Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μαθησιακές δυσκολίες => Μήνυμα ξεκίνησε από: Claire1616 στις Σεπτεμβρίου 26, 2012, 12:23:44 am
-
Γεια σε όλους,
ανέλαβα ένα ιδιαίτερο αγγλικών, το παιδάκι πηγαίνει Γ' Δημοτικού και οι γονείς του μου είπαν ότι έχει μια ήπια μορφή αυτισμού.
Το αγοράκι από το ένα μάθημα που έχουμε κάνει μιλάει υπερβολικά, επαναλαμβάνει τις ίδιες λέξεις, γελάει μόνο του χωρίς λόγο με αποτέλεσμα να χρειάζεται να κάνω συνέχεια παρατηρήσεις. Οι γονείς του ακούγοντας την φασαρία μου είπαν να μην τον αφήνω και να του κάνω παρατήρηση.
Παρόλα αυτά το μάθημα έγινε κανονικά αφού το παιδί είναι αστέρι και έχει κάνει και κάποια μαθήματα με τη μητέρα του. Μου έδινε τις απαντήσεις αμέσως, δηλαδή, απλά βιαζόταν και μιλούσε..
Ιδιαίτερο πρόβλημα δεν αντιμετώπισα αν και τώρα ξεκινήσαμε.. Έχει κανείς να προτείνει κάποιο τρόπο ώστε να γίνεται το μάθημα πιο εύκολο ή καλύτερο για τη συγκεκριμένη περίπτωση;;;
-
Οπως ακουγεται το παιδι ειναι πολυ ,<<φροντισμενο >>απο την οικογενεια του.
Τα παιδια αυτα εχουν συνηθως προβλημα στην επικοινωνια ,αν δεν ειχατε τετοιο θεμα εκτος απο τα γελακια και τη βιασυνη του πατε καλα.Αφου σε δεχτηκε και δεν αντεδρασε.. Πολυ θετικο οτι ειναι μικρος.
-
Θα πρέπει να δουλέψεις με τρόπο κατάλληλο για αυτιστικά παιδιά.
Δηλαδή, οργανωμένο πλαίσιο, οργανωμένος χώρος, προγραμματισμός και στην παραμικρή λεπτομέρεια.
Πρακτικά.... Κάνεις ένα ημερ'ησιο πρόγραμμα για το τι θα διδάξεις, π.χ 6-6:10: εξέταση ορθογραφίας, 6:10-6:30: Ασκήσεις γραμματικής (άσκηση 1, 2, 4 από το βιβλίο Α), 6:30-6:50: Ανάγνωση του επόμενου μαθήματος (σελ 50 στο βιβλίο
-
Ωραία, σας ευχαριστώ πολύ ;)