Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Χριστίνα στις Δεκεμβρίου 02, 2011, 03:48:48 pm
-
Καλησπέρα σε όλους. Απο οτι βλέπω φέτος βαθμολογούμε στα ΕΑΕΠ (http://www.pde.gr/index.php?page=3659 (http://www.pde.gr/index.php?page=3659)). Απο τη μια είναι καλό...αλλά απο την άλλη άντε να βγάλεις άκρη. Εδω καλά καλά δεν έχουμε μάθει τα ονόματα απο τα περισσότερα απο τα 250 παιδιά. Θα μας προβληματίσει πολύ πιστεύω το θέμα αυτό...
-
Αυτό έβλεπα και γω μόλις τώρα. Να σου πω την αλήθεια θα προτιμούσα να μη βάλω βαθμούς αλλά τελοσπάντων έχει και μια θετική πλευρά η βαθμολόγηση.
Στα 161 που προστέθηκαν φέτος δεν βαθμολογούν γιατί αναφέρει καθαρά μόνο τα 800 που λειτούργησαν πέρυσι
-
Αυτό δεν το χα προσέξει. Πάντως εγώ τεστ δεν μπορώ να βάλω σε παιδιά που τα έχω δει πχ. 4 - 5 φορές. Έχω σχηματίσει για κάποιους μαθητές εικόνα, αλλά όχι για όλους φυσικά. Και δεν πρόκειται να με προβληματίσουν οι μικρές τάξεις. Για τις πέμπτες και τις έκτες θα υπάρξει "θέμα".
-
Πιθανώς να μην είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε σε αυτό το τρίμηνο βαθμολογία. Παλαιότερα πάντως μου είχε τύχει στη δευτεροβάθμια να προσληφθώ 3-4 εβδομάδες πριν το τέλος του τριμήνου και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να βαθμολογήσω, αφού πρέπει να έχουν συμπληρωθεί κάμποσες εβδομάδες μαθήματος (δεν θυμάμαι όμως καθόλου πόσες). Μάλλον πρέπει να το ψάξουμε....
-
Πιθανώς να μην είμαστε υποχρεωμένοι να βάλουμε σε αυτό το τρίμηνο βαθμολογία. Παλαιότερα πάντως μου είχε τύχει στη δευτεροβάθμια να προσληφθώ 3-4 εβδομάδες πριν το τέλος του τριμήνου και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να βαθμολογήσω, αφού πρέπει να έχουν συμπληρωθεί κάμποσες εβδομάδες μαθήματος (δεν θυμάμαι όμως καθόλου πόσες). Μάλλον πρέπει να το ψάξουμε....
Και να το ψάξουμε εμείς γιατί αν περιμένουμε να μας πούνε....σωθήκαμε. Πάντως εμείς που είμαστε με πρόσληψη 1/11 πιστεύω πως θα βαθμολογήσουμε, άσχετο αν λόγω των συνεχών αλλαγών στο σχολικό πρόγραμμα και του γενικού χαμού, τώρα έχουμε αρχίσει να βάζουμε τα παιδιά σε σειρά.
-
Το ότι βάζουμε βαθμούς είναι πολύ καλό για μας, αφού σε μαθητές (και γονείς :)) θα δίνεται η (σωστή) εντύπωση ότι η Πληροφορική είναι "κανονικό" μάθημα όπως τα άλλα. Επίσης χαμηλός βαθμός στους αδιάφορους μαθητές των μεγάλων τάξεων μπορεί να τους κάνει να ενδιαφερθούν περισσότερο. Έτσι κι αλλιώς αν δεν έβγαινε αυτό το έγγραφο είχα σκοπό να δώσω στους γονείς ένα χαρτί με "περιγραφική" αξιολόγηση αντί για βαθμό.
-
Χριστίνα, χαρτί, στυλός, κι άγιος ο θεός. Εγώ την τελευταία βδομάδα μετά από κάθε ώρα, σημειώνω στην λίστα με τα ονόματα των παιδιών λίγες λέξεις για να θυμάμαι την επίδοσή τους και την συμπεριφορά τους. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν έχω μάθει ακόμα ονόματα, φάτσες, ούτε καν τάξη δεν θυμάμαι αν τα βλέπω στο διάλλειμα :( Και πήγα και έναν μήνα νωρίτερα από σένα.
