Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: leniao στις Αυγούστου 15, 2007, 11:45:59 am
-
Ξεκινάω καινούριο θέμα με την αναπλήρωση στον κλάδο μας και τις αναθέσεις λέγοντας τα ακόλουθα: Σε ότι αφορά τις αναπληρώσεις ζήτημα αν παίρνουν 2-3 κάθε χρόνο. Αυτό το συνδέω απόλυτα με το γεγονός ότι οι κοινωνιολόγοι στα σχολεία έχουν πολύ λίγες αναθέσεις σε μαθήματα εκτός από το κύριο μάθημα τους που είναι η κοινωνιολογία. Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο υπουργείο που δε θεωρεί "συγγενή" ειδικότητα την Κοινωνιολογία για να διδάξει μαθήματα όπως η Ιστορία, η ΑΟΔΕ και άλλα μαθήματα ενώ θεωρεί περισσότερο κοντινές τις ειδικότητες των θεολόγων,των μαθηματικών και βάλε. Σε περίπτωση που μας εγκρίνουν περισσότερα μαθήματα για ανάθεση θα αυξηθούν και οι θέσεις των αναπληρωτών καθώς και των ωρομισθίων σε επίπεδο περιφερειών, με αποτέλεσμα να συγκεντρώνουμε πιο εύκολα τα πολύτιμα μόρια για τον ενιαίο πίνακα διορισμών και θα αυξηθούν και οι θέσεις για διορισμό.Πρέπει να αντιληφθούμε συνάδελφοι ότι κάτι πρέπει να γίνει!! Περιμένω τις ιδέες σας.
-
Θα καταθέσω εν τάχει την άποψή μου γιατί η σύνδεση εδώ δεν είναι και το καλυτερότερο.
Προσωπικά δεν νομίζω πως το πρόβλημα της παρουσίας του κλάδου μας στην εκπαίδευση θα λυθεί ακόμη κι αν πάρουμε κι άλλα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.
Πιστεύω καταρχήν πως η καλύτερη και ορθολογικότερη αντιμετώπιση έχει να κάνει με την συνολικότερη αναδιάρθρωση του προγράμματος σπουδών στο Γυμνάσιο, το Λύκειο και τα νεοσύστατα ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ. Απο τα τελευταία δε η ειδικότητα μας απουσιάζει παντελώς.
Δυο ώρες την εβδομάδα Κοινωνιολογία στην Γ τάξη του Λυκείου δεν καταλαβαίνω σε τι αποσκοπούν και τι ωφελούν.
Δεύτερον πιστεύω πως θα μπορούσε το εκπαιδευτικό σύστημα να μας αξιοποιήσει μαζί με άλλους επιστήμονες όπως Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς στην παροχή πολύτιμων υπηρεσιών και εκτός τάξης. Αλλά αυτό θέλει να κυριαρχεί άλλο πνεύμα τις κούτρες των κυβερνώντων σε ότι αφορά την εκπαίδευση και γενικότερα την παιδεία. ::)
-
Το έγγραφο που ακολουθεί έχει σταλεί στις Δ/νσεις των σχολείων! http://www.didefth.gr/docs/a2976_PE13_25_7_2009neo.doc (http://www.didefth.gr/docs/a2976_PE13_25_7_2009neo.doc)
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το παρακάτω σημείο:
"Αιτία είναι μάλλον η νομοθεσία που προβλέπει Α’ συν-ανάθεση σε αμφότερους της «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» (Αγωγής του Πολίτη) της Γ΄ Γυμνασίου, η ύλη της οποίας μόνον κατά το 1/5 αφορά στα Στοιχεία Κοινωνιολογίας, βασικό αντικείμενο των σπουδών και των Νομικών και των Πολιτικών Επιστημόνων, που υπερτερούν μακράν των Κοινωνιολόγων και αριθμητικά και ως προς την Παιδαγωγική Επάρκεια..."
Εγιναν ειδικοί για το τι περιλαμβάνει η επιστήμη της Κοινωνιολογίας! Τα ΜΜΕ, τα κόμματα, η ισότητα των φύλων κ.α. σύμφωνα με τους "συναδέλφους" είναι μόνο νομικά θέματα.
Πού είναι ο σύλλογος;
-
γεια σου μαριασ, λιγο πιο σιγα ομωσ , ο συλλογοσσσ κοιμααααααατεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.......ξυπνηστε ρεεε