Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dadi στις Οκτωβρίου 09, 2012, 05:46:14 pm
-
... καθηγητής στην εφημερία του είδε μερικές "παράξενες" κινήσεις. Το κακό είναι ότι και οι "παράξενες κινήσεις" κατάλαβαν ότι τους είδε.
Σκάει λοιπόν τηλέφωνο ( από καρτοτηλέφωνο ) να το βουλώσει αλλιώς θα μπλέξει ...
Ενημέρωσε την αστυνομία ... Τι άλλο νομίζετε ότι πρέπει να κάνει ( ή να μην κάνει ) ?
-
Τόσο μούτρα οι μαθητές πια που γνώριζαν κ το κινητο του καθηγητή?
Καταρχήν θεωρώ λάθος κινηση που κάλεσε την αστυνομία...Το καλύτερο θα ήταν να έκανε ένα σχετικό κυρηγματάκι μέσα στην τάξη που θα απευθυνόταν έμμεσα στους συγκεκριμένους μαθητές!
Εαν έβλεπε ότι η κατάσταση στο προαύλιο συνεχίζεται ας το έλεγε στον διευθυντη κ ύστερα ο διευθυντής ας το έκανε θέμα στο σύλλογο καθηγητών ώστε ν απόφασιζαν όλοι μαζί τι μέτρα θα λάβουν..!
-
Να ενημερώσει το διευθυντή και το σύλλογο για τις παράξενες κινήσεις. Υπάρχει και μια πιθανότητα να τον βγάλουν ... τρελό. Οτι γίνει ας το κάνει ο σύλλογος. Εάν δεν θέλουν να κάνουν τίποτε. καλή φώτιση !
-
Ισως θα επρεπε να μιλησει και με τον διευθυντη του σχολειου ωστε να γνωριζει και καποιος αλλος τι γινεται στο προαυλειο χωρο καθως και με τους γονεις των παιδιων (κηδεμόνες)...
-
Τόσο μούτρα οι μαθητές πια που γνώριζαν κ το κινητο του καθηγητή?
Καταρχήν θεωρώ λάθος κινηση που κάλεσε την αστυνομία...Το καλύτερο θα ήταν να έκανε ένα σχετικό κυρηγματάκι μέσα στην τάξη που θα απευθυνόταν έμμεσα στους συγκεκριμένους μαθητές!
Εαν έβλεπε ότι η κατάσταση στο προαύλιο συνεχίζεται ας το έλεγε στον διευθυντη κ ύστερα ο διευθυντής ας το έκανε θέμα στο σύλλογο καθηγητών ώστε ν απόφασιζαν όλοι μαζί τι μέτρα θα λάβουν..!
καλά, εσύ είσαι και πολύ των δημοκρατικών διαδικασιών, η δημοκρατία, στον βαθμό που την ευαγγελίζεσαι βλάπτει το κοινωνικό σύνολο.
Οι συγκεκριμένες "ύποπτες κινήσεις" έχουν ήδη χάσει το παιχνίδι της ζωής (αν κρίνω από τις προκαταβολικές απειλές). Οσο πιο γρήγορα στο αναμορφωτήριο, τόσο καλύτερα για όλους.
-
Εγώ είμαι δημοκρατική όπως λες....εσύ που αναφέρεις την λέξη ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΗΡΙΟ σε ποια κατηγορία άραγε να σε εντάξω ? :-\
-
...... Δημοκρατία έχουμε, κατέταξε με όπου θέλεις
-
.... βασικά η ιστορία έχει ως εξής ...
1. είδε τις κινήσεις
2. ενημέρωσε τον διευθυντή
3. ο διευθυντής έκανε το κήρυγμα
4. οι μαθητές κατάλαβαν απο που ο διευθυντής αντλησε πληροφορίες
5. οι "εξωσχολικοί" απειλησαν τον καθηγητή
6. ο καθηγητής ενημέρωσε την αστυνομία
7. ο καθηγητής ενημέρωσε τον συλλογο
8. ο συλλογος δεν ξέρει τι να κάνει .... από την μια απειλείται ο συνάδελφος ... από την άλλη ξέρουν ότι αυτά τα κυκλώματα είναι αδίστακτα και μπορεί να είναι οι επόμενοι ... δεν ξέρουν που σταματά η δικαιοδοσία τους και που αρχίζει η δικαιοδοσία της αστυνομίας ...
