Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: instructor στις Σεπτεμβρίου 24, 2012, 05:05:03 pm
-
Καλώς σας βρήκα καταρχήν . ;) Ήθελα να εκφράσω την εξής απορία.Αφού σε όλες τις προκυρήξεις (αναπληρωτές -ωρομίσθιοι κυρίως αφου με διαγωνισμό έχουν παγώσει οι προσλήψεις) υπάρχει μοριοδότηση γιαυτούς που έχουν διδακτική η εργασιακή εμπειρία, πώς γίνεται να ξεκινήσει κάποιος και να αποκτήσει τέτοια εμπειρία αφού πάντα θα προσλαμβάνονται αυτοί που ήδη έχουν? Έστω ο οαέδ δεν θα έπρεπε να δίνει τη δυνατότητα σε πτυχιούχους ανέργους να έχουν προτεραιότητα ,έστω σε ένα ποσοστο, και να προσλαμβάνει άνεργους χωρίς προυπηρεσία έστω για ένα εξάμηνο ώστε να μπούν και αυτοί στην εκπαίδευση? Μόνο για τα ιέκ του ΟΑΕΔ είδα κάτι τέτοιο και όταν έκανα τα χαρτιά μου μου είπαν οτι δέν μπορώ να διδάξω ,γιατί δεν έχω διδακτική εμπειρία,μπορώ μόνο σε εργαστηριακό μάθημα,αν υπάρχει στην ειδικότητα μου.Δήλαδή αυτοί με διδακτική εμπειρία την απέκτησαν ως δια μαγείας?
-
Ως διαμεσου πολλοι
-
Καλώς σας βρήκα καταρχήν . ;) Ήθελα να εκφράσω την εξής απορία.Αφού σε όλες τις προκυρήξεις (αναπληρωτές -ωρομίσθιοι κυρίως αφου με διαγωνισμό έχουν παγώσει οι προσλήψεις) υπάρχει μοριοδότηση γιαυτούς που έχουν διδακτική η εργασιακή εμπειρία, πώς γίνεται να ξεκινήσει κάποιος και να αποκτήσει τέτοια εμπειρία αφού πάντα θα προσλαμβάνονται αυτοί που ήδη έχουν? Έστω ο οαέδ δεν θα έπρεπε να δίνει τη δυνατότητα σε πτυχιούχους ανέργους να έχουν προτεραιότητα ,έστω σε ένα ποσοστο, και να προσλαμβάνει άνεργους χωρίς προυπηρεσία έστω για ένα εξάμηνο ώστε να μπούν και αυτοί στην εκπαίδευση? Μόνο για τα ιέκ του ΟΑΕΔ είδα κάτι τέτοιο και όταν έκανα τα χαρτιά μου μου είπαν οτι δέν μπορώ να διδάξω ,γιατί δεν έχω διδακτική εμπειρία,μπορώ μόνο σε εργαστηριακό μάθημα,αν υπάρχει στην ειδικότητα μου.Δήλαδή αυτοί με διδακτική εμπειρία την απέκτησαν ως δια μαγείας?
Αγαπητέ/ή instructor, καταρχήν καλώς ήρθες στο φορουμ!
Το ζήτημα που θίγεις εκτός από υπαρκτό είναι και πολύ σημαντικό. Έχω υπάρξει στη θέση σου όπως βέβαια και πάρα πολλοί άλλοι και καταλαβαίνω ακριβώς πώς αισθάνεσαι. (Χαρακτηριστικά έλεγα: "πού να την αποκτήσω τη ρημάδα την προυπηρεσία όταν παντού τη ζητάνε;;;")Γεγονός είναι πως παντού είναι αν όχι προαπαιτούμενο, σίγουρα βαρύνουσας σημασίας. Ακόμη και στο διαγωνισμό ασέπ, κάποιος χωρίς προυπηρεσία δεν αγωνιζόταν επί ίσοις όροις.( ωστόσο ήταν εφικτό να πετύχει. )
Το μόνο που θα μπορούσα να σε συμβουλεύσω είναι να μην το βάλεις κάτω, να συνεχίσεις τον αγώνα και δοθείσης ευκαιρίας (πχ αν κληθείς σε κάποια συνεντευξη) να θέσεις το ζήτημα αυτό όπως ακριβώς έκανες και σε μας τώρα. Ότι δηλαδή δεν έτυχε να έχεις εμπειρία καθώς παντού είναι προαπαιτούμενο αλλά αγαπάς τη δουλειά σου κλπ.
-
Νομίζω ότι είναι η πιο ουσιαστική ερώτηση εδώ και πάρα πολύ καιρό στο forum...
