Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Νηπιαγωγείο => Μήνυμα ξεκίνησε από: nefel στις Αυγούστου 04, 2012, 08:41:31 pm

Τίτλος: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: nefel στις Αυγούστου 04, 2012, 08:41:31 pm
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΔΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΠΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΗΡΘΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟ Ε
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: sapore στις Αυγούστου 04, 2012, 09:04:45 pm
Αν κατάλαβα καλά, το κοριτσάκι ερχόταν στο νηπιαγωγείο τις πρώτες μέρες και παρουσίασε άρνηση να συνεχίσει να έρχεται μετά τη στάση σας (της συναδέλφου σου μετά από τη δικία σου) στο κλάμα του παιδιού κατά τη δραστηριότητα της ζωγραφικής. Έτσι;

Αρχικά: Είναι θερινό το νηπιαγωγείο και συμβαίνει τώρα αυτό ή το θυμήθηκες τώρα;

Έπειτα: Η συμπεριφορά του παιδιού είχε διαφοροποίηση από αυτή των άλλων παιδιών , όσο αυτό στην αρχή ερχόταν σχολείο; Προσπάθησε να θυμηθείς τί του άρεσε και σε τί παρουσίαζε διαφορετική συμπεριφορά.

Το πλαίσιο (ο όλος τρόπος) με τον οποίο μπήκατε στη δραστηριότητα της ζωγραφικής είχε κάποια στοιχεία που εκ των υστέρων κρίνεις ότι μπορεί να το έκαναν να αντιδράσει έτσι;  , σύμφωνα με  την εμπειρία σου.

Στη κουβέντα με την μητέρα τις επόμενες ημέρες είδες κάποια στοιχεία που σε προβληματίζουν; (και σε σχέση με τη ζωγραφική ή τα άλλα στοιχεία του πλαισίου με τα οποία έκανες την εισαγωγή στη ζωγραφική εκείνη τη μέρα).

Αφού το συζητήσεις με την άλλη συνάδελφο (δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι αυτό, σύμφωνα με όσα είπες για την αντίδρασή της στη στάση σου και το αποτέλεσμα της δικιάς της αντίδρασης στο παιδί),

ΠΡΕΠΕΙ ΑΡΧΙΚΑ να καλέσετε την μητέρα για συζήτηση.
ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ να δείτε τι μπορείτε να κάνετε με βάση τα αποτελέσματα αυτής της κουβέντας.
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: nefel στις Αυγούστου 05, 2012, 12:19:24 pm
Ευχαριστώ καταρχήν για την άμεση ανταπόκρισή σου επί του θέματος. Ναι καλά κατάλαβες. Πρόκειται για θερινό νηπιαγωγείο δημιουργικής απασχόλησης. Στην αρχή(τις πρώτες μέρες 1-2) μπήκε μια χαρά και αυτό που του άρεσε ήταν να παίζει στις γωνιές με άλλα παιδιά. Απλά δεν παίζει με αγόρια και τα κορίτσια του τμήματος είναι 2-3 που δεν έρχονται και καθημερινά. Αλλά τα υπόλοιπα κοριτσάκια παίζουν με αγόρια. Διαφορετική συμπεριφορά παρουσίασε στην ζωγραφική, αλλά το πλαίσιο μέσα στο οποίο πραγματοποιήθηκε η όλη δραστηριότητα θεωρώ πως ήταν φυσιολογικό( στα πλαίσια θέματος ανάπτυξης). Να σημειώσω πως σύμφωνα με τα λεγόμενα της μητέρας το κορίτσι παίζει με άλλα παιδιά εκτός σχολείου κανονικά.. Η μητέρα δεν θέλει να αφήνει το κοριτσάκι να κλαίει και κάθεται και το συζητάει μαζί της και στο σπίτι για το σχολείο.