Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: emmaki στις Φεβρουαρίου 22, 2012, 03:43:45 pm
-
http://pistepseto.blogspot.com/2012/02/down.html
Εγώ από όλο το άρθρο κρατάω κυρίως 2 σημεία:
1)Του έθεσα μόνο δύο ερωτήσεις : «Είμαι χαζός;» Απάντησε :Όχι.
«Μπορώ να συνεχίσω να πηγαίνω στο σχολείο με τους φίλους μου;» Απάντησε
: «Κανένα πρόβλημα» . Τα υπόλοιπα μου ήταν παντελώς αδιάφορα.
και
2) Το μεγαλύτερο έλλειμμα της κοινωνίας είναι το ότι δεν
μπορεί να κατανοήσει τη διαφορετικότητα. Λόγω της έλλειψης κατανόησης
κολλά κάποιος/ α ταμπέλες. «Οι ομοφυλόφιλοι», «οι Ξένοι/ μετανάστες» και
φτάνει μέχρι του σημείου «Οι γυναίκες» .Χωρίζουν σε ομάδες, δεν ξέρουν
πώς να αντιμετωπίσουν «το διαφορετικό». Το απομονώνουν , το απλοποιούν ή
το αποφεύγουν με κάθε τρόπο.
Και διατυπώνω και ένα ερώτημα/αφορμή για σκέψη προς όλους μας
Τι θα γινόταν αν στην Ελλάδα κάποιος με σύνδρομο εξέφραζε την επιθυμία να γίνει δάσκαλος; Αν έδινε εξεάσεις; Αν περνούσε; Αν πετύχαινε και στον ΑΣΕΠ και διοριζόταν σε ένα σχολείο;;;;
-
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά βρήκα το εξής σχετικά με το σύνδρομο Down:
"Η νοητική υστέρηση κυμαίνεται από βαριά (IQ: 20-35) ως ελαφριά (IQ: 50-75)."
Με το δεδομένο αυτό, πως περιμένεις να καταφέρει κάποιος να σπουδάσει δάσκαλος;
-
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, αλλά βρήκα το εξής σχετικά με το σύνδρομο Down:
"Η νοητική υστέρηση κυμαίνεται από βαριά (IQ: 20-35) ως ελαφριά (IQ: 50-75)."
Με το δεδομένο αυτό, πως περιμένεις να καταφέρει κάποιος να σπουδάσει δάσκαλος;
Πράγματι ο μέσος όρος είναι γύρω στο 60-65, δηλαδή ελαφριά νοητική στέρηση έως και οριακότητα.
Υπάρχουν, όμως, και άτομα που έχουν 120!!!! (http://www.henryspink.org/down's_syndrome.htm)
Πιο σπάνια μεν, υπάρχουν δε.....
Και φυσικά υπάρχουν και όλες οι διαβαθμίσεις ανάμεσα στο 65 και στο 120, που συνιστούν φυσιολογική νοημοσύνη