Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναπληρωτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: naja στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 09:55:28 pm

Τίτλος: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: naja στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 09:55:28 pm
Μήπως γνωρίζετε αν αφορά όλους τους αναπληρωτές, αν μπορούν να αρνηθούν και αν αφορά όλες τις ειδικότητες?
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: rozy4 στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 10:05:54 pm
Για όλους τους εκπαιδευτικούς δ/θμιας, λέει η κανονιστική πράξη

Από την εγκύκλιο αναπληρωτών διάβασε τις ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ στη σελίδα 8
http://www.pde.gr/index.php?page=2803
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: AntreaEirini στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 10:29:11 pm
Έχει ανακοινωθεί κάπου το πού δημιουργήθηκαν τμήματα ΖΕΠ;
Aπ' ό,τι είδα είχαν προθεσμία μέχρι τις 16 για τις αιτήσεις για δημιουργία τμημάτων. Ίσως ανακοινωθεί κάτι σύντομα.
Υποθέτω ότι σε παίρνουν σε περιχές που έχεις δηλώσει στην αίτηση αναπληρωτών, έτσι;
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: naja στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 10:49:31 pm
Δυστυχώς δεν λέει που δημιουργήθηκαν αντίστοιχα τμήματα,αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε επίσης από ότι κατάλαβα.Προφανώς θα είναι για όλες τις ειδικότητες.
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Lucinda στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 10:56:46 pm
Λέω εγώ τώρα...δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες, οι οποίοι θα καταρτίζονταν με ξεχωριστή εγκύκλιο, έτσι ώστε να συμμετέχουν μόνο όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα για τέτοιες τάξεις; Αντίθετα, ούτε ενδιαφέρει κανέναν αν αυτοί που θα απασχοληθούν σε τέτοιου είδους τμήματα είναι στο ελάχιστο καταρτισμένοι και γνώστες ανάλογων τεχνικών και μεθόδων και πολύ περισσότερο δεν ενδιαφέρει κανέναν το αν κάποιος επιθυμεί ή όχι να εργαστεί στις Ζ.Ε.Π. Α ρε Ελλαδάρα! Ό,τι να 'ναι, όπως πάντα! Αλλά σύμφωνα με το Υπουργείο μας, όχι μόνο δεν έχει δικαίωμα κάποιος να αρνηθεί, αλλά δεν έχει καμία απολύτως σημασία να γνωρίζει από διαπολιτισμική εκπαίδευση, δίγλωσσα παιδιά, διδασκαλία ελληνικής ως δεύτερης κλπ κλπ (είναι τόσα πολλά...) Άιντε, όλοι μαζί! Άσε που πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι εκπαίδευσης, που στην τελική μπορεί κάποιος να μην θέλει καν να ασχοληθεί. Αλλά...αποφασίζουμε και διατάζουμε!
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: vivaki στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:03:16 am
Λέω εγώ τώρα...δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες, οι οποίοι θα καταρτίζονταν με ξεχωριστή εγκύκλιο, έτσι ώστε να συμμετέχουν μόνο όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα για τέτοιες τάξεις; Αντίθετα, ούτε ενδιαφέρει κανέναν αν αυτοί που θα απασχοληθούν σε τέτοιου είδους τμήματα είναι στο ελάχιστο καταρτισμένοι και γνώστες ανάλογων τεχνικών και μεθόδων και πολύ περισσότερο δεν ενδιαφέρει κανέναν το αν κάποιος επιθυμεί ή όχι να εργαστεί στις Ζ.Ε.Π. Α ρε Ελλαδάρα! Ό,τι να 'ναι, όπως πάντα! Αλλά σύμφωνα με το Υπουργείο μας, όχι μόνο δεν έχει δικαίωμα κάποιος να αρνηθεί, αλλά δεν έχει καμία απολύτως σημασία να γνωρίζει από διαπολιτισμική εκπαίδευση, δίγλωσσα παιδιά, διδασκαλία ελληνικής ως δεύτερης κλπ κλπ (είναι τόσα πολλά...) Άιντε, όλοι μαζί! Άσε που πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι εκπαίδευσης, που στην τελική μπορεί κάποιος να μην θέλει καν να ασχοληθεί. Αλλά...αποφασίζουμε και διατάζουμε!

πες τα κ εγω εχω πεσει απο τα συννεφα..
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: aphrodite στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:07:26 am
Άσε που για τις ΖΕΠ τουλάχιστον θα έπρεπε (και κάπου το είχαν ανακοινώσει κιόλας) να απασχολούνται μόνιμοι εκπαιδευτικοί και με πολυετή πείρα για να σιγουρέψουν τη σταθερότητα μιας κατάστασης. Όχι κάθε χρόνο άλλοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα τοποθετούνται Οκτώβρη μήνα και αν...
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: r.e.a. στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:07:42 am
Λέω εγώ τώρα...δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες, οι οποίοι θα καταρτίζονταν με ξεχωριστή εγκύκλιο, έτσι ώστε να συμμετέχουν μόνο όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα για τέτοιες τάξεις; Αντίθετα, ούτε ενδιαφέρει κανέναν αν αυτοί που θα απασχοληθούν σε τέτοιου είδους τμήματα είναι στο ελάχιστο καταρτισμένοι και γνώστες ανάλογων τεχνικών και μεθόδων και πολύ περισσότερο δεν ενδιαφέρει κανέναν το αν κάποιος επιθυμεί ή όχι να εργαστεί στις Ζ.Ε.Π. Α ρε Ελλαδάρα! Ό,τι να 'ναι, όπως πάντα! Αλλά σύμφωνα με το Υπουργείο μας, όχι μόνο δεν έχει δικαίωμα κάποιος να αρνηθεί, αλλά δεν έχει καμία απολύτως σημασία να γνωρίζει από διαπολιτισμική εκπαίδευση, δίγλωσσα παιδιά, διδασκαλία ελληνικής ως δεύτερης κλπ κλπ (είναι τόσα πολλά...) Άιντε, όλοι μαζί! Άσε που πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι εκπαίδευσης, που στην τελική μπορεί κάποιος να μην θέλει καν να ασχοληθεί. Αλλά...αποφασίζουμε και διατάζουμε!