και ενώ λέει ότι θα έρθει μόλις έρθουν και φτάσουν στην πόρτα βάζει τα κλάματα. Να σημειώσω πως την εισαγωγή στο θέμα της ζωγραφικής δεν την έκανα εγώ, ως νηπιαγωγός, αλλά η άλλη κοπέλα ως βρεφονηπιοκόπος..δυστυχώς και δεν είναι η εντύπωσή μου, αλλά δεν με αφήνει να πάρω κάποια πρωτοβουλία, συνεχώς αυτή να μιλάει θέλει στα παιδιά την ώρα του κύκλου και να αναπτύσσει το χ θέμα ή δραστηριότητα και γενικά ότι πάω να κάνω μου λέει όχι έτσι θα το κάνουμε αλλιώς κλπ..και με χαλάει..και συνέχεια μπροστά στα παιδιά όλο αυτό.. >:(..Κλείνω την παρένθεση, τα ανέφερα επειδή είπες να συζητήσουμε μαζί για το θέμα..Είναι δύσκολο. Εγώ πρότεινα από την πρώτη μέρα να αφήσει η μαμά το παιδί και να φύγει επί τόπου αλλά η άλλη κοπέλα, μου είπε ότι προτιμά να μείνει η μάνα όλη τη μέρα μέσα στην αίθουσα με το παιδί παρά να κλαίει. Εγώ διαφώνησα κάθετα, λέγοντας πως αυτό θα φέρει χειρότερα αποτελέσματα και θα κάνει κακό στο παιδί, αλλά αυτή επέμεινε και έκανε αυτό που ήθελε..Είναι πολύ δύσκολη η συνεργασία, την προηγούμενη φορά που χα εργαστεί ήμουν μόνη και όλα καλά και ωραία επί ένα 8μηνο που ήμουν..Τώρα δεν μπορώ να πάρω πρωτοβουλία, σαν να είναι διευθύντριά μου νιώθω.
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: jella στις Αυγούστου 05, 2012, 01:26:25 pm
καλημέρα και από εμένα. νομίζω ότι πρώτα πρέπει να λυθεί το μεταξύ σας πρόβλημα ώστε να λύσεις και το πρόβλημα με το παιδί. πρώτον είναι ηλικίες νηπίου-προνηπίου το τμήμα; δεύτερον μεταξύ σας οι δασκάλες έχετε διαχωρίσει τους ρόλους, δηλαδή και οι δυο κάνετε δραστηριότητες με την σειρά; ή η μια έχει βοηθητικό ρόλο; αυτά θεωρώ ότι πρέπει να διαχωριστούν από τώρα ( αν κατάλαβα είστε σε κοινό ωράριο)καθώε τα προβλήματα με τον καιρό θα γίνονται μεγαλύτερα και θα έχουν αντίκτυπο σε όλα τα παιδιά στην πορεία. τώρα για το κοριτσάκι, προφανώς έπαθε ένα μικρό σοκ με τις φωνές,   κατά την γνώμη μου. πρέπει τώρα να την πλησιάσεις από την αρχή όπως και την μητέρα, να κερδίσεις πάλι την εμπιστοσύνη τους. μπορείς να αφήσεις για λίγη ώρα την μητέρα να καθίσει μέσα στην τάξη και μόλις το κοριτσάκι "ξεχαστεί" με το παιχνίδι, να φύγει διακριτικά, εξηγώντας της όμως το πως να φερθεί. πχ αν κάτσει μέσα και έχει την μικρή συνέχεια αγκαλιά, δεν βοηθά, πρέπει να την προτρέψει να πάει να παίξει με τα άλλα παιδιά. επίσης να εξηγήσεις στην μητέρα, ότι το κλάμα μπορεί να υπάρξει σε περίοδο προσαρμογής αλλά δεν πρέπει να την αγχώνει, να κερδίσεις και την μητέρα με τον τρόπο σου. όσο για τις φωνές δεν είναι και η καλύτερη λύση, καλά έκανες και την πλησίασες με γλυκό τρόπο και έτσι πρέπει να συνεχίσεις, αν χρειαστεί πατώντας πόδι στην άλλη δασκάλα. και στην τελική αν είναι η αρχή δώσε κίνητρα στο παιδί να καταλάβει ότι η ζωγραφική δεν είναι και κάτι τρομερό, αλλά μπορεί να γίνει παιχνίδι, ώστε να το αγαπήσει σιγά-σιγά.