-
-
συμφωνώ με Landau, οσο ειμαστε νεοι και δεν εχουμε υποχρεωσεις μπορουμε να φυγουμε, δεν εχουμε μελλον σε αυτη τη χωρα...και εγω ετοιμαζομαι για το σταθμο του μοναχου που λεει και ο διονυσιου.
-
Υπάρχουν όμως προκηρύξεις όπου προσμετράται η ανεργία μέχρι και 10 μόρια... χρειάζεται όμως να ψάχνεσαι γενικότερα και να εμπλουτίζεις το βιογραφικό σου. Τίποτα δε σου εξασφαλίζει το αύριο.
-
Instructor,
Το δημοσιο πεθανε. Η φευγεις εξω οπου βρεις για δουλεια ή καθεσαι ελλαδα και ασχολεισαι με διαφορετικο αντικειμενο αν και οπου βρεις.
Το σεναριο μεταπτυχιακο και κοντρα μεταπτυχιακο δε νομιζω να "παιζει " πια για ελλαδα .
-
Instructor,
Το δημοσιο πεθανε. Η φευγεις εξω οπου βρεις για δουλεια ή καθεσαι ελλαδα και ασχολεισαι με διαφορετικο αντικειμενο αν και οπου βρεις.
Το σεναριο μεταπτυχιακο και κοντρα μεταπτυχιακο δε νομιζω να "παιζει " πια για ελλαδα .
σωστό αυτό!!!υπήρχαν δύο κατηγορίες:1)μάστερ για μόρια στο δημόσιο2)μάστερ για τον ιδιωτικό τομέα
πλέον από εδώ και πέρα αυτό που έχει σημασία είναι οι γνώσεις!
ο ιδιωτικός τομέας μειώνεται, αυτοί που θα μείνουν θα θέλουν άτομα με γνώσεις...
καιρός δεν ήταν;(δεν αναφέρομαι για την μείωση του ιδιωτικού τομέα)
έβλεπες το 80%των σπουδαστών ήθελαν να κάνουν μεταπτυχιακό για να έχουν μόρια..τελείωναν ένα καλό μάστερ και δεν ήξεραν να κάνουν ούτε ένα επιχειρηματικό σχέδιο(αναφέρομαι για την οικονομική επιστήμη) αλλά επειδή είχαν "μπάρμπα" έμπαιναν στο δημόσιο...και οι υπόλοιποι πάλευαν με 3 και 60 στον ιδιωτικό τομέα...
και τώρα αυτοί οι δημ. υπάλληλοι παραπονιούνται γιατί έχουν μείωση μισθού....
όσο αφορά την προυπηρεσία, είναι άδικο αυτό που υπάρχει.....
δύο πίνακες αναπληρωτών ένας με προυπηρεσία και ένας χωρίς...
γιατί να είναι κάποιος στον πίνακα χωρίς προυπηρεσία αλλά με ασπαιτε;
γιατί να προηγούνται αυτοί που έχουν προυπηρεσία από κάποιο που δεν έχει προυπηρεσία αλλά έχει παιδαγωγική επάρκεια;;;
γιατί στο διαγωνισμό ασεπ να προηγείται αυτός που έχει ασπαιτε;;;;
και πραγματικά αναρωτιέμαι πως κατάφεραν και έχουν προυπηρεσία κάποιοι;;;;;
ερωτήματα συνάδελφοι που ενώ ξέρουμε τις απαντήσεις δεν θα απαντηθούν ανοικτά....
-
ερωτήματα συνάδελφοι που ενώ ξέρουμε τις απαντήσεις δεν θα απαντηθούν ανοικτά....
