Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: atem στις Νοεμβρίου 09, 2011, 04:03:35 pm
-
Και καλως κατα την γνωμη μου και θα πρεπει να ακολοθησουν και αλλα .
Περισσοτερα εδω : http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=49993 (http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=49993)
-
Δηλαδή ή αρχαία ή μαθηματικά; Αυτές είναι οι επιλογές των παιδιών; Και τι θα γίνει με αυτά που έχουν άλλη κλίση και ενδιαφέροντα;
-
Και καλως κατα την γνωμη μου και θα πρεπει να ακολοθησουν και αλλα .
Περισσοτερα εδω : http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=49993 (http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=49993)
Δεν μας είπατε τη γνώμη σας όμως... Να καταργηθούν κι αυτά λοιπόν... Γιατί όμως? Τι έχετε να κερδίσετε εσείς?
-
Δηλαδή ή αρχαία ή μαθηματικά; Αυτές είναι οι επιλογές των παιδιών; Και τι θα γίνει με αυτά που έχουν άλλη κλίση και ενδιαφέροντα;
Δυστυχως ουτε και αυτα τα μαθαινουν καλα.Παρακατω διαβασε ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα
http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=44&t=19044&hilit=NASA (http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=44&t=19044&hilit=NASA)
ΥΓ.Προκειται για μαθητη Λυκειου :'(
-
Εγω παλι θα προτιμουσα τα καλλιτεχνικα μαθηματα στο σχολειο. Οξύνουν τη σκέψη, τη φαντασια τη δημιουργικοτητα. Ειναι ενας τροπος εκφρασης.
Οπως επισης τη γυμναστικη, τους Η/Υ κλπ
Δεν αντεχεται η "μονολιθικότητα" των μαθηματων :'(
(πόσα Αρχαία πια και πόσα Μαθηματικά να κανω?.....Με αυτα και με εκεινα θα με κανουν να αρχισω τις κοπάνες και να μετα θα λενε πως εχω "επιθετική συμπεριφορα"....) ;D
-
Και καλως κατα την γνωμη μου και θα πρεπει να ακολοθησουν και αλλα .
Περισσοτερα εδω : http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=49993 (http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=49993)
Η κατάργηση μαθημάτων, και μάλιστα μαθημάτων που μαθαίνουν στο παιδί πράγματα που δεν θα τα μάθει αλλιώς (δεν έχουν όλοι στο σπίτι τους βιβλία τέχνης, δεν πηγαίνουν όλοι σε εκθέσεις κλπ) και που βοηθούν στην ολόπλευρη καλλιέργεια, ποτέ δεν είναι καλό πράγμα!
Το σχολέιο είναι για να συμβάλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, και όχι μόνο για να του προσφέρει γνώσεις μαθηματικών, φυσικής και αρχαίων...
Και δεν το βλέπω καθόλου συντεχνιακά το θέμα, γιατί ΔΕΝ είμαι "καλλιτεχνικού"
-
Εγω παλι θα προτιμουσα τα καλλιτεχνικα μαθηματα στο σχολειο. Οξύνουν τη σκέψη, τη φαντασια τη δημιουργικοτητα. Ειναι ενας τροπος εκφρασης.
Οπως επισης τη γυμναστικη, τους Η/Υ κλπ
Δεν αντεχεται η "μονολιθικότητα" των μαθηματων :'(
(πόσα Αρχαία πια και πόσα Μαθηματικά να κανω?.....Με αυτα και με εκεινα θα με κανουν να αρχισω τις κοπάνες και να μετα θα λενε πως εχω "επιθετική συμπεριφορα"....) ;D
Kαι εγω Μαρκο βαρεθηκα να επιδεικνυω συναδελφικοτητα λεγοντας οτι οποιος εχει πτυχιο πανεπιστημιου πρεπει να εχει χωρο στην εκπαιδευση.Οχι βρε αδελφια δεν ανηκουν ολοι στην βασικη εκπαιδευση που οφειλει να προσφερει το δημοσιο σχολειο .
