Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => => Μήνυμα ξεκίνησε από: pe02.5 στις Σεπτεμβρίου 08, 2012, 11:23:55 pm
-
Να ανοίξουμε κι εδώ ένα θέμα, για να τα λέμε καλύτερα ως κλάδος;
-
Καλημέρα , λοιπόν, μια και είναι λίγο πριν τις 12
-
Καλημέρα woman3 και σε όσους διαβάζουν αυτό το topic..
Για να αρχίσουμε τις προβλέψεις, τι λέτε να γίνει φέτος με μας, θα πάρουν αρκετούς με την 1η φάση;
Το κουτάκι το βάλατε;
-
Το κουτάκι το βάλαμε αλλά τρέμουμε μήπως γίνει κάτι που δεν πρέπει να γίνει και βρεθούμε στην άλλη άκρη... Γνωρίζουμε τίποτα από κενά σε καμιά περιοχή;
-
Γνωρίζετε πότε θα γίνει η φάση;
-
Κανενα νεο συναδελφοι;
-
Κανένα... Πέμπτη η Παρασκευή...
-
Τελικά ούτε Πέμπτη, ούτε Παρασκευή...
Έτσι όπως πάει, δεν το βλέπω ούτε για ΔΕΥΤΕΡΑ :'( :'(
-
Καλησπέρα κι από μένα! Ομολογω οτι και εμενα αυτη η αναμονη με σκοτωνει, αν και δεν νομιζω να ειμαι καν στην α' φαση... Μια που βρήκα στο forum το θέμα που με αφορά είπα να εκφράσω κι εγω την απορία μου μήπως και καποιος εμπειρότερος από εμένα γνωρίζει να απαντησει : γιατί ενώ σχεδον σε ολους τους της ειδικης που ως τωρα εχουν ανακοινωθει προσληψεις εχουν παρει περισσοτερους σε αριθμο αναπληρωτες, τουλαχιστον συγκρινομενους με περυσι (που μακαρι να τους επαιρναν ολους εννοειται) και σε μας φαινεται, απο οσα διαβαζω εδω, οτι θα παρουν τους μισους? Ακομα και ως α' φαση οι αριθμοι που ακουγονται ειναι μικροτεροι απο την περυσινη αντιστοιχη ... ???
-
Καλησπέρα σε όλους,
τι συμβαίνει φέτος στον τομέα της ειδικής αγωγής δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση για τη
-
Αυτο με τις ειδικοτητες και τις δευτερες αναθεσεις δεν το ηξερα.Ετσι εξηγουνται πολλα.Κανεις δε παραπονιεται εννοω τα σχολεια και ολα καλα.
-
οχι Ελλάδα..ΕΛΛΑΔΑΡΑ
σήμερα μίλησα με ΔΔΕ, σύμβουλο ειδικής αγωγής, σύμβουλο φιλολόγων, υπουργείο και παντού ενα ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ..
στην Α΄
-
Από Μπράτη για Α'βάθμια:
ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΠΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟ
-
Με κανες και γελασα.Αυτο με την ελλειψη φιλολογων δεν το πιστευει ουτε ο πιο ασχετος στο τελευταιο μερος των ελληνικων συνορων.
-
Από Μπράτη για Α'βάθμια:
ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΠΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟ
-
δηλαδή στη
-
Θα πρεπε να υπαρχει και γω σου λεω υπαρχει .Ποιος ειναι ,που ειναι;
-
Όσοι αναρωτιούνται για την κατανομή των 600 θέσεων παράλληλης για Α'βάθμια και
-
Σε επικοινωνία μου με τμήμα ειδικής αγωγής του υπουργείου και σε ερώτημα μου σχετικά με την κατανομή των 600 πιστώσεων παράλληλης ανάμεσα σε Α'βάθμια κια
-
Καλησπερα, απο οτι καταλαβαινω οι ελπιδες μας πεθαναν φετος για διορισμο....