Μια και μιλάμε όλοι για τα πάντα ας κάνω κι εγώ ένα σχόλιο...
Όταν το μόνο που δείχνουμε να μας ενδιαφέρει είναι ο διορισμός και δείχνουμε έμπρακτα στο υπουργείο ότι στο όνομα της αξιοκρατίας και της ίσης μεταχείρισης (παράθυρα, βύσματα και τι δεν λέγεται για συναδέλφους που έχουν δουλέψει χρόνια σε σδε, σε φυλακές και σε δύσκολα μέρη) ισοπεδώνουμε οι ίδιοι τα πάντα γιατί να μην καλέσει από τους πίνακες χωρίς να μας ρωτήσει αν θέλουμε να πάμε; Για να λένε κάποιοι (που είναι πολλοί) ότι καταρτίζει χωριστούς πίνακες με βύσματα αφήνοντας χωρίς δουλειά τα σαΐνια που πέρασαν από ασεπ; :P
Η γνώμη μου είναι πολύ καλά κάνει! Έτσι ο ασεπίτης να ξέρει ότι θα πάει να δουλέψει όπου του πουν και όχι όπου γουστάρει. Γιατί θα πρέπει κάποιοι και στα μαλακά να πέφτουνε και να γκρινιάζουν συνέχεια για όλους και για όλα;

Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: AntreaEirini στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:15:29 am
Αν θεωρείς ότι πέφτει στα μαλακά όποιος διαβάζει και προσπαθεί δεν έχω τι να απαντήσω...

Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου, να πάμε όλοι εμείς που τα βρήκαμε εύκολα να δουλέψουμε και στη διαπολιτισμική... Την ίδια κατάρτιση έχουμε με όσους "δυσκολεύτηκαν" και δούλεψαν σε ΣΔΕ, φυλακές κτλ, όσα γνώριζαν γνωρίζουμε.

Την αντιπάθεια για  όσους προσπάθησαν μπορείτε να τη βγάλετε σε άλλο τόπικ, ο συνάδερφος που λέει ότι θα έπρεπε να θέλει κάποιος να δουλέψει εκεί, και να έχει και κάποια εξειδίκευση έχει δίκιο!
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: ΛΩΡΑ στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:26:27 am
Αν θεωρείς ότι πέφτει στα μαλακά όποιος διαβάζει και προσπαθεί δεν έχω τι να απαντήσω...

Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου, να πάμε όλοι εμείς που τα βρήκαμε εύκολα να δουλέψουμε και στη διαπολιτισμική... Την ίδια κατάρτιση έχουμε με όσους "δυσκολεύτηκαν" και δούλεψαν σε ΣΔΕ, φυλακές κτλ, όσα γνώριζαν γνωρίζουμε.

Την αντιπάθεια για  όσους προσπάθησαν μπορείτε να τη βγάλετε σε άλλο τόπικ, ο συνάδερφος που λέει ότι θα έπρεπε να θέλει κάποιος να δουλέψει εκεί, και να έχει και κάποια εξειδίκευση!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Και κάτι ακόμη...όποιος ήταν άξιος να διαβάζει επί μήνες βιβλία μεγέθους που αν πέσουν σε κεφάλι το ανοίγουν....πιστέψτε με...μπορεί να ανταπεξέλθει (εφόσον έχει όρεξη για δουλειά) σε πολλές περιστάσεις!!! Ακόμη και αν χρειαστεί παράλληλα με την διδασκαλία του να επιμορφώνεται!!! Γι αυτό όπως είπε και η AntreEirini...ας λείπουν τα ειρωνικά σχόλια!! Το θετικό που πρέπει να κρατήσουμε όλοι είναι πως δημιουργούνται αυτά τα τμήματα!!

Και μια φορά ας κάνουμε focus στο σημαντικό και όχι στο μεταξύ μας ξεκατίνιασμα!!  :o
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: aphrodite στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:30:49 am
Εγώ όμως ανησυχώ κατά πόσο υπάρχει γνήσιο ενδιαφέρον από τη μεριά του Υπουργείου στη δημιουργία αυτών των τμημάτων. Γιατί δημιουργούνται εν μία νυκτί χωρίς να υπάρχει οργάνωση-πάλι!!!
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: r.e.a. στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:34:24 am
Αν θεωρείς ότι πέφτει στα μαλακά όποιος διαβάζει και προσπαθεί δεν έχω τι να απαντήσω...

Πέφτει στα μαλακά όποιος διορίζεται σε ένα σχολείο με νορμαλ συνθήκες σε σχέση με κάποιον που δουλεύει σε σχολείο με ειδικές ομάδες. Αυτό είναι παραπάνω από βέβαιο.

