Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: anemoni στις Νοεμβρίου 10, 2012, 07:31:08 pm
-
Σε όσα σχολεία ήμουν μέχρι τώρα, ήμουν ο τελευταία τοποθετημένος εκ/κος της ειδικότητας, και έπαιρνα ότι "περισσεύει". Για λόγους συνεργασίας, δεχόμουν ότι μου δίνανε. Αλλά με κούρασε αυτό. Αν και είναι νωρίς για την επόμενη χρονια (που μακάρι να μας βρει όλους μας εκει που επιθυμούμε), θα ήθελα να μάθω πως (πρέπει να ) μοιράζονται τα τμήματα. Απορίες:
1. Ξεκινάει ο συνάδελφος με τα περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας στην εκπαίδευση ή ο παλιότερα τοποθετημένος στο σχολείο;
2. Αν κάποιος έχει πάρει πρωτίτερα από μένα οργανική σε ένα σχολείο, αλλά παίρνει αποσπάσεις και δεν έχει πατήσει ποτέ, όταν επιστρέψει προηγείται ο συνάδελφος ή εγώ;
Ευχαριστώ
-
Απ' όσα γνωρίζω από άλλους συναδέλφους, προηγείται αυτός που έχει πάρει νωρίτερα την οργανική στο συγκεκριμένο σχολείο, ασχέτως αν έχει πάρει αποσπάσεις και η συγκεκριμένη χρονιά είναι η πρώτη στο συγκεκριμένο σχολείο.
-
Ας μου επιτραπεί να επαναφέρω τα παλιό αυτό ερώτημα. Ας υποθέσουμε ότι είμαστε δύο μαθηματικοί στο σχολείο με μένα νεώτερο. Στην Γ΄Λυκείου έχουμε ( λέμε τώρα...) τρία τμήματα που κάνουν Μαθηματικά κατεύθυνσης που από φέτος είναι 6ωρο. Ο συνάδελφος έχει 18 ώρες ωράριο. Δλδ δεν υπάρχει κάποιος τρόπος αντίδρασης ( πέρα από το κλίμα συνεννόησης κ.λ.π) αν επιμένει να πάρει και τα τρία τμήματα της Γ' ;
-
Ας μου επιτραπεί να επαναφέρω τα παλιό αυτό ερώτημα. Ας υποθέσουμε ότι είμαστε δύο μαθηματικοί στο σχολείο με μένα νεώτερο. Στην Γ΄Λυκείου έχουμε ( λέμε τώρα...) τρία τμήματα που κάνουν Μαθηματικά κατεύθυνσης που από φέτος είναι 6ωρο. Ο συνάδελφος έχει 18 ώρες ωράριο. Δλδ δεν υπάρχει κάποιος τρόπος αντίδρασης ( πέρα από το κλίμα συνεννόησης κ.λ.π) αν επιμένει να πάρει και τα τρία τμήματα της Γ' ;
Τι σε χαλάει να τα πάρει και τα τρια;
-
1. Διότι θέλω να έχω άποψη και τριβή με όλη την ύλη του Λυκείου
2. Γιατί πολλά χρόνια μέχρι να διοριστώ έκανα σχεδόν μόνο Γ'.
3. Γιατί θέλω να διορθώνω γραπτά πανελλαδικών ( βίτσιο μου...)
4. Γιατί δεν έγινα συντονιστής φέτος επειδή πέρσι δεν έκανα Γ'.
Αν πρόκειται να σταθείς κάπου, στάσου στους δύο πρώτους λόγους.
-
Ας μου επιτραπεί να επαναφέρω τα παλιό αυτό ερώτημα. Ας υποθέσουμε ότι είμαστε δύο μαθηματικοί στο σχολείο με μένα νεώτερο. Στην Γ΄Λυκείου έχουμε ( λέμε τώρα...) τρία τμήματα που κάνουν Μαθηματικά κατεύθυνσης που από φέτος είναι 6ωρο. Ο συνάδελφος έχει 18 ώρες ωράριο. Δλδ δεν υπάρχει κάποιος τρόπος αντίδρασης ( πέρα από το κλίμα συνεννόησης κ.λ.π) αν επιμένει να πάρει και τα τρία τμήματα της Γ' ;
Αν βγαίνει το πρόγραμμα, μπορεί να τα πάρει, ναι.
-
από όσους γνωστούς μου έχω ακούσει και συζητήσει, με πολλά χρόνια οργανική στο ίδιο σχολείο, οι οποίοι παίρνουν σταθερά κατεύθυνση, πάντα δίνουν ένα τουλάχιστον τμήμα σε όποιον το θέλει...νομίζω ότι αν το πεις μόλις βρεθείτε την 1/9, ότι δεν θα εχεις πρόβλημα, και θα την πάρεις την κατέυθυνση... :)
-
Αν βγαίνει το πρόγραμμα, μπορεί να τα πάρει, ναι.