-
Kαι εγω Μαρκο βαρεθηκα να επιδεικνυω συναδελφικοτητα λεγοντας οτι οποιος εχει πτυχιο πανεπιστημιου πρεπει να εχει χωρο στην εκπαιδευση.
Δεν λεω αυτο! Συμφωνώ πως ολοι δεν χωρουν στην εκπαιδευση. Ομως άλλο αυτο και άλλο να υπαρχει ποικιλια αντικειμενων που διδασκονται στην μέση εκπαιδευση.
Νομιζω πως συμφωνουμε σε αυτο.
-
Εγω παλι θα προτιμουσα τα καλλιτεχνικα μαθηματα στο σχολειο. Οξύνουν τη σκέψη, τη φαντασια τη δημιουργικοτητα. Ειναι ενας τροπος εκφρασης.
Οπως επισης τη γυμναστικη, τους Η/Υ κλπ
Δεν αντεχεται η "μονολιθικότητα" των μαθηματων :'(
(πόσα Αρχαία πια και πόσα Μαθηματικά να κανω?.....Με αυτα και με εκεινα θα με κανουν να αρχισω τις κοπάνες και να μετα θα λενε πως εχω "επιθετική συμπεριφορα"....) ;D
Kαι εγω Μαρκο βαρεθηκα να επιδεικνυω συναδελφικοτητα λεγοντας οτι οποιος εχει πτυχιο πανεπιστημιου πρεπει να εχει χωρο στην εκπαιδευση.Οχι βρε αδελφια δεν ανηκουν ολοι στην βασικη εκπαιδευση που οφειλει να προσφερει το δημοσιο σχολειο .
Ο ρόλος του σχολείου δεν είναι να προσφέρει
-
Και καλως κατα την γνωμη μου και θα πρεπει να ακολοθησουν και αλλα .
Περισσοτερα εδω : http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=49993 (http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=49993)
Η κατάργηση μαθημάτων, και μάλιστα μαθημάτων που μαθαίνουν στο παιδί πράγματα που δεν θα τα μάθει αλλιώς (δεν έχουν όλοι στο σπίτι τους βιβλία τέχνης, δεν πηγαίνουν όλοι σε εκθέσεις κλπ) και που βοηθούν στην ολόπλευρη καλλιέργεια, ποτέ δεν είναι καλό πράγμα!
Το σχολέιο είναι για να συμβάλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, και όχι μόνο για να του προσφέρει γνώσεις μαθηματικών, φυσικής και αρχαίων...
Και δεν το βλέπω καθόλου συντεχνιακά το θέμα, γιατί ΔΕΝ είμαι "καλλιτεχνικού"
Ποιος διαφωνει με την ολοπλευρη αναπτυξη ; Κανεις.Αλλα το θεμα ειναι τι μπορει να προσφερει η πατριδα ουσιαστικα και οχι κατα επιφαση.Το βαζω ενα μαθημα θεατρου χωρις να υπαρχει υποδομη στα σχολικα κτιρια δεν ειναι κοροιδια.Δεκαδες τετοια μαθηματα χωρις αντιστοιχη υποδομη.Μια απατη δηλαδη...
-
Εγω παλι θα προτιμουσα τα καλλιτεχνικα μαθηματα στο σχολειο. Οξύνουν τη σκέψη, τη φαντασια τη δημιουργικοτητα. Ειναι ενας τροπος εκφρασης.
