Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: LIAV στις Σεπτεμβρίου 12, 2012, 04:40:10 pm
-
Φέτος διορίστηκα σε μια τάξη όπου θα έρθουν 25 προνήπια και κανένα νήπιο (γνωρίζω ότι το ΠΔ 98/200 μιλάει για ίση κατανομή των προνηπίων στα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία). Μπήκα σε μια άδεια τάξη και προσπαθώ από χθες να βρω στις αποθήκες του σχολείου κάτι παλιά έπιπλα για να το γεμίσω. Έχω απελπιστεί! Τα καρεκλάκια και τα τραπέζια είναι σκοροφαγωμένα (ακόμη και οι γονείς έπαθαν σοκ), δεν ξέρω τι θα γίνει με τηλέφωνο και υλικά για τις γωνιές και παρόλο που οι γονείς είναι πρόθυμοι και βοηθάνε δεν βλέπω φως στο τούνελ!! Το νηπιαγωγείο έχει 3 τμήματα, τα άλλα δύο λειτουργουν κανονικά με 6-7 προνήπια στα 25 παιδιά και το δικό μου έγινε λένε για να εξυπηρετήσει τα προνήπια όλης της περιοχής που δεν κληρώθηκαν. Έχει κανείς ακούσει κάτι παρόμοιο;Και πως μπορεί να λειτουργήσει ένα τμήμα χωρίς να υπάρχει προετοιμασία της τάξης; Ούτε η προισταμένη γνώριζε ότι θα λειτουργούσε . Εγώ πήγα στον αγιασμό με τις καλύτερες προθέσεις και τώρα μετά από μια εξαντλητική μέρα και ψυχικά και σωματικά νιώθω πραγματικά απογοητευμένη. Προσπαθώ να είμαι ψύχραιμη αλλά,...τι να πω. Κατά τα άλλα οι εκπαιδευτικοί δουλεύουν λίγες ώρες...........
-
Καταρχήν απαράδεκτο να λειτουργέι τμήμα μόνο με προνήπια.
Τι θα πει για να εξυπηρετηθουν;
Αφού μπορούσε να γίνει 3ο τμήμα, ας είχε ακολουθηθεί και η σωστή διαδικασία (μοίρασμα των νηπίων)! Αυτό σημαίνει ότι δεν υπήρχε διάθεση. Ο προϊστάμενος τι λέει; Ας ζητηθεί εγγράφως να απαντήσει.
Επίσης, κάνε ένα έγγραφο στον δήμαρχο με κοινοποίηση στον προϊστάμενο όπου θα εκθέτεις την κατάσταση (έλλειψη υποδομής και υλικών), εν ανάγκει συνόδεψε το και από φωτογραφίες που θα δείχονουν την κατάσταση των επίπλων και τις άδειες αίθουσες και απαίτησε (εγγράφως πάντα) να σου απαντήσουν πώς θα λειτουργήσει το τμήμα, αλλά και να σου ορίσουν ένα χρονοδιάγραμμα εξοπλισμού του.
Αν έχεις κότσια θα σου πω τι έκανε γνωστή μου νηπιαγωγός όταν πήγε σε ένα άδειο σχολείο.....Πήγαινε κάθε μέρα και καθόταν από το πρωί μέχρι το μεσημέρι στο γραφείο του δημάρχου. Μα κάθε μέρα, όμως! Στο τέλος την βαρέθηκε ο δήμαρχος (πέρασαν 2 εβδομάδες για να γίνει αυτό, διάστημα κατά το οποίο δεν λειτουργούσε το σχολείο με δική της ευθύνη) και της είπε να κάνει μια λίστα με ό,τι χρειάζεται. Σε 3 μέρες το τμήμα ήταν φουλ!!!! Άλλα ήθελε κότσια αυτό που έκανε, γιατί ήταν έκθετη στα πάντα, έχοντας ένα σχολείο κλειστό.
-
Ζητα να γινει μοιρασμα νηπιων -προνηπιων, ωστε σε ολα τα τμηματα να υπαρχουν προνηπια και νηπια, ειναι και το πιο σωστο.
Εχω ξανακουσει για τμημα με μονο νηπια και τμημα με μονο προνηπια, λογω καθυστερησης διορισμου αναπληρωτη...
Οσο για τη ταξη που δεν εχει τπτ καλο κουραγιο, υπομονη και επιμονη...
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Καλό κουράγιο σε όλους μας που αντιμετωπίζουμε δύσκολες συνθήκες και ελπίζω να καταφέρουμε να κάνουμε τη δουλείά μας όσο το δυνατόν καλύτερα!
-
εχετε επικοινωνησει με τον οσκ για να σας προμηθευσει με καποια πραγματα? ειχε ακουστει οτι εκλεινε αλλα εμαθα για 2 σχολεια που παρελαβαν πραγματα. εχουν παγκους, συρταριερες, κρεμαστρες, ντουλαπες υλικων, βιβλιοθηκες, και απο παιχνιδια κατι λιγα ξυλινα με την σημαια και τα κλασματα.