Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: killbill στις Ιουνίου 29, 2012, 05:00:56 pm
-
Τι βλέπει κανείς σε ένα σχολείο;
Γραμμένοι τοίχοι, σπασμένα θρανία & καρέκλες, σπασμένα τζάμια, διαλυμένες πόρτες, σκουπίδια, σκισμένες κουρτίνες, τρύπες σε γυψοσανίδες, βρώμικες τουαλέτες κλπ
Και για να πάω και πιο μακρυά, παρουσία εξωσχολικών στον χώρο του σχολείου που κάνουν διάφορα....
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί κάθε χρόνο τέτοια εποχή αρχίζουν στο σχολείο μου επισκευές: βαψίματα, αντικαταστάσεις & επισκευές φθορών.
Ένα σωρο λεφτά....
Και του χρόνου πάλι από την αρχή..
Τι μπορεί να γίνει (αν μπορεί να γίνει) για να περιοριστούν έως εκμηδενιστούν αυτά τα φαινόμενα;
Κάμερες στα σχολεία;
Αστυνόμευση;
Που θα φτάσουμε άραγε;
-
Ποινικές συνέπειες στον διευθυντή για οποιαδήποτε αδικαιολόγητη φθορά. Και μετά να δεις πως θα πάρει φωτιά ο.. ποπός του διευθυντή και θα σας/τους στρώσει όλους, ώστε να μην χαθεί ούτε μια κιμωλία ;)
-
συζήτηση κάνουμε.
Η αστυνόμευση έχει προταθεί σε άλλες χώρες όπου οι εγκληματίες σκορπάνε τον θάνατο μέσα στα σχολεία. Δηλαδή πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα για να ρίξουμε την πρόταση στο τραπέζι? εμείς για την ώρα έχουμε μόνο την διακίνηση ναρκωτικών μέσα στα σχολεία.
Τι προτείνεις πες μας για να αποφευχθούν τέτοια φαινόμενα.
-
Έχεις δίκιο Kilbill. Πραγματικά, πρόσφατα μιλούσα με μια μητέρα που καλείται να στείλει το παιδί της σε γυμνάσιο κεντρικής περιοχής των Αθηνών, μιας και διαμένει στο κέντρο και έχει κατα αγχωθεί, καθώς απ' ό,τι μου ανέφερε ειδικά απέξω από το συγκεκριμένο σχολείο, οι αγοραπωλησίες ουσιών δίνουν και παίρνουν και αναπτύσσεται γενικώς μεγάλη εγκληματική δράση. Είναι σε απόγνωση. Τη ρώτησα εάν ο δήμος ή η αστυνομία έχουν επιληφθεί του θέματος και μου ανέφερε επί λέξει ότι δε γίνεται τίποτα και δεν ξέρει τι να κάνει.
-
Που να δείτε τι γίνεται στον ΟΑΕΔ. Μόνο μπουλντόζες δεν έχουν φέρει να γκρεμίσουν τους τοίχους. Είμαστε πολύ πίσω σαν κοινωνία, αλλά για πολύ πίσω μιλάμε...Είναι η ίδια λογική με αυτή του "πετάμε σκουπίδια από το παράθυρο του αυτοκινήτου". Πάντως είναι πραγματικά πολύ λυπηρό να βλέπει κανείς παιδιά να καταστρέφουν αυτά που όλοι μας και οι γονείς τους πληρώνουν, αυτό πρέπει να συνειδητοποιήσουν. Έχω ακούσει ότι σε κάποια σχολεία στο εξωτερικό στο τέλος της χρονιάς καθηγητές και μαθητές μαζί βάφουν το σχολείο. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά ακούγεται πολύ ωραίο - ότι έχεις κοπιάσει να φτιάξεις το πονάς και δεν το καταστρέφεις. Όσο για την αστυνομία...η λύση είναι να αλλάξουν τα μυαλά των ανθρώπων γονιών και παιδιών, όχι να φυλάνε τα ΜΑΤ τα σχολεία. Είναι θέμα νοοτροπίας και παιδείας, όλα εκεί καταλήγουν...
-
Τη ρώτησα εάν ο δήμος ή η αστυνομία έχουν επιληφθεί του θέματος και μου ανέφερε επί λέξει ότι δε γίνεται τίποτα και δεν ξέρει τι να κάνει.
Καταγγελία- διαμαρτυρία σε όλα τα blogs στο διαδίκτυο και τηλεφωνικά στα ΜΜΕ.Σωστή ενημέρωση του παιδιού της, διακριτική επίβλεψη στις νέες παρέες της.Συνεργασία με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων....
-
Έχω ακούσει ότι σε κάποια σχολεία στο εξωτερικό στο τέλος της χρονιάς καθηγητές και μαθητές μαζί βάφουν το σχολείο. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά ακούγεται πολύ ωραίο - ότι έχεις κοπιάσει να φτιάξεις το πονάς και δεν το καταστρέφεις.
Γίνεται και σε κάποια ελληνικά σχολεία αυτό σε μερικά μάλιστα και με τη συνδρομή του συλλόγου γονέων.
-
εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να κλειδώνουν τα εργαστήρια πληροφορικής & φυσικής και να διατηρούνται σε άριστη κατάσταση, ενώ οι αίθουσες όχι. δημόσια περιουσία δεν έχουν και αυτές;
γιατί δηλαδή να μην περιμένουν οι μαθητές τον καθηγητή έξω από την τάξη τους, ο οποίος θα ξεκλειδώσει θα γίνει το μάθημα και θα κλειδώσει ξανά; (ότι ακριβώς γίνεται και με τα εργαστήρια δηλαδη)
σίγουρα έτσι τουλάχιστον οι αίθουσες θα ήταν άφθαρτες και όχι αυτό το χάλι που είναι τώρα
-
Γίνεται αυτό σε πολλά σχολεια, όχι μόνο για τις φθορες στις αίθουσες αλλά και για να μη γίνονται κλοπές κατα τη διάρκεια του διαλείμματος.
