Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Τοποθετήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: mstam4 στις Μαΐου 11, 2012, 08:34:27 pm
-
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν για τον υπολογισμό των πλεονασμάτων σε ένα σχολείο Δευτεροβάθμιας, υπολογίζονται οι 3 ώρες του εργαστηρίου. Ειμαι ΠΕ04 σε Γενικό Λύκειο με δύο εκπαιδευτικούς ( 1 φυσικό και 1 χημικό με ωράριο 19 ώρες ο καθένας) με συνολικά 25 διδακτικές ώρες (χωρίς το εργαστήριο) για το σχολικό έτος 2011-12.
-
Πλην των μαθημάτων α΄ ανάθεσης δεν υπολογίζεται τίποτα άλλο ούτε εργαστήρια ούτε project!
Είναι μία λογική ώστε να υπάρχει ευελιξία σε ένα σχολείο με λειτουργικές κενές ώρες ώστε να βολεύονται ημέτεροι και μη.
-
Kαι στη περίπτωση που ο διευθυντής του σχολείου έστειλε άλλα κενά βάσει της α' ανάθεσης, αλλά η ΔΔΕ για να βολέψει υπεράριθμους δικούς της έχει θέσει ως κενά συναφούς ειδικότητας που όμως δε παίρνει ούτε σα γ ανάθεση τα μαθήματα;;;;;Τι κάνεις εκεί;;;;
-
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν μετράει ούτε το εργαστήριο ούτε το πρότζεκτ ούτε η γραμματειακή υποστήριξη ούτε τα προγράμματα (περιβαλλοντικά, πολιτιστικά κτλ). το λέω αυτό, γιατί έχω δει διευθυντή να τα χρεώνει όλα αυτά σε ένα άτομο, ώστε να φέρει δικό του άτομο στο σχολείο. Για την ώρα δεν του έκαναν το χατήρι!
Το πρότζεκτ δεν είναι κάτι σταθερό για κάποιο καθηγητή, ενώ για τις ώρες του εργαστηρίου βγαίνει κάθε χρόνο εγκύκλιος το σεπτέμβριο.
-
Οι ώρες project(μάθημα α ανάθεσης για όλες τις ειδικότητες) κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους, το ίδιο ισχύει για όλα τα μαθήματα που είναι α ανάθεσης για περισσότερες από 1 ειδικότητες.
-
το project πλεον ειναι κατά 50% α αναθεση σε αυτούς που ειχαν την παλιά τεχνολογια α λυκείου ως α αναθεση (εφόσον υπηρετουν στο ίδιο σχολείο) ωστόσο κατά τον υπολογισμό των κενών δεν το λαμβάνουν υπόψιν αλλά το επιμερίζουν σε όλες τις ειδικότητες! το ξέρω γιατί έκανα αίτηση για να μου που επίσημα πως γίνεται ο υπολογισμός
-
Πού έκανες αίτηση, τι ακριβώς σου απάντησαν και βάσει ποιων διατάξεων αιτιολογούν την απάντηση;
-
Ζήτησα από το οικείο ΠΥΣΔΕ να εξετάσει το ενδεχόμενο με το 50% των ωρών του project (από σύνολο 20 ωρών) και 8 ωρών Χημείας αν μπορεί να δοθεί οργανική θέση σε ΠΕ12.08.
δηλ. 10+8=18 ώρες
Μόνο του το project ήταν 50%Χ20=10 ώρες (από μόνο του ως α΄ ανάθεση ακόμα και να υποθέσουμε ότι μπορούσε να δώσει οργανική μόνο του δεν έδινε).
Το δεύτερο πρόβλημα ήταν κατά πόσο με 2 α΄ αναθέσεις μπορεί να δοθεί 1 οργανική.
Την Παρασκευή 18/5 έμαθα ότι η γνωμοδότηση ήταν αρνητική και περιμένω την επίσημη απάντηση.