Οπως επισης τη γυμναστικη, τους Η/Υ κλπ
Δεν αντεχεται η "μονολιθικότητα" των μαθηματων :'(
(πόσα Αρχαία πια και πόσα Μαθηματικά να κανω?.....Με αυτα και με εκεινα θα με κανουν να αρχισω τις κοπάνες και να μετα θα λενε πως εχω "επιθετική συμπεριφορα"....) ;D
Kαι εγω Μαρκο βαρεθηκα να επιδεικνυω συναδελφικοτητα λεγοντας οτι οποιος εχει πτυχιο πανεπιστημιου πρεπει να εχει χωρο στην εκπαιδευση.Οχι βρε αδελφια δεν ανηκουν ολοι στην βασικη εκπαιδευση που οφειλει να προσφερει το δημοσιο σχολειο .
Ο ρόλος του σχολείου δεν είναι να προσφέρει
-
Εγω παλι θα προτιμουσα τα καλλιτεχνικα μαθηματα στο σχολειο. Οξύνουν τη σκέψη, τη φαντασια τη δημιουργικοτητα. Ειναι ενας τροπος εκφρασης.
Οπως επισης τη γυμναστικη, τους Η/Υ κλπ
Δεν αντεχεται η "μονολιθικότητα" των μαθηματων :'(
(πόσα Αρχαία πια και πόσα Μαθηματικά να κανω?.....Με αυτα και με εκεινα θα με κανουν να αρχισω τις κοπάνες και να μετα θα λενε πως εχω "επιθετική συμπεριφορα"....) ;D
Kαι εγω Μαρκο βαρεθηκα να επιδεικνυω συναδελφικοτητα λεγοντας οτι οποιος εχει πτυχιο πανεπιστημιου πρεπει να εχει χωρο στην εκπαιδευση.Οχι βρε αδελφια δεν ανηκουν ολοι στην βασικη εκπαιδευση που οφειλει να προσφερει το δημοσιο σχολειο .
Ο ρόλος του σχολείου δεν είναι να προσφέρει
-
Αυτοί καταργούν σχολεία, τα καλλιτεχνικά μας πείραξαν!
Προφανώς και θα τα καταργήσουν.
Και τους διορισμένους εκπαιδευτικούς θα τους στείλουν σε άλλες θέσεις προκειμένου να μην γίνουν νέες προσλήψεις.
Για αρχαία και μαθηματικά δε ξέρω.....
Θα μπορούσαν όμως ανετότατα να μειώσουν τις ώρες τους,ώστε να μειωθούν και οι ανάγκες σε καθηγητές.
Σάμπως τι έχουν να φοβηθούν?
Ποιος θα τους εμποδίσει?
-
το σχολείο δεν είναι χώρος για να "βολευτούν" όλοι οι άνεργοι μαθηματικοί και φιλόλογοι - ΕΛΕΟΣ...
το σχολείο υπάρχει για να αναπτυχθούν οι χαρακτήρες των παιδιών και να ανοίξει το μυαλό τους. Και για να ανοίξει το μυαλό τους θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε όσο περισσότερα γνωστικά αντικείμενα γίνεται. Αν είναι να κάνουμε μια κουβέντα να την κάνουμε με θέμα το πώς αυτή η πρόσβαση θα επιτευχθεί με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα...
Ξεκολλήστε πια από το ότι το σχολείο είναι εδώ για να τους βάλει όλους στο πανεπιστήμιο! Επιτέλους, χρησιμοποιείστε λίγο τη φαντασία και το ζήλο που απαιτεί το λειτούργημα του εκπ/κού και πάψτε να κυνηγάτε απλά την ύλη ή / και τον διορισμό ως στυγνοί επαγγελματίες... >:( >:(
-
Σε μία ιδανική κοινωνία ,δε θα με πείραζε αυτό που λες μπιτσ.
Όσο σκέφτομαι όπως πως θα πληρώσω το ταμείο αλληλεγγύης και πως θα βγάλω το μήνα......
-
Νόμιζα πως είχαμε ήδη ενα πολύ κακό εκπαιδευτικό σύστημα αλλά δε μπορούσα να φανταστώ ότι μπορούσαν με το έτσι θέλω να το κάνουν χειρότερο.
