Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: pe71 στις Νοεμβρίου 02, 2012, 09:56:06 pm
-
Μέσα Σεπτέμβρη του 2012, η δροσιά των τελευταίων ημερών δε δείχνει να σβήνει την κάψα όλων όσων ακόμα περιμένουν να πληρώσουν τις θέσεις των αναπληρωτών ΣΜΕΑΕ. Άλλοι ελπίζουν να δουλέψουν για πρώτη φορά, άλλοι για δέκατη χρονιά, όλοι στο ίδιο καζάνι σιγοβράζουμε. Στην επικαιρότητα των αναπληρωτών της ειδικής υπάρχουν δυο τόσο αντίθετα γεγονότα που δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να σιχτιρίσεις. Από τη μια οι λίγοι αλλά αποφασισμένοι εκπαιδευτικοί που πιάσανε στον ύπνο το υπουργείο την προηγούμενη βδομάδα και ύψωσαν ανάστημα και ηθικό. Από την άλλη η σιωπηλή πλειοψηφία, η οποία διοχετεύει την αγωνία και το μένος της από τα fora ή παίρνοντας τηλέφωνα όσους πήγαν εκεί. Στη σκέψη όλων πάντως υπάρχει μια συνισταμένη, η απόγνωση από τον ορυμαγδό των μεταπτυχιακών που ιδιαίτερα φέτος έσκασε τόσο βίαια προκαλώντας αξιοσημείωτες αναταράξεις στους πίνακες σχεδόν όλων των ειδικοτήτων.
Σαφώς κανείς δε μπορεί να αρνηθεί σε κάποιον το δικαίωμα της επιμόρφωσης ή της επιθυμίας για ακαδημαϊκή καριέρα, αλοίμονο. Ωστόσο προκαλεί το λιγότερο θυμηδία, αν όχι σπαρταριστό κλαυσίγελο, το γεγονός πως από πέρυσι και ιδιαίτερα φέτος εμφανίζονται μεταπτυχιακά από κάθε γωνιά της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και ενώ έως σήμερα ήμαστε συνηθισμένοι στα εγχώρια μεταπτυχιακά και σε αυτά της
-
Απο το να ενοχοποιουμε τα μεταπτυχιακα στο συνολο τους μαλλον θα επρεπε ο ΔΟΑΤΑΠ να γινει λιγο αυστηροτερος για
-
Αναρωτιέμαι..τελικά τι βοηθάει περισσότερο;H προϋπηρεσία ή ένα μεταπτυχιακό;
-
Αναρωτιέμαι..τελικά τι βοηθάει περισσότερο;H προϋπηρεσία ή ένα μεταπτυχιακό;
ουτε το ενα ουτε το αλλο εαν αναφερεσαι σε διορισμο.Διοτι απλουστατα θα υπαρχουν ελαχιστοι διορισμοι.
-
πολλά like! Έτσι ακριβώς έχει η κατάσταση :'(
-
Ναι αλλά δεν είναι άδικο κάποιος που πλήρωσε κάποια ευρώ στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό να διορίζεται αναπληρωτής στην ειδική αγωγή και κάποιος άλλος με πολλές επιτυχιες σε ΑΣΕΠ να μην τα καταφέρνει;
-
Ενημερωτικά- η "μπίζνα" των διδακτορικών έχει ήδη ξεκινήσει! Έρευνα αγοράς συναδέλφου το επιβεβαίωσε- με δέκα χιλιαρικάκια το διδακτορικό έρχεται σπίτι σου!
