Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Νηπιαγωγείο => Μήνυμα ξεκίνησε από: nipiagwgos στις Ιουλίου 25, 2012, 09:55:28 am
-
Καλημέρα
σε 2 κλασσικά τμήματα γνωρίζετε πώς γίνονται ο χωρισμός νηπίων-προνηπίων που έχουν εγγραφεί στο νηπιαγωγειο;
ευχαριστώ
-
Έστω ότι ο αριθμός των παιδιών είναι 50, σε κάθε τμήμα τα παιδιά θα είναι 25. Τα παιδιά θα μπουν σε αλφαβητική σειρά και τα πρώτα 25 σε ένα τμήμα και τα υπόλοιπα 25 στο άλλο τμήμα. Έτσι σε κάθε τμήμα υπάρχουν και νήπια και προνήπια. Σε κάποιες περιπτώσεις χωρίζουν τα παιδιά με βάση την ηλικία (αν και δε συμφωνώ), δηλαδή σε ένα τμήμα τα νήπια, στο άλλο τα προνήπια.
-
Έστω ότι ο αριθμός των παιδιών είναι 50, σε κάθε τμήμα τα παιδιά θα είναι 25. Τα παιδιά θα μπουν σε αλφαβητική σειρά και τα πρώτα 25 σε ένα τμήμα και τα υπόλοιπα 25 στο άλλο τμήμα. Έτσι σε κάθε τμήμα υπάρχουν και νήπια και προνήπια. Σε κάποιες περιπτώσεις χωρίζουν τα παιδιά με βάση την ηλικία (αν και δε συμφωνώ), δηλαδή σε ένα τμήμα τα νήπια, στο άλλο τα προνήπια.
Εγώ θα τα χωριζα με άλλο τρόπο, έτσι ώστε να είναι πιο ομοιογενή τα τμήματα μεταξύ τους.
4 κληρώσεις. Μία για νήπια αγόρια, μία για νήπια κορίτσια και από μία για αγόρια και κορίτσια προνήπια. Έτσι σε κάθε τμήμα υπάρχει ίδιος (περίπου) αριθμός νηπίων και προνηπίων, αγοριών και κοριτσιών.
Με τον αλφαβητικό χωρισμό, υπάρχει περίπτωση να βρεθούν στο ίδιο τμήμα πολλά παιδιά του ίδιου φύλου ή της ίδια οικογένειας (ειδικά σε μικρότερα μέρη).
Κάθετα αντίθετη είμαι (όχι απλά διαφωνώ) με τον ηλικιακό χωρισμό, καθώς και τα "μικρά" αλλά και τα "μεγάλα" έχουν πολλά να κερδίσουν από τη συνύπαρξη μέσα στην ίδια τάξη (άλλωστε και το ΠΔ το απαγορεύει και μιλάει για μεικτές τάξεις)
-
Πολλές νηπιαγωγοί όμως τα χωρίζουν με βάση την ηλικία, γι'αυτό έκανα το σχολιασμό. :) :) :)
-
Το προεδρικό διάταγμα 200 που είναι για την λειτουργία των νηπιαγωγείων λέει ξεκάθαρα πως χωρίζονται τα τμήματα. Είναι έτσι όπως τα λέει το emmaki δηλαδή ίση κατανομή των παιδιών. Συγκεντρώνονται όλες οι εγγραφές και ύστερα με κλήρωση χωρίζονται ισομερώς, όπου είναι δυνατόν π.χ. έχετε 10 αγόρια 5 αγόρια το 1 τμήμα 5 το άλλο, 10 κορίτσια 5 το ένα 5 το άλλο, 10 αλλοδαπά 5 το ένα 5 το άλλο κλπ. Σου δίνω και το link http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/nomoi/pd200a.pdf κοίτα σελ 5 το 13
-
σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας
να είστε καλά ,καλό υπολοιπο καλοκαίρι
-
Το ίδιο συμβαίνει και στα ιδιωτικά; (Μη ρίξετε φάσκελα, δεν είμαι νηπιαγωγός, ως μαμά ρωτάω).