Μια λεξη θα πω: Μπαρμπας
-
instructor, αναρωτιέμαι εάν θα έχεις την ίδια άποψη σε 5-10 χρόνια από τώρα, που (καλώς εχόντων των πραγμάτων) θα έχεις και συ προϋπηρεσία, την οποία δεν θα έχεις αποκτήσει από τον καναπέ σου φυσικά, αλλά με εργασία, θα έχεις παντρευτεί πιθανόν και ίσως να έχεις προλάβει να κάνεις και ένα μικρό. Αναρωτιέμαι εάν τότε, που οι υποχρεώσεις σου θα τρέχουν και θα είσαι ακόμα στην εργασιακή ανασφάλεια του ωρομίσθιου (παρόλο που θα είσαι πλέον πατημένα 30), θα δεχτείς να έχεις πχ 10 ώρες/βδομάδα, αντί για 12 ώρες/βδομάδα που θα μπορούσες να έχεις με τα προσόντα που θα έχεις τότε, με την λογική "ας πάρει και ο νέος 2 ώρες και εγώ θα βρω και τρίτη δουλειά να κάνω" γιατί εννοείται πως η ωρομισθία ΔΕΝ θα είναι η μόνη σου εργασία.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, η προϋπηρεσία είναι ένα από το λίγα μετρήσιμα και αντικειμενικά κριτήρια ακόμα κι αν τις πρώτες ώρες του ο άλλος τις εξασφαλίζει με μέσον. Και το λέω εγώ αυτό που έχω "πονέσει" γιατί με έχουν καπελώσει (σε άλλες περιπτώσεις, όχι σε ωρομισθία κτλ) άτομα με προϋπηρεσία που ξέρω 100% ότι η πρώτη τους "είσοδος" ήταν με μέσον. Δεν μπορώ όμως με βάση αυτούς να ζητάω να υποσκαυτεί αυτό το κριτήριο, 1ον γιατί υπάρχουν και αυτοί που ΔΕΝ βάλαν μέσον και 2ον γιατί αύριο-μεθαύριο θα μου γυρίσει μπούμερανγκ μία τέτοια επιθυμία.
Επίσης, μπερδεύεις πολλές διαφορετικές περιπτώσεις ωρομισθίας. Άλλο η ωρομισθία/αναπλήρωση στα σχολεία, άλλο σε φορείς όπως ΙΕΚ ΟΑΕΔ. Το καθένα θέλει διαφορετική προσέγγιση εάν θέλεις να έχεις ελπίδες. Διαφορετικά προσόντα μετράνε (εκτός της προϋπηρεσίας).
Για σχολεία πρέπει να επικεντρώσεις σε παιδαγωγική επάρκεια και να δηλώνεις δυσπρόσιτες και απομακρυνσμένες περιοχές.
Για ΙΕΚ δημόσια και ΟΑΕΔ, πρέπει να εμπλουτίσεις το βιογραφικό σου με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, δημοσιεύσεις κτλ κτλ Και ίσως να βοηθούσε και εκεί εάν έκανες αιτήσεις σε όχι πολύ μεγάλες πόλεις που να μην έχουν πολλές άλλες αιτήσεις (πρέπει να το ψάξεις).
Γενικά πουθενά δεν μετράει ΜΟΝΟ η προϋπηρεσία, άρα εσύ θα προσπαθήσεις να αυξήσεις τα μόριά σου με τα υπόλοιπα προσόντα.
-
Για ΙΕΚ δημόσια και ΟΑΕΔ, πρέπει να εμπλουτίσεις το βιογραφικό σου με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, δημοσιεύσεις κτλ κτλ
Διδακτορικο και δημοσιευσεις για ιεκ; Δηλαδη θα πας να κανεις 5-7 χρονια διδακτορικο για να μπεις στα ιεκ ως ωρομισθιος; Τι αλλο θα ακουσουμε...
Για τα ιεκ ολοι ξερουν τι πρεπει να εχεις για να εχεις ελπιδα να παρεις εστω και ελαχιστες ωρες.
-
Η συνάδελφος σας λέει τρόπους για να μαζέψεις προϋπηρεσία χωρίς "μπάρμπα" και δε σας αρέσουν.Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τρόποι απλά θέλει κόπο και θυσίες.Σίγουρα δε μπορεί να παραπονιέται κάποιος και να κρίνει όλους τους άλλους γενικευμένα χωρίς να έχει μοχθήσει πρώτα ο ίδιος..
-
Για ΙΕΚ δημόσια και ΟΑΕΔ, πρέπει να εμπλουτίσεις το βιογραφικό σου με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, δημοσιεύσεις κτλ κτλ
Διδακτορικο και δημοσιευσεις για ιεκ; Δηλαδη θα πας να κανεις 5-7 χρονια διδακτορικο για να μπεις στα ιεκ ως ωρομισθιος; Τι αλλο θα ακουσουμε...
Για τα ιεκ ολοι ξερουν τι πρεπει να εχεις για να εχεις ελπιδα να παρεις εστω και ελαχιστες ωρες.