Οι γονείς δεν έχουν ενημερωθεί ...
-
σοβαρα, ολοι καταλαβατε οτι οι μαθητες απειλησαν τον καθηγητη;Τελος παντων...
ο καθηγητης καλα εκανε και πηρε την αστυνομια, η αστυνομια τι κανει;
-
Ενημέρωση (προσωπική, όχι τηλεφωνική) και γονέων/κηδεμόνων, κι από 'κει και πέρα ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Καμία άλλη ανάμιξη. Αυτό θα έκανα εγώ δηλαδή.. τώρα αυτοί που είναι στο συγκεκριμένο σχολείο ξέρουν καλύτερα τι να κάνουν. Τι να πούμε εμείς από 'δω;
Αλήθεια, που βρήκαν το κινητό του καθηγητή; Κι αν όντως απειλήθηκε, με άρση απορρήτου μπορούν να βρουν από που τον πήραν (εκτός αν ήταν από καρτοτηλέφωνο στο δρόμο).
-
συμφωνω με την ενημερωση των γονεων
-
.... βασικά η ιστορία έχει ως εξής ...
1. είδε τις κινήσεις
2. ενημέρωσε τον διευθυντή
3. ο διευθυντής έκανε το κήρυγμα
4. οι μαθητές κατάλαβαν απο που ο διευθυντής αντλησε πληροφορίες
5. οι "εξωσχολικοί" απειλησαν τον καθηγητή
6. ο καθηγητής ενημέρωσε την αστυνομία
7. ο καθηγητής ενημέρωσε τον συλλογο
8. ο συλλογος δεν ξέρει τι να κάνει .... από την μια απειλείται ο συνάδελφος ... από την άλλη ξέρουν ότι αυτά τα κυκλώματα είναι αδίστακτα και μπορεί να είναι οι επόμενοι ... δεν ξέρουν που σταματά η δικαιοδοσία τους και που αρχίζει η δικαιοδοσία της αστυνομίας ...
Οι γονείς δεν έχουν ενημερωθεί ...
Σωστες κινησεις
Πρωτο και βασικο να καταγραφει το περιστατικο στο πρακτικο του συλλογου καθως και στο πρακτικο του διευθυντη
2.Η ενημερωση προς στο συλλογο γονεων κτλ θα δημιουργησει ανησυχια παρα θα δωσει λυση ,ωστοσο μπορει ο διευθυντης να καλεσει τους γονεις των εν λογω μαθητων με ακρα μυστικοτητα απο τους λοιπους γονεις και μαθητες και να τους θεσει τους προβληματισμους του σχετικα με τις ανησυχιες του και τις υποπτες κινησεις .
Αν βγαλει καποια ακρη μπορει να τους παραμπεψει και σε ψυχολογο (Αν δεν εχει το σχολειο που σιγα μην εχει να απευθυνθει στο Δημο που ανηκει το σχολειο)
3 . Ως προς τη ομαλη λειτουργια του σχολειου να βαλετε περισσοτερες εφημεριες και σε καιρια σημεια -καμια επαφη να μην εχουν οι μαθητες με τους εξωσχολικους .Κοινως επαγρυπνιση-σωστες εφημεριες και καταγραφη συμβαντων.(θα πηξετε στις εφημεριες αλλα αυτο ειναι το σωστο)
Σε περιπτωση δε που εμφανιστουν παλι αγνωστοι εξω απο το σχολειο τηλ στην αστυνομια αμεσως .Ειναι υποχρεωμενη να ερθει αμεσα
-
... συνάδελφοι ... ερωτήσεις ¨από που βρήκαν το τηλεφωνο του καθηγητή" αφήνουν να αιωρείται η αίσθηση ότι ο συνάδελφος ήταν "χαλαρός" στις σχέσεις του με τους μαθητές.
Πουθενά δεν ανάφερα για κινητό .... τον πηραν τηλέφωνο στο σπίτι του ( καλά τόσο κόλλημα έχετε με το κινητό ... υπάρχουν και σταθερά ) και όπως ξαναείπα το τηλεφωνο έγινε από καρτοτηλέφωνο.