Και πόσο μάλλον για έναν κλάδο που ήταν ήδη απίστευτα υποβιβασμένος σε σχέση με άλλα μαθήματα . Τα εικαστικά και γενικά οι καλές τέχνες αποτελούν ένα απο τα βασικότερα κομμάτια στη διαπαιδαγώγηση του ατόμου. Οξύνουν το πνεύμα, την αισθητική αντίληψη και απελευθερώνουν τα παιδιά σε μια κοινωνία που μας βάζει σε καλούπια και απαιτεί απο εμάς τα πιο παράλογα πράγματα. Και όχι φίλοι μου οι καλές τέχνες δεν είναι μια διαδικασία απλής ψυχαγωγίας των παιδιών αν και περιλαμβάνει και αυτό το κομμάτι. Είναι κάτι βαθύτερο. Θεωρώ λοιπόν μέγιστο πλήγμα για το εκπαιδευτικό μας σύστημα την αφαίρεση αυτού του μαθήματος απο το λύκειο. Δε μπορεί να διδαχτεί απο άλλους εκπαιδευτικούς γιατί πολύ απλά δεν έχει εκπαιδευτεί ο κάθε εκπαιδευτικός γι' αυτο το κομμάτατι... :-\
-
όλοι έχουμε τα ίδια θέματα ως προς το οικονομικό. Στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
Ωστόσο, για να γίνει ιδανική η κοινωνία μας θα πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και μεις "ιδανικά".....
Δε λέω να δουλεύουμε για την ψυχή της μάνας μας. Αλλά να δουλεύουμε βάζοντας ψυχή σ΄αυτό που κάνουμε. ¨Ο,τι κι αν είναι αυτό που κάνουμε!
κάποτε, διδάσκοντας στο ΠΕΚ ρώτησα τις νεοδιόριστες αγγλικούδες για ποιό λόγο επέλεξαν να διοριστούν στο δημόσιο....έφαγα τρελή φρίκη όταν κάποιες απάντησαν "για να πέφτει κάθε δεκαπέντε ο μισθός..." Παιδιά, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι αν απλά θες να πέφτει καθε δεκαπέντε ο μισθός πάνε και κάνε τον κλητήρα στο υπουργείο ( και θα παίρνεις και περισσότερα).... αν όμως πραγματικά σε ενδιαφέρει η εκπ/ση και να προσφέρεις, τότε δεν ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ να σκέφτεσαι έτσι. Έχεις να κάνεις με παιδιά, με τις ψυχές τους, με κόσμο που βασίζεται σε σένα για να γίνει καλύτερος. Και αυτό είναι μια τεράστια ευθύνη! Καλός ο μισθός κάθε δεκαπέντε - δε λέω... αλλά ένας εκπ/κός πρέπει να τον κερδίζει αυτόν τον μισθό με πολύ πολύ κόπο ( και κυρίως, αν θέλει να πείσει και κανέναν πιο υψηλά ιστάμενο ότι ενδεχομένως να δικαιούται και κάτι παραπάνω.... θα πρέπει πραγματικά να "φτύσει αίμα").
και πραγματικά συμφωνώ με την stellart - τα καλλιτεχνικά μαθήματα δεν είναι απλά ψυχαγωγία ( αν και η αγωγή της ψυχής κάθε άλλο παρά μη -σοβαρό θέμα ειναι ). Το λύκειο δεν μπορεί να είναι προθάλαμος του παν/μίου αλλά μια ξεχωριστή και αυτόνομη βαθμίδα εκπ/σης.
-
...και να συμπληρώσω οτι αν περιμένουμε ιδανικές συνθήκες για να διδάξουμε δε θα διδάξουμε ποτε. Δε ζούμε σε μια ιδανική κοινωνία και όχι δεν είναι όλα ρόδινα αλλά έχουμε όνειρα και ελπίζπουμε να μεταδώσουμε αυτή την αγάπη για την τέχνη στα παιδιά. Κι όσο για αυτούς που πήραν αυτή την απόφαση το λιγότερο που θα μπορούσα να τους χαρακτηρίσω είναι ανίδεους, αφελής (; ) και αγράμματους. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ!!!!