-
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Είμαι καινούρια στο forum και θα ήθελα να ρωτήσω για τον κλάδο ΠΕ02 πόσους φιλολόγους παίρνουν ως αναπληρωτές στα ΣΜΕΑ και τι πιθανότητες έχει κάποιος με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή και 14 και κάτι μήνες προϋπηρεσία; Ευχαριστώ πολύ!
-
Καλησπέρα, αν ρίξεις μια ματια στους πίνακες πρόσληψης αναπληρωτων σε σμεα τις 3 τελευταιες χρονιές θα καταλάβεις πως φέτος ήταν σκούρα τα πραγματα. Δυστυχως δεν πήραν πολλούς, ή αλλιώς πήραν τόσο λίγους με αποτέλεσμα να μείνουν πολλοί συνάδελφοι απ'εξω ακόμη και με μεταπτυχιακό και προυπηρεσια. Αν δεν κάνω λάθος η προυπηρεσια στην γενικη δε μετραει στους πινακες της ειδικής.
Φανταζομαι πως του χρόνου θα ειναι ακομη πιο δυσκολα.
Οι πε02.50 γέμισαν με μεταπτυχιακά οπότε δεν αποτελει πλέον κριτηριο για τον συγκεκριμενο κλάδο.
-
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Τα μόρια που αναφέρω είναι μόρια από ΑΣΕΠ. Ο ΑΣΕΠ δε μετράει. Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για το μεταπτυχιακό, γιατί σε πίνακα αναπληρωτών που άνοιξα δεν είχαν πολλοί μεταπτυχιακο, αλλά σεμινάριο και Braille. Που πρέπει να κοιτάξω; Μήπως ξέρεις μέχρι ποιο νούμερο αναπληρωτή πήραν; Ευχαριστώ και πάλι.
-
μετά από τόσους μήνες αναμονής (τέλη οκτώβρη) οι προσλήψεις στην παράλληλη της
-
μετά από τόσους μήνες αναμονής (τέλη οκτώβρη) οι προσλήψεις στην παράλληλη της
-
εγω η ασχετη να ρωτησω κατι; Αυτο το 3 ειδικοτητες απο που βγαινει; Το ειπαν καπου;
-
Ναι, η β/θμια θα είναι μειωμένου. Το επιβεβαίωσα στο 190 χθες.
-
εγω η ασχετη να ρωτησω κατι; Αυτο το 3 ειδικοτητες απο που βγαινει; Το ειπαν καπου;
Απο την εγκύκλιο πρόσληψης:
β) ως εκπαιδευτικός για το «πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες». To εν λόγω πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια
-
μετά από τόσους μήνες αναμονής (τέλη οκτώβρη) οι προσλήψεις στην παράλληλη της
-
εξωραϊσμένα τα παρουσιάζεις όλα μακάρι να είχες δικιο αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι η κατάσταση εαν ανατρέξεις στα προηγούμενα μηνύματα μου θα βρεις απαντήσεις για την αδικία και το παράλογο που συμβαίνει αυτή τη χρονιά
-
μετά από τόσους μήνες αναμονής (τέλη οκτώβρη) οι προσλήψεις στην παράλληλη της
-
τα επιχειρήματά μου είναι δυο
1. Είθισται βασική ειδικότητα στην α βάθμια να θεωρείται ο δάσκαλος αντίστοιχα στη β βάθμια ο φιλόλογος, όταν ξεκινάει το σχολικό έτος ορίζονται θέσεις-πιστώσεις πρώτα για κύριους κλάδους και αναλόγως γίνονται κατανομές σε λοιπες ειδικότητες
Φέτος βγήκαν ΠΡΩΤΑ όλοι οι κλάδοι από θεολόγοι, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί, καλλιτεχνικών, κοινωνιολόγοι, τουριστικά, διοικηση επιχειρήσεων, ιχθυοκαλλιέργειας, γραφιστικής, μηχανολόγοι και ότι βάζει ο νους σου και μετά 10 μέρες ασχολήθηκαν με ότι απέμεινε απο πιστώσεις για να διαθέσουν φιλολόγους (Με την απάντηση είστε πολλοί δεν μπορούμε να ασχοληθούμε μαζί σας).
