Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: sofaki4 στις Ιουλίου 24, 2012, 02:02:09 pm
-
καλησπερα.αν και ασχολουμαι με τα ιδιαιτερα 6 χρονια τωρα,και στο ενδιαμεσο εκανα και 3 χρονιες φροντιστηριο,ηθελα την οποια συμβουλη σας,σχετικα με το τι ειναι απαραιτητο για τον καθενα να γινει μεσ'το μαθημα και τι οχι.ποση ωρα τρωτε π.χ. διορθωνοντας ασκησεις,ποση ωρα σας παιρνει η ορθογραφια,αντιγραφη μεχρι ποια ταξη ζητατε?η οτιδηποτε αλλο?
κατι ακομα που θελω να ρωτησω ειναι το εξης.εχω μια μαθητρια η οποια κανει καλοκαιρινο και σχεδον τελειωσε το world wonders 3 της new editions.θελω να την παω στην ds με τα connect b1 και να προσπερασουμε μετα την es πηγαινοντας κατευθειαν για πτυχιο.η απορια μου αφορα στο ποιο βιβλιο να παρουμε συμπληρωματικα με τ'αλλα για να ενισχυσουμε λιγο την εκθεση που την δυσκολευει?
και πως μπορω να την βοηθησω επιτελους,να ξεδιαλυνει τα γραμματικα φαινομενα,που ολο μπερδευεται?
-
αδόμητο το πρόβλημα σου ..είναι ανάλογα τον καθένα...
-
θα μπορουσες τουλαχιστον να μου προτεινεις καποιο βιβλιο "εκθεσης" για το συγκεκριμενο επιπεδο? :-\
η τουλαχιστον να μου πεις καποια τακτικη εκπαιδευσης για τα παιδια που δυσκολευονται με τη γραμματικη ενω διαβαζουν?δεν ξερω τι αλλο να κανω. ???μεχρι και ενα πινακα σε χαρτονι εφτιαξα με τις βασικες πληροφοριες του καθε χρονου εφτιαξα και το χει βαλει κατω απ'το γυαλι του γραφειου της,για να το βλεπει συχνα μηπως και της μεινει κατι.
-
θα μπορουσες τουλαχιστον να μου προτεινεις καποιο βιβλιο "εκθεσης" για το συγκεκριμενο επιπεδο? :-\
η τουλαχιστον να μου πεις καποια τακτικη εκπαιδευσης για τα παιδια που δυσκολευονται με τη γραμματικη ενω διαβαζουν?δεν ξερω τι αλλο να κανω. ???μεχρι και ενα πινακα σε χαρτονι εφτιαξα με τις βασικες πληροφοριες του καθε χρονου εφτιαξα και το χει βαλει κατω απ'το γυαλι του γραφειου της,για να το βλεπει συχνα μηπως και της μεινει κατι.
Μήπως το παιδί έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία; Μου κάνει εντύπωση που μπερδεύεται τόσο πολύ στη γραμματική, εάν είναι όντως επιμελής. Έχω μαθήτρια με ολική δυσλεξία και στη γραμματική μου τα πάει καλά. Στα ελληνικά είναι καλός/ή, κάνει λάθη; Επίσης, γενικά έχω παρατηρήσει στους μαθητές μου -και στα παιδιά και στους ενήλικες- πως όσοι έχουν μία ιδιαίτερη αδυναμία στα αγγλικά έχουν αδυναμία και στην μητρική τους, γι'αυτό το λέω. Μπορεί να παίζει να εκδοχή..