Γιατί θα πρέπει να δηλώσεις ότι θες ιδιαίτερα να προσφέρεις σε τέτοιους χώρους για να σε στείλουν εκεί; Και ποιο το τίμημα ή το αντάλλαγμα για την προσφορά; Μηδέν; Τότε γιατί να θελήσει να πάει κανείς; Μήπως να τα κλείσουν τότε;
Αν η εκπαίδευση είναι ο χώρος που θες να βρίσκεσαι και προσπάθησες και μέσω ασεπ ορθά σε στέλνουν και εκεί όπου θα μάθεις σε 1 χρόνο όσα δε θα σου μάθουν 50 ασεπ!
Διαφορετικά, αν διαφωνείς και θέλεις να δουλέψεις στα εύκολα σχολεία ας δεχτείς ότι η προϋπηρεσία όσων πήγαν στα δύσκολα λογίζεται ως διπλή ή ότι παίρνουν 2 και 3 φορές το μισθό του απλού αναπληρωτή ;) Δεν μπορέι να τα θέλουμε όλα δικά μας!
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Lucinda στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:41:17 am
 Αγαπητή r.e.a  ;D ;D ;D ;D ;D Απλά γελάω με την τοποθέτηση:

Η γνώμη μου είναι πολύ καλά κάνει! Έτσι ο ασεπίτης να ξέρει ότι θα πάει να δουλέψει όπου του πουν και όχι όπου γουστάρει. Γιατί θα πρέπει κάποιοι και στα μαλακά να πέφτουνε και να γκρινιάζουν συνέχεια για όλους και για όλα;

Δεν είναι υποχρεωμένος κάθε εκπαιδευτικός που λαμβάνει μέρος στον ΑΣΕΠ, ακόμα και αν συγκεντρώνει τόσο υψηλή βαθμολογία που να αγγίζει το διορισμό, να γνωρίζει τα περί διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, τις μεθόδους της και τις ιδιαιτερότητές της (ανάλογο είναι και το ζήτημα της Ειδικής Αγωγής, δηλαδή ο επιτυχών του ΑΣΕΠ δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα της ειδικής και πολύ περισσότερο ο χώρος διαχωρίζεται από αυτόν της γενικής εκπαίδευσης). Προφανώς μπερδεύεις δύο διαφορετικά θέματα κάνοντας λόγο γι' αυτούς που πέφτουν στα μαλακά και από πάνω γκρινιάζουν κιόλας. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και το αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και πολύ περισσότερο αν έχει τις γνώσεις του συγκεκριμένου αντικειμένου. Θα με ενδιέφερε όμως πολύ να μου απαντούσες στα εξής (μόνον βέβαια εφόσον είσαι επιτυχούσα του ΑΣΕΠ και δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση):
1. Τι μέθοδο/τεχνικές χρησιμοποιείς για δίγλωσσα παιδιά με κύρια μία ξένη γλώσσα;
2. Τι μέθοδο/τεχνικές χρησιμοποιείς για δίγλωσσα παιδιά με μητρική την ελληνική;
3. Πώς επιτελείς μετασχηματίζουσα μάθηση σε μία ομάδα αλλοδαπών που έχουν γκετοποιηθεί;
4. Πώς προσδιορίζεις και διαχειρίζεσαι τις διομαδικές σχέσεις-συγκρούσεις μεταξύ μιας μεικτής μαθητικής κοινότητας/τάξης;
5. Αλήθεια, έχεις υλικό και πρόγραμμα παράλληλων λογοτεχνικών κειμένων ελλληνικών και των χωρών προέλευσης των παιδιών;
6. Όλα τα παραπάνω ερωτήματα αντίστοιχα για εφήβους.
7. Τι μέθοδο ακολουθείς στη διδασκαλία της ελληνικής ιστορίας όταν γνωρίζεις ότι οι χώρες προέλευσης των μαθητών σου έχουν διαφορετική οπτική;
8. Πώς χειρίζεσαι μία πολυπολιτισμική τάξη.
9. Τι είναι το επιπολιτισμικό στρες και πώς το διαχειρίζεσαι εκπαιδευτικά;
10. Τι κάνεις όταν η τάξη είναι στο σύνολό της μονοπολιτισμική και μονογλωσσική, χωρίς καταγωγή και γλώσσα ελληνική;
11. Γενικά, ποιες είναι οι βασικές αρχές της διαπολιτισμικής διδακτικής στα γλωσσικά μαθήματα και πώς εκμεταλλευόμαστε τη διαθεματικότητα;


Και άλλα πολλά...δεν καταλαβαίνω λοιπόν πώς θα τα διαχειριστεί όλα αυτά απλώς και μόνο ένας ασεπίτης όπως προανέφερες; Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις; Σε όλα τα παραπάνω απαντάς (επαναλαμβάνω) μόνο εφόσον είσαι επιτυχούσα ΑΣΕΠ και δεν έχεις τρόπο τινά κάποια ειδίκευση στη διαπολιτισμική. Σε κάθε άλλη περίπτωση αγνόησε τα ερωτήματα και μην υπερασπίζεσαι πλέον την άποψη ότι ο ασεπίτης πρέπει να πάει όπου του πουν.
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: AntreaEirini στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:47:19 am
Το να αναδεικνύεται το πρόβλημα ότι χρειάζεται προθυμία και εξειδίκευση για να δουλέψει κάποιος στη διαπολιτισμική δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πρόθυμοι και εξειδικευμένοι άνθρωποι από ΑΣΕΠ για να το κάνουν αυτό.
Και θα πρέπει να δηλώσεις ότι θέλεις να πας εκεί αν έχεις τα προσόντα! Και όπως είπα, τα προσόντα τα έχουν και άνθρωποι που δεν επέλεξαν πλάγιους τρόπους για να μπουν στην εκπαίδευση.