-
Πάντως για τα καινούρια ΕΑΕΠ (από συγχώνευση) αναφέρει ότι ισχύει ό,τι αναφέρεται σε μία εγκύκλιο (Φ.7Α/601 / 118098 /Γ1/13 -10 - 2011). Την έχει βρει κανένας αυτή την εγκύκλιο;
-
Και απαντάω στον εαυτό μου...
Αν η εγκύκλιος που αναφέρεται είναι αυτή: http://www.dipevath.gr/Egkyklioi-Dieythinsis/11-11-2011/sxet-thema4.pdf (http://www.dipevath.gr/Egkyklioi-Dieythinsis/11-11-2011/sxet-thema4.pdf)
παρότι δεν αναφέρεται καν το δικό μας μάθημα, μάλλον από τα συμφραζόμενα θα πρέπει να συμπεράνουμε ότι δεν θα βάζουμε βαθμούς, αλλά θα ζητάμε από τους γονείς υπεύθυνη δήλωση ότι δεν αξιολογούμε... Λατρεμένη γραφειοκρατία!
-
Πωπω gpapage έχεις δίκιο! Δεν το είχα προσέξει αυτό. Η οδηγία λέει ότι "μόνο ςτα 800 ςχολεία με Ενιαίο
Αναμορφωμζνο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), που ορίςτηκαν με τη με αρ. πρωτ. Φ.3/609/
60745 /Γ1/28-5 - 2010 Τ.Α (ΦΕΚ 804
-
Πωπω gpapage έχεις δίκιο! Δεν το είχα προσέξει αυτό. Η οδηγία λέει ότι "μόνο ςτα 800 ςχολεία με Ενιαίο
Αναμορφωμζνο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), που ορίςτηκαν με τη με αρ. πρωτ. Φ.3/609/
60745 /Γ1/28-5 - 2010 Τ.Α (ΦΕΚ 804
-
Γι' αυτό λέω ότι από τα συμφραζόμενα μπορούμε να το συμπεράνουμε... Στη νέα εγκύκλιο που έβγαλαν έχουν ένα κατεβατό που αναφέρει ξεκάθαρα ότι ισχύει ΜΟΝΟ για τα 800 και καλύπτει όλα τα μαθήματα ειδικοτήτων. Και στο τέλος κολλάνε ένα "Σας επισημαίνουμε ότι, για τους μαθητές που προέρχονται από σχολεία που έχουν συγχωνευτεί, ισχύουν όσα περιγράφονται στην με αρ. πρωτ. Φ.7Α/601 / 118098 /Γ1/13 -10 - 2011 εγκύκλιο του υπουργείου". Η συγκεκριμένη εγκύκλιος όμως αναφέρεται μόνο στις ξένες γλώσσες. Μάλλον εμείς από αυτό θα πρέπει να υποθέσουμε ότι αυτό που ισχύει για τις ξένες γλώσσες θα ισχύει και για τα υπόλοιπα αντικείμενα ειδικοτήτων... Αλλιώς θα διευκρίνιζε ξεχωριστά τι ισχύει για τις ξένες γλώσσες και για εμάς ή τις άλλες ειδικότητες, δεν θα ανέφερε την εγκύκλιο.
Απαπα gpapage !! Στην δημόσια διιοίκηση δεν υποθέτεις ποτέ και τίποτα :) Θα ρωτησουμε τις Διευθύνσεις μας και αυτές θα ρωτήσουν το υπουργείο.
-
Εννοείται ότι πρέπει να ρωτήσουμε... Και αυτοί να ρωτήσουν πιο πάνω γιατί λογικά δεν θα έχουν ιδέα τι ισχύει για την περίπτωσή μας. Με αυτές τις λακωνικές εγκυκλίους έχουμε εκπαιδευτεί να διαβάζουμε "between the lines"... Και εφόσον κάτι ισχύει για τις ξένες γλώσσες μάλλον θα μας πουν ότι το ίδιο ισχύει και για τις άλλες "νέες" ειδικότητες.
