Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Γενικό Λύκειο => Μήνυμα ξεκίνησε από: marietta2010 στις Ιούνιος 09, 2012, 11:49:03 μμ
-
Καλησπερα σε ολους.Απευθυνομαι σε συναδελφους της ειδικης και δη της παραλληλης στηριξης και ζητω εναν οδηγο(μπουσουλα) για το τι πρεπει να περιλαμβανει η τελικη αξιολογηση του μαθητη, οπως την ονομαζω εγω ,ερμηνευοντας οδηγιες σχολικου συμβουλου που πολυ με μπερδεψαν. SOS :(
-
Αν εργάζεσαι σε νηπιαγωγείο πάτα εδώ: http://www.dipevath.gr/may12/14/ps-nhp.doc. Αν όχι, ελπίζω να σε βοηθήσουν άλλα μέλη που εργάζονται στην ίδια βαθμίδα με εσένα.
-
Αν εργάζεσαι σε νηπιαγωγείο πάτα εδώ: http://www.dipevath.gr/may12/14/ps-nhp.doc. Αν όχι, ελπίζω να σε βοηθήσουν άλλα μέλη που εργάζονται στην ίδια βαθμίδα με εσένα.
Ευχαριστω πολυ.Παραλειψη μου, ειμαι φιλολογος.
-
Να σου πω πώς έγινε στο σχολείο μου, σε γυμνάσιο είμαι. Έβαλα τα θέματα, ίδια για όλους, το ίδιο έκαναν και ο φυσικός και ο μαθηματικός.Στη συνέχεια, οι συνάδελφοι της Παράλληλης εξήγησαν στο μαθητή τα θέματα, και, αφού έγραψε κανονικά, τον πήραμε για προφορική εξέταση, από δίπλα του όπως πάντα παρών ο συνάδελφος της Παράλληλης.Βάλαμε βαθμό μόνο οι εισηγητές του μαθήματος.Νομίζω ότι στα ΚΔΑΥ θα σου το διευκρινίσουν.
Βέβαια, η διαδικασία αυτή έγινε κατόπιν υποδείξεως του αντίστοιχου στη Δευτεροβάθμια ΚΔΑΥ, όμως στηρίζεται και στη γνωμάτευση που υπάρχει σχετικά με το μαθητή και τις αντίστοιχες παρατηρήσεις των ειδικών στον ατομικό του φάκελο.Δηλαδή δε γνωρίζω αν αυτή η διαδικασία ακολουθείται στις εξετασεις για όλους τους μαθητές της Παράλληλης ή αν εξειδικεύεται κάθε φορά κατά περίπτωση.
-
Να σου πω πώς έγινε στο σχολείο μου, σε γυμνάσιο είμαι. Έβαλα τα θέματα, ίδια για όλους, το ίδιο έκαναν και ο φυσικός και ο μαθηματικός.Στη συνέχεια, οι συνάδελφοι της Παράλληλης εξήγησαν στο μαθητή τα θέματα, και, αφού έγραψε κανονικά, τον πήραμε για προφορική εξέταση, από δίπλα του όπως πάντα παρών ο συνάδελφος της Παράλληλης.Βάλαμε βαθμό μόνο οι εισηγητές του μαθήματος.Νομίζω ότι στα ΚΔΑΥ θα σου το διευκρινίσουν.
Βέβαια, η διαδικασία αυτή έγινε κατόπιν υποδείξεως του αντίστοιχου στη Δευτεροβάθμια ΚΔΑΥ, όμως στηρίζεται και στη γνωμάτευση που υπάρχει σχετικά με το μαθητή και τις αντίστοιχες παρατηρήσεις των ειδικών στον ατομικό του φάκελο.Δηλαδή δε γνωρίζω αν αυτή η διαδικασία ακολουθείται στις εξετασεις για όλους τους μαθητές της Παράλληλης ή αν εξειδικεύεται κάθε φορά κατά περίπτωση.
Πρωτα απ' ολα ευχαριστω αλλα εγω μαλλον δεν το εθεσα σωστα.Εννοω την εκθεση του μαθητη της παραλληλης στηριξης που μενει στο φακελο του μαθητη.Παρακαλω οποιος εχει παρομοια εμπειρια ας με βοηθησει.
-
Καλησπερα σε ολους.Απευθυνομαι σε συναδελφους της ειδικης και δη της παραλληλης στηριξης και ζητω εναν οδηγο(μπουσουλα) για το τι πρεπει να περιλαμβανει η τελικη αξιολογηση του μαθητη, οπως την ονομαζω εγω ,ερμηνευοντας οδηγιες σχολικου συμβουλου που πολυ με μπερδεψαν. SOS :(
Ελπίζω να σε βοηθήσει!
http://www.chiourea.gr/2012/02/blog-post_3863.html
-
Καλησπερα σε ολους.Απευθυνομαι σε συναδελφους της ειδικης και δη της παραλληλης στηριξης και ζητω εναν οδηγο(μπουσουλα) για το τι πρεπει να περιλαμβανει η τελικη αξιολογηση του μαθητη, οπως την ονομαζω εγω ,ερμηνευοντας οδηγιες σχολικου συμβουλου που πολυ με μπερδεψαν. SOS :(
Ελπίζω να σε βοηθήσει!
http://www.chiourea.gr/2012/02/blog-post_3863.html
Σ' ευχαριστω παρα πολυ Ευγενια.
-
Εμεις στον πειραια ακολουθησαμε αυτά
http://2grpe-peiraia.att.sch.gr/sym9peir/parallili.html
ο σχολικός συμβουλος λογικά θα σε καθοδηγήσει εφόσον αυτά έρχονται από ευρωπαική ενωση για συνολικά όλο το πρόγραμμα της παραλληλης.