Έτσι κι αλλιώς όμως το καλό μας υπουργείο επέλεξε τη νόμιμη οδό αυτή τη φορά, οπότε καλή μας επιτυχία!
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Lucinda στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:50:47 am
Αυτό εννοείται AntreaEirini! Εννοείται ότι υπάρχουν πρόθυμοι και εξειδικευμένοι άνθρωποι από ΑΣΕΠ για να διδάξουν στη διαπολιτισμική. Εγώ αναφέρομαι στις περιπτώσεις ανθρώπων που α. δεν είναι πρόθυμοι και β. δεν έχουν τις γνώσεις. Αυτά σε απάντηση της κοπέλας παραπάνω που υποστήριξε με απόλυτο τρόπο ότι ο κάθε επιτυχών του ΑΣΕΠ θα πρέπει να είναι και πρόθυμος και γνώστης. Μην τρελαθούμε εντελώς!
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: AntreaEirini στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:01:02 am
Αυτό εννοείται AntreaEirini! Εννοείται ότι υπάρχουν πρόθυμοι και εξειδικευμένοι άνθρωποι από ΑΣΕΠ για να διδάξουν στη διαπολιτισμική. Εγώ αναφέρομαι στις περιπτώσεις ανθρώπων που α. δεν είναι πρόθυμοι και β. δεν έχουν τις γνώσεις. Αυτά σε απάντηση της κοπέλας παραπάνω που υποστήριξε με απόλυτο τρόπο ότι ο κάθε επιτυχών του ΑΣΕΠ θα πρέπει να είναι και πρόθυμος και γνώστης. Μην τρελαθούμε εντελώς!

Συμφωνώ μαζί σου!  ;)
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Sakisnemkav_ΠΕ_20 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:02:08 am
ΠΕ 19 20 θα πάρουν σε αυτά; Ευχαριστω.
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: r.e.a. στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:02:29 am
Αγαπητή r.e.a  ;D ;D ;D ;D ;D Απλά γελάω με την τοποθέτηση:

Η γνώμη μου είναι πολύ καλά κάνει! Έτσι ο ασεπίτης να ξέρει ότι θα πάει να δουλέψει όπου του πουν και όχι όπου γουστάρει. Γιατί θα πρέπει κάποιοι και στα μαλακά να πέφτουνε και να γκρινιάζουν συνέχεια για όλους και για όλα;

Δεν είναι υποχρεωμένος κάθε εκπαιδευτικός που λαμβάνει μέρος στον ΑΣΕΠ, ακόμα και αν συγκεντρώνει τόσο υψηλή βαθμολογία που να αγγίζει το διορισμό, να γνωρίζει τα περί διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, τις μεθόδους της και τις ιδιαιτερότητές της (ανάλογο είναι και το ζήτημα της Ειδικής Αγωγής, δηλαδή ο επιτυχών του ΑΣΕΠ δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα της ειδικής και πολύ περισσότερο ο χώρος διαχωρίζεται από αυτόν της γενικής εκπαίδευσης). Προφανώς μπερδεύεις δύο διαφορετικά θέματα κάνοντας λόγο γι' αυτούς που πέφτουν στα μαλακά και από πάνω γκρινιάζουν κιόλας. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και το αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και πολύ περισσότερο αν έχει τις γνώσεις του συγκεκριμένου αντικειμένου. Θα με ενδιέφερε όμως πολύ να μου απαντούσες στα εξής (μόνον βέβαια εφόσον είσαι επιτυχούσα του ΑΣΕΠ και δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση):
1. Τι μέθοδο/τεχνικές χρησιμοποιείς για δίγλωσσα παιδιά με κύρια μία ξένη γλώσσα;
2. Τι μέθοδο/τεχνικές χρησιμοποιείς για δίγλωσσα παιδιά με μητρική την ελληνική;
3. Πώς επιτελείς μετασχηματίζουσα μάθηση σε μία ομάδα αλλοδαπών που έχουν γκετοποιηθεί;
4. Πώς προσδιορίζεις και διαχειρίζεσαι τις διομαδικές σχέσεις-συγκρούσεις μεταξύ μιας μεικτής μαθητικής κοινότητας/τάξης;
5. Αλήθεια, έχεις υλικό και πρόγραμμα παράλληλων λογοτεχνικών κειμένων ελλληνικών και των χωρών προέλευσης των παιδιών;
6. Όλα τα παραπάνω ερωτήματα αντίστοιχα για εφήβους.
7. Τι μέθοδο ακολουθείς στη διδασκαλία της ελληνικής ιστορίας όταν γνωρίζεις ότι οι χώρες προέλευσης των μαθητών σου έχουν διαφορετική οπτική;
8. Πώς χειρίζεσαι μία πολυπολιτισμική τάξη.
9. Τι είναι το επιπολιτισμικό στρες και πώς το διαχειρίζεσαι εκπαιδευτικά;
10. Τι κάνεις όταν η τάξη είναι στο σύνολό της μονοπολιτισμική και μονογλωσσική, χωρίς καταγωγή και γλώσσα ελληνική;
11. Γενικά, ποιες είναι οι βασικές αρχές της διαπολιτισμικής διδακτικής στα γλωσσικά μαθήματα και πώς εκμεταλλευόμαστε τη διαθεματικότητα;