-
Συνάδερφοι έχετε σκεφτεί όσοι θα βαθμολογήσετε, πως θα χειριστείτε το θέμα τελικά; Εντάξει στις μικρές τάξεις δεν το συζητώ εγώ θα βάλω Α. Αλλά στις πέμπτες και στις έκτες θα υπάρχει θέμα. Η αλήθεια είναι πως δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε σοβαρή αξιολόγηση των παιδιών και αν χρησιμοποιήσουμε διαβαθμίσεις στην βαθμολογία μας, μπορεί να αδικήσουμε κάποιους μαθητές. Ούτε μπορούμε να δούμε τι βαθμο θα βάλει ο δάσκαλος και να βάλουμε κάτι ανάλογο. Εγώ έχω εντοπίσει μαθητές που είναι πάρα πολύ καλοί σε μένα και ρωτώντας τη δασκάλα μου έχει πει πως στα μαθήματα δεν πάει καθόλου καλά.
Απο την άλλη δεν μπορείς να βάλεις σε όλους 10, επειδή στα επόμενα τρίμηνα δεν "κατεβαίνει" εύκολα ένας βαθμός. Αντιθέτως "ανεβαίνει" πολύ ευκολότερα.....
Μήπως μια λύση είναι να βαθμολογηθούν όλοι οι μαθητές της Πέμπτης και της Έκτης τάξης με 9, το οποίο αντίστοιχα θα ανέβει για τους καλούς μαθητές και ίσως θα κατέβει ή θα παραμείνει το ίδιο για αυτούς που θα έπρεπε να πάρουν κάτι λιγότερο;
Ποιές είναι οι σκέψεις σας;
-
Χριστίνα, κατ' αρχάς στην Α' και
-
Χριστίνα, κατ' αρχάς στην Α' και
-
Συμφωνώ με όσα γράφει η happiness, με την παρατήρηση ότι το βαθμό που θα βάλουμε (αν δεν είναι 10 ή Α :)) πρέπει να μπορούμε να τον "υποστηρίξουμε" κάπως. Σκέφτομαι να βάλω αυτή τη βδομάδα στις τάξεις Γ-ΣΤ μια παρόμοια με τις ασκήσεις που κάναμε που θα τους πω ότι θα βαθμολογηθεί για να έχω κάτι σαν διαγώνισμα και βέβαια στους υπολογιστές υπάρχουν οι φάκελοι των παιδιών με τις εργασίες τους που (θεωρητικά) μπορώ να δείξω στους γονείς αν το ζητήσουν. Από ότι μου είπαν οι δάσκαλοι οι βαθμοί είναι πολύ επιεικείς, δηλαδή 9-10 σε Ε-ΣΤ (8 σπάνια βάζουνε).
Εγώ έχω εντοπίσει μαθητές που είναι πάρα πολύ καλοί σε μένα και ρωτώντας τη δασκάλα μου έχει πει πως στα μαθήματα δεν πάει καθόλου καλά.
Αυτή είναι και για μένα η πιο συχνή περίπτωση. Σε παίρνει κανονικά το 10 άσχετα τι κάνει στα άλλα μαθήματα. Το δύσκολο είναι στην αντίθετη περίπτωση, αν έχει 10 σε όλα τα άλλα π.χ. και εγώ του έχω 9. Εκεί θα πρέπει να διπλοτσεκάρω αν αξίζει το 10 στην Πληροφορική.
-
@happiness και @FKark
Συμφωνώ σε όσα λέτε και αυτή είναι η λογική της βαθμολόγησης στο δημοτικό. Όμως το πρόβλημα μου είναι το εξής. Εσείς ως μόνιμοι φαντάζομαι έχετε κάνει πάνω απο πχ 4 μαθήματα με κάποιο τμήμα τη φετινή χρονιά. Και για να μου λέτε πως θα αξιολογήσετε κάθε παιδί χωριστά (όπως πρέπει δηλαδή), καταλαβαίνω πως είστε κάποιο καιρό με τα παιδιά. Οι αναπληρωτές που κληθήκαμε οι πρώτοι 1/11 (δηλαδή οι περισσότεροι συνάδερφοι κλήθηκαν και αργότερα από τότε) δεν έχουμε ιδέα για τα περισσότερα παιδιά. Εγω πχ έχω μάθει περισσότερο τα δύσκολα παιδιά και τα παιδιά που έχω στο ολοήμερο. Εκεί είναι το πρόβλημα του τι κάνουμε. Και εγώ που ήμουν πέρυσι απο Σεπτέμβρη, εννοείται οτι μπορούσα να αξιολογήσω, χωρίς να με νοιάζει καν η βαθμολογία του δάσκαλου. Είχα σχηματίσει πλήρη εικόνα.