-
Το ότι επιθυμεί κάποιος να έχει σταθερή και μόνιμη δουλειά δε σημαίνει ότι δε θα δίνει και τον καλύτερό του εαυτό.
Όλες οι αγγλικούδες που ανέφερες έφτυναν αίμα στα φροντιστήρια, γιατί να μην το κάνουν και στο δημόσιο?
-
συμφωνώ σ΄αυτό που λες ότι πρέπει να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό...
βλέπεις όμως ότι δεν το κάνουν όλοι...να - ας πούμε αυτές οι αγγλικούδες είχαν "απενεχοποιηθεί " λέγοντας ΄πως επειδή είχαν κουραστεί πολύ στον ιδιωτικό τομέα καιρός ήταν να χαλαρώσουν λίγο αφού ούτως ή άλλως ο μισθός πέφτει....
τεσπά.... το θέμα του τόπικ είναι άλλο.... και γω πρέπει να σας αφήσω για απόψε....σε λίγο θα κοιμηθώ με το λαπτοπ αγκαλιά... καλή συνέχεια κορίτσια. :) :) :)
-
Το πρόβλημα είναι ότι φαίνεται να επεκτείνεται η κατάργηση της αισθητικής αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης(δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο). Διότι όταν υπάρχει πρόταση να γίνεται από οποιονδήποτε διδάσκοντα με επιμόρφωση και σε ιδανικές συνθήκες υπό την εποπτεία δασκάλου ειδικότητας, καταλαβαίνουμε ότι πάμε για απόσυρση. Λυπάμαι που το λέω και δεν το βλέπω μόνο ως θεατροπαιδαγωγός, άρα με βάση τα συμφέροντα του κλάδου, αλλά είναι παιδικές ψυχές που χουν δικαίωμα να εκφραστούν,να βιώσουν, να συνεργαστούν κτλ. Προσωπικά θεωρώ ότι οι βιωματικές δράσεις στο γυμνάσιο-λύκειο αν δεν υπάρχει προσωπικό ενδιαφέρον του εκπαιδευτικού δεν γίνονται στο πλαίσιο κυνηγητού της ύλης. Το βλέπω και στο δημοτικό, ήδη η ευέλικτη ζώνη, φιλαναγνωσία κτλ πραγματοποιείται με δυσκολία από τους συναδέλφους γιατί πολύ απλά δεν προλαβαίνουν. Δεν θέλω να μπω στην διαδικασία κατά πόσο κάποιος μπορεί να κατέχει ένα αντικείμενο με σεμινάριο κάποιων ωρών ή 1-2 μαθημάτων στο πανεπιστήμιο γιατί έχει ξανασυζητηθεί άπειρες φορές και το θεωρώ μάταιο.
Τέλος θεωρώ άδικο στο πλαίσιο περικοπών του ελληνικού κράτους να στερούμε από ένα παιδί την δυνατότητα να εκφραστεί με όλες τις προεκτάσεις που αυτό έχει.
-
...και να συμπληρώσω οτι αν περιμένουμε ιδανικές συνθήκες για να διδάξουμε δε θα διδάξουμε ποτε. Δε ζούμε σε μια ιδανική κοινωνία και όχι δεν είναι όλα ρόδινα αλλά έχουμε όνειρα και ελπίζπουμε να μεταδώσουμε αυτή την αγάπη για την τέχνη στα παιδιά. Κι όσο για αυτούς που πήραν αυτή την απόφαση το λιγότερο που θα μπορούσα να τους χαρακτηρίσω είναι ανίδεους, αφελής (; ) και αγράμματους. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ!!!!
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ !!!