Και άλλα πολλά...δεν καταλαβαίνω λοιπόν πώς θα τα διαχειριστεί όλα αυτά απλώς και μόνο ένας ασεπίτης όπως προανέφερες; Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις; Σε όλα τα παραπάνω απαντάς (επαναλαμβάνω) μόνο εφόσον είσαι επιτυχούσα ΑΣΕΠ και δεν έχεις τρόπο τινά κάποια ειδίκευση στη διαπολιτισμική. Σε κάθε άλλη περίπτωση αγνόησε τα ερωτήματα και μην υπερασπίζεσαι πλέον την άποψη ότι ο ασεπίτης πρέπει να πάει όπου του πουν.

Χαίρομαι που γελάς με την τοποθέτηση ;D Κι εγώ γέλασα πολύ που έβαλε τη διαπολιτισμική στους πίνακες! Γελάω όμως πιο πολύ με τη διάθεση που έχεις να με εξετάσεις ;D Στην πράξη αν βρεθείς σε ένα τέτοιο χώρο ελάχιστα θα σε εξυπηρετήσουν τα εφόδια του ασεπ. Μακάρι να βρεθείς για να το διαπιστώσεις και η ίδια ;)
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: AntreaEirini στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:05:53 am
ΠΕ 19 20 θα πάρουν σε αυτά; Ευχαριστω.

http://www.pde.gr/index.php?page=3150

Συμπεριλαμβάνονται και ΠΕ 19-20
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: new_pe06 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:41:07 am
Μέχρι τώρα τι ίσχυε για τα Ζ.Ε.Π; Πώς λειτουργούσαν; Ποίος δίδασκε;
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Lucinda στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:52:22 am
Χαίρομαι που γελάς με την τοποθέτηση ;D Κι εγώ γέλασα πολύ που έβαλε τη διαπολιτισμική στους πίνακες! Γελάω όμως πιο πολύ με τη διάθεση που έχεις να με εξετάσεις ;D Στην πράξη αν βρεθείς σε ένα τέτοιο χώρο ελάχιστα θα σε εξυπηρετήσουν τα εφόδια του ασεπ. Μακάρι να βρεθείς για να το διαπιστώσεις και η ίδια ;)


Δεν έχω καμία διάθεση να σε εξετάσω. Δεν ενδιαφέρομαι για απαντήσεις. Οι ερωτήσεις ήταν προκειμένου να σου δείξω ότι ο συλλογισμός σου είναι λάθος. Επ' ακριβώς είπες:
Μια και μιλάμε όλοι για τα πάντα ας κάνω κι εγώ ένα σχόλιο...
Όταν το μόνο που δείχνουμε να μας ενδιαφέρει είναι ο διορισμός και δείχνουμε έμπρακτα στο υπουργείο ότι στο όνομα της αξιοκρατίας και της ίσης μεταχείρισης (παράθυρα, βύσματα και τι δεν λέγεται για συναδέλφους που έχουν δουλέψει χρόνια σε σδε, σε φυλακές και σε δύσκολα μέρη) ισοπεδώνουμε οι ίδιοι τα πάντα γιατί να μην καλέσει από τους πίνακες χωρίς να μας ρωτήσει αν θέλουμε να πάμε; Για να λένε κάποιοι (που είναι πολλοί) ότι καταρτίζει χωριστούς πίνακες με βύσματα αφήνοντας χωρίς δουλειά τα σαΐνια που πέρασαν από ασεπ; :P
Η γνώμη μου είναι πολύ καλά κάνει! Έτσι ο ασεπίτης να ξέρει ότι θα πάει να δουλέψει όπου του πουν και όχι όπου γουστάρει. Γιατί θα πρέπει κάποιοι και στα μαλακά να πέφτουνε και να γκρινιάζουν συνέχεια για όλους και για όλα;

(προφανώς έχεις κάτι με τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ...)
Από τη μια λοιπόν υποστηρίζεις ότι καλά κάνει (ενν. το Υπουργείο) και από την άλλη μόλις πριν λίγο είπες:
Χαίρομαι που γελάς με την τοποθέτηση ;D Κι εγώ γέλασα πολύ που έβαλε τη διαπολιτισμική στους πίνακες!

Διάλεξε λοιπόν συμφωνείς ή όχι με την απόφαση του Υπουργείου;

Επιπλέον, δεν έχω καμία διάθεση να σε εξετάσω. Άλλωστε δεν φαίνεται να γνωρίζεις από διαπολιτισμική εκπαίδευση.

Τέλος όσον αφορά σε αυτό που είπες περί ΑΣΕΠ και εφοδίων, ακριβώς αυτό υποστήριξα κι εγώ. Σε παραπέμπω στα προηγούμενα μηνύματά μου (που απ' ό,τι βλέπω δεν κατανόησες), όπου αναφέρω ακριβώς αυτό: ότι ο ΑΣΕΠ και η επιτυχία σε αυτόν δεν έχει καμία μα καμία σχέση με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση (χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι ένας επιτυχών του ΑΣΕΠ δεν μπορεί να έχει και ειδικές γνώσεις διαπολιτισμικής εκπαίδευσης).