Το ερώτημα τελικά το βασικότερο για εμένα είναι
Γιατί τόσο τεράστιο ενδιαφέρον για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έτσι ξαφνικά;
και ακόμα σημαντικότερο
Τελικά από εκείνους που βρίσκονται σε σχολείο και έρχονται σε επαφή με τα παιδιά για τα οποία τόοοοοσο ενδιαφέρονται, πόσοι στο τέλος θα αντέξουν την ασχήμια της πραγματικότητας, πόσοι θα προσπαθήσουν να εκπαιδεύσουν, να απλώσουν το χέρι στον μαθητή και θα τον οδηγήσουν όπου εκείνος μπορεί να φτάσει, χωρίς να τον σκουντάν, χωρίς να του ουρλιάζουν στα μούτρα ή- ακόμα χειρότερα- να τον αγνοούν, χωρίς να αναφέρονται σε αυτόν ως "φυτό" και "χωρίς ελπίδα";
Γιατί στο κυνήγι της επιβίωσης τελικά ξεχνάμε το βασικότερο, πως σε κάποιους τομείς δεν έχει κανείς το δικαίωμα να "μπαίνει", μόνο και μόνο με το λάβαρο της οικονομικής του αποκατάστασης. Και κατά την ταπεινή μου άποψη όποιος έχει το θράσος να μπει στο συγκεκριμένο χώρο σαν "επισκέπης", απλά για να μαζέψει το μισθουλάκο του κάθε μήνα, εκμεταλλευόμενος την ανυπαρξία ελέγχου και την αδυναμία των αυτών των μαθητών να αντιδράσουν, έχει κάνει κάτι πολύ χειρότερο από το να βρει έναν εύκολο τρόπο να βολευτεί - βολεύτηκε εις βάρος άλλων!
-
Το λάβαρο της επιβίωσης είναι αυτό που κυριαρχεί. Μένεις στο σπίτι της μάνας σου ακόμα;
-
Μπίζνα είναι επειδή κάνει 10000 ή επειδή «έρχεται σπίτι σου»;
-
Νομίζω πως ο συνδιασμός και των δύο κάνει τη διαφορά!
-
Γνωστά πράγματα εδώ και χρόνια, η μεγαλύτερη μπίζνα που έγινε στην εκπαίδευση την τελευταία δεακετία. Και όλα αυτά εξαιτίας του Στυλιανίδη που δέχθηκε τα σεμινάρια ως προσόν για να ικανοποιήσει αρχικά τα πελατάκια του στην Ένωση Ελλήνων Φυσικών και κατόπιν και όλα τα υπόλοιπα. Από τότε άνοιξε ο ασκός του Αιόλου... Υποθέτω ότι δεν αμφιβάλει κανείς ότι οι ίδιοι επιτήδιοι είναι τώρα και πίσω από τη βιομηχανία των μεταπτυχιακών Ε.Α. σε συνεργασία με άλλα λαμόγια συαδέλφους τους στο εξωτερικό.
-
Προφανώς δεν θεωρείται μπίζνα από κάποιους αν έχεις δώσει 20-25000 ή αν σε «φτιάξανε» σε ελληνικό πανεπιστήμιο.
-
Γνωστά πράγματα εδώ και χρόνια, η μεγαλύτερη μπίζνα που έγινε στην εκπαίδευση την τελευταία δεακετία. Και όλα αυτά εξαιτίας του Στυλιανίδη που δέχθηκε τα σεμινάρια ως προσόν για να ικανοποιήσει αρχικά τα πελατάκια του στην Ένωση Ελλήνων Φυσικών και κατόπιν και όλα τα υπόλοιπα. Από τότε άνοιξε ο ασκός του Αιόλου... Υποθέτω ότι δεν αμφιβάλει κανείς ότι οι ίδιοι επιτήδιοι είναι τώρα και πίσω από τη βιομηχανία των μεταπτυχιακών Ε.Α. σε συνεργασία με άλλα λαμόγια συαδέλφους τους στο εξωτερικό.
+++++++++++++++++++++++++++
-
Οποιαδήποτε διαδικασία παροχής προσόντος για άμεση πρόσληψη έναντι αδράς αμοιβής, χωρίς να έχει προηγηθεί αξιολογήση και πιστοποιήση της τόσο για το επίπεδο των εισακτέων της, όσο και για αυτό των παρεχόμενων γνώσεων, και επομένως και των αποφοίτων της, "μπίζνα" λέγεται.