-
ο τρόπος που χωριζονται τα τμήματα καθορίζεται από προεδρικό διάταγμα,στον ιδιωτικό τομέα δεν γνωρίζω αν προβλέπεται,υπάρχουν και εκπαιδευτηρια που υπάγονται στο υπουργείο παιδείας,οπότε μάλλον ακολουθούν τις εγκυκλιους και τους νόμους του υπουργείου.
σε κάποιο ιδιωτικό πάντως που είχα εργαστεί είχα το νήπια και μια άλλη κοπέλα έπαιρνε τα προνήπια,πράγμα τελείως ανώφελο
-
σε κάποιο ιδιωτικό πάντως που είχα εργαστεί είχα το νήπια και μια άλλη κοπέλα έπαιρνε τα προνήπια,πράγμα τελείως ανώφελο
Όταν ο αριθμός προνηπίων νηπίων είναι ικανός να συμπληρώσει 2 τμήματα, τότε ναι όσα εκπαιδευτήρια και παιδικοί σταθμοί γνωρίζω χωρίζουν τα παιδιά ηλικιακά σε τμήμα προνηπίων και σε τμήμα νηπίων.
Εν αντιθέσει με όσα γράφει ο οδηγός της νηπιαγωγού πάρα πολλές συναδέλφισσες που εργάζονται σε δημόσια νηπ/γεία θα προτιμούσαν και εκεί να υπήρχαν τμήματα προνηπίων-νηπίων, γεγονός που θα έκανε τη δουλειά τους ευκολότερη και πιο ποιοτική.
-
Εν αντιθέσει με όσα γράφει ο οδηγός της νηπιαγωγού πάρα πολλές συναδέλφισσες που εργάζονται σε δημόσια νηπ/γεία θα προτιμούσαν και εκεί να υπήρχαν τμήματα προνηπίων-νηπίων, γεγονός που θα έκανε τη δουλειά τους ευκολότερη και πιο ποιοτική.
Ευκολότερη ίσως, ποιοτικότερη όχι.
-
Ακριβώς, είναι μακράν καλύτερο να συνυπάρχουν οι δύο ηλικίες μέσα στο τμήμα.
-
Από ποια άποψη είναι πιο ποιοτική και καλύτερη η συνύπαρξη των δυο ηλικιών?
Εννοώ βέβαια πέρα από όσα γράφει ο οδηγός.
-
Τα προνήπια μαθαίνουν πιο εύκολα δίπλα στα νήπια...αν θες "προσπαθούν" να τα φτάσουν και τα καταφέρνουν.Τα νήπια πάλι, είναι πιο "προστατευτικά" απέναντί τους και βγαίνουν λίγο (μην τα θέλουμε και όλα δικά μας) από την εγωκεντρικότητα της ηλικίας.Άλλωστε στο νηπιαγωγείο, πέρα από τις γνώσεις, προσπαθούμε να περάσουμε και άλλες αξίες στα παιδιά, όπως η συνεργασία και "ευ αγωνίζεσθαι" (επηρεάστηκα από τους ολυμπιακούς αγώνες?μπορεί!)
Τουλάχιστον αυτό έχω δει στα όσα χρόνια είμαι μέσα στις τάξεις.
-
Τα προνήπια μαθαίνουν πιο εύκολα δίπλα στα νήπια...αν θες "προσπαθούν" να τα φτάσουν και τα καταφέρνουν.Τα νήπια πάλι, είναι πιο "προστατευτικά" απέναντί τους και βγαίνουν λίγο (μην τα θέλουμε και όλα δικά μας) από την εγωκεντρικότητα της ηλικίας.Άλλωστε στο νηπιαγωγείο, πέρα από τις γνώσεις, προσπαθούμε να περάσουμε και άλλες αξίες στα παιδιά, όπως η συνεργασία και "ευ αγωνίζεσθαι" (επηρεάστηκα από τους ολυμπιακούς αγώνες?μπορεί!)
Τουλάχιστον αυτό έχω δει στα όσα χρόνια είμαι μέσα στις τάξεις.
Ακριβώς. Δεν είναι κλισέ όταν όλοι οι ειδικοί λένε ότι και οι δύο ηλικίες οφελούνται από την συνδιδασκαλία.