Επίτρεψέ μου να επιμείνω. Αρχαιότητα δλδ σημαίνει ότι δεν συμπληρώνω πρώτος το ωράριό μου αλλά επιλέγω και όποια τμήματα θέλω; Γνωρίζεις αν αυτό το τελεύταίο αναφέρεται σε κάποιο νόμο;
-
[quote author=
-
Ευχαριστώ
-
νομίζω ότι πρέπει να προβάλεις πρωτίστως στο συνάδελφο το επιχείρημα για το βαθμολογικό..συμπεριλαμβάνοντας και το οικονομικό όφελος...(πακέτα, ΦΑ, ΕΠΑΛ κλπ)....και τα άλλα σου επιχειρήματα μου άρεσαν, (ειδικά αυτό με το βίτσιο ), αλλά πρόβαλε κυρίως το οικονομικό κομμάτι...κανονικά πρέπει να στο δώσει...εκτός αν σε βλέπει ανταγωνιστικά...δηλ είσαι νεότερος, έκανες Γ κατέυθυνση σε φροντιστπριο προ διορισμού κλπ....ίσως ίσως ακόμα και την πρόθεσή σου για Συντονιστής του μαθήματος...
στο σχολείο σου , οι ΠΕ02 και ΠΕ04, πώς τα μοιράζουν; θέλω να πω , συμβαίνει και εκεί;
-
Αν δεν υπάρχει συναινετικό κλίμα, το θέμα πρέπει να τεθεί στο σύλλογο, στον οποίο ανήκει η τελική αρμοδιότητα της ανάθεσης μαθημάτων. Αυτά καλό είναι να μη γίνονται, γιατί πραγματικά είναι υπερβολικά δύσκολο για συναδέλφους να έχουν εικόνα για τις αναθέσεις άλλων κλάδων, οπότε συνήθως δε θέλουν να φτάσει το θέμα στο σύλλογο ή ψηφίζουν λευκό. Πάλι αναγκαστικά με υποχώρηση του ενός λύνεται το θέμα.
Εχεις δίκιο elranna. Δεν είναι πάντως στην ιδιοσυγκρασία μου να τσακώνομαι στον σύλλογο...[quote author=
-
Νομίζω ότι το επιχείρημα με το πρόγραμμα θα είναι πολύ πιο αποτελεσματικό, γιατί θα "τσούξει" και άλλους συναδέλφους. Εμένα μου έχει τύχει το ανάποδο, να θέλει συνάδελφος να πάρει 2 6ωρα γλώσσας στη Γ', να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι με την κατανομή και να μη βγαίνει πρόγραμμα με τίποτα. Όχι απλά κακό πρόγραμμα, δεν έβγαινε καθόλου, λόγω διάθεσης συναδέλφων από και σε άλλα σχολεία. Αν ο προγραμματιστής πει δε βγαίνει, ο άλλος δε μπορεί να κάνει τίποτα ;)
-
και δύο να ήταν τα τμήματα, το ένα πρέπει να το αφήσει...πόσω μάλλον με τρία...κάνε την κουβέντα ήρεμα και βλέπεις...θεωρώ ότι θα το πάρεις!!
-
1. Διότι θέλω να έχω άποψη και τριβή με όλη την ύλη του Λυκείου
2. Γιατί πολλά χρόνια μέχρι να διοριστώ έκανα σχεδόν μόνο Γ'.
3. Γιατί θέλω να διορθώνω γραπτά πανελλαδικών ( βίτσιο μου...)
4. Γιατί δεν έγινα συντονιστής φέτος επειδή πέρσι δεν έκανα Γ'.
Αν πρόκειται να σταθείς κάπου, στάσου στους δύο πρώτους λόγους.
Δεν το ρώτησα δηκτικά! Απλα για να το εχω στο μυαλο μου.. Κάποιες ερωτήσεις πληρώνεσαι για κάθε γραπτό πανελλαδικών; Επίσης τι ειναι συντονιστης; Πρώτη φορα το ακούω! Θενκς εκ τον προτέρων
-
Το σωστό είναι να πάρει όλα τα τμήματα μαθηματικών της τρίτης όποιος είναι καλύτερος στη δουλειά του. Μεταδοτικότητα, δηλαδή, και γνώση του αντικειμένου με διάθεση γνήσιας προσφοράς κι όχι μιζέριας. Οι μαθητές γνωρίζουν. Όχι οι καθηγητές. Οπότε αυτοί να ερωτηθούν και να επιλέξουν ποιον θένε.
-
Δεν το εξέλαβα δηκτικά.
Για κάθε γραπτό που διορθώνεις παίρνεις γυρω στα 2 ευρώ περιπου αν θυμάμαι καλά. Θα το βρεις με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο.
Ο συντονιστής ( δυο είναι..) προίσταται του Σώματος των βαθμολογητων. Συντονίζει τις βαθμολογήσεις,λυνει απορίες, εξετάζει τα γραπτά για αναβαθμολογησεις κ. Λ. Π
-
Δεν το εξέλαβα δηκτικά.
Για κάθε γραπτό που διορθώνεις παίρνεις γυρω στα 2 ευρώ περιπου αν θυμάμαι καλά. Θα το βρεις με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο.
Ο συντονιστής ( δυο είναι..) προίσταται του Σώματος των βαθμολογητων. Συντονίζει τις βαθμολογήσεις,λυνει απορίες, εξετάζει τα γραπτά για αναβαθμολογησεις κ. Λ. Π
Οποτε δεν ειναι οικονομικό το ζήτημα απλα ειναι μονο "ψωνιο", με την καλή εννοια