Ρωτώ λοιπόν τι θεωρεί κάποιος δίκαιο να γίνει αν ΔΕΝ ξέρεις τα παιδιά και ΔΕΝ προλαβαίνεις να τους βάλεις κάποιου είδους τεστ. Να πάρουν όλοι πχ. 10 στις 2 τελευταίες τάξεις;
Πάντως σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
-
Σε αυτή την περίπτωση η γνώμη μου είναι ότι προλαβαινεις να βάλεις "διαγώνισμα" αυτή τη βδομάδα (το τρίμηνο λήγει 10/12 από ότι μου είπανε) και μόνο αν αν κάποιος δεν πάει καλά σε αυτό ΚΑΙ είναι αδιάφορος ως τώρα να βάλεις κάτω από 10.
-
Κάποιος που αξίζει το 10 στα μαθηματικά ή στη γλώσσα, γιατί πρέπει ντε και καλά να αξίζει το 10 και στην Πληροφορική; Είμαι όμως σίγουρος, επειδή το έζησα πέρσι με συνάδελφο ειδικότητας που "τόλμησε" να βάλει 9 σε μαθητή της Ε' τάξης που στα υπόλοιπα μαθήματα είχε 10 (παρεμπιπτόντως ούτε και σε μένα άξιζε για 10 αλλά πέρσι δεν βαθμολογήσαμε), πως ειδικά στη συγκεκριμένη τάξη, λόγω της σημαίας, όσοι συναδελφοι κάνουν κάτι παρόμοιο είναι πιθανόν να αντιμετωπίσουν προβλήματα.
-
Προσωπικά διαφωνώ με την βαθμολόγηση!Η αξία ενός μαθήματος δεν φαίνεται απ το αν μπαίνει βαθμός ή όχι....και κακώς που δεν υπάρχει αντίδραση από σχολικούς συμβούλους και εκπροσώπους μας...υπάρχουν σχολεία που έχουν σοβαρά προβλήματα με εργαστήρια και μην ξεχνάμε ότι κάποια σχολεία μέχρι και μερικές μέρες πριν δεν είχαν καθηγητή πληροφορικής...
-
Προσωπικά διαφωνώ με την βαθμολόγηση!Η αξία ενός μαθήματος δεν φαίνεται απ το αν μπαίνει βαθμός ή όχι....
Καλώς ή κακώς (και εγώ πιστεύω κακώς) στην ελληνική σχολική και κοινωνική πραγματικότητα η αξία του μαθήματος φαίνεται ΚΑΙ από το αν βαθμολογείται. Θα ήταν μεγάλη ήττα αν δεν βαθμολογούσαμε.
-
Χριστίνα στην δική σου περίπτωση, εάν θεωρείς ότι όντως δεν μπορείς να βαθμολογήσεις, και εάν μπορείς να αποδείξεις πόσες φορές έχεις μπει σε κάποια τμήματα (με τα παλιά προγράμματα), τότε μίλησε με τον διευθυντή σου για να κινήσετε την διαδικασία μη βαθμολόγησης. Κάθε δάσκαλος ή καθηγητής έχει δικαίωμα να μην βαθμολογήσει εάν όντως δεν έχει την απαιτούμενη επαφή με τα παιδιά, αλλά μπορεί να βρεις αντιδράσεις σε αυτή την κίνηση. Μίλα του όμως. Δεν χάνεις τίποτα υποθέτω.
-
Από τη στιγμή που άργησαν να μας καλέσουν δε γίνεται να ζητάν να λειτουργήσουν και όλα άψογα. Εγώ αρνήθηκα να βάλω βαθμό. Παλαιότερα που ήμουν β/θμια ωρομίσθιος, η διευθύντρια μου είχε πει ότι βάση νόμου δεν έπρεπε να βαθμολογήσω.