Με την Τεχνη γινονται οι ανθρωποι καλυτεροι, αρα και ο κοσμος καλυτερος
-
Αν δεν κάνω λάθος, σε κάποιες εποχές της αρχαίας Αθήνας στα τότε σχολεία (δεν θα συζητήσουμε τώρα τη διαφορετικότητά τους, ή τη διάκριση που υπήρχε κλπ) τα βασικά μαθήματα - εκτός από τη γραφή, την ανάγνωση και την αριθμητική - ήταν η μουσική, ο χορός, η χειροτεχνία.
Αλλά τι ήξεραν μωρέ αυτοί οι τσοπάνηδες, ε;
Τώρα χρειαζόμαστε εξειδικευμένα ρομπότ, να υπηρετούν τυφλά το σύστημα, έτσι; Ποιος νοιάζεται για πνευματική καλλιέργεια; Μάθε τα βασικά και τράβα σε ένα πρόγραμμα σπουδών (πάνε σιγά-σιγά και τα τμήματα στα παν/μια, χάρη στον τελευταίο νόμο). Και αν δεν σου φτάνει, φάε στη μάπα και μια "δια βιου μάθηση", που θέλεις και πτυχίο επιστημών. Δίνε μια ζωή εξετάσεις (με το αζημίωτο) για να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, κορόιδο!
Με τέτοια μυαλά δεν θα πάμε μπροστά!
Σίγουρα χρειάζεται σοβαρή αναδιοργάνωση και πολλές αλλαγές το εκπαιδευτικό μας σύστημα, αλλά αντί να το χαντακώνουμε (όπως γίνεται ήδη), καλύτερα να το βελτιώναμε...
-
ασε,...γιατι η βελτιωση θελει λεφτα, τα οποια δεν υπαρχουν.(εκτος απο αυτο θελει και παραταση της σχολικης χρονιας και παραταση ωραριου στο σχολειο για τους μαθητες) δεν λυνονται ολα ,μεσα σε 6 μηνες διδασκαλιας το χρονο και αυτες κατακρεουργημενες.Αλλά με πρωινο και απογευματινο ωραριο (για ξενες γλωσσες , Η/Υ κλπ που να οδηγουν στα αντιστοιχα πτυχια). Μεγαλο θέμα....
-
To γεγονος οτι δεν υπαρχουν υποδομες σε ολα τα σχολεια για τα συγκεκριμενα μαθηματα δεν μας πειραζει διοτι ολα τα αντιμετωπιζουμε σαν μια ακομη θεση στο δημοσιο.Δεν ειδα κανενα να κανει αναφορα σε αυτο.
Ελα τωρα που μας επιασες ο πονος για την καλλιτεχνια οταν τα παιδια που βγαινουν απο τα σχολεια δεν ξερουν να γραφουν καν...
-
ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑ
-
To γεγονός ότι δεν υπάρχουν υποδομές δεν δικαιολογεί σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση την κατάργηση μαθημάτων.
Ίσως μάλιστα, ΑΚΡΙ
-
Τί θα έλεγε σημερα ενας μαθητης αν τον ρωτουσε η
-
;D ;D ;D
εγώ αν ήμουν μαμά σου πάντως θα σ΄έλεγα "ανεπρόκοπε , ε ανεπρόκοπε!!" χαχαχαχα
όταν ήμουν στο λύκειο ρώτησα κάποτε τη φυσικό μας " τι θα μου χρειαστεί βρε κυρία να μάθω το νόμο της σχετικότητας;" .... η απάντησή της ήταν " για το νόμο της σχετικότητας δεν ξέρω αλλά ας πούμε όταν βράζεις ένα αβγό κάνεις διήθηση " και τότε κι εγώ της είπα " γιατί ως τώρα που δεν το ήξερα, δεν έβραζαν τα αβγά; " ...
πνεύμα αντιλογίας - πάντα!!