Από ποια άποψη είναι πιο ποιοτική και καλύτερη η συνύπαρξη των δυο ηλικιών?
Εννοώ βέβαια πέρα από όσα γράφει ο οδηγός.
Τι εννοείς πέρα από τα όσα λέει ο οδηγός;
-
σε κάποιο ιδιωτικό πάντως που είχα εργαστεί είχα το νήπια και μια άλλη κοπέλα έπαιρνε τα προνήπια,πράγμα τελείως ανώφελο
Όταν ο αριθμός προνηπίων νηπίων είναι ικανός να συμπληρώσει 2 τμήματα, τότε ναι όσα εκπαιδευτήρια και παιδικοί σταθμοί γνωρίζω χωρίζουν τα παιδιά ηλικιακά σε τμήμα προνηπίων και σε τμήμα νηπίων.
Εν αντιθέσει με όσα γράφει ο οδηγός της νηπιαγωγού πάρα πολλές συναδέλφισσες που εργάζονται σε δημόσια νηπ/γεία θα προτιμούσαν και εκεί να υπήρχαν τμήματα προνηπίων-νηπίων, γεγονός που θα έκανε τη δουλειά τους ευκολότερη και πιο ποιοτική.
Και εγώ αυτό κατάλαβα ότι κάνουν. Τουλάχιστον στην πόλη μου, δεν έχω ακούσει κάποιο ιδιωτικό να έχει μαζί προνήπια και νήπια. Δηλαδή, δεν είναι παιδαγωγικά ορθό;:-\
-
μπορώ να καταλάβω τι ενοούν οι συνάδελφοι όταν λένε "ποιοτικότερη δουλειά" ,
όταν έχεις μόνο νήπια ας πούμε,μπορείς να προχωρήσεις σε πιο σύνθετες δραστηριότητες,να δουλεύεις πιο πολύ με ομάδες,να κάνεις πιο πολλά σχέδια εργασίας και πολλά άλλα
με τα προνήπια πρέπει να ξεκινήσεις από το 0.πώς κρατάμε το ψαλίδι,πόσο ζουλάμε την κόλα-πράγματα ππου είναι ήδη γνωστά στα νήπια
από τη λιγοστή εμπειρία μου πάντως, οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ νηπίων και προνηπίων είναι ανεκτίμητες στα πλάισια της μαθησιακής διαδικασίας
-
Και η δική μου μικρή εμπειρία έως τώρα είναι από μεικτές τάξεις.
Όμως όπως έγραψε και η AnnaB
Πολλές νηπιαγωγοί τα χωρίζουν με βάση την ηλικία, γι'αυτό έκανα το σχολιασμό. :) :) :)
και στο νομό μου πολλές νηπιαγωγοί-μεγαλύτερες σε ηλικία- τα χωρίζουν με κριτήριο την ηλικία.Δεν ξέρω αν έτσι έχουν συνηθίσει ή αν πραγματικά έτσι είναι καλύτερα.Αυτό που ξέρω είναι ότι κάποια στιγμή θα ήθελα να συνεργαστώ με κάποια από αυτές και συγκρίνοντας τις δυο καταστάσεις να εξάγω ασφαλή συμπεράσματα.
Γιατί για μένα δεν υπάρχουν αυθεντίες :)
Δεν είναι κλισέ όταν όλοι οι ειδικοί λένε ότι και οι δύο ηλικίες οφελούνται από την συνδιδασκαλία.
Όλοι οι ειδικοί αλήθεια?? :)
Τι εννοείς πέρα από τα όσα λέει ο οδηγός;
Θέλω να δω στην πράξη, αν όσα λέει ο Ματσαγγούρας και ο κάθε Ματσαγγούρας (όπως και Katz, Evangelou, Hartman κ.ά) ισχύουν, να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα.
Όταν μετά από μερικά χρόνια συγκρίνουμε τον τότε οδηγό της νηπιαγωγού με τον σημερινό, θα δούμε πόσα και ποια από όσα γράφει ο σημερινός θα παραμείνουν ή θα αναθεωρηθούν."Τα πάντα ρει" :)
Αλήθεια, γιατί να μην υπάρχει συνύπαρξη της α' και της β' δημοτικού?Δε θα είχαν πολλά να ωφεληθούν τα πρωτάκια κυρίως, αλλά και τα δευτεράκια δε θα αισθάνονταν περισσότερο υπεύθυνα,προστατευτικά κ.λ.π.?