-
Αντί να φωνάζουμε την αστυνομία, μπορούμε να αφιερωνουμε τις ώρες που καθομαστε -ή πάμε στη λαϊκή- για να συζητήσουμε με τα παιδιά και να προσπαθήσουμε να τους δωσουμε να καταλάβουν γιατί είναι λάθος αυτο που κάνουν. Αλλά αυτό προυποθετει να ειμαστε εκει 8-2 αντί για 8-11, οπότε για ακομη μία φορά βρίσκουμε την εύκολη λύση. Γιατί δεν κοιτάζουμε πρώτα να εξαντλήσουμε τα περιθώρια της δικής μας ευθύνης;
Θυμώνω που έπρεπε να καταγραψω το αυτονόητο killbill και εξακολουθώ να θεωρώ ότι τρολλάρεις.
-
Γίνεται αυτό σε πολλά σχολεια, όχι μόνο για τις φθορες στις αίθουσες αλλά και για να μη γίνονται κλοπές κατα τη διάρκεια του διαλείμματος.
δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί ότι θέλουμε σχολεία φυλακή και είναι αντιδημοκρατικό! (έχει ειπωθεί και αυτό). Ωραία σύμφωνοι. αν είναι έτσι, τότε να μένουν ανοικτά και τα εργαστήρια γιατί μπορεί ένας μαθητής στο διάλλειμμα να θέλει να ψάξει στο ιντερνετ για τον Καβάφη!
όχι όπου μας συμφέρει τα κλειδώνουμε και όπου όχι να το θεωρούμε αντιδημοκρατικό
-
Όντως, σε κάποιες χώρες του εξωτερικού (και παλιότερα στις - για τη δύση - υπανάπτυκτες "ανατολικές") στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς οι μαθητές υποχρεωτικά (στα πλαίσια άσκησης) καθαρίζουν, βάφουν κλπ το σχολείο τους, για να είναι έτοιμο για τη νέα σχολική χρονιά.
Άντε να το κάνεις αυτό εδώ.. μετά θα δεις καταλήψεις από αγανακτισμένους μαθητές και γονείς, αντιδράσεις από ΟΛΜΕ/ΔΟΕ (στα πραγματικά προβλήματα κοιμούνται φυσικά) κ.ο.κ.
Όσο για τις αίθουσες, σε πολλά σχολεία τις κλειδώνουν ακόμα και στα διαλείματα. Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με αυτό.
Γενικότερα, όσο κανένας (ο διευθύντης κατά κύριο λόγο) δεν φέρει σοβαρή ευθύνη για το τι γίνεται στο σχολείο του, δεν μπορούν να γίνουν πολλά. Με καλή θέληση δεν θα γίνει τίποτα σε ευρύτερη κλίμακα. Θέλει τελικά φοβέρα..
Μην ανησυχείτε όμως.. τώρα σε κάθε γειτονιά τα χρυσά αυγά θα στέλνουν διμοιρία "προστασίας" και θα πετάνε τα ξένα παιδάκια έξω, για να μην πιάνουν χώρο! Όλα καλά! 8)
-
-
τα περισσότερα σχολικά κτίρια στην Ελλάδα είναι παμπάλαια. Και δεν είναι μόνο αυτό. Αρκετά από αυτά δεν είχαν προοριστεί για σχολεία!!! είχαν άλλη χρήση πριν γίνουν σχολεία. ήταν νοσοκομεία, ακόμα και... φυλακές!! ναι καλά ακούσατε. άλλα ήταν πολυκατοικίες που εκμισθώνονται για σχολεία και ότι άλλο παλαβό μπορείτε να σκεφτείτε!
μήπως (αναρωτιέμαι) επειδή ακριβώς δεν εμπνέουν σαν χώροι για σχολείο, δεν υπάρχει και ο απαιτούμενος σεβασμός από τα παιδιά? όχι ότι αυτό δικαιολογεί την άθλια κατάσταση και τις φθορές, αλλά μήπως τα παιδά ξεσπούν σε αυτά?
θα έπρεπε γίνει πάντως υποχρεωτικό να κλειδώνουν οι αίθουσες. που να προλάβεις στην εφημερία και τι να πρωτοελέξεις όταν είναι 15 αίθουσες σε έναν όροφο. μέχρι να βγεις από την τάξη σου που κάνεις μάθημα, τι να πρωτοελέξεις...
-
marion εγώ έγραψα για χα. Δεν είχε να κάνει με το τι γράφτηκε πριν, αλλά με το τι δηλώνουν οι ίδιοι τελευταία. Μπροστά θα τα βρείτε (ελπίζω όχι δηλαδή), οπότε να είναι όλοι έτοιμοι..
Αυτό με την κλοπή κλειδιών κλπ (πέρα από την ανευθυνότητά της να αφήσει να κλαπούν τα κλειδιά), τι ακριβώς ποινές επιβλήθηκαν; Έτσι από περιέργεια ρωτάω.. διότι είναι ζήτημα κλοπής, ξεκινώντας από κλειδιά και φτάνοντας σε αντικείμενα συμαθητών. Δικάστηκαν για κλοπή;
-
εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί αν δεν αλλάξει η συμπεριφορά μας και η νοοτροπία μας ως λαός που ότι δημόσιο υπάρχει το καταστρέφουμε.
Η αστυνόμευση και οι κάμερες μπορεί να λύσουν το πρόβλημα αλλά θα δημιουργήσουν άλλα ίσως μεγαλύτερα!!
μια φορά που παρατήρησα τα παιδιά γιατί γράφουν στους τοίχους και στα θρανία και αν έτσι κάνουν και στα φροντιστήρια, η απάντηση που πήρα ήταν "α εκεί δεν το κάνουμε αυτό γιατί εκεί πληρώνουμε"
Αυτό πιστεύω ότι τα λέει όλα για το τι φταίει και το πως μπορεί να λυθεί το πρόβλημα
-
Landau
Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τρεις μαθητές και κάποιες πενθήμερες δόθηκαν σε κάποιους άλλους. Συγγνώμη, αλλά δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό των μετεχόντων. Επίσης, η συγκεκριμένη συνάδελφος δεν ήταν καθόλου ανεύθυνη. Απ' τις καλύτερες συναδέλφους που έχω γνωρίσει. Μόνιμη, που βοηθούσε τους πάντες. Δε θα το πιστέψεις, αλλά την ώρα του μαθήματος και ενώ κάποια στιγμή είχε στρέψει της προσοχή της κάπου αλλού και απορροφημένη στο μάθημά της, της τα έκλεψαν μέσα από την τσάντα της, την οποία είχε αφήσει στην έδρα. Είχε δε αναφέρει το γεγονός, ότι δηλ. τα είχε χάσει, αλλά ποτέ δε φαντάστηκε όπως και κανείς μας ότι είχε συμβεί κάτι τέτοιο.