Τι να σου πω χρυσέ μου; και γω το ίδιο αναρωτιέμαι, αλλά απάντηση δεν παίρνω. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι 4-5 γνωστοί, ΟΛΟΙ με διδακτορικό ή υποψήφιοι διδάκτορες, μαθήματα σε ΙΕΚ κάνουνε. Φυσικά δεν ήταν αυτός ο λόγος για τον οποίο ξεκινήσανε το διδακτορικό, αλλά τώρα που το τελειώσανε, έχεις εσύ καμιά καλύτερη ιδέα;... :-\
Και εγώ θα επιμείνω, ότι ναι μεν παίζει το μέσο στα ΙΕΚ, αλλά άμα νομίζεις εσύ ότι υπάρχει περίπτωση άτομο με μέσο να "φάει" άτομο με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ή δημοσιεύσεις, νομίζω πως είσαι γελασμένος. Δεν πρόκειται να σταθεί κάτι τέτοιο απέναντι σε ένσταση. Εκεί που μπορεί να παίξει το μέσο είναι σε άτομα με παρόμοια προσόντα. Δλδ δύο με καθόλου προϋπηρεσία και τίποτα άλλο, ή δύο με μεταπτυχιακό όπου θα γίνει λαμογιά σχετικά με το ποιες δημοσιεύσεις θα σου "μετρήσουν" και ποιες όχι και τέτοια. Όταν όμως παίζουν τόσο μετρήσιμα προσόντα, όπως προϋπηρεσία ή μεταπτυχιακό, δεν παίζει να τον καπελώσεις τον άλλο.
Και για μείνουμε και στο θέμα μας, αγαπητέ instructor, όταν σε βαθμίδα μεταλυκειακής εκπαίδευσης, όπως τα ΙΕΚ, κατεβαίνουν για να "χτυπήσουν" ώρες άνθρωποι με διδακτορικό, καταλαβαίνεις πόσο μαύρη μαυρίλα έχει πλακώσει και πως οι ελπίδες για κάποιον απλό πτυχιούχο χωρίς προϋπηρεσία, είναι μάλλον ανύπαρκτες. Αυτή είναι η κατασπατάληση ανθρώπινου δυναμικού που μόνο ο καπιταλισμός καταφέρνει να σκορπάει τόσο καλά. :-[ Απ' την άλλη να λες σε αυτούς τους ανθρώπους , που όπως καταλαβαίνεις δεν βρίσκονται εκεί από "επιλογή", "κάντε χώρο να περάσει ο νέος", είναι το λιγότερο άδικο.
-
θα έπρεπε να υπάρχει like στο φόρουμ.
δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια, δεν ισχύει για όλους όμως...αλλά είναι η μειοψηφία. Αδειάζουν την Ελλάδα και φεύγουν τα καλά μυαλιά ...
-
βλέπω ότι είμαι μέσα στο κλίμα τελικά αν κρίνω από τις απαντήσεις :) lydia δεν κατάλαβα την τελευταία πρόταση σου.. ποιος είπε αυτό το κάντε στην άκρη για να έρθουν οι νέοι? εγώ λέω πως χωρίς να κάνει στην άκρη κανείς θα υπάρχουν και θέσεις για τους νέους με μεταπτυχιακά και διδακτορικά να μπορέσουν, έστω και για κάποιο διάστημα να μπουν στην εκπαιδευτική διαδικασία.
-
βλέπω ότι είμαι μέσα στο κλίμα τελικά αν κρίνω από τις απαντήσεις :) lydia δεν κατάλαβα την τελευταία πρόταση σου.. ποιος είπε αυτό το κάντε στην άκρη για να έρθουν οι νέοι? εγώ λέω πως χωρίς να κάνει στην άκρη κανείς θα υπάρχουν και θέσεις για τους νέους με μεταπτυχιακά και διδακτορικά να μπορέσουν, έστω και για κάποιο διάστημα να μπουν στην εκπαιδευτική διαδικασία.
είσαι-είσαι!! και μην το βάζεις κάτω!!!
-
ευχαριστώ julia να σαι καλά !ps λάθος έκανα στη happines πήγαινε το σχόλιό μου !
-
Αγαπητέ @instructor φύγε έξω τώρα που μπορείς...
-
Αγαπητέ @instructor φύγε έξω τώρα που μπορείς...
τόσο εύκολα είναι;;;;
-
Αγαπητέ @instructor φύγε έξω τώρα που μπορείς...
τόσο εύκολα είναι;;;;
εξαρτάται από την ηλικία και τις υποχρεώσεις που έχεις δημιουργήσει...
-
Αγαπητέ @instructor φύγε έξω τώρα που μπορείς...
τόσο εύκολα είναι;;;;
εξαρτάται από την ηλικία και τις υποχρεώσεις που έχεις δημιουργήσει...
ακριβώς!!!
-
παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω υπαρχει περιπτωση να μπεις αναπληρωτης χωρις προυπηρεσία ? επίσης τι είναι αυτές οι φάσεις αναπληρωτών αν μπορεί να εξηγήσει κάποιος ...