Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ανακοινώσεις και θέματα σχετικά με το PDE => Η Κοινότητα του PDE => Μήνυμα ξεκίνησε από: daniel στις Αυγούστου 17, 2007, 02:53:08 am
-
Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου, αλλά δεν έχω βρει συνάδελφο εικαστικής αγωγής ούτε για δείγμα στον κυβερνοχώρο, ούτε μουσικό (εκτός από ελάχιστους)..
Τι γίνεται, είμαστε τόσο λίγοι ή είμαστε τεχνοφοβικοί;;;; :-\
-
..Ή και τα δύο;; >:(
-
Το ότι δεν μπήκε κανείς από τις παραπάνω ειδικότητες στον κόπο να απαντήσει μάλλον με δικαιώνει.. ;)
-
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=29.90
σύμφωνα με αυτή τη δημοσκόπηση υπάρχουν τουλάχιστον 3 και 4 αντίστοιχα μέλη του φόρουμ από τις ειδικότητες που αναφέρεις
-
Πουν'τοι μωρέ teacherako να τους δω και γω... Αφού δεν απαντάνε σημαίνει ότι είναι ανενεργοί..Και δω που τα λέμε 3-4 κι από τις δύο αυτές ειδικότητες είναι τίποτα.. :-\
-
καλημερα.. ειπαμε να παμε 5-6 μερες διακοπες.. ;D ΠΕ16.01 ειμαι..
αν δεις στο κομβο ΠΕ16 εγω απαντάω σε μενα και ο εαυτος μου :o
ειμαστε ελαχιστοι εδω μεσα..
-
Εσεις οι καλλιτεχνες δεν ενδιαφερεστε για τα πεζα κι εφημερα.... ;) ;) ;) :P
-
ετσι ειναι.. κι αν ενδιαφερθουμε θα ειναι απο διαφορετικη σκοπια, με διαφορετικη ματια και με ιδιαιτερο τροπο..
:o
-
Σωστός ο Panos25m.. Από πεζά κι εφήμερα πράγματα προκύπτει καμιά φορά υψηλού επιπέδου τέχνη.. Σε κάθε περίπτωση δε γίνεται να αποκόπτεσαι από την εποχή σου, ειδικά αν έχεις διαμορφώσει χαρακτήρα που "ερευνά" τα πράγματα.. Κι οι καλλιτέχνες είναι ειδική κατηγορία ανθρώπων.. ;) Δεν είναι τυχαίο τι σπουδάζει ο καθένας τελικά.. Εσύ Miss Elenious τι σπούδασες; :D
-
Πάντως οσοι ασχολουνται με τα παιδια και το κανουν συνειδητα και με αγάπη θεωρώ ότι δημιουργουν άρα υπό αυτή την έννοια αρκετοι εκπαιδευτικοι είναι φύσει και όχι θεσει καλλιτεχνες.
-
Μα το να ασχολεισαι (οχι απλα να τους γεμιζεις με γνωσεις) με τα παιδια και τους νεους και πραγματι να τους προσφερεις, ειναι τεχνη. Για ολους τους κλαδους των εκπαιδευτικων. Το εχω γραψει κι αλλου εδω στο forum, καποιοι συναδελφοι εχουν γινει δημοσιοι υπαλληλοι. Εχουν παψει να ειναι εκπαιδευτικοι.
Εγω προσωπικα, προτιμω τον τιτλο του μουσικοπαιδαγωγου παρα αυτον του μουσικου η του καλλιτεχνη.
-
Kαι εγώ το ίδιο πιστευω γιατι όπως σου είπα παραπάνω η δημιουργια είναι τεχνη. Ετσι και αλλιως οι περισσοτεροι όροι στα αρχαια ελληνικά είναι επιθετικοι προσδιορισμοι της λέξης τεχνη π.χ. η γραμματικη τεχνη, η διαλεκτικη τεχνη, η ρητορικη τεχνη κ.λ.π. Και αυτο γιατι οι αρχαιοι μας γνωριζαν την ουσια των πραγμάτων και εδιναν μεγαλη σημασια στην αισθητικη. Εξ'ου και το "γραμματα και τεχνες" τα βασικα στοιχεια του πολιτισμου.
-
γιατι λοιπον μας εχουν γραμμενους στην εκπαιδευση? αναπληρωτες μουσικους, 3 χρονια εχουν να παρουν. ΑΣΕΠ για εμας, απο το 2001 εχει να γινει. Ακομα και στα Μουσικα σχολεια, ωρομισθιους καλουν. Στα Μουσικα Σχολεια!!! Κι αυτους, μεσα Δεκεμβρη.
-
Εχεις δικιο αλλα τι να σου πω, δεν ξερω τιποτα σχετικο. Ειμαι ΠΕ02. Πάντως θεωρώ ότι τα ολοημερα δημοτικα θα επρεπε να προσλαμβανουν μουσικους όπως επίσης και τα ειδικα σχολεια. Λογω του μεταπτυχιακου μου γνωριζω οτι η μουσικοθεραπεια εχει πολυ καλα αποτελεσματα σε παιδια με ειδικες αναγκες.
-
Εσεις οι καλλιτεχνες δεν ενδιαφερεστε για τα πεζα κι εφημερα.... ;) ;) ;) :P
Το παραπανω το ειπα περισσοτερο για να σας πειραξω και δεν εχει το σκοπο κακεντρεχους ειρωνιας. :'(:-[ :D ;)
Ειναι ευνοητο οτι η τεχνη ειναι απαραιτητη στα σχολεια(ο ηλιος ανατελει απο την ανατολη κλ,κλ). Δεν εχω γνωρισει μεχρι τωρα συναδελφο των εικαστικων που να ειναι αταλαντος και να μην αγαπαει αυτο που κανει. Το αντιθετο εχω γνωρισει πολλους αταλαντους αλλων ειδικοτητων που θεωρουνται πιο'απαραιτητες'.