-
Μάλιστα.. Πάντως η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος δεν θα αλλάξει τίποτα μάλλον. Έπρεπε να πάνε δικαστικά τους γονείς, να σφίξουν οι..... λίγο! Αυτοί το πιο πιθανό είναι ότι θα ξανακλέψουν, αφού μάλλον δεν ένιωσαν τιμωρία, ούτε πόσο κακό ήταν αυτό που έκαναν. Ίσως να κάνω και λάθος.
-
Μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά ο σύλλογος αποφάσισε ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εμπλακεί αστυνομία και ότι θα έπρεπε να "λυθεί" εσωτερικά το όλο ζήτημα. Ως ωρομίσθια, δε νομίζω να με έπαιρνε να έχω και γνώμη...
-
Να τα πληρωνουν οι γονεις. Ειναι η μονη λυση. Τι να σου κανει η αστυνομια? Ασε μπας και πιασει κανεναν κλέφτη...
-
Να τα πληρωνουν οι γονεις. Ειναι η μονη λυση. Τι να σου κανει η αστυνομια? Ασε μπας και πιασει κανεναν κλέφτη...
Σωστός!!!
-
Στα σοβαρά σχολεία γίνονται 2-3 απλά πραγματάκια
1ο) κλειδώνουν όλες οι αίθουσες και δεν μπαίνει κανείς στα διαλείμματα πλην εξαιρετικών περιπτώσεων και πάντα με την συνοδεία του εφημερεύοντα ορόφου που ξανακλειδώνει.
2ο) το κτήριο αδειάζει παντελώς και βγαίνουν όλοι οι μαθητές στο προαύλιο με εξαίρεση αν κάποιος θέλει να πάει τουαλέτα και είναι εντός κτηρίου ή υπάρχει κακοκαιρία.
3ο) στο τέλος των μαθημάτων οι μαθητές καθαρίζουν με ειδικό καθαριστικό τα θρανία τους για να δώσουν ενδοσχολικές εξετάσεις
αυτά είναι τα στάνταρ και αυτονόητα με την προϋπόθεση ότι είστε σε σοβαρό σχολείο (δηλαδή σοβαρό δ/ντη και σύλλογο)
-
Στα σοβαρά σχολεία γίνονται 2-3 απλά πραγματάκια
1ο) κλειδώνουν όλες οι αίθουσες και δεν μπαίνει κανείς στα διαλείμματα πλην εξαιρετικών περιπτώσεων και πάντα με την συνοδεία του εφημερεύοντα ορόφου που ξανακλειδώνει.
2ο) το κτήριο αδειάζει παντελώς και βγαίνουν όλοι οι μαθητές στο προαύλιο με εξαίρεση αν κάποιος θέλει να πάει τουαλέτα και είναι εντός κτηρίου ή υπάρχει κακοκαιρία.
3ο) στο τέλος των μαθημάτων οι μαθητές καθαρίζουν με ειδικό καθαριστικό τα θρανία τους για να δώσουν ενδοσχολικές εξετάσεις
αυτά είναι τα στάνταρ και αυτονόητα με την προϋπόθεση ότι είστε σε σοβαρό σχολείο (δηλαδή σοβαρό δ/ντη και σύλλογο)
Να προσθέσω ότι στα σοβαρά σχολεία, όταν γίνεται αντιληπτή μια ζημιά, την αποκαθιστούν οι μαθητές της τάξης. Αν είναι σε κοιονόχρηστο χώρο, την αποκαθιστούν όλοι οι μαθητές του σχολείου.
-
Στα σοβαρά σχολεία γίνονται 2-3 απλά πραγματάκια
1ο) κλειδώνουν όλες οι αίθουσες και δεν μπαίνει κανείς στα διαλείμματα πλην εξαιρετικών περιπτώσεων και πάντα με την συνοδεία του εφημερεύοντα ορόφου που ξανακλειδώνει.
2ο) το κτήριο αδειάζει παντελώς και βγαίνουν όλοι οι μαθητές στο προαύλιο με εξαίρεση αν κάποιος θέλει να πάει τουαλέτα και είναι εντός κτηρίου ή υπάρχει κακοκαιρία.
3ο) στο τέλος των μαθημάτων οι μαθητές καθαρίζουν με ειδικό καθαριστικό τα θρανία τους για να δώσουν ενδοσχολικές εξετάσεις
αυτά είναι τα στάνταρ και αυτονόητα με την προϋπόθεση ότι είστε σε σοβαρό σχολείο (δηλαδή σοβαρό δ/ντη και σύλλογο)
συμφωνώ μαζί σου σε όλα. τα έχω προτείνει κατα καιρούς στο σύλλογο χωρίς αποτέλεσμα. η απάντηση που πήρα ήταν ότι θέλω ένα σχολείο φυλακή με κλειδαριες και λουκέτα και ότι αυτό θα χτυπήσει άσχημα στην κοινωνία κλπ.
Για να σε προλάβω (γιατί ξέρω ότι θα μου πείτε τα σχετικά για το σχολείο που ανήκω, και δεν είναι η 1η φορά!!), δεν είναι θέμα σοβαρού ή ασόβαρου συλλόγου (ξέρω και άλλους συλλόγους όπου έχει ειπωθεί ακριβώς το ίδιο για το εν λόγω θέμα). Ο καθένας έχει την άποψή του. σε άλλον ακούγονται λογικά σε άλλον παράλογα.
Εγώ το μόνο που έχω να πώ μετά από τόσες καταστροφές, (όχι μόνο σε σχολεία αλλά και σε πανεπιστήμια και κυρίως στο Πολυτεχνείο, και πιο πρόσφατα στην νομική όπου έγινε εργαστήριο κατασκευής βομβών) είναι ότι η πολλή δημοκρατία και οι πολλές ελευθερίες οδήγησαν δυστυχώς στην βεβήλωση της παιδείας.
Η ελεύθερη διακίνηση ιδεών κατάντησε ελεύθερη διακίνηση ναρκωτικών, κλεφτών και μολότωφ!