Ίσως θα πρέπει να ψάξω το νόμο.
-
Εντάξει δεν θα το φτάσω και ως εκεί. Εξάλλου με όσους δασκάλους μίλησα σήμερα μου είπαν μέσες άκρες..."Και τι σκας!! Και μεις ότι να ναι βάζουμε! Οι βαθμοί μια κοροϊδία είναι!".
Είναι να γελάς αλλά.....με τα λεφτά που παίρνουμε πια, με τον ορισμό υπεύθυνου εργαστηρίου, με το τρέξιμο που τρώμε καθημερινά +αυτό που λέει ο giak πως μας κάλεσαν τελευταία στιγμή, ας κάνουμε ότι μπορούμε καλύτερο με τις συνθήκες που υπάρχουν.
-
Λοιπόν συνάδελφοι, όσο αφορά το θέμα που με "καίει" εμένα :), η απάντηση που πήρα από την Δνση, που πήρε υπουργείο και ρώτησε, είναι ότι βαθμοί μπαίνουν ΜΟΝΟ στα 800 ΕΑΕΠ που είχαν οριστεί και λειτουργούν από πέρισυ. Όσοι είσαστε σε φετινό ΕΑΕΠ, ΔΕΝ βάζετε βαθμούς.
-
Λοιπόν συνάδελφοι, όσο αφορά το θέμα που με "καίει" εμένα :), η απάντηση που πήρα από την Δνση, που πήρε υπουργείο και ρώτησε, είναι ότι βαθμοί μπαίνουν ΜΟΝΟ στα 800 ΕΑΕΠ που είχαν οριστεί και λειτουργούν από πέρισυ. Όσοι είσαστε σε φετινό ΕΑΕΠ, ΔΕΝ βάζετε βαθμούς.
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
-
Λοιπόν συνάδελφοι, όσο αφορά το θέμα που με "καίει" εμένα :), η απάντηση που πήρα από την Δνση, που πήρε υπουργείο και ρώτησε, είναι ότι βαθμοί μπαίνουν ΜΟΝΟ στα 800 ΕΑΕΠ που είχαν οριστεί και λειτουργούν από πέρισυ. Όσοι είσαστε σε φετινό ΕΑΕΠ, ΔΕΝ βάζετε βαθμούς.
Α σοβαρά; Αυτό ήταν λοιπόν το μεγάλο πρόβλημα;
Να σε καλά και συ και η Δ/νση που πήρε το υπουργείο που ρώτησε το γενικό γραμματέα που επικοινώνησε με την Αννούλα που ήρθε σε επαφή με τον πρωθυπουργο που συναντήθηκε με την τρόικα και μας το επιβεβαίωσαν ότι μόνο στα 800 ΕΑΕΠ θα βαθμολογήσουμε.
Όχι τίποτα άλλο γιατί δεν το διευκρινίζει και μέσα στην εγκύκλιο...
Μπράβο σου που το ψαξες...
-
Λοιπόν συνάδελφοι, όσο αφορά το θέμα που με "καίει" εμένα :), η απάντηση που πήρα από την Δνση, που πήρε υπουργείο και ρώτησε, είναι ότι βαθμοί μπαίνουν ΜΟΝΟ στα 800 ΕΑΕΠ που είχαν οριστεί και λειτουργούν από πέρισυ. Όσοι είσαστε σε φετινό ΕΑΕΠ, ΔΕΝ βάζετε βαθμούς.
Α σοβαρά; Αυτό ήταν λοιπόν το μεγάλο πρόβλημα;
Να σε καλά και συ και η Δ/νση που πήρε το υπουργείο που ρώτησε το γενικό γραμματέα που επικοινώνησε με την Αννούλα που ήρθε σε επαφή με τον πρωθυπουργο που συναντήθηκε με την τρόικα και μας το επιβεβαίωσαν ότι μόνο στα 800 ΕΑΕΠ θα βαθμολογήσουμε.
Όχι τίποτα άλλο γιατί δεν το διευκρινίζει και μέσα στην εγκύκλιο...
Μπράβο σου που το ψαξες...
μιλ μερσί