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ τα περισσότερα τμήματα ένταξης λειτουργούν μόνο με μαθηματικό και τα γλωσσικά μαθήματα στα ειδικά σχολεία να τα διδάσκει ο κοινωνιολόγος. Θα τολμούσαν άραγε να κάνουν κάτι αντίστοιχο στην α βάθμια να ξεκινήσει δηλαδή με τους νηπιαγωγούς πρώτα και με τις πάσχουσες ειδικότητες αγγλικής, γερμανικής που πάντα απουσιάζουν από τα σχολεία και μετά με τους δασκάλους..η απάντηση προφανής
2.Οι περικοπες και οι συγχωνεύσεις έχουν αρχίσει εδω και δυο έτη ΆΜΕΣΗ συνέπεια να μειώνεται ο αριθμός των αναπληρωτών, στην α βάθμια ο πίνακας των 1200 ατόμων εξαντλήθηκε σχεδόν από τον οκτώβρη και τώρα μέσα προς το τέλος προσλαμβάνει 350+ με τα 252 άτομα από τον ενιαίο πίνακα, υπερκαλύπτει δηλαδή τις ανάγκες σε σχέση με πέρσι και παράλληλα τις αυξάνει, στη β βάθμια αντίστοιχα οι πιστώσεις που διατέθηκαν πέρσι στους φιλολόγους αφορούσαν κοντά 550+ όλη τη χρονιά φέτος όμως λόγω περικοπών οι πιστώσεις αυτές είναι περίπου 210 και σου δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσεις τις ελλείψεις με κάποιες θέσεις από ΕΣΠΑ.
Συνολικά δηλαδή οι ανάγκες στην α βάθμια ειδικής αγωγής αυξήθηκαν και καλύφθηκαν με το παραπάνω από κάθε άλλη χρονιά, δηλαδή εν μέσω κρίσης δεν υπήρχε καμία περικοπή αλλά αύξηση θέσεων. Την ίδια στιγμή στη β βαθμία οι περικοπές καλά κρατούν και δεν δύνασαι να καλύψεις ούτε στο μισό αυτές τις ανάγκες (σε σχέση με πέρσι), όχι αυτή τη φορά γιατί δεν έχεις πιστώσεις (του κρατικού τις διέθεσες αρχικά σε άλλες ειδικότητες) αλλά γιατί δεν συμπληρώνουν οι φιλόλογοι πλήρες ωράριο, με μαθήματα δηλαδή πέραν του ενός αρχαία, νέα, ιστορία κείμενα δεν συμπληρώνει ωράριο ένας φιλόλογος.
Η αδικία συντελείται όταν υπάρχουν δυο μέτρα και δύο σταθμά, δεν μπορεί τις περικοπές στους αναπληρωτές να τις επωμίζονται μόνο οι εκπαιδευτικοί της β βάθμιας εκπαίδευσης γενικής και ειδικής και να εξαιρούνται αυτών οι δάσκαλοι.
Υ.Γ. Ειλικρινά κάθε φορά που γίνεται κάτι παράτυπο ακούω τη δικαιολογία των αναγκών, όπως πρόσφατα με τους διορισμούς έκλπηξη το νοέμβρη..τη στιγμή που υπάρχουν ακόμη αδιόριστοι ΑΣΕΠιτες και μπορούν να απορροφηθούν (βλέπε νηπιαγωγοί).
-
Εν μέρει εχεις δίκαιο. Αλλά διαφωνώ στον διαχωριασμό βασικές και δευτερεύουσες ειδικότητες. Όλα τα μαθήματα και οι ειδικότητες είναι σημαντικές για την γνωστική ανάπτυξη ενός παιδιού.