και εγώ δεν βλέπω άλλη λύση από το τόσο απλό, να κλειδώνουν οι αίθουσες σε κάθε διάλλειμμα. Όμως από αυτούς που διαφωνούν μαζί μου στο λουκέτο, θα ήθελα να μου απαντήσουν γιατί τότε τα εργαστήρια πληροφορικής και φυσικής κλειδώνουν; αααα γιατί έχουν πιο ακριβό εξοπλισμό; για μένα δημόσια περιουσία είναι και τα θρανία και τα κομπιούτερ. δεν τα διαχωρίζω. ¨Οχι , αν το πάτε έτσι να μένουν ξεκλείδωτα και τα εργαστήρια!
Δεν ανέχομαι άλλο όμως, ειδικά στην τόσο άσχημη οικονομική κατάσταση, να βλέπω τώρα το καλοκαίρι τα συνεργεία του δήμου να έχουν πιάσει δουλειά και να αποκαταστούν βλάβες, και το ίδιο σκηνικό να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. μα κάθε χρόνο!
-
συγνώμη killbill αλλά δεν έχεις σοβαρό σύλλογο αλλά ούτε και δ/ντη
εγώ θα πρότεινα ένα απλό πράγμα στον σύλλογο, εφόσον τα παιδιά μπαινοβγαίνουν κατά το δοκούν στις αίθουσες την ώρα του διαλείμματος, ότι οποιαδήποτε φθορά ή κλοπή επέλθει υπεύθυνος είναι αποκλειστικά ο εφημερεύοντας στον όροφο εκπαιδευτικός. Από την στιγμή που θέλουν ανοιχτές πόρτες ας είναι υπεύθυνοι οι ίδιοι. Αν επικαλεστούν ότι δεν μπορούν να βλέπουν τι γίνετε σε κάθε αίθουσα τότε να αυξηθούν οι εφημερεύοντες μέχρι να μπορούν να βλέπουν. Τότε ίσως αλλάξουν άποψη και το δουν διαφορετικά.
φυσικά πρέπει να έχεις σοβαρό δ/ντη για να τα κάνει αυτά.... που δεν έχεις.... συμπέρασμα όπως σου είπα και σε άλλα ποστς. Άσε την φιλοσοφία και πάρε μετάθεση/απόσπαση σε άλλο σχολείο (σοβαρό όμως) αν δεν μπορείς τότε κατέβασε το κεφάλι, γράψε τους και μην σκας γιατί υπάρχει και το burnout και είναι κρίμα να σε χάσουμε από το φόρουμ.
-
όχι βρε, σοβαρός είναι ο διευθυντής και μάλιστα συμφωνούσε με την πρότασή μου (εξάλλου αυτός είναι που τρέχει και δεν φτάνει κάθε χρόνο με τιςεπισκευές, οπότε έχει και έναν λόγο παραπάνω να συμφωνεί με την πρόταση).
το μεγαλύτερο μέρος του συλλόγου διαφώνησε για τους λόγους που σου είπα. Και ξέρω και άλλους συλλόγους όπου ετέθη η πρόταση αυτή και ήταν αρνητικοί.
Δεν είναι τόσο αυτονόητο..
πάρε ένα απλό παράδειγμα: δες τις αφίσες που κατά 100άδες είναι στους τοίχους των πανεπιστημίων. πιστεύεις ότι μπορεί να αποφευθχεί και να κλειδώνουν οι αίθουσες και οι χώροι και να υπάρχουν εφημερεύοντες; είναι θέμα λογικής και νοοτροπίας. στο εξωτερικό ας πουμε δεν θα δεις αφίσες και γραμμένους τοίχους όπως στην νομική, και δεν υπάρχουν εφημερεύοντες!
αλλά ας επανέλθω στα σχολεία. Καλά μεσα στο μυαλό μου είσαι. το είχα ξεχάσει. έκανα και την πρόταση που είπες δηλαδή να είναι υπεύθυνοι οι εφημερεύοντες, και η απάντηση που πήρα ήταν να είναι υπεύθυνος ο επιμελητής μαθητής της τάξης! πετάνε το μπαλάκι δηλαδή για να μην χάσουν το τσιγάρο τους.
τέλος πάντων, εγώ απλά ήθελα να δω κατά πόσο ακούγεται εφικτό και λογικό να κλειδώνουν οι αίθουσες γιατί άρχισα και νόμιζα ότι εγώ έχω παράλογες ιδέες, και χαίρομαι που βλέπω αρκετούς που συμφωνούν.
δεν ξέρω αν υπάρχει άλλη λύση, ειλκρινά
-
αλλά ας επανέλθω στα σχολεία. Καλά μεσα στο μυαλό μου είσαι. το είχα ξεχάσει. έκανα και την πρόταση που είπες δηλαδή να είναι υπεύθυνοι οι εφημερεύοντες, και η απάντηση που πήρα ήταν να είναι υπεύθυνος ο επιμελητής μαθητής της τάξης! πετάνε το μπαλάκι δηλαδή για να μην χάσουν το τσιγάρο τους.
ΦΥΣΙΚΑ και είναι υπεύθυνος ΚΑΙ ο επιμελητής της τάξης. Άλλωστε αυτό είναι το νόημα της ύπαρξης του θεσμού του επιμελητή τάξης. Αφενός για να έχουν οι καθηγητές βοήθεια στην επίβλεψη του σχολείου, αφετέρου για να συνηθίζουν τα παιδιά στην ιδέα ότι το σχολείο είναι ο δικός τους χώρος, όπως είναι και των καθηγητών, και πρέπει να συμμετέχουν στην φύλαξη και την καλή λειτουργία του.
Ποιες τιμωρίες έχουν επιβληθεί μέχρι τώρα στους επιμελητές τάξεων που έγιναν κλοπές ή φθορές στα διαλείματα ή πολύ απλά τους έχει πιάσει ο εφημερεύοντας να έχουν άλλα άτομα στην τάξη μέσα στο διάλλειμα;
Επίσης, έχει πάρει απόφαση ο σύλλογος ότι κατ' αρχάς απαγορεύεται στα παιδιά να μπαίνουν στις τάξεις στα διαλείματα; ή υπάρχουν διαφωνίες και σε αυτό; και αν υπάρχει η απόφαση, εφαρμόζεται από όλους τους εφημερεύοντες; δλδ όταν βλέπουν κάποιο μαθητή να πηγαίνει στην τάξη να τον σταματάνε; (δεν λέω για αυτούς που δεν βλέπουν, αυτούς πρέπει να τους σταματάνε οι επιμελητές)
-
ωραία όλα αυτά περι αποφάσεων στην θεωρία. στην πράξη δεν μπορούν να εφαρμοστούν.