Ο καθηγητής έκανε απλά την εφημερία του ....
ΥΓ ... εννοείται ότι έχει σκυλομετανιώσει που μιλησε
-
... συνάδελφοι ... ερωτήσεις ¨από που βρήκαν το τηλεφωνο του καθηγητή" αφήνουν να αιωρείται η αίσθηση ότι ο συνάδελφος ήταν "χαλαρός" στις σχέσεις του με τους μαθητές.
Πουθενά δεν ανάφερα για κινητό .... τον πηραν τηλέφωνο στο σπίτι του ( καλά τόσο κόλλημα έχετε με το κινητό ... υπάρχουν και σταθερά ) και όπως ξαναείπα το τηλεφωνο έγινε από καρτοτηλέφωνο.
Ο καθηγητής έκανε απλά την εφημερία του ....
ΥΓ ... εννοείται ότι έχει σκυλομετανιώσει που μιλησε
Δεν υπαρχει στο κοσμο πιο ευκολο πραγμα απο το να βρεις το τηλ ενος ανθρωπου που γνωριζεις ονομα ,επιθετο κτλ
-
.... να προσθέσω ότι στην συνέλευση του συλλόγου με θέμα την ενημέρωση του από τον καθηγητή ΔΕΝ γράφτηκε πρακτικό ...
-
... συνάδελφοι ... ερωτήσεις ¨από που βρήκαν το τηλεφωνο του καθηγητή" αφήνουν να αιωρείται η αίσθηση ότι ο συνάδελφος ήταν "χαλαρός" στις σχέσεις του με τους μαθητές.
Πουθενά δεν ανάφερα για κινητό .... τον πηραν τηλέφωνο στο σπίτι του ( καλά τόσο κόλλημα έχετε με το κινητό ... υπάρχουν και σταθερά ) και όπως ξαναείπα το τηλεφωνο έγινε από καρτοτηλέφωνο.
Ο καθηγητής έκανε απλά την εφημερία του ....
ΥΓ ... εννοείται ότι έχει σκυλομετανιώσει που μιλησε
Εφόσον δεν έγινες απο την αρχή κατατοπιστικός μη ζητάς εξηγήσεις γιατι υποθέσαμε κ τι!!!
Δεν υπαρχει στο κοσμο πιο ευκολο πραγμα απο το να βρεις το τηλ ενος ανθρωπου που γνωριζεις ονομα ,επιθετο κτλ
Οταν κάτι είναι απόρρητο είναι απόρρητο τέλος! Μέχρι κ στον εισαγγελέα να πας δεν το βρίσκεις!
(και μιλάω γενικά, όχι για το σταθερο τηλ. του καθηγητή)
Κ βέβαια θα συμφωνήσω με τις "σωστές κινήσεις" που παρέθεσες!
-
Τώρα ότι έγινε έγινε. Ρωτάς τι να κάνει και να μην κάνει; Τίποτα να μην κάνει. Ότι ήταν να κάνει το έκανε. Και τον σύλλογο ενημέρωσε και τον διευθυντή και την αστυνομία. Τι άλλο να κάνει από εκεί και περα; Η αστυνομία εάν τους ξέρει (γιατί οι αστυνομικοί, ειδικά στα μικρά μέρη, ξέρουν 90% ποιος είναι μπλεγμένος και που) και εάν θέλει και μπορεί, θα τους κανονίσει. Ο συνάδελφος ας κάνει τον σταυρό του ότι θα τον αφήσουν ήσυχο :-[
-
συμφωνω με happiness. το χρεος του το έκανε. τωρα σιωπη και προσευχη να μη γινει τιποτα
-
Καλό θα ήταν να ενημερωθούν και οι γονείς/κηδεμόνες. Από κει και πέρα δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο καθώς έλαβαν γνώση ο διευθυντής , ο σύλλογος και η αστυνομία! Πολλές φορές τα τηλέφωνα των καθηγητών είναι αναρτημένα στο γραφείο των καθηγητών όπου οι μαθητές έχουν πρόσβαση και μπορούν άνετα να τα πάρουν, οπότε αν θέλουν τα βρίσκουν. Είχε συμβεί σε σχολείο που υπηρετούσα.