Δεύτερον οι αριθμοί των περσινών αλλά και των εως τώρα προσλήψεων για ΠΕΟ2 δεν είναι αυτοί που αναφέρεις. Πέρσι ήταν στο σύνολο 440 και φέτος (μέχρι τώρα) 296.
-
Αν παρατηρήσεις τα νούμερα των αναπληρωτών ανα ειδικότητα και βαθμίδα θα διαπιστώσεις ότι μοναδική αναγνωρίσιμη ειδικότητα για το υπουργείο είναι οι δάσκαλοι, διαχωρισμός που γίνεται χρόνια τώρα στην γενική αγωγή από το ίδιο το υπουργείο όχι απο εμένα και τείνει να επιβληθεί και στον τομέα της ειδικής αγωγής. Υπερβολή που όμως ισχύει καθώς πρόσφατα έγιναν καταγγελίες σε σχολείο της Ηλείας για αναπληρώτρια πλήρους δασκάλα που ανέλαβε το μάθημα της γυμναστικής σε δημοτικό.. :o :o
-
μετά από τόσους μήνες αναμονής (τέλη οκτώβρη) οι προσλήψεις στην παράλληλη της
-
Οσο κι αν μιλαει η πληρης απογοητευση εχεις απολυτο δικιο Μαρια.
-
Καλησπερα παιδια.εκανα αναζητηση αλλα δε βρηκα αναλογο θεμα για να κανω την ερωτηση μου!για να μην ανοιγω λοιπον καινουριο για μια μονο απαντηση αποφασισα να σας ρωτησω εδω.δεν εχω ιδεα -οπως θα φανει αλλωστε - απο ειδικη αγωγη.φιλη μου ομως αποφασισε ,κανοντας μεταπτυχιακο, να στραφει σε αυτην.τι ειναι αυτοι οι πινακες α και β που βλεπουμε στους πινακες αναπληρωτων;
-
Προφανώς δεν έχετε καταλάβει (λογικό εν μέρει λόγω της αδημονίας για την πρόσληψη) πως δεν προσλαμβάνουν μειωμένου στη
-
τα επιχειρήματά μου είναι δυο
1. Είθισται βασική ειδικότητα στην α βάθμια να θεωρείται ο δάσκαλος αντίστοιχα στη β βάθμια ο φιλόλογος, όταν ξεκινάει το σχολικό έτος ορίζονται θέσεις-πιστώσεις πρώτα για κύριους κλάδους και αναλόγως γίνονται κατανομές σε λοιπες ειδικότητες
Φέτος βγήκαν ΠΡΩΤΑ όλοι οι κλάδοι από θεολόγοι, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί, καλλιτεχνικών, κοινωνιολόγοι, τουριστικά, διοικηση επιχειρήσεων, ιχθυοκαλλιέργειας, γραφιστικής, μηχανολόγοι και ότι βάζει ο νους σου και μετά 10 μέρες ασχολήθηκαν με ότι απέμεινε απο πιστώσεις για να διαθέσουν φιλολόγους (Με την απάντηση είστε πολλοί δεν μπορούμε να ασχοληθούμε μαζί σας).
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ τα περισσότερα τμήματα ένταξης λειτουργούν μόνο με μαθηματικό και τα γλωσσικά μαθήματα στα ειδικά σχολεία να τα διδάσκει ο κοινωνιολόγος. Θα τολμούσαν άραγε να κάνουν κάτι αντίστοιχο στην α βάθμια να ξεκινήσει δηλαδή με τους νηπιαγωγούς πρώτα και με τις πάσχουσες ειδικότητες αγγλικής, γερμανικής που πάντα απουσιάζουν από τα σχολεία και μετά με τους δασκάλους..η απάντηση προφανής
2.Οι περικοπες και οι συγχωνεύσεις έχουν αρχίσει εδω και δυο έτη ΆΜΕΣΗ συνέπεια να μειώνεται ο αριθμός των αναπληρωτών, στην α βάθμια ο πίνακας των 1200 ατόμων εξαντλήθηκε σχεδόν από τον οκτώβρη και τώρα μέσα προς το τέλος προσλαμβάνει 350+ με τα 252 άτομα από τον ενιαίο πίνακα, υπερκαλύπτει δηλαδή τις ανάγκες σε σχέση με πέρσι και παράλληλα τις αυξάνει, στη β βάθμια αντίστοιχα οι πιστώσεις που διατέθηκαν πέρσι στους φιλολόγους αφορούσαν κοντά 550+ όλη τη χρονιά φέτος όμως λόγω περικοπών οι πιστώσεις αυτές είναι περίπου 210 και σου δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσεις τις ελλείψεις με κάποιες θέσεις από ΕΣΠΑ.