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: nefel στις Αυγούστου 05, 2012, 01:34:19 pm
σε ευχαριστώ πολύ...σε κοινό ωράριο είμαστε αλλά δεν διαχωρίσαμε ρόλους..θέλει όλα να τα κάνει αυτή επειδή έχει εμπειρία..τις αρέσει μόνο ο τρόπος της..και ναι έχουμε και νήπια και προνήπια..άλλα λέει αυτή άλλα εγώ και δεν συμφωνούμε..έχω φτάσει σε σημείο να θέλω να παραιτηθώ..εγώ κάθομαι σαν βοηθός εκεί μέσα..αν και νηπιαγωγός.και όταν είχα κάνει πρκατική είχα ακούσει τα καλύτερα ,όπως και όταν δούλεψα μόνη..δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ..και όντως θεωρώ πως έχει αντίκτυπο και στα παιδιά όλο αυτό..
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: jella στις Αυγούστου 05, 2012, 01:46:26 pm
μπορεί να φανεί ακραίο αυτό που θα πω, αλλά όταν έγινε η πρόσληψη έγινε με κάποια κριτήρια, αν εσύ είσαι η νηπιαγωγός, εσύ πρέπει να αναλάβεις τον πρώτο ρόλο, ή αλλιώς διαχωρίζετε πχ τις δραστηρίοτητες, πχ μια μέρα η μια, μια μέρα η άλλη και η μια να είναι η βοηθητική και η άλλη να κάνει τις δραστηριότητες. αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη. επειδή την έχω πάθει και εγώ, όχι όμως σε κοινό ωράριο αλλά σε ολοήμερο, φτάνεις σε σημείο,στο τέλος να μην θέλεις να πας για δουλειά,όχι εξαιτίας των παιδιών αλλά ενός ενήλικα. από ότι λες έχεις δουλέψει μια χρονιά, άρα δεν είσαι τελείως άπειρη. σίγουρα δεν είσαι και πολύ έμπειρη, αλλά κατά την γνώμη μου, ποία μπορεί να είναι με τα παιδιά, που συνεχώς αλλάζουν; σκέψου έτσι για να μην σε παίρνει από κάτω, σίγουρα θα γίνουν λάθη, αλλά από αυτά θα μάθεις, αλλά σκέψου ότι αν κάνεις πίσω και την αφήνεις να κάνει όλη την δουλειά, πως θα αποκτήσεις και εσύ εμπειρία; πάτα πόδι τώρα, για να μην χάσετε την μπάλα αργότερα. και όλα αυτά έξω από την τάξη. έπειτα, το κάθε παιδί θέλει τον τρόπο του. δεν είναι βάζω μια φωνή και κάθονται όλα σούζα. τι είναι σκυλιά;αν είναι δυνατόν.