σε ένα μεγάλο σχολείο με 15-18 αίθουσες τι να πρωτοφυλάξεις;
εγώ βλέπω την πραγματικότητα και όχι τι έχουμε πει στην θεωρία. η πραγματικότητα λέει ότι τίποτα από αυτά δεν μπορεί να εφαρμοστεί, και οι φθορές και οι κλοπές συνεχίζονται κάθε χρόνο.
το θέμα είναι τι μπορεί να γίνει στην πράξη. το να θεωρησεις υπεύθυνο τον εφημερεύοντα καθηγητή η και τον μαθητή, είναι πολύ καλή λύση για να χρεώσεις σε κάποιον το κακό, αλλά δεν αποτρέπει το κακό γιατί απλά δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
ποιός είναι ο σκοπός μας;να βρίσκουμε φταίχτες για να αποδίδουμε ευθύνες ή να λύσουμε το πρόβλημα;
-
Πρέπει να αποφασίζει ο σύλλογος αν θα πρέπει να κλειδώνονται οι αίθουσες στα διαλείμματα; Ειδικά όταν κάτι τέτοιο γίνεται εδώ και χρόνια στα περισσότερα (θέλω να πιστεύω) σχολεία;
Γιατί δεν παίρνει την απόφαση πάνω του ο διευθυντής, αφού συμφωνεί με κάτι τέτοιο κιόλας;
Στο δ... ο σύλλογος, όταν μπαίνει εμπόδιο στη διαφύλαξη του σχολικού κτιρίου!
Τι προβλέπεται από τη νομοθεσία; Ποιος και ποιες αποφάσεις μπορεί να παίρνει;
-
Εννοείται ότι οι τάξεις κλειδώνουν γι αυτό και δεν χρειάζεται επιμελητής.
Άσε που τα παιδιά γκρινιάζουν και δε θέλουν να είναι επιμελητές γιατί στερούνται το διάλειμμά τους.
-
αναρωτιέμαι σε πόσα σχολεία να γίνεται αυτό, δηλαδή να κλειδώνουν οι αίθουσες στα διαλλείμματα.
Το έχω δει μια φορά σε σχολείο που ήταν στον 1ο χρόνο λειτουργίας του!
ευχαριστώ για την συμπαράσταση, θα το προτείνω ξανά στον σύλλογο του Σεπτεμβρίου!
-
Από προσωπική εμπειρία, και από όσα μου έχουν πει και άλλοι, είναι μάλλον ο κανόνας να κλειδώνονται στα διαλείμματα.
Εντολή διευθυντή και τέλος. Σιγά μην κάνουμε και δημοψήφισμα για τέτοια θέματα 8)
-
Εδω δεν ενδιαφερονται για τη προσωπικη τους περιουσια θα ενδιαφερθουν για τη δημόσια?
-
Το να τους βάλεις να πληρώσουν είναι το πρώτο βήμα. Αλλά μετά πρέπει να προβλέπεις και να προνοείς να μη γίνουν άλλες φθορές και ζημιές, ή έστω να ελαχιστοποιούνται με τα κατάλληλα μέτρα.
Θυμάμαι, πάντως, περιστατικό όταν πήγαινα 1η γυμνασίου.. ένας συμαθητής μας (καλό παιδί, αλλά.. ατίθασο υπερβολικά, τον είχαν διώξει από άλλο σχολείο και ήρθε σε εμάς ;D ) έπαιζε μπάλα στην τάξη (εγώ καθόμουν τέρμα ::) ) και πέτυχε λάμπα! Τον έβαλαν να φέρει νέα λάμπα, και όντως έφερε.
Είναι θέμα διεύθυνσης ;)
-
για να τον βάλεις να πληρώσει θα πρέπει να τον πιάσεις πρώτα. για να τον πιάσεις θα πρέπει κάθε δευτερόλεπτο να επιβλέπονται οι χώροι και οι τάξεις κάτι που δεν είναι πρακτικά εφικτό.
και εφημερία να έχεις και να την κάνεις, μέχρι να βγεις από την τάξη, να εξηγήσεις καμια απορία στο διάλλειμμα, να ανέβεις τις σκάλες, άντε ναπας και μια τουαλλέττα, να σε καθυστερήσει κανένας γονιός στον διάδρομο, να σε φωνάξει ο διευθυντής για κατι κλπ κλπ κλπ, δεν θέλει και πολύ. Η φθορά και η καταστροφή θα γίνει στα 5 αυτά δευτερόλεπτα που ο μαθητής θα δει ότι δεν υπάρχει καθηγτής εκεί.
Η μόνη λύση είναι αυτή που ειπώθηκε από πολλούς παραπάνω, όταν τελειώνει το μάθημα ο καθηγητής τους βγάζει όλους έξω και κλειδώνει την αίθουσα και παραδίδει το κλειδί στον επόμενο καθηγητή.
όσο επιμένετε στις εφημερίες και στις συλλήψεις δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Είναι αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα που θα γίνει το κακό
-
Κλειδί πασπαρτού.Ανοίγει όλες τις τάξεις και ο κάθε καθηγητής έχει από ένα.
Ακόμη λοιπόν κι αν είσαι εφημερία στο διάδρομο και κάποιος μαθητής χρειαστεί κάτι από αποιαδήποτε αίθουσα, με το κλειδί σου πολύ απλά ανοίγεις.
-
θα ήθελα να επισημάνω και κάτι άλλο. σε πολλά σχολεία οι αίθουσες χρησιμοποιούνται και από άλλους τα απογεύματα πχ εσπερινά σχολεία, ΙΕΚ.
Θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικό το κλείδωμα των αιθουσών για να πάψει το "δεν το κάναμε εμείς αλλά οι άλλοι"!
-
Σαφώς.Ένας λόγος παραπάνω αν οι αίθουσες χρησιμοποιούνται και από άλλους.
-
αναρωτιέμαι σε πόσα σχολεία να γίνεται αυτό, δηλαδή να κλειδώνουν οι αίθουσες στα διαλλείμματα.