-
'Εχεις απόλυτο δίκιο kellykou ότι η δημιουργία είναι τέχνη, πόσο μάλλον όταν χαράσσεις ή σμιλεύεις παιδικές ψυχές και προσωπικότητες και τις συνδιαμορφώνεις... Το πιο σημαντικό και υπεύθυνο πράγμα στον κόσμο, γιατί κατά μία έννοια συνεισφέρεις και συ στο καλύτερο μέλλον της ανθρωπότητας (όσο μπορείς να συνεισφέρεις)... :)
Από την άλλη όμως μήπως είναι άδικος ο Panos25m όταν θεωρεί ότι οι πιο πολλοί από μας έχουν νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου και ελάχιστα αγγίζουν την παιδική-εφηβική ψυχοσύνθεση;;..Που μπορεί να είναι και άρτια καταρτισμένοι επιστημονικά, αλλά από "τρόπο" να συμπεριφερθούν στα παιδιά ούτε έχουν, ούτε πασχίζουν και για να βρουν θεωρώντας ότι και πολλά είναι αυτά που κάνουν σύμφωνα με την επιστημοσύνη τους;;.. ???
Και προς θεού δεν τα ρίχνω όλα στους ανεπαρκείς παιδαγωγικά και "στείρους" εκπαιδευτικούς.. Αυτοί είναι οι τελευταίοι που φταίνε.. :-\
Όταν η ίδια η πολιτεία και η κοινωνία μας έχει πλήρως απαξιωμένη την παιδεία μας (με την ευρύτερη έννοια΄ παιδεία είναι και η αγωγή-η υπευθυνότητά και η συνείδηση μας ως πολίτες), και ενισχύει την απόκτηση τίτλων και διπλωμάτων ανεξαρτήτου της ουσιαστικής γνώσης και προσπάθειας κατάκτησής της, όταν δεν την ενδιαφέρει η συνολική αγωγή που θα έχουν οι πολίτες της και ενισχύει την ατομικότητα και την αδιαφορία για τα κοινά, τότε μόνο ένα πράγμα διαφαίνεται:
Το κράτος και την κοινωνία μας δεν την ενδιαφέρουν οι ώριμοι, σκεπτόμενοι πολίτες.Γιατί θα είναι επικίνδυνοι. Θα απαιτουν και θα ξέρουν και πως να το κάνουν. Κια αν είναι και πολλοί, ουαι και αλλοίμονο για τους κρατούντες.. :P
Σε ένα τέτοιο λοιπόν σύστημα που εκτρέφουν, δεν υπάρχει χώρος για την τέχνη, τη δημιουργία, τη δυνατότητα να νιώσει κάποιος δημιουργός και όχι εκτελεστής, να ερευνήσει, να παίξει, να συνθέσει-αναλύσει, να αναθεωρήσει, να "δομήσει" έναν εαυτό λιγότερο απόλυτο και κάθετο, πιο " ανοικτό" κι εφευρετικό με μεγαλύτερη φαντασία, ελευθερία και εύρος σκέψεων...Πιο εξευγενισμένο, ανθρώπινο και ανεκτικό και λιγότερο δογματικό και "δυσκοίλιο".. :-[
Έτσι δεν είναι;; >:(
Σιγά μη βάλουν στα σχολειά "κηφήνες" και "περιττούς" μουσικούς, θεατρολόγους, εικαστικούς..Δε μιλώ για τα γυμνάσια-λύκεια που αυτές οι ειδικότητες αντιμετωπίζονται ακόμα και από το σύνολο των διδασκόντων (αλλά και διδασκόμενων) με κρυφό και ενίοτε απροκάλυπτο χλευασμό..Εκεί να δεις παιδεία..Δεν την έχουν ούτε αυτοί που διδάσκουν.. :-\.. (Ε, βέβαια που καιρός για δημιουργίες και έργα.. Όλα στην Ελληνική εκπαίδευση είναι θεωρία και κόντρα θεωρία..Λέξεις και παράγραφοι.. Αποστηθίσεις και υποσημειώσεις.. και τα πειράματα στη χημεία και τη φυσική θεωρητικώς τα κάνουν στα περισσότερα σχολεία..
-
daniel συμφωνω απόλυτα με τα λεγομενα σου. Ριξε και μια ματια στη συζητηση που καναμε με τους συναδελφους της θεατρικης αγωγής για να δεις οτι ο δασκαλος δεν οριζεται ουτε απο το τι διδασκει ουτε από τις ηλικιες που διδασκει . Οριζεται από την ποιοτητα του εργου του και από τα αποτελεσματα που εχει αυτη στα παιδια. Οταν δε δημιουργουμε ερεθισματα στα παιδια, οταν δε φροντιζουμε τη ψυχουλα τους, οταν δε δινουμε τροφη για τη σκεψη τους, οταν δε τα βοηθουμε να εκφραστουν, να μιλησουν, να δημιουργησουν τοτε τα κανουμε νωθρα προσκολλημενα στην τηλεοραση, επιθετικα, χωρις ενδιαφεροντα, ιδεες, δημιουργικοτητα. Θεωρω οτι υπαρχουν συναδελφοι που προσπαθουν να γεμισουν τις ψυχες των παιδιων με αξιοπρεπεια, ανθρωπια, ευαισθησιες για τη φυση, τον πολιτισμο, τις τεχνες όμως δεν αφηνει το συστημα αυτους τους ανθρωπους να ανθισουν. Τους μαραζωνουν μεσα στη ρουτινα, τον καταναγκασμο χωρις να τους δινουν ουτε μια πρωτοβουλια. Και αυτοι με τη σειρα τους μαραζωνουν τα παιδια.Μας βαζουν να τους δινουμε γνωσεις χωρις αγωγή. Δεν τους συμφερει τα παιδια μας να εχουν αποψη, γνωμη, προτιμησεις. Τα θελουν αγραμματα για να παρακαλανε τους πολιτικους για κανενα διορισμο πουλώντας τη ψηφο τους. Αυτος που ξερει τα δικαιωματα του, τα διεκδικει κιολας και αυτοι μας μπουκωνουν με βλακεια για να μη μιλαμε καθολου ουτε εμεις ουτε τα παιδια μας.