-
Γνωστά πράγματα εδώ και χρόνια, η μεγαλύτερη μπίζνα που έγινε στην εκπαίδευση την τελευταία δεακετία. Και όλα αυτά εξαιτίας του Στυλιανίδη που δέχθηκε τα σεμινάρια ως προσόν για να ικανοποιήσει αρχικά τα πελατάκια του στην Ένωση Ελλήνων Φυσικών και κατόπιν και όλα τα υπόλοιπα. Από τότε άνοιξε ο ασκός του Αιόλου... Υποθέτω ότι δεν αμφιβάλει κανείς ότι οι ίδιοι επιτήδιοι είναι τώρα και πίσω από τη βιομηχανία των μεταπτυχιακών Ε.Α. σε συνεργασία με άλλα λαμόγια συαδέλφους τους στο εξωτερικό.
+++++++++++++++++++++++++++
Ακριβώς αυτό συμβαίνει... Οι ίδιοι που διοργάνωναν τα σεμινάρια, διοργανώνουν και τα Μεταπτυχιακά!
-
noname
Το λάβαρο της επιβίωσης είναι αυτό που κυριαρχεί. Μένεις στο σπίτι της μάνας σου ακόμα;
Όχι φίλε μου ανώνυμε- και οικογένεια έχω, και σπίτι, και έξοδα- αν και δεν θεωρώ πως σε αφορά το θέμα. Απλά
αυτό το παραμύθι πως στο όνομα της επιβίωσης κάνουμε οτι μας γουστάρει δε με εκφράζει
«φτιάξανε» σε ελληνικό πανεπιστήμιο
Και ναι, υπάρχει και τρίτο σενάριο, εκείνο μπαίνεις στη διαδικασία και εκπαιδεύεσαι πραγματικά- όσο περίεργο και αν ακούγεται.
Green
ποιαδήποτε διαδικασία παροχής προσόντος για άμεση πρόσληψη έναντι αδράς αμοιβής, χωρίς να έχει προηγηθεί αξιολογήση και πιστοποιήση της τόσο για το επίπεδο των εισακτέων της, όσο και για αυτό των παρεχόμενων γνώσεων, και επομένως και των αποφοίτων της, "μπίζνα" λέγεται.
Συμφωνώ απόλυτα και προσθέτω πως υπάρχουν εξαιρετικές σχολές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με επίπεδο σπουδών και περιεχόμενο που είναι κρίμα να απαξιώνονται μπαίνοντας στην ίδια κίμακα αξιολόγησης με όσες κάνουν delivery τίτλων με αμφίβολη παρακολούθηση και περιεχόμενο.
-
Έχετε δει την αξιολόγηση των υποψήφιων διδακτόρων στα ελληνικά πανεπιστήμια και τους μηχανισμούς εισαγωγής;
-
Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι αυτοι που κραζουν τα μεταπτυχιακα ειναι οι ιδιοι που εκαναν πριν 3 χρονια τα σεμιναρια και το κανουν οχι για κανεναν αλλο λογο αλλα γιατι δεν εχουν τα χρηματα να κανουν κι αυτοι ενα ή γιατι καποιοι αλλοι τους προλαβαν και το εκαναν πρωτοι.
-
Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι αυτοι που κραζουν τα μεταπτυχιακα ειναι οι ιδιοι που εκαναν πριν 3 χρονια τα σεμιναρια και το κανουν οχι για κανεναν αλλο λογο αλλα γιατι δεν εχουν τα χρηματα να κανουν κι αυτοι ενα ή γιατι καποιοι αλλοι τους προλαβαν και το εκαναν πρωτοι.
είναι και αυτοι που πραγματικά έκαναν κόπο να κάνουν ένα πραγματικό μεταπτυχιακό με το σχετικό διάβασμα, εξετάσεις, εργασίες κ.λ.π. και εκνευρίζονται γιατί τελικά απαξιώνονται....
Έχετε δει την αξιολόγηση των υποψήφιων διδακτόρων στα ελληνικά πανεπιστήμια και τους μηχανισμούς εισαγωγής;
Δεν είπε κανείς πως δεν υπάρχουνε στραβά, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα- ξέρω περιπτώσεις υποψήφιων διδακτόρων που εισήχθησαν με "την αξία τους" και ρίχνουν άααααπειρες ωρες δουλειάς για να τα καταφέρουν- πολλοί δουλεύοντας παράλληλα.
