Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Γενικό Λύκειο => Μήνυμα ξεκίνησε από: syrrahm στις Ιουνίου 10, 2012, 11:05:12 am
-
Το παρόν νήμα αφορά και το Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ.
Ξέρω π.χ. ότι η υπογράμμιση δηλώνει το λάθος, το ερωτηματικό την αμφιβολία ή την ασάφεια, οι σταυροί τις παραλείψεις, η παρένθεση το πλεονάζον τμήμα.
Υπάρχουν άλλα; Με ενδιαφέρει κυρίως για τα φιλολογικά μαθήματα.
Ευχαριστώ
-
Ενδεχομένως ακουστεί χαζή η ερώτηση στους πιο παλιούς , αλλά ο βαθμός γραπτού για όλες τις τάξεις του λυκείου στις εξετάσεις Ιουνίου μπορεί να είναι δεκαδικός ή όχι ; ευχαριστώ εκ των προτέρων . . .
-
Ενδεχομένως ακουστεί χαζή η ερώτηση στους πιο παλιούς , αλλά ο βαθμός γραπτού για όλες τις τάξεις του λυκείου στις εξετάσεις Ιουνίου μπορεί να είναι δεκαδικός ή όχι ; ευχαριστώ εκ των προτέρων . . .
-
Ασφαλώς κ μπορεί να είναι δεκαδικός, π.χ. 18,6 , 15,2.
-
Σε ευχαριστώ πολύ . . . Φαντάζομαι ισχύει για όλα τα μαθήματα και όλες τις τάξεις του λυκείου ?! (απλά τσεκάρω... ) Το άγχος της πρωτάρας βλέπεις . . .
-
Μάλιστα. 8)
-
Ενδεχομένως ακουστεί χαζή η ερώτηση στους πιο παλιούς , αλλά ο βαθμός γραπτού για όλες τις τάξεις του λυκείου στις εξετάσεις Ιουνίου μπορεί να είναι δεκαδικός ή όχι ; ευχαριστώ εκ των προτέρων . . .
... βεβαίως και μπορεί να είναι δεκαδικός αλλά .... πρόσεχε ... εφόσον η πρωτογενής βαθμολόγηση είναι στην κλίμακα του 100 αυτό σημαίνει ότι από την αναγωγή στην 20βάθμια δεν μπορεί να δώσει μονά δεκαδικά ψηφία ( ,1 3 5 7 κτλ ). Αυτό το λεώ γιατι πολλοί βαθμολογούν απ'ευθείας στην 20βαθμια βάζοντας πχ 18,5 .... αυτό το κομμα πέντε δεν μπορεί να υπάρξει στα γραπτά ...
υγ .... βεβαίως είναι εξαιρετικά σπαστικό απέναντυ στον υπέυθυνο του τμήματος να βγάζει μέσουν όρους από δεκαδικού αριθμούς. θΑ σου πρότεινα να στρογγυλοποιήσεις υπερ του μαθητή ( και υπέρ του υπευθύνου του τμήματος )
-
Ενδεχομένως ακουστεί χαζή η ερώτηση στους πιο παλιούς , αλλά ο βαθμός γραπτού για όλες τις τάξεις του λυκείου στις εξετάσεις Ιουνίου μπορεί να είναι δεκαδικός ή όχι ; ευχαριστώ εκ των προτέρων . . .
... βεβαίως και μπορεί να είναι δεκαδικός αλλά .... πρόσεχε ... εφόσον η πρωτογενής βαθμολόγηση είναι στην κλίμακα του 100 αυτό σημαίνει ότι από την αναγωγή στην 20βάθμια δεν μπορεί να δώσει μονά δεκαδικά ψηφία ( ,1 3 5 7 κτλ ). Αυτό το λεώ γιατι πολλοί βαθμολογούν απ'ευθείας στην 20βαθμια βάζοντας πχ 18,5 .... αυτό το κομμα πέντε δεν μπορεί να υπάρξει στα γραπτά ...
υγ .... βεβαίως είναι εξαιρετικά σπαστικό απέναντυ στον υπέυθυνο του τμήματος να βγάζει μέσουν όρους από δεκαδικού αριθμούς. θΑ σου πρότεινα να στρογγυλοποιήσεις υπερ του μαθητή ( και υπέρ του υπευθύνου του τμήματος )
Εγώ προτιμώ να βλέπω φιλόλογο υπεύθυνο τμήματος να θέλει να βγάλει ΜΟ με αυτές τις συνθήκες... :) :) :)
Τέλος πάντων, γι' αυτό υπάρχει και ο ΕΠΑΦΟΣ. Τυπώνουμε τους ελέγχους και αντιγράφουμε...
-
Στοιχειώδη αριθμητική δεν έκαναν στο δημοτικό οι φιλόλογοι; Δεν θέλει ολοκληρώματα για να βγάλεις ΜΟ...
Καλά λέω για τεστ δεξιοτήτων (και IQ) για εκπαιδευτικούς 8)
-
Τέλος πάντων, γι' αυτό υπάρχει και ο ΕΠΑΦΟΣ. Τυπώνουμε τους ελέγχους και αντιγράφουμε...
... αυτό είναι λάθος.
Η λάθος πληκτρολόγηση στο pc θα μεταφερθεί και στις καρτέλες. Το σωστό είναι οι δύο αυτές εργασίες να γίνονται ανεξαρτητα και η μια να λειτουργεί ως επαλήθευσης της άλλης.