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: nefel στις Αυγούστου 05, 2012, 02:54:19 pm
σε ευχαριστώ για την υποστήριξη κοπέλα μου..εμένα ο χαρακτήρας μου είναι να μην έρχομαι σε αντιπαράθεση με συναδέλφους, ο καθένας μαθαίνει κάποια πράγματα και μετά έχει ένα δικό του τρόπο με τον οποίο λειτουργεί πιστεύω.. Εγώ ετοιμάζω ότι έχω να κάνω με τα παιδιά και π.χ. όταν είναι η ώρα του κύκλου τη βλέπω μαζεύει τα χαρτιά της πάει κάθεται και αρχίζει να μιλάει χωρίς να σταματήσει να πω και γω 5 πράματα. Το κορυφαίο: πριν λίγες μέρες ξεκινάω να διαβάσω ένα παραμύθι στα παιδιά και κάνω παύσεις όπως μας είχαν μάθει ώστε να συμμετέχουν και τα παιδιά..καθόταν στην έδρα και κάνει μία: όχι έτσι..δεν μπορούν να σε παρακολουθήσουν..έλα να σου δείξω...ε και τα παίρνω και πάω και της πετάω το βιβλίο στην έδρα και λέω πήγαινε κάντο μόνη σου..ε πως να λειτουργήσω μετά που ότι και αν παω να κάνω λέω τώρα θα μου το πει...όσο για την πρόσληψη ναι έτσι είναι..ειπαν μία νηπιαγωγός για το τμήμα και μια βρεφονηπιοκόμος για βοηθητικό προσωπικό.. Προχτές μετά το μεσημεριανό των παιδιών θέλησα να τα μαζέψω στον κύκλο να τους κάνω ένα ψυχοκινητικό παιχνίδι και έβαλε τις φωνές σε μένα λέγοντάς  μου, άστα να δούνε dvd μεσημέρι είναι δεν μπορώ φασαρία.
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: jella στις Αυγούστου 05, 2012, 03:14:33 pm
οι αντιπαραθέσεις σίγουρα δεν είναι η λύση αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις τι να κάνεις; αν είναι λοιπόν τα παιδιά να βλέπουν dvd, να ζωγραφίζουν ή να φοβούνται τις φωνές γιατί η κυρία δεν μπορεί την φασαρία τότε με συγχωρείς αλλά πρέπει να χρησιμοποιήσεις την ιδιότητα σου και να επιβληθείς. μην ξεχνάς ότι αν είναι η πρώτη τους φορά στο σχολείο, τα παιδιά θέλουν κίνητρα για να το αγαπήσουν, ερεθίσματα να ξυπνάει η σκέψη τους και όχι να το φοβούνται. καλό και το dvd αλλά όταν έχεις όρεξη να κάνεις μια πιο δημιουργική δραστηριότητα γιατί να μην την κάνεις;
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: nefel στις Αυγούστου 05, 2012, 03:24:02 pm
ναι συμφωνώ μαζί σου..καλό το dvd αλλά για 20 λεπτά-μισή ώρα..μετά βαριουνται..γενικά είναι μες τα νεύρα και φωνάζει και προχτές πήγε και μάζεψε όλα τα κουτιά με τα παιχνίδια και άφησε μόνο ένα γιατί τα είχαν βγάλει όλα έξω από τα κουτιά και γινόταν μπάχαλο.από την άλλη δεν τα άφηνε να παίξουν στις γωνιές.ε τι να πω..δεν είναι ωραίο να σχολιάζουμε συναδέλφους αλλά όταν νιώθεις υποβιβασμένος και δεν "φαίνεσαι", τότε θες κάπου να τα πεις.. Θεωρώ ότι από εδώ πηγάζουν τα όποια θέματα έχουμε , όπως και αυτό της προσαρμογής του συγκεκριμένου παιδιού που έγραψα κιόλας παραπάνω.
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: jella στις Αυγούστου 05, 2012, 03:30:48 pm
αν και ξεφύγαμε από το θέμα η αλήθεια είναι αυτή που είπες. όλα τα προβλήματα λύνονται. πρώτα από όλα μην νιώθεις κατώτερη, επειδή η συγκεκριμένη θεωρεί ότι έχει εμπειρία. κάνε αυτό που νομίζεις εσύ σωστό.και ας κάνεις λάθη, δεν πειράζει. διαχώρισε την θέση σου και ξεκίνησε το πρόγραμμά που θέλεις να κάνεις. τόνισε της και δείξε με το τρόπο σου ποια είναι η θέση της καθεμιάς, πάνω από όλα προστατεύοντας τα παιδιά. αφού έχεις δουλέψει και μια χρονιά δεν είσαι τόσο αδαής πια!!!! τα παιδιά θέλουν τον τρόπο τους και κυρίως αγάπη. δεν είναι αγγαρεία!!!!!