Ξαναλέω- σε όλους τους τομείς υπάρχουν τα σωστά και τα στραβά- τα στραβά κράζουμε :)
-
Tosodula συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρεις. Αυτό που με λυπεί προσωπικά είναι πως εν όψει της επιβίωσής μας έχει αρχίσει ο εμφύλιος πόλεμος και η φαγωμάρα μεταξύ μας. Και πρόκειται για εκπαιδευτικούς οι οποίοι υποτίθεται εκκινούν από το ίδιο ενδιαφέρον για τη δουλειά τους.
-
Tosodula συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρεις. Αυτό που με λυπεί προσωπικά είναι πως εν όψει της επιβίωσής μας έχει αρχίσει ο εμφύλιος πόλεμος και η φαγωμάρα μεταξύ μας. Και πρόκειται για εκπαιδευτικούς οι οποίοι υποτίθεται εκκινούν από το ίδιο ενδιαφέρον για τη δουλειά τους.
Oι εκπαιδευτικοι δεν εχουν πολλα κοινα μεταξυ τους .Σκεψου οτι μιλαμε για ανθρωπους που σε λιγο θα ειναι συνταξιουχοι , νεαροι πτυχιουχοι , οικογενειαρχες και μη .Δηλαδη αλλες εποχες αλλα συμφεροντα αλλες αναγκες αλλα ενδιαφεροντα...
-
Οποιαδήποτε διαδικασία παροχής προσόντος για άμεση πρόσληψη έναντι αδράς αμοιβής, χωρίς να έχει προηγηθεί αξιολογήση και πιστοποιήση της τόσο για το επίπεδο των εισακτέων της, όσο και για αυτό των παρεχόμενων γνώσεων, και επομένως και των αποφοίτων της, "μπίζνα" λέγεται.
Έχεις τόσο μα τόσο δίκιο!!!!!!!!
-
evkan υπο αυτη την έννοια που το θέτεις συμφωνώ, ακριβώς όμως επειδή ο καθένας βρίσκεται στη δική του δύσκολη θέση χρειάζεται ψυχραιμία,να μπαίνουμε στη θέση του άλλου και όχι να τον κρίνουν εξαρχής και αυστηρά. Για όλους είναι δύσκολα αλλά είναι σημαντικό να μην χάνουμε το ενδιαφέρον μας και την όρεξή μας. Είναι το μοναδικό που μας έμεινε αν σκεφτούμε κιόλας οτι απέναντί μας έχουμε να κάνουμε με παιδιά τα οποία δεν μας φταίνε τίποτα....
-
Τα μεταπτυχιακα ειδικης οπως εξελισσονται σιγουρα αποτελουν μπιζνα απλα αυτοι που παραπονιουνται δεν ελεγαν τιποτα για τη μπιζνα των σεμιναριων που οι ιδιοι στηριξαν με τη συμμετοχη τους. Παντως ειλικρινα πιστευω οτι ακομα και το μαστερ της
-
όλο το άρθρο δεν έχει κανένα νόημα
τι μας λέει ? ότι ένας τομέας της εκπαίδευσης (ειδική αγωγή) λόγω ανταγωνισμού οδήγησε τους υποψήφιους για την ίδια δουλειά να αποκτούν όλο και περισσότερα προσόντα (σεμινάριο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό).
Ε και ? δηλαδή που είναι το κακό σε αυτό ? ααα ναι το κακό είναι ότι πληρώνεις για να αποκτήσεις αυτά τα προσόντα και ότι κάποιοι βγάζουν λεφτά από αυτό, το έκαναν "μπίζνα".
Ε και? μπίζνα είναι αφού είναι επί πληρωμή. Ζούμε σε καπιταλιστικό κράτος, πιστεύω το ξέρει ο συγγραφέας του άρθρου. Αν δεν του αρέσει αυτό είναι άλλο θέμα. Μας λέει μετά ότι κάποια μεταπτυχιακά είναι κατώτερης ποιότητας από κάποια άλλα γιατί είναι για εννέα μήνες και άλλα πολλά όπως το ότι όλοι παίρνουν πτυχίο ως άλλο ΔΟΑΤΑΠ. Επίσης μας λέει ότι όλο αυτό θα έχει αποτέλεσμα να κολλήσει ο πίνακας.