Το έχω δει μια φορά σε σχολείο που ήταν στον 1ο χρόνο λειτουργίας του!
ευχαριστώ για την συμπαράσταση, θα το προτείνω ξανά στον σύλλογο του Σεπτεμβρίου!
Σε ένα από τα 2 σχολεία που εργαστηκα πριν απο 2 ετη , υπήρχε κλειδί πασπαρτου με το οποίο μπορούσε ο καθε εκπαιδευτικός να κλειδώσει τις αιθουσες διδασκαλίας, δε νομίζω οτι είναι δυσκολο να γίνει αυτό.
-
Εγώ στο μόνο σχολείο που έχω εργαστεί (ή ήμουν μαθήτρια) και κλειδώναν οι αίθουσες ήταν σε .... δημοτικό.
Από εκεί και πέρα, προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι για εξάλειψη του φαινομένου, καθώς το θεωρώ αδύνατο μία συμπεριφορά που παρατηρείται κατά κόρον εκτός σχολείου, στην υπόλοιπη κοινωνία, να εξαλειφθεί μέσα στο σχολείο μόνον. Αυτό θα το πίστευε μόνο κάποιος που θεωρεί ότι τα σχολεία υπάρχουν μέσα σε μία γυάλα.
Εμένα με ενδιαφέρει η σημαντική μείωση του φαινομένου και η ταυτόχρονη διαπαιδαγώγηση των παιδιών προς συγκεκριμένες συμπεριφορές και όχι προς άλλες. Πχ προς την συμπεριφορά "η τάξη είναι χώρος που μου ανήκει και είμαι υπεύθυνος γι αυτόν" και όχι προς "βαριέμαι να αναλάβω την ευθύνη για τον χώρο μου. Προτιμώ να αναλάβουν άλλοι την ευθύνη και να με αστυνομεύουν ", διότι είναι βέβαια φυσικό να καταφύγουν σε πλήρεις απαγορεύσεις και αστυνόμευση οι καθηγητές, μία μικρή ομάδα μέσα στο σχολείο, άμα τους αφήσεις μόνους τους με αυτή την ευθύνη.
Και για να το κάνω πιο λιανά killbill, οι τιμωρίες προς τους επιμελητές δεν θα εξαλείψουν το φαινόμενο, αλλά φυσικά θα το περιορίσουν πολύ, διότι κανένας δεν θα θέλει να τιμωρηθεί για την $*#@$*&$ του άλλου συμμαθητή του, που πολύ πιθανά θα ξέρει και συγκεκριμένα ποιος είναι γιατί αυτά τα ξέρουν μεταξύ τους τα παιδιά. Δεύτερον, θα περιοριστεί ακόμα περισσότερο αν όλοι οι εφημερεύοντες (ο σύλλογος δλδ) λειτουργούν αποτρεπτικά στα παιδιά που βλέπουν να πηγάινουν στις τάξεις. Όλοι όμως, όχι 2-3 να κάνουν τα στραβά μάτια. Και τέλος, χ#&#* για τα παράπονα των παιδιών για την υποχρέωση του επιμελητή. Εσύ άμα σου γκρινιάζουν ότι βαριούνται να διαβάζουν γιατί χάνουν τον καφέ τους, τους λες "οκ, μην το κάνεις"; Και κολοκύθια χάνουν το διάλειμά τους. Οι επιμελητές είναι 2, συνήθως οι διπλανοί στα θρανία, άρα έχουν παρέα, και είναι και μόνοι τους στην ησυχία τους να περάσουν το διάλειμά τους ήρεμα. Και είναι για 1-2 βδομάδες την χρονιά ο καθένας.
Θα διευκολυνθείτε περισσότερο ακόμα εάν προσθέσετε στις υποχρεώσεις των επιμελητών να είναι αυτοί που μένουν τελευταίοι στο σχόλασμα στην τάξη και να αναφέρουν άμεσα στον εφημερεύοντα οτιδήποτε παρατηρούν να έχει χαλάσει/σπάσει εκείνη την μέρα. Και οι εφημερεύοντες που ξεκλειδώνουν τις τάξεις το πρωί αναφέρουν κι αυτοί. Έτσι περιορίζετε το "δεν το έκανε το εσπερινό σχολείο, το έκανε το πρωινό" κτλ.
Γενικά λύσεις υπάρχουν. Απλά είναι πιο δύσκολες από την εύκολη λύση ;) Και φυσικά δεν εξαλείφουν τίποτα. Μην περιμένεις θαύματα (μην περιμένεις ούτε καν με τα κλειδώματα).
-
Το να τους βάλεις να πληρώσουν είναι το πρώτο βήμα. Αλλά μετά πρέπει να προβλέπεις και να προνοείς να μη γίνουν άλλες φθορές και ζημιές, ή έστω να ελαχιστοποιούνται με τα κατάλληλα μέτρα.
Θυμάμαι, πάντως, περιστατικό όταν πήγαινα 1η γυμνασίου.. ένας συμαθητής μας (καλό παιδί, αλλά.. ατίθασο υπερβολικά, τον είχαν διώξει από άλλο σχολείο και ήρθε σε εμάς ;D ) έπαιζε μπάλα στην τάξη (εγώ καθόμουν τέρμα ::) ) και πέτυχε λάμπα! Τον έβαλαν να φέρει νέα λάμπα, και όντως έφερε.
Είναι θέμα διεύθυνσης ;)
Πιστεύω ότι εσύ έπρεπε να φέρεις τη λάμπα γιατί δεν απέκρουσες την μπάλα. :P
-
happiness
Προκύπτουν προβλήματα με τους επιμελητές και συχνά καλούμαστε να κάνουμε τους αστυνόμους ή τους δικαστές.Νομίζω ότι δεν είναι αυτή η δουλειά μας.
Σε σχολεία της επαρχίας πολλά παιδιά από διπλανά χωριά μετακινούνται με λεωφορείο, οπότε δε μπορούν να μένουν τελευταίοι στο σχόλασμα.
Κάθε σχολείο λοιπόν αποφασίζει πώς θα λειτουργήσει σε αυτό το θέμα ανάλογα με τις ανάγκες του.Ας μην είμαστε απόλυτοι.