-
Δεν είναι κλισέ όταν όλοι οι ειδικοί λένε ότι και οι δύο ηλικίες οφελούνται από την συνδιδασκαλία.
Όλοι οι ειδικοί αλήθεια?? :)
Τι εννοείς πέρα από τα όσα λέει ο οδηγός;
Θέλω να δω στην πράξη, αν όσα λέει ο Ματσαγγούρας και ο κάθε Ματσαγγούρας (όπως και Katz, Evangelou, Hartman κ.ά) ισχύουν, να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα.
Όταν μετά από μερικά χρόνια συγκρίνουμε τον τότε οδηγό της νηπιαγωγού με τον σημερινό, θα δούμε πόσα και ποια από όσα γράφει ο σημερινός θα παραμείνουν ή θα αναθεωρηθούν."Τα πάντα ρει" :)
Αλήθεια, γιατί να μην υπάρχει συνύπαρξη της α' και της β' δημοτικού?Δε θα είχαν πολλά να ωφεληθούν τα πρωτάκια κυρίως, αλλά και τα δευτεράκια δε θα αισθάνονταν περισσότερο υπεύθυνα,προστατευτικά κ.λ.π.?
Κοίτα, ο οδηγός του νηπιαγωγού του 1991 φυσικά άλλαξε και η εξέλιξη της παιδαγωγικής έδωσε τον οδηγό του 2006, αλλά δεν μπορείς να συγκρίνεις τις διαφορές των δύο οδηγών και να λες: "Όπως άλλαξε ο παλιός οδηγός μετά από 15 χρόνια, έτσι σε 15 χρόνια θα αλλάξει και η λογική ότι οι μεικτές τάξεις έχουν συγκεκριμένα οφέλη για τις δύο ηλικίες". Δεν πάει έτσι, γιατί τότε θα έπρεπε να είναι ξεπερασμένη π.χ. και η "
-
αλλά δεν μπορείς να συγκρίνεις τις διαφορές των δύο οδηγών και να λες: "Όπως άλλαξε ο παλιός οδηγός μετά από 15 χρόνια, έτσι σε 15 χρόνια θα αλλάξει και η λογική ότι οι μεικτές τάξεις έχουν συγκεκριμένα οφέλη για τις δύο ηλικίες".
Είπα εγώ κάτι τέτοιο?Πήρα θέση υπέρ της μιας ή της άλλης κατάστασης? ::)
Εγώ αφήνω όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.Αντίθετα βλέπω ότι εσύ είσαι απόλυτη ως προς τις μεικτές ομάδες ως ιδανική κατάσταση και το λιγότερο που θα περιίμενα θα ήταν να απαντήσεις με επιχειρήματα στο παρακάτω ερώτημα:
Τουλάχιστον στην πόλη μου, δεν έχω ακούσει κάποιο ιδιωτικό να έχει μαζί προνήπια και νήπια. Δηλαδή, δεν είναι παιδαγωγικά ορθό;:-\
φυσικά και πρέπει να διαφοροποιήσεις τη διδασκαλία σου στις δύο ηλικίες, δηλαδή για το ίδιο θέμα θέτεις άλλους στόχους για την κάθε ηλικία.
Προσωπικά θέτω τους ίδιους στόχους,αλλά τα εμπλέκω συνήθως σε διαφορετικές δραστηριότητες,πιο απλοϊκές για τα προνήπια.Πρόθεσή μου πάντα είναι οι στόχοι να επιτευχθούν από όλους.
αλλά για τα παιδιά έχει περισσότερα πλεονεκτήματα, τα οποία αναφέρθηκαν και παραπάνω και δεν υπάρχει λόγος να ξαναγράψω.
Πού είναι και δεν τα είδα?