Συνολικά δηλαδή οι ανάγκες στην α βάθμια ειδικής αγωγής αυξήθηκαν και καλύφθηκαν με το παραπάνω από κάθε άλλη χρονιά, δηλαδή εν μέσω κρίσης δεν υπήρχε καμία περικοπή αλλά αύξηση θέσεων. Την ίδια στιγμή στη β βαθμία οι περικοπές καλά κρατούν και δεν δύνασαι να καλύψεις ούτε στο μισό αυτές τις ανάγκες (σε σχέση με πέρσι), όχι αυτή τη φορά γιατί δεν έχεις πιστώσεις (του κρατικού τις διέθεσες αρχικά σε άλλες ειδικότητες) αλλά γιατί δεν συμπληρώνουν οι φιλόλογοι πλήρες ωράριο, με μαθήματα δηλαδή πέραν του ενός αρχαία, νέα, ιστορία κείμενα δεν συμπληρώνει ωράριο ένας φιλόλογος.
Η αδικία συντελείται όταν υπάρχουν δυο μέτρα και δύο σταθμά, δεν μπορεί τις περικοπές στους αναπληρωτές να τις επωμίζονται μόνο οι εκπαιδευτικοί της β βάθμιας εκπαίδευσης γενικής και ειδικής και να εξαιρούνται αυτών οι δάσκαλοι.
Υ.Γ. Ειλικρινά κάθε φορά που γίνεται κάτι παράτυπο ακούω τη δικαιολογία των αναγκών, όπως πρόσφατα με τους διορισμούς έκλπηξη το νοέμβρη..τη στιγμή που υπάρχουν ακόμη αδιόριστοι ΑΣΕΠιτες και μπορούν να απορροφηθούν (βλέπε νηπιαγωγοί).
Πιστεύω σωστά έχεις τοποθετηθεί πάνω στο θέμα..η πραγματικότητα είναι αυτή...όσο κι αν δεν θέλουν κάποιοι να το παραδεχτούν..
-
Να προσθέσω κάτι ακόμα
από την στιγμή που όλες οι πιστώσεις (για τακτικό και έκτακτο προσωπικό) βγαίνουν από το ίδιο σακούλι (υπ. οικον) θα έπρεπε να γίνεται ορθολογικότερη κατανομή.
Πρώτα να καλύψουμε τις ανάγκες των γενικών και ειδικών σχολείων και μετά τις υποστηρικτικές δομές
Είναι αδιανόητο λοιπόν να έχουμε κενά στο κανονικό ωρολόγιο πρόγραμμα και να λέμε ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις. Πρώτα να καλύπτετε το κανονικό ωρολόγιο πρόγραμμα των γενικών και ειδικών σχολείων με εκπαιδευτικούς και ότι πίστωση μένει να πηγαίνει π.χ. 1α σε Τ.Ε. 2ον σε ενισχυτική διδασκαλία 3ο σε ολοήμερα σχολεία (την παράλληλη στήριξη δεν την βάζω γιατί είναι από ΕΣΠΑ)
-
Προφανώς δεν έχετε καταλάβει (λογικό εν μέρει λόγω της αδημονίας για την πρόσληψη) πως δεν προσλαμβάνουν μειωμένου στη