Ε και ? ας κολλήσει αυτή είναι η ουσία ? Δεν υπάρχει ουσία, ή μάλλον η ουσία που έχει ο συγγραφέας στο μυαλό του δεν είναι ξεκάθαρη. Δεν μας λέει τι θέλει και τι θεωρεί σωστό. Δεν θέλει να υπάρχουν μεταπτυχιακά ? δεν θέλει κάποια μεταπτυχιακά, δεν θέλει να μετράνε? τι θέλει τέλος πάντων εγώ δεν κατάλαβα. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι όλη η επιχειρηματολογία του είναι φανερό ότι είναι εναντίων των νέων μεταπτυχιακών που θα του "φάνε" την θέση του αναπληρωτή την οποία την θεωρεί δική του ισοβίως. Περαστικά μας.
-
Ε και? μπίζνα είναι αφού είναι επί πληρωμή. Ζούμε σε καπιταλιστικό κράτος, πιστεύω το ξέρει ο συγγραφέας του άρθρου. Αν δεν του αρέσει αυτό είναι άλλο θέμα.
δηλαδή όποιος έχει φράγκα για να πληρώσει τις "μπίζνες", να δουλέψει, και οι υπόλοιποι να πάνε να γαμ....;
Το βρίσκεις φυσιολογικό; (ρητορική ερώτηση, αν δεν το έβρισκες φυσιολογικό δεν θα είχες όλες αυτές τις απορίες περί κινήτρου του συγγραφέα του άρθρου).
(ε, ρε μια ωραία ατμόσφαιρα που είμαστε στο Ελλάντα-land)
-
Οταν κανατε το σεμιναριο σκεφτοσασταν τους συναδελφους που δεν ειχαν χρηματα ή 8) 8) 8) χαλαρουιτα???
-
Ε και? μπίζνα είναι αφού είναι επί πληρωμή. Ζούμε σε καπιταλιστικό κράτος, πιστεύω το ξέρει ο συγγραφέας του άρθρου. Αν δεν του αρέσει αυτό είναι άλλο θέμα.
δηλαδή όποιος έχει φράγκα για να πληρώσει τις "μπίζνες", να δουλέψει, και οι υπόλοιποι να πάνε να γαμ....;
Το βρίσκεις φυσιολογικό; (ρητορική ερώτηση, αν δεν το έβρισκες φυσιολογικό δεν θα είχες όλες αυτές τις απορίες περί κινήτρου του συγγραφέα του άρθρου).
(ε, ρε μια ωραία ατμόσφαιρα που είμαστε στο Ελλάντα-land)
τι να κάνουμε συναδέλφισα το σύστημα (καπιταλιστικό) δεν έγινε χτες... είναι δεκαετίες τώρα στην Ελλάδα. Αν σήμερα δεν σε συμφέρει εσένα γιατί δεν έχεις τα φράγκα αυτό είναι δικό σου πρόβλημα. Αν δεν σου αρέσει μπορείς να ψηφίσεις στις επόμενες εκλογές τα κόμματα που θα καταργήσουν τον καπιταλισμό.
-
kinegiros,εσύ δεν έχεις καταλάβει τη φιλοσοφία και το νόημα του άρθρου, γιατί φοράς παρωπίδες. Ο συνάδελφος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον της ειδικής αγωγής. Μάλλον εξυπηρετείσαι από την τωρινή κατάσταση και από όλο αυτό που γίνεται. Ο συνάδελφος μιλάει για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ που δεν υπάρχει και για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των προσόντων που πρέπει να κατέχει κάποιος.
