Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: vickysucre στις Μαΐου 27, 2012, 08:09:07 pm

Τίτλος: Αρχαία α λυκείου- ιδιαίτερο
Αποστολή από: vickysucre στις Μαΐου 27, 2012, 08:09:07 pm
καλησπέρα!εχω αναλαβει για τον ιουλιο να κανω σ ενα παιδι α λυκειου αρχαια ,ενα διωρο τη βδομαδα,πιο πολυ για βοηθεια και επαναληψη αυτων που εχουν κανει σε γραμματικη και συντακτικο.ειναι η πρωτη φορα που αναλαμβανω και θα χρεαστω λιγο τη βοηθεια σας.
1ον για την τιμη του ειπα 25 ευρω το διωρο.εκανα καλα?
2ον τον ρωτησα να μου πει που εχει κενα και περισσοτερο εχει σε θεματα συντακτικου και ιδιαιτερα στη συντακτικη θεση των αντωνυμιων (ειναι καλος μαθητης του 18-19).θα ηθελα να μου πειτε αν υπαρχει καποια θεωρια για συντακτικη θεση των αντωνυμιων και που για ασκησεις.

σας ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Αρχαία α λυκείου- ιδιαίτερο
Αποστολή από: Κaterina στις Μαΐου 27, 2012, 09:30:18 pm
Kαταρχάς, να σου ευχηθώ καλή αρχή!
Αναφορικά με την τιμή, μου φαίνεται μια χαρά για Α' Λυκείου και πρώτη εμπειρία με τα ιδιαίτερα (αν και θα μπορούσες να ζητήσεις και 15 την ώρα, αν η οικογένεια έχει τη δυνατότητα).
Συγεκριμένη θεωρία για την συντακτική θέση των αντωνυμιών δεν υπάρχει. Οι αντωνυμίες ισοδυναμούν με ονόματα και μπορούν να είναι συντακτικά ο,τιδήποτε είναι και ένα όνομα: υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο, προσδιορισμός...Αλήθεια, τι τον δυσκολεύει σε αυτό; Κατά πάσα πιθανότητα, το πρόβλημα θα το έχει με τις αναφορικές αντωνυμίες (που γενικά δυσκολεύουν τα παιδιά) αλλά αν κατανοήσει ότι ισοδυναμούν με ονόματα τότε, με τις κατάλληλες ερωτήσεις, θα βρει την συντακτική τους θέση. Να του ζητήσεις να σου εξηγήσει με συγκεκριμένα παραδείγματα τι τον δυσκολεύει για να το δουλέψεις αναλόγως.
Καλή δύναμη!