
Δεν μπορεί να γίνει προσέγγιση για διορισμό ΠΕ20, γιατί :
1. δεν έγινε διαγωνισμός ΑΣΕΠ για πληροφορικούς, που σημαίνει 0 διορισμούς για 2 χρόνια
2. είμαστε παντού υπεράριθμοι (οι μόνιμοι), πολλοί έχουν τοποθετηθεί σε 3 ολοήμερα για να καλύπτουν τις ώρες τους - αυτό σημαίνει ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών και λιγότερες - σε σχέση με προηγούμενα έτη - ωρομισθίων
3. οι πίνακες έχουν "μπουκώσει" και κάθε χρόνο θα γεμίζουν πολύ παραπάνω
4. με τις αλλαγές και μετατροπές των σχολείων έχουν μειωθεί αρκετά οι ώρες μαθημάτων πληροφορικής, ειδικά σε λύκεια, ΕΠΑΛ κλπ, που σημαίνει πως χρειάζονται λιγότερους καθηγητές πληροφορικής
5. είμαστε ο μόνος - νομίζω - κλάδος, που εδώ και χρόνια δεν έχει σχολικούς συμβούλους (θα έχουμε από του χρόνου)
6. έχουμε χωριστεί σε 42 στρατόπεδα, δεν υπάρχει ενότητα σαν κλάδος ούτε σύμπνοια. Σκεφτείτε τι έχουν καταφέρει άλλοι κλάδοι που είναι οργανωμένοι, π.χ. οι ΠΕ02 ή υπάρχουν οργανώσεις, όπως η ΠΕΑ που δεν έχουν ασχοληθεί μαζί μας ποτέ ή έχουν πιέσει για εμάς. Εδώ υπάρχουν ακόμα κόντρες σε ΠΕ19 και ΠΕ20 στο ίδιο σχολείο...
6. οι πληροφορίες που έχουμε αρκετοί είναι δυσοίωνες για το μέλλον...και για τα ολοήμερα...το ΚΠΣ (κοινοτικό πλαίσιο στήριξης) λήγει το 2013- αν μέχρι τότε δεν απορροφηθούν χρήματα για την εξόπλιση εργαστηρίων στα δημοτικά, κλάφτα Χαράλαμπε..
7. μην ξεχνάμε και τους δασκάλους που επιθυμούν να πάρουν το μάθημα στα δημοτικά, γιατί θα παίρνουν επίδομα 120 ή 150
-
για το 7 υπάρχουν και posts σχετικά εδώ μέσα, ψάξε τα. Με δυο λόγια, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές επιμορφώνονται σε βασικές δεξιότητες-χρήση Η/Υ από εμάς μέσω επιμορφωτικών σεμιναρίων του Υπ. Παιδείας και είχαν εκδηλώσει το "ενδιαφέρον" τους να διδάσκουν αυτοί το μάθημα της πληροφορικής (και για το πρωί, αν μπει και για το ολοήμερο) και το στηρίζουν στο ότι οι ΠΕ19-20 δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Ξέρω περιπτώσεις σε 2 δημοτικά σχολεία, που το μάθημα νέες τεχνολογίες το κάνει ο δάσκαλος και παίρνει 150
-
Αρα διορίστικες με 1,5 χρόνο προυπηρεσία και εξετάσεις ΑΣΕΠ ....?
-
Πέρυσι ήταν εύκολο να διοριστεί κάποιος ΠΕ20 μόνιμος με 1,5 χρόνο προϋπηρεσία ως ωρομίσθιος.Τώρα...
-
Τώρα τι ....?
Είμαστε πολύ περισσότεροι και σε συνδυασμό με τους υπεράριθμους που πήρε πέρυσι είναι δύσκολο .
πόσο να ανάβει από την μία χρονιά στην άλλη τώρα να πω τα διπλά 3 χρόνια ??
Καλά δεν είναι αν σε άλλους κλάδους σκεφτούμε πως υπάρχουν και χειρότερα ?