-
Σωστά kellykou...
Αλλά μιας και ..ξεφύγαμε (καλό αυτό βέβαια, να λέμε και τίποτ' άλλο ουσιώδες), .............................................................................................................................................................
Υ Π Α Ρ Χ Ε Ι Κ Α Ν Ε Ι Σ Κ Α Λ Λ Ι Τ Ε Χ Ν Ι Κ Ο Σ Π Ε 0 8 Η Μ Ο Υ Σ Ι Κ Ο Σ Π Ε 1 6 Ε Κ Ε Ι Ε Ξ Ω ; ; ; ; ; ::)
-
Helloooooo,
Εδώ είμαι....καιρό τώρα και σας διαβάζω, όπως και άλλοι ΠΕ08, απλά είμαστε τύποι "της παρατήρησης" όπως ζητά και η ειδικότητά μας...
-
Δεν είμαι ΠΕ16 ή 8 αλλά γνωρίζοντας κάποιους θα ήθελα να ενημερώσω ότι εκτός αυτού του forum η καθε ειδικότητα έχει και δικό της forum. Οι μουσικοί έχουν σίγουρα και φαίνονται πολλοί και δραστήριοι.
-
Γεια σου ioanna08!!!! ;D Επιτέλους ΠΕ08!!.. ;D Όπως θα ξέρεις κούκλα μου πέρα από την παρατήρηση ::) υπάρχει και η πράξη...Σωστά;; ;)
Αλλιώς τι νόημα έχει η παρατήρηση;; Action!! Υπάρχουν και άλλοι;; Και τι περιμένουν να επικοινωνήσουν;.. Πρόσκληση με μπάτλερ στο σπίτι;; Ή μας έχει φάει η τεμπελιά να γράψουμε; Αν ξέρεις κάποιους πες τους να γράψουν στο foroum ή να στείλουν pm (personal messange).. Στείλε αν θες όνομα, εργαστήρι, χρονιά αποφοίτησης και τόπο διορισμού με pm και θα στείλω απάντηση..
Φιλιά! :-*
-
stef σ΄ευχαριστώ για την απάντηση και την υπενθύμιση ότι υπάρχει forum για κάθε ειδικότητα (το 'χα ξεχάσει), πλην όμως οι μουσικοί ούτε πολλοί είναι (4-6),
ούτε δραστήριοι (αν εξαιρέσεις το ..δαίμονα Panos25m που φροντίσει να ενημερώνει και ν' ανανεώνει συνεχώς το forum..), ενώ για μας (ΠΕ08) δεν υπάρχει ξεχωριστό forum..Ξέρεις πως δημιουργείται;; Ευχαριστώ! ;)
-
;D οχι και δαιμονας... χαχα.. αν και τωρα τελευταια δαιμονοφερνω λιγο.. :o ;D :o
daniel ειχα πει για καποιους εκπαιδευτικους απο διαφορους κλαδους που εχουν μεταλλαχθει σε "δημοσιους υπαλληλους". Δεν εννουσα καποιον κλαδο ξεχωριστα. Ας μη κρυβωμαστε πισω απ το δαχτυλο μας, υπαρχουν. κατα τα υπολοιπα συμφωνω με ολα τα παραπανω... ;)
παιδια, οι μουσικοι εδωσαν το παρων στην αλλαγη του υπουργειου υπεπθ..
ηταν εκει απο τα Μουσικα σχολεια και τους τα "εψαλλαν" απεξω..
τωρα τι θα γινει, αδυνατο να γνωριζω.
παντως ειμαστε εδω. ετοιμοι για αγωνες. οποιοι κι αν ειναι αυτοι. ειτε για εμας και τον κλαδο μας ειτε για το γενικοτερο κοινωνικο καλο.
το χω ξαναπει. ειμαι περισσοτερο εκπαιδευτικος παρα μουσικος ως μουσικοπαιδαγωγος. Εννοειται ομως, και καλλιτεχνης. και ως τετοιος (οχι τοιουτος ε!? :o) οφειλλω να πραγματευομαι και να λεω πραγματα που "κοινοι θνητοι" (σοορρυ αλλα τους μη καλλιτεχνες εννοω- δημοσιιους υπαλληλους, βολεμενους,βαριεστημενους και ωχαδελφιστες) δεν μπορουν να πουν, αν και καποιοι απ αυτους τα σκεφτονται..
Ξερετε μετα τις εκλογες και ολο αυτον τον πανικο με τις φωτιες, με την αξιωματικη αντιπολιτευση κτλ κτλ, μου ερχοταν συνεχεια στο νου το τραγουδι Κεμαλ του Χατζιδακι. Εκει στο τελος ελεγε "καληνυχτα Κεμαλ, αυτος ο κοσμος δεν θα αλλαξει ποτε" Εε, λοιπον, μ αυτο το πλευρο να κοιμουνται ολοι. Θα αλλαξει!!
καλη κυριακη σας..
-
Αν δεν υπάρχει πίστη ότι τα πράγματα θ' αλλάξουν, δεν υπάρχει πίστη, δίψα για ζωη..
Γι' αυτό και βλέπεις πολλούς "απονεκρωμένους" ήδη.. Είναι αυτοί που έχουν χάσει την ελπίδα τους και την προσπάθεια.. Γιατί τα πράγματα αλλάζουν εφόσον αλλάζουμε εμείς πρωτ' απ' όλα οι ίδιοι, τους εαυτούς μας προς το καλύτερο, και τους γύρω μας με τη στάση και τη συμπεριφορά μας...