Από κει και πέρα δεν ξέρω πως και που να κινηθώ μπας και το αίτημα γίνει δεκτό.
-
Καλημέρα ξανά. Έκανα ένσταση στο γεγονός ότι υπολογίζανε τις ώρες του εργαστηρίου ώς διδακτικές και η απάντηση ήταν αρνητική.
Γιατί βάσει των υπ΄αριθμ. Γ786214/17-07-2009 (παραγρ. 4) και Γ7/88698/23-07-2009 (παραγρ. 3) εγκυκλίων του ΥΠ.Ε.Π.Θ., οι ώρες των εργαστηρίων είναι ώρες μόνιμης και σταθερής ανάθεσης, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες των σχολείων και ενάσσονται στο υποχρεωτικό ωράριο!!! Τα συμπεράσματα δικά σας.
-
Καλημέρα ξανά. Έκανα ένσταση στο γεγονός ότι υπολογίζανε τις ώρες του εργαστηρίου ώς διδακτικές και η απάντηση ήταν αρνητική.
Γιατί βάσει των υπ΄αριθμ. Γ786214/17-07-2009 (παραγρ. 4) και Γ7/88698/23-07-2009 (παραγρ. 3) εγκυκλίων του ΥΠ.Ε.Π.Θ., οι ώρες των εργαστηρίων είναι ώρες μόνιμης και σταθερής ανάθεσης, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες των σχολείων και ενάσσονται στο υποχρεωτικό ωράριο!!! Τα συμπεράσματα δικά σας.
Γνωρίζει κανείς τίποτα γιαυτό? μπορεί να γίνει?
-
Φιρτινίδης Χρήστος Θήρα 23-11-2011
Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων
Της «Αυτόνομης Κυκλαδικής Συνεργασίας» Προς τους καθηγητές
Γενικό Λύκειο Θήρας Ν.Κυκλάδων
Επικοινωνία: 2286022252-22933
6974488454
Υπεραριθμίες: Αναλυτικές διευκρινίσεις και παραδείγματα
Συνάδελφοι,
Σε σχετικό με τις υπηρεσιακές μεταβολές ενημερωτικό πριν λίγες μέρες,
κατέγραφα τι ισχύει μετά και τις αλλαγές που θεσμοθετήθηκαν με τον ν.3848/2010, για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, την μοριοδότηση, τις μονάδες δυσμενών συνθηκών, ειδικές ρυθμίσεις κ.α.
Στο ενημερωτικό που ακολουθεί χρησιμοποιώντας παραδείγματα, και διευκρινίζοντας την εφαρμογή των κυριότερων σημείων του άρθρου 14 του ΠΔ 50/96 που αφορούν στον χαρακτηρισμό και τοποθετήσεις των υπεραρίθμων, ελπίζω να απαντώ στα κυριότερα ερωτήματα που τίθενται για τις αντίστοιχες διαδικασίες.
Διευκρινίσεις για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών
Συνάδελφοι
Πριν διαβάσετε τις παρακάτω διευκρινίσεις , ας είναι ξεκάθαρο ότι οι οργανικές υπεραριθμίες , στις οποίες αναφέρομαι και αφορούν αυτή την χρονική στιγμή τις διαδικασίες του ΠΥΣΔΕ, καμία σχέση δεν έχουν με τους συναδέλφους που είναι προσωρινά τοποθετημένοι, ή βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δεν έχουν οργανική θέση. ( Απαραίτητη διευκρίνιση αφού υπάρχει αυτή η σύγχυση ακόμη και σε συναδέλφους με πολλά χρόνια υπηρεσίας)
Εισαγωγικά, στις παραγράφους του άρθρου 14 του ΠΔ 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 12 του ΠΔ 100/97.καταγράφεται η διαδικασία κρίσης και τοποθέτησης των υπεραρίθμων.
Στην πρώτη παράγραφο αναφέρεται ότι:
1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν
α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.
β) Σε σχολικές μονάδες της