Επίσης υπάρχει κάποια επιστημονική έρευνα-δεν ξέρω,ρωτώ.Αν υπάρχει παραπέμψτε με- που να συγκρίνει παιδιά που φοίτησαν σε μεικτές τάξεις και παιδιά που φοίτησαν σε τάξεις με κριτήριο την ηλικία και να αποδεικνύει ότι τα πρώτα υπερτερούν έναντι των άλλων?
Επειδή ενδιαφέρομαι για ακαδημαϊκή καριέρα και ετοιμάζομαι για μεταπτυχιακό είμαι τρελαμένη με θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και παιδαγωγικής ψυχολογίας, γι' αυτό με ακούς λίγο... πωρωμένη. :)
Να υποθέσω πως όταν λες πως ετοιμάζεσαι για ακαδημαϊκή καριέρα εννοείς πως είσαι στη διαδικασία να κάνεις μεταπτυχιακό και μετά να κυνηγήσεις ένα διδακτορικό και....βλέπεις.
Εγώ να σου ευχηθώ τα όνειρα και οι φιλοδοξίες σου να πραγματοποιηθούν :)
-
Demetroula η εμπειρία σου,τί σου λέει;πέρα από τον οδηγο,τον Ματσαγγούρα,τον
-
Τουλάχιστον στην πόλη μου, δεν έχω ακούσει κάποιο ιδιωτικό να έχει μαζί προνήπια και νήπια. Δηλαδή, δεν είναι παιδαγωγικά ορθό;:-\
Δεν έχω ιδέα τι γίνεται στα ιδιωτικά, γι' αυτό δεν μπορώ να κρίνω για ποιο λόγο το κάνουν. Ίσως για ευκολία και για να φαίνονται πιο εύκολα τα αποτελέσματα της διδασκαλίας. Δεν ξέρω. Αλλά στο ιδιωτικό αποφασίζει ο διευθυντής (δάσκαλος ή νηπιαγωγός, πιθανώς με διετή εκπαίδευση) ενώ το Αναλυτικό Πρόγραμμα, που εφαρμόζεται στα δημόσια νηπιαγωγεία, συντάσσεται από καθηγητές και καθηγήτριες των ελληνικών πανεπιστημίων.
Προσωπικά θέτω τους ίδιους στόχους,αλλά τα εμπλέκω συνήθως σε διαφορετικές δραστηριότητες,πιο απλοϊκές για τα προνήπια.Πρόθεσή μου πάντα είναι οι στόχοι να επιτευχθούν από όλους.
Στον οδηγό εκπαιδευτικού του νέοι προγράμματος, που διαβάζω αυτή τη στιγμή, λέει ότι όταν κάνεις π.χ. μια δραστηριότητα με θέμα τους χάρτες θα θέσεις διαφορετικούς στόχους ανά παιδί, ανάλογα με τις δυνατότητές του. Δηλαδή, αν ο τελικός στόχος είναι να φτιάξουν ένα χάρτη, τα νήπια θα πρέπει να εμπλακούν πιο ενεργά και τα προνήπια να βοηθήσουν ή να παίξουν μετά με το χάρτη.
Επίσης υπάρχει κάποια επιστημονική έρευνα-δεν ξέρω,ρωτώ.Αν υπάρχει παραπέμψτε με- που να συγκρίνει παιδιά που φοίτησαν σε μεικτές τάξεις και παιδιά που φοίτησαν σε τάξεις με κριτήριο την ηλικία και να αποδεικνύει ότι τα πρώτα υπερτερούν έναντι των άλλων?
Η μεγαλύτερη θεωρία που στηρίζει όλες τις έρευνες σ' αυτούς τους τομείς αυτή τη στιγμή είναι η Ζώνη Εγγύτερης Ανάπτυξης του
-
Demetroula η εμπειρία σου,τί σου λέει;πέρα από τον οδηγο,τον Ματσαγγούρα,τον
-
emmaki κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου όταν έγραφα την άποψή μου. Αλλά επειδή δεν έχω δουλέψει δεν είχα να καταθέσω την πρακτική μου εμπειρία, παρά μόνο τη θεωρητική. Πάντως συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ το θέμα.