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να πιστέψεις ότι είσαι ήδη ηττημένος.. Αυτό είναι που θέλουν τα γνωστά (και άγνωστα) κέντρα εξουσίας ανά τον κόσμο..
Να μην πιστεύεις ότι μπορεί ν' αλλάξει κάτι, ότι όλα είναι δεδομένα έτσι..Και να εξαγοράσουνε έτσι τη μίζερη ζωούλα σου με καταναλωτικές μαλακιούλες, να δημιουργήσουνμια παγκοσμιότητα όρθιων διπόδων-καταλωτών...
-
Ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη για τη σφήνα, μιάς και δεν είμαι ούτε ΠΕ08 ούτε ΠΕ16. Ήθελα μόνο για μία ακόμη φορά να συμφωνήσω (δημόσια) μαζί σου φίλε Daniel! ;)
-
Καλοδεχούμενες οι σφήνες από συνειδητούς,ευαισθητοποιημένους ...αλλότριους!!! ;D ;)
-
παντως μας εχουν ξεχασμενους...
εμας μας ειχανε "ταξει πως τον ιουνιο μετα το τελος του σχ. ετους θα ξεκινουσε διαδικασια ασεπ για ΠΕ16.ωστε το φθινοπωρο να γινονταν οι εξετασεις..
περναει ο ιουνιος... περναει ο ιουλιος... ερχεται ο αυγουστος... και τσακ εκλογες... τιποτα.. και στο βαθος σκοταδια..
πολλα σκοταδια.. ??? ::) :-X :-\ :'(
-
Το ξέρω Panos25m γιατί έχω αρκετούς φίλους μουσικούς.. Ξέρω ότι περιμένετε διαγωνισμό από το καλοκαίρι και ακόμα.. Και γενικά με σας γίνεται ένα ψιλομπάχαλο από μουσικολόγους, ωδειακούς, εμπειροτέχνες κλπ.. :-\
Όμως τουλάχιστον έχετε οργανικές θέσεις στα δημοτικά πράγμα και χρήσιμο (για τα παιδιά) και σημαντικό (για σας)... ;)
-
ναι... το χω ξαναπει. για το μπαχαλο αυτο φταιμε εμεις και οι ενωσεις μας. ολοι ειναι απαραιτητοι. και οι ωδειακοι και οι εμπειροτεχνες. ειδικα οι τελευταιοι ειναι που στηριξαν τα μουσικα σχολεια κ την παραδοσιακη μουσικη. αλλα τι να λεμε και να ξαναλεμε..
:-X (κραταω το στομα μου κλειστο τα χειλη μου ματωσανε..)
πηρανε 20 αναπληρωτες ΠΕ16.01.. ουαου.. απιστευτο.. μεγαλη μας τιμη που μας σκεφτηκαν.. :o
-
Ουάου.. και μας .. Πήρανε οκτώ αναπληρωτές!! Τι επιτυχία!.. :o Και μην ξεχνάς, εμας δεν μας διορίζουν στην πρωτοβάθμια.. Ήμαρτον! ??? Στην ηλικία της μεγάλης δημιουργικότητας και φαντασίας του παιδιού, αυτά δεν κάνουν καλλιτεχνικά!! Παγκόσμια πατέντα από το Ελληνικό κράτος!! ;D ;D
Ευριπίδη σταμάτα τις τραγωδίες!! :P :P :'(
-
Πές τα χρυσόστομε Daniel, λοιπόν θέλω να σε ενημερώσω ότι ο Σύλλογος μας που αρχικά αρνήθηκε την εισαγωγή μας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση λόγω λέει, υποβιβασμού του πτυχίου μας, τώρα προσπάθεί να μας ξαναμπάσει μέσα...μη ρωτάς γιατί. Επίσης έμαθα ότι νόμος ,για να είμαστε μέσα στην Πρωτοβάθμια, υπάρχει....από το 1984 νομίζω
-
Πές τα χρυσόστομε Daniel, λοιπόν θέλω να σε ενημερώσω ότι ο Σύλλογος μας που αρχικά αρνήθηκε την εισαγωγή μας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση λόγω λέει, υποβιβασμού του πτυχίου μας, τώρα προσπάθεί να μας ξαναμπάσει μέσα...μη ρωτάς γιατί. Επίσης έμαθα ότι νόμος ,για να είμαστε μέσα στην Πρωτοβάθμια, υπάρχει....από το 1984 νομίζω
Γιατι υποβιβασμου?
-
Γιατί έτσι τους έδειξε το φτωχό τους το μυαλό Miss Elenious, ότι δηλαδή το να δουλέυεις 4 ώρες παραπάνω και να παίρνεις 50
-
Καταλαβα....
-
ioanna08 δεν ξέρω πόσο παλιά είσαι, αλλά αν είσαι θα ξέρεις πολύ καλά ότι ο σύλλογός μας είναι για τα μπάζα σ' αυτό το θέμα με τα δημοτικά.. Και το πράγμα βρωμάει και όχι λόγω υποβιβασμού του πτυχίου όπως λένε.. >:(
Στην τελική, αν θέλουνε να μην υποβιβάζεται το πτυχίο μας (μιας κι οι σπουδές μας είναι 5ετείς), ας διορίσουν καλλιτεχνικούς στην Α'θμια με συνθήκες
-
Αγαπητέ Daniel,
Σ' ευχαριστώ για την πληροφορία, μου είναι πολύ χρήσιμη.
Αφενός μεν γιατί σκοπεύω να συστήσω σύλλογο για τη διεκδίκηση αυτής της ευκαρίας που έχουμε χάσει με τα δημοτικά.
Αφ' ετέρου γιατί είμαι πολύ καινούργια στο χώρο, για την ακρίβεια έχω περάσει με τον φετινό ΑΣΕΠ και διορίζομαι του χρόνου, αλλά σκοπεύω να εξακολουθήσω να αντιτίθεμαι σε ηλίθιες συμπεριφορές και συμφέροντα όπως έκανα για πολλά χρόνια στο σύλλογο της σχολής. (αριστοτέλειο)
Είμαι δε της άποψης αγαπητέ Daniel ότι η σχολή όπως και η απόφοιτοί της δεν πάσχουν από βλακεία, από ωχαδελφισμό πάσχουν...και έτσι χωρίς να κάνω το μάγκα θα προσπαθήσω άλλη μια φορά να κάνω ΚΑΤΙ...χωρίς έπαρση και με μόνο κίνητρο το ότι δεν αντέχω να με προσπερνούν ή να με υποβαθμίζουν και να με ταλαιπωρούν τα συμφέροντα και η πεποίθηση κάποιων ότι ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ!!!
-
οντως υπαρχουν οργανικες θεσεις καθηγητων μουσικης στα δημοτικα.
χρειαζεται αγωνας..
-
Αγαπητή μου ioanna08 πάντα στο τέλος τα καταφέρνει αυτός που δεν τα παρατά ποτέ..
-
Γιατί νομίζεις άνοιξα το θέμα;; Για να δω αν υπάρχει ενδιαφέρον από κόσμο, να ακουστούν απόψεις, να επικοινωνήσουμε και αν μπορούμε να δράσουμε..
-
Με ανατρίχιασες...ειλικρινά...όχι γιατί είπες τη μεγάλη σοφία, αλλά γιατί βλέπω επιτέλους στον κλάδο μας λογική...και να σου πώ και κάτι άλλο Daniel...ΠΟΤΕ δεν ήμουν μέλος κάποιας νεολαίας μες το Πανεπιστήμιο, είχαμε φτιάξει μόνοι μας ένα συνδιασμό ο οποίος γιγαντώθηκε και είχε επιτυχίες ασύλληπτες με τα μέχρι τότε δεδομένα...Υπάρχει ελπίδα ρε Daniel...κι όποιος άλλος μας διαβάζει, ας κουνήσουμε λίγο το δαχτυλάκι μας (χωρίς πινέλο και πηλό)...είναι και η μέρα σήμερα που πήγε αδιάβαστος κι ο Τσε, σημαδιακό..χαχαχα!!!
-
.. Και γω δεν αισθάνομαι καλά τελευταία.. χαχαχα.. ;D ;D
Δόξα και τιμή στον γίγαντα Τσε που τον έχουν ξεσκίσει τα λαμόγια (της Pop Art, να μην ξεχνιόμαστε), και τον έχουν κάνει από τραπεζομάντηλο μέχρι ..σερβιέτα!! :'(
Κοινή λογική στον κλάδο υπάρχει, αλλά 1ον) όχι σε πολλούς, 2ον) στη νέα γενιά (αυτή των ..700 ευρώ που θίγεται άμεσα) κυρίως, και 3ον) οι πρακτικές είναι απολιθωμένες όπως άλλωστε και η Ε.Κ.Κ.Μ...Οι περισσότεροι δεν παρακολουθούν τα πράγματα, τις ανάγκες της κοινωνίας, και έχουν μείνει στα 70's!! Η όλη κατάσταση μυρίζει αποσύνθεση και μούχλα.. :-[ Και για να μη με λες υπερβολικό μπες εδώ:
http://www.art-teachers.com/component/option,com_magazine/Itemid,49/, η σελίδα της ένωσης. Η αισθητική της σελίδας είναι παρωχημένη, το logo τελείως 80΄s, forum δεν υπάρχει (ποιός να μιλήσει άλλωστε και πως;) και το κυριότερο δεν ενημερώνεται. Και ερωτώ: Μήπως έχουμε κερδίσει παραπάνω από αυτά που μας αξίζουν; Δε συζητώ για το εικαστικό επιμελητήριο που πνέει τα λοίσθια... :(
-
Α, ρε Daniel...!...λοιπόν, μια άσχετη με το forum πληροφορία που σου έχω είναι να πάς Τάκη 4 στου Ψυρρή να δείς την έκθεση ενός καθηγητή μου είναι πάρα πολύ καλή κατά τη γνώμη μου, επίσης είναι από τους λίγους ανθρώπους που βοηθάει τόσο πολύ τους φοιτητές του επαγγελματικά, (αυτό ήταν σχετικό με το forum). Εκεί λοιπόν που ήμουν χθές έγινε συζήτηση για το Σύλλογό μας και αποφασίσαμε να κάνουμε Σύλλογο με αίτημα την εισαγωγή μας στην Πρωτοβάθμια, είμαστε πολλοί, έχουμε ένα πρώτο ραντεβού το Σάββατο και μετά θα σε ενημερώσω εκτενέστερα...έχω βρεί και Δικηγόρο που ασχολείται με τα συκγεκριμένα θέματα...τα χω πάρει Daniel,....το site που μου έστειλες είναι επιεικώς άθλιο, απρόσωπο, χωρίς δομή, κακογραμμένα κείμενα και ηττοπάθεια....το χλευάζω...!
-
Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά είμαι πολύ μακριά... ;) Διορισμένος (3η χρονιά) σε δυσπρόσιτο των Δωδεκανήσων... :D Κάντε ότι μπορείτε και συμμετέχετε στα forum.. Υπάρχει κόσμος που είναι μακριά κ δεν μπορεί να έρθει αλλιώς σε επαφή.. :)
-
Λοιπόν;; Άλλος ΠΕ08 πέρα από ioanna08 υπάρχει;; :-[ :-[ :'(
-
Καλησπέρα στους ΠΕ08 και ΠΕ16! Να σας ρωτήσω κάτι αν και άσχετο με το θέμα σας?
Έχω μια μαθήτρια που αν και στα φιλολογικά είναι αρκετά αδύναμη, είναι πολύ καλή στα καλλιτεχνικά, φτιάχνει μόνη της διάφορες κατασκευές και το χέρι της "πιάνει" πολύ, ζωγραφίζει και σχεδιάζει υπέροχα!
Με τη μαμά της που το συζητάγαμε μου είπε ότι θέλει να την ωθήσει προς τα εκεί μιας και είναι το μοναδικό που την εκφράζει τόσο πολύ και ένα από τα λίγα πράγματα που κάνει με τόση όρεξη. Της πρότεινα να γράψει το κοριτσάκι σε ένα εργαστήρι του Δήμου. Νομίζετε εσείς ως ειδικοί ότι θα μπορούσα να της προτείνω κάτι περαιτέρω?
Χίλια συγγνώμη αν σας χαλάω το θέμα, ειλικρινά!
Αν μπορούσατε να μου δώσετε μια συμβουλή, θα το εκτιμούσα πολύ! Σας ευχαριστώ θερμά!
-
Δε μας χαλάς κανένα θέμα.. θέματά μας ως εκπαιδευτικοί είναι ..όλα!! Πολύ καλά έκανες και έστειλες μην. :) :)
Για το να της προτείνεις κάτι πέρα από αυτό που της είπες ήδη και είναι σωστό, παίζει ρόλο η ηλικία και άλλα..
Στείλε pm (personal messsenge) αν θες με στοιχεία κοριτσιού, όπως ηλικία, περιοχή, ότι μπορεί να βοηθήσει να προτείνω κάτι κλπ ;)
-
Rwxanh σε ρώτησα για ηλικία, περιοχή, οικονομική κατάσταση για να προτείνω ανάλογα..
Πχ υπάρχουν δύο καλλιτεχνικά σχολεία (γυμνάσια-λύκεια) στο Γέρακα και στον Πειραιά που θα μπορούσε γραφτεί η μαθήτριά σου (μετακίνηση με σχολικό γίνεται νομίζω), μιας και το βάρος πέφτει στις τέχνες (εικαστικά, μουσική, χορός, θέατρο κλπ). :)
Άλλη λύση είναι κάποιο καλλιτεχνικό εργαστήρι ιδιωτικό (καλό), μαθήματα στη ζωγραφική με στοχο την προετοιμασία για είσοδο στην Ανωτάτη σχολή καλων τεχνών με το θεσμό των "ειδικών ταλέντων" (σύμφωνα με αυτόν μπορούν να εισαχθούν και έφηβοι(!!) ταλαντούχοι στη σχολή,αφότου τελειώσουν το γυμνάσιο και με επίδειξη φακέλου με έργα, αρκεί μεχρι την περάτωση των σπουδών να έχουν προσκομίσει και απολυτήριο λυκείου).. ;)
Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο..
Ότι άλλο χρειαστείς πες.. :)
-
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου! Μου φαίνεται ενδιαφέρον αυτό σχετικά με τα Καλλιτεχνικά σχολεία. Δεν το ήξερα καθόλου ότι υπάρχουν. Θα προτείνω για Λύκειο εκεί. Αλλά η οικονομική κατάσταση της οικογένειας δεν είναι πολύ καλή, οπότε θα μείνουνε μάλλον στο εργαστήρι του Δήμου. Να είσαι καλά πάντως για τις συμβουλές, μου φαίνονται ιδιαίτερα χρήσιμες!
-
Rwxani (sorry αν γραφω λάθος το nickname σου αλλά δεν πρόσεξα πως γράφεται), λοιπόν, ήθελα να προσθέσω σε όσα είπε ο Daniel, ότι αν ένα ιδιωτικό εργαστήριο προετοιμασίας για τη σχολή είναι ακριβό για την οικογένεια, θα μπορούσαν να βάλουν οι γονείς μια αγγελία στη Χρυσή Ευκαρία ή στο internet όπουνα ζητάνε μαθήματα από κάποιον φοιτητή ή απόφοιτο της Σχολής Καλών Τεχνών και να είναι σίγουροι ότι πολλοί από μας θα θέλανε να προσφέρουν τις γνώσεις τους σε ένα νέο παιδί με ελάχιστα ή και καθόλου χρήματα...προσωπικά έχω ένα πρόβλημα με το χρόνο καθώς κάνω δύο δουλειές διαφορετικά θα σου έδινα το δικό μου τηλέφωνο, αν και δεν ξέρω σε ποιά πόλη βρίσκεσαι...
-
Rwxanh ότι χρειαστείς άλλο γράψε.. ;)
Ή στείλε pm..Ο λόγος που έστειλα απάντηση και στο forum είναι μήπως και άλλος έχει παρόμοιες απορίες γύρω από ταλαντούχα παιδιά μιας και αναπτύσσονται σ' ένα σχολικό περιβάλλον που δεν ευνοεί αυτά τους τα ενδιαφέροντα, φαινόμενο πολύ συχνό στην ελληνική κοινωνία.. :-[
Η ioaana08 είναι σωστή σ'αυτά που λέει, αν και ίσως να προτιμούσα για το παιδί μου ένα περιβάλλον με περισσότερα ερεθίσματα (πιο πολλά παιδιά, καθηγητές κλπ), όπως ένα εργαστήρι.. όπως και να 'χει με όποιο τρόπο και να ασχοληθεί κάποιος, σημασία έχει η ενασχόληση και η καλλιέργεια του ταλέντου.. ;)
-
Παιδιά σας ευχαριστώ ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου για τα σχόλιά σας. Χτες που είπα στο κοριτσάκι για τα καλλιτεχνικά σχολεία δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έλαμψε το πρόσωπό της... Πραγματικά, χάρηκε πολύ κι εγώ μαζί της... Δε συμφωνείτε πως είναι ότι καλύτερο να βοηθάς τα παιδιά να καλλιεργούν τα ταλέντα τους? Πραγματικά σε γεμίζει κι εσένα όταν τα βλέπεις έτσι...
Υ.Γ. Πάντως έχω παρατηρήσει ότι πολλοί από τους αδύναμους μαθητές που έχω στα ιδιαίτερα, έχουν πολλές φορές απίστευτα ταλέντα που οι γονείς ή δεν τα παρατηρούν ή δεν τα ενθαρρύνουν. Π.χ. σε ένα κοριτσάκι Δημοτικού που έχω, είχα παρατηρήσει ότι έχει απίστευτη ενέργεια και έπιασα τη μητέρα να της το συζητήσω μπροστά στη μικρή και της πρότεινα να την ξεκινήσει μπαλέτο... Το απίστευτο είναι ότι η μικρή μόλις το άκουσε πέταξε από τη χαρά της και είπε στη μαμά της ότι αυτό ήθελε πολύ να το κάνει!
Κατά τη γνώμη μου, οι ειδικότητές σας είναι από τις πλέον χρήσιμες στα σχολεία. Αν δεν βρούμε τρόπους στα παιδιά να ξετυλίξουν την προσωπικότητά τους και να δώσουν ότι καλύτερο έχουν μέσα τους με υγιές τρόπο, τότε το παιχνίδι είναι χαμένο...
-
Tι άλλο να πω;;.... Τα 'πες όλα!! :)
-
Ελπίζω μόνο με τα χρόνια που θα περνούν, να μη χάσουμε κι εμείς αυτή την ευαισθησία και την αγάπη μας προς τα παιδιά...
Πάντως ειδικά για τον κλάδο σας ελπίζω να ανοίξει κάποια στιγμή και σύντομα, Παιδεία και Πολιτισμός άλλωστε πάνε πάντα μαζί!!!
-
Αμήν!! Και για τα δύο που λες.. Ενα κράτος που σέβεται τον εαυτό του και τους πολίτες του κατά τη γνώμη μου φαίνεται από δύο πράγματα: Την παιδεία του και την υγεία..Και βέβαια παιδεία ίσον πολιτισμός. :)
-
Καλησπέρα και πάλι ...
Λοιπόν Ρωξάνη έχεις μια πολύ καλή άποψη για τα παιδιά με ταλέντα και καλά θα κάνεις να τη συζητάς και με άλλους συναδέλφους, το λέω αυτό γιατί οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί και γονείς δίνουν πολύ μεγάλη σημασία σε όλα τα άλλα και θεωρούν τα μαθήματά μας χόμπι ή ώρα χαλάρωσης. Δε λέω, πρέπει να έχεις εικαστική και εν γένει καλλιτεχνική παιδεία για να καταλάβεις τη αξία της αλλά αυτό είναι τελικά ένας φαύλος κύκλος...οπότε αυτό που μένει είναι να επικεντρωθούμε στην ΠΑΙΔΕΙΑ, και όχι μόνο στην εκπαίδευση...κι επειδή βλέπω ότι σε απασχολέι το θέμα σου λέω με σιγουριά το εξής: η αξία της καλλιτεχνικής παιδείας έγκειται στο ότι ανοίγει νέους δρόμους στην αντίληψη του ανθρώπου, μας κάνει δηλαδή μέσω της συνεχούς παρατήρησης του κόσμου γύρω μας να διαπιστώνουμε σχέσεις και συνδέσεις που χάνονται μέσα στην καθημερινότητα και τη συνήθεια, δημιουργεί νέα πεδία, νέους δρόμους, νέους ορίζοντες ...αυτό λίγο πολύ που κάνουν όλες οι επιστήμες αλλά ίσως (προσωπική μου εκτίμηση) με έναν δ ι α φ ο ρ ε τ ι κ ό τρόπο...σηκώνει μεγάλη συζήτηση το θέμα, φιλοσοφώ ακατάπαυστα...αυτά, εν ολίγοις!
-
Γι' αυτό και σας ρώτησα. Γιατί ναι μεν θεωρώ ότι έχω κάποια καλλιτεχνική παιδεία αλλά κανείς πιο ειδικός δεν υπάρχει από εσάς που το έχετε σπουδάσει το θέμα!!!
Πάντως συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου ioanna08!!!
-
Μωρέ να σου πώ και κάτι...σιγά που είμαστε και ειδικοί και μείς αλλά...σίγουρα μέσα στο πανεπιστήμιο έχουμε περάσει από χέρια ειδικών και έχουμε αντιληφθεί την αξία των πραγμάτων...προσωπικά η ενασχόληση με τη γλυπτική μου έχει αλλάξει τη ζωή και τον τρόπο αντιμετώπισης των πραγμάτων σε τέτοιο βαθμό που δεν μπορεί κανείς να διανοηθεί,...και δεν είναι ο πηλός κι ο γύψος που σου κάνουν θαύμα, ούτε έχει ο καλλιτεχνικός κόσμος το ελιξήριο, απλά...ανοίγει ένας νέος κόσμος Ρωξάνη μου, με απέραντες δυνατότητες, και τα παιδιά που γεννιούνται με αγάπη σε αυτό, το νιώθουν έντονα...ας τα βοηθήσουμε...(και δεν εννοώ μόνο αυτά, ούτε και πιστεύω φυσικά ότι γεννιέσαι καλλιτέχνης, το ξεκαθαρίζω.Πιστεύω όμως πως τη δυνατότητα να καταπιαστείς με την παρατήρηση του κόσμου σε αυτή τη βάση, ίσως την κουβαλάνε τα γονίδιά σου, παραπομπή στο "Εγωιστικό γονίδιο" του Dawkins, εκπληκτικό βιβλίο!)
-
ioanna08 κανενα νεο απο τον πολιτισμο; ;) Με τα θεματα του κλαδου μας τίποτα; (δημοτικά κλπ) :(
Όποιος άλλος θελει να επικοινωνησει.. ;)
-
καλησπερα!και εγω πε 8 ειμαι!ειμαι στην καστορια και τωρα ειδα το θεμα!
daniel εχω την εντυπωση οτι γνωριζομαστε,ειμαι φιλη της κατερινας ασλανιδου που ειναι στη χιο!
-
Καλημέρα Daniel!
Εδώ στον υποτιθέμενο πολιτισμό, όλα βαίνουν ως συνήθως, η παιδεία κάπου έχει πάει διακοπές και οι καταλήψεις συνεχίζονται...εκεί στον αληθινό πολιτισμό πως τα περνάτε?
Λοιπόν που λές, με το θέμα των δημοτικών έχουμε ξεκινήσει και μαζευόμαστε, αν έχεις γνωστό κόσμο που μπορεί να υπογράψει σε αυτό που ξεκινάμε, ενημέρωσέ τον θα σου είμασταν ευγνώμωνες.
-
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας,
διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία,
την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία"
Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.)
-
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας,
διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία,
την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία"
Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.)
Α ρε αθάνατε Ισοκράτη!!!!!!!!!!!!!!! Και η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται στις μέρες μας. Η διαχρονικότητα σε όλο της το μεγαλείο.
-
Daniel, θέλω τη γνώμη σου σε κάτι. Πήραν αρχικα 12 αναπληρωτές και έπειτα 8, υπάρχει λές, βάση της όποιας εμπειρίας έχεις, πιθανότητα για μενα που είμαι κοντά στο 40?
-
Ιωάννα μου δεν το νομίζω..Ίσως να' σαι στο όριο βέβαια.. Μακάρι να βγω ψευτης αλλά δε βλέπω να παίρνουνε 20 άτομα..Υπολογίζω γύρω στα 10-15..
Ευχομαι τα καλυτερα.. ;) ;)
-
Daniel Καλησπέρα,
Και σε όλους τους φίλους του Forum. Μπήκα μετά από μέρες απουσίας για να σε ενημερώσω ότι ξεκινήσαμε τη διαδικασία για την ένταξη των ΠΕ08 στην Πρωτοβαθμια Εκπαίδευση βάση του ισχύοντος νόμου. Έχει βρεθεί ο δικηγόρος και απο στιγμή σε στιγμή περιμένω αναλυτικά ποιές είναι οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν και την πληρωμή του. Ελπίζω να ενημερώσεις κάθε γνωστό σου ενδιαφερόμενο. Επίσης να σου πώ πως ο δικηγόρος που βρήκαμε είναι ειδικός σε αυτά τα θέματα και με πολλές επιτυχίες. Είδομεν λοιπόν...Τα νέα σου?
Α! Έμαθα από την Ήρα και το όνομα σου κατα λάθος...μάλλον γνωριζόμαστε...
-
Τι έγινε ρε παιδιά; Νέκρα, κανείς;;; ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Που είστε ρεεεεεεε;;; ;D ;D ;D
-
καλισπερα ειναι κανεισ εδο?
-
Ειμαστε λιγοι και καλοι... ;D
-
Παραείμαστε λιγοι όμως Πάνε.. ;D ;D ;D
Ιω, τι 'σι συ καλό μ';;; ΠΕ08 για ΠΕ16;;;..
Αν εισαι ΠΕ08 μεινε, αλλιώς ο Πάνος και η παρέα του σε περιμενουν στο ΠΕ16άδικό τους... ;D ;D ;D ;D
-
αυτά είναι!!!!!!!εγώ είμαι ΠΕ02 αλλά έχω σπουδάσει και μουσική επομένως μπορώ να σας λέω ένα γεια και από εδώ ;)
-
Παιδιά καλησπέρα!!!Δεν είμαι ΠΕ08,ο αδερφός μου είναι και επειδή είδα το θέμα είπα να ρωτήσω εκ μέρους του.Τι έγινε με την κινητοποίση του κλάδου
σχετικά με τα δημοτικά;Προφανώς δεν τα έχετε καταφέρει γιατι διδάσκω σε δημοτικά με άλλη ειδικότητα και βλέπω ότι τα παιδιά κάνουν εικαστικά με τους
δασκάλους.Και επειδή τα έχω ρωτήσει,πολλά από αυτά μου έχουν πει ότι συνήθως δεν κάνουν ζωγραφική κτλ...Κρίμα είναι...
-
Δεν έχω μάθει κάτι νεότερο και γω... Και βέβαια κρίμα είναι, αλλά είμαστε και μεις... :-\
Υπάρχει ψηφισμένος νόμος από το 1986 νομίζω για τους μουσικούς, τους αγγλικούς και για καλλιτεχνικούς για το πρωινό πρόγραμμα στα δημοτικά, αλλά ενώ για τους άλλους δυο κλάδους ίσχυσε, για μας ποτέ... >:(
Δεν το κυνηγήσαμε και μεις από παλιά όπως έπρεπε για διάφορους λόγους εσωστρέφειας (κάποιοι από μας υποστήριζαν πως πρόκειται περί ..υποβάθμιση των σπουδών μας να διδάσκουμε στα δημοτικά, δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό.. :o )
Τεσπα, τα τελευταία 10 χρόνια που σφίξαν οι κ*λοι γενικώς αλλα και ειδικώς (μειώθηκαν οι ώρες μας από παντού-Γυμνάσιο -Λυκειο), μας έπιασε η πρεμούρα με τα δημοτικά λίγο περισσότερο, και προσπαθούμε (σαν κλάδος) να το πετύχουμε...
Πάντως εννοείται πως η αισθητική εκπαίδευση είναι ενας σοβαρός και ευαίσθητος τομέας για να αφεθεί στην τύχη του όπως τόσα άλλα, και να μη διδάσκεται από ειδικούς... Γι' αυτό μας έχει φάει η ...καλαισθησία στην Ελλάδα... :-[