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: nefel στις Αυγούστου 05, 2012, 03:35:01 pm
σε ευχαριστώ πάρα πολύ που ασχολήθηκες με το θέμα μου..θα προσπαθήσω να κρατήσω τις συμβουλές σου, αν και νομίζω πως όταν κάνεις λάθη, καλό είναι να τα βρίσκεις μόνος σου και να τα διορθώνεις μόνος σου και όχι να στα υποδεικνύει κάποιος συνάδελφος.Το θεωρώ λάθος.
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: Demetroula στις Αυγούστου 05, 2012, 07:49:48 pm
σε ευχαριστώ πάρα πολύ που ασχολήθηκες με το θέμα μου..θα προσπαθήσω να κρατήσω τις συμβουλές σου, αν και νομίζω πως όταν κάνεις λάθη, καλό είναι να τα βρίσκεις μόνος σου και να τα διορθώνεις μόνος σου και όχι να στα υποδεικνύει κάποιος συνάδελφος.Το θεωρώ λάθος.
atzela διαφωνώ. Εντάξει, δε θα κάνεις αυτό που κάνει αυτή, δηλαδή να της κάνεις πρώτη παρατηρήσεις αν δεν θες, αλλά θα πρέπει τουλάχιστον να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου και τη δουλειά σου. Και μην ξαναδεχτείς να σου πει αυτό το "Εγώ έχω εμπειρία και κοίτα να δεις πώς γίνεται" γιατί στο κάτω κάτω τα έτη υπηρεσιας δεν είναι ράβδοι χρυσού. Αν έχεις ΜΟΝΟ χρόνια υπηρεσίας και τίποτα άλλο ζήτω που καήκαμε. Η προσωπική μου άποψη σε ένα τέτοιο θέμα είναι ότι σε κάθε άνθρωπο συμπεφέρεσαι όπως σε προκαλεί να του συμπεριφερθείς. Δε σου λέω να χάσεις την αξιοπρέπειά σου και να χαμηλώσεις ένα επίπεδο, αλλά πρέπει να κάνεις ξεκάθαρα τα όριά σου. Πάτα πόδι!
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: nefel στις Αυγούστου 05, 2012, 09:13:28 pm
Ευχαριστώ Δημητρουλα!αλλά αν πατήσω πόδι θα γίνω κακιά κ ξινή!η κοπέλα έτσι τηις χαρακτηρίζει όσες θέλουν να χουν το πάνω χέρι!
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: shou-shou στις Αυγούστου 05, 2012, 10:50:06 pm
Αντζελά μου, διαβάζοντας την συζήτηση που ξεκίνησες μου θύμισες εμένα καθώς είχα περάσει και εγώ τα ίδια κάποτε...Η αλήθεια είναι πως έχουμε αρκετά κλαδικά ζητήματα λόγω των διαφόρων πτυχίων και ιδρυμάτων που υπάρχουν και αφορούν την προσχολική αγωγή....και αυτό είιναι κάτι που μπορούν να το καταλαβούν μόνο όσοι εχουν εργαστεί σε δημοτικούς παιδικούς σταθμούς ή σε ιδιωτικά σχολεία οπου οι αρμοδιότητες δεν είναι διαχωρισμένες. Εμείς έχοντας ακολουθήσει μια τετραετής παιδαγωγικη κατάρτιση ξεκινάμε την επαγγελματική μας σταδιοδρομία στα 23 και δυστυχώς εκει πολλές φορές συναντούμε αποφοίτους ιεκ που λόγω της διετούς κατάρτισης  απο τα 20 δουλεύουν...