-
Έστω ότι ο αριθμός των παιδιών είναι 50, σε κάθε τμήμα τα παιδιά θα είναι 25. Τα παιδιά θα μπουν σε αλφαβητική σειρά και τα πρώτα 25 σε ένα τμήμα και τα υπόλοιπα 25 στο άλλο τμήμα. Έτσι σε κάθε τμήμα υπάρχουν και νήπια και προνήπια. Σε κάποιες περιπτώσεις χωρίζουν τα παιδιά με βάση την ηλικία (αν και δε συμφωνώ), δηλαδή σε ένα τμήμα τα νήπια, στο άλλο τα προνήπια.
φέτος δούλευα σε κλασσικό νηπιαγωγείο με 50 παιδιά , ο χωρισμός σε τμήματα έγινε με κλήρωση!η κάθε προϊσταμένη χρησιμοποιεί τον δικό της τρόπο :) :) :) :)σχετικά με το χωρισμό των νηπίων
-
η κάθε προϊσταμένη χρησιμοποιεί τον δικό της τρόπο :) :) :) :)σχετικά με το χωρισμό των νηπίων
Κακώς γιατί το Προεδρικό Διάταγμα είναι ξεκάθαρο.
Καλό είναι εμείς πρώτοι να συμορφωνόμαστε με τις διατάξεις που μας αφορούν, και όχι ο καθένας να κάνει του κεφαλιού του κοιτάζοντας την ευκολία του (γιατί, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, είναι πολύ πιο εύκολο να έχεις ηλικιακά ομοιογενείς τάξεις)!
Και αν κάποια προϊσταμένη επιμένει σε άλλο χωρισμό πέραν την κλήρωσης, ας πατήσουμε και λίγο πόδι! Άλλωστε το νομικό πλαίσιο είναι με το μέρος μας!
-
Μήπως, όμως, η επιτυχία των μεικτών τάξεων εξαρτάται από την ικανότητα της νηπιαγωγού; Γιατί, διαβάζοντας τις απαντήσεις σας, μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι κάθε διευθυντής, νηπιαγωγός κλπ χωρίζει με διαφορετικά κριτήρια, τα οποία πολλοί συνάδελφοί σας τα αμφισβητούν. Συνεπώς, εφόσον ο χωρισμός δε γίνεται με ενιαίο τρόπο σε όλα τα σχολεία, μήπως η πεπατημένη είναι πιο ορθή; :-\
-
Μήπως, όμως, η επιτυχία των μεικτών τάξεων εξαρτάται από την ικανότητα της νηπιαγωγού; Γιατί, διαβάζοντας τις απαντήσεις σας, μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι κάθε διευθυντής, νηπιαγωγός κλπ χωρίζει με διαφορετικά κριτήρια, τα οποία πολλοί συνάδελφοί σας τα αμφισβητούν. Συνεπώς, εφόσον ο χωρισμός δε γίνεται με ενιαίο τρόπο σε όλα τα σχολεία, μήπως η πεπατημένη είναι πιο ορθή; :-\
Μα σε αυτό που ανέφερα εγώ, νηπιαγωγός ήμουν εγώ και στο αμειγές ηλικιακά τμήμα και στο μη αμειγές.....
Τα παιδιά ήταν στο ίδιο μέρος, ίδιου κοινωνικο-οικονομικού επιπέδου, με τις ίδιες πάνω-κάτω εμπειρίες (αυτό ποτέ δεν μπορεί να θεωρηθεί ως σταθερό) άρα μπορούμε να μιλάμε για αξιόπιστο δείγμα.
Το ότι ο χωρισμός δεν γίνεται με τον ίδιο τρόπο, κατά τη γνώμη μου, αποτελεί "εύρημα" κάποιων για να κάνουν τη δική τους ζωή πιο εύκολή, χωρίς να σημαίνει ότι κάνουν το καλύτερο για τα παιδιά ή ότι ακολουθούν το νομικό πλαίσιο.