Τέλος έχω βρεθεί σε ανάλογες τάξεις και έχω διαπιστώσει πόσο ιδιαίτερη και δύσκολη είναι αυτού του είδους η εκπαίδευση. Οπότε η τελευταία ευχή σου είναι ανυπόστατη.

Κι εντελώς ξαφνικά μου ήρθε και μια παροιμία στο μυαλό: όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια...Α ρε σοφέ λαέ!
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: naja στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 11:06:46 am
Μόλις επικοινώνησα με το Υπουργείο και μου είπαν ότι δεν έχει έρθει κάποα
ενημέρωση, εάν θα καλέσουν για ΖΕΠ πριν από την β φάση.
Ίσως αύριο να πρέπει να επικοινωνήσουμε ξανά.Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για πρόχειρη δουλειά και
σαφώς μόνιμοι καθηγητές σε αντίστοιχα σχολεία ή και αναπληρωτές με σχετικές γνώσεις θα ήταν πιο
αποδοτικοί.Επίσης, να υποθέσω ότι η πληρωμή θα γίνεται από το ΕΣΠΑ.
που γνωρίζουμε τις δυσκολίες πέρσυ και την επίσχεση εργασίας των συναδέλφων μας.
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: mimelismoni στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 11:18:13 am
Καλημερα!Μολις ειδα το σχεδιο νομου για την ελληνογλωσση εκπαιδευση στο εξωτερικο.Αναφερεται και σε ταξεις υποδοχης.Εχει δημοσιευτει και στο παιδεια-εργασια.Γνωριζετε αν εχει σχεση με το λεγομενο"ΖΕΠ"?ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: dina 94 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:02:00 pm
Είναι μόνο για μόνιμους φιλολόγους ,οι οποίοι επιθυμουν να αποσπαστούν στο εξωτερικό .Λίγο νωρίς δεν το θυμήθηκε η Διαμάντω ; Αυτά έπρεπε να γίνουν το καλοκαίρι..
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Ιμχοτέπ στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:00:40 pm
   Λοιπόν, επειδή έτυχε να εργαστώ σε τμήμα υποδοχής το οποίο με πρωτοβουλία του διευθυντή μας έλαβε επίσιμη αναγνώριση μόλις στο τέλος :o!!! της προηγούμενης χρονιάς, ώστε τα παιδιά ειρήσθω εν παρόδω που προέρχονταν από πρώην ανατολικές χώρες ( Ρωσία, Ρουμανία, κτλ) να μπορούν να δώσουν εξετάσεις, ώστε να κριθούν άξια από το υπουργείο να μπουν σε τάξεις του κανονικού σχολείου, γνωρίζω πόσο δύσκολη υπόθεση είναι, ιδιαίτερα αν είσαι ένας ουσιαστικά ανειδίκευτος επί του θέματος, εκπαιδευτικός.

  Και επειδή, όπως καταλάβατε, ακόμα και η αναγνώρισή του!! αναδεικνύει το πρόβλημα της οργάνωσης τέτοιου είδους ζωνών διαπολιτισμικής εκπαίδευσης γενικότερα, ε ναι, είναι ένα πρόβλημα που υπερβαίνει έναν ΑΣΕΠ που δε σου διασφαλίζει άλλωστε το πώς θα αντεπεξέλθεις σε ρεαλιστικές διδακτικές συνθήκες.

  Συμφωνώ απόλυτα με το χρήστη AndreaEirini - με τι όρους δουλεύεις σε τέτοιου είδους δομές; Tι είδους διδασκαλία θα επιλέξεις; Εξατομικευμένη ή ομαδοποιημέμη ανάλογα με τις ανάγκες κάθε παιδιού; H πραγματικότητα είναι αυτή: Χάρη στην ατομική πρωτοβουλία και τη φιλοτιμία τόσο του περυσινού υπεύθυνου του τμήματος που μας παρείχε υλικό και πληροφορίες όσο και ενός συναδέλφου της Αγγλικής που συνεργαστήκαμε λειτούργησε αξιοπρεπώς,έστω, το τμήμα. Πληροφορίες και πρόσθετο υλικό από το ΚΕΔΑ ή το κέντρο ελληνικής γλώσσας ψάχναμε. Επιμόρφωση καμία δεν είχαμε. Ας αναλάβει λοιπόν η Φράου Αννούλα πριν προκυρήσσει τέτοιου είδους θέσεις( γιατί απ'ότι φαίνεται τις ανάγκες σε φιλολογικά μαθήματα τις κάλυψε για φέτος κι από άλλες ειδικότητες >: - που κι αυτές επιμόρφωσης χρήζουν ) να προβλέψει σχετικά σεμινάρια πριν μας επιβάλει πάλι καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας..
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Ιμχοτέπ στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:10:17 pm
Συγγνώμη, του χρήστη Lucinda ήθελα να πω, αλλά και η παρουσία της AntreaEirini στο φόρουμ είναι συχνή!  ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Lucinda στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:15:46 pm
Ιχμοτέπ αυτό ακριβώς εννοούσα κι εγώ! Και να επιμορφώσει, αλλά πολύ περισσότερο να προσλάβει καθηγητές που έχουν γνώση του θέματος, που έχουν επιμορφωθεί, ειδάλλως όλο το πρόγραμμα είναι άκυρο και δεν μπορεί να εξαρτάται η λειτουργία του από την καλή θέληση και μόνο των εκπαιδευτικών.
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: noname στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:21:37 pm
Έχει ανακοινωθεί κάπου το πού δημιουργήθηκαν τμήματα ΖΕΠ;
Aπ' ό,τι είδα είχαν προθεσμία μέχρι τις 16 για τις αιτήσεις για δημιουργία τμημάτων. Ίσως ανακοινωθεί κάτι σύντομα.
Υποθέτω ότι σε παίρνουν σε περιχές που έχεις δηλώσει στην αίτηση αναπληρωτών, έτσι;
Πως μπορω να ανεβάσω το σχετικό αρχείο με τις περιοχες?
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: rozy4 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:28:23 pm
Έχει ανακοινωθεί κάπου το πού δημιουργήθηκαν τμήματα ΖΕΠ;
Aπ' ό,τι είδα είχαν προθεσμία μέχρι τις 16 για τις αιτήσεις για δημιουργία τμημάτων. Ίσως ανακοινωθεί κάτι σύντομα.
Υποθέτω ότι σε παίρνουν σε περιχές που έχεις δηλώσει στην αίτηση αναπληρωτών, έτσι;
Πως μπορω να ανεβάσω το σχετικό αρχείο με τις περιοχες?