Ειλικρινά πόσο σε βολεύει η κατάσταση που έχουν ισοπεδωθεί όλα στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχουμε μπερδέψει τα πολύμπριζα με τις αγκινάρες; Έχεις δουλειά κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή και νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση που δουλεύεις όπως δουλεύεις; Και τέλος, ποιος νοήμων άνθρωπος που τρέχει από' δω κι εκεί για μια 8μηνη σύμβαση στην ειδική αγωγή νιώθει εξασφαλισμένος επαγγελματικά; ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΦΟ
-
kinegiros,εσύ δεν έχεις καταλάβει τη φιλοσοφία και το νόημα του άρθρου, γιατί φοράς παρωπίδες. Ο συνάδελφος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον της ειδικής αγωγής. Μάλλον εξυπηρετείσαι από την τωρινή κατάσταση και από όλο αυτό που γίνεται. Ο συνάδελφος μιλάει για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ που δεν υπάρχει και για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των προσόντων που πρέπει να κατέχει κάποιος.
Ειλικρινά πόσο σε βολεύει η κατάσταση που έχουν ισοπεδωθεί όλα στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχουμε μπερδέψει τα πολύμπριζα με τις αγκινάρες; Έχεις δουλειά κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή και νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση που δουλεύεις όπως δουλεύεις; Και τέλος, ποιος νοήμων άνθρωπος που τρέχει από' δω κι εκεί για μια 8μηνη σύμβαση στην ειδική αγωγή νιώθει εξασφαλισμένος επαγγελματικά; ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΦΟ
-
kinegiros,εσύ δεν έχεις καταλάβει τη φιλοσοφία και το νόημα του άρθρου, γιατί φοράς παρωπίδες. Ο συνάδελφος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον της ειδικής αγωγής. Μάλλον εξυπηρετείσαι από την τωρινή κατάσταση και από όλο αυτό που γίνεται. Ο συνάδελφος μιλάει για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ που δεν υπάρχει και για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των προσόντων που πρέπει να κατέχει κάποιος.
Ειλικρινά πόσο σε βολεύει η κατάσταση που έχουν ισοπεδωθεί όλα στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχουμε μπερδέψει τα πολύμπριζα με τις αγκινάρες; Έχεις δουλειά κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή και νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση που δουλεύεις όπως δουλεύεις; Και τέλος, ποιος νοήμων άνθρωπος που τρέχει από' δω κι εκεί για μια 8μηνη σύμβαση στην ειδική αγωγή νιώθει εξασφαλισμένος επαγγελματικά; ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΦΟ
-
iro_12 παραφωνίες υπάρχουν σε ότι ανθρώπινο υπήρξε και θα υπάρξει αλλά το να πάμε στο άλλο άκρο και να λέμε ότι η ειδική είναι τσίρκο όπως γράφει το άρθρο που συζητάμε είναι τεράστια απόσταση και δεν το δικαιολογώ.
Λυπάμαι αλλά έχω άποψη που δεν βασίζεται στο προσωπικό μου συμφέρον. Το να υπάρχει άλλη άποψη για την πρόσληψη των αναπληρωτών είναι κάτι θεμιτό αλλά το να προσπαθείς να μηδενίσεις ότι έχει γίνει τόσο καιρό για να υπάρξει αλλαγή είναι κάτι που με βρίσκει ενάντια σεβόμενος όλους τους εκπαιδευτικούς που έχω γνωρίσει τόσα χρόνια (με προϋπηρεσίες, σεμινάρια, μεταπτυχιακά κλπ).
-
Ε και? μπίζνα είναι αφού είναι επί πληρωμή. Ζούμε σε καπιταλιστικό κράτος, πιστεύω το ξέρει ο συγγραφέας του άρθρου. Αν δεν του αρέσει αυτό είναι άλλο θέμα. Μας λέει μετά ότι κάποια μεταπτυχιακά είναι κατώτερης ποιότητας από κάποια άλλα γιατί είναι για εννέα μήνες και άλλα πολλά όπως το ότι όλοι παίρνουν πτυχίο ως άλλο ΔΟΑΤΑΠ.
μπίζνα είναι οχι γιατί υπάρχει πληρωμή αλλά γιατί δεν υπάρχουν σπουδές...μην κοροϊδευόμαστε τώρα...οι παρακολουθήσεις είναι από τίποτα εως ελάχιστες. Και βέβαια κάποια μεταπτυχιακά είναι ανώτερα και κάποια κατώτερα ...άσχετο που το ΔΟΑΤΑΠ και το Υπουργείο δεν θέλουν να το δουν γιατί παίρνουν τη μίζα τους.