Μιλάς για πεπατημένη...ποιά είναι αυτή; Το να χωρίζονται ηλικιάκά τα παιδιά;
Γιατί εδώ και πολλά χρόνια (τουλάχιστον από τότε που ισχύει το ΠΔ 200 για τη λειτουργία των νηπιαγωγείων, δηλαδή από το 1998) ισχύει ο μη ηλικιακός διαχωρισμός. Άρα μήπως πλέον πεπατημένη είναι αυτή;
-
-
-
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. :)
-
Πάντως, ο μη ηλικιακός διαχωρισμός έχει αποδειχτεί ότι βοηθά πολύ τα παιδιά (και όχι τις νηπιαγωγούς ;) ).
τα μεγαλύτερα παιδιά είναι σαν το δεξί σου χέρι,μπορείς να τους ζητήσεις να βοηθήσουν ένα προνήπιο ενώ εσύ τρέχεις πίσω από άλλα μικρούλια ;D
φανταστείτε μία τάξη με 20 προνήπια!!!!!panic
-
Ο διαχωρισμος νηπιων προνηπιων ειναι αντιπαιδαγωγικος και γι αυτο δε προβλεπεται .Εξυπηρετει μονο συμφεροντα νηπιαγωγων.Παρολο που δεν ειμαι νηπιαγωγος ετυχε να ειμαι σε δημοτικα πουν ηταν διπλα σε νηπιαγωγεια.Παντα η διευθυντρια επαιρνε τα νηπιακια .Τυχαιο δε νομιζω
-
Ο διαχωρισμος νηπιων προνηπιων ειναι αντιπαιδαγωγικος και γι αυτο δε προβλεπεται .Εξυπηρετει μονο συμφεροντα νηπιαγωγων.Παρολο που δεν ειμαι νηπιαγωγος ετυχε να ειμαι σε δημοτικα πουν ηταν διπλα σε νηπιαγωγεια.Παντα η διευθυντρια επαιρνε τα νηπιακια .Τυχαιο δε νομιζω
Από πού και ως πού η διευθύντρια του δημοτιού έπαιρνε τα νήπια και πώς η νηπιαγωγός άφηνε αυτό να συμβαίνει;
Από τη στιγμή που δεν είσαι νηπιαγωγός, που στηρίζεις ότι εξυπηρετεί μόνο συμφέροντα νηπιαγωγών;
Από το περιστατικό που ανέφερες και μόνο;
-
Ο διαχωρισμος νηπιων προνηπιων ειναι αντιπαιδαγωγικος και γι αυτο δε προβλεπεται .Εξυπηρετει μονο συμφεροντα νηπιαγωγων.Παρολο που δεν ειμαι νηπιαγωγος ετυχε να ειμαι σε δημοτικα πουν ηταν διπλα σε νηπιαγωγεια.Παντα η διευθυντρια επαιρνε τα νηπιακια .Τυχαιο δε νομιζω
Από πού και ως πού η διευθύντρια του δημοτιού έπαιρνε τα νήπια και πώς η νηπιαγωγός άφηνε αυτό να συμβαίνει;
Από τη στιγμή που δεν είσαι νηπιαγωγός, που στηρίζεις ότι εξυπηρετεί μόνο συμφέροντα νηπιαγωγών;
Από το περιστατικό που ανέφερες και μόνο;
Προφανώς εννοεί ότι η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου έπαιρνε τα νήπια.
-
Ο διαχωρισμος νηπιων προνηπιων ειναι αντιπαιδαγωγικος και γι αυτο δε προβλεπεται .Εξυπηρετει μονο συμφεροντα νηπιαγωγων.Παρολο που δεν ειμαι νηπιαγωγος ετυχε να ειμαι σε δημοτικα πουν ηταν διπλα σε νηπιαγωγεια.Παντα η διευθυντρια επαιρνε τα νηπιακια .Τυχαιο δε νομιζω
Από πού και ως πού η διευθύντρια του δημοτιού έπαιρνε τα νήπια και πώς η νηπιαγωγός άφηνε αυτό να συμβαίνει;
Από τη στιγμή που δεν είσαι νηπιαγωγός, που στηρίζεις ότι εξυπηρετεί μόνο συμφέροντα νηπιαγωγών;
Από το περιστατικό που ανέφερες και μόνο;
Προφανώς εννοεί ότι η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου έπαιρνε τα νήπια.
Και πάλι δεν βγάζω νόημα/λογική....