αρχεία, προσθήκη αρχείου (επιλέγεις κατηγορία, όνομα αρχείου, γράφεις και δυο λογάκια επεξηγηματικά, αναζήτηση αρχείου και μετά περιμένεις να στο εγκρίνει ένας από τους διαχειριστές. Στείλε κι ένα μνμ αν θέλεις στον Dr_Michael για πιο σύντομα)
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: noname στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:31:18 pm
182 γυμνασια-λύκεια είναι
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: sia30 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:33:39 pm
οκ το έστειλα
παιδια καλησπέρα σας, επειδη ειμαι καινουργια κ τωρα διαβασα ολα οσα γραφετε εδω , θα ηθελα να ρωτησω, προκειται για διαπολιτισμικα τμηματα σε ορισμενα σχολεια σε ολη την ελλαδα; ειναι κατι καινουργιο; δουλευουν με αναπληρωτες-ωρομίσθιους απο τους πινακες;
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: naja στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:38:52 pm
Πώς βλέπουμε το αρχείο;
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: rozy4 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 01:39:50 pm
http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item561


ευχαριστούμε
 8)
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Ελεάνθη στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 02:46:24 pm
για τουσ νηπιαγωγους εχουν αποφασιστει τα σχολεια για ζεπ?
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: new_pe06 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 03:52:14 pm
Συγνώμη ρε παιδιά γιατί δεν καταλαβαίνω ακόμα τι γίνεται (είμαι άσχετη απο ΖΕΠ). Εγώ ας πούμε που είμαι της Αγγλικής και στην αίτηση αναπληρωτών δήλωσα και σχολεία δευτεροβάθμιας μπορεί να με πάρουν τηλ και να μου πούνε 'θα διδάξεις σε τμήμα ΖΕΠ';. Και τι ακριβώς θα διδάξω; Αγγλικά σε πολυπολιτισμική τάξη; ή Ελληνικά σαν ξένη γλώσσα;
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: r.e.a. στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 03:59:14 pm
Από τη μια λοιπόν υποστηρίζεις ότι καλά κάνει (ενν. το Υπουργείο) και από την άλλη μόλις πριν λίγο είπες:
Χαίρομαι που γελάς με την τοποθέτηση ;D Κι εγώ γέλασα πολύ που έβαλε τη διαπολιτισμική στους πίνακες!

Διάλεξε λοιπόν συμφωνείς ή όχι με την απόφαση του Υπουργείου;

Συμφωνώ απόλυτα με τη λογική της απάντησης του υπουργείου στο αίτημα κάποιων ασεπολατρών για μη κατάρτιση χωριστών πινάκων όπως προανέφερα. (καθαρά λαικίζον από την πλευρά των ασεπολατρών και καθαρά ψηφοθηρικό από την πλευρά του υπουργείου που βιάστηκε να μπει στη λογική να τους ικανοποιήσει). Το υπουργείο κινήθηκε στη λογική των αιτημάτων τους και τους έδωσε αυτό που κατά βάθος ζητούσαν: ισότητα εδώ και τώρα σε όλα χωρίς παρεκκλίσεις.
Διαφωνώ επί της ουσίας διότι κανένας διαγωνισμός δεν καταρτίζει για τέτοιου τύπου ειδικά σχολεία. Αφού λοιπόν ο ασεπ δεν διασφαλίζει την επάρκεια για διδασκαλία σε αυτούς τους χώρους (μάλλον δε διαφωνούμε εδώ) μένουν 2 πράγματα:
- να κλείσουμε τα σχολεία για να μην γκρινιάζουν κάποιοι που θεωρούν ότι θα στριμωχτούν αν κληθούν ή
- να καταρτίσουμε πίνακες με άλλα κριτήρια εκτός των πινάκων των αναπληρωτών (και φυσικά η προϋπηρεσία θα μετράει κανονικότατα διότι κανείς δεν είναι τόσο βλάκας να πάει να διδάξει σε τόσο δύσκολους χώρους με αντάλλαγμα μια αναμνηστική κούπα με το όνομά του πχ  ;D ή διαφορετικά να αμοίβονται διπλά και τριπλά ή και τα δύο).
Αυτή είναι η δική μου δίκαιη πρόταση. Κι ας κλείσω κι εγώ με μια παροιμία (κινέζικη): οι δίκαιες λύσεις προϋποθέτουν δίκαια αιτήματα 8)
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Vayia στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 06:04:24 pm
Κι εγώ δεν έχω καταλάβει τι γίνεται με το ΖΕΠ.Σε άλλο θέμα στο Forum με παρέπεμψαν στη σελ.8 της εγκυκλίου των αναπληρωτών.Εκεί λοιπόν αναφέρει ότι για το πρόγραμμα εξιδεικευμένης εκπ/κής υποστήριξης στην αίτηση των αναπληρωτών υπάρχει σχετικό πεδίο προς συμπλήρωση και αποδοχή.Προφανώς αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει πρόσληψη αναπληρωτή  αν δεν το έχει αποδεχτεί στην αίτησή του.
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Lucinda στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 06:04:49 pm
Συγνώμη ρε παιδιά γιατί δεν καταλαβαίνω ακόμα τι γίνεται (είμαι άσχετη απο ΖΕΠ). Εγώ ας πούμε που είμαι της Αγγλικής και στην αίτηση αναπληρωτών δήλωσα και σχολεία δευτεροβάθμιας μπορεί να με πάρουν τηλ και να μου πούνε 'θα διδάξεις σε τμήμα ΖΕΠ';. Και τι ακριβώς θα διδάξω; Αγγλικά σε πολυπολιτισμική τάξη; ή Ελληνικά σαν ξένη γλώσσα;