πέρα απ΄την πλάκα όμως, όλα χρειάζονται. Εγώ θα συμφωνήσω με την περιβαλλοντική εκπ/ση και φυσικά τη σεξουαλική αγωγή αλλά και τα αρχαία και τα μαθηματικά και όλα χρειάζονται. Όλα όμως !!! όχι κάποια ή μερικά!
Το σχολειο για να γίνει καλύτερο και να εκπληρώσει το λόγο ύπαρξής του οφείλει να προσφέρει όλα τα γνωστικά αντικείμενα στους μαθητές του.
και το υπουργείο για να δικαιώσει τον τίτλο του ως υπουργειο παιδείας, οφείλει παντοιοτρόπως να προσφέρει αυτό ακριβώς : ολοκληρωμένη και πολύπλευρη παιδεία!
-
Το atem το πιθανότερο, είναι troll. Αλλά κι αν δεν είναι συμπεριφερθείτε το σαν τέτοιο και αγνοείστε το!
-
Θα μπορούσαν έστω να υπάρχουν και σαν επιλεγόμενα, μα ούτε καν αυτό. Εξάλλου τίποτε δεν τα κάνει κατώτερα από τα υπόλοιπα. Γυρναμε 100 χρόνια πίσω δυστυχώς Κι έλεγα ότι χειρότερα δε γινόταν.
Όσο για το αν φταίνε οι υποδομές, πιστεύω πως ένας καλος καθηγητής ακόμα και χωρίς βιβλία, αν θέλει, κάνει μάθημα και τα παιδιά μορφώνονται. Υπάρχουν όμως κάποιοι εκπαιδευτικοί, που όχι μόνο δε θα έπρεπε να είναι καθηγητές, αλλά ούτε εξω απ΄τα σχολεία δε θα έπρεπε να περνάνε. Και είναι πολλοί...
-
Αναρωτίεμαι τι ετοιμάζουν όλοι αυτοί οι βολεμένοι στις ζεστές δερμάτινες πολυθρόνες τους. Όλοι αυτοί που προσπαθούν να υποβαθμίσουν ενα εκπαιδευτικό σύστημα και κατα συνέπεια μια ολόκληρη κοινωνία. Γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα είναι η βάση της κοινωνίας. Σε λίγο τα βιβλία θα γράφονται με Greeklish γιατι δε θα αναγνωρίζουν άλλη γλώσσα οι μαθητές ρομποτάκια. Τα βιβλία είπα....συγχωρέστε με τα cd εννοούσα.
Δε χωράνε λοιπόν στο εκπαιδευτικό σύστημα , αυτό το πρότυπο εκπαιδευτικό σύστημα, το νέο ιδανικό σχολείο μαθήματα δεύτερης κατηγορίας. Μαθήματα που επιτρέπουν την ελεύθερη έκφραση του ανθρώπου. Κάθε τι που περιέχει φαντασία θεωρείται άχρηστο, λειτουργούμε μόνο με τη λογική και την πειθαρχία. :-\
-
To γεγονος οτι δεν υπαρχουν υποδομες σε ολα τα σχολεια για τα συγκεκριμενα μαθηματα δεν μας πειραζει διοτι ολα τα αντιμετωπιζουμε σαν μια ακομη θεση στο δημοσιο.Δεν ειδα κανενα να κανει αναφορα σε αυτο.
Ελα τωρα που μας επιασες ο πονος για την καλλιτεχνια οταν τα παιδια που βγαινουν απο τα σχολεια δεν ξερουν να γραφουν καν...
Οι εγκαταστάσεις υπάρχουν σ' όλα τα σχολεία. Αν όλες οι τάξεις(υπολογιστών, χημείο, θεάτρου, πολλαπλών κτλ) μετατραπήκαν σε διδασκαλίας λόγω αύξησης μαθητικού δυναμικού και δεν χτίσαν νέα σχολεία οι ευθύνες είναι αλλού.