-
Το να τους βάλεις να πληρώσουν είναι το πρώτο βήμα. Αλλά μετά πρέπει να προβλέπεις και να προνοείς να μη γίνουν άλλες φθορές και ζημιές,
αμα πληρωνουν η προνοια θα ερθει χωρις δευτερη κουβεντα. Το παραδειγμα συνετίζει και λειτουργει αποτρεπτικά.
-
Να προσθέσω ότι στα σοβαρά σχολεία, όταν γίνεται αντιληπτή μια ζημιά, την αποκαθιστούν οι μαθητές της τάξης. Αν είναι σε κοιονόχρηστο χώρο, την αποκαθιστούν όλοι οι μαθητές του σχολείου.
πολύ σωστά!
σε όσα σχολεια έχω περάσει γίνονται όλα τα παραπάνω και πολλά προβλήματα αποφευγονται
-
Εκλεψαν πόρτες, παράθυρα και σχάρες από σχολείο
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=69749 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=69749)
έως πότε πια θα πληρώνει ο Ελληνικός λαός;
-
Εκλεψαν πόρτες, παράθυρα και σχάρες από σχολείο
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=69749 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=69749)
έως πότε πια θα πληρώνει ο Ελληνικός λαός;
όλα πάνε σε μάντρες γνωστές στην αστυνομία, δεν ξέρω γιατί δεν τους πιάνουν
-
τέτοιες ποσότητες όντως, δεν μπορεί να πηγαίνουν σε ένα σπίτι!
πολυκατοικία ολόκληρη τακτοποιείς!
και με συγχωρείτε εγώ ξέρω ότι για να βγάλεις ένα τέτοιο παράθυρο και να το μεταφέρεις θες πολύ χρόνο. Κανείς δεν πήρε χαμπάρι;
περιπολίες δεν θα έπρεπε να γίνονται τη νύχτα από κάθε αστυνομικό τμήμα;
ή περιμένουν να χτυπήσει το τηλέφωνο για κάποια καταγγελία για να βγουν στους δρόμους;
πολύ θλιβερή εικόνα να πας στο σχολείο σου και να το δεις λεηλατημένο... σε τέτοιο βαθμό
-
Το να τους βάλεις να πληρώσουν είναι το πρώτο βήμα. Αλλά μετά πρέπει να προβλέπεις και να προνοείς να μη γίνουν άλλες φθορές και ζημιές,
αμα πληρωνουν η προνοια θα ερθει χωρις δευτερη κουβεντα. Το παραδειγμα συνετίζει και λειτουργει αποτρεπτικά.
Έτσι. Γιατί πολύ τα έχουμε λιβανίσει τα τελευταία χρόνια τα μπουμπούκια μας.
-
400 xρόνια τουρκοκρατίας μάθαμε ότι το κράτος είναι κάτι ξένο προς εμάς, κράτος και λαός όχι απλώς δεν ταυτίζονταν αλλά βρισκονταν σε διαρκή αντιπαράθεση. Τι κι αν το πολίτευμα μας είναι δημοκρατικό. Ο νεοέλληνας έχει βαθιά ριζωμένη την πεποίθηση ότι το κράτος ΔΕΝ είμαστε εμείς. Τα παιδιά στο σχολείο βλέπουν το κράτος, η εξουσία είναι οι καθηγητές τους και καταστρέφουν το κτήριο ως μια μορφή αντίστασης σε όλα όσα βιώνουν, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Πώς να σεβαστείς αυτό το κράτος που σε ακυρώνει καθημερινά, πώς να νιώσεις ''δικό σου'' το δημόσιο σχολείο... Η ρίζα του κακού είναι πολύ πολύ βαθιά... Πρακτικά τώρα, κλειδώνεις τις αίθουσες με πασπαρτού και γλυτώνεις κάποιες φθορές, αλλά όχι ότι λύνεις και το πρόβλημα...
-
εγώ κάνω από την άλλη τον εξής συλλογισμό:
Καταρχήν συμφωνούμε όλοι ότι τίποτα δεν παρέχεται δωρεάν στην εκπαίδευση? και τα βιβλία και τα θρανία και τα παράθυρα κλπ κλπ είναι από τις τσέπες των φορολογουμένων. Συμφωνούμε; άρα τα πληρώνουμε απλά τα πληρώνουμε έμμεσα με τους φόρους.
Γιατί λοιπόν να μην αφαιρεθεί το ποσό αυτό από την φορολογία και να καταβάλεται άμεσα από τους γονείς; Το ίδιο δεν είναι χρηματικά; παράδειγμα, θα πληρώσεις λιγότερους φόρους όμως θα πληρώσεις στο σχολείο ένα ποσό για τα βιβλία που θα πάρεις, για τα θρανία κλπ. Δηλαδή ο έμμεσος φόρος να γίνει άμεσος.
Γιατί υπάρχει η νοοτροπία ότι όλα παρέχονται τσάμπα και άρα δεν μας νοιάζει αν καταστραφούν. Με τον άμεσο φόρο όμως ίσως αλλάξει η νοοτροπία αυτή.
Ο παραπάνω συλλογισμός θα μπορούσε να εφαρμοστεί και γενικότερα. Σήμερα τι γίνεται? παίρνεις πχ 1.000
-
Συναδελφε δεν συμφωνω με το σκεπτικο σου.
1ον αν γινει αυτο που λες η φορολογια για τον γονιο θα ειναι παρα πολυ μεγαλη, καθως οσοι δεν εχουν παιδια δεν θα πρεπει να πληρωνουν. Αρα ο επιμερισμος συμφερει. Στην κακη διαχειρηση δεν φταιει ο φορολογουμενος,
2ον αν παρω το μισθο μου καθορο οπως λες τοτε θα πρεπει να καταργησει το κρατος τις συνταξεις και την ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη και στις δυσκολες ωρες το "κομποδεμα" δεν θα φτανει ουτε για τα φαρμακα...
-
Αναφορικά με τους γονείς, από την στιγμή που δεν αφιερώνεται από μέρους τους χρόνος για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών ...
ας δώσουν κάτι παραπάνω για να επανορθώσουν την βάρβαρη συμπεριφορά.
Το παιδί των 16 ετών στα 18 θα κληθεί να ψηφίσει.