Ναι, μπορεί να σε καλέσουν και σε τμήμα υποδοχής, όπου θα διδάξεις αγγλικά.
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: new_pe06 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 06:12:24 pm
Συγνώμη ρε παιδιά γιατί δεν καταλαβαίνω ακόμα τι γίνεται (είμαι άσχετη απο ΖΕΠ). Εγώ ας πούμε που είμαι της Αγγλικής και στην αίτηση αναπληρωτών δήλωσα και σχολεία δευτεροβάθμιας μπορεί να με πάρουν τηλ και να μου πούνε 'θα διδάξεις σε τμήμα ΖΕΠ';. Και τι ακριβώς θα διδάξω; Αγγλικά σε πολυπολιτισμική τάξη; ή Ελληνικά σαν ξένη γλώσσα;

Ναι, μπορεί να σε καλέσουν και τμήμα υποδοχής, όπου θα διδάξεις αγγλικά.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!!
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Lucinda στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 06:12:57 pm
Κι εγώ δεν έχω καταλάβει τι γίνεται με το ΖΕΠ.Σε άλλο θέμα στο Forum με παρέπεμψαν στη σελ.8 της εγκυκλίου των αναπληρωτών.Εκεί λοιπόν αναφέρει ότι για το πρόγραμμα εξιδεικευμένης εκπ/κής υποστήριξης στην αίτηση των αναπληρωτών υπάρχει σχετικό πεδίο προς συμπλήρωση και αποδοχή.Προφανώς αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει πρόσληψη αναπληρωτή  αν δεν το έχει αποδεχτεί στην αίτησή του.

Στην αίτηση αναπληρωτών υπήρχε όντως ένα κουτάκι προς συμπλήρωση που έλεγε ακριβώς αυτό:
7.  Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή για το πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04).
Αυτό βέβαια αφορά στην Ειδική Αγωγή κι όχι στις ΖΕΠ. Για τις ΖΕΠ δεν υπήρχε κανένα κουτάκι προς συμπλήρωση στην αίτηση. Στην εγκύκλιο όμως αναφέρονταν οι ΖΕΠ (στη σελίδα 8 όπως αναφέρθηκε), όπου γινόταν λόγος γενικά για τον σκοπό λειτουργίας τους χωρίς όμως άλλες διευκρινήσεις.
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: Vayia στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 06:18:26 pm
Κι εγώ δεν έχω καταλάβει τι γίνεται με το ΖΕΠ.Σε άλλο θέμα στο Forum με παρέπεμψαν στη σελ.8 της εγκυκλίου των αναπληρωτών.Εκεί λοιπόν αναφέρει ότι για το πρόγραμμα εξιδεικευμένης εκπ/κής υποστήριξης στην αίτηση των αναπληρωτών υπάρχει σχετικό πεδίο προς συμπλήρωση και αποδοχή.Προφανώς αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει πρόσληψη αναπληρωτή  αν δεν το έχει αποδεχτεί στην αίτησή του.

Στην αίτηση αναπληρωτών υπήρχε όντως ένα κουτάκι προς συμπλήρωση που έλεγε ακριβώς αυτό:
7.  Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή για το πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04).
Αυτό βέβαια αφορά στην Ειδική Αγωγή κι όχι στις ΖΕΠ. Για τις ΖΕΠ δεν υπήρχε κανένα κουτάκι προς συμπλήρωση στην αίτηση. Στην εγκύκλιο όμως αναφέρονταν οι ΖΕΠ (στη σελίδα 8 όπως αναφέρθηκε), όπου γινόταν λόγος γενικά για τον σκοπό λειτουργίας τους χωρίς όμως άλλες διευκρινήσεις.

Ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνιση.
Τίτλος: Απ: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές
Αποστολή από: eidafws στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 03:57:18 pm
Ο,τι να ναι γινεται! Εδώ υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πλεονάζουν και θα τους στείλουν σε άλλους νομους, σε ΙΕΚ, ή στην εφεδρεία! Γιατί δεν αξιοποιούνται στο ΖΕΠ?