-
όλο το άρθρο δεν έχει κανένα νόημα
τι μας λέει ? ότι ένας τομέας της εκπαίδευσης (ειδική αγωγή) λόγω ανταγωνισμού οδήγησε τους υποψήφιους για την ίδια δουλειά να αποκτούν όλο και περισσότερα προσόντα (σεμινάριο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό).
Ε και ? δηλαδή που είναι το κακό σε αυτό ? ααα ναι το κακό είναι ότι πληρώνεις για να αποκτήσεις αυτά τα προσόντα και ότι κάποιοι βγάζουν λεφτά από αυτό, το έκαναν "μπίζνα".
Ε και? μπίζνα είναι αφού είναι επί πληρωμή. Ζούμε σε καπιταλιστικό κράτος, πιστεύω το ξέρει ο συγγραφέας του άρθρου. Αν δεν του αρέσει αυτό είναι άλλο θέμα. Μας λέει μετά ότι κάποια μεταπτυχιακά είναι κατώτερης ποιότητας από κάποια άλλα γιατί είναι για εννέα μήνες και άλλα πολλά όπως το ότι όλοι παίρνουν πτυχίο ως άλλο ΔΟΑΤΑΠ. Επίσης μας λέει ότι όλο αυτό θα έχει αποτέλεσμα να κολλήσει ο πίνακας.
Ε και ? ας κολλήσει αυτή είναι η ουσία ? Δεν υπάρχει ουσία, ή μάλλον η ουσία που έχει ο συγγραφέας στο μυαλό του δεν είναι ξεκάθαρη. Δεν μας λέει τι θέλει και τι θεωρεί σωστό. Δεν θέλει να υπάρχουν μεταπτυχιακά ? δεν θέλει κάποια μεταπτυχιακά, δεν θέλει να μετράνε? τι θέλει τέλος πάντων εγώ δεν κατάλαβα. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι όλη η επιχειρηματολογία του είναι φανερό ότι είναι εναντίων των νέων μεταπτυχιακών που θα του "φάνε" την θέση του αναπληρωτή την οποία την θεωρεί δική του ισοβίως. Περαστικά μας.
Νομίζω ότι εσύ δε έπιασες το νόημα των γραφομένων. Ούτε λέει ότι είναι κακό η επιπλέον απόκτηση προσόντων, ούτε το ότι αυτά είναι επι πληρωμή. Λέει πολύ καθαρά ότι ουτε πιστοποιήση αυτών των διαδικασιών υπήρξε, ούτε επομένως καμία διασφάλιση της ποιότητας των γνώσεων που παρείχαν και επομένως της καταλληλότητας των αποφοίτων. Η μαζικότητα της παροχής του προσόντος για την κάλυψη συγεκριμένων θέσεων στο δημόσιο και η παντελής έλλειψη αξιολόγησης του το μετατρέπει σε μπίζνα. Πολύ περισσότερο αν προσθέσουμε την πολιτική διαπλοκή που όλοι ξέρουμε ότι υπήρξε.
-
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της πλήρους απουσίας αξιολόγησης του διδακτικού έργου. Αν ο άλλος ήξερε ότι θα αξιολογηθεί στην πράξη για το τι κάνει μέσα σε μία αίθουσα και αν κρίνεται ανεπαρκής θα πηγαίνει σπίτι του, θα ήξερε ότι κανένα μεταπτυχιακό ή σεμινάριο δεν μπορεί να τον σώσει από μόνο του. Και κάπου εκεί θα τελείωνε και η διαπλοκή με τον ΔΟΑΤΑΠ, το Υπουργείο και τα συμφέροντα των επιχειρηματιών της εκπαιδευσης. Έστω η τέλεση ενός ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής θα ήταν μία πρώτη λύση για ξεσκαρτάρισμα.