Αφού έχει αποτύχει η συνειδητή στάση ζωής σεβασμού προσωπικοτήτων και περιουσιών,
η καταστολή αυτού του είδους δεν μου φαίνεται μάταιη ούτε κοινωνικά άδικη.
-
θα μπορούσε στα διαλείμματα οι καθηγητές να μένουν μέσα στην τάξη.
στη Γερμανία και στον Καναδά μου είπαν κάτι γνωστοί μου ότι υπάρχει μόνο ένα μεγάλο διάλειμμα στη μέση, και όλες οι ώρες γίνονται συνεχόμενα χωρίς διάλειμμα! βγαίνει ο καθηγητής και μπαίνει αμέσως ο επόμενος
μια χαρά το βρίσκω! ;D ;D
-
με αφορμή φθορές που προκλήθηκαν μετά από κατάληψη στο σχολείο μου, αναρωτιέμαι τα εξής:
1. γιατί αφου στα αιτήματα της κατάληψης είναι ότι θέλουμε ένα καλύτερο σχολείο με υποδομές κλπ, αυτοί που κάνουν κατάληψη καταστρέφουν το σχολείο και προκαλούν φθορές;
2. γιατί αφού στα αιτήματα είναι ότι δεν έχουμε ακόμα βιβλία, οι καταληψίες είναι αυτοί που πρώτοι τα καίνε όταν τα έχουν;
3. όποτε γίνεται κατάληψη (μετά από συνέλευση 15μελούς), γιατί να μην θεωρούνται υπεύθυνοι για τις φθορές οι μαθητές που κρατάνε την κατάληψη; να γραφουν τα ονόματά τους και το σχολείο να είναι υπό την ευθύνη τους.
πάλι ο Ελληνας φορολογούμενος θα τα πληρώσει δηλαδή;
να γιατί φτάσαμε μέχρι εδώ. γιατί δεν έχουμε μυαλό!
-
με αφορμή φθορές που προκλήθηκαν μετά από κατάληψη στο σχολείο μου, αναρωτιέμαι τα εξής:
1. γιατί αφου στα αιτήματα της κατάληψης είναι ότι θέλουμε ένα καλύτερο σχολείο με υποδομές κλπ, αυτοί που κάνουν κατάληψη καταστρέφουν το σχολείο και προκαλούν φθορές;
προφανώς θέλουν καινούργια και καταστρέφουν τα παλιά.
2. γιατί αφού στα αιτήματα είναι ότι δεν έχουμε ακόμα βιβλία, οι καταληψίες είναι αυτοί που πρώτοι τα καίνε όταν τα έχουν;
Γιαυτό ακριβώς, πως θα τα κάψουν αν δεν τα έχουν.
3. όποτε γίνεται κατάληψη (μετά από συνέλευση 15μελούς), γιατί να μην θεωρούνται υπεύθυνοι για τις φθορές οι μαθητές που κρατάνε την κατάληψη; να γραφουν τα ονόματά τους και το σχολείο να είναι υπό την ευθύνη τους.
και ποιος σας εμπόδισε να το κάνετε αυτό ? στην αρχή της κατάληψης να ενημερώσετε τους γονείς του 15μελές ότι έχουν την ευθύνη για αποκατάσταση των ζημιών που θα γίνουν.
-
killbill λογικό είναι να πληρώνει ο Έλληνας (ενήλικος) φορολογούμενος, διότι του Έλληνα φορολογούμενου την πολιτική συμπεριφορά είναι που αντιγράφουν και οι (ανήλικοι) Έλληνες μαθητές. i.e. ψηφίζω με βάση αυτό που νομίζω πως με συμφέρει για το επόμενο πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα, χωρίς να ξέρω ούτε να ενδιαφέρομαι τι ακριβώς πρεσβεύει, και ύστερα πάω στο σπίτι μου και "κοιτάω την δουλειά μου" αφήνοντας κάποιους άλλους να εκτελούν όπως αυτοί νομίζουν την απόφαση που πήρα με την ψήφο μου.
-
με αφορμή φθορές που προκλήθηκαν μετά από κατάληψη στο σχολείο μου, αναρωτιέμαι τα εξής:
1. γιατί αφου στα αιτήματα της κατάληψης είναι ότι θέλουμε ένα καλύτερο σχολείο με υποδομές κλπ, αυτοί που κάνουν κατάληψη καταστρέφουν το σχολείο και προκαλούν φθορές;
2. γιατί αφού στα αιτήματα είναι ότι δεν έχουμε ακόμα βιβλία, οι καταληψίες είναι αυτοί που πρώτοι τα καίνε όταν τα έχουν;
3. όποτε γίνεται κατάληψη (μετά από συνέλευση 15μελούς), γιατί να μην θεωρούνται υπεύθυνοι για τις φθορές οι μαθητές που κρατάνε την κατάληψη; να γραφουν τα ονόματά τους και το σχολείο να είναι υπό την ευθύνη τους.
πάλι ο Ελληνας φορολογούμενος θα τα πληρώσει δηλαδή;
να γιατί φτάσαμε μέχρι εδώ. γιατί δεν έχουμε μυαλό!
1. Γιατί είμαστε Έλληνες
2. Γιατί είμαστε Έλληνες
3. Γιατί είμαστε Έλληνες
...δυστυχώς... και το αυτονόητο για άλλους δεν είναι αυτονόητο για εμάς. Πέρα από την πλάκα, την απάντηση την ξέρουμε όλοι: Τα παραπάνω είναι προφάσεις και όχι πραγματικοί λόγοι. Αλλά δεν φταίνε τα παιδιά που τα κάνουν. Αφού δεν υπάρχουν επιπτώσεις τα κάνουν...όπως συμβαίνει με τα πάντα σε αυτή τη χώρα. Από το παράνομο παρκάρισμα μέχρι τις μίζες εκατομμυρίων. "Αφού μπορώ να το κάνω και δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν το κάνω. Γιατί όχι;"
-
killbill λογικό είναι να πληρώνει ο Έλληνας (ενήλικος) φορολογούμενος, διότι του Έλληνα φορολογούμενου την πολιτική συμπεριφορά είναι που αντιγράφουν και οι (ανήλικοι) Έλληνες μαθητές.
Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα δεν θα είχαμε τόσα (ενήλικα) παιδιά να μοιράζουν συμβουλές και φυλλάδια στους (ανήλικους) μαθητές, έξω από τα σχολεία.