οπότε εκεί αν έχεις και ένα θεματάκι κατωτερότητας λόγω πτυχίου χρησιμοποιέις την καραμέλα της εμπειρίας....λοιπόν...η εμπειρία απο μόνη της δεν κάνει καλή μια παιδαγωγό αν δεν υπάχει η αγάπη πρωτίστως για τα παιδιά...απλά έρχεται να συμπληρώσει και ολοκληρώσει μια προσπάθεια η οποία όμως σαν βάση της έχει την αγάπη και την κατανόηση για τα παιδιά...που απ'ότι αντιλαμβάνομαι λείπει απο τη συνάδελφο σου, γιατί απο την ισχυριζόμενη εμπειρία της και μόνο θα έπρεπε να ξέρει πως αυτές οι ημέρες είναι πολύ κρίσιμες και ιδιαίτερες για ένα παιδάκι και χρειαζεται κατανόηση,αγάπη και υπομονή μέχρι να εναρμονιστεί πλήρως με την υπόλοιπη ομαδα...οργάνωσε λοιπόν το προγραμμά σου και μπές δυναμικά κάνοντας την να καταλάβει ποιός είναι ο ρόλος της και μην της αφήνεις το περιθώριο να σε κάνει να αισθάνεσαι άβολα...και για να μην παρεξηγηθώ σαφώς πιστεύω πως υπάρχουν αξιολογοι βραφονηπιοκόμοι καθώς και αθλιοι νηπιαγωγοί, τα πτυχία δεν κάνουν την παιδαγωγό παρά η αγάπη και η κατανόηση όπως προανάφερα,στο χέρι του καθενός είναι πόσο θα το κυνυγήσει και θα το εξελίξει μετέπειτα,τα πτυχία απλά υπάρχουν για να διαχωρίζονται οι αρμοδιότητες.Λυπάμαι βαθιά όταν ακούω μικρές ηλικιακά ''νηπιαγωγίνες'' να αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα και τους κόβονται τα φτερά προσπαθώντας να γίνουν ανταγωνιστικές για να επιβιώσουν σε έναν χώρο που θα έπρεπε πάνω απ ολα όπως έχουμε διδαχθεί να υπηρετούμε τους μαθητές και όχι τους δασκαλοκεντρικούς εγωισμούς μας....Γερά αντζελάκο...η αγάπη σου για τα παιδιά θα σε κάνει να τα ξεπεράσεις όλα!!
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: sapore στις Αυγούστου 06, 2012, 12:17:43 am
Ο πολιτισμός που έχουμε φτιάξει ως ανθρώπινα όντα έχει τις ρίζες του κυρίως στην προσπάθεια για κοινή αρμονική συμβίωση που εξυπηρετεί τις ανάγκες όλων μας και λιγότερο στα τεχνικά στοιχεία που πραγματώνουν τις επιθυμίες μας. Ο διάλογος: "Θέλω αυτό.... Εσύ τί θες;" στη διάρκεια των αιώνων δημιουργίας όρων συμβίωσης έχει οδηγήσει συγχρονα κράτη να βρίσκονται σκάλες μπροστά από άλλα και ανθρώπινες ψυχές να μην αγκωμαχούν στον αγώνα για την επιβίωση.

Είναι αλήθεια ότι ο καταναγκασμός (ψυχικός, συναισθηματικός και σωματικός) με τακτικές "τύπου Bush" τις λέω εγώ, όπου ο κάθε φορά έχοντας την ισχύ επιβάλει το "θέλω του" σε άλλους (ανθρώπους ή κράτη) δεν έχει διάρκεια. Κράτη και άνθρωποι καταρρεόυν και σιγά-σιγά επαναστατούν όταν αντιλαμβάνονται την "βία" που υφίστανται (στη διάρκεια γενιών ή και χρόνων).

Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: emmaki στις Αυγούστου 06, 2012, 02:59:45 pm
Να δώσω μια άλλη "συμβουλή";

Αντιμετώπισε την με επιχειρήματα! Θες να κάνεις την Α δραστηριότητα με τον χ τρόπο και επεμβαίνει και σου υποδεικνύει ότι πρέπει να γίνει με τον ψ τρόπο;
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: nefel στις Αυγούστου 06, 2012, 04:44:09 pm
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σας συνάδελφοι και για τν ποστήριξή σας!καλή τυωη και σε εσας!!!
Τίτλος: Απ: προσαρμογή παιδιών;
Αποστολή από: n.sof στις Αυγούστου 06, 2012, 05:54:21 pm
σε ευχαριστώ πάρα πολύ που ασχολήθηκες με το θέμα μου..θα προσπαθήσω να κρατήσω τις συμβουλές σου, αν και νομίζω πως όταν κάνεις λάθη, καλό είναι να τα βρίσκεις μόνος σου και να τα διορθώνεις μόνος σου και όχι να στα υποδεικνύει κάποιος συνάδελφος.Το θεωρώ λάθος.
atzela διαφωνώ. Εντάξει, δε θα κάνεις αυτό που κάνει αυτή, δηλαδή να της κάνεις πρώτη παρατηρήσεις αν δεν θες, αλλά θα πρέπει τουλάχιστον να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου και τη δουλειά σου. Και μην ξαναδεχτείς να σου πει αυτό το "Εγώ έχω εμπειρία και κοίτα να δεις πώς γίνεται" γιατί στο κάτω κάτω τα έτη υπηρεσιας δεν είναι ράβδοι χρυσού. Αν έχεις ΜΟΝΟ χρόνια υπηρεσίας και τίποτα άλλο ζήτω που καήκαμε. Η προσωπική μου άποψη σε ένα τέτοιο θέμα είναι ότι σε κάθε άνθρωπο συμπεφέρεσαι όπως σε προκαλεί να του συμπεριφερθείς. Δε σου λέω να χάσεις την αξιοπρέπειά σου και να χαμηλώσεις ένα επίπεδο, αλλά πρέπει να κάνεις ξεκάθαρα τα όριά σου. Πάτα πόδι!








Θεωρώ χάσιμο χρόνου να ασχολούμαστε με τον αντισυναδελφικό χαρακτήρα των συναδέλφων μας!! Οι περισσότεροι είχαμε εμπειρίες παρόμοιες, που αρχικά δε λέω μας επηρεάζουν! Κατα τη γνώμη μου πρέπει να ξεκαθαρίσετε ορισμένα πράγματα, με συζήτηση και ο λόγος πρώτα από όλα είναι για τα παιδιά! Δεν είναι σωστό μπροστά στα μάτια τους να υπάρχει ένταση! Τα παιδιά νιώθουν και καταλαβαίνουν τα πάντα! Τις στιγμές που σε ακύρωσε μπροστά στα νήπια ,έπρεπε να κρατηθείς! Δύσκολο ναι μεν, αλλά εφικτό.. Όταν θα συμβεί κάτι παρόμοιο συγκρατήσου(όπως μπορείς) και όταν θα φύγουν τα παιδιά μίλησέ της! Να της πεις ότι αισθάνεσαι ότι σε ακυρώνει και ότι για να συνυπάρξετε πρέπει να   έχετε αν μη τι άλλο σεβασμό η μία για την άλλη! Ακόμα και αν δουλεύετε με διαφορετικό τρόπο πρέπει να βρείτε μία κοινή γραμμή στα βασικά τουλάχιστον.. Όσον αφορά το κοριτσάκι που κλαίει, είναι απόλυτα φυσιολογικό. Όπως είπες έχεις συναντήσει ξανά παρόμοιες καταστάσεις.. Είναι πολλοί οι παράγοντες για την ομαλή προσαρμογή! Πιστεύω ότι έχεις τη θέληση και τη γνώση να το χειριστείς.. Σε όλες τις σχέσεις χρειάζεται διπλωματία (με την καλή έννοια του όρου)..Όλα καλά θα πάνε!!