-
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της πλήρους απουσίας αξιολόγησης του διδακτικού έργου. Αν ο άλλος ήξερε ότι θα αξιολογηθεί στην πράξη για το τι κάνει μέσα σε μία αίθουσα και αν κρίνεται ανεπαρκής θα πηγαίνει σπίτι του, θα ήξερε ότι κανένα μεταπτυχιακό ή σεμινάριο δεν μπορεί να τον σώσει από μόνο του. Και κάπου εκεί θα τελείωνε και η διαπλοκή με τον ΔΟΑΤΑΠ, το Υπουργείο και τα συμφέροντα των επιχειρηματιών της εκπαιδευσης. Έστω η τέλεση ενός ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής θα ήταν μία πρώτη λύση για ξεσκαρτάρισμα.
Συμφωνώ απόλυτα, αξιολόγηση και μάλιστα συνεχής και επαναλαμβανόμενη. Και πριν αρχίσουν να ακούγονται οι γνωστές αντιρρήσεις να προλάβω- κανένας εκπαιδευτικός που εκτελεί σωστά το καθήκον του δεν έχει να φοβηθεί έναν τρίτο που θα μπει στο τμήμα του- αυτό το πρόβλημα το έχει μάλλον όποιος δεν είναι πολύ σίγουρος για αυτό που κάνει (ή, ακόμα χειρότερα, αυτός που ξέρει πως αυτό που κάνει είναι λάθος).
-
που στο καλό λέει το άρθρο για αξιολόγηση και ασεπ ? εγώ για τσίρκο διαβάζω και μια γενικόλογη καταγγελία με απροσδιόριστα κίνητρα.
H καραμέλα μπαγιάτεψε, αλλά αν δεν έχεις κάτι άλλο να πεις πετάς μια αξιολόγηση και έναν ασεπ (ποιον?) και το παίζεις ανέγγιχτος και υπεράνω!
Να γίνει Ασεπ ορέ να γίνει ξεσκαρτάρισμα ! (των άλλων φυσικά)
-
Εγώ είπα για αξιολόγηση, δεν το είπε το άρθρο. Ανάφερα τον ΑΣΕΠ ενδεικτικά, γιατί αυτό έχουμε αυτή τη στιγμή ως ήδη εφαρμοσμένη διαδικασία. Ας καταθέσει κάποιος άλλος μία καλύτερη πρόταση αξιολόγησης. Πάντως συγκεκριμένη και κοινή για όλους διαδικασία πιστοποίησης της καταλληλότητας για το εκπαιδευτικό λειτούργημα, αφού η ίδια η πραγματικότητα έδειξε ότι η απλή χρήση τυπικών προσόντων τα οποία το σύστημα αδυνατεί ή δεν θέλει να τα ελέγξει για την προέλευση και την ποιότητά τους, μόνο στρεβλώσεις και παθογένειες δημιούργησε.
Όσο διαιωνίζεται το ράλι της απόκτησης προσόντων έναντι αδρά αμοιβής ως το αποκλειστικό μέσω διορισμού στην εκπαίδευση, τόσο θα διαιωνίζονται και οι μπίζνες επιτήδειων εις βάρος άνεργων επιστημόνων. Η λογική του «τι να κάνουμε, έτσι είναι το σύστημα, οπότε ας μην αλλάξουμε τίποτα» ή ιδεολογήματα του τύπου «η ζωή είναι άδικη» (τα οποία πρώτοι τα επικαλούνται αυτοί που εξέθρεψαν τις αδικίες προς όφελός τους) μας έφτασαν στο σημερινό χάλι. Αλλά μυαλό δεν βλέπω και να βάζουμε...
-
Από πότε μπορεί ο ΑΣΕΠ να κάνει ξεσκαρτάρισμα;;; Στατιστικά να το πάρεις οι πιο προβληματικοί καθηγητές έχουν διοριστεί με ασεπ...Ξεσκαρτάρισμα γίνεται καθημερινά μέσα στην ταξη..
-
Δεν τα έχω υπόψη μου τα στατιστικά σου... Αλλά παρόλα αυτά, ας γίνει λοιπόν αξιολόγηση μέσα στην τάξη.
-
οτι δηλωσεις εισαι....αυτο καταλαβα! ακομα και τον τροπο διορισμου δεν εχουν αποφασισει απο το υπουργειο και με προχειροδουλειες